Partyflock

Forumonderwerp · 772820
4072x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
Vorig jaar werd voor de 1ste x het festival Q-Base gehouden op het terrein Airport Niederrhein in Weeze (Duitsland)
Het was de bedoeling dat ik er ook heen zou gaan toen maar dat ging niet door omdat ik zonder werk zat (gelukkig nu niet meer :D :D )
Een maat van mij die er heen was geweest had er veel van verwacht maar er waren nogal wat minpunten zoals het weer dat klote was en de verbinding erheen was waardeloos geregeld.
Een hele poos geleden (nadat Q-Base was gehouden ongeveer) stond er op Q-Dance dat het volgend jaar weer zou worden gehouden en alle minpunten zouden moeten worden verholpen
De line-up was dan wel super maar dat is nog geen garantie voor een (y) feest
Het is nu akelig stil rond Q-Base en als het weer een vervolg zou krijgen (wat ik wel verwacht) dan zou het weer in september worden gehouden

Zal het nog wel worden gehouden?
Of toch een 1-malig festival??

Wie weet er (toevallig) meer...??
Post hier alles ...

Nee dit topic is niet dubbel!! Heb de zoekfunctie ook al gebruikt :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat gewoon door dit jaar, alleen niet s'nachts.
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Het is al bekend dat het weer gehouden gaat worden,alleen de datum is volgens mij nog niet bekend,het word alleen wel een feest dat om 12 uur al begint en waarschijnlijk om 01.00 uur afgelopen is..Ook komt het hele Bus vervoer naar het terrein toe te vervallen,dit komt een stuk dichterbij om problemen te voorkomen

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou wel jammer zijn aan de ene kant als het weer een festival is dat weer overdag word gehouden omdat Defqon,Mysteryland en nu ook Decibel al overdag word gehouden..
Dan heb je geen enkel nacht-festival meer
Waarschuw beheerder
Mja vorig jaar de fout in gegaan door naar MOH te gaan kreeg al smsjes dat het daar een stuk leuker geweest moest zijn :jaja: Dus dit jaar ben ik van de party :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat gebeuren..;)

En de rest van die festivals is niet te vergelijken met Q base ..:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Masterminder op donderdag 5 mei 2005 om 19:46:

nightmare outdoor dan:P

Waarschuw beheerder
donateur
Zou wel jammer zijn aan de ene kant als het weer een festival is dat weer overdag word gehouden omdat Defqon,Mysteryland en nu ook Decibel al overdag word gehouden..

Je hebt impulz
Waarschuw beheerder
donateur
Q-BASE, september 2005, Airport Niederrhein.

18 september 2004 was de dag dat Q-dance de grenzen over ging met een nieuw evenement op een droomlocatie: een voormalige legerbasis.
25.000 mensen, waarvan de meeste uit Nederland, hebben de hele nacht (in de regen) staan dansen en springen op beats van DJ’s vanuit heel Europa. De omgeving, het underground gevoel, de 15 lasers en het snoeiharde geluid maakte het qua productie een van de betere evenementen van Q-dance uit 2004. Het was een erg bijzondere ervaring om op zo’n locatie, met zo veel mensen helemaal los te gaan.

Helaas is er op logistiek gebied één en ander niet goed gegaan. De bussen die de bezoekers van het parkeerterrein naar het festival moesten brengen kwamen te laat en het waren er minder dan besteld. 15.000 bezoekers van plek A naar plek B door het bos brengen leek ons leuk voor de beleving, maar bleek achteraf heel moeilijk te zijn. Daarbij was het echt klote weer dus meer dan 1500 mensen hebben meer dan een uur in de regen moeten staan wachten. Mensen die met de auto kwamen hebben in de file gestaan omdat de Duitse politie het (tegen de afspraken in) nodig vond om bijna elke auto aan te houden. Het merendeel van de bezoekers heeft nauwelijks iets gemerkt van deze problemen, maar dat maakt het niet minder vervelend.

Naast de logistieke problemen hadden we zelf ook nog wel zaken die de volgende keer beter zouden kunnen. De bunkers van Nederland 1 en 2 waren te klein. Iedereen wilde gewoon hardstyle of oldstyle horen. Daarnaast hebben we de echte hardcore sound ook gemist. Al met al zaten er best wat kinderziektes in die goed en makkelijk zijn te verhelpen.

In 2005 vindt Q-base weer in september plaats. Dit keer zal het niet uitsluitend een nacht festival, maar en dag en nacht festival zijn wat om 12.00 uur ’s middags begint en tot 02.00 uur ’s nachts zal duren. Op deze manier hebben de bezoekers ‘the best of both worlds’ en is de in en uitstroom veel beter verspreid omdat niet iedereen tegelijk komt en tegelijk weggaat. Bovendien krijg je het terrein overdag mee en kan je ‘nachts genieten van de charme van een nachtfestival met laser en lichtshows.
Daarnaast wordt er op dit moment een nieuwe aanrij route gebouwd waardoor de verkeersstromen in tweeën worden gesplitst. Daarmee zijn de belangrijkste logistieke knelpunten verholpen en is het hele vervoer en parkeerprobleem vele malen simpeler gemaakt. Er worden geen pendelbussen meer ingezet, maar dankzij de hulp van de boeren kunnen we nu direct naast het festival terrein parkeren. Je hoeft nog maar 2 minuten te lopen. Voor de populairste areas (NL 1 en NL 2) worden grote hangar tenten geplaatst waardoor er veel meer ruimte is om te doen waar je voor komt: dansen. De exacte datum van Q-base zal later dit voorjaar bekend worden gemaakt, maar zal dit jaar niet samenvallen met andere grote feesten in Nederland zoals in 2004 wel het geval was. Wij kunnen in ieder geval niet wachten!

Bron: Q-Dance.nl
Waarschuw beheerder
Dan zal het wel september worden weer want alle andere grote festivals worden voor 1 september gehouden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Masterminder op donderdag 5 mei 2005 om 20:02:
Dan zal het wel september worden weer want alle andere grote festivals worden voor 1 september gehouden

Staat er ook he..In 2005 vindt Q-base weer in september plaats.

;)
Waarschuw beheerder
2 V-Noize..- :D

Das waar ook.Goed opgelet!! (y)
Kun je van mij ff niet zeggen op dit moment :) ;)

Waarschuw beheerder
vorig jaar heb ik me best vermaakt! helaas wel doorweekt, omdat t met bakken uit de lucht viel toen we naar t terein moesten lopen.

Dat was het enige minpunt, voor de rest was t een super feestje.
Waarschuw beheerder
Nee ik ga zeer zeker niet!!! vorig jaar was zo zwaar tegen gevallen!!!:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippie3000 op donderdag 5 mei 2005 om 20:00:
Daarnaast hebben we de echte hardcore sound ook gemist.

Ik heb er vertrouwen in ;)
komt goed:yes:
Waarschuw beheerder
Zeker met een organisatie als Q-Dance komt het goed!! :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond Q Base helemaal (Y). Ondanks de regen en alles echt super naar me zin gehad. Ben in september zeker weer van de partij :d
Waarschuw beheerder
Meningen zijn altijd wel verdeeld maar er waren veel minpunten
Daar houd Q-Dance in september dit x wel rekening mee :yes:
Ik heb wel vertrouwen in een veel vettere Q-Base
Dan ook de 1ste die ik meemaak dan :yes:
Waarschuw beheerder
ik hoop dat ik weer een vlieg-combi-ticket kan kopen

los in het vliegtuig! ;D

Waarschuw beheerder
Wordt wel een goed feestje denk ik
Alleen jammer dat het overdag is

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het dit jaar beter weer is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon weer aanwezig :yes:

op een enkele 'kleinigheid' na....vond ik het gewoon weer een superfeestje/weekend!

Hee wat zie ik nu...... dit is mijn 1111e post :P

( lekker belangrijk hè ) :no:

Maar toch.....

In 2005 vindt Q-base weer in september plaats. Dit keer zal het niet uitsluitend een nacht festival, maar en dag en nacht festival zijn wat om 12.00 uur ’s middags begint en tot 02.00 uur ’s nachts zal duren. Op deze manier hebben de bezoekers ‘the best of both worlds’ en is de in en uitstroom veel beter verspreid omdat niet iedereen tegelijk komt en tegelijk weggaat. Bovendien krijg je het terrein overdag mee en kan je ‘nachts genieten van de charme van een nachtfestival met laser en lichtshows.
Daarnaast wordt er op dit moment een nieuwe aanrij route gebouwd waardoor de verkeersstromen in tweeën worden gesplitst. Daarmee zijn de belangrijkste logistieke knelpunten verholpen en is het hele vervoer en parkeerprobleem vele malen simpeler gemaakt. Er worden geen pendelbussen meer ingezet, maar dankzij de hulp van de boeren kunnen we nu direct naast het festival terrein parkeren. Je hoeft nog maar 2 minuten te lopen. Voor de populairste areas (NL 1 en NL 2) worden grote hangar tenten geplaatst waardoor er veel meer ruimte is om te doen waar je voor komt: dansen. De exacte datum van Q-base zal later dit voorjaar bekend worden gemaakt, maar zal dit jaar niet samenvallen met andere grote feesten in Nederland zoals in 2004 wel het geval was. Wij kunnen in ieder geval niet wachten!

Motto blijft onveranderd :

Ain't no party like a Q-dance party!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mij krijg je er niet meer heen! Wat een kutfeest wasdat zeg!

Waarschuw beheerder
ik denk toch wel dat ik weer van de partij ben t was best een aardig feesje en lekker in de buurt voor mij. En volgende keer zorgt Q-dance er zeker wel voor dat alles beter is geregeld.
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
Ik ga ook zeker weer. Feest was Erg leuk, jammer Van de regen, maar ja, we smelten niet :D
Ga er Van uit dat het deze keer qua logistiek wat beter geregeld is.
Waarschuw beheerder
Staat dit jaar gepland op 10 september.
Waarschuw beheerder
Hier ga ik nooit meer naartoe!! Zo kut geweest vorig jaar. Jammer want de locotie is wel super.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MikeVee op vrijdag 6 mei 2005 om 23:03:
Staat dit jaar gepland op 10 september.

Bron?
Waarschuw beheerder
donateur
Q-base? Nooit meer:@
Waarschuw beheerder
ging vorig jaar speciaal naar Q-base voor de vette locatie en omdat het één van de weinige festivals s'nachts was. Echter zeer slecht geregeld, veel sterkte voor Q-dance maar ik nooit meer!!!
Waarschuw beheerder
vond het waardeloos vorig jaar...je ziet me er dan ook niet snel terug...wel vette lokatie, dat zeker(Y)
Waarschuw beheerder
lijkt me sowieso een kut feest

Waarschuw beheerder
Zwaar tegengevallen kut geluid kutweer en veel te veel controle! Voor mij geen Q-base van t jaar!
Waarschuw beheerder
Dit jaar ga ik niet, volgend jaar misschien weer!
Waarschuw beheerder
juist omdat t vorig jaar niet zo heel erg super was, qua organisatie denk ik dat je juist dit jaar wel moet gaan...
qua muziek was t gewoon een goed feest, tenminste zalen waar ik ben geweest....
Dit jaar ben ik zeker wel weer van de partij, denk dat je dit feest niet mag missen...
denk dat het t vetste feest van t jaar wordt!!!!
Q-Dance gaat echt wel zorgen dat we dit jaar niks te zeuren krijgen hoor.... Believe me!!!!
IK heb er zin in, maar eerst........... DefQon 1!!:)
:bounce:

Waarschuw beheerder
Slecht Weer vorig jaar n shit VS No Sounds Limit

raad es wat wint :D

ps: niet alles kan ineen keer goed gaan, vooral als het over de grens word geregeld hé :P zijn altijd weer de duitsers :P

Waarschuw beheerder
Geen Q-base dit jaar :no:
Het is me zwaar tegen gevallen, lekker in die klote regen gaan stampen, no way
En daarna nog 3 uur vast gestaan op de parkeerplaats. En dan nog ff aan gehouden worden door de polizei.

Waarschuw beheerder
Ja ok, vorig jaar was het niet echt heel erg goed geregeld om het maar even zachtjes uit te drukken....

Daarom ga ik dit jaar weer :) Ik weet zeker dat Q-dance er alles aan zal doen om er dit jaar een topfeest van te maken waarbij niets fout gaat en ze de naam van Q-base "gezuiverd" hebben :jaja:

Waarschuw beheerder
Wanneer het dit jaar beter wordt geregeld, ben ik zeker weer van de partij.
De locatie is gewoon super :bounce:
Waarschuw beheerder
Vorige keer was ondanks alles een top feest. Dit jaar waarschijnlijk weer :P

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was matig :/
dit jaar wordt het geloof ik overdag :(

Waarschuw beheerder
overdag is beter ook :yes:

alleen vond ik het ietsje TE ver 8)
Waarschuw beheerder
zeker wel naar Q-Base, vorig jaar was het ''slecht'' maar dit was vooral te danken aan het weer. als het toen goed weer was geweest was het ook super geweest, het vervoer was idd klote maar Q-dance is een zeer goede organisatie die dit niet nog een keer zo zal laten gebeuren.
dit jaar zullen ze waarschijnlijk extra veel aandacht besteden om er een zeer geslaagd feest van te maken want
bij q-dance weten ze dat ze op die lokatie een SUPER feest kunnen maken
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 16:03:
overdag is beter ook

Vind ik niet.. zo'n nachtfestival heeft wel wat. Ipv Defqon 2 ;)

Verder vind ik het erg onterrecht dat iedereen het als slecht afschilderd. Omdat een onbeinvloedbare factor, het weer, het nogal heeft verpest voor sommige. Dat houd in dat het vervoersprobleem de enigste organisatorische fout was. Maar dat weegt echt niet op tegen de sfeer, dj's, lokatie e.d.

Waarschuw beheerder
2 x is scheepsrecht toch

Waarschuw beheerder
ik ga er wel heen, slechter dan vorig jaar kan niet:no:

Waarschuw beheerder
Ik vond t vorig jaar wel goed!!
Heb zwaar staan genieten van Miss Djax, Speedy J en Technoboy in de Main...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop voor de gene die nog wel gaan dat ze wel wat gaan doen aan het slechte geluid buiten de bunkers. Een ding is zeker die bunkers zijn er vast niet groter op geworden dus het zal wel weer propievol staan. Vorig jaar was er zodra je buitenstond geen geluid meer over zowat.

Ga er iig niet heen dit jaar

Waarschuw beheerder
Ik ga iig niet meer,was me niet zo goed bevallen vorig jaar :no:

Artiest Soco
Waarschuw beheerder
Hmzz... vorig jaar was het idd zwaar kut... maar nadat ze mijn idee hebben opgevolgt(jah ook die van jou jantje)van 12:00 till 3:00 lijkt mij het wel weer een okeey feestje...als ze maar ook wat doen aan de files.... reden vorig jaar om half 8 van het terrein en was om 1 uur thuis....zwaar.....

Waarschuw beheerder
dikke bagger vorig jaar, over holland-holland geroep, met als gevolg dat in bijna elke tent (nederlandse) hardstyle gedraait werd en er was weinig tot geen hardcore te horen. Weer was ook bagger, van de logistieke problemen gelukkig weinig meegekregen omdat ik met de bus was.
weet niet zeker of ik er heenga dit jaar.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was best goed, nergens last van gehad :D Beetje druk maar ok...
Dit jaar gaan we gewoon weer :yes:

Waarschuw beheerder
Q-BASE vindt op 10 september 2005 overdag en ’s nachts plaats.

In september 2004 organiseerde Q-dance voor het eerst een groot evenement in het buitenland. Net over de grens bij Nijmegen, werd op een oude legerbasis van de Engelse Royal Airforce in Duitsland het festival Q-BASE georganiseerd. 20.000 Nederlanders en meer dan 5.000 Duitsers, Belgen en Zwitsers maakten de primeur mee van ‘The International Dance Festival’. Meer dan 500 mensen kwamen met het vliegtuig en landden direct naast de ingang van het festival terrein. 60 DJ’s uit 6 verschillende Europese ‘dancelanden’ vertegenwoordigden in aparte bunkers de sound die in hun land het populairst was.

Op 10 september 2005 van 12.00 uur ’s middags tot 02.00 uur ’s nachts vind de tweede editie van Q-BASE plaats. Naar aanleiding van de ervaringen in 2004 is het één en ander in een nieuwe vorm gegoten. Zo vind dit jaar het festival én overdag én ’s nachts plaats. Uit vorig jaar blijkt toch dat de uitstraling van het terrein beter tot zijn recht komt als je het ook met daglicht kan zien. Voor de nachtsfeer zijn er de uren van 20.30 uur tot 02.00 uur. Logistiek gezien is het bovendien veel beter te reguleren als de bezoekers gespreid binnen komen en vertrekken in plaats van 2 keer allemaal tegelijk. Daarnaast zijn er voor Q-BASE 2005 drie verschillende aanrijroutes en twee grote parkeerterreinen direct naast de festival ingang vrijgemaakt waardoor de pendelbussendienst niet meer nodig is.

Q-BASE staat voor ‘The International Dance Festival’. Dit komt terug in het feit dat je zo makkelijk met het vliegtuig naar het festival toe kan, maar met name in de bunkerindeling. De programmering is voor 2005 vernieuwd. Elk land krijgt nog steeds een eigen bunker, alleen is het net even wat anders ingericht. Zo zijn dit jaar de populairste muziekstromingen ondergebracht in grotere areas.
Uiteraard wordt de grote hangar weer gebruikt, maar daarnaast wordt nog een extra grote tent neergezet voor een andere populaire stroming. De bunkers zijn qua capaciteit uitgebreid en omdat het eigenlijk niet mag ontbreken op een buitenfestival is er dit jaar een grote open air stage.

Volgens Q-dance is het terrein de ultieme locatie voor een dance festival met een ruige uitstraling midden in de natuur. “De bunkers, de hangars en het feit dat je met het vliegtuig kan komen maakt dit festival uniek in de wereld. Al een jaar lang zijn we met Q-dance bezig om Q-BASE 2005 vorm te geven. Op het gebied van DJ’s, geluid, effecten, aankleding en logistiek gaat onze meeste aandacht naar dit evenement. Voor dit jaar en voor de komende jaren ligt een belangrijk deel van ons hart op deze legerbasis. Wij zien in Q-BASE hét festival van de toekomst”. Aldus Wouter Tavecchio van Q-dance.

De belangrijkste info over de line-up, de bunkerindeling en de start van de kaartverkoop van Q-BASE worden later deze maand bekend gemaakt.

Waarschuw beheerder
9 september jarig, dus een mooie gelegenheid voor een feestje :D
Waarschuw beheerder
Best genietend vorig jaar!Alleen natuurlijk gewoon erg jammer vh weer!Maar ws dit jaar dr ook wel weer heen!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel ver weg.. pff :( maar ach als we ook naar Luna gaan in Arnhem kunnen we ook wel naar Q base.. :D
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik hem dit jaar oversla (n)
Waarschuw beheerder
mij lijkt het wel wat:yes:
slechte maar ook zeker goede dingen gehoord:):bounce:

Waarschuw beheerder
Ik weet wel zeker dat het door gaat, die locatie heb je nergens!!! Het weer was kut, maaja ik ben een nederlander en ben wel een beetje regen gewend :yes:

Italy&Swiss was uber :bounce:

Waarschuw beheerder
Zeer zeker van de partij 10 september!
Vorig jaar ook prima vermaakt in de EU Mainstage!
Stond er lekker droog en gratis drank :P
Dus laat die Line-Up maar gauw komen
En als de regengoden dan ook nog effe mee werken word het een heerlijk feesie... :bounce:
Waarschuw beheerder
Tjah je kan beter niet naar een "eerste "feest gaan zijn altijd wel dingen waar ze tegen aan lopen:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
K*u*T* feest gehad toen, dus mij zal je er NOOOOOOOOOOOOOIT meer zien! :)

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=157]http://www.q-dance.nl/images/events/450-qbase2005.jpg[/img]

Q-BASE vindt op 10 september 2005 overdag en ’s nachts plaats!!!!!!!

In september 2004 organiseerde Q-dance voor het eerst een groot evenement in het buitenland. Net over de grens bij Nijmegen, werd op een oude legerbasis van de Engelse Royal Airforce in Duitsland het festival Q-BASE georganiseerd. 20.000 Nederlanders en meer dan 5.000 Duitsers, Belgen en Zwitsers maakten de primeur mee van ‘The International Dance Festival’. Meer dan 500 mensen kwamen met het vliegtuig en landden direct naast de ingang van het festival terrein. 60 DJ’s uit 6 verschillende Europese ‘dancelanden’ vertegenwoordigden in aparte bunkers de sound die in hun land het populairst was.

Op 10 september 2005 van 12.00 uur ’s middags tot 02.00 uur ’s nachts vind de tweede editie van Q-BASE plaats. Naar aanleiding van de ervaringen in 2004 is het één en ander in een nieuwe vorm gegoten. Zo vind dit jaar het festival én overdag én ’s nachts plaats. Uit vorig jaar blijkt toch dat de uitstraling van het terrein beter tot zijn recht komt als je het ook met daglicht kan zien. Voor de nachtsfeer zijn er de uren van 20.30 uur tot 02.00 uur. Logistiek gezien is het bovendien veel beter te reguleren als de bezoekers gespreid binnen komen en vertrekken in plaats van 2 keer allemaal tegelijk. Daarnaast zijn er voor Q-BASE 2005 drie verschillende aanrijroutes en twee grote parkeerterreinen direct naast de festival ingang vrijgemaakt waardoor de pendelbussendienst niet meer nodig is.

Q-BASE staat voor ‘The International Dance Festival’. Dit komt terug in het feit dat je zo makkelijk met het vliegtuig naar het festival toe kan, maar met name in de bunkerindeling. De programmering is voor 2005 vernieuwd. Elk land krijgt nog steeds een eigen bunker, alleen is het net even wat anders ingericht. Zo zijn dit jaar de populairste muziekstromingen ondergebracht in grotere areas.
Uiteraard wordt de grote hangar weer gebruikt, maar daarnaast wordt nog een extra grote tent neergezet voor een andere populaire stroming. De bunkers zijn qua capaciteit uitgebreid en omdat het eigenlijk niet mag ontbreken op een buitenfestival is er dit jaar een grote open air stage.

Volgens Q-dance is het terrein de ultieme locatie voor een dance festival met een ruige uitstraling midden in de natuur. “De bunkers, de hangars en het feit dat je met het vliegtuig kan komen maakt dit festival uniek in de wereld. Al een jaar lang zijn we met Q-dance bezig om Q-BASE 2005 vorm te geven. Op het gebied van DJ’s, geluid, effecten, aankleding en logistiek gaat onze meeste aandacht naar dit evenement. Voor dit jaar en voor de komende jaren ligt een belangrijk deel van ons hart op deze legerbasis. Wij zien in Q-BASE hét festival van de toekomst”. Aldus Wouter Tavecchio van Q-dance.

De belangrijkste info over de line-up, de bunkerindeling en de start van de kaartverkoop van Q-BASE worden later deze maand bekend gemaakt.

Heb het, ondanks het weer, prima naar me zin gehad dus ben dit jaar zeker weer vertegenwoordigd! En als ik dit zo lees krijg ik dr helemaal alle jezus veej mood in! :bounce:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar niet geweest,dit jaar wel de bedoeling!
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet of ik me na de rampzalige vorige editie nog kan motiveren weer naar Q-Base te gaan :/
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik wel weer ga!!! lekker 14 uur :bounce:..... maar het moet niet zo kut geregeld zijn als vorig jaar :(
ik zie wel...kom maar op met die line up!!!
Waarschuw beheerder
mooi blijft iedereen maar lekker weg wihoe meer "space" voor mij :bounce:

Waarschuw beheerder
Hoop idd dat het beter geregeld is dan vorig jaar en dit keer geen regen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op woensdag 11 mei 2005 om 22:32:

Ik denk dat Q-dance zo'n grote promotie hiervoor gaat maken dat niemand meer om Q-base heen kan.

Q-dance hoeft niet meer voor feesten zoals Defqon en Qlimax flick promotie te maken, die verkopen zich eigen wel. Hun denken zo, dit jaar leren van de fouten, veel reclame maken en een goed feest afleveren. En volgend jaar loopt het feest als een trein en dan kunnen ze gaan uitbreiden.

Q-base word super, uniek in de wereld, iedereen die er die dag daar is zijn allemaal winnaars! De rest kijkt toe ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
Ga er zeker weer heen. vorig jaar was wel niet super maar dit jaar wordt alles beter. en het weer mag niet de schuld zijn dat Q-base vorig jaar kut was.
Top locatie en lekker lang dit keer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op woensdag 11 mei 2005 om 19:47:
mij lijkt het wel wat
slechte maar ook zeker goede dingen gehoord

Ja ik ook,
lijkt me ook wel een leuk feesie.
Waarschuw beheerder
vorig jaar niet geweest duss...
even de line-up nog afwachten..!

Waarschuw beheerder
donateur
De locatie was echt super!!! :yes:

Alleen de logistiek was gewoon erg kut voor veel mensen..

Q-dance geeft nu al aan dat dat verbetert is... dus het zal echt niet nog een keer fout gaan... :)

Nu nog een leuke line up (jump bunkertje :P ) en dan ga ik zeker! (y)

Wel jammer dat het niet heel de nacht is.. :/
Waarschuw beheerder
Zoals vele al zeggen idd de regen maakt het klote.... en het vervoer was gewoon een minpunt van vorig jaar! Maar als het vervoersprobleem er niet is en er tevens een zonnetje is dan is het een superlokatie voor een superfeest!
Waarschuw beheerder
PILLS COKE MUSHROOM STUFF STIL TRIPPING AINT ENOUGH

EVRY DAY EVRY NIGHT NOT 2 LATE HARD 2 FIND

JA TehcnoBoy kwaaaam goed en sluiteh gruwelijk af .. :worship:
Waarschuw beheerder
uhm kut tijd ofzo!!
Waarschuw beheerder
!!!! IMPORTANT 2 ALL DRUGS USERS !!!!

mensen .. ga niet aan de drugs, tenzij je een sluiproute (spreek uit eigen ervaring :yes: ) weet want die duitsers hebben geeen medelijde met drugsgebruikers ...

tenzij je bereid bent om een heel duur feesie te hebben !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar werd je gecontroleerd dan niks gemerkt vorige x van een control....
Waarschuw beheerder
ik niet ... vriende wel hebben 2 uur inde file gestaan ... en dan al wetende dat je de lul bent .. hmzs geen leuke ervaring lijkt me dat hehe ;) so be carefull whit your decisions !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FireStarter :bounce: op donderdag 12 mei 2005 om 01:04:
Ik denk dat Q-dance zo'n grote promotie hiervoor gaat maken dat niemand meer om Q-base heen kan.

Q-dance hoeft niet meer voor feesten zoals Defqon en Qlimax flick promotie te maken, die verkopen zich eigen wel. Hun denken zo, dit jaar leren van de fouten, veel reclame maken en een goed feest afleveren. En volgend jaar loopt het feest als een trein en dan kunnen ze gaan uitbreiden.

Q-base word super, uniek in de wereld, iedereen die er die dag daar is zijn allemaal winnaars! De rest kijkt toe

ik hoop dat je gelijk hebt!!!!:)
want dan heb ik een werelddag:P
Waarschuw beheerder
Ja ik heb ook 2 uutr in de file gestaan, maar dat was niet wegens drugscontrole...
Waarschuw beheerder
haha tot de wolken verschijnen ..

dan zijn jullie allemaal de verliezers en de rest kijkt toe :[

mooie verhaaltje maar zo dom om daar in te geloven :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloostertje op donderdag 12 mei 2005 om 12:23:
Ja ik heb ook 2 uutr in de file gestaan, maar dat was niet wegens drugscontrole...

3 uur voor het feest ... 1 uur na het feest ... en vrienden van mij 3 uur na het feest (inclusief die 2 uur voor drugscontrole) leuk .. zeg :P
Waarschuw beheerder
ik hoor alleen maar negatieve verhalen over Q-base hier op Partyflock en eigelijk overal in mijn omgeving. Ik ga hier dus zeker weten niet heen en gebruik ik mijn centjes voor leukere feesten :yes:

(k)
Waarschuw beheerder
doe je goed meid (y) ... duitsland is zowiezo nixx :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maar ik hou dr zo van op maandag 9 mei 2005 om 16:06:
Gaar feest Q-base Zo'n spijt dak nie naar MOH was gegaan..

het spijt je dat je niet naar moh bent gegaan?!
ik denk dat er bijna meer minpunten op moh waren dan op q-base!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb vorig jaar idd maar gekozen voor MOH, maar dit jaar wil ik zeker gaan, mits de LINE UP natuurlijk goed is...
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 23:28:
voor de mensen die nie gaan:

een alternatief wat vele malen goedkoper is en gezelliger!

https://vip.partyflock.nl/party/30358

Hahahaha.. grapjas!

Wat een vergelijking.. een dik festival op een legerbasis met een standaard feestje in de lokale discotheek :D :P En dan heb ik het nog niet over de namen die er staan ;)
Waarschuw beheerder
hahaha

je zult versteld staan .... :[

gaat niet om de grote of om namen :S

HET gaat om de SFEER !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit kon wel eens stiekum een deel van de line up zijn....

Lab4
dana
Proteus
pavo
Yoji Biomehanika
Steve Hill
Organ Donors
Zany
Dave the Drummer
Gizmo
Karim
Ed Real
Neophyte
Zana Mills
Danny Lu
RTC
Lisa Lashes
Waarschuw beheerder
veel variatie

maar zowiezo ... no qbase
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ff denke...niet aanwezig!! :no:
Schraal feesje gehad vorig jaar..niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.. :s

Maja...eigenlijk kon het inderdaad gewoonweg nie slechter geregeld en kloter uitgevallen zijn dan vorig jaar...slecht weer, té druk, organisatie was bagger, busreis was in- en intriest, buschauffeur was een ASS-whole 1e klas!!
Maar gelukkig zijn nie alle feesjes hetzelfde :D
Misschien bedenk ik me nog...wie weet...:p
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven maar heb me toch prima vermaakt! En het kan alleen maar beter worden!
Ik ben er zeker weer bij, die locatie :k

Waarschuw beheerder
Hoop voor de gene die nog wel gaan dat ze wel wat gaan doen aan het slechte geluid buiten de bunkers. Een ding is zeker die bunkers zijn er vast niet groter op geworden dus het zal wel weer propievol staan

Nou die bunkers zijn echt wel groot hoor.
Kwam gewoon door het weer dat iedereen binnen wou staan.

En het geluid was buiten ook nog wel te doen, wat moeten ze dan doen, buiten boxen neer zetten?
Dan hoor je toch ook alles door elkaar.

Wij hebben bij Italy/Sw ook nog wel tijdje buiten gestaan, nou het geluid was daar wel prima hoor.

Waarschuw beheerder
En ga dit jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
Geen Q Base II voor mij :no:

Waarschuw beheerder
me twee!!!!
Vond het vorig jaar super, alleen de locatie was al super!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar ook naar q-base geweest en ik heb me prima vermaakt daaro. Alleen was het hier en daar in de bunkers iets te druk, maar buiten was het ook goed te doen hoor zwaar :bounce: in de regen.
Dit jaar ga ik zeker weer.

Waarschuw beheerder
Ondanks de twee uur file en het slechte weer een super feest gehad!! Ik ben dit jaar sowieso weer van de partij..
donateur
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 12 mei 2005 om 14:13:
HET gaat om de SFEER !!

True!

Maar op grote feesten hangt een ander type sfeer, dan een kleiner intiemer feestje. Die keus is natuurlijk ieder voor zich, maar mijn voorkeur gaat toch wel naar de sfeer op grote feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
Op zeker van de partij. Vond het zelfs vorig jaar één van de betere feesten (ben ws de enige maar goed) Ben wel benieuwd naar de line-up, maar denk dat dat ook wel weer goed komt :bounce:

Waarschuw beheerder
over de line up hoef je niet in te zitten!!!!!

Die is sowieso goed! kijk maar naar vorig jaar....... ;)

Waarschuw beheerder
(ben ws de enige maar goed)

Nee hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee????? Valt me weer mee haha ;)

Waarschuw beheerder
Was vorig jaar aanwezig en zal er dit jaar weer zijn want het was gewoon een geweldig feest, en ik heb er goed vertrouwen in dat Q-Dance dit jaar de logistiek beter zal aanpakken.

Waarschuw beheerder
Nee????? Valt me weer mee haha

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we er dit jaar een nog groter feest van maken of niet dan? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel een leuke locatie, en een leuk feest vorig jaar alleen jammer dat er zoveel zo slecht geregeld was! en ook nog eens klote weer gehad! maar ze gaan het dit jaar beter regelen dus ben benieuwd! en hopelijk blijft het dit jaar droog :jaja:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar viel idd flink tegen.
De georganiseerde busreis was nog spannender! :jaja:
Klote weer en de (Nederlandse) bunkers waren veel te klein om het grote aantal feestvierende Hollanders droog te houden.
Hopelijk zijn ze nu wat beter voorbereid, ben benieuwd of ze zich aan hum woord houden!?
Waarschuw beheerder
jaja vorig jaar was opzich wel rilax alleen het weer viel dik tegen majah....nix aan te doen......en ik vind ook de bunkers waren wel te klein voor zoveel NL mensjes want stond allemaal stamp vol....maja 10 september weer een nieuwe Q-base dus hopelijk is dan alles beter geregeld wat ze gezegt hebben!
Waarschuw beheerder
oja vergeteh idd

de bunkers ... :no: 1/4 stond binnen & 3/4 stond buiten in de regen ...

daar betaal je dan 40 euro voor :yes:
Waarschuw beheerder
over bunkers gesproken, die hardcore bunker moet zeker terugkomen dit jaar :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
Ja echt zo!
Geluid was echt vet hard daar:D

Waarschuw beheerder
Gaan we er dit jaar een nog groter feest van maken of niet dan?

Zeker weten! :jaja: :bier:

Waarschuw beheerder
de bunkers ... 1/4 stond binnen & 3/4 stond buiten in de regen ...

daar betaal je dan 40 euro voor

Echt niet zo :nee: , buiten stonden helemaal niet veel mensen, iedereen stond binnen daarom was het ook zo vol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 12:34:
Echt niet zo , buiten stonden helemaal niet veel mensen, iedereen stond binnen daarom was het ook zo vol.

zat jij zekr zwaar aan de drugs :[ bij de oldskool zowiezo !! ...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dit jaar ok zeker wel mee, ben blij dat ik vorig jaar niet geweest ben:YES:

maar dit jaar lijkt me ok beter, mooi overdag:YES:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ondanks dat het regende en de bussen ineens spoorloos waren die je terug zouden moeten brengen na de parkeerplaats,...hoe dan ook ik ben toen toch op een of andere manier weer terecht gekomen bij me auto maar ik vond het echt een super feestje!!ik ga zeker dan weer!! ;)

Waarschuw beheerder
zat jij zekr zwaar aan de drugs

Zielig mannetje.

Waarschuw beheerder
ach joh laat hem maar lullen [L]autjuh ...mensen die dat soort dingen zeggen zitten er zelf gewoon vet aan!! een ook al had je wel wat op ..als je maar een super feessie heb gehad!! kunnen ze dat nooit meer van je afnemen!!

Waarschuw beheerder
That's true:jaja:

Waarschuw beheerder
is daar leuk..?

Waarschuw beheerder
:jaja:

Gewoon de perfecte lokatie voor een feest!
Waarschuw beheerder
wij zijn vorig jaar ook geweest en het was het laatste feest in verband met de zwangerschap van mijn vrouwtje

dit jaar open we met q base eerste feest van het jaar

jajajajaj en als jullie mij nog kenne ik heb weeeeeeeeer 2 zitplaatsen vrij op de achterbank

Waarschuw beheerder
donateur
[quotoe]haha tot de wolken verschijnen ..[/quote]

regen was juist vet met die laser buiten...was echt superfeest, jammer dat het nu niet tot 7 uur doorgaat

Waarschuw beheerder
jammer dat het nu niet tot 7 uur doorgaat

Nou vast wel, het was vorig jaar ook vet uitgelopen met Technoboy:D

Waarschuw beheerder
feestje was Top heb er niks op af te zeiken.volgend keer mot je maar wat eerder komen of pak je maar een bus.Feest was in iedergeval super en de locatie ook heb nergens last van gehad.Voor mij zekers weer een 2de Q-Base ;)

Waarschuw beheerder
vorig jaar hebben we een huisje afgehuurd(leukermeer vlak bij Q-base)ga je gewoon met de taxi naar Q-base 100 euro kost dat met 8 man,heen en weer terug,ga je met een sluiproute erheen misschien een idee voor mensen die lang in de file hebben gestaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okee vorig jaar viel er een beetje water maar dat wil toch niet zeggen dat het dit jaar ook weer gaat regenen.mensen moeten niet vooruit denken en gewoon afwachten q-dance organizeert niet altijd bagger outdoor feesten ze moeten alleen nog een hoop leren van hun eigen fouten.:p
Waarschuw beheerder
ja echt hoor ik was ook zeik nat sik maar dat word deze keer wel beter hoop ik en er komt nu ook een open area dus dan moet het zeker mooi weer wezen of niet mensen nou ik heb er wel....kank zin in weer helemaal los bij de moffe

Waarschuw beheerder
gvd!! kap nou eens met zeiken over die regen!!!

Als je naar een half indoor/outdoor event gaat weet je dat het kan regenen!!

En zo niet........... huismus!!wat zul jij stinken... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Ome DirQ is dit jaar ook cker wel aanwezig. Ik vertrouw Q-dance er cker wel op dat ze hebben geleerd van vorig jaar. Daarom hebben ze het festival ook verspreid, zodat de mensen niet allemaal tegelijk aankomen. Daarbij komt dat er nu 3 aanrijroutes zijn, dus ik ben er niet bang voor. En als dit keer het zonnetje schijnt, zul je ineens niemand horen over het buiten staan!

dus 10 september lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
vorig jaar super naar me zin gehad. Ik ga dit jaar ook zeker weer!! de locatie is super!!:yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar 2 uur voor een pendel bus staan wachten.. Kon ik eindelijk de bus in, brak de pleuris uit en konden we dat hele eind gaan lopen.. :frusty:
Vond dat het enige genakte van de hele avond.. en dat het kut weer was kon Q-dance ook nix aan doen.
Verder heb ik me daar echt zwaar goed vermaakt en ga dit jaar weer doen!! :yes:
Waarschuw beheerder
Dit jaar zeker weer naar Q-base. Logistiek was het een en ander nogal slecht geregeld vorig jaar en het weer zat ook al niet mee. Dit jaar wordt het zeker allemaal anders. Ten eerste begint het festival om 12.00 s'middags, dus zullen de bezoekers niet allemaal tegelijk. Verder is het hopen dat het niet gaat regenen. Aan de locatie kan het in ieder geval niet liggen. Er is niks leukers als op een oude legerbasis een feestje te vieren.

Mzzzlss

Tot 10 september
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht het toch maar eerst dit jaar af... misschien volgend jaar als alles goed gaat dit jaar, vond het echt superkut en de pret aardig bederven vorig jaar :(
Zaten nog geen 10 minuten van het feest vandaan maar hebben er toch 2.5 uur over gedaan om er te komen door het #$%^&*( beleid van Q-dance. Toen nog ruim een uur op die rotbus moeten wachten. De regen konden ze niets aan doen maar maakte het er niet beter op.
Terug was ook drama, wederom 2 uur vastgestaan, dus nee.... :no:
eerst zien dan geloven.
Waarschuw beheerder
donateur
Voortaan fiets pakken dan maar? ;) Als je toch op 10 minuten er vandaan zat, had dat toch gekund. Gewoon komen dit jaar dus, denk dat Q-dance echt wel van haar fouten heeft geleerd en het dit jaar beter voor elkaar heeft :D
Waarschuw beheerder
Wij gaan denk ik ook wel weer ,Hebben vorig jaar een super feest gehad,waren met de bus gekomen dus lekker voor de ingang afgezet.Geen gemartel met wachten enzo,,we waren zo goed als de eerst binnen dus gelijk een toppie plekkie uitgezocht,,,ga dus ook gewoon weer met de bus erheen,Hadden ook de mazzel dat onze busschaffeur een toffe kerel was ,,onze eigen cd's meegenomen en hij vond alles goed,,Vond het ook een kicken lokatie,,De regen dat is gewoon de boosdoener geweest, (k)
Waarschuw beheerder
en of ik ga:P zkr wel

behalve.. als scooter of special d in de line up staat ;) dan ben ik nie van de partij!

Waarschuw beheerder
ik ben ook zeker aanwezig dit jaar!
Kon helaas vorig jaar niet mee,maar mn ventje zei dat t een super locate was dus dit jaar ook zeker q-base voor mij:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 27 mei 2005 om 00:16:
Voortaan fiets pakken dan maar? Als je toch op 10 minuten er vandaan zat, had dat toch gekund. Gewoon komen dit jaar dus, denk dat Q-dance echt wel van haar fouten heeft geleerd en het dit jaar beter voor elkaar heeft

hadden huisje gehuurd, maar misschien moeten we dan ook maar fietsen huren ja, hahahaha, alhoewel je dan langer onderweg zal zijn ;)

maar sla toch ff een jaartje over denk ik....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat het beter word als vorig jaar... q-dance leert van fouten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the menace op zondag 29 mei 2005 om 22:42:
ik denk dat het beter word als vorig jaar... q-dance leert van fouten!

ik hoop het wel ja!

vind het wel gaaf dat ze het nu ook overdag doen zeg maar, ik denk dus echt dat de locatie dan veel beter tot z'n recht komt.

Waarschuw beheerder
Ik verwacht dat ze de lineup morgen wel bekend maken. Stond in het persbericht dat ze het eind van de maand zouden doen...Ben wel benieuwd naar de techno-line-up B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is idd 10 september... Op dezelfde plek :-)
Hopelijk is de line-up goed... Die word binnenkort bekend gemaakt :-)
Maar ik ga er toch zeker heen, want het is een q-dance feest
Waarschuw beheerder
ik ben iig van de party..
heb vorig jaar egt n superfeest gehad.
Nerges last van gehad.
Regen weet je dat da kan gebeure

Waarschuw beheerder
Geen lineup dus :/
Waarschuw beheerder
daniele mondello komt zeker, staat op ze eigen site

te relaxt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 14:11:
Die word binnenkort bekend gemaakt

wat is binnenkort en wanneer gaan de kaartjes in de voorverkoop?

Waarschuw beheerder
denk dat ik het oversla, maar eerst effe de line-up afwachten...
Waarschuw beheerder
een festival met 80 dj's, daar moet toch wel een goede line-up uit voort komen. En ze hebben veel naar de klachten geluisterd en op alle vlakken verbeterd.

MOET WEL GOED KOMEN!!!
Ready4Rumble at Q-Base

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 21:53:
wat is binnenkort en wanneer gaan de kaartjes in de voorverkoop?

Volgens het persbericht zou meer info al eind van afgelopen maand bekend gemaakt worden :/

Waarschuw beheerder
Neemt nog niet weg dat ik hem wel wil weten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was vorig jaar wel te doen had er ook meer van verwacht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardstyle Rocker:bounce: op dinsdag 7 juni 2005 om 19:28:
MONDELLO OP Q-BASE!!
Dat word weer een masterfeest

het kan niet anders dan dat ik het daar mee eens moet zijn:D

dat wordt cker wel knallen!

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was leuk, maar had er ook wel meer van verwacht. De problemen met de bussen waren trouwens niet echt de schuld van Q-Dance.. Er waren bepaalde beloofde bussen niet komen opdagen, Q-Dance was daar ook kwaad over toen.

Waarschuw beheerder
ja ik zat vorig jaar al om drie uur op de EHBO hopelijk gaat het dit jaar beter :D

Waarschuw beheerder
B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 21:50:
ja ik zat vorig jaar al om drie uur op de EHBO hopelijk gaat het dit jaar beter

Watskebeurt?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik ervan zeg..

Q-dance heeft een paar fouten gemaakt op q-base 1.
Logistiek zat het niet helemaal lekker in elkaar natuurlijk. De mensen die zonodig met de auto moeten naar q-base 2, terwijl een bus veel gezelliger is, kunnen nu op 2 minuten lopen van de ingang hun auto parkeren. File op de terugweg zul je toch wel houden, maar dat komt door de Deutsche polizei.

De bunkers waren te klein werd gezegd. In de italian/swiss hadden we meer dan ruimte zat. Voor nederland 1 & 2 geldde dit natuurlijk niet, dus q-dance heeft dit jaar verstandig besloten om deze ruimte flink te vergroten door er tenten voor te plaatsen. Het hardcorebunkertje zal ook wel groter worden. Gunstig!!

De locatie is verder top en de voorlopige line-up mag er ook wel wezen. Weer eens een keertje mondello op een feestje. Draaide op qlimax 2003 erg lekker en op decibel outdoor eveneens.

Het weer kun je niet beinvloeden. Als op defqon iedereen door de modder moest lopen door dezelfde regenval als op q-base 1, dan waren de reacties ook heel anders geweest.

Of wat ze beloven ook wordt waargemaakt dat zien we 10 september wel. Ik ben er iig weer bij en heb er wel vertrouwen in dat het weer een topfeestje gaat worden

Waarschuw beheerder
Kaartjes zijn al in de pocket hoor!

Gaan we weer effe :bounce:
Waarschuw beheerder
ga binnekort kaartje kopen,kheb er zin in.:jaja:

Waarschuw beheerder
Op Q-base1 zeer vermaakt :D

alleen knock out in de rij voor de pendelbus maja datskebeurt en regen ja HALLO we wonen in Holland daar regent het fucking 8maanden in het jaar ofsow :/

dit jaar gewoon weer keihard losgaan daaro en uiteraard bij Italy/swiss ff kijken vorig jaar enorm gelachen daar :yes:
En daarna knallen bij Global Hardcore 8)
Waarschuw beheerder
kheb vandaag kaartje gekocht,
Waarschuw beheerder
yep gaat weer een leuk feestje worden, en tja t weer daar doe je toch nix aan :S wordt gewoon weer n lekker feestje :bounce: op n super locatie!! en de kaarten zijn binnen!! :smoke: see you all there!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er ook heel veel zin in gruwelijke line up gewoon van 12 tot 2 aanwezig :bounce:
Waarschuw beheerder
lekkere line-up en het duurt gewoon van 12.00 tot 2.00!
Vind ik persoonlijk beter dan alleen s'nachts :yes:
Waarschuw beheerder
Ik was vorig jaar op Q-base en t was super vet dus dit jaar ga ik cker weer!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen, vond het vorig jaar een van de betere feesten ...

Zin aan 10 Sep :bounce: !!
Waarschuw beheerder
donateur
Een overdag feest dat tot 2 uur snacht's duurt???

:dood:
Waarschuw beheerder
daarom t gegeven van een dag & nachtfestival;)

Waarschuw beheerder
wij gaan dit jaar voor het eerst, en we willen er gelijk een een heel weekend van maken, weet iemand waar we daar dicht in de buurt kunnen overnachten. ik hoop dat er iemand wat informatie voor mij heeft.
alvast bedankt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 18:49:
wij gaan dit jaar voor het eerst, en we willen er gelijk een een heel weekend van maken, weet iemand waar we daar dicht in de buurt kunnen overnachten. ik hoop dat er iemand wat informatie voor mij heeft.

er zit een centerparcs in de buurt mischien kun je daar een weekend overnachten heiderbos heet dat park met de auto 15 min van Q-Base vandaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luca Flex op maandag 8 augustus 2005 om 02:23:
er zit een centerparcs in de buurt mischien kun je daar een weekend overnachten heiderbos heet dat park met de auto 15 min van Q-Base vandaan

en net over de grens in arcen zit er ook een, is ook maar 10 minuten rijden met de auto. er zijn verschillende plaatsen: arcen, venlo, velden noem maar op. succes met zoeke!!

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
wordt dus de hele avond in der germany

de rest van de lijn zuigt kak

:)
Waarschuw beheerder
De locatie is zo super he! De line-up is weliswaar wat minder maar dit wordt evengoed een knalfeest! :jaja:
Waarschuw beheerder
Het spel van de winst voor de kaarten geeft het op www.hard-music-ent.de

kind Regards derade

Waarschuw beheerder
Dat wordt dus lekker fietsen :)
Waarschuw beheerder
Is Q-Base ergens live te horen via de radio of te streamen via internet...?

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
srtaks helemaal leip

Waarschuw beheerder
Super vet feestje, beter als vorig jaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Party Pictures:

[img width=321 height=400]http://www.terrorklan.nl/albums/Qbase2005/normal_flyer.jpg[/img]

[img width=639 height=66 cacheid=00136c400000664ea502beda1a00f5aa2e]http://www.terrorklan.nl/albums/Prive/terr.jpg[/img]

www.terrorklan.nl

Waarschuw beheerder
donateur
techno-area was wicked!

ze hadde meer openair-stages moete make..
maarja dat t goed weer was tot een uur of kwart voor 1 wist natuurlijk niemand!
Waarschuw beheerder
Het was cker een geslaagd feestje! Ik ws er vorig jaar niet bij, maar kon zaterdag bijna niet begrijpen dat er vorig jaar zoveel kritiek was geleverd op Q-base!

Luca Antonlini was voor mij de man van de dag!

Waarschuw beheerder
Was een goed feest, alles wat vorig jaar fout ging en slecht geregeld was, was deze keer goed :D

Heb weer genoten van Prophet, Zany, Darkraver, Pavo, Dana, The Viper, Isaac en Vince!

Waarschuw beheerder
superfeest, wat een toplokatie, supergedraaid (italy en ned1), geen lange wachtrijen, zelfs niet bij de ingang, en wat een geweldige sfeer!
zat ook lekker in mn rol als sergeant-kletsmajoor:p..hulde aan de mensen die 20 push-ups hebben gedaan haha

zeker 1 vd betere feestjes van dit jaar(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo vet feest
geen 1 minpunt zover ik heb gezien
was alles top geregelt(Y)
tot volgend jaar;)
:xtc:

1
2
3
STAMPUUH;):BOUNCE:
Waarschuw beheerder
nou ik wel hoor....want blijkbaar vinden sommige mensen het nodig om stress te bouwen en dan met riemen te gaan slaan....

1 tip......ruzie zoekers...blijf gewoon thuis als je niet weet wat feesten is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~nietje~ op woensdag 14 september 2005 om 10:01:
nodig om stress te bouwen en dan met riemen te gaan slaan....

was het weer zover ja, trieste mannekes hoor

Waarschuw beheerder
ach ja shit happens ;)

maar om je lekker te maken heb ik een vet filmpje gevonden van 19 min met vette sound van die dag, veel plezier ermee whaaaaaaaaaa!!! feest vergeet ik niet snel meer want t was VET!

http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/movies/2005-09-10/Q-Base_2005_Bikini2990.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die rellen waren achter nl 1 of nie idioten

Waarschuw beheerder
wie is hier idioot?
Waarschuw beheerder
Zo zeg daar krijg ik weer kippevel van ,,Super vet filmpje ,,zegt precies wat ik van het feest vond ,,gewoon helemaal top,,(K)
Waarschuw beheerder
mensen weten jullie nog sites waar foto's op staan?

Waarschuw beheerder
http://www.dnhartmanweb.de.tt/

http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/

http://www.idc-quest.com/gallerypag/Q-base_TIDF_QDance_Airport_Niederrhein_Weeze_Duitsland_10_09_2005.html

filmpje van het vuurwerk om 0.00 uur

http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/movies/2005-09-10/vuurwerk.avi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit was echt een supervet feestje!! top sfeer, vette muziek en zwaar goed geluid!!

Dave 202 :respect:
Luca Antolini :respect:
Drokz vs. Akira :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thanks!