4644x bekeken
Inderdaad partydrugsdoden zijn op 1 hand te tellen! Maar de overheid haakt hier weer gretig op in want die ene dode haalt alle kranten! En dan wordt er niet bijverteld dat ze dood is gegaan door onverantwoord gebruik!
Terwijl alle drankverslaafden in Nederland allang niet meer de krant halen! Kijk naar de psychiatrische ziekenhuizen die vol zitten met drankverslaafen met blijvend hersenletsel!
Er is een groot verschil tussen recreatief drugs gebruiken of ieder weekeind jezelf klem zuipen! Dan is mijn verantwoorde keuze heel snel gemaakt!
Mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik in mijn lichaam stop! Ik ben nog altijd baas over mijn eigen lijf! Niet die sukkels in Den Haag.
Terwijl alle drankverslaafden in Nederland allang niet meer de krant halen! Kijk naar de psychiatrische ziekenhuizen die vol zitten met drankverslaafen met blijvend hersenletsel!
Er is een groot verschil tussen recreatief drugs gebruiken of ieder weekeind jezelf klem zuipen! Dan is mijn verantwoorde keuze heel snel gemaakt!
Mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik in mijn lichaam stop! Ik ben nog altijd baas over mijn eigen lijf! Niet die sukkels in Den Haag.
laatste aanpassing
ik weet niet, ik vind niet dat ze alles moeten toestaan, maar kleine hoeveelheden XTC lijkt me nou niet echt verkeerd. Aan de andere kant zou dit misschien weer heel veel gezeik met zich meekrijgen, omdat de organisatie van een feest dan toegeeft "bewust" te zijn van het slikken, en zal daar dus maatregelen voor moeten treffen, veel verder dan dat er nu wordt gedaan...
Dus waneer ze het toestaan wordt drugs minder leuk.
maar idd een feest zonder drugs is 10 x nix het is gewoon onlosmakend aan elkaar verbonden
ik vind het feit dat het illegaal is niet echt een meerwaarde, maar ik denk dat je er tog wel een beetje gelijk in hebt. Maar ook een feest zonder drugs, dat zou echt heel anders zijn...
Ons softdrugs beleid is het best werkende beleid van de wereld!
we hebbe het niet over cannabis..we hebbe het egt over de partydrugs..XTC en speed bijvoorbeeld.
dat is nog steeds harddrugs..en dat zullen ze nooit vrijgeven..
cannabis wordt overal wel gerookt..
dat is het probleem niet
maar we hebbe het hier over de verboden harddrugs die gebruikt worden op de meeste feesten.
een gedoogbeleid kan de regering en de organisatie van die feesten niet voeren
omdat het met de huidige situatie al in strijd is met de wet
Ik werk in security, en weet uit ervaring dat dronken mensen veel en vaker lastiger zijn dan mensen met een pilletje op.
Maar ik moet drugs wel in beslagnemen als ik het aantref terwijl binnen gewoon zoveel gezopen mag en kan worden als ze lief is.
Nu valt er heel wat over te zeggen:
Opiumwet Lijst I: Drugs met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid.
Kan aan mij liggen maar daar valt alcohol evengoed onder.
Maar ik moet drugs wel in beslagnemen als ik het aantref terwijl binnen gewoon zoveel gezopen mag en kan worden als ze lief is.
Nu valt er heel wat over te zeggen:
Opiumwet Lijst I: Drugs met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid.
Kan aan mij liggen maar daar valt alcohol evengoed onder.
Moeten drugs verboden worden op alle party's?
En zo ja, welke maatregelen moeten er dan genomen worden?
Geef je mening
Het is in principe ieder zijn eigen verantwoording...maar ik zou er niet aan moeten denken dat als mijn kleuter straks groot is, dat ze zich laat ompraten om schijven tot zich te nemen...met alle gevolgen van dien...'t blijft toch een zeer destructief goedje...
donateur
Het is in principe ieder zijn eigen verantwoording...maar ik zou er niet aan moeten denken dat als mijn kleuter straks groot is, dat ze zich laat ompraten om schijven tot zich te nemen...met alle gevolgen van dien...'t blijft toch een zeer destructief goedje...
Jij bent van de generatie die de ins en outs weten en die op je kinderen kunt doorgeven, gewoon eerlijk over praten werkt het beste, nooit denken ach dat doet die van mij niet, ik zeg altijd hoop dat ze het noet doet.
De juiste info en voorlichting over drugs aan je kinderen geven is zeer belangrijk.
Jij bent van de generatie die de ins en outs weten en die op je kinderen kunt doorgeven, gewoon eerlijk over praten werkt het beste, nooit denken ach dat doet die van mij niet, ik zeg altijd hoop dat ze het noet doet.
De juiste info en voorlichting over drugs aan je kinderen geven is zeer belangrijk
Thanks! Klopt ik ga zelf maar al te graag naar feesten, en ik geef mijn ogen de kost, ik verzamel veel info op internet en praat veel met mijn mede-party-peoples, ik veroordeel niemand, ik vind het belangrijk om iedereen te accepteren zoals ze zijn (ik vind het echt geweldig converseren met iemand die LEKKER dul is). En ik probeer met mijn openheid en met mijn kennis straks mijn eigen dochtertje te beschermen tegen narigheid met (party-)drugs...niet dat dat garanties geeft maar ik doe mijn best voor haar..
laatste aanpassing
dan zou ikeen feest is meemaken, helemaal nuchter, en kijk dan is om je heen hoe of wat.. beetje fout beeld hoor
Ben vaak zat nuchter als iedereen ver heen is
Maargoed, ik weet niet of je het zelf ook wel eens heb gehad? Misschien dat daarom mijn beeld anders is als de jouwe.. En misschien ben je wel mensen tegen gekomen die coke ophadden, of misschien wel drank, terwijl ze iets anders zeiden? Ik kan niet weten of jij goed herkent óf en wát iemand gebruikt heeft.
Toch blijf ik bij mijn standpunt; ik ben liever in het gezelschap van slikkers dan bij drinkers.
Zolang het voor eigen gebruik is moet het kunnen.
1 gram coke of speed, 4 pilletjes en een zak wiet.
Dat is het maximun vind ik.
Je dat vind ik nou ook... wat heeft nou iedereen liever!!Dat iedereen dronken is of vaag??
Tog heb ik liever dat iedereen vaag is...
heb der wel degelik last van...ik kom op zo'n feest op gewoon een leuke avond te hebbe...en nie om lastig gevalle te worde door mense die pille wille verkope
k wil niet heel lullig zijn .. maar je komt een groot feest nog niet eens binnen .... dus zelf zal je er geen last van hebben
en vind het trouwens onzin dat je gaat lullen over drugs als je niet eens weet wat er in je omgaat als je drugs in je flikker heb zitten !:^)
oftewel lekker doen wat je niet laten kan !
laatste aanpassing
Neej maar ga dan ook niet snel oordelen je krijgt egt niet zomaar een overdosis ofwel dan..!!
precies 
Pillen in je glas gooien! Sorry dat proef je echt wel!
Pillen smaken heel, heel bitter!
Pillen smaken heel, heel bitter!
ja maar die vriend van mij kreeg allergische reactie...en dan is ut dus zo gebeurd...
jah dan is het een ander verhaal... ik weet verder ook niet of dat:
1. een overdosis valt te noemen
2. dat maakt drugs niet meteen zo slecht. Er zijn ook sterfgevallen bekend met overdosis/allergische reactie op gewone legale medicijnen...

![[RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7]](/images/user/142423_2575976.jpg)