Eigenlijk verdienen ze het geen van beiden. Als je ziet hoe Liverpool in de finale is gekomen door die halve goal tegen Chelsea en dan over Milan nog maar niet te spreken. Gun het ze niet. Hier hadden chelsea en PSv moeten staan...
Maar ja, ken de tijd niet terugdraaien. Dus ik ga voor liverpool. winst met 2-0
liverpool - ac milan 2-1
1-0 luis garcia
1-1 shevchenko
2-1 gerrard
come on liverpool
Ik hoop dat de aanvallendste ploeg wint
Tomasssssssoooon
FC Liverpool u'll never walk alone
2-0 voor liverpool
Eigenlijk verdienen ze het geen van beiden. Als je ziet hoe Liverpool in de finale is gekomen door die halve goal tegen Chelsea en dan over Milan nog maar niet te spreken. Gun het ze niet. Hier hadden chelsea en PSv moeten staan...
Helemaal mee eens... Ik hoop dat beide partijen het vanavond goed maken, door een fantastische finale te laten zien!!!!
Maar dat zal dan wel van de kant van Liverpool moeten komen ben ik bang voor...
Dus GO Garcia!!! Aub in blessuretijd! 2-1 Liverpool!
ik hoop met alles wat ik in kan zetten LIVERPOOL maar milan heeft wat recht te zetten, competitie is een drama geworden de afgelopen weken.... door psv 2 x van de mat gespeeld dus die winnen zeker! 3-1
verlenging sjevtsjenko 3 keer of 1-0 liverpool 1-1 ac milan 2-1 liverpool 2-2 milan 2-3 milan 3-3 milan 3-4 inzaghi tit em over dudek en tommason schiet em erin
nee valt wel mee,we hebben 2 jaar geleden t zelfde meegemaakt ookal was dat in de kwartfinale.
die smeerlappen winnen altijd met "geluk" ja zo kan je t eigenlijk ook niet meer noemen maar toch...
dus zo zal t straks ook wel weer zijn,al hoop ik dat ze nu eens een keer afgestraft worden.
maarja Liverpool is ook niet echt n sterke ploeg
zitten heel veel liverpool supporters los in milaan vakken
4-2
liverpool wint met 2-1
inzaghi tit em over dudek en tommason schiet em erin
dit komt me bekend voor
laatste aanpassing
MILAN MILAN WHO THE FUCK IS MILAN!!
Mjah milan is de club die gewoon super sterk is dus ik denk ook dat ze gaan winnen
Ja jimmit je leert het al. Ik denk ook milan, liverpool heeft niet zulke uitzonderlijk goede spelers en milan is gewoon de op één na beste club van de wereld.