wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
4872x bekeken
here we go again
vroeger, vroeger dat was toen de kratten bier nog van hout waren en we moesten zuipen om de kachel aan te houden........ligt er maar net aan wat jij gabbers noemt.
Kut Wannebe Nazi,s
Dat zijn geen gabbers
volgens mij zijn de 'gabber principes' nu compleet omgedraait vergeleken met vroeger, bijvoorbeeld:
Gabbers vroeger:
- Openstaan voor andere stijlen
- Met z'n allen er 1 groot feest van maken
- Hakkuh
- Feestelijke kleding (Aussie, Cavello)
Gabbers nu:
- Middelvinger opsteken als de hardcore ook maar een klein beetje afwijkt van wat ze willen horen
- Stilstaan en boos van zich af kijken
- Pogo-en
- Begravenis kleding (Lonsdale)
Gabbers vroeger:
- Openstaan voor andere stijlen
- Met z'n allen er 1 groot feest van maken
- Hakkuh
- Feestelijke kleding (Aussie, Cavello)
Gabbers nu:
- Middelvinger opsteken als de hardcore ook maar een klein beetje afwijkt van wat ze willen horen
- Pogo-en
Het zijn een Stel Meelopers en een Belediging voor de Echte Gabbers
Gabbers nu:
- Pogo-en
Dat zijn geen gabbers
Gabbers van nu zijn nog t zelfde als vroeger alleen t zijn er minder geworden...
Ghosttown was 1 grote familie
Daar ben ik niet geweest (kon wel promoten btw, maar kon niet)
Maargoed, tis maar net hoe je t feest meemaakt, en twas in de Nighttown voor mij, en vele andere echt wel onwijs gezellig!
laatste aanpassing
Op Enzyme waren teveel van die stinkwazies
Sow waar heb jij uitgehangen dan
Heb btw ook wel vnl in de dark/indus zaal gestaan, daar zie je ze sowieso niet zo vaak
echte gabbers...ja wat zijn dat dan... dat zijn mensen die zich gabber voelen en niet die zich gabber voordoen....voor mij is het gabber gevoel heel makkelijk te omschrijven...ik ben gabber, jij bent gabber en gabbers zijn mijn gabbers!
Ze zijn er nog wel, alleen minder
En die wazi's horen er niet bij.
Feesten als Ghosttown en Mindcontroller hangt nog steeds de sfeer van vroeger,ken genoeg gabbers die de oude tijd hebbe meegemaakt en dat zeggen
Mja, ben dan wel niet van de oude stempel, maar verplaats me wel in dat gevoel. dat is het gevoel, en zo hoort het!
Vroeger was niet alles beter het was vroeger anders...toen had je ook rellen op feesten en liepen dr ook wazi's rond alleen herkende je ze niet omdat iedereen aussie aanhad
Dat hoor je mij ook niet zeggen, dat is ook logisch dat dat toen ook zo was. Ik doelde op de sfeer, zoals die vroeger ook was (naast de 'broodnodige' rellen), en die je nu soms ook proeft.
Lonsdale/pogo - hype waait heus wel weer over
Lonsdale hype is al over,je ziet gelukkig weer steeds meer aussies vergeleke met 2 jaar geleden
En als hardcore weer minder populair is gaan al die wazi's met hun trekpoppendans weer ergens anders mee meelopen
Ik ga dan wel niet zo vaak naar echte hardcore feesten (meestel feesten met meerdere stijlen) maar de nieuwe generatie is idd net zoals hierboven beschreven staat.

Geef mij maar feesten zoals Mindcontroler en HouseQlassics waar wat ouder publiek rondloopt en de mensen echt voor het feest komen en niet om hun nieuwe bretels te laten zien.
Daar kom je tenminste nog ausies tegen.

Geef mij maar feesten zoals Mindcontroler en HouseQlassics waar wat ouder publiek rondloopt en de mensen echt voor het feest komen en niet om hun nieuwe bretels te laten zien.

![[img width=86 height=113]http://home.versatel.nl/animatieplaatjes/littletapcow.gif[/img]](http://home.versatel.nl/animatieplaatjes/littletapcow.gif)