wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
Dat zijn de wazi's
Poe poe, wat een negativiteit... en dat met een Pandemonium in het vooruitzicht
Aan de ene kant heeft Tiesto ook wel gelijk gehad in 1998. Hardcore is voor kleine kinderen. Als ik al zie hoeveel trieste topics en reply's op fora verschijnen, kan ik hem alleen maar gelijk geven (hoewel hij zelf nu ook in hetzelfde scheutje zit).
das bullshit,
hardcore voor kleine kinderen?tja daarom volgde ik toen k jong was de ouderen
jongens jullie loppen maar te zeiken over de dingen, maar luister muziek en ga los daar gaat het om
De term gabber bestaat voor mij in ieder geval niet meer. Al die nieuwe generaties hebben het compleet verpest met hun belachelijk ideeen en 'klededracht'. Van mij hoeft het ook niet meer. Heb mijn heil al ergens anders gevonden.
Toen was ik weliswaar 10 in een aussie.
nu ben ik 17 maar hak ze nog steeds allemaal de pan uit
Er is nog steeds vette shit: Frenchcore, alleen het mist nog iets, maar het heeft zoooveel potentie!
Beetje geflipte melodie erbij( gelukkig produceer ik ook ), en tis helemaal goed
Nou als ik al die topics + reply's zie op forums, + daarbij het gedrag van veel huidige gabbers, kan ik niets anders concluderen, dat hardcoremuziek hoofdzakelijk tegenwoordig nog bedoeld is voor pubers (met dus kinderlijk gedrag). Ik ben een paar jaar terug naar andere muziekstijlen gaan luisteren, omdat ik in contact wilde komen met serieuze muziekliefhebbers en niet met het 'omdat jopie het luistert luister ik het ook' volk. En ja, ik koop nog steeds hardcore. Zowel nieuwe als hardcore.
jongens jullie loppen maar te zeiken over de dingen, maar luister muziek en ga los daar gaat het om
en te sociolicen