Partyflock

Forumonderwerp · 772820
3887x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
Vorig jaar werd voor de 1ste x het festival Q-Base gehouden op het terrein Airport Niederrhein in Weeze (Duitsland)
Het was de bedoeling dat ik er ook heen zou gaan toen maar dat ging niet door omdat ik zonder werk zat (gelukkig nu niet meer :D :D )
Een maat van mij die er heen was geweest had er veel van verwacht maar er waren nogal wat minpunten zoals het weer dat klote was en de verbinding erheen was waardeloos geregeld.
Een hele poos geleden (nadat Q-Base was gehouden ongeveer) stond er op Q-Dance dat het volgend jaar weer zou worden gehouden en alle minpunten zouden moeten worden verholpen
De line-up was dan wel super maar dat is nog geen garantie voor een (y) feest
Het is nu akelig stil rond Q-Base en als het weer een vervolg zou krijgen (wat ik wel verwacht) dan zou het weer in september worden gehouden

Zal het nog wel worden gehouden?
Of toch een 1-malig festival??

Wie weet er (toevallig) meer...??
Post hier alles ...

Nee dit topic is niet dubbel!! Heb de zoekfunctie ook al gebruikt :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven maar heb me toch prima vermaakt! En het kan alleen maar beter worden!
Ik ben er zeker weer bij, die locatie :k

Waarschuw beheerder
Hoop voor de gene die nog wel gaan dat ze wel wat gaan doen aan het slechte geluid buiten de bunkers. Een ding is zeker die bunkers zijn er vast niet groter op geworden dus het zal wel weer propievol staan

Nou die bunkers zijn echt wel groot hoor.
Kwam gewoon door het weer dat iedereen binnen wou staan.

En het geluid was buiten ook nog wel te doen, wat moeten ze dan doen, buiten boxen neer zetten?
Dan hoor je toch ook alles door elkaar.

Wij hebben bij Italy/Sw ook nog wel tijdje buiten gestaan, nou het geluid was daar wel prima hoor.

Waarschuw beheerder
En ga dit jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
Geen Q Base II voor mij :no:

Waarschuw beheerder
me twee!!!!
Vond het vorig jaar super, alleen de locatie was al super!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar ook naar q-base geweest en ik heb me prima vermaakt daaro. Alleen was het hier en daar in de bunkers iets te druk, maar buiten was het ook goed te doen hoor zwaar :bounce: in de regen.
Dit jaar ga ik zeker weer.

Waarschuw beheerder
Ondanks de twee uur file en het slechte weer een super feest gehad!! Ik ben dit jaar sowieso weer van de partij..
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 12 mei 2005 om 14:13:
HET gaat om de SFEER !!

True!

Maar op grote feesten hangt een ander type sfeer, dan een kleiner intiemer feestje. Die keus is natuurlijk ieder voor zich, maar mijn voorkeur gaat toch wel naar de sfeer op grote feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
Op zeker van de partij. Vond het zelfs vorig jaar één van de betere feesten (ben ws de enige maar goed) Ben wel benieuwd naar de line-up, maar denk dat dat ook wel weer goed komt :bounce:

Waarschuw beheerder
over de line up hoef je niet in te zitten!!!!!

Die is sowieso goed! kijk maar naar vorig jaar....... ;)

Waarschuw beheerder
(ben ws de enige maar goed)

Nee hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee????? Valt me weer mee haha ;)

Waarschuw beheerder
Was vorig jaar aanwezig en zal er dit jaar weer zijn want het was gewoon een geweldig feest, en ik heb er goed vertrouwen in dat Q-Dance dit jaar de logistiek beter zal aanpakken.

Waarschuw beheerder
Nee????? Valt me weer mee haha

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we er dit jaar een nog groter feest van maken of niet dan? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel een leuke locatie, en een leuk feest vorig jaar alleen jammer dat er zoveel zo slecht geregeld was! en ook nog eens klote weer gehad! maar ze gaan het dit jaar beter regelen dus ben benieuwd! en hopelijk blijft het dit jaar droog :jaja:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar viel idd flink tegen.
De georganiseerde busreis was nog spannender! :jaja:
Klote weer en de (Nederlandse) bunkers waren veel te klein om het grote aantal feestvierende Hollanders droog te houden.
Hopelijk zijn ze nu wat beter voorbereid, ben benieuwd of ze zich aan hum woord houden!?
Waarschuw beheerder
jaja vorig jaar was opzich wel rilax alleen het weer viel dik tegen majah....nix aan te doen......en ik vind ook de bunkers waren wel te klein voor zoveel NL mensjes want stond allemaal stamp vol....maja 10 september weer een nieuwe Q-base dus hopelijk is dan alles beter geregeld wat ze gezegt hebben!
Waarschuw beheerder
oja vergeteh idd

de bunkers ... :no: 1/4 stond binnen & 3/4 stond buiten in de regen ...

daar betaal je dan 40 euro voor :yes:
Waarschuw beheerder
over bunkers gesproken, die hardcore bunker moet zeker terugkomen dit jaar :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
Ja echt zo!
Geluid was echt vet hard daar:D

Waarschuw beheerder
Gaan we er dit jaar een nog groter feest van maken of niet dan?

Zeker weten! :jaja: :bier:

Waarschuw beheerder
de bunkers ... 1/4 stond binnen & 3/4 stond buiten in de regen ...

daar betaal je dan 40 euro voor

Echt niet zo :nee: , buiten stonden helemaal niet veel mensen, iedereen stond binnen daarom was het ook zo vol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 12:34:
Echt niet zo , buiten stonden helemaal niet veel mensen, iedereen stond binnen daarom was het ook zo vol.

zat jij zekr zwaar aan de drugs :[ bij de oldskool zowiezo !! ...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dit jaar ok zeker wel mee, ben blij dat ik vorig jaar niet geweest ben:YES:

maar dit jaar lijkt me ok beter, mooi overdag:YES:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ondanks dat het regende en de bussen ineens spoorloos waren die je terug zouden moeten brengen na de parkeerplaats,...hoe dan ook ik ben toen toch op een of andere manier weer terecht gekomen bij me auto maar ik vond het echt een super feestje!!ik ga zeker dan weer!! ;)

Waarschuw beheerder
zat jij zekr zwaar aan de drugs

Zielig mannetje.

Waarschuw beheerder
ach joh laat hem maar lullen [L]autjuh ...mensen die dat soort dingen zeggen zitten er zelf gewoon vet aan!! een ook al had je wel wat op ..als je maar een super feessie heb gehad!! kunnen ze dat nooit meer van je afnemen!!

Waarschuw beheerder
That's true:jaja:

Waarschuw beheerder
is daar leuk..?

Waarschuw beheerder
:jaja:

Gewoon de perfecte lokatie voor een feest!
Waarschuw beheerder
wij zijn vorig jaar ook geweest en het was het laatste feest in verband met de zwangerschap van mijn vrouwtje

dit jaar open we met q base eerste feest van het jaar

jajajajaj en als jullie mij nog kenne ik heb weeeeeeeeer 2 zitplaatsen vrij op de achterbank

Waarschuw beheerder
donateur
[quotoe]haha tot de wolken verschijnen ..[/quote]

regen was juist vet met die laser buiten...was echt superfeest, jammer dat het nu niet tot 7 uur doorgaat

Waarschuw beheerder
jammer dat het nu niet tot 7 uur doorgaat

Nou vast wel, het was vorig jaar ook vet uitgelopen met Technoboy:D

Waarschuw beheerder
feestje was Top heb er niks op af te zeiken.volgend keer mot je maar wat eerder komen of pak je maar een bus.Feest was in iedergeval super en de locatie ook heb nergens last van gehad.Voor mij zekers weer een 2de Q-Base ;)

Waarschuw beheerder
vorig jaar hebben we een huisje afgehuurd(leukermeer vlak bij Q-base)ga je gewoon met de taxi naar Q-base 100 euro kost dat met 8 man,heen en weer terug,ga je met een sluiproute erheen misschien een idee voor mensen die lang in de file hebben gestaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okee vorig jaar viel er een beetje water maar dat wil toch niet zeggen dat het dit jaar ook weer gaat regenen.mensen moeten niet vooruit denken en gewoon afwachten q-dance organizeert niet altijd bagger outdoor feesten ze moeten alleen nog een hoop leren van hun eigen fouten.:p
Waarschuw beheerder
ja echt hoor ik was ook zeik nat sik maar dat word deze keer wel beter hoop ik en er komt nu ook een open area dus dan moet het zeker mooi weer wezen of niet mensen nou ik heb er wel....kank zin in weer helemaal los bij de moffe

Waarschuw beheerder
gvd!! kap nou eens met zeiken over die regen!!!

Als je naar een half indoor/outdoor event gaat weet je dat het kan regenen!!

En zo niet........... huismus!!wat zul jij stinken... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Ome DirQ is dit jaar ook cker wel aanwezig. Ik vertrouw Q-dance er cker wel op dat ze hebben geleerd van vorig jaar. Daarom hebben ze het festival ook verspreid, zodat de mensen niet allemaal tegelijk aankomen. Daarbij komt dat er nu 3 aanrijroutes zijn, dus ik ben er niet bang voor. En als dit keer het zonnetje schijnt, zul je ineens niemand horen over het buiten staan!

dus 10 september lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
vorig jaar super naar me zin gehad. Ik ga dit jaar ook zeker weer!! de locatie is super!!:yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar 2 uur voor een pendel bus staan wachten.. Kon ik eindelijk de bus in, brak de pleuris uit en konden we dat hele eind gaan lopen.. :frusty:
Vond dat het enige genakte van de hele avond.. en dat het kut weer was kon Q-dance ook nix aan doen.
Verder heb ik me daar echt zwaar goed vermaakt en ga dit jaar weer doen!! :yes:
Waarschuw beheerder
Dit jaar zeker weer naar Q-base. Logistiek was het een en ander nogal slecht geregeld vorig jaar en het weer zat ook al niet mee. Dit jaar wordt het zeker allemaal anders. Ten eerste begint het festival om 12.00 s'middags, dus zullen de bezoekers niet allemaal tegelijk. Verder is het hopen dat het niet gaat regenen. Aan de locatie kan het in ieder geval niet liggen. Er is niks leukers als op een oude legerbasis een feestje te vieren.

Mzzzlss

Tot 10 september
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht het toch maar eerst dit jaar af... misschien volgend jaar als alles goed gaat dit jaar, vond het echt superkut en de pret aardig bederven vorig jaar :(
Zaten nog geen 10 minuten van het feest vandaan maar hebben er toch 2.5 uur over gedaan om er te komen door het #$%^&*( beleid van Q-dance. Toen nog ruim een uur op die rotbus moeten wachten. De regen konden ze niets aan doen maar maakte het er niet beter op.
Terug was ook drama, wederom 2 uur vastgestaan, dus nee.... :no:
eerst zien dan geloven.
Waarschuw beheerder
donateur
Voortaan fiets pakken dan maar? ;) Als je toch op 10 minuten er vandaan zat, had dat toch gekund. Gewoon komen dit jaar dus, denk dat Q-dance echt wel van haar fouten heeft geleerd en het dit jaar beter voor elkaar heeft :D
Waarschuw beheerder
Wij gaan denk ik ook wel weer ,Hebben vorig jaar een super feest gehad,waren met de bus gekomen dus lekker voor de ingang afgezet.Geen gemartel met wachten enzo,,we waren zo goed als de eerst binnen dus gelijk een toppie plekkie uitgezocht,,,ga dus ook gewoon weer met de bus erheen,Hadden ook de mazzel dat onze busschaffeur een toffe kerel was ,,onze eigen cd's meegenomen en hij vond alles goed,,Vond het ook een kicken lokatie,,De regen dat is gewoon de boosdoener geweest, (k)
Waarschuw beheerder
en of ik ga:P zkr wel

behalve.. als scooter of special d in de line up staat ;) dan ben ik nie van de partij!