wat vinden de mensen tegen woordig van de gabbers??ik personelijk vind het erg veranderd...vroeger was het 1 groote familie.graag jullie reactie
er zitten nog genoeg goeie jongeren tussen alleen er zijn teveel wazi's waardoor die niet opvallen
volgens mij zijn de 'gabber principes' nu compleet omgedraait vergeleken met vroeger, bijvoorbeeld:
Gabbers vroeger:
- Openstaan voor andere stijlen
- Met z'n allen er 1 groot feest van maken
- Hakkuh
- Feestelijke kleding (Aussie, Cavello)
Gabbers nu:
- Middelvinger opsteken als de hardcore ook maar een klein beetje afwijkt van wat ze willen horen
- Stilstaan en boos van zich af kijken
- Pogo-en
- Begravenis kleding (Lonsdale)
damn.....ff voor de duidelijkheid een gabber is zo dwaas die naar je toe kom en zeg.......hey ik ben piet heb 6 pillluh 3gram pep op kickuh feesie hey ....probeer je da pokke handje te geven en dan wie ben jij......irri volk....ken je nie wil je nie kennuh dus lul niet tegen me volk....dat waren de eerste zwabbers
ging stappen toen je nog zinnelijk moest worden dus neem nou maar eens wat aan van een ouwuh rot
Vertel mij dan eens wat een echte gabber is
=
- Openstaan voor andere stijlen
- Met z'n allen er 1 groot feest van maken
- Hakkuh
- Feestelijke kleding (Aussie, Cavello)
Dat doen de gabbers van nu nog steeds
De goeie feesten uitzoeken
Jammer genoeg...
op dansvloer hoef je niet te gaan, je hebt direct een elleboog in je smoel of ze gaan met die kisten op je poten staan.. Volgens mij hadden de gabbers van toen daar nooit problemen mee!!
Artcore zijn platen van t Ruffneck label
Artcore zijn platen van t Ruffneck label