Minimaal 2x scoren tegen Milan, dat al 5 wedstrijden geen goal meer tegen kreeg in de CL. En ook nog es geen tegen goal krijgen
ajacieden zullen wel weer gelache hebben..
Eigenlijk verdienen ze het geen van beiden. Als je ziet hoe Liverpool in de finale is gekomen door die halve goal tegen Chelsea en dan over Milan nog maar niet te spreken. Gun het ze niet. Hier hadden chelsea en PSv moeten staan...
anders scoor je ff snel, had godverdomme nog niet eens me cola ingeschonken
Wat een klote finale niet om aan te zien!
Zijn er hier uberhaupt mensen die voor AC Milan zijn?
Ik niet overigens vieze stinkerds die Milano!
Rafael Benitez heeft me gevraagd of ik me trainingspak uit wilt trekken en klaar maken voor een inval beurt namelijk voor de laatste 5 minuten. Let maar op ik ben t geheime wapen van Liverpool!
![[img width=60 height=35]http://www.djdion.net/hoover.gif[/img]](http://www.djdion.net/hoover.gif)
ik vind ut dom dat liverpool volgend jaar geen CL mag spelen.
klopt berry:normaal moet je via de comepetitie plaatsen voor cl en telt dus niet dat je nu de cl wint ,maar fa probeert daar stokje voor te steken
Steven Gerrard mag zich verheugen op de interesse van komend tegenstander in de Champions League-finale AC Milan, aldus trainer Carlo Ancelotti in Italiaanse media. De Italiaanse oefenmeester was lovend op de Liverpool-aanvoerder.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag liverpool
WTF doet liverpool in de finale?
Wat een klote finale niet om aan te zien !
Liverpool met 1 spits? Snap het niet!
Tweede helft is een formaliteit en meer niet Helaas!
haha heerlijk dit!!
Goed dat het anti voetbal van Liverpool wordt afgestraft!
10! 10! 10!
alweer een finale onwaardige wedstrijd jammer van toch wel een mooi toernooi.....echt jammer
Ach.. hebbe ze in milan toch nog 1 prijs
Lekker voor die Italianen!
Mooi dat Liverpool gewonnen heeft!!
wie is hier nou de stumper. Met je K*****
Wil wel eens weten of je dat woord nog in je mond durft te nemen als iemand in je familie dat krijgt...
Ja maar zijn wij Nederlanders dan niet Arrogant ????
Kunnen wij hier in Ned nog veel van leren..