wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
4872x bekeken
Het liefste in een aussie met air maxies
trainingsbroek die lekker strak zit en dan een veelsteklein topje van nike en dan zuigend op een speen ohh nostalgie
Sta jij er uberhaupt wel voor open?
ik luister alles wat uitkomt aandachtig,maar vind het niet-muziek,echt waar.(ik vind het gewoon een hoorspel,geen muziek)
ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het muziek word genoemd en gewaardeerd.
het zijn zulke rauwe klote geluiden,als uit de oertijd bijvoorbeeld,kijk zoals in tracks van outblast etc...komen steeds nieuwere geluiden,nieuwe dingen,we gaan voorruit de toekomst in...
dat andere blijft steken op 1 ding,al jaren,het klinkt ruaw en oud(net fasttracker geluid zeg maar)
laatste aanpassing
ik luister alles wat uitkomt aandachtig,maar vind het niet-muziek,echt waar.
ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het muziek word genoemd en gewaardeerd.
het zijn zulke rauwe klote geluiden,als uit de oertijd bijvoorbeeld,kijk zoals in tracks van outblast etc...komen steeds nieuwere geluiden,nieuwe dingen,we gaan voorruit de toekomst in...
dat andere blijft steken op 1 ding,al jaren,het klinkt ruaw en oud(net fasttracker geluid zeg maar)
Helemaal mee eens
donateur
wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
Diezelfde gasten zijn er nog steeds wel hoor..alleen hebben sommigen geen kale kop meer of id. En diezelfde mensen doen nog steeds zo tof tegen elkaar.
Het is nu een generatie die idd nogal agressief overkomt op anderen ja. Boos kijken, pogo en dat soort dingen.
Tja..dat was vroegah niet
maar jakob je gaat ook naar hardware 3?
die heb ik ook gedaan
zag ut idd al in je persoonlijke tekst. neeed hoor.
alleen daarom zou ik er al heen gaan..... was wel van plan er heen te gaan. tegen die tijd studeer ik alleen in Delft. maar kom waarschijnlijk wel bij me ouders dan.
weet er al iemand iets over de line-up?
laatste aanpassing
donateur
at andere blijft steken op 1 ding,al jaren,het klinkt ruaw en oud(net fasttracker geluid zeg maar)
...etc....snap je het nog een beetje
Dat is dan iets waar ik wel weer mee eens ben...
Het geluid is idd echt belabberd bij industrial hardcore...
Maar als je daar doorheen luisterd hoor j echt wel eens vette dingen
Armageddon project - Chuch of pentagram
armageddon project - in the underworld
Dat is bijvoorbeeld zeker wel vet als je goed luisterd
binnen een week
ik zal dan ook de preflyer in het topic plaatsen met de verkoop adressen
presale 14 euro
geen geld. 10x beter dan MOH
en geen pogo
haha, op hardware 2 waren ook van die irri gaste die gingen pogo-en(nota bene ook een paar uit middelstum). en het was er al zo druk op de dansvloer.
btw Nosferatu niet booken, die belt af en dan komt Nexes draaien. en die kan helemaal niet draaien.
2 psycho
en het is vaak heel simpel
neem bijv ophidian
zoals angel en butterfly
maar de rest altijd op de cd's zijn gewoon tracks aan de lopende band,waar 1 a 2 uur is gewerkt toch?zo klinkt het
jij maakt muziek,als je zoiets hoort denk jij dan niet,zonde van die cd,er had muziek op gekunt...
bijvoorbeeld dat van jou....is al veel beter,toch?
neem bijv ophidian
zoals angel en butterfly
maar de rest altijd op de cd's zijn gewoon tracks aan de lopende band,waar 1 a 2 uur is gewerkt toch?zo klinkt het
jij maakt muziek,als je zoiets hoort denk jij dan niet,zonde van die cd,er had muziek op gekunt...
donateur
2 psycho
neem bijv ophidian
zoals angel en butterfly
bijvoorbeeld dat van jou....is al veel beter,toch?
neem bijv ophidian
zoals angel en butterfly
Hmm nee, niet mee eens.
Het klinkt gewoon anders dan dat je misschien gewend bent, maar er zit juist meer diepgang in, het is misschien wat moeilijker om het ontdekken...
Maar neemt niet weg dat ik op een feest 10 x liever Dione hoor ofzo..
Of mijn muziek beter is, is aan anderen natuurlijk...voorlopig heeft hij het al aardig gemaakt, en ik nog helemaal NIKS.
laatste aanpassing