waaaa... 80cc met waterkoeling
8 poorter
24mm bing
en een sigaar uitlaat
nix expansie ding
blijft t in de dode punten van je carter hangen!! bij een ruw oppervlak blijft je mengel meer aan je carter plakken waardoor je flow beter word
powerbox
Uitspraak van da hardest TernGabber op woensdag 29 juni 2005 om 12:37:
powerbox
is dat zoiets als n xbox? vroeger hadden we gewoon contactpuntjes, heerlijk om die met voelermaatjes af te stellen
(luchtgekoelde minarelli verticaal = traag kloteblok)
SpeedPunk hij tuned enzo (robbert is zijn naam)
top was trouwens 140 auto teller en nu nog steeds
Uitspraak van -={BoyStyle}=- op zondag 14 augustus 2005 om 19:26:
SpeedPunk hij tuned enzo (robbert is zijn naam)
naam komt me idd wel heel bekent voor!
hij zit tog op dat scooter-freaks.nl
zonder vertanding aan te passen haal je dat niet
En vertel mij eens wat over die vertanding
het is dus een langere vertanding dus hogere top
d8 het wel hoor tis zo geexporteerd blok uit polen die vertanding is heel anders
ik heb de sparta met van me moeder opgevored rijdt nu dik 180 op auto teller
Beta Ark L.C. 2000
Cilinder: Manston 2 (max tuned)
Uitlaat: C21
Krukas: Hebo Pen 12
Carbu.: 28 keihin
Onsteking: Hpi binnenrotor '04
Vertanding: 13/44
MHR Overrange + Delta clutch
het is dus een langere vertanding dus hogere top
Soms is het beter om je originele vertanding te behouden...(voor hogere acceleratie)
Maar als extreem hoge toeren draait is het niet verstandig en ook niet erg handig.
ja lijkt me een mooi uitlaatje maar heb gelezen dat die heel moeilijk is aftestelle
check mijn perso maar ff voor de setup
loopt wel lkkr, tussen de 130 en 140kmh
en rijd 1op 14,
elke dag 10 minuten warm draaien, en dan kun je tussen de 0 en 30km rijden, niet de hele tijd volgas
maar je vliegt de autos wel gigantisch hard voorbij
en de jutten?? NO CHANGE :
mzzls
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=40964
Wel jammer, ik stopte er opeens mee....anders had ik alles langs Koopmans gebracht, maar is er nooit van gekomen, jammer wel
Pk's zijn mooi, met C16 had ik wel niet zo uber veel pk, maar mijn koppelcurve was ziekelijk breed, best hoog en erg stabiel. Zo won ik het vaak van machines met meer pk.
momenteel ligt er niks onder m'n scooter maar zit alles nog mooi vast, heb een compleet standaard aerox uit 2001 met alleen alle begrenzing eruit, gaat toch makkelijk naar de 70 toe (echte km, 80 op de teller)
momenteel trekt ie wat minder, maar t wordt weer tijd voor nieuwe rolletjes denk ik, zitten er nu bijna 12 000 km in, dus mag hopen dat dat het is en niet m'n koppeling..
haha ben jij levensmoe ofzo
Veel vermogen uit een inmiddels verouderd puchblokje halen zit meer uitdaging in dan ff een dikke setup onder een scootertje te fixen
Keb nu een cita gekocht maar zit in iedergeval een citypower onder
Daar heb je wel gelijk in, maar ondanks alles is veiligheid tochwel 1 van de belangrijkste aspecten waar je rekening mee moet houden binnen het brommer/ scootertuning wereldje..
Hoop dat je ook je remmen, banden en je vering aanpast op je set-up!!
Grtz Item !!
![[img width=638 height=481]http://hip.egotripper.nl/racer.jpg[/img]](http://hip.egotripper.nl/racer.jpg)
Moet je eens met een puchje 100+ gaan rijden, geeft veel meer een kick
En 2x ongeluk gehad (en heeeel veel schuivers) waarvan 1x schade van 480 eurie en kreeg niks trug HUFTER
De 2x ook met een fietser, maar de hufter verzon allerlei dingen die niet waar waren. Dus ja.. ik zat met de gebakken peren. Sindsdien heel veel schde aan me scoot! Verbaasd me steeds dattie nog rijdt ! Heel veel dingen doen het niet meer, maar ga em echt niej laten maken haha!
Trouwens, je zegt dat er nix kapot moet gaan, maar als je met een scooter op je plaat gaat, is er vaak aardig wat polyester naar de klotûh
jah i know, maar wist ik veel dat et aan zo'n klein dingetje lag
zeker weten, puch rules!!
kheb trouwens ook puchjes zonder vering gebouwd
hehe mijne wel dan?
je voorvork kan nog stukken dieper, veren deruithalen...
allemachtig wat ben jij een creatief ventje..