Partyflock

Forumonderwerp · 787387
Waarschuw beheerder
Moeten drugs verboden worden op alle party's?
En zo ja, welke maatregelen moeten er dan genomen worden?
Geef je mening
Waarschuw beheerder
wat maakt het verschil ze gebruiken toch wel!!!
Waarschuw beheerder
der is wel een verschil te maken...
de hoeveelheden aanpassen
Waarschuw beheerder
als ze het willen kunnen ze het gebruik overal zo verminderen, bijvoorbeeld door van die zweettest, maar waarschijnlijk met gedachte naar aggresiviteit en de drankomzet doen ze het toch niet, want mensen die drugs gebruiken kunnen volgens mij veel meer drinken

Waarschuw beheerder
Drugs maakt de mensen vrolijk, als iedereen gaat zuipen en niet aan de drugs is, moet je kijken hoe een feest er dan uit ziet!
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen.... toestaan, testmogelijkheden op het feest en voorlichting over zo veilig mogelijk gebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
toestaan voor eigen gebruik iedereen moet het zelf weten wat hij/zij doet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Straal~~ op maandag 19 september 2005 om 20:47:
toestaan voor eigen gebruik iedereen moet het zelf weten wat hij/zij doet

en zo is het maar net

Waarschuw beheerder
de kans op sterven van een pil is nog minder dan een dagje vissen las ik laatst :) allergische reactie is wat anders, vervelend dat het zo moest aflopen met hem, maarja voor je het weet sterft er iemand omdat ie allergisch voor bananen was. kan je niet weten van te voren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 1 juli 2005 om 01:40:
Zolang het voor eigen gebruik is moet het kunnen.
1 gram coke of speed, 4 pilletjes en een zak wiet.
Dat is het maximun vind ik.

hier ben ik het helemaal mee eens maar mag ook wel 2 gram zijn het is een feest tog:P
Waarschuw beheerder
donateur
haha wat een onzin, zonder drugs zouden er helemaal geen houseparty's zijn, hou toch op gek
Waarschuw beheerder
drugs kan je nooit verbieden op die feesten :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (H4L)De Pruus op vrijdag 1 juli 2005 om 01:52:
Gewoon gebruikershoeveelheid toestaan en verplicht testen.

ja precies(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Royke..:bier: op dinsdag 21 juni 2005 om 18:34:
nou ik heb mezelf voorgenome om geen pille te slikke

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 18:40:
dat zei ik ook toen ik 15 was

en kijk nu

:respect:

Hier nog een. Vroeger moest ik er niks van hebben. Tot ik houseparties icm XTC ontdekte.
Waarschuw beheerder
idd zonder drugs zouden de houseparty's allang geschiedenis zijn
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe wou je eigen gebruik hoeveelheden gaan controleren?
door iedereen in ze blote reet te zetten! doe me een lol het is nu al niet normaal hoelang je moet wachten voordat je ergens een x binnen bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Royke..:bier: op dinsdag 21 juni 2005 om 15:02:
Geef je mening

Prettige wedstrijd.. denk nie dast dat um wordt..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Royke..:bier: op dinsdag 21 juni 2005 om 15:02:

Ik zou het wel toestaan. En goed laten testen. Als je het zou verbieden, zou er namelijk 70% minder aan kaarten worden verkocht denk ik.

Waarschuw beheerder
toestaan

Waarschuw beheerder
tuurlijk niet.. als het nou legaal word.. is er veel meer zicht over .. met de dingen die fout kennen gaan met de mensen .. duhhh
Waarschuw beheerder
euhm TOESTAAN!!!!!!! natuurlijk :d
Waarschuw beheerder
Toestaan en dat gebeurt nu volgens mij ook een beetje al want anders word het maar een saai feestje.

Waarschuw beheerder
nogmaals: gedogen (tot een bepaalde max!) en iig pillentest!
Waarschuw beheerder
ik denk dat toestaan tot een maximum een heel goede stap is. maar dan moeten ze OOK de leeftijden beter gaan controleren. ik zie zovaak van die hummeltjes rondlopen op feesten en dan echt kats vd kaart. die zorgen voor het gevaar

Waarschuw beheerder
Met alle dingen is het zo, er zijn van die eikels die niet met drugs danwel alcohol om kunnen gaan en het voor de anderen verpesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:30:
nogmaals: gedogen (tot een bepaalde max!) en iig pillentest!

dit vind ik ook een hele goeie maar wat doe je doen met de overige middele zou dara ook niet op gecontroleerd moeten worden??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op woensdag 1 februari 2006 om 19:22:
dit vind ik ook een hele goeie maar wat doe je doen met de overige middele zou dara ook niet op gecontroleerd moeten worden??

om te testen? tuurlijk zoveel mogelijk mogelijkheden om te testen. het komt toch wel binnen dus ja dan kan je ook beter zorgen dat er zo min mogelijk rotzooi onder de bezoekers is!

aan alle soorten drugs is een maximum te stellen om mee te nemen toch?

Waarschuw beheerder
Toestaan :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
verbieden .. maar wel oogluikend toestaan ;)

Waarschuw beheerder
TOESTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:D
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat een grap ze kunnen t toch niet verbieden... dan staan er straks maar 3 mensen op een feestje, en die gaan om 3 u al weg omdat ze moe zijn :p

eigen gebruik moeten ze toestaan vind ik maar dat is een breed begrip... als ze dat toestaan heeft dealen tenslotte ook geen zin meer toch?

xxx
Waarschuw beheerder
Ik Vind Dat Ze Dat Moeten
ToeStaan (Y) Whehehe :D:D
Waarschuw beheerder
eigenlijk staan ze het toch overal toe?
ze moeten het alleen niet zien! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toestaan.. !!
En als ze het verbieden dan doen ze het tog wel... Dus veel zin zal het niet hebben...
Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Artiest Snaar P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [WBS] Joker.one op vrijdag 3 februari 2006 om 10:41:
eigenlijk staan ze het toch overal toe?
ze moeten het alleen niet zien!

bij 3 pillen mag je gewoon meestal nog naar binnen. Als je er meer bij je hebt, word je gezien als dealer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:zulupower op zondag 3 juli 2005 om 22:35:
gewoon toestaan!! omdat er mensen zijn die helemaal waus zijn is er zon ontspannen sfeer op feesten zodat je zo gek kan doen als je wilt omdat niemand er toch van opkijkt, een feest zonder gekke bekken is geen feest ;)

Zolang die ontspannen sfeer er maar blijft...
Je ziet ook vaak genoeg mensen die helemaal doordraaien en zich agressief gaan gedragen...:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 3 februari 2006 om 13:10:
omdat er mensen zijn die helemaal waus zijn is er zon ontspannen sfeer op feesten zodat je zo gek kan doen als je wilt omdat niemand er toch van opkijkt, een feest zonder gekke bekken is geen feest

Hahahaha,, Idd :D Hellemaal meej eens (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Het boeit mij weinig ik gebruik toch niet meer maar van mij mogen ze bepaalde dingen wel gewoon toestaan zoals een paar pilletjes ofzo.

Maar dan moeten ze wel wat strenger met de leeftijd zijn zodat je niet van die 15 jarige lijpe kinderen bij de EHBO hebt zitten.

Waarschuw beheerder
het moet gwoon toegestaan worden dan is gelijk de hele onderwereld blut :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
zeker toe staan :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
TOESTAAN
Waarschuw beheerder
Drugs zeer zeker verbieden en drugshandelaren zeer harde sancties opleggen kijken hoe snel ze het weer doen als ze vrij komen. De doodstraf bij veelvoudige drugshandel vind ik een goed alternatief. Motto: drugs moet je niet behandelen, drugs moet je bestrijden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TOESTAAN..........verbieden is onmogelijk :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 13:15:
verbieden is onmogelijk

Sorry, maar het is verboden :s
Waarschuw beheerder
kom uit juh droom!! steek het in juh boxer..en ga naar binnen, niet zo dromen over dingen die tog niet gebeuren!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 februari 2006 om 13:28:
Het boeit mij weinig ik gebruik toch niet meer maar van mij mogen ze bepaalde dingen wel gewoon toestaan zoals een paar pilletjes ofzo.

Maar dan moeten ze wel wat strenger met de leeftijd zijn zodat je niet van die 15 jarige lijpe kinderen bij de EHBO hebt zitten.

idd (Y)