wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
ja zkrs..maarja dan heb je ook wel wat gelukkig is label kleding niet zo duur
En ergens bijhoren? 5 jaar geleden was ik de enige die op school in een aus rondliep waar moest ik dan bijhoren?
Boeiend dan vind je mij toch een meeloper ik ga dr heus geen andere kleren door dragen hoor
yeah right! je wilt gewoon ergens bij horen
Heeft er niks mee te maken, want waar hoor je tegenwoordig nog bij dan met een aus??
Dat is toch "uit"??
Heeft meer te maken, met laten zien waar je voor staat denk ik; een gevoel tegenover jezelf.
En inderdaad, die pakkies zijn mooi.
moet jij weten,als jij graag als meeloper gezien wilt worden
Het kan me geen ene kk schelen of mensen mij een meeloper vinden of niet dus ik blijf gewoon de kleren dragen die ik mooi vind,aussies dus
Dat vind jij...
Dat vind ik in bepaalde gevallen ergens misschien ook wel een beetje. Maar in dit geval vind ik het persoonlijk wel vet.
Dus het IS niet triest, jij VIND het triest!
Uitspraak van mind warrior op maandag 23 mei 2005 om 00:34:
Moet je ook zeker niet doen neeEn los van dat het mooie kleding is,Zit het ook nog goed.En je kan er lekkerder in hakke vind ik zelf IPV een spijker broek ofzo
Idd t zit lekker los en in de zakken ken je alles kwijt
liever een aus,als er halfnaakt,zoals jij bijlopen hydraulix
Leuk voor je denk je echt dat ik nou van kleding ga veranderen ofzo omdat jij dr niks aan vind
tsja het is maar net wat jij half naakt vind en ja ik trek liever iets leuks aan dan dat ik in kleding loop die ik niet leuk vind en dat alleen maar aantrek omdat je er dan bij hoort
nou zij zijn tien jaar te laat,maar vinden het nog steeds leuk om een aussie te dragen laat ze....
ze horen dan juist nergens bij vind ik,maar lopen juist tien jaar achter(wat nog dommer is )