Er was onderzoek gedaan naar het kleur shirt waarin een team speelt...
Uitkomst:
Teams die in het rood spelen winnen vaker dan teams in andere kleuren... Raar maar waar!
laat liverpool maar winnen, altijd al een mooie club geweest en ga volgend jaar 3 dagen ervoor naar engeland van 3-0 naar 3-3 en dan nog dat publiek, geweldig
Trouwens wat een 2e helft zeg...
Seedorf was al bezig met wat hij ging zegge in de camera... hoe geweldig het wel niet was om voor de 4e keer te winnen, maldini was al aan het bedenken hoe hij die beker omhoog kreeg en tja... dan zo'n 3-3 --> Super voor een neutrale toeschouwer!
Rafael Benitez heeft me gevraagd of ik me trainingspak uit wilt trekken en klaar maken voor een inval beurt namelijk voor de laatste 5 minuten. Let maar op ik ben t geheime wapen van Liverpool!
Rafael Benitez heeft me gevraagd of ik me trainingspak uit wilt trekken en klaar maken voor een inval beurt namelijk voor de laatste 5 minuten. Let maar op ik ben t geheime wapen van Liverpool!
zit je daar op de bank zkeer met je laptopje te flocken mwuhaha