Partyflock

Forumonderwerp · 788881
2 volgers · 8462x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Beetje vroeg thuis, maar zeker dikke shit!
Er werden flink wat decibellen de zaal in gesmeten :9

Het grote minpunt aan het feest was toch wel de manier van draaien, helemaal geen logica :no:

Verder toppie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 22:02:
Hulde nog voor (ik geloof) Bass D met "If you love Eindhoven"

dat was nog voor Bass-D, weet ff niet meer wie het was, in ieder geval niet Bass-D.

EHV de Gekste :D

Uitspraak van J..J.. op zondag 26 juni 2005 om 20:54:
Ik verstond er geen hol van wat die MC allemaal lulde

Nee het aan en afkondigen kon ik ook niet helemaal volgen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben wel goede nummers gedraaid die met dit feest te maken hadden zoals: Shout van The Masochist & Digital Boy en Time to make a stand! (beide versies)

Er ontbraken nog wel een aantal nummers op dit feest zoals: Gabbers Unite en In the name of love van 3 Steps ahead. Dat zijn pas echt zeer goede nummers voor dit feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op zondag 26 juni 2005 om 14:17:
Inderdaad, tijdens Mysteryland 1998 is het begonnen. Daar werd toen een wedstrijd van Nederland uitgezonden die ze uiteindelijk wonnen.

Ik heb geen hekel ana HOLLAND roepen, komop. Het is een nationaal product hoor.

Klopt, Nederland - Argentine voor het WK was toen op TV.
Ik heb ook niks tegen Holland roepen, dat is iets waar ik trots op ben, en Holland roepen heeft niks met discriminatie te maken is mijn mening.

De sfeer vond ik idd ouderwets, muziek was ook erg netjes, idd weinig logica, maar heb me erg vermaakt!!!

Ook grappig dat er nog een gabber uit Moskou met ons heeft staan hakkuh, en nog 3 Italianen. Hardcore United indeed!!!
Waarschuw beheerder
int begin d8 ik egt dat het kut zou worden, er werd nl ook kutmuziek gedraaid.maar later ging het een stuk beter en was het super:bounce::P alleen fatsoenlijke airco zou geen overbodige luxe zijn daar!!:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het zeker een geslaagd feestje alleen volgorde van de klopte niet veel van... en de hitte is natuurlijk kut:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 26 juni 2005 om 23:03:
natuurlijk heb je 2 vormn van nationalisme en de ene vorm is het misschien niet eens met de multiculturele samenleving en is het niet eens met het integratie beleid, maar dan nog is dat fout ? en wie ben jij om daar over te oordelen..

rassendiscriminatie is fout, de nazi gedachte is fout ..maar met een rechts nationalistische gedachte niet dat is gewoon een normale denkwijze net zoals dat je links of christen democraat ofzo ben.. alleen daarin is iedereen anders want we zijn gelukkig allemaal niet precies het zelfde!

Wat er FOUT aan is?

ALLES gast!

Dat je dat doet in het Lagerhuis ofzo. Of op school.

maar toch goddomme niet op een hardcorefeest? House enzo...je weet wel. gelijkheid, respect, toplerantie.

House heeft niets, maar dan ook echt NIETS met politiek te maken. Op een houseparty kom je samen om te genieten van de muziek en de sfeer. Om het even welke muziek uit om het even welk land.

Die nieuwe gabbertjes snappen dat alleen niet zo goed. Gaan hun opnvrede lopen uiten op hardcorefeesten. Waarmee ze de scene in een kwaad daglicht stellen. Waardoor organisaties over moeten gaan tot het geven van feesten met een boodschap. Wat ze vervolgens nog eens verzaken ook.

Wat de neuk heeft dit allemaal met hardcore te maken?

In my opinion, geen ene reet.

Waarschuw beheerder
:) Was zeker wel vet kom net pas thuis van de verschillende afterparty's.. Een vriend werd er uitgekickt omdat ze hem pakten met drugs op het feest, 5 minuten later stond hij weer binnen aangezien hij toen hij eruit was getrapt meteen weer een kaartje kocht en weer naar binnen ging:P voor de mensen die daarna nog in de dusk zijn geweest... wie was die vage henk met 'n hawai shirtje en vishengel? dikke lsd trip ofwat?
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
ja toch wel lekker feesje, en dat luchten af en toe was ook wel relax, ff de muziek uit en kon je even fatsoenlijk met mekaar praten, en lekker ziek worden met je bezwete lichaam:yes:

wij hebbe nog wel een gast gezien tegen het einde van het feest, en die was helemaal van de kaart, hij zat allemaal flyers te vouwen, en steeds ging hij bendenken hoe die de volgende flyer nu eens ging vouwen:) schitterend om naar te kijken.

verder een hoop fraaie nummers gehoord en leuke mensen leren kennen:yes:

Waarschuw beheerder
de uitsmijters waren vieze honden ik was perongeluk met men wazige kop naar de uitgang gelopen kwam ik er nie meer in teringlijers verder was het meesterlijk feestje
Waarschuw beheerder
maar toch goddomme niet op een hardcorefeest? House enzo...je weet wel. gelijkheid, respect, toplerantie.

hoho nou draaf je door:p ik heb niks gezegt over politiek uiten op een feest, want dat doe ik nooit en te nimmer :nee: politiek uiten is niet fout, nationalisme is niks mis mee.. maar op een feest kom je om gezellig te feesten met je gabbers ben ik het helemaal in met je eens!

iedereen is gelijk (y) ben ik het ook helemaal mee eens.. nationalisme zegt ook niet dat andere soorte mensen minder zijn..

Wat de neuk heeft dit allemaal met hardcore te maken?

helemaal niks! maar jij zegt in het algemeen kut nationalisten, en dan voel ik me beledigd en ga ik in discussie o:)

Waarschuw beheerder
holland roepen zowiezo triest.
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt wel een super vet feestje (y)
holland geroep gaat inderdaad nergens over, we weten allemaal wel in welk land we zitten.

Verder warm ja dat weet je van te voren jammer dan. Vond het niet zo erg ennuh...

is ook een jongen overleden op dat feesie hoorde ik net.

Dat zeggen ze tegenwoordig ook na ieder feest, geloof er maar weinig van.
Werkzaam bij F.S.D.-events
Artiest {SHOWLIST artist 51974, 36658}
Waarschuw beheerder
Reactie alla Multifruit (kan niet op mn eigen accountje komen :S).

Het was bruut! Heerlijk! Dan weer hardcore (moh stijl) dan weer early (ff terug naar toen 'POING!' en dan weer kei snoeiharde terror! HEERLIJK! Zie je maar erg weinig en blijkbaar waarderen maar weinig mensen het hahaha :) Maar ik vind het heerlijk!
Als de beats te snel gaan (is soms) dan luister ik heerlijk en mn handje doet mijn ' voetenwerk'. Rust voor mn voeten, zodat ik daarna weer hard verder kan.

Warmte? Tsja, rot... maar lekker! Zweten hoor je (en in Eindhoven doe je dat nou eenmaal!).

Eindhoven boeren? Ik woon in Eindhoven en ben geen enkele bekende tegengekomen en de 'klompendans' (zoals iemand het hier net noemde) is geen boerendans dat is POGO *niet Eindhovens of boers van origine).

Holland roepen: tsja... provocerend. Als je er niets mee bedoeld: FINE! Maar als een lange gast met zn tattoo en kisten t doet dan kijk ik wel ff van: damned!!!! En die roepen 2x zo hard als een ' niet racist '. Kan dus scary dus voor de ' niet nederlander'.

Security: HEERLIJK! LOVE THEM! Loop niet te zeiken dat je maat er uit moest omdat hij binnen werd betrapt met drugs. Het mag niet binnen komen en dus ook niet binnen zijn! En dat er een groep van 6 uit werd gezet met 'white power' tekens vond ik SUPER! Weg met die zooi. Lees waar de party voor staat en ga heen. Rot op!
Broekspijpen omlaag... tsja... Soms vind ik het een beetje tu-tu, maar stel de ene partyganger mag het wel en de andere niet... dan is het ook niet goed!

Opstelling? Wat boeit mij het nou wie er staat, als het maar goed is! En dat waren ze allen! (sorry, promo niet... die zuigt.. maar is wel oke dat hij daar was).

Wc: frisjes :) leuke toiletdames.

Mensen: Super! Ook al stonden de meeste stil met de terror, dan vermaaktte ze zich wel door te kijken naar de mensen die er wel op bewogen! Geweldig toch! Geen opstoten meegemaakt of gezien, geen gezeik gehad of gezeur... heerlijk gewoon!
Ben naar huis gegaan omdat ik bijna omviel van de honger en geen cash meer had, normaal ga ik naar huis omdat het te agressief word. En het allerlekkerste: mn eigen stank ;) haar bezweet en sigarettenlucht (niet rokertje), HEERLIJK! Teken dat het goed was.

1 ding voor de hele organisatie:

GA DOOR!!!! IK WIL MEER!!!!
Waarschuw beheerder
multifruit:

Uitspraak van Delete123 op zondag 26 juni 2005 om 23:07:
hmm ik zeg niet dat de muziek van promo helemaal mijn style is maar hij is wel 1 van de beste hardcore dj's van dit moment, die heel veel fans heeft en heel veel voor de hardcore betekent heeft.. dus een beetje respect kan geen kwaad

NU populair als hardcore dj???! Waar dan? Enige dat ik hoor in mijn hardcore wereldje is: Hey dat is die overloper hardstyle*piep*!
Vroeger, als klein manneke in mijn thunderdome agenda, toen was hij iemand die er veel mee te maken had en ook had hij een aandeel als grondleggertje (vind ik persoonlijk dan he!)... maar hedendaags? Sorry, dat ie t maar op oude platen houdt want die rotzooi van nu is mijn geld niet waard. Maar al met al... ik blijf hem lichtelijk waarderen voor toen, niet voor nu!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op zondag 26 juni 2005 om 23:10:
Klopt, Nederland - Argentine voor het WK was toen op TV.
Ik heb ook niks tegen Holland roepen, dat is iets waar ik trots op ben, en Holland roepen heeft niks met discriminatie te maken is mijn mening.

Uuhhm.. waar heeft het dan wel mee te maken? kan iemand mij dat uitleggen.
Is iedereen nog steeds zo trots op dat ene doelpunt van 7 jaar geleden?
Wie heeft er eigenlijk gescoord.. Als die 'trots' daar vandaan komt mag je dat op z'n minst wel weten..

Ik weet het niet hoor ik roep dus ook niet mee

:s
Waarschuw beheerder
Nog nooit van Third Movement gehoord vriend ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Verge Of ObsceNe op maandag 27 juni 2005 om 00:48:
Uuhhm.. waar heeft het dan wel mee te maken?

Nationalisme meid. dat doelpunt was de reden dat mensen dat gingen roepen, de reden is toen verschoven van trots op je landsvertegenwoordigers in de voetbalsport naar trots voor je land.
Helaas ben je tegewoordig rascist als je trots bent op je land...
moet jij eens zeggen tegen een turk dat ie discrimineerd als hij een turks vlaggetje aan z'n ketting heeft hangen.
voelt ie zich beledigd terwijl jij meteen een rascist bent als je met een NL vlaggetje rondloopt. Dat is nu het kromme van alles
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee vertel.
Waarschuw beheerder
bijna alle hc dj's produceren ook in andere stylen alleen hij is zo dattie ut onder de zelfde naam doet die andere bedenke andere naampjes heb k liever iemand die zn eigen naam houd :respect:
Waarschuw beheerder
spouswaus is iemand die het wel begrijpt :respect:

het is gewoon belachelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op maandag 27 juni 2005 om 01:03:
spouswaus is iemand die het wel begrijpt

dank u. eindelijk iemand die op mijn niveau circuleerd ;p

:respect:
Waarschuw beheerder
haha:d tja het is gewoon waar ga jij naar een turk die trots met een speltje/sleutelhanger weet ik het met een turks vlaggetje erop rond loopt en je zegt: hey jij heb dat en dat, jij ben racist!

dan kijktie je aan alf oftie water ziet branden :S

en terrecht.. want het is gewoon pure onzin :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 26 juni 2005 om 20:33:
Gozertje, je bent 18 jaar. Alsjeblieft zeg! Je doet net of jij weet hoe de hardcorescene in elkaar steekt maar dat is dus niet zo. Daarbij, trots op Nederland...als je zo trots was op nederland zou je trots zijn op het feit dat we een multiculturele samenleving zijn. Want DAT is Nederland.

Ik doe net alosf ik weet hode hardcorescene in elkaar steekt??? Het enige wat ik zeg is dat ik weet waar het Holland geroep ontstaan is.
En als je van je landje houd dan ben je toch niet meteen tegen de muliculturele samenleving, dat zijn allemaal dingen die jij er meteen bij denkt!

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 26 juni 2005 om 20:33:
Het heeft geen fuck te maken met trots zijn op je land juist, maar met je land anders willen zien dan het is. Met ervan balen dat er mensen met een ander kleurtje in je land wonen. Met ervan balen dat er ook vrouwtjes in mooie kleding en puntschoentjes rondlopen op hardcorefeestjes.

Jullie claimen dat de hardcorescene van jullie is. Maar die is van IEDEREEN. En datzelfde geldt voor Nederland.

Ik vind je heel kortzichtig als je denkt dat iedereen het daarom roept en ik weet niet wie je nou eigenlijk aanspreekt met "Jullie" maar ik vind het juist erg vet als ik bijv een neger helemaal los zie gaan op een party.

We zullen het vast nooit eens worden, maar je moet bijvoorbeeld een Fransman is uitleggen dat men in Nederland voor racist wordt uitgemaakt wanneer je je eigen land aanprijst. Dat vindt men in Frankrijk gewoon normaal en zo hoort het ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik vind het juist erg vet als ik bijv een neger helemaal los zie gaan op een party.

:respect:

:jaja: dat is het zaligst wat dr is om een echte neger helemaal keihard te zien hakkuh met grote stuiters :D

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op maandag 27 juni 2005 om 01:12:
haha tja het is gewoon waar ga jij naar een turk die trots met een speltje/sleutelhanger weet ik het met een turks vlaggetje erop rond loopt en je zegt: hey jij heb dat en dat, jij ben racist!

je spreek jezelf tegen :)

je zei net nog dat een nationalist geen rascist is
Waarschuw beheerder
limo, lees effe mijn post hierboven, dat bedoelt hij ook hoor. hij heeft gewoon een beetje rare zinsopbouw.
Waarschuw beheerder
donateur
ben blij dak naar ravezone ben geweest was top feesie (Y) veel beter als dit zo te lezen :D

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
NU populair als hardcore dj???! Waar dan? Enige dat ik hoor in mijn hardcore wereldje is: Hey dat is die overloper hardstyle*piep*!
Vroeger, als klein manneke in mijn thunderdome agenda, toen was hij iemand die er veel mee te maken had en ook had hij een aandeel als grondleggertje (vind ik persoonlijk dan he!)... maar hedendaags? Sorry, dat ie t maar op oude platen houdt want die rotzooi van nu is mijn geld niet waard. Maar al met al... ik blijf hem lichtelijk waarderen voor toen, niet voor nu!

jij snapt er echt duidelijk helemaal NIKS van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beatiful people, beatiful party, beatiful music, hot location!!!

Special Holland Atmosphere!! :-p

Waarschuw beheerder
is ook een jongen overleden op dat feesie hoorde ik net.

Dat zeggen ze tegenwoordig ook na ieder feest, geloof er maar weinig van.

das dan jou probleem want helaas is t echt waar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmm ik vraag me nog steeds af wat er nu aan het 'thema' is gedaan. Waar vond je statements trug dat het om een 'protest' ging? werd duidelijk gemaakt dat de opbrangst naar een goed doel zou gaan?

En dan op zo'n feest met een dergelijk thema 'Holland' gaan roepen?

Zinloos feest dus :/

Waarschuw beheerder
wat kunnen jullie zeiken tering!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeetje moontje is dat echt waar??

Waarschuw beheerder
ai iemand dood :(
misschien door een combo van alcohol(drugs) en die achterlijke hitte :(

Waarschuw beheerder
ja heet was het daar altijd goed drinken want het gaat heel snel als je niet goed drinkt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 08:49:
jeetje moontje is dat echt waar??

helaas wel ja. me zussie stond erbij :(
er vroeg iemand om 3 uur of er een deur open mocht omdat er iemand naar buiten MOEST omdat ie niet goed was, toen had ze er iemand bij gehaald die die deur open mocht maken, en later buiten is ie overleden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeetje dit is heftig en tegelijk ook triest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAFO op zondag 26 juni 2005 om 21:17:
Ik denk als er nou gewoon meer mensen gingen voor de muziek en zich minder richten op wat er om je heen gebeurt,geroepen,gedragen en gedacht wordt. zou het idd een stuk aangenamer zijn.

:respect::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 11:16:
Bye bye beursgebouw met hun klote hitte kneuzenvolk en kut security. Amen

:respect: veelst warm ga dr nooit meer heen!!!

Waarschuw beheerder
dat het daar warm zou zijn had je kunnen weten!! heel de week al zo'n hitte buiten dus tja en in het beursgebouw is het altijd warm!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 09:49:
dat het daar warm zou zijn had je kunnen weten!! heel de week al zo'n hitte buiten dus tja en in het beursgebouw is het altijd warm!!

oja had ik kunnen weten was de eerste keer dat ik dr heen ging hoor:vaag:

Waarschuw beheerder
dan weet je het nu!!

sorry!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 10:01:
dan weet je het nu!!

sorry!

ja ik weet het nu daarom zet ik ook hier wat neer hoe ik het heb beleeft!!
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben alle kinderen van 16/17 jaar Geweldig voor dit feest gegeven..:no:

Ik ben er zelf niet geweest, maar alleen voor de locatie zou ik al niet gaan (ik heb weer us gelijk, zo lees ik hier) en de logica van muziek (om 2 uur terror) ben ik al helemaal blij dat ik niet gegaan ben...:yes:

Hadden ze maar een ID controle gehouden, hadden ze het beursgebouw ook kunnen inkorten met de helft..:P

En dat Holland geroep, tsja, vind het maar onzin..:yes:
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
Wat doe je op een anti racisme feest als je holland wil gaan staan roepe O:) :S

enne veels te warm, mijn waaier krijgt een erenplaatsje op men kamer na dit feest... maar ik von het zeker wel gezellig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op maandag 27 juni 2005 om 10:06:
Volgens mij hebben alle kinderen van 16/17 jaar Geweldig voor dit feest gegeven..

Niet alleen 16/17 jarige kidz hebben een geweldig aan dit feest gegeven. Ik heb 't super naar mn zin gehad, keihard staan hakkuh met mn maten en gezellige mensen ontmoet, waarom zou dit feest geen geweldig verdienen dan?

En als mensen hun feestje verpest is door wat "holland" geroep, ga dan de volgendekeer naar de EO jongerendag ofzo :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist er waren niet alleen kids daar en kids van 16 17 noem ik geen kids maar goed!! De sfeer was gewoon top iedereen deed aardig tegen elkaar! De mensen daar waren zwaar relaxt!! Ik heb het goed naar mijn zin gehad!

En wat betreft dat Holland geroep jeetje wat kunnen jullie daarover zeiken!!! Ja gaat toch niet op een party hier wat achter zoeken ik vind het te belachelijk voor woorden!!

:bounce:
laatste aanpassing