Moeten drugs verboden worden op alle party's?
En zo ja, welke maatregelen moeten er dan genomen worden?
Geef je mening
volgens jou moet je dus pille ofzo gebruike om bij de party scene te hore.
ik denk dat drugs geen invloed heeft op de partyscene.
maar ik denk dat er meer mense zoals mij zulle zijn...die zonder drugs ook een goede avond/nacht kunne hebbe
ik vind dat er streng op gecontroleerd op moet worde om ongelukke te voorkomen.
en een feest zonder drugs kan net zo plezierig zijn
heb nog nooit een pil aangeraakt en heb nog elke keer een goede avond/nacht gehad...
dus drugs......no way
per persoon 3 pillen en een pak speeds toe staan, meer niet.
wat lul je ?? dan begint me leven pas
ga al cker vanaf toen ik net 15 werd uit.
in venlo wordt er namelik niet op leeftijd gecontroleerd.
pas sinds de identificatieplicht geldt.
dus hoe wil jij dat nou wete ?
bij nader inzien zeg ik tog dat drugs gedogen moet worde...maar dat de veiligheid voorop moet staan.
kijk als het een heel rustig persoon is...dan heb ik er geen probleem mee als die pille wil slikke..
maar als diegene er beetje leip uit ziet....gewoon dat je bijna cker weet dat ie sores gaat ligge stampe...dan zeg ik : afneme die zooi van hem....
Uitspraak van HardStyle Henkie op dinsdag 21 juni 2005 om 19:06:
ja okeey...dat je het meeneemt is nog tot daar aan toe...
maar die shit ook nog wille gaan verkope..vind ik beetje ver gaan
hoesow ???
Ik vind dat drugs verboden moet worden op feesten
maar er zijn mensen die het toch mee naar binnen krijgen
Dus volgens mij lukt het nooit helemaal om het te verbieden
Weet je wat een goeie tijd was de beginjaren van megarave en nightmare kon je je pille nog late teste ook!!!
Volgens mij waren er nu niet vergelijkbare housepartys geweest zonder de opkomst van xtc e.d. Het is toch mede ontstaan uit de drugscene.. begintijd was 98% helemaal van pad af, die andere 2% was beveiliging.
Buiten dat is het volgens mij juist hetgene wat die speciale houseparty-sfeer maakt.
Weet nog een jaar of 8 geleden dat we in Nijmegen naar die schaatshal gingen, stond er zelfs op de flyer "maximaal 2 pillen per persoon"
Of de amsterdamse politie die op tv in het nos journaal in een item over partys vertelde dat ze liever hebben dat de mensen 1 of 2 pilletjes slikken dan dat iedereen de hele avond bier gaat drinken "dan hebben we het een veelvoud drukker"
Ik vind dat drugs verboden moet worden op feesten
maar er zijn mensen die het toch mee naar binnen krijgen
Dus volgens mij lukt het nooit helemaal om het te verbieden
En controles op de dansvloer en wc's vind ik een beetje een naaistreek
Hier in Arnhem zijn ze nog veel viezer, met Qlimax en Luna enzo lopen gewoon wouten van een jaar of 25 in partyoutfit en spacebril op iedereen te vragen of je misschien een pilletje voor ze heblaatste aanpassing 21 juni 2005 23:50
Als je de arena vol zet met zatte mensen dan is t gegarandeerd knokke.
Zet je in de arena mensen die drugs gebruiken.. gebeurt er niets ....
denk dat ut erger is als de arena vol staat met mense die helemaal weg zijn van de durgs die gaan knokke....dan dat de arena vol staat met mense die gezope hebbe
denk dat ut erger is als de arena vol staat met mense die helemaal weg zijn van de durgs die gaan knokke....dan dat de arena vol staat met mense die gezope hebbe
weet je wat erg is ?? een meisje in mijn klas is 18 he
en ze heeft op der klapper een mega grote foto van frans bauer geplakt...allemaal hartjes der op heen getekend.....en der onder geschreve : FRANS...I LOVE YOU
...maar op zo'n beetje elk wat groter feest wordt wel geslikt of gesnoven...
1) Mondiaal de grootste XTC-fabrikant !!
2) De op 1 na grootste hennepkweker van Europa !
3) De laagste inkoopprijs van Europa betalend voor een gram onbewerkte cocaine ($21,- bron 1,2,3: World Drug Report 2004).
3) In het bezit van de drugs mainport van de west-europese afzetmarkt: Rotterdam !
drugs toestaan op een feest.. weet je wat voor kk zooi het dan wordwaarschijnlijk meer mensen die out gaan enzo..
drugs toestaan op een feest.. weet je wat voor kk zooi het dan word waarschijnlijk meer mensen die out gaan enzo.. nog meer lastig gevallen worden
Wie zegt dan dat het een 'kk zooi' word? Mensen met drugs op zijn grappig (met uitzondering van coke dan), en wil je niet met ze praten dan laat je dat merken en ze zullen je echt niet meer lastig vallen. Dit in tegenstelling tot mensen die gezopen hebben.
ik weet niet naar welke feestjes jij allemaal gaat of met wie je omgaat, maar er zijn ook een hoop mensen die redelijk verstandig met drugs omgaan en er gewoon lekker van genieten op een feest
en dat tentjes weer hun deuren moeten sluiten omdat een of andere 17-jarige troela 15 pillen in haar mik gooit en overlijd.
XTC gebruikers zijn lief en gemoedelijk! Nooit ruzie of geweld!
Wanneer je een pilletje slikt ben je gelijk een crimineel! Drugs is slecht! Nou drank is veel en veel slechter!
als het legaal word dan kan er geen geld meer aan verdient worden en zullen pillen miss 1 euro p stuk kosten incl BTW.
alleen coke mogen ze van mij trouwens wel verbieden op feesten al die arrogante zelfingenomen patsertjes, absoluut geen toegevoegde waarde voor een feest en ook zeker niet voor de party stemming
Mensen krijgen van coke vervelende karaktertrekjes.
Drank is gelegaliseerd en iedereen vind het harstikke stoer als je je helemaal klem zuipt! De overheid lacht zich rot want die verdienen grof geld op de drank! Drank is de grootste harddrug die er bestaat!
Wanneer je een pilletje slikt ben je gelijk een crimineel! Drugs is slecht! Nou drank is veel en veel slechter! De overheid ontmoedigd het drugsbeleid omdat ze er niet veel op kunnen verdienen! De grondstof van XTC is nl heel goedkoop!
Ik zou de hele 2e kamer wel eens een pilletje willen geven! Dan weten ze pas waar ze over praten!
wat is erger.. iemand die een biertje neemt of een pilletje? tog wel aardig wat verschil niej waar..
waarom kan t niet allebei..drugsloze feesten en drugs-feesten......
zo kan iedereen zelf kiezen wat ie wil
Dus waneer ze het toestaan wordt drugs minder leuk.
maar idd een feest zonder drugs is 10 x nix het is gewoon onlosmakend aan elkaar verbonden
Ons softdrugs beleid is het best werkende beleid van de wereld!
Moeten drugs verboden worden op alle party's?
En zo ja, welke maatregelen moeten er dan genomen worden?
Geef je mening
Het is in principe ieder zijn eigen verantwoording...maar ik zou er niet aan moeten denken dat als mijn kleuter straks groot is, dat ze zich laat ompraten om schijven tot zich te nemen...met alle gevolgen van dien...'t blijft toch een zeer destructief goedje...
Jij bent van de generatie die de ins en outs weten en die op je kinderen kunt doorgeven, gewoon eerlijk over praten werkt het beste, nooit denken ach dat doet die van mij niet, ik zeg altijd hoop dat ze het noet doet.
De juiste info en voorlichting over drugs aan je kinderen geven is zeer belangrijk
dan zou ikeen feest is meemaken, helemaal nuchter, en kijk dan is om je heen hoe of wat.. beetje fout beeld hoor
Zolang het voor eigen gebruik is moet het kunnen.
1 gram coke of speed, 4 pilletjes en een zak wiet.
Dat is het maximun vind ik.
heb der wel degelik last van...ik kom op zo'n feest op gewoon een leuke avond te hebbe...en nie om lastig gevalle te worde door mense die pille wille verkope
ja maar die vriend van mij kreeg allergische reactie...en dan is ut dus zo gebeurd...
toestaan voor eigen gebruik iedereen moet het zelf weten wat hij/zij doet
haha wat een onzin, zonder drugs zouden er helemaal geen houseparty's zijn, hou toch op gek
Gewoon gebruikershoeveelheid toestaan en verplicht testen.
dit vind ik ook een hele goeie maar wat doe je doen met de overige middele zou dara ook niet op gecontroleerd moeten worden??
eigenlijk staan ze het toch overal toe?
ze moeten het alleen niet zien!
gewoon toestaan!! omdat er mensen zijn die helemaal waus zijn is er zon ontspannen sfeer op feesten zodat je zo gek kan doen als je wilt omdat niemand er toch van opkijkt, een feest zonder gekke bekken is geen feest
Het boeit mij weinig ik gebruik toch niet meer maar van mij mogen ze bepaalde dingen wel gewoon toestaan zoals een paar pilletjes ofzo.
Maar dan moeten ze wel wat strenger met de leeftijd zijn zodat je niet van die 15 jarige lijpe kinderen bij de EHBO hebt zitten.
toelaten ja ieder moet dat voor zich weten tog..
Geef iedereen een aantal munten, hier kan je een bepaalde hoeveelheid drugs voor halen. Bij de ingang "ECHTE" drugshonden neerzetten zodat men het niet zelf mee kan nemen. Zo is het redelijk te hanteren dat er niet een overvloed aan drugs komt en omdat je het van een vaste stand haald waar uiteraard alleen maar kwaliteits drugs liggen zonder allemaal rare zooi er doorheen gemixt wordt het gebruik een stuk veiliger. Gebruikt wordt het toch wel zorg er dan gewoon voor dat het zo veilig mogelijk gebeurt.