Partyflock

Forumonderwerp · 777693
Waarschuw beheerder
wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
kijk zoals in tracks van outblast etc...komen steeds nieuwere geluiden,nieuwe dingen,we gaan voorruit de toekomst in...

Kijk, dit snap ik juist niet, juist Outblast grijpt terug naar die aloude Opbouw-melodie-climax-afbouw formule die al sinds 1998 wordt gebruikt. We zijn inmiddels 7 jaar verder, en jij noemt dit vernieuwend?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog ff 1 keer hoor....www.return-to-basic.com
voor de ouwuh old skool party freaks:bounce:

Waarschuw beheerder
nee neit echt meer nee:no:
die achtelijke pogo erbij bah kvind dat echt kloten...
geef mji maar een hardstyle feesie stukken beter en dezweer is ook beter:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk is dat voor mij ook een van de redenen dat k niet van hardcore houd...

Kijk, dan vind ik dus echt totaal geen reden om ook niet van de muziek zélf te houden.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat mensen (doen alsof?) muziek leuk vinden om de ideeën en princiepes eromheen.
Begin echt het idee te krijgen dat men helemaal niet meer het gevoel laat spreken als het om muziek gaat.
En hier bedoel ik een zeer groot deel van pf!

Waarschuw beheerder
de gabbers van vroeger zijn nu allemaal wat jaartjes ouder geworden... :-/

Waarschuw beheerder
drugs is hier (mede) een oorzaak van.
en JUIST als je ouder word,heb je meer respect voor je mede mens.

heb je een big smile op een feestje,en doe je relaxt tegen anderen,ben je voor mij nog steeds een onderdeel van de gabber familie :p

al helemaal als je in een aussie hupelt :D
Waarschuw beheerder
heb je een big smile op een feestje,en doe je relaxt tegen anderen,ben je voor mij nog steeds een onderdeel van de gabber familie

al helemaal als je in een aussie hupelt

heb altijd een vrolijk gezicht op feestjes.loop ook altijd in me aus rond. en probeer altijd ff een praatje te maken met wat gasten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MEO MEDO op vrijdag 20 mei 2005 om 12:50:
heb altijd een vrolijk gezicht op feestjes.loop ook altijd in me aus rond. en probeer altijd ff een praatje te maken met wat gasten

welcom in the family :D
Waarschuw beheerder
welcom in the family

thx :D lukt ook meestal wel praatje te maken, beetje de juiste mensen uit zoeken.

Waarschuw beheerder
yep,zo hoort t.
viel me wel op dat bij een new style feestje,veel gasten je stoer aan kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 12:56:
yep,zo hoort t.
viel me wel op dat bij een new style feestje,veel gasten je stoer aan kijken.

Dat zijn de wazi's ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 20 mei 2005 om 12:58:
Dat zijn de wazi's

dan zijn er wel veeeeeel wazi's.

Waarschuw beheerder
nagoed,nu al die duistere zwart/grijse lonsdale weg gaat.
hoop ik dat iedereen weer een happy houding krijgt door al die gekleurde trainings jasjes ;P

Waarschuw beheerder
Idd,wazi's dat zijn juist de boos kijkende sukkels.Ik zelf loop er altijd erg vrolijk bij.Wat wil je ook met de hele nacht je fafo.Muziek,zou je juist vrolijk van moeten worden:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:06:
Idd,wazi's dat zijn juist de boos kijkende sukkels.Ik zelf loop er altijd erg vrolijk bij.Wat wil je ook met de hele nacht je fafo.Muziek,zou je juist vrolijk van moeten worden

Idd :yes: :d
Waarschuw beheerder
Alleen van dat wazivolk word ik sjagrijnig,heb echt een hekel aan zulke mensen :[
Waarschuw beheerder
Alleen van dat wazivolk word ik sjagrijnig,heb echt een hekel aan zulke mensen

vind het jammer dat die gasten zichzelf altijd moeten bewijzen, voor hun maten. altijd boos kijken , stoer doen ,ruzie zoeken :-( beetje jammer

Waarschuw beheerder
DieHakker is geöbsedeerd door wazi's

Waarschuw beheerder
die gasten kunnen niet uit hun dak gaan omdat ze de muziek stiekem geen ruk aan vinden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MEO MEDO op vrijdag 20 mei 2005 om 13:11:
vind het jammer dat die gasten zichzelf altijd moeten bewijzen, voor hun maten. altijd boos kijken , stoer doen ,ruzie zoeken beetje jammer

heel erg jammer idd:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:13:
die gasten kunnen niet uit hun dak gaan omdat ze de muziek stiekem geen ruk aan vinden...

Daarom moet de hele scene weer instorten :yes:

Waarschuw beheerder
Nou geöbsedeerd weet ik niet,ik word ook nooit zo vrolijk van die opgerolde pijp gay sukkels:nee:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Poe poe, wat een negativiteit... en dat met een Pandemonium in het vooruitzicht. :P:D

Waarschuw beheerder
Daarom moet de hele scene weer instorten

Volledig mee eens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 20 mei 2005 om 13:16:
Poe poe, wat een negativiteit... en dat met een Pandemonium in het vooruitzicht

Daar komt t goeie volk op af :d
Waarschuw beheerder
De term gabber bestaat voor mij in ieder geval niet meer. Al die nieuwe generaties hebben het compleet verpest met hun belachelijk ideeen en 'klededracht'. Van mij hoeft het ook niet meer. Heb mijn heil al ergens anders gevonden.
Waarschuw beheerder
Het is niet de hele nieuwe generatie voor de 1000e keer :[
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant heeft Tiesto ook wel gelijk gehad in 1998. Hardcore is voor kleine kinderen. Als ik al zie hoeveel trieste topics en reply's op fora verschijnen, kan ik hem alleen maar gelijk geven (hoewel hij zelf nu ook in hetzelfde scheutje zit).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinsabusement op vrijdag 20 mei 2005 om 13:25:
Aan de ene kant heeft Tiesto ook wel gelijk gehad in 1998. Hardcore is voor kleine kinderen. Als ik al zie hoeveel trieste topics en reply's op fora verschijnen, kan ik hem alleen maar gelijk geven (hoewel hij zelf nu ook in hetzelfde scheutje zit).

das bullshit,
hardcore voor kleine kinderen?tja daarom volgde ik toen k jong was de ouderen :vaag:
Waarschuw beheerder
Als je het maar goed genoeg naar je zin hebt en fl­ink blijft lachen heb je op feesten meestal ook ge­en last van die 'kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben-met-mi­jn-chagerijnige-kop' figuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Gabber is niet dood, daar ben ik het levende bewijs van! b)

Waarschuw beheerder
Kijk, dat die 'nieuwe generatie' er als een groep josti bandleden bijlopen oké (die willen gewoon persé ergens bijhoren) maar vind het triester als mensen van de 'oude garde' net zo hard meedoen met de lonsdale/rechterhand in de lucht/wazi praktijken terwijl ze zelf de mooiste periode van de hardcore mee hebben gemaakt ...sad but true :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de meeste gabbers zijn echt niet zo hoor. ik loop zelf ook altijd zwaar vrolijk rond want het is net wat mind warrior zegt: je favo muziek wordt gedraaid, lekker gek doen en feesten. ook ik maak met veel veel mensen een praatje en de meeste mensen praten ook lekker relaxed terug. zo hoot het ook te zijn op feest, daarvoor ga ik er ook naar toe. het heet niet voor niks een ``feest``
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 14:37:
das bullshit,
hardcore voor kleine kinderen?tja daarom volgde ik toen k jong was de ouderen

Nou als ik al die topics + reply's zie op forums, + daarbij het gedrag van veel huidige gabbers, kan ik niets anders concluderen, dat hardcoremuziek hoofdzakelijk tegenwoordig nog bedoeld is voor pubers (met dus kinderlijk gedrag). Ik ben een paar jaar terug naar andere muziekstijlen gaan luisteren, omdat ik in contact wilde komen met serieuze muziekliefhebbers en niet met het 'omdat jopie het luistert luister ik het ook' volk. En ja, ik koop nog steeds hardcore. Zowel nieuwe als hardcore.
Waarschuw beheerder
Ik kom pas sinds kort op feesten, en ik moet helemaal niks van die tering wazi's hebben.
Ik heb zelf geen ausie, maar loop gewoon rond in maxies + een hardcore tshirtje. Maar het allerbelangerijkste is gewoon dat je komt om te feesten !! :yes:

Al loop je in kaplaarzen en een ski-outfit, dat maakt geen fuck uit: als je maar komt feesten en plezier maakt met je mede gabbers.

Binnenkort ga ik trouwens en nog een paar anderen van mij leeftijd (betrekkelijk jong dus nog) een ausie kopen :P

Ik denk dat de ausie/cavello het binnen afzienlijke tijd weer helemaal gaat maken :)
Waarschuw beheerder
jongens jullie loppen maar te zeiken over de dingen, maar luister muziek en ga los daar gaat het om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b2 8-) op vrijdag 20 mei 2005 om 16:08:
Ik denk dat de ausie/cavello het binnen afzienlijke tijd weer helemaal gaat maken

:jaja::d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=eXtazZzi=- op vrijdag 20 mei 2005 om 16:11:
jongens jullie loppen maar te zeiken over de dingen, maar luister muziek en ga los daar gaat het om

wijze woorden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinsabusement op vrijdag 20 mei 2005 om 13:19:
De term gabber bestaat voor mij in ieder geval niet meer. Al die nieuwe generaties hebben het compleet verpest met hun belachelijk ideeen en 'klededracht'. Van mij hoeft het ook niet meer. Heb mijn heil al ergens anders gevonden.

ik kan me vergissen maar is de hardcore niet ontstaan door ideeen van scheit hebben aan veel dingen in de maatschapij, en door ideeen om het uiterste uit electronische aparatuur te halen en dat muziek te noemen?
en wat betreft klededracht.... iedereen liep vroeger toch ook in aussies cavello's etc?

en ideeen van xenofobie, racisme etc heeft niets met hardcore te maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b2 8-) op vrijdag 20 mei 2005 om 16:08:
Ik denk dat de ausie/cavello het binnen afzienlijke tijd weer helemaal gaat maken

dat zou heel rielekst zijn :d
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 00:22:
Toen was ik weliswaar 10 in een aussie.
nu ben ik 17 maar hak ze nog steeds allemaal de pan uit

Ja idd, heb ik ook wel. Was 11 jaar in 99. Nu als ik 16 ben, sta ik er ouwe stijl te hakkûh in m'n thunderdome 98 of 95 t shirt ofzo krijg ik altijd veel (y)-yes.

En al zijn we nu tien jaar later, iedere dag nog staat hier wel de goeie ouwe Mokum op.....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 00:13:
Er is nog steeds vette shit: Frenchcore, alleen het mist nog iets, maar het heeft zoooveel potentie!

Beetje geflipte melodie erbij( gelukkig produceer ik ook ), en tis helemaal goed

Jeps, luister maar eens naar The Destroyer, Travon of Dj Japan, je hoort er soms wel wat synth in :kwijl:

En idd, gelukkig kunnen we zelf onze eigen tracks producen: gewoon je eigen ding doen, ervoor gaan en mss kun je die shit (die dan vandaag de dag origneel zou overkomen) wel releasen. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinsabusement op vrijdag 20 mei 2005 om 16:00:
Nou als ik al die topics + reply's zie op forums, + daarbij het gedrag van veel huidige gabbers, kan ik niets anders concluderen, dat hardcoremuziek hoofdzakelijk tegenwoordig nog bedoeld is voor pubers (met dus kinderlijk gedrag). Ik ben een paar jaar terug naar andere muziekstijlen gaan luisteren, omdat ik in contact wilde komen met serieuze muziekliefhebbers en niet met het 'omdat jopie het luistert luister ik het ook' volk. En ja, ik koop nog steeds hardcore. Zowel nieuwe als hardcore.

en net had je t over 1998.
k geef toe dat door de sfeer en houding van de nieuwe generatie,ik me minder meng met mede hardcoreliefhebbers.
en zo nog steeds bij me oude groepje (gabbers) hang.
ben in 98/99 niet over gegaan op de nieuwe kleed style,en ben ook niet echt een liefhebber van die nieuwe agro muziek style die ik vaak hoor.
m'n persoonlijke voorbeeld is,promo.
een dj waar ik altijd dol op was,maar heb m vorig jaar gehoort,en k kon wel janken.

Uitspraak van -=eXtazZzi=- op vrijdag 20 mei 2005 om 16:11:

daarvoor heb je feestjes,voor gezeik heb je forums ;)
Waarschuw beheerder
al die mense doen zo moeilijk om nix
naar een feest ga je om te feeste en te sociolicen meer niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 20 mei 2005 om 17:30:
en te sociolicen

juist en daar gaat/ging t vaak verkeert.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 17:23:
daarvoor heb je feestjes,voor gezeik heb je forums

hahaha..top..