Partyflock

Forumonderwerp · 777693
Waarschuw beheerder
wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
Waarschuw beheerder
hoezo verkeerd ik maak alrijd hele gezellige praatjes met mense

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 20 mei 2005 om 17:32:
hoezo verkeerd ik maak alrijd hele gezellige praatjes met mense

oja ik ook wel.
maar je moet vaak ook goed kijken tegen wie of wat je begint te lullen.
hangt ook van de feestjes af natuurlijk.
earlyhardcore is op en top sfeer.
beter dan de new style feestjes,dit is voor een ieder persoonlijk natuurlijk.

maar heb genoeg elende op feestjes gezien,om me mening te hebben.
Waarschuw beheerder
nog niet zo veel feesies gezien he nog jong marja ware alelmeel wel gezellig dus nooit egt problemen gehad en van die stoerkijkers he marja geoon denke fuck it en doorhouse

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 20 mei 2005 om 17:39:
die stoerkijkers he marja geoon denke fuck it en doorhouse

jaja,
en dan een paar uurtjes later zie ik die zelfde gasten bonje zoeken.
hou dr gewoon niet van,dan ga je maar naar een cafe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 17:43:
ga je maar naar een cafe.

haha als ik in de plaatselijke cafe in zandvoort kom heb je altijd bonje elke week weer vegtpartij daaro marja je heb gelijk die mense die ruzie zoeke zijn gewoon kut maat wat doe je er aan

Waarschuw beheerder
dat bedoelde ik dus,dan gaan die gasten maar naar een cafe,de patser uit hangen.
Waarschuw beheerder
hier zijn het vooral buitenlanders die ruzie zoeken met beeje kakker personen maar dat is 1 van de redenen waarom ik nooit naar die buurthuisfeeste gaa alleen maar pogo en relle erg vervelend
Waarschuw beheerder
nu isset veel geseik met buitenlanders en lonsdale bla bla

geef mij de überaussies-tijd maar:yes:
Waarschuw beheerder
hrdcore is zeker nog niet dood en zal ook niet dood gaan het moet gewoon lekker underground blijven en die kleine kinderen met hun lonsdale en hun opgerolde broek en hun kutkop moeten ze buite laten er is nog wel goede sfeer alleen niemand weet hoe hij zich moet gedragen bij die kut wazie's als je ze aan kijkt dan kan je al een knal voor je harses krijgen BELACHELIJK toch?

Waarschuw beheerder
ik vindt dat je gelijk heb ik ga nu zo'n 14 jaar naar feesten de laatste niet meer omdat ik kids heb maar de sfeer van toen en nu is echt niet te verglijken toen was het gewoon beter maja das mijn mening en degene die dat nooit mee hebben gemaakt kunnen er niets over zeggen die kennen alleen deze tijd toch :)

Waarschuw beheerder
k weet wel dak te laat ben geboren

Waarschuw beheerder
haha ja misschien wel maar als je die tijd niet heb meegemaakt en nu wel is het voor jou nu wat wij toen hadden maar dan nog beetje anders ;)

Waarschuw beheerder
gewoon na oldscool feessies gaan en het met de verhalen doen van broeders enzo ;P

Waarschuw beheerder
ja maar het is en blijft toch wel anders hoor niet negatief bedoelt die tijd kan je gewoon niet omschrijven een grote familie iedereen kent elkaar als ik een tijdmachine had dan had ik hem teruggezet naar 1992 en had ik je meegenomen om ff te laten zien was echt onvergeetbaar ;)

Waarschuw beheerder
kijk naar ouwe feestjes op dvd-vidoe tape.
nog nooit zó veel happy mensen bijelkaar gezien.

hopelijk volgend weekend weer als ouds in de hmh
Waarschuw beheerder
En de weken erna Mindcontroller en Pandemonium ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 22 mei 2005 om 17:40:
En de weken erna Mindcontroller en Pandemonium

whehehe,wrijf t maar weer in ;)

Waarschuw beheerder
jah idd k heb me ouders al verteld maarja helpt allemaal nix...maar de sfeer is 10.000 x beter op n oldscool feest met bijna al1 ma gabbers zoals ze vroeger ware..
zoiezo gegarandeerd geen kisten op je voeten...of n elleboog van pogo'nde mensen....
Waarschuw beheerder
jah ben dr via mn broer ook vroeg ingerold.. denk dat ik rond een jaartje of 8/9 was.. helemaal trots toen ik mijn (tweedehandse) aussie toen had gekocht..

na die videobanden kijken van thunderdome 96 97 98.. heerlijk

toen nog dat hakkûh en zagûh.. was ik er ook maar in die tijd.. toen was er in mijn pogen niet zo de drang voor iedereen zich te bewijzen hoe erg gabber of ze zijn en dat een ander maar een meeloper is...

af en toe de oogjes dicht en proberen eraan terug te denken O:)
Waarschuw beheerder
Vroeger had je ook meelopers hoor die t stoer vonden om een aus te hebben en niet eens van de muziek hielden ;)

Waarschuw beheerder
Gister werden op Xtreme Ear Damage al mn vooroordelen over 'nieuwe gabbers' in een klap bevestigd. Mensen van -20 met kale koppen en geruite shirts stonden te hakken op Scot Project, en zullen wel gedacht hebben dat ut hardcore was :frusty:

niet dat dat verkeerd is, maar dan moet je je niet als gabber profileren want dat gaan de mensen van de oude school dus niet leuk vinden. Niet dat ik ooit gabber ben geweest, maar het is duidelijk dat veel oldschool hakkers dat nieuwe hardcore publiek erg vervelend vinden en zich er zelfs voor schamen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 21:37:
Gister werden op Xtreme Ear Damage al mn vooroordelen over 'nieuwe gabbers' in een klap bevestigd. Mensen van -20 met kale koppen en geruite shirts stonden te hakken op Scot Project, en zullen wel gedacht hebben dat ut hardcore was:frusty:

Whaha humor :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 19 mei 2005 om 22:51:
Uitspraak van Ncr _ op donderdag 19 mei 2005 om 22:50:
Lonsdale/pogo - hype waait heus wel weer over

Lonsdale hype is al over,je ziet gelukkig weer steeds meer aussies vergeleke met 2 jaar geleden

En als hardcore weer minder populair is gaan al die wazi's met hun trekpoppendans weer ergens anders mee meelopen

hmm ik ben nou dan nog maar 15..en pas op 4 kleine hardcore feessies geweest omdat ut niet mag van me ma :@ maar daaro heb ik dus alleen nog maar wazi's gezien, volgens mij durft niemand er meer in te lopen ??? ik liep daar in aus, komen er van die wazi uitziende figuren naar me toe van ja respect voor je aussie :S ga er zelf dan ook inlopen maar volgens mij denken ze dat dan niet "stoer" zijn als ze daar in lopen kk wannabe's "@
Waarschuw beheerder
Aussie en Cavello komt zeker wel terug,2 jaar geleden zag je niks anders dan die pogoclowns nu ist gelukkig wel minder geworden maar nog steeds te veel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 22 mei 2005 om 21:44:
Aussie en Cavello komt zeker wel terug,2 jaar geleden zag je niks anders dan die pogoclowns nu ist gelukkig wel minder geworden maar nog steeds te veel

ja pcies..ik weet niet of het minder is geworden in 2 jaar tijd..toen was ik 13 en ging ik nog uit ;) :P maarja, ik loop al vanaf me 7e in aus vanwege me buurjongen die een gabber was in 1995, en omdat ik nooit naar feesten ging wist ik niet eens dat er een andere kleding stijl was binnengedrongen dan aussie en cavjes in de HC-scene,maarja daar ben ik op me 14e achter gekomen door dat ik filmpies van feesten ging downen :P
Waarschuw beheerder
vraagie trouwens ff tussendoor..kijk mijn plaatje :s hoe krijg je dat goed :P haha zo ziet ut er niet uit, lijkt net of ik volop dikke voeten heb haha :P
Waarschuw beheerder
kweet niet hoe het vroeger was, maar kweet wel dat het vaak heel slecht gesteld is met de sfeer tegenwoordig!
Waarschuw beheerder
als je op een feest nou gewoon wat minder let op andere mensen erger je jezelf ook wat minder wat je eigen feestgevoel ten goede komt
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar :) maar als dr een paar van die mongolen steeds tege je aanbeuken let je dr automatisch op :/
Waarschuw beheerder
je ziet nix? wat zie je staan dan? helemaal nix of tekst ?
Waarschuw beheerder
http://images.sugababes.nl/user_pics/435/435649_8db18decd1.jpg
Waarschuw beheerder
Ik zie 2 logos van sugababes en superdudes :d

Waarschuw beheerder
maar uiteindelijk werd er vroeger ook gewoon lonsdale gedrage ..dussuh tzja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 22 mei 2005 om 23:16:
Ik zie 2 logos van sugababes en superdudes

vage zooi :s kk plaatje :P zie je niet die ja nee sticker ?

klik op deze link dan :

http://images.sugababes.nl/user_pics/435/435649_8db18decd1.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
godverdomme!!!! computers tegenwoordig ook, waar zijn ze goed voor :P

maarja

er hoort een ja nee sticker te komen met de text:

JA: Hakkende dames in topjes,trainingsbroek en maxies gehuld in aus liefst met het haar strak naar achteren

NEE: Geen wijven gehuld in houthakkers kleding,kisten en bretels die pogoën

hehe zo moet het dus ;)
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn we wel een beetje zeg maar een soort van het onderwerp afgedwaald ;) :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
nog 2 weken en dan me nieuwe aus halen :D:D:D

weer genoeg geld bij elkaar gespaard ;) klote dingen zijn echt duur maar wel mooi :D