Partyflock

Forumonderwerp · 769070
Waarschuw beheerder
Partypeople,

Wij hebben vernomen dat er voor Defqon.1 veel valse kaarten in de omloop zijn. Het betreft hier kaarten die met het blote oog niet van echt te onderscheiden zijn, welke aangeboden kunnen worden via marktplaats.nl, kaartverkoop.nl en andere websites.

Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Hoewel de kaarten niet te onderscheiden zijn van echte kaarten, kunnen wij deze onderscheppen doormiddel van de unieke nummers die op de kaarten staan en de barcode (welke niet te vervalsen is).
Koop dus niet je kaart op de zwarte markt, voorkom teleurstelling aan de deur!

bron: www.q-dance.nl

U bent gewaarschuwd!:smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Net zoals vorig jaar, Defqon en ML :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
aan de lopende band :)

Waarschuw beheerder
heb toch 2 originele :jaja:

maar ik denk dat dit gewoon dikke bluf van ze is :P
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik denk dat dit gewoon dikke bluf van ze is

denk het ook... moeten ze daar al een pc neerzetten die 30000 barcodes gaat controleren :S

denk het niet :P
Waarschuw beheerder
doen ze bij concerten toch ook? gewoon handscanners die een barcode in een database checken. was bij alanis afgelopen dinsdag, ging het ook zo. werkt nog snel ook
Waarschuw beheerder
Heb echte thuis liggen!!!(of m'n vriendin moet me geflest hebben)

Waarschuw beheerder
kijk met sensation is het een ander verhaal daar ga je door de toegangs poorten heen.

maar wilen ze dan iedereen met een soort van handscanner daar laten staan?

het is een optie.

dus je neemt het risico of niet, dat is de vraag ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb toch een echte dus lekker belangrijk! :P
Waarschuw beheerder
ik heb ook een echte maar deze info wist ik al !!!!
Waarschuw beheerder
[NRD]DonXXX:
ik neem het risico sowieso niet, ik heb de waarschuwingen van qdance over de kaartverkoop maar ten harte genomen en was nog op tijd.

en die handscanners is zo gek niet hoor, gaat nog sneller dan kijken of het kaartje echt is met de hand (zoals nu). gaat zo snel als de kassa van een supermarkt bliep bliep bliep :P

maar goed, blij dat ik een kaartje heb. koop sowieso nooit op de zwarte markt. uitzuigers...
Waarschuw beheerder
als je m toch via derde koopt: scheur ze door midden...bij een echte zal dat niet lukken! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
als je m toch via derde koopt: scheur ze door midden...bij een echte zal dat niet lukken!

gaat niet werken, de valse zijn echt;) alleen de code klopt niet
Waarschuw beheerder
heb me kaartje toch al :D

koop ook geen kaartjes via mp ofso.. vin k beetje eng :P

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand kaartjes kopen?? 20 euro per stuk O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Net of ze van 50.000 mensen al die nummers gaan checken achter op de kaartjes :[

Waarschuw beheerder
donateur
50.000 lijkt me sterk , eerder 30.000?
Waarschuw beheerder
nah dan nog :P

Waarschuw beheerder
Maak mij toch nergens druk om, heb de kaarten besteld via Ticketonline dus dat zit wel goed!! :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je een kaartje koopt bij ticket online staat dan de naam vanjezelf eronder?

Waarschuw beheerder
donateur
Op kaarten van ticketonline zit op de achterkant zo'n grijs logo als je daar overheen wrijft moet het logo verdwijnen en weer terug komen..!

Waarschuw beheerder
Idd dikke bluf van Qdance...

Ze merken gwoon dat veel mensen meerdere kaarten hebben (ja ik ook) en willen deze mensen zo een hak zetten in de hoop dat men blijft zitten met de kaarten...

Heb zelf 3 kaarten (1 van mij 1 van me vriendin en 1 van maat) en wil die het liefst toch verkopen zodak op vakantie meer op kan maken maar alsk er mee blijf zitten ga ik er net zo goed heen...

Die pannekoeken van Qdance maken het zelf allemaal zo duur voor hun is het zwaar binnenlopen en als wat amateurhandelaars dat ook proberen te doen ist janken geblazen...:yes:

Erg triest dikke kans dak nu met me 3 kaarten blijf zitten maja dan ga ik alsnog...

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
Is helemaal geen dikke bluf van Qdance.....

Er worden inderdaad valse kaarten aangeboden via het internet en niet zo een klein beetje ook. Wees dus verstandig en koop je kaart alleen bij een officieel verkooppunt.....
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet of het bluf is, dit zeiden ze vorig jaar ook en ze scheurden alleen ff snel een randje af :O. Bij sensation bijvoorbeeld daar is dat wel want daar moet je je kaartje zeker laten checken anders gaat het deurtje niet open :)

Waarschuw beheerder
donateur
Net of het Q-dance een zak uitmaakt zij hebben al hun kaarten al verkocht dus dat hebben ze er sowiezo uit..en die mensen die nog extra binnekomen die kopen ook allemaal drinken en shit wat ze nog een groter kapitaal oplevert dus die lui moeten niet zo janken
Waarschuw beheerder
Ja, want qdance is er blij mee als een feest uitverkocht is en er voor 30 euro valse kaarten verkocht worden waar mensen nog mee binnen komen ook :S leuk ook voor de mensen die het normle bedrag betaald hebben voor een kaart.. :S
en als er teveel mensen op het terrein zijn door de valse (extra) kaarten waardoor het of te druk wordt, of ze de vergunning in gevaar brengen :S

ik snap het probleem niet, vind het alleen maar goed! laat ze die teringzwarthandelaren maar 's uitsterven. uitzuigers die kaarten opkopen of namaken om maar te verdienen.

Waarschuw beheerder
Idd...
En hoe weten ze nou dat er veel valse kaarten in de omloop zijn??? Zijn er invallen geweest en zijn er valse kaarten in beslag genomen??? Zijn er al kaarten duidelijk vals gebleken???

amal onzin om de boel verder op te naaiuh lijkt me zo...

Kelc verder nix tegen jou persoonlijk maar hoe weet jij in godsnaam dat er veel valse kaarten via internet worden aangeboden??

Je weet toch nooit wie of wat er agter een advertentie zit: race jij het godganse land af om van iedere aanbieder zijn kaarten te controleren of echtheid/valsheid???:no:

Stemmingmakerij noem ik dit....

XXL

Waarschuw beheerder
en die idd is bedoeld voor Zomker :)

XXL
Waarschuw beheerder
Erg triest dikke kans dak nu met me 3 kaarten blijf zitten maja dan ga ik alsnog...

jij bent eerder triest... :/

Waarschuw beheerder
Hoe weten ze dat er valse kaarten worden verkocht??
Zijn er invallen gedaan waarbij die zijn aangetroffen??
Zijn er al kaarten op echtheid gecontroleerd???

Lijkt me niet.. :no:

En Kelc nix persoonlijks hoor maar hoe weet jij in godsnaam dat er valse kaarten worden aangeboden "en niet zo'n klein beetje ook"

Race jij heel de dag door het land om de vele tientallen aangeboden kaartjes te checken op echtheid/valsheid??

Denk t niet... :no:

Stemmingmakerij en de boel opnaaien noem ik zoiets...:yes:
Dan kunnen ze bij ieder feest wel zoiets doen want bij ieder feest staan zwarthandelaren...Zelf maken ze er een grote hype van door het zo snel mogelijk het labeltje uitverkocht te kunnen geven...

XXL

Waarschuw beheerder
sorry voor de dubbel...

trage *** partyflock

XXL
Waarschuw beheerder
Heb je een vals kaartje dan adviseerd Q-Dance je om vroeg te komen! Dan is de kans groot dat het 'echte' kaartje nog niet gescant is en jij dus met je nep kaartje naar binnen mag!

Waarschuw beheerder
goh deze truc hebben ze nog nooit gebruikt bij het tegengaan van zwarthandel:gaap:
Waarschuw beheerder
vin niks erg aan als ze streng controleren vorig jaar was een hele groep die ik ken met valse kaarten binnen wij motten ook gewoon de vette mep betalen dan hun ook ja toch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zou mij een zorg zijn, als het maar gezellig wordt:)

Waarschuw beheerder
G aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAP :gaap:

XXL

Waarschuw beheerder
maakt niet uit als ik me maar vermaakt

Waarschuw beheerder
Hmmm defqon heeft 30 000 bezoekers
en ik gok dat er een stuk of 1000 zijn
die een vals kaartje hebben ,
die zullen ook nie blij zijn,als ze er nie inkomen
er zullen vast wel rellen uitbreken dan

netzoals bij Teqnology in de HMH
toen mensen van buitenaf naar binnen stormde
die hadden tog nog een gratis feesje :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja ach... als ik er maar binnen kom.. wiw ariffugfe bende zou ik toch voor geen goud willen missen, hhahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een echt kaartje, of ticketbox moet me hebben geflest
Waarschuw beheerder
hou je kaartje onder een blacklight......
dan zie je vanzelf gele strepen door je kaartje lopen en daaraan kun je dan zien of dat ding echt is.

Waarschuw beheerder
XXL wat een gezwets! Het is prima dat Q-dance op deze manier de illegale kaartverkoop wil terugbrengen.
Je bent echt een zielig figuur als je lekker gaat zitten feesten van over andere mensen hun rug verdiend geld Mensen die kaarten kopen om er vervolgens zelf het dubbele voor te vragen zijn gewoon klootzakken die er puur op uit zijn asociaal veel winst te maken. Degenen die zon'n kaartje voor de dubbele prijs koopt is net zo'n klootzak als diegene van wie hij het kaartje koopt. Waarom zou defqon altijd zo snel uitverkocht zijn denk je? omdat die kuthandelaren weten dat er altijd mensen tussen zitten die wel het dubbele of meer betalen. Ik persoonlijk ben voor een registratie van kaartverkoop van danceevents en dergelijke. Per persoon maximaal 3 kaarten, naam invoeren en vervolgens kan de persoon op andere plaatsen geen meer kaarten krijgen.Probleem opgelost! Nu loop je bij de plaatselijke sigarenboer binnen en kan zo 50 kaarten kopen als je wil, dat werkt toch niet? Wat vinden jullie hiervan mense?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Xcess ik ga niet lekker zitten feesten van over andere mensen hun rug verdient geld...

Eerst wilde ik zelf gaan maar aangezien wij geen vervoer hebben want de bus uit Breda naar Defqon zit al vol en ik 2 dure vakanties voor de boeg heb waarvoor het sparen ook niet altijd even makkelijk gaat maak ik nu idd gebruik van de situatie door mijn kaarten duurder te proberen te verkopen...

Als jij daar de kans voor zou krijgen zou je dat ook doen en ik denk ieder normale persoon en zeker jongeren/studenten die niet altijd makkelijk in hun geld zitten...

Als jij denkt dat ik die kaarten express voor de verkoop heb gekocht dan heb je t mis...Dan had ik er idd wel 10 of 15 gekocht ja want ik wist vantevoor ook wel dat t waarschijnlijk snel uitverkocht zou zijn...

En hoezo brengt Qdance op de manier de illegale kaartverkoop terug?? Dan moeten ze gewoon eerlijk zeggen dat er teveel over de zwarte markt gaat ipv zeggen dat er veel VALSE kaarten zijn...Zo frustreren ze de hele boel alleen maar...Speel dan open kaart en voer idd een duidelijk systeem in waardoor zwarthandel onmogelijk wordt gemaakt...Bende gelijk van al dat gezeik af...

XXL

Waarschuw beheerder
Okee XXL in die situatie kan ik ergens begrijpen dat je ze verkoopt. Vervolgens trek je alleen een aantal verkeerde conclusies.je zegt: "als jij daar de kans voor zou krijgen zou je dat ook doenen ik denk iedere normale persoon en zeker jongeren/studenten die niet altijd makkelijk in hun geld zitten". Ik heb er ook de kans voor gehad, ik heb maar drie kaartjes gekocht voor mezelf en twee vrienden. Ik had geld voor 10 kaarten maar ben geen aso die op die manier gaat proberen geld te verdienen. En waar betaalt een student die 10/15 kaartjes dan van ? Zijn studiefinanciering zeker? Laat me nie lache! Het zijn mensen die ieder jaar bij veel van de festivals te vinden zijn en volgens mij worden per jaar miljoenen omgezet in illegale kaartjes voor dance events en ander muziek/sport evenementen. Er zullen zeker een paar jongeren/studenten zijn die op deze manier een centje bijverdienen maar dat is zeker geen meerderheid. We zijn het gelukkig wel met elkaar eens dat een goed registratie systeem alles oplost maar dat komt er niet echt...

Waarschuw beheerder
ik heb er zeker zin in gaan helemaal uit me dakkie...met me wijffie`s

Waarschuw beheerder
Nee bedoel niet dat als je de kans krijgt om kaarten te kopen en deze met winst te verkopen maar als je kaartjes hebt (met de instelling om te gaan) maar dan niet meer gaat dat je ze dan met winst kan verkopen....

Stel dat jij niet naar Defqon kan en ik wil 60 euro voor je kaartje geven dan neem jij dat aanbod toch ook aan ipv te zeggen dak em voor 48,25 mag hebben???

En ik denk dat zelfs een arme student altijd wel iemand heeft waarvan hij kan lenen (vrienden/familie) zodat hij 10 of meer kaarten kan kopen want hij heeft 99% zekerheid dat hij dat geld er toch dubbel en dik uithaalt...

Ik geloof best dat valse kaarten maken erg winstgevend is alleen vraag ik me af of Q-dance er wel goed aan doet om op de website te zetten dat er veel valse kaarten zijn terwijl er naar mijn mening alleen veel zwart verkocht worden...

Want hoe kunnen ze dat in godsnaam weten??? Ze kunnen nou eenmaal niet ieder aanbod van kaarten op bijv marktplaats of hier op Partyflock op echtheid/valsheid controleren...

Tis volgens mij meer iets om de zwarthandelaren een hak te zetten en als een goed verkoopsysteem er niet komt blijf je altijd dat gedoe met zwarte handel en al het (on)nodige gezeik eromheen houden...

XXL
Waarschuw beheerder
Boeiend als je daar winst opmaakt moet je ook maar extra kaarten kopen duidelijk

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet zeker dat ik gewoon binnenkom met mijn valse kaarten!
Waarschuw beheerder
Ach man, als ik 10 kaarten kon kopen en wist dat het uitverkocht zou raken..dan had ik het zeker gedaan..geen gezeik, het blijven originele kaarten..Je profiteert er alleen van dat mensen er meer geld voor over hebben wanneer het uitverkocht is. je bent er gewoon op tijd bij met het kopen van die kaarten en aangezien zij te laat zijn wil je hun wel een handje helpen voor iets duurder dan normaal..maar jij blij en zij blij en GEEn valse kaarten zijn betrokken.
Waarschuw beheerder
precies en voor ieder feest zijn er wel valse kaarten in omloop.

Waarschuw beheerder
:yes: midi 050 :yes:

Eindelijk gewoon iemand die er een goeie en gezonde kijk op heeft...Zo is het gewoon en nix anders (Y)

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
Kan allemaal wel zijn dit, maar ik moet het 1e feest nog mee maken waar er ECHT goed hnaar de kaartjes gekeken wordt!

Hoe dan ook....mijn ECHTE kaarten zijn reeds al lang binnen :P
Waarschuw beheerder
Jammer voor diegene die niet binnen komen als ze een valse hebben :P!
Waarschuw beheerder
donateur
!!! ZO}|\\//|{ER !!! 22 april 2005 20:21
Op kaarten van ticketonline zit op de achterkant zo'n grijs logo als je daar overheen wrijft moet het logo verdwijnen en weer terug komen..!

Hé verrek. Had ik nog niet gezien maar je hebt gelijk! Een beetje warme adem werkt trouwens beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lekker boeienddddd
Waarschuw beheerder
als je wilt kom je toch wel naar binnen.

Waarschuw beheerder
lkkr belangrijk 'k heb toch een echt kaartje!
Waarschuw beheerder
uitzuigers die kaarten opkopen

Ja, maar die hebben iig echte kaarten he helder licht..
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan je zien wat de echte zijn en wat niet?
Waarschuw beheerder
kan je niet zien!!!

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik geloof dat de kaarten van ticketonline allemaal wel echt zijn want je naam word er op gezet en lijkt me beetje sterk dat dat er 4000 kaarten zijn met dezelfde naam dus..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 1 van ticketservice , kan je daar ook een truc mee uithalen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ja die vna mij verdween ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
serieus ?? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja :yes: werd wit en toen weer grijs :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja geil he;-) wat moeten jullie toch zonder mij;-):P
Waarschuw beheerder
k hoor steeds dat ze binnenkort kaarten gaan SCANNEN op feesten... wie weet daaar meer van?
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren bij Tiësto in de HMH hadden ze allemaal handscanners. Nu was dit van Mojo maar het is verder geen probleem. Scannen is net zo snel als afscheuren en nu mag je je kaartje zelfs houden ;)

Denk dat ze het bij Defqon ook gaan doen. Is per slot van rekening zo gepiept en bent 100% zeker. Is alleen wel lastig als iemand jou barcode heeft nagemaakt ;)
Waarschuw beheerder
wat heeft Q-dance er voor baat bij om te zeggen "er zijn valse kaarten in de omloop" waarom zouden ze daar over liegen?? :s

ze hebben toch alles al verkocht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het is prima dat Q-dance op deze manier de illegale kaartverkoop wil terugbrengen.
Je bent echt een zielig figuur als je lekker gaat zitten feesten van over andere mensen hun rug verdiend geld Mensen die kaarten kopen om er vervolgens zelf het dubbele voor te vragen zijn gewoon klootzakken die er puur op uit zijn asociaal veel winst te maken. Degenen die zon'n kaartje voor de dubbele prijs koopt is net zo'n klootzak als diegene van wie hij het kaartje koopt. Waarom zou defqon altijd zo snel uitverkocht zijn denk je? omdat die kuthandelaren weten dat er altijd mensen tussen zitten die wel het dubbele of meer betalen. Ik persoonlijk ben voor een registratie van kaartverkoop van danceevents en dergelijke. Per persoon maximaal 3 kaarten, naam invoeren en vervolgens kan de persoon op andere plaatsen geen meer kaarten krijgen.Probleem opgelost! Nu loop je bij de plaatselijke sigarenboer binnen en kan zo 50 kaarten kopen als je wil, dat werkt toch niet? Wat vinden jullie hiervan mense?laatste aanpassing 24 april 2005 14:53

Hier ben ik het helemaal mee eens :yes: word er ook niet goed van!

Waarschuw beheerder
gelukkig kaartje vd ticketbox .
Waarschuw beheerder
:kotsmiley: wat een morraalridders hier zeg :S
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou allemaal wel, ik heb mooi een kaartje overgekocht hij is van de ticketbox en lijkt mij hartstikke echt.
Komt echt wel goed!
Ben alleen maar blij dat ik nog een ticket heb kunnen krijgen tegen een redelijke prijs!!!

:bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
wie slim is koopt veel kaarten en verdiend wat knaken...
Waarschuw beheerder
ff een vraagje tussendoor:

weet iemand hoe je een forum koppelt aan bepaald onderwerp? Ik ben voor vriendinnetje op zoek naar kaartje voor Defqon, nu heb ik een forum geopend onder "markt" maar hij koppelt hem niet automatisch aan Defqon dus, wie weet hoe ik dat moet doen ???

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
gebeurt automatisch gewoon ff geduld hebben.
Waarschuw beheerder
oke thanks, wacht ik dat maar af...

Waarschuw beheerder
hhmmm weet niet OF het al gezegd heb (maar ga niet alles lezen als je het niet erg vind)

Maar volgens mij is het gewoon een truc om te zorgen dat mensen niet viavia gaan kopen...
En er bestaat altijd een risico... dat is volgens mij al langer bekend...

Waarschuw beheerder
met viavia kaarten kopen loop je altijd een risico
Waarschuw beheerder
Mensen die kaarten kopen om er vervolgens zelf het dubbele voor te vragen zijn gewoon klootzakken die er puur op uit zijn asociaal veel winst te maken.

Hier ben ik het helemaal mee eens word er ook niet goed van!

Ik ook ..:yes:

Ik word ook niet goed van mezelf ;-P

kaartje kopen? B)

met viavia kaarten kopen loop je altijd een risico

niet bij mij..

:yes: je mag het proberen bij me
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ag man toch relex, beetje handelen en flinke duit verdienen!

mensen die een "kaartje van derden" kopen zijn meestal zelf gewoon te dom omdat ze te laat zijn! Dan maar meer dokken aan andermans verdienste!
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
Ik ben echt bang dat ik niet binnen kom, omdat iemand een zelfde barcode ofzo heeft als ik. Terwijl ik een echt kaartje heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xavi! op dinsdag 14 juni 2005 om 23:04:
Ik ben echt bang dat ik niet binnen kom, omdat iemand een zelfde barcode ofzo heeft als ik. Terwijl ik een echt kaartje heb..

als je gaat lezen op de site van Q-dance dan staat er dat dat niet mogelijk is :flower:
Waarschuw beheerder
Ik heb dus nepkaarten kom ik net achter (ja gewoon van iemand gekocht).

Maar wat ik moet weten is of de gescande codes worden opgeslagen. Als dit niet het geval is en de code geaccepteerd wordt dan moet iedereen met zo'n zelfde kaart binnen kunnen komen.

Dan hoop ik uiteraard wel dat die vent die ze gedrukt heeft de barcode van een echte kaart erop geprint heeft, zodat die code ook bekend is in de database.
Waarschuw beheerder
Nou en wat leren we hiervan??? Zet aan het eind van deze zomervakantie geld opzij voor DEFQON 2006 zodat je een ECHT kaartje kan kopen... En wees er ff snel bij... Ben ik ff blij dat mijn kaartje echt is... Lijkt me vet stressen..vooral nu het erg dichtbij komt!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem bij primera gekocht..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zaterdag 23 april 2005 om 17:43:
Heb je een vals kaartje dan adviseerd Q-Dance je om vroeg te komen! Dan is de kans groot dat het 'echte' kaartje nog niet gescant is en jij dus met je nep kaartje naar binnen mag!

hahahahahah ja natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Degenen die zon'n kaartje voor de dubbele prijs koopt is net zo'n klootzak als diegene van wie hij het kaartje koopt.

sterker nog, ze zijn allebei strafbaar :[
Waarschuw beheerder
Hahahaha ik vind dit prachtig :yes:
eigen schuld moeten ze die kaartjes maar niet zo fucking duur maken!!!
dan kun je verwachten dat dit soort dingen gaan gebeuren :)

:bounce:
Waarschuw beheerder
keb wel echt kaartje, maar vind het wel irritant al dat gezeik, wie weet hebbe ze wel weer een trucje waardoor ik nie binnekom.maar ga me nie teveel zorge make, kwil feeeeeste!!
Waarschuw beheerder
Maak je idd maar geen zorgen...Anders zorg ik wel dat je binnekomt :P (A)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi kut voor de mensen die een valse hebben :P

Waarschuw beheerder
donateur
ach, als die 10.000 mensen die straks niet naar binnen mogen met z'n allen de poortjes gaan bestormen, begin je als security vrij weinig lijkt me :[

Waarschuw beheerder
donateur
t gaat trwns onverwacht onwijs onweren zaterdag :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 12:28:
ach, als die 10.000 mensen die straks niet naar binnen mogen met z'n allen de poortjes gaan bestormen, begin je als security vrij weinig lijkt me

DSW, breng ze niet op ideeen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah hopelijk gaat t allemaal meevallen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op woensdag 15 juni 2005 om 14:20:
DSW, breng ze niet op ideeen

wie, ik? O:)

ik blijf tóch thuis :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 14:22:
ik blijf tóch thuis

is je geraaie

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 14:22:
hopelijk gaat t allemaal meevallen

ja wel

en wij vermaken ons wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op woensdag 15 juni 2005 om 14:24:
en wij vermaken ons wel

Dat sowieso :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op woensdag 15 juni 2005 om 14:33:
ben blij dat ik ech kaartje heb

ben ook blij dat ik vroeg voor de hekken sta

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 14:33:
Dat sowieso

opper sloer en sloerie op pad :9
Waarschuw beheerder
Pffff ik moet nog een kaartje ga er morgen een van iemand kopen waarschijnlijk maar ben wel bang dat ie nep is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss J:yes: op woensdag 15 juni 2005 om 14:38:
Pffff ik moet nog een kaartje ga er morgen een van iemand kopen waarschijnlijk maar ben wel bang dat ie nep is...

Joaline, je ben er wel een beetje laat bij he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op woensdag 15 juni 2005 om 14:35:
opper sloer en sloerie op pad

Beware B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 14:42:
Beware

arme Defqon bezoekers :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 16:01:
Maar volgens mij is het gewoon een truc om te zorgen dat mensen niet viavia gaan kopen...

Dat mensen vroeg binnen willen zijn....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **marloes** op woensdag 15 juni 2005 om 12:13:
keb wel echt kaartje, maar vind het wel irritant al dat gezeik, wie weet hebbe ze wel weer een trucje waardoor ik nie binnekom.maar ga me nie teveel zorge make, kwil feeeeeste!!

dat heb ik dus ook.. ik ben blij als ik binnen ben:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xavi! op woensdag 15 juni 2005 om 15:52:
dat heb ik dus ook.. ik ben blij als ik binnen ben

ja laten we ons maar geen zorgen maken..we komen vast wel binnen, kom je binnen vast nog wel tegen, gaan we wel ff feesten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Loze dreigementen van de organisatie.... even alle kaartjes scannen op echtheid... geloof je t zelluf...
Hetzelfde overkwam id&t een aantal jaar geleden; werd toen gezegd dat de nummers van de valse kaartjes bekend waren, hing een groot spandoek bij de entree met waarschuwingen... en uiteindelijk ok nix gebeurt...

Waarschuw beheerder
Staat er op jullie kaart een A of AS??
Waarschuw beheerder
AS
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee
Waarschuw beheerder
A of AS maakt niet uit. Ik heb A, me vriendin AS en de kaarten zijn allebei origineel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FUFME op zaterdag 23 april 2005 om 16:10:
laat ze die teringzwarthandelaren maar 's uitsterven. uitzuigers die kaarten opkopen of namaken om maar te verdienen

Niks op aan te merken :)

Waarschuw beheerder
Mooi zo.
dan is dat een zorg minder..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:15:
Staat er op jullie kaart een A of AS??

Waar zie je dat staan dan?
Kan niets vinden. Mijn kaartje komt rechtstreeks van ticketonline
Waarschuw beheerder
donateur
we zien ut zaterdag wel...moet je maar eerder je kaartje kopen..mijn kaartje is gelukkig wel goed..maar wat zou je je onrustig voelen als je een kaartje van iemand anders hebt gekocht heel veel succes voor die mensen hoop echt dat ie echt is..

Waarschuw beheerder
Net ff mijn kaartje gecontroleerd op
http://q-dance.nl/defqon1tickets/y.htm
en hij is echt! :D
Waarschuw beheerder
jaja echt kaartje gelukkig hulde aan ticketunlimited (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist. Dit houdt in dat het een goede code is en dat het kaartje geldig is voor Defqon.1. Je code is nu geblokkeerd voor volgende checks, toets dus ook niet nog een keer je code in!

Veel plezier op Defqon.1!

Dat wordt lekker helemaal los :bounce: :P
Waarschuw beheerder
Vett beter :P Mijn kaartjuh is ook 100% echt! :yes:
Op naar DEFQON !!!! :[

Waarschuw beheerder
donateur
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is van de Belstingdienst. Dit houdt in dat U ons voor de gek probeert te houden want we ontduiken bijna nooit wat. Paar miljoen links en recht, mag geen naam hebben, niet moeilijk doen. De code is nu geblokkeerd voor volgende checks, toets dus ook niet nog een keer je code in!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb mijn code ingetoetst en hij is echt :) verander ik 2 cijfers in de barcode is die code ook goed :O

Waarschuw beheerder
3 maal echt :)

Waarschuw beheerder
nou, wie heeft er als eerst een genaaid kaartje? :P
Waarschuw beheerder
ik heb er 4 maar dat wist ik al sinds gisteren

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
ik heb al een kaartje voor defqon 1 2006....
Waarschuw beheerder
K*tzooi! :@

Mijn kaartje is echt maar t kaartje dat k voor vriendinnetj heb gekocht via zo'n gozer uit Leiden is nep! :@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat moet je met 2 kaartjes dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op woensdag 15 juni 2005 om 18:59:
verander ik 2 cijfers in de barcode is die code ook goed

hehehe.. als je je code dan nog eens intoets wordt hij toch geblokkeerd??

Zo kun je flink andere lui naaien :D :X
Waarschuw beheerder
1tje voor mij en eentje voor haar..

mja kopen via inet ofzo NEVER! :@
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat die site niet is gekoppeld aan de database die ze zaterdag gebruiken. Anders kan je tot in den treure codes gaan verzinnen en elke keer als je een goede hebt dan typ je hem nog een keer in. Dan zou je op die manier duizenden kaarten kunnen blokkeren. Lijkt me sterk.
Waarschuw beheerder
donateur
voor de mensen die een echt kaartje hebben gekocht­ en toch bang zijn dat iemand toevallig hun barcod­e heeft gekopieerd;)
dit kreeg ik van q dance...­...
_____________________________________________­_______________Het is onmogelijk om een barcode na­ te maken, de barcodes bestaan uit 14
cijfers en ­hebben allen een willekeurige volgorde, er is dus ­geen logica
in de cijfers. Je hebt dus 1 op de bi­ljoen kans dat iemand een juiste
barcode vervalst­. Als je je kaartjes netjes hebt opgeborgen en aan­
niemand hebt afgegeven of op de 1 of andere mani­er openbaar hebt gemaakt
(dan kunnen ze je barcod­e overnemen) is er niets aan de hand. Je kunt er
­dan vanuit gaan dat je gewoon binnenkomt met je ka­artje.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dus een vals kaartje... :(

Zit echt flink te balen nu
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen kennen ook hebben zitten kutten met de code's
door valse code's in te voeren kan die van iemand anders geblockeerd worden waardoor er bij jou ineens staat van ongeldig....
stond er bij mij ook maar ik gaat er zkr heen

Waarschuw beheerder
Nou ik ga niet meer hij geeft aan dat ie nep is :(
Waarschuw beheerder
:( Echt ktzooi! Als k die gozer op Defqon zie... :@
Waarschuw beheerder
donateur
ook al geeft ie dat aan.. Ik geloof dr nixx van dat die dan ook daadwerkelijk nep is:no:
Waarschuw beheerder
Het is onmogelijk om een barcode na­ te maken, de barcodes bestaan uit 14
cijfers en ­hebben allen een willekeurige volgorde, er is dus ­geen logica
in de cijfers. Je hebt dus 1 op de bi­ljoen kans dat iemand een juiste
barcode vervalst­.

Ohw zeg dat dan! Dus er is nog kans!:P
Waarschuw beheerder
donateur
[img ]http://members.home.nl/jjorna/vdkcheerleader.gif[/img] Mijne is echt YEAAAHHH [img width=41 height=24]http://members.home.nl/jjorna/vdkcheerleader.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:46:
Nou ik ga niet meer hij geeft aan dat ie nep is

Same here....
Artiest 2LS
Waarschuw beheerder
zo ze hebben eindelijk een systeem bedacht.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand nog een echt kaartje over???

Waarschuw beheerder
ja hoor...voor 200 eu mag je em hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 stuks dat is een deal :D

Is er niet nog een ander gaaf feest ofzo?

Waarschuw beheerder
ja hier in hillegom is er nog een schuurfeest :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha

Waarschuw beheerder
stel je hebt nou een vals kaartje en je gaat dus als eerste naar binnen met dat valse kaartje en je zou dan wel toegang krijgen en degene die na jou binnen komt met het echte kaartje niet, dan word het dus denk ik echt een groot drama!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ghehe...gebeurt heus niet.. SCANNERS ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 11:27:
stel je hebt nou een vals kaartje en je gaat dus als eerste naar binnen met dat valse kaartje zou je dan wel toegang krijgen en degene die na jou binnen komt met het echte kaartje niet, dan word het dus denk ik echt een groot drama!

Daar geloof ik ook niet in.

Maar ben wel aan het twijfelen om het te gaan proberen.
Waarschuw beheerder
iedereen sterst om niks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 11:27:
stel je hebt nou een vals kaartje en je gaat dus als eerste naar binnen met dat valse kaartje en je zou dan wel toegang krijgen en degene die na jou binnen komt met het echte kaartje niet, dan word het dus denk ik echt een groot drama!laatste aanpassing 16 juni 2005 11:33

Ja, dus?

Dat is dus echt dan vette pech voor degene die met het echte kaartje de toegang wordt geweigerd. Hij/zij is dan toch ook zo stom geweest om het kaartje te laten kopiëren? Dus eigen schuld, dikke bult :yes:

Of zie ik het nou helemaal verkeerd :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 16 juni 2005 om 11:39:
Hij/zij is dan toch ook zo stom geweest om het kaartje te laten kopiëren? Dus eigen schuld, dikke bult

volgens mij wel;)
want er zijn hier ook mensen die een echt kaartje hebben gekocht bij de free record shop en toch op de een of andere manier vals is:s en gekopieerd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 16 juni 2005 om 11:47:
want er zijn hier ook mensen die een echt kaartje hebben gekocht bij de free record shop en toch op de een of andere manier vals is en gekopieerd..

Huh, een echt kaartje bij de free record shop gekocht, en toch vals zijn :/ dat kan volgens mij niet!

Waarschuw beheerder
Dat is dus echt dan vette pech voor degene die met het echte kaartje de toegang wordt geweigerd. Hij/zij is dan toch ook zo stom geweest om het kaartje te laten kopiëren? Dus eigen schuld, dikke bult

Of zie ik het nou helemaal verkeerd

ja, daar had ik niet over nagedacht :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 16 juni 2005 om 11:51:
Huh, een echt kaartje bij de free record shop gekocht, en toch vals zijn dat kan volgens mij niet!

jaa ik lees dat er hier mensen zijn die n kaartje hebben gekocht bij de free record shop maar als ze m invoeren op die checklijst dat die dan aangeeft dat hij vals is..
Ik heb ook n echte maar als ik me barcode invoer kan t best zijn dat ie zegt dat hij vals is:s
zo bedoel ik dat;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 16 juni 2005 om 11:59:
jaa ik lees dat er hier mensen zijn die n kaartje hebben gekocht bij de free record shop maar als ze m invoeren op die checklijst dat die dan aangeeft dat hij vals is..
Ik heb ook n echte maar als ik me barcode invoer kan t best zijn dat ie zegt dat hij vals is
zo bedoel ik dat

Oh, oke! Dan zal het wel zijn dat mensen hebben lopen klote met die codes :/ zielige figuren!

Heb jij je code al ingevoerd dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ik voer me code niet in:no:
heb m bij de free record shop gehaald en ga dr vanuit dat die echt is..en niet gekopieerd is:[
Bovendien vertrouw ik dat systeem op internet ook nie.. Wat als iemand een poortje heeft geopend en nu ff lekker al die barcodes van iedereen zit te kopieren:s
Ik maak me barcode nie openbaar:no:

Waarschuw beheerder
Nee oke daar heb je ook weer gelijk in dan! Ik wordt er helemaal schijt ziek van :[
Waarschuw beheerder
Ik ook niet hoor...ik heb ze bij tick*tbox gekocht en sinds dien niet meer uit me kamer geweest

Waarschuw beheerder
Pff ik word hier zo moe van zeg... Tis toch eigenlijk triest dat het zo ver moet komen dat ze hele systemen bedenken om te controlen of je wel een echt kaartje hebt :S! Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is als een feest uitverkocht is... Maar om dan met nep kaarten te proberen binnen te komen! Naja en weet natuurlijk ook wel dat veel mensen hun kaartje via internet hebben gekocht en er in principe niks aan kunnen doen!

Maar goed, ik heb een echt kaartje en ga zaterdag lekker van me feest genieten! Hoop niet dat dit gedoe met die kaarten het feest gaat verpesten!

Waarschuw beheerder
jah en als ie nou aangeeft dat ie nep is terwijl je thuis de bon van de free hebt liggen :S ?????????? vaag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 12:34:
Naja en weet natuurlijk ook wel dat veel mensen hun kaartje via internet hebben gekocht en er in principe niks aan kunnen doen!

domme opmerking. tuurlijk ken je daar wat aan doen. gewoon in de winkel kope

Waarschuw beheerder
jah en als ie dan alsnog aangeeft dat ie nep is??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HarryHardcore :harry: op donderdag 16 juni 2005 om 12:47:

Haha jah heb je gelijk in, maar heb ook wel eens kaarten via internet gekocht maar goed dat was voor een feest dat niet uitverkocht was...

Tis ook vervelend voor de mensen die wel echte kaarten hebben en die om de een of andere reden kwijt willen... Die raken hun kaarten nu ook nog maar moeilijk kwijt omdat er zo veel neppe kaarten in de omloop zijn...

Maar goed, je kan je er wel druk om maken, maar dat heeft toch geen zin want het gebeurt toch wel

Maar als ik het goed begrijp wordt je kaartje dus gescand, als je code echt is kom je binnen en dan wordt die code geblokkeerd... Stel nou dat iemand met een nep kaart dezelfde code als jij heeft en die is er eerder, dan is er dus een kans dat je er niet in komt?

Naja als jij je kaartje niet hebt laten kopieëren dan is de kans heel klein natuurlijk dat er iemand met dezelfde code is... Pff wat een gezeik zeg en dat allemaal om een feest ;P!
Waarschuw beheerder
nou indd zeker een gezeik ik heb ook me kaartje van i-net heb het vaker gedaan nooit geen last mee gehad.. ik ben vaak altijd te laat met kope in de winkel en wil dan uit eindeluk toch naar het feest dus dan moet het wel zo op hoop van zegen dat een echt kaartje is .. wat in dit geval dus niet zo is helaas maar tis nii anders ik en vrienden van me gaan het gewoon proberen !! en we zien het wel
nooit geschoten is altijd mis ;)
Uitspraak van HarryHardcore :harry: op donderdag 16 juni 2005 om 12:47:

dat gaat helemaal nergens over, genoeg mense die ineens niet kunnen en hun kaarte kwijt willen !! die dus ECHT zijn.... als hun zo ie zo al beter op hun spulle lette en zorge dat geen KUT ROLLE gestolen worden!! dat scheelt al een hoop. NEP KAARTE hou je toch wel bij elk feest waar je ook heen gaat... !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:( Keb ook foute kaarten overgenomen :( Ik baal echt, kan er nu niet meer heen samen met mn meissie! T stomme is dat die gast ook een bonnetje erbij had! Een paar andere heb ik weer doorverkocht, en die zullen dus ook wel nep zijn!! Ik koop nooit meer op de zwarte markt kaartjes :(:( Ik baal hier zoooo van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ___deadline___ op donderdag 16 juni 2005 om 13:38:
Ik baal echt, kan er nu niet meer heen samen met mn meissie!

ik zou het gewoon proberen :bounce: spreek een hoop mense met nep kaarte en de meeste gaan het toch proberen...
vraag me af wat ze wille doen tege ongeveer 10.000 man .. met nep kaartjes.... de hel breekt los dan geloof me... !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op donderdag 16 juni 2005 om 13:40:
vraag me af wat ze wille doen tege ongeveer 10.000 man .. met nep kaartjes.... de hel breekt los dan geloof me... !!

Maar op die manier verpest je het feest toch voor anderen :S! je kan het best gaan proberen natuurlijk, zou ik ook doen! Maar jah als je er niet in komt met een nepkaart dan moet je dat maar accepteren vind ik! Ik snap ook wel dat het klote is, maar om dan te gaan rellen of weet ik veel wat allemaal :S! Bereik je toch uiteindelijk helemaal niks mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 13:43:
maar om dan te gaan rellen of weet ik veel wat allemaal ! Bereik je toch uiteindelijk helemaal niks mee

bereik je ook nix mee je hoort mij niet zegge dat ik ga relle.... maar er zijn genoeg mense die het daar niet bij late zitte natuurluk .. kunne wij er wat dan doen dat hun niet op hun spulle lette VOORBEELD: FOKKING PRINTROLLEN !!....

hebbe wij ook niet om gevraag !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
spreek een hoop mense met nep kaarte en de meeste gaan het toch proberen...

Veel succes :flower:

vraag me af wat ze wille doen tege ongeveer 10.000 man .. met nep kaartjes....

Uhhh weigeren :S

Waarschuw beheerder
T stomme is dat die gast ook een bonnetje erbij had!

Ja:@ Dat had een vriend van mij nou ookal, dat word dus weer gezellig:no: Nou kan hij dus niet mee:(
Waarschuw beheerder
ALs je met een nep kaartje dezelfde barcode hebt als iemand met een barcode van een origineel kaartje en je bent eerder op dat feest dan degene met dat echte kaartje..dan mag diegene met t nepkaartje naar binnen en degene met t originele kaartje heeft pech dan..of heb ik t verkeerd

Waarschuw beheerder
Ja... dat idee had ik ook idd! Maar goed, als jij je kaartej niet hebt laten kopieëren ofzo, dan is er vrij weinig aan de hand denk ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 16 juni 2005 om 11:51:
Huh, een echt kaartje bij de free record shop gekocht, en toch vals zijn dat kan volgens mij niet!

die lui bij de Free record shop.. naaien je ook! zij kopieren ook kaarten! hoor ik vaak genoeg.. ze pakken een leeg kaartje scnannen het kaartje dat ze net verkocht hebben, en drukke het nog een x af op een lege kaart...
Zo dus nog een kaartje verkopen en in huh eigen zak het geld steken.. zo dnek jij een goeie kaart te hebben is ie dus vals.. :@

mijne is van de frs en dus ook vals :@ mr ik ga er gewoon heen..
k zie het van zelf wel hoor, heb godver betaald voor dat kaartje! :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Jim op donderdag 16 juni 2005 om 14:20:
ALs je met een nep kaartje dezelfde barcode hebt als iemand met een barcode van een origineel kaartje en je bent eerder op dat feest dan degene met dat echte kaartje..dan mag diegene met t nepkaartje naar binnen en degene met t originele kaartje heeft pech dan..of heb ik t verkeerd

nee zo gaat het dus!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:24:
Ja... dat idee had ik ook idd! Maar goed, als jij je kaartej niet hebt laten kopieëren ofzo, dan is er vrij weinig aan de hand denk ik...

ze kopieren het bij de frs zonder dat je er van af weet!

dus zo vroeg mogelijk gaan is de enige optie dnek k :/
Waarschuw beheerder
donateur
Frannie :|
je moet wel binnen komen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:29:
die lui bij de Free record shop.. naaien je ook! zij kopieren ook kaarten! hoor ik vaak genoeg.. ze pakken een leeg kaartje scnannen het kaartje dat ze net verkocht hebben, en drukke het nog een x af op een lege kaart...
Zo dus nog een kaartje verkopen en in huh eigen zak het geld steken.. zo dnek jij een goeie kaart te hebben is ie dus vals..

mijne is van de frs en dus ook vals mr ik ga er gewoon heen..
k zie het van zelf wel hoor, heb godver betaald voor dat kaartje!

En dat geloof je zelf?! Ik denk dat mensen gewoon hebben lopen kutten met die codes hier op i-net :/ en net jou code hebben gebuikt zodat wanneer jij checkt je de melding krijgt dat je kaart vals is ;)

Waarschuw beheerder
nee lieverd, het is zo.. k ken mensen die daar werken en het wel eens gedaan hebben, echt waar!

Uitspraak van xantrex op donderdag 16 juni 2005 om 14:31:
Frannie
je moet wel binnen komen hoor

Ja godver Toob, denk je dat ik niet wil :C.. ik Moet!!

naja we zien het wel k ga iig vroeg en lief kijken ofzo :S
Waarschuw beheerder
wat er ook gezeg of gedaan word... het hele systeem klopt dus niet !! iedereen komt met ze eigen idee-en enzo...
enige optie is gewoon proberen en dan zie je van zelf wel hoe of wat.... indd wel een beetje lullig als je hem in de winkel heb gekocht en je dan niet naar binne kan ... en wat ze zegt over FRS zit dus echt wel wat in... :)

Waarschuw beheerder
Pffff nog een keer voor de duidelijkheid....

Een barcode is te kopieren idd....Met inkt!
Maar een barcode heeft zijn eigen kenmerken, dus al kopieër je het duizend keer....er is maar 1 origineel kaartje....

Dus als je een vals kaartje hebt en je denk er mee binnen te komen door vroeg te komen heb je het gewoon ontzettend mis.

Ik geloof dat dit ondertussen al een keer of 10 bekend is gemaakt door q-dance en die verzinnen dat echt niet....

Q-dance heeft zijn naam hoog te houden....
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gekut allemaal zeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:42:
Pffff nog een keer voor de duidelijkheid....

Een barcode is te kopieren idd....Met inkt!
Maar een barcode heeft zijn eigen kenmerken, dus al kopieër je het duizend keer....er is maar 1 origineel kaartje....

Dus als je een vals kaartje hebt en je denk er mee binnen te komen door vroeg te komen heb je het gewoon ontzettend mis.

Ik geloof dat dit ondertussen al een keer of 10 bekend is gemaakt door q-dance en die verzinnen dat echt niet....

Q-dance heeft zijn naam hoog te houden....

Ow ja? Hoe wil je dan verklaren dat ik dus wel echt zelf mn kaartje bij de frs heb gekocht en dat systeempje aan geeft dat mij kaart vals is???

NOU????

En een barcode is gewoon een verzameling van dikke en dunne streepjes hoor... dat is wel te kopieren..
Waarschuw beheerder
donateur
Die rol die is gejat heeft per kaartje zn eigen barcode, die wordt niet gedrukt toch? En alle kaarten die uitgegeven zijn worden opgeslagen in het bestand. Vandaar ook dat ze het kunnen controleren.

Of zit het niet op deze manier in elkaar?

Wie gaan het proberen trouwens terwijl ze een "nep" kaart hebben?

En is er nog iemand met een echt kaartje die er van afwil?
Waarschuw beheerder
@ Frannie...

Das wel heel erg kut

Als mensen kaartjes bij de FRS hebben gekocht en er niet inkomen...onstaat er wel een heel groot probleem!

Waarschuw beheerder
je kan toch niemand meer vertrouwen.. ik ga het iig toch proberen u never know..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechNation op donderdag 16 juni 2005 om 14:53:
Als mensen kaartjes bij de FRS hebben gekocht en er niet inkomen...onstaat er wel een heel groot probleem!

Het is wel heel zeker dat er dikke problemen komen.... :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:47:
Ow ja? Hoe wil je dan verklaren dat ik dus wel echt zelf mn kaartje bij de frs heb gekocht en dat systeempje aan geeft dat mij kaart vals is???

NOU????

:respect: :D:D whahahaa ;) juist
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechNation op donderdag 16 juni 2005 om 14:53:

ja maar zo is het wel.. en ik ben niet de enige ken er meer die hem zelf gekocht hebben in de winkel en een vals melding krijgen op q dance..:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:47:

als je ff verder leest dan zie je staan dat als jouw code 1 keer is ingetikt dat ie het dan niet meer doet en der zijn natuurlijk heel veel mensen die nu gewoon code`s in gaan drukken dus daar zal die van jou ook wel bij gezeten hebben dan :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 14:52:
Wie gaan het proberen trouwens terwijl ze een "nep" kaart hebben?

ik en some friends ... achja misschien beetje eigenwijs maar nooit geschoten is altijd mis toch :D

misschien hebbe we een kansje dat onze codes ook zijn ingetypt door 1 of andere pummel hihi :P en dus wel echt zijn whahahaaaaaa keep on dreaming
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PiA op donderdag 16 juni 2005 om 14:55:
als je ff verder leest dan zie je staan dat als jouw code 1 keer is ingetikt dat ie het dan niet meer doet en der zijn natuurlijk heel veel mensen die nu gewoon code`s in gaan drukken dus daar zal die van jou ook wel bij gezeten hebben dan

Ja maar als die mensen dus ook voor mij daar zijn kom ik er dus ook niet in..

Uitspraak van RoOmieY op donderdag 16 juni 2005 om 14:56:
nooit geschoten is altijd mis toch

Idd! en anders ga ik rellen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:39:
en lief kijken

dat kun je :yes:

zal je wel lukken

ben er ook om half 11
Waarschuw beheerder
waar kan je die codes invoeren?
Waarschuw beheerder
Ik ga gelijk checken of mijn kaartje egt is... gaat tog wel kriebelen.. Heb hem ook bij FRS gekocht...
Moet goed zijn tog?

Waarschuw beheerder
ja wij ook zo iets maar ik dnek dat ze niet om te lullen zijn hoor

Ik baal zo erg joh :C
Ik durf nou toch niemand meer te vertrouwens mensen die zeggen nog wel een "echt" kaartje te hebben :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 008 op donderdag 16 juni 2005 om 15:06:
waar kan je die codes invoeren?

q-dance

Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:07:
Ik ga gelijk checken of mijn kaartje egt is... gaat tog wel kriebelen.. Heb hem ook bij FRS gekocht...
Moet goed zijn tog?

dat d8 ik ook ja.. niet dus..:C
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist.

YES!!! :D:bounce:
Waarschuw beheerder
eej frannie gewoon heen gaan...mischien zijn alleen de nummers van jou ingetoetst...snap je...Q-dance beweert dat de barcode zelf niet is na te maken
gewoon vroeg heen gaan
je had tog bij frs gekocht?
Waarschuw beheerder
En anders smokkel ik je wel binnen...Mag je in mijn broekzak!! Goed? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist. Dit houdt in dat het een goede code is en dat het kaartje geldig is voor Defqon.1. Je code is nu geblokkeerd voor volgende checks, toets dus ook niet nog een keer je code in!

Waarschuw beheerder
frs gekocht en toch nep is 100% gelul

Waarschuw beheerder
Ach mensen, jullie komen er allemaal wel uit he :flower: pfff

Wat een gezeik allemaal :/
Waarschuw beheerder
nou ist afgelope:P we moeten gaan geneiten van een feestje, en niet eerst al dat gezeik van te voren, er is al gnoeg gezeik in het leven:P

en voor de mensen met een vals kaartje :knuffel: aai over de bol:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:12:
je had tog bij frs gekocht?

ja heb ik..:S

Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:12:
Mag je in mijn broekzak!! Goed?

Deal (Y) hou ik je aan!
Uitspraak van 008 op donderdag 16 juni 2005 om 15:13:
frs gekocht en toch nep is 100% gelul

wat nou gelul, waarom zou ik hier in godsnaam om gaan liegen?
je hoeft me niet te geloven hoor..mr het is wel zo

Waarschuw beheerder
donateur
:O:O jeeez Fran das niet best!! Lekker schraal verhaal!! Nou ik ga duimen dat t aan dat systeem ligt en jullie er toch inkomen :jaja:

Waarschuw beheerder
ja ik ben ook hard aan het duimen ireen, dan zie ik je wéér niet :C

ik ben echt heel verdrietig... en BOOS :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 15:56:
ik ben echt heel verdrietig

ahh meisie :knuffel:
Waarschuw beheerder
FF duidelijk laten maken aan alle mensen onder ons,er zijn dus nog altijd mensen die moeten werken,zoals ik dus....Ik heb dus echt geen tijd meer 's middags,of beter nog ik ben te laat om 's middags een kaartje te kopen.....
En ja me vrienden werken ook,dus nee die kunnen hem niet halen voor mij.....

En bij deze feesten gaat de verkoop nou eenmaal zo hard,dat je er als de kippe bij moet zijn,dat lukt mij dus never nooit niet....
Dus ben ik een van die mensen,die me kaartje zal moeten kopen via internet of via welke weg dan ook,dus loop ons GVD niet te verwijten dat wij 'jullie' feest komen verknallen....:@

Een ding weet ik wel dat als ik niet binnen kom,ik er alles aan zal doen om binnen te komen,goedschiks danwel kwaadschiks,en dat anderen daar last van hebben,zal me eigen me reet roesten....
Kon de vorige edities niet,dus ik zal en moet er heen gaan.....

Ik heb gezegd.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 16:38:
FF duidelijk laten maken aan alle mensen onder ons,er zijn dus nog altijd mensen die moeten werken,zoals ik dus....Ik heb dus echt geen tijd meer 's middags,of beter nog ik ben te laat om 's middags een kaartje te kopen.....
En ja me vrienden werken ook,dus nee die kunnen hem niet halen voor mij.....

En bij deze feesten gaat de verkoop nou eenmaal zo hard,dat je er als de kippe bij moet zijn,dat lukt mij dus never nooit niet....
Dus ben ik een van die mensen,die me kaartje zal moeten kopen via internet of via welke weg dan ook,dus loop ons GVD niet te verwijten dat wij 'jullie' feest komen verknallen....

Een ding weet ik wel dat als ik niet binnen kom,ik er alles aan zal doen om binnen te komen,goedschiks danwel kwaadschiks,en dat anderen daar last van hebben,zal me eigen me reet roesten....

Ik heb gezegd.....laatste aanpassing 16 juni 2005 16:39

Amen (y)
Waarschuw beheerder
Is nou al de zoveelste keer dat er weer gezeik is met kaartjes. Als je je kaart legaal hebt gekocht is er niks aan de hand maak je niet zo druk allemaal. Heb er nog nooit last mee gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat het helpt dat wij onze kaarten via tickut-online hebben gekocht.. :/ de naam staat er ook bij op.

Waarschuw beheerder
Nou veel plezier daaro. jezus

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer je 10.000 man gaat weigeren, ja dan ontstaan er dikke rellen als je het mij vraagt.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 17:42:
wanneer je 10.000 man gaat weigeren, ja dan ontstaan er dikke rellen als je het mij vraagt.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.........

geef er niks om als ik dan maar binnen ben:jaja:
Waarschuw beheerder
Over 10 minuten op Editie NL op RTL4 gaan ze het hebben over die nepkaarten. FF kijken wat ze daar te zeggen hebben. In het voorstukje zeiden ze dat om enkele HONDERDEN nepkaarten zou gaan, en dus niet 10.000.

Waarschuw beheerder
donateur
mmm dat klinkt goed ik zal het ff checken op tv
Waarschuw beheerder
Stel... Ik heb een echt kaartje maar heb nu geen zin meer ivm de rellen die ontstaan voor de deur en de drukte binnen...

Heb net mn kaartje gecontroleerd. Kan m dus niet meer doorverkopen omdat iemand die mijn kaartje wil kopen niet kan controleren of ie echt is en zal deze gok dan ook niet nemen

Neem maar aan dat degenen die kaarten hebben vervalst echt wel zo slim zijn geweest om de barcode van een (of meer) legaal kaartje te kopieren

Idd! Dus t zal lekker druk worden! Want als je een 'goeie'nepkaart hebt kom je gewoon binnen...

Met andere woorden de organisatie heeft de DOORVERKOOP STOP GEZET!

Tot zaterdag!
Waarschuw beheerder
Er zijn dus in totaal 2500 blanco kaarten gejat die waarschijnlijk voor meerdere feesten zullen worden gebruikt. Er zullen dus waarschijnlijk enkele honderden nepkaarten zijn voor Defqon.

Is het dan echt nodig om zo streng te controleren? Een paar honderd extra kan geen kwaad, is alleen maar extra inkomsten voor qdance.

Waarschuw beheerder
ja ik heb het gezien net bij editie nl..:C

zit te twijfelen of het het nog wel moet gaan proberen, ik wil godver zooooo graag

:C
Waarschuw beheerder
gewoon proberen. doe ik ook.

Waarschuw beheerder

Hoe laat spreken we af?
Uitspraak van Saber op donderdag 16 juni 2005 om 18:47:
gewoon proberen. doe ik ook.

Ja we proberen het ook wel, mr ja als ik daar helemaal leuk sta enzo.. is het nog een grotere teleurstelling misshcien als ik de muziek hoor en iedereen leuk naar binnen zie gaan :C
Ben dr helemaal verdrietig van.. K keek hier zo naar uit..
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig echte kaartjes :D
Waarschuw beheerder
Hey Frannie,kop op gewoon er heen gaan en iedereen die een vals kaartje heeft,verzamelen we bijelkaar,en dan met zijn alle STORMLOOP!!!!!!!!!

Ik ga met een groep van zeker 12 vriend(innen) en die hebben allemaal een vals kaartje,denk je nou echt dat wij ons laten wegsturen,dach het tog echt niet he....!!!

Bovendien werkt een maatje van me bij Q-dance,laat ik hem wel ergens een hekkie open zetten of zo,ik verzin echt wel iets......;)
Waarschuw beheerder
ik heb kaarten van de gemeente almere gekregen en als ik die nummers in typ doen ze het allemaal niet.
ik kan me niet voorstellen dat dat systeem goed is aangezien de kaarten rechtstreeks van de gemeente almere komen.

Waarschuw beheerder
n vriendin van me heeft ook eentje van de free die wordt fout gekeurd :S:S:S:S kan toch niet? vind ik echt raar, doe je alles legaal kom je er nog steeds niet in..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 18:57:
Hey Frannie,kop op gewoon er heen gaan en iedereen die een vals kaartje heeft,verzamelen we bijelkaar,en dan met zijn alle STORMLOOP!!!!!!!!!

Ik ga met een groep van zeker 12 vriend(innen) en die hebben allemaal een vals kaartje,denk je nou echt dat wij ons laten wegsturen,dach het tog echt niet he....!!!

Bovendien werkt een maatje van me bij Q-dance,laat ik hem wel ergens een hekkie open zetten of zo,ik verzin echt wel iets......

ja mr dnek niet dat het gaat lukken allemaal.. of ik moet net die ene controleur hebben die een oogje dichtknijpt en ons door laat gaan.. we gaan iig wel vroeg.. mr als nog heb ik weinig hoop..(
Waarschuw beheerder
fijn al die gezellige stormloopjes enzo, maak je het echt leuker van voor de mensen die wel een echt kaartje hebbe:@ niet relaxed dus!!
Waarschuw beheerder
wat zou jij doen als je een echt kaartje denkt te kopen en hij blijkt nep te zijn.
gelijk omdraaien en maar weer naar huis gaan.

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
als ik er niet inkom ga ik dues echt zo keihard janken daar voor die ingang

grrr heb gewoon een echte bij de primera uit de computer :[
Waarschuw beheerder
Zucht, zal wel weer tot files voor de ingang gaan zorgen!
Gelukkig is mijn kaart in elk geval geen fake!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 18:49:
Hoe laat spreken we af?

whahah ja indd... en waar?! ja bij de ingang maar nog een speciale plek wij met ze 6e hebbe ook neppers de rest wel echt dussss zeg het maar we'll be there :D:D

Uitspraak van **marloes** op donderdag 16 juni 2005 om 19:42:
fijn al die gezellige stormloopjes enzo, maak je het echt leuker van voor de mensen die wel een echt kaartje hebbe niet relaxed dus!!

moete ze maar zorge dat het beter is geregelt met nep kaarte je heb tegewoordig zoveel om dit te voorkome...
en als nog ze moete beter op hun FOKKING KUT SPULLE LETTE BIJV. DE ROLLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof dat de schuld is van Q-dance :/

Ticketbox heeft het gewoon verneukt,
iedereen waarbij de ticket niet juist bliept komt niet binnen,
mocht er een stormloop oid komen dan zal het feest niet lang duren,
het lijkt me dat wanneer er te veel mensen op Defqon zijn het feest op den duur uit veiligheidsoverwegingen gestaakt moet worden.
Waarschuw beheerder
heb je mij de naam Q-DANCE zien type ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op donderdag 16 juni 2005 om 20:32:
whahah ja indd... en waar?! ja bij de ingang maar nog een speciale plek wij met ze 6e hebbe ook neppers de rest wel echt dussss zeg het maar we'll be there

wij zijn er rond half 11, 11 uur al...
mr k denk niet dat het gaat lukken zo :(

we moeten gewoon met iedereen met valse maar binnen stormen ofzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mensen met echte kaarten laten wij die nepperds tegenhouden als die lui ons feestje verneuken dan slaan we ze

owwwwnee ze komen niet op het feestje want ze hebben nepperds MUWHAHAHAHAHAHH
Waarschuw beheerder
Doe ff normaal mensen....

of willen jullie volgend jaar soms geen Defqon meer???

Waarschuw beheerder
donateur
DefQon komt er toch wel..die mensen die nu lopen te janken moesten gewoon eerder hun kaartje kopen waren er ook geen problemen stel jankerds

Waarschuw beheerder
hallo alsof wij hier iets aan kunnen doen.. als jullie zelf valse kaarten hebben zouden jullie het zelfde doen :[

en voor de 10 miljoenste keer ik heb mijn kaartje zelf gehaald bij de FRS!!!! :@ lees dan eens goed stakkers..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:P hahahahahahahaha!!!!!!! Ik bén in iedergeval binnen ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:54:
mensen met echte kaarten laten wij die nepperds tegenhouden als die lui ons feestje verneuken dan slaan we ze

Nah, waarom? Ik heb zo vaak kaartjes op de "zwarte" markt gekocht. Altijd nog binnen gekomen. Dat ze nep zouden kunnen zijn heb ik me nog nooit afgevraagd. Is gewoon 't risico wat je neemt. Jammer, je kunt het altijd proberen om binnen te komen. Denk je écht dat ze al die duizenden mensen gaan controleren? Wat een vette chaos krijg je dan! Ik zou zolang mogelijk wachten met binnengaan in iedergeval. Misschien wordt de beveiliging wat minder scherp.
In iedergeval, Frannie, (y) ermee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maak je niet druk frannie als je hem bij de frs heb gehaald dan weet je toch dat hij goed is kan niet anders
Waarschuw beheerder
ja daarom moet je ze ook niet via internet kopen maar gewoon bij de free.als je ze gewoon legaal heb gekocht,is er nix aan de hand.
dat systeem klopt volgens mij egt niet als ik het zo hoor.
maar ik blijf erbij dat kaartjes via internet kopen een risico is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:57:
en voor de 10 miljoenste keer ik heb mijn kaartje zelf gehaald bij de FRS!!!! lees dan eens goed stakkers..laatste aanpassing 16 juni 2005 20:58

Dan kom je gewoon binnen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:57:
en voor de 10 miljoenste keer ik heb mijn kaartje zelf gehaald bij de FRS!!!! lees dan eens goed stakkers..laatste aanpassing 16 juni 2005 20:58

Dan kom je er gewoon in geen enkel probleem systeem is ook niet helemaal lekker hoor..:)
Waarschuw beheerder
Ja, denk ook dat je dan zéker binnenkomt. Als je ze bij de FRS hebt gekocht. Zou ik als ik jou was, nog eens langs gaan. En daar even laten kijken en evt een aankoopbonnetje laten uitprinten. Heb je in iedergeval iets...ik zou 't anders ook niet weten...
Waarschuw beheerder
Jij bent echt de triestste persoon die ik hier tot nu toe heb gezien bij deze topic.. ZOMER of ZOVER.....

Ik heb ook jammergenoeg een vals kaartje gekocht en zoals ik al eerder zei,er zijn ook mensen die werken en dus echt geen tijd hebben om een kaartje te kopen,lees mijn verhaal anders maar halverwege deze topic....

En ik zal je vertellen,dat mocht ik wel binnekomen,waar ik zelf persoonlijk voor ga zorgen en ik kom jou tegen,zal ik jou eens ff lekker op je k*nkermuil rammen,ipv dat jij al die nepperds zogenaamd tegen zal houen.....
Zie je zelf hoe triest dat klinkt,dus rot alsjeblieft op met je bijdehande opmerkingen......
Waarschuw beheerder
donateur
Heel kut voor je als je een fout kaartje hebt
Als je op tijd je kaartje hebt gekocht bij de ticketbox of ticketonline dan is er nix aan de hand
Zou het heel erg triest en jammer vinden als er een stormloop of wat dan ook zou plaatsvinden
Want dan word het verneukt voor de mensen die wel op tijd hun kaartje hebben gekocht..

Wijze les dus : Op tijd je kaartje kopen dan is er nix aan het handje en niet zielig gaan doen met lompe acties hoop een leuk feestje te hebben en geen rellen of wat dan ook :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 21:21:
En ik zal je vertellen,dat mocht ik wel binnekomen,waar ik zelf persoonlijk voor ga zorgen en ik kom jou tegen,zal ik jou eens ff lekker op je k*nkermuil rammen,ipv dat jij al die nepperds zogenaamd tegen zal houen.....
Zie je zelf hoe triest dat klinkt,dus rot alsjeblieft op met je bijdehande opmerkingen......

:respect:amen:D:D

Waarschuw beheerder

Als je die Special K meeneemt zal er vast wel wat te regelen zijn met de mensen aan de deur :D

Heb me kaartje gelukkig op tijd via internet (ticketonline.nl) gekocht dus zit goed.

Succes iig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 16 juni 2005 om 21:48:
Zou het heel erg triest en jammer vinden als er een stormloop of wat dan ook zou plaatsvinden

Precies.
Lijkt net of iedereen op die manier eigen rechter willen spelen ofzo omdat ze vinden dat ze recht hebben om naar binnen te komen? Q kan er niks aan doen en hoeft er ook niks aan te doen. Is op eigen risico. Kijk gewoon waar je je kaarten koopt. al jaren koop ik kaarten bij een jongen die pas gaat verkopen als het uitverkocht is, nog nooit problemen gehad.
Nogmaals, Q hoeft niets te doen. Ik vind wel dat bijv ticketbox te verwijten is dat ze niet openbaar hebben gemaakt dat er veel blanco kaarten zijn gestolen en dus op de markt gaan komen. Dan had iedereen zich er meer op voor kunnen bereiden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:54:
Precies.
Lijkt net of iedereen op die manier eigen rechter willen spelen ofzo omdat ze vinden dat ze recht hebben om naar binnen te komen? Q kan er niks aan doen en hoeft er ook niks aan te doen. Is op eigen risico. Kijk gewoon waar je je kaarten koopt.

Idd
Er zijn hier altijd zoveel mensen die zeiken over rellen en nu ineens mag het omdat ze anders niet binnen komen omdat ze valse kaartjes hebben
Ga ff lekker iets anders doen ipv naar defqon als je alleen maar komt om te kutten met je valse kaartje super zielig is dat gewoon je ken best proberen om binnen te komen op de normale manier lukt dat niet? Dan heb je gewoon lekker pech :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga wel proberen binnen te komen, anders ga ik bij mn zus op bezoek die ook in Almere zit. Maken we er leuk dagje zee van. Moeilijk doen heeft toch geen zin maar ik wil wel proberen om binnen te kunnen komen.

Hoeveel kaarten zijn er nou gejat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 16 juni 2005 om 21:58:
je ken best proberen om binnen te komen op de normale manier lukt dat niet? Dan heb je gewoon lekker pech

Zo denk ik er dus ook over. Als ik niet binnen kom dan ga ik ff shoppen in Amsterdam.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saber op donderdag 16 juni 2005 om 22:03:
Zo denk ik er dus ook over. Als ik niet binnen kom dan ga ik ff shoppen in Amsterdam.

Ja toch.. khoop echt dat het beetje rustig blijft :jaja:

Waarschuw beheerder
het is ook de Fout van Q dance !!
zulke kaartjes gaan al Jaren in de Rondte
als hun die geniale barcode uitvinding !!
nou eerder hadden uitgevonden !!
dan had ik er sker wel voor gezorgd
dat ik me Kaartje al vantevoren had gekocht :)

ik Heb helaas ook een nepperd
maar heb gelukkig net een egte Kennen regelen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saber op donderdag 16 juni 2005 om 18:37:
Er zijn dus in totaal 2500 blanco kaarten gejat die waarschijnlijk voor meerdere feesten zullen worden gebruikt. Er zullen dus waarschijnlijk enkele honderden nepkaarten zijn voor Defqon.

eerst zijn t er volgens Q-dance 10.000 en als dan de hel losbreekt, zijn het er opeens nog maar een paar honderd

moet ik nou de eerste versie van t verhaal geloven of de tweede? moeilijk hoor! *denk denk denk*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 21:21:
Jij bent echt de triestste persoon die ik hier tot nu toe heb gezien bij deze topic.. ZOMER of ZOVER.....

Ik heb ook jammergenoeg een vals kaartje gekocht en zoals ik al eerder zei,er zijn ook mensen die werken en dus echt geen tijd hebben om een kaartje te kopen,lees mijn verhaal anders maar halverwege deze topic....

Zeker een slechte dag gehad naar je barcode check
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:54:

youre my man!! ben het helemaal met je eens:D:D:D:D
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
!!! ZO}|\\//|{ER... nu is t wel genoeg geweest! :yes:
Waarschuw beheerder
nee maar snap het wel dat het vet kut is, maar ja de andere mensen willen ook gewoon een leuk feestje, dus zou het lullig zijn als het voor iedereen word verpest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **marloes** op donderdag 16 juni 2005 om 22:16:
nee maar snap het wel dat het vet kut is, maar ja de andere mensen willen ook gewoon een leuk feestje, dus zou het lullig zijn als het voor iedereen word verpest!

Juist..

Waarschuw beheerder
donateur
ja ze hebben het zelf verknooid maar als je ze dat vertelt dan worden ze boos en dat je geen tijd hebt vind ik maar een raar antwoord zo'n kaartje bestellen op ticketonline is toch maar ongeveer 3 minuten werk en bespaart je een hoop ellende
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn niet op het feest dus hoe kunnen we het nou voor jou verpesten? Wij mogen onze frustratie toch best kwijt op internet of mogen we niks zeggen omdat jij dat "niet zo leuk vindt?!?" Ik wil ook echt geen rellen maken, ga wel proberen of ik binnen kan komen maar ga anders lekker zwemmen ofzo. Maar op het forum wil ik wel kunnen zeggen dat ik het superKUT vind!

Maar goed, weet iemand of defqon nog ergens wordt uitgezonden?

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar jullie weten toch zelf als je iets op marktplaats koopt (kaartjes dan) dat er altijd een risico is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:21:
ja maar jullie weten toch zelf als je iets op marktplaats koopt (kaartjes dan) dat er altijd een risico is.

Tuurlijk is er een risico ik zeg ook niet dat ik niet fout zit. Als ik eerder had geweten dat Mike vrij kon krijgen deze zaterdag had ik wel op tijd kaarten gekocht! Maar daarom mag ik er nou nog wel van balen toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:18:

Nergens..woensdag komen dr wat setjes op q-dance.nl verder niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:23:
Tuurlijk is er een risico ik zeg ook niet dat ik niet fout zit. Als ik eerder had geweten dat Mike vrij kon krijgen deze zaterdag had ik wel op tijd kaarten gekocht! Maar daarom mag ik er nou nog wel van balen toch?

Dat hoor je mij niet zeggen maar ik zie ook mensen met bullshit zoals dat ze geen tijd hadden en dat gedoe. Maja dan begrijp ik nog niet als je heel graag heen wil wrom je ze niet bij unlimitedtickets koopt die zijn wel echt betaal je iets meer maar dan heb je dit gezeur ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:25:
Dat hoor je mij niet zeggen maar ik zie ook mensen met bullshit zoals dat ze geen tijd hadden en dat gedoe. Maja dan begrijp ik nog niet als je heel graag heen wil wrom je ze niet bij unlimitedtickets koopt die zijn wel echt betaal je iets meer maar dan heb je dit gezeur ook niet

Ik hoor nu voor het eerst van dat bedrijf....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er is nu toch wel iets meer risico als normaal met die rolle die zijn gejat.. hadde best ff eerder mogen aan geven... en dan nog blijft het kut dat je mense niet kan vertrouwe... er zijn ook genoeg mense die ineens niet kunne op 1 of andere manier... die wille toch hun kaartje kwijt lijkt mij hoor...
Waarschuw beheerder
hmm ikke ook had er nog nii van gehoord nee... :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof nu niemand meer.......

Maar wat ik net alleen probeerde te zeggen is dat iedereen gewoon lekker zijn mening hier kan uiten (mits dit redelijk normaal gaat) en dat je dan niet zielig moet gaan doen dat wij nou jullie voorpret bederven. Als je binnenbent moet je er gewoon een leuk feest van maken en dan zul je er echt geen last meer van hebben. Er komt superveel politie! Dus "le Stamp" kijk gewoon niet op deze topics als je voorpret bederft wordt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RoOmieY op donderdag 16 juni 2005 om 22:29:
hmm ikke ook had er nog nii van gehoord nee...

http://www.ticketunlimited.nl/

je betaalt gewoon de dagwaarde wat zei vinden hoe dichter het feest bij komt hoe duurder het word je bent alleen wel zeker van een echt kaartje
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben daar nog kaarten vanaf 80 euro! Is dat wel te vertrouwen dan?
Waarschuw beheerder
Hey beste ZOMER ,idd zoals Devil zegt hoor ik hier ook voor het eerst van,dus loop nou nog steeds niet zo ongelofelijk bijdehand te doen......

En nee ik ben niet gefrustreerd door me slchte barcodecheck vandaag,sterker nog ik heb me kaartje nog niet eens betaald,dus......

Maar net als jullie waarschijnlijk heb ik me eigen enorm verheugd op deze dag,om de reden dat ik zowieso de eerste 2 edities niet kon en nu zoiets had dat ik moest en zou er heen gaan.....
Zeker wetende dat het za vet mooi weer word,mij heb je ook nooit horen zeggen,dat ik het ten koste wil laten gaan van 'jullie' zogenaamde feestje.....

Jij beoordeeld al bij voorbaat de mensen,die dus geen tijd hadden of meteen geld(denk daar ook maar eens aan,smart ASS ) hadden,die dus later een niet wetend een vals kaartje hebben gekocht.....

Laat ik je een ding zeggen,dat ik za zeker jouw kop niet moet tegenkomen,en ja ik ben een aardig opgefokt mannetje,maar SNOTNEUZEN als jij met je 19 jaar,hoeven van mij echt niet wijs en bijdehand te gaan lopen doen tegen mensen(nee ik het niet over mezelf),die niet wetend toch ook een vals kaartje hebben bemachtigd........

Ik heb gezegd........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:18:
wij zijn niet op het feest dus hoe kunnen we het nou voor jou verpesten? Wij mogen onze frustratie toch best kwijt op internet of mogen we niks zeggen omdat jij dat "niet zo leuk vindt?!?" Ik wil ook echt geen rellen maken, ga wel proberen of ik binnen kan komen maar ga anders lekker zwemmen ofzo. Maar op het forum wil ik wel kunnen zeggen dat ik het superKUT vind!

Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor ik had het ook niet tegen jou
Ik praat in het algemeen ;) :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op donderdag 16 juni 2005 om 22:38:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor ik had het ook niet tegen jou
Ik praat in het algemeen

ik ook

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:34:

100% anders mag je mijn kaartje hebbe:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 22:36:
Jij beoordeeld al bij voorbaat de mensen,die dus geen tijd hadden of meteen geld(denk daar ook maar eens aan,smart ASS ) hadden,die dus later een niet wetend vals kaartje hebben gekocht.....

Sorry hoor maar ik wil even iets zeggen ik wil ook niet zeggen dat ik altijd geld heb voor een kaartje als de kaart verkoop begint alleen er word bijna altijd van te voren aangegeven wanneer de kaart voorverkoop begint dan zorg ik dat ik geld opzij leg voor dat kaartje desnoods leen ik het van iemand. En tijd? tegenwoordig ken bijna iedereen op internet op zn werk dus dat is zo gedaan en anders zal er vast wel iemand zijn die voor jou wil bestellen of zelfs een kaartje voor je wilt halen. Je weet hoe het gaat bij feesten zoals defqon je moet er gewoon snel bij zijn! en het is niet alsof het binnen een week was uitverkocht :/

Laat ik je een ding zeggen,dat ik za zeker jouw kop niet moet tegenkomen,en ja ik ben een aardig opgefokt mannetje,maar SNOTNEUZEN als jij met je 19 jaar,hoeven van mij echt niet wijs en bijdehand te gaan lopen doen tegen mensen(nee ik het niet over mezelf),die niet wetend toch ook een vals kaartje hebben bemachtigd........

Doe niet zo zielig man :/ hoe oud ben je nou? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hey beste ZOMER ,idd zoals Devil zegt hoor ik hier ook voor het eerst van,dus loop nou nog steeds niet zo ongelofelijk bijdehand te doen......

En nee ik ben niet gefrustreerd door me slchte barcodecheck vandaag,sterker nog ik heb me kaartje nog niet eens betaald,dus......

Maar net als jullie waarschijnlijk heb ik me eigen enorm verheugd op deze dag,om de reden dat ik zowieso de eerste 2 edities niet kon en nu zoiets had dat ik moest en zou er heen gaan.....
Zeker wetende dat het za vet mooi weer word,mij heb je ook nooit horen zeggen,dat ik het ten koste wil laten gaan van 'jullie' zogenaamde feestje.....

Jij beoordeeld al bij voorbaat de mensen,die dus geen tijd hadden of meteen geld(denk daar ook maar eens aan,smart ASS ) hadden,die dus later een niet wetend een vals kaartje hebben gekocht.....

Ik heb gezegd........laatste aanpassing 16 juni 2005 22:38

Als jij je overal druk om maakt moet je zelf weten als ik zelf een vals kaartje had gehad en iemand maakte een grapje op het i-net dan lach ik daarom maarja jij kan blijkbaar niet echt tegen een grapje he. Ennuh hou die dreigementen maar voor je.

Waarschuw beheerder
Weetnie of et dr al bij staat.. maar kheb geen zin om terug te lezen O:)

Wat ik me nou afvraag.. als er zoveel neppe kaarten in omloop zijn.. die psies etzelfde zijn als de echte (op origineel ticket box papier zegmaar.. zijn er dus bijv.. meerdere kaarten met de zelfde barcode.. is het dan niet zo wie als eerste binnekomt heeft geluk en de rest pech?? wat nou als iemand jou code heb en dies eerder dan jij :S dan zou jij met je echte kaartje niet binnen komen.. snap er geen fuk van.. dit kunnen ze nooit controleren. volgens mij issut allemaal bullshit en willen ze de mensen gewoon bang maken zodat er minder mensen met valse kaarten komen.. Mja we zullen het zaterdag wel zien!!

:bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ik ben er om 11 uur al B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:50:
Weetnie of et dr al bij staat.. maar kheb geen zin om terug te lezen

Wat ik me nou afvraag.. als er zoveel neppe kaarten in omloop zijn.. die psies etzelfde zijn als de echte (op origineel ticket box papier zegmaar.. zijn er dus bijv.. meerdere kaarten met de zelfde barcode.. is het dan niet zo wie als eerste binnekomt heeft geluk en de rest pech?? wat nou als iemand jou code heb en dies eerder dan jij dan zou jij met je echte kaartje niet binnen komen.. snap er geen fuk van.. dit kunnen ze nooit controleren. volgens mij issut allemaal bullshit en willen ze de mensen gewoon bang maken zodat er minder mensen met valse kaarten komen.. Mja we zullen het zaterdag wel zien!!

Ik denk dat als je dezelfde barcode hebt je er allebei inkomt omdat ze identiek zijn en dus niet 1 van de 2 kunnen weigeren.
Waarschuw beheerder
Als jij je overal druk om maakt moet je zelf weten als ik zelf een vals kaartje had gehad en iemand maakte een grapje op het i-net dan lach ik daarom maarja jij kan blijkbaar niet echt tegen een grapje he. Ennuh hou die dreigementen maar voor je.

Jonge jij loopt alleen maar zo bijdehand te doen,omdat jij nou toevallig wel een echt kaartje hebt.....

Waarschuw beheerder
Jah ik ga ook wel vroeg.. mja heb hopelijk niks te vrezen want mijn kaarten komen rechtstreeks van ticketonline :D

Mja btje lullig als mensen erniet inkomen als ze zoveel geld hebben betaald..

dr zijn altijddddddd wel valse kaarten late ze gewoon niet zo MOEILIJK doen O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:54:
Ik denk dat als je dezelfde barcode hebt je er allebei inkomt omdat ze identiek zijn en dus niet 1 van de 2 kunnen weigeren.

Ja lijkt me dus ook.. maar dan nog snap ik niet hoe ze dat gaan controleren haha mja maak me dr maar niet meer druk om O:)

Nog 2 daagiesss :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:44:

En ik kan wel tegen een grapje,maar jij loopt hier ff te doen alsof jij het hele systeem in mekaar hebt gezet en mensen wijs te maken,dat ze te dom zijn om niet de tijd ervoor te hebben genomen,en dat het heel simpel is via internet,geloof mij maar dat niet iedereen ervan af weet,dat blijkt maar weer,dus........
Waarschuw beheerder
donateur
lullig dat q dance nie terugmailt:[ maar ze zullen wel zoveeel gezeik hebben nu:P
Denk dat hun ook wel druk in overleg zijn wat nu te doen als er 1000den mensen met echte kaartjes eigenlijk niet binnenkomen:)
naar binnenstormen:yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 23:02:
En ik kan wel tegen een grapje,maar jij loopt hier ff te doen alsof jij het hele systeem in mekaar hebt gezet en mensen wijs te maken,dat ze te dom zijn om niet de tijd ervoor te hebben genomen,en dat het heel simpel is via internet,geloof mij maar dat niet iedereen ervan af weet,dat blijkt maar weer,dus........

Ow en dat geeft jou het recht om mij te bedreigen :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:04:
Ow en dat geeft jou het recht om mij te bedreigen

Oh wie begon er ook al weer met een enorme flauwe grap om iedereen met een nepkaartje te gaan slaan,oh nee die komen toch niet binnen...hahahahaha ik lach me dood....

Daarmee wou ik dus alleen maar aangeven,dat jij suggereert alsof 'wij' dus maar allemaal een stel domme koeien zijn,die eerder hun kaartje hadden moeten kopen....

Dus met andere woorden,wie ben jij om daar zo over te oordelen,en ja dan krijg je van mij zulke zinloze dreigementen terug,ik kots op zulke lui als jij,je vind je eigen nl wel een heel tof mannetje,niet dan????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 23:12:
Dus met andere woorden,wie ben jij om daar zo over te oordelen,en ja dan krijg je van mij zulke zinloze dreigementen terug,ik kots op zulke lui als jij,je vind je eigen nl wel een heel tof mannetje,niet dan????laatste aanpassing 16 juni 2005 23:13

Daar heb je een puntje ja:P :yes:

Waarschuw beheerder
Special-K, ben jij van plan om te rellen als je er niet inkomt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:16:
Special-K, ben jij van plan om te rellen als je er niet inkomt?

Nee hoor daar heb ik nooit over gehad,ik kots ook op de mensen die de feesten lopen te verknallen door te gaan rellen....
Ik kom ook zeker voor het feest,maar je kan mensen niet gaan verwijten,die nou toevallig een vals kaartje hebben,dat zij er alles aan zullen gaan doen om binnen te komen.....

'Wij' willen net zo graag naar binnen als jullie,en hebben er net zo veel,vaak meer voor betaald,dus dan is het toch niet gek,dat er een aantal mensen hier wat gefrustreerd van raken.......

Waarschuw beheerder
nee dat begrijp ik, ook dat jullie gefrusteerd zijn. Maar zou beetje jammer zijn als dit moet uitlopen op een vechtpartij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 23:23:
vaak meer voor betaald,

Eigen schuld :/ net alsof je er meer recht op hebt als je meer hebt betaald

Waarschuw beheerder
ik had ook 3 nep kaarten gekocht, die gozer gebeld en heb vandaag me geld terug gekregen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:25:
Maar zou beetje jammer zijn als dit moet uitlopen op een vechtpartij.

dat zou idd heel erg jammer zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op donderdag 16 juni 2005 om 23:26:
Eigen schuld net alsof je er meer recht op hebt als je meer hebt betaald

Ja kijk dat soort reacties bedoel ik van hem kijk kan begrijpen als je teleurgesteld bent maar het is toch echt je eigen schuld dat je bijna het dubbele betaalt

Waarschuw beheerder
ik ga er extra vroeg heen en reken maar dat ik mn feest niet laat verpesten door een stelletje debielen dat er niet inkomt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:33:
ik ga er extra vroeg heen en reken maar dat ik mn feest niet laat verpesten door een stelletje debielen dat er niet inkomt.

Goed plan :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 16 juni 2005 om 23:26:
Eigen schuld net alsof je er meer recht op hebt als je meer hebt betaald

Ik weet niet hoor,maar jullie zullen toch echt beter moeten lezen,want ik heb nergens gezegd,dat 'wij' er dus meer recht op hebben....
Alleen zouden wij dus wel net zo veel recht moeten hebben om naar binnen te gaan,want wij wisten ook niet van te voren dat deze valse kaarten een ongeldige barcode hebben,dus BETER lezen......En niks eigen schuld!!!!!!

Wat kunnen mensen trouwens enorm egoistisch zijn,waneer hun eigen zaakjes wel in orde zijn.....

En daarom ik heb het ook nogmaals,niet over rellen gehad,bovendien legt menig mens het af tegen een zooitje REP'S ,ik heb alleen gezegd,dat ik al het mogelijke zal doen om binnen te komen,nadat uiteraard me kaartje niet wordt geaccepteerd,dus duidelijk mensen.......:S
Waarschuw beheerder
:Gaap: born2porn zeg het zaterdag ff in me porum dat ik een debiel ben

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:33:

Gebeurt ook vast niet allemaal groot praat maja khou mun kaartje mooi lang in de zak weet nooit wat voor idioot er langskomt
Waarschuw beheerder
Maatje van me net 3 kaarten gekocht.

Barcodes (y)
Scheurproef (n)

Gelukkig was hij zo slim om op een neutrale plek af te spreken... :no: Stom, stom, stom...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 23:35:
Wat kunnen mensen trouwens enorm egoistisch zijn,waneer hun eigen zaakjes wel in orde zijn.....

Blabla
Nix egoistisch ik zorg gewoon dat ik altijd optijd mn kaartje heb dan heb ik dat soort gezeik niet misschien een idee? ;)

Waarschuw beheerder
born2porn zeg het zaterdag ff in me porum dat ik een debiel ben

Ik vind je een debiel als je van plan bent om te rellen als je er niet inkomt. En reken maar dat ik het dan in je gezicht zeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe :D op donderdag 16 juni 2005 om 23:37:
born2porn zeg het zaterdag ff in me porum dat ik een debiel ben

Idd dat bedoel ik nou heel de tijd al te zeggen,iedereen met een echt kaartje denkt in een keer al verder boven al die mensen te staan zonder een echt kaartje,f*ck them all.....

Waarschuw beheerder
Idd dat bedoel ik nou heel de tijd al te zeggen,iedereen met een echt kaartje denkt in een keer al verder boven al die mensen te staan zonder een echt kaartje,f*ck them all.....

Ik heb niks tegen de mensen met een vals kaartje die gaan proberen er nog in te komen. Maar zodra ze erheen met de instelling, als ik er niet inkom ga ik rellen, dan zit er iets niet goed bij je.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:43:
Ik heb niks tegen de mensen met een vals kaartje die gaan proberen er nog in te komen. Maar zodra ze erheen met de instelling, als ik er niet inkom ga ik rellen, dan zit er iets niet goed bij je.

Amen :jaja:

Waarschuw beheerder
idd eigenschuld ownee dat mag ik niet zeggen

nee idd :)

Weet zeker dat die mensen flink zitten te balen en zitten genoeg mensen tussen die geen kans hadden om eerder in de normale verkoop een kaartje halen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk, zo'n antwoord respecteer ik nou (y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:56:
Weet zeker dat die mensen flink zitten te balen en zitten genoeg mensen tussen die geen kans hadden om eerder in de normale verkoop een kaartje halen laatste aanpassing 16 juni 2005 23:58

Waarschuw beheerder
het wordt op de q-dance of defqon site live uitgezonden via web cam..!!!!
Waarschuw beheerder
Weet zeker dat die mensen flink zitten te balen en zitten genoeg mensen tussen die geen kans hadden om eerder in de normale verkoop een kaartje halen

Nou idd de 1 ste normale en wijze opmerking het laatste half uur.....pffff

Nou mensen ik wens 'iedereen' een goed feest,met een goeie sfeer en dikke muziek....

En ZOMER beter kom ik jou niet tegen,en ja volgens jou zou dat toch niet kunnen,want ik heb een nepkaartje,we zullen zien.......

Mzzzl
Waarschuw beheerder
donateur
Weet zeker dat die mensen flink zitten te balen en zitten genoeg mensen tussen die geen kans hadden om eerder in de normale verkoop een kaartje halenlaatste aanpassing 17 juni 2005 00:02

Idd!
Waarschuw beheerder
donateur
Beter komen we de mensen die kaartjes met onjuiste codes niet tegen,
of ze nu legaal gekocht zijn of niet, ze komen NIET binnen,
ook al neem je een bonnetje mee als bewijs, het geldt niet!

Indien rellen veroorzaakt worden zal de security zijn lol opkunnen,
indien de security het niet aankan en mensen er langs komen wordt het feest afgelast vrees ik.

Vind het héél erg kut om tegen jullie te zeggen,
maar ik sta onder andere aan de deur, en mijn collega's en ik laten je echt niet binnen,
ook al kun je lullen als Brugman en biedt je 1000 euro (alhoewel :X )
het blijft onze taak om echte kaartjes van neppe te onderscheiden,
en we vertrouwen op onze scanners.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ViBo op vrijdag 17 juni 2005 om 04:01:

indien de security het niet aankan en mensen er langs komen wordt het feest afgelast vrees ik.

maar ik sta onder andere aan de deur, en mijn collega's en ik laten je echt niet binnen,
ook al kun je lullen als Brugman en biedt je 1000 euro (alhoewel )

Daar sluit ik me bij aan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 05:11:
Brugman en biedt je 1000 euro (alhoewel )

behalve dat dat met EEN D moet, sluit ik me er ook bij aan ;>

OF krijgen we dan weer rellen? uh?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van logiq op vrijdag 17 juni 2005 om 05:14:
behalve dat dat met EEN D moet, sluit ik me er ook bij aan ;>

:vaag:

Ik volg je niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt niet uit,

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 05:11:
maar ik sta onder andere aan de deur,

Waarschuw beheerder
Nog steeds :vaag:
Waarschuw beheerder
geeft niet

Waarschuw beheerder
Ok succes ermee ik ben pitten
Waarschuw beheerder
nu heet je ineens pitten ?

hmmmmmmmmmmm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

ook al kun je lullen als Brugman en biedt je 1000 euro (alhoewel :X )

Idd ja

Waarschuw beheerder

Laten we maar hopen dat het niet zover komt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Even misschien een domme vraag hoor, ze hebben toch alleen die streepjescode nodig zeg maar (?), want die cijfers zijn dus niet goed geprint bij die fokkin'FRS.. :S

Waarschuw beheerder
jepz, alleen de streepjescode ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Okeee, dat wilde ik even weten.. bedankt ! :yes:
Waarschuw beheerder
Mensen die via de officiëlle kanalen kaarten hebben gekocht, TO, TB, FRS hoeven zich geen zorgen te maken. Voor degene die op de zwarte markt aan kaarten zijn gekomen is het "part of the game".

Waarschuw beheerder
donateur

Arme Vibo... t gaat geen leuk dagje voor je worden vrees ik :(

sterkte he? :hug:
Waarschuw beheerder
donateur

Het is toch buiten? O:)
Waarschuw beheerder
donateur

Ja lekker is dat dan word het straks verpest voor iedereen en heeft niemand meer wat aan Defqon. Best triest als mensen zo denken :/ Kvind het goed met ze hadden ze maar op tijd een kaartje moeten komen :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur

Vibo.. Neuken? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 09:43:
Kvind het goed met ze hadden ze maar op tijd een kaartje moeten komen

alsof iedereen twee of drie maanden van te voren weet of hij/zij die dag überhaupt KAN :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 09:50:
alsof iedereen twee of drie maanden van te voren weet of hij/zij die dag überhaupt KAN

Dan koop je toch alvast een kaart en verkoop je m gewoon als blijkt dat je toch niet kan :[

Waarschuw beheerder
donateur
ja, leuk... dan is t NOG eerder uitverkocht :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 09:50:
alsof iedereen twee of drie maanden van te voren weet of hij/zij die dag überhaupt KAN

Nou voordat de datum al bekend was had je het al kunnen raden vorige 2x was het ook het 2e weekend van juni
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoelt ie niet poes :P

Sommige mensen hebben bv een onregelmatig rooster en kunnen moeilijk vrij krijgen etc ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 17 juni 2005 om 09:59:
Dat bedoelt ie niet poes

Sommige mensen hebben bv een onregelmatig rooster en kunnen moeilijk vrij krijgen etc

Dan hebben ze lekker pech :P moet je maar niet op zaterdag gaan werken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Baaidewee je kon de datum al raden na DefQon vorig jaar :jaja: :D

Waarschuw beheerder
donateur
maar sommige mensen werken in de horeca, zijn freelancer, hebben onregelmatige diensten (etc etc) dus die horen soms maar 1 à 3 weken van te voren of ze zo'n dag vrij hebben (of vrij kunnen krijgen)

we zitten hier nu eenmaal niet allemáál op 'sgool' ;) en desnoods weet je de datum tien jaar van te voren, als je werkgever pas 2 weken voor t feest uitsluitsel kan geven, schiet je daar natuurlijk geen ruk mee op

*edit*

pardon, dat had Kimhmm dus al zo'n btje gezegd :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en hebben ook niet allemaal een uitkering ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 10:01:
we zitten hier nu eenmaal niet allemáál op 'sgool'

Mensen die school met een g schrijven mogen er niet eens komen ;)

Uitspraak van roekoekoe op vrijdag 17 juni 2005 om 10:02:
en hebben ook niet allemaal een uitkering

Niet? :o En ik maar denken dat iedereen een uitkering had :|

Waarschuw beheerder
donateur
Dan hebben ze lekker pech :P moet je maar niet op zaterdag gaan werken O:)

...zoals barpersoneel op Defqon, NS-personeel náár Defqon... die moeten van jou dus nu maar opeens vrij nemen? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 10:08:
...zoals barpersoneel op Defqon, NS-personeel náár Defqon... die moeten van jou dus nu maar opeens vrij nemen?

Barpersoneel daar kies jezelf voor ;)
En wat de ns doet moeten ze lekker zelf weten B) ik ga met de auto :9

Waarschuw beheerder
donateur
okee, benzinestationpersoneel den :P

sta je daar met een lege tank, staat er een bord "gesloten wegens dat alleen stomme mensen op zaterdag werken" :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 10:15:
okee, benzinestationpersoneel den

sta je daar met een lege tank, staat er een bord "gesloten wegens dat alleen stomme mensen op zaterdag werken"

Zorg wel dat vandaag de tank vol zit B) en wegenwacht ach mocht de auto kapot zijn is het nog wel te lopen of te fietsen :jaja: en mocht mn band lek zijn ken ik em zelf plakken B)

En ik heb niet gezegd dat mensen die op zaterdag werken stom zijn ;) Dat maak jij er weer van :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 10:17:
mocht mn band lek zijn ken ik em zelf plakken

Met zo'n fietsband plaksetje zeker? :X
Waarschuw beheerder
Laten wen er gewoon een lekker feestje van maken! Het zonnetje schijnt wat wil je nog meer.... (oke echte kaartjes) maar dan heb je ze op tijd moeten kopen!
Partypeople tot morgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:26:
unlimitedtickets

psies, daar haal ik ze ook re
Uitspraak van Devil! op donderdag 16 juni 2005 om 22:34:

Het is zeker een betrouwbaar bedrijf. Ik haal er ook vaak kaarten.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een beetje wantrouwend geworden nu... maar t is echt okey volgens jullie??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 23:35:
Alleen zouden wij dus wel net zo veel recht moeten hebben om naar binnen te gaan,want wij wisten ook niet van te voren dat deze valse kaarten een ongeldige barcode hebben,dus BETER lezen......En niks eigen schuld!!!!!!

Hoezo, je hebt je kaarten toch niet in de winkel gekocht??
Waarschuw beheerder
donateur
hoe gaat dat bij ticket unlimited in z'n werk dan? want ik kan het nu niet meer laten verzenden, komt het te laat binnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 17 juni 2005 om 10:28:
Met zo'n fietsband plaksetje zeker?

Nee nerd met plakband natuurlijk B)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 10:46:
Hoezo, je hebt je kaarten toch niet in de winkel gekocht??

Moet je even terug lezen.. Hij had geen tijd

Waarschuw beheerder
hoe gaat dat bij ticket unlimited in z'n werk dan? want ik kan het nu niet meer laten verzenden, komt het te laat binnen!

Ik rij altijd naar Amsterdam om ze op te halen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kan dat ook op zaterdag dan? want vandaag gaat me niet meer lukken vanuit enschede
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 10:49:
Nee nerd met plakband natuurlijk

Plak hem altijd met iets anders :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op vrijdag 17 juni 2005 om 10:50:
kan dat ook op zaterdag dan? want vandaag gaat me niet meer lukken vanuit enschede

Ik zou ze even bellen. Misschien kun je ze morgenvroeg ofzo bij hun ophalen, Amsterdam ligt niet ver van Almere
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 17 juni 2005 om 10:50:
Plak hem altijd met iets anders

Ik wil niet weten hoe jou fietsband er uit ziet :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 10:51:
Ik zou ze even bellen. Misschien kun je ze morgenvroeg ofzo bij hun ophalen, Amsterdam ligt niet ver van Almere

Heb ik net gedaan, moet na 12.00 terugbellen dan weten ze of er nog kaarten zijn....

Het is echt betrouwbaar he?! Wat voor een kaarten hebben hun dan? Ook die van de ticketbox?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 10:52:
Ik wil niet weten hoe jou fietsband er uit ziet

Heb niet eens een fiets :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 17 juni 2005 om 10:57:
Heb niet eens een fiets

Ik heb er 2 B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op vrijdag 17 juni 2005 om 10:55:
Heb ik net gedaan, moet na 12.00 terugbellen dan weten ze of er nog kaarten zijn....

Het is echt betrouwbaar he?! Wat voor een kaarten hebben hun dan? Ook die van de ticketbox?

Hun hebben zeker altijd echte kaarten. Ze zijn een officieel verkooppunt en hebben de kaarten rechtstreeks van de bron.

Kijk, je kunt zeker weten dat ze betrouwbaar zijn omdat het een echt bedrijf is. Wij halen vanuit Arnhem echt heel vaak veel kaarten bij hun.
Waarschuw beheerder
donateur
T is wel weer veel geld, als dat ook voor niets zou zijn ga ik echt helemaal flippen...

Waarschuw beheerder
Nee hun zijn echt betrouwbaar.
Ohja, om eventuele twijfel te voorkomen, soms zijn ze op andere plek in Amsterdam dan op het bedrijfsadres, dus spreken ze ergens anders af. Raak dan niet in paniek ofzo want ze zijn echt betrouwbaar!

Wij hebben de afgelopen jaren zonder overdrijven al meer dan 100 kaarten gekocht bij ze.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 10:58:
Ik heb er 2

En hoeveel zijn er daarvan gekocht? :X
Waarschuw beheerder
En anders kun je toch streepjescode nakijken?
Neem aan dat ze daar wel 1 computer met internetaansluiting hebben staan...
Waarschuw beheerder
donateur
als we afspreken in de stad niet he, maar goed dan kan ik natuurlijk wel iemand bellen. Ik zou het dan ook zeker gaan controleren. Ben alleen maar een arme student... nog een keer zoveel betalen pfff Maar ik wil zo graag!!!
:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aapie! op vrijdag 17 juni 2005 om 11:10:
En anders kun je toch streepjescode nakijken?
Neem aan dat ze daar wel 1 computer met internetaansluiting hebben staan...

Niet als de code al een keer is ingevoerd
Waarschuw beheerder
donateur
dan koop ik ze ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 17 juni 2005 om 11:08:
En hoeveel zijn er daarvan gekocht?

Uhm 2 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 11:00:
Hun hebben zeker altijd echte kaarten. Ze zijn een officieel verkooppunt en hebben de kaarten rechtstreeks van de bron.

gedeeltelijk waar... ze hebben de kaarten idd rechtstreeks van de bron maar zijn GEEN officiëel verkooppunt, anders zijn ze nl zwaar in overtreding als ze kaarten boven de prijs verkopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 11:14:
Uhm 2

Door degene van wie jij ze gejat hebt ja :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 17 juni 2005 om 11:24:
Door degene van wie jij ze gejat hebt ja

Niet waar ik heb ze gekregen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 11:26:
Niet waar ik heb ze gekregen

Heb je je weer laten misbruiken door een junk en toen een fiets gekregen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 11:05:
Wij hebben de afgelopen jaren zonder overdrijven al meer dan 100 kaarten gekocht bij ze

jij houdt dus opkopers "in business"? :/
Waarschuw beheerder
donateur
knap lullig als je nepkaarten heb.. Ik heb gelukkig een echte O:)
Oftewel ik ga morgen helemaaal los :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 12:01:
Oftewel ik ga morgen helemaaal los

Whehehe mee toe B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 12:01:
Oftewel ik ga morgen helemaaal los

Wij ook als we niet binnen komen.......!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op vrijdag 17 juni 2005 om 09:50:

Nou dat zou ik nog maar eens ff checken dan.. Ik ken namelijk 1 van je collega's en die gaat mij dus wel ff lekker helpen :D

Waarschuw beheerder
donateur
dan is t te hopen dat zijn baas dit niet leest, anders staat hij waarschijnlijk nooit meer ergens :P

Waarschuw beheerder
nee dat zou niet fijn zijn..
zal zn naam ook mr niet noemen :$

vind tie niet zo grappig denk ik..;)

(f)

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
net nog een kaartje kunnen bemachtigen van een bekende die niet kon :D

dus geen vals kaartje voor mij :D

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
Nickelson31 citeer 17 juni 2005 13:35
VERS VAN DE PERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een aantal kaarten voor vrienden van mij gekocht.

Ik kreeg allemaal boze berichten dat de tickets vals blijken te zijn wat is er nu gebeurd !!!

Het volgende:

Kaarten die gekocht worden bij de Free Record Shop worden niet geregistreerd bij Ticketbox.

Het klopt dus dat je kaartje als vals bestempeld wordt in dat systeem van Q.

Een medewerker van de Ticketbox heeft me dit net uitgelegd. Mijn kaarten kwamen van de FRS te Utrecht en Nijmegen en ik kreeg dus deze melding meerdere malen.

ik baalde als een stekker en ben dit uit gaan zoeken.

Nu ben ik erachter wat het is !!!!!!!!!!!!!

Dus heb je je kaartje bij een FRS dan kan het zo zijn dat hij niet is geactiveerd bij Ticketbox en daarom wordt geweigerd bij het systeem van Q-dance.

Voor vragen PB me

Waarschuw beheerder
Tja als je er niet in komt met een gekopieerd kaartje, kan je altijd nog gaan zwemmen. Toch 30 graden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Frannie:

Heb die van mij ook bij de FRS in Utrecht gekocht en zijn gewoon goed toen ik ze checkte...vaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 12:30:
Whehehe mee toe

we gaan samen los he lekkere poes van me :P

Uitspraak van B) Korriemorrie B) op vrijdag 17 juni 2005 om 12:53:
Wij ook als we niet binnen komen.......!!!!!!!

nou veel plezier dan he :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog een kaartje over???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 14:09:
Heb die van mij ook bij de FRS in Utrecht gekocht en zijn gewoon goed toen ik ze checkte...vaaglaatste aanpassing 17 juni 2005 14:16

pfffff ik weet het ook allemaal niet meer hoor..
k ga het gewoon probren :/

Waarschuw beheerder
Gewoon vroeg gaan. Dat is de enigste tip die ik mensen kan geven.

Waarschuw beheerder
ja ik ook :( mr ja moet niet te veel zin hebben anders valt het weer zo tegen..:/

wel balen want voorpret vind ik ook altijd zo leuk :(
Waarschuw beheerder
Mensen met een TicketBox kaart met het kaartnummer:
585802200120120110003007 (staat onder de barcode, linksonder op het kaartje) zijn verzekerd van een vals kaartje!

Hiermee kom je dus ook echt niet binnen, kom dus ook alsjeblieft niet naar Defqon.1! Je bent het slachtoffer geworden van oplichting, wij adviseren je aangifte te doen bij de politie.

Als je je kaartje bij een officieel TicketBox verkooppunt (alle filialen van TicketBox en de Free Record Shop) of via TicketOnline hebt gekocht is er geen reden tot zorg.

Heb je je kaart via een andere weg, is de kans aanwezig dat deze vals is. Het gaat om kaarten geprint op ECHT papier met alle veiligheidskenmerken. Deze zijn alleen door scanners van echt te onderscheiden.

ik lees dit net op Q-dance
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
585802200120120110003007

Bericht geplaatst: 17 juni 2005

Mensen met een TicketBox kaart met het kaartnummer:
585802200120120110003007 (staat onder de barcode, linksonder op het kaartje) zijn verzekerd van een vals kaartje!

Hiermee kom je dus ook echt niet binnen, kom dus ook alsjeblieft niet naar Defqon.1! Je bent het slachtoffer geworden van oplichting, wij adviseren je aangifte te doen bij de politie.

Bron: Site van Q-Dance

Waarschuw beheerder
donateur
:D :8 :D

Technoterrorist net een paar seconden eerder hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 14:26:
we gaan samen los he lekkere poes van me

Dacht het wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:20:
Dacht het wel

Hehe heb er echt zoooo mega veel zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 13:59:
Kaarten die gekocht worden bij de Free Record Shop worden niet geregistreerd bij Ticketbox.

Het klopt dus dat je kaartje als vals bestempeld wordt in dat systeem van Q.

:S Goed bezig Q-dance :frusty: Doe je huiswerk eens goed nu blijven er straks mensen thuis die denken dat ze een vals kaartje hebben terwijl die gewoon van de Free Record Shop is! :S:S:S:S:S:S:S:S

Had n kaartje via internet besteld en die bleek ook vals te zijn volgens Q-dance site, maar bij navraag bij degene van wie ik hem had gekocht bleek die dus ook van de FRS te zijn! Gelukkig had ik zelf wel een echte, maar voelde me wel heel erg lullig tegenover mijn maat voor wie dat kaartje was omdat hij dus dacht dat ik via internet een nepticket had geregeld voor hem!!! Bedankt hoor :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stoeipoes krigt de grote kleine man achter haar aan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 13:13:
Nou dat zou ik nog maar eens ff checken dan.. Ik ken namelijk 1 van je collega's en die gaat mij dus wel ff lekker helpen

Idd ik ken ook iemand van Q-dance en die gaat mij ook zeker helpen als me kaartje het niet doet.....;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce:

Ik heb nog nooit zoveel geld betaald om binnen te kunnen komen dus het moet wel leuk worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 15:21:
Hehe heb er echt zoooo mega veel zin in

Whaha ik nog meer :jaja: kijk er al sinds vorig jaar naar uit

I (L) DefQon :jaja:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:24:
Stoeipoes krigt de grote kleine man achter haar aan

Whahaha ik ben niet bang voor jou grote kleine man :P ik ken je hebben :[
Waarschuw beheerder
krijg toch ook weer een klein beetje hoop !!
ik en 2 vriendinne heb 3 verschillende nrs... hebbe ze ook als eerst gehaalt bij een gozert...
daarna hebbe nog 3 vrienden een kaart gehaalt met dat nr 585802200120120110003007...!!
dus die baluh zo ie zo dan......
en ikke, ikke heb toch een klein beetje hoop :):$:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:36:
Whahaha ik ben niet bang voor jou grote kleine man ik ken je hebben

Ik gooi je het water in!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:48:
Ik gooi je het water in!

Whahaha wie wil je daar voor mee nemen? :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:48:
Whahaha wie wil je daar voor mee nemen?

Iemand die jou zware gewicht kan op tillen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:50:
Iemand die jou zware gewicht kan op tillen

Whahahahah dan lig jij al in het water :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:36:
Whaha ik nog meer kijk er al sinds vorig jaar naar uit

I :lief: DefQon

Me to I :lief: DefQon!!!!

We gaan echt zo HARD los :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:51:
Whahahahah dan lig jij al in het water

Oke (k)je

Ik zal lief zijn :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 15:52:
Me to I DefQon!!!!

We gaan echt zo HARD los

Whahaha echt wel :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:52:
Oke je

Ik zal lief zijn

Braaf :9 ik ga trouwens onderkoffer hoor B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 15:55:
Braaf ik ga trouwens onderkoffer hoor

Lastig.

Roep de grote kleine man en ik ben er :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:56:
Lastig.

Roep de grote kleine man en ik ben er

Wheheh ok :P
Waarschuw beheerder
als ik hem in toets doed hij het en de tweede keer niet hoe ken dat dan
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet lezen.. Je kan hem maar 1 keer intoetsen daarna wordt ie geblokkeerd!! Dat zeggen ze ook nadat je hem de 1e keer heb gecontroleerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stokkie. op vrijdag 17 juni 2005 om 18:38:
als ik hem in toets doed hij het en de tweede keer niet hoe ken dat dan

Niet echt slim he..
Waarschuw beheerder
een vriend van mij had hem thuis in getoest toen deed hij het en andere maat book en toen ik en toen deed ik het weer en toen weigerde hij alemaal het zefde aartje
Waarschuw beheerder
donateur
Leees nou eens wat er staat als je hem de 1e keer intoets!!
Er staat dat je hem geen 2e keer moet intoetsen want ze blokeren hem.. :frusty:

Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 juni 2005 om 18:51:
Niet echt slim he..

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga huilen :C
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop maar dat het een goed feest wordt want ik ben nu wel heel veel geld kwijt geraakt om morgen binnen te kunnen komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op vrijdag 17 juni 2005 om 20:08:
Ik hoop maar dat het een goed feest wordt want ik ben nu wel heel veel geld kwijt geraakt om morgen binnen te kunnen komen!

Hoeveel dan?
Waarschuw beheerder
40 euro voor een neppe betaald... 75 voor een echte. In totaal dus 115 euro kwijt om binnen te komen. Maar ik heb het er graag voor over.

Dit gaat hoe dan ook een bruut feest worden !! one way or another :bounce:

:D

Waarschuw beheerder
115 euro? Zoveel zou ik zeker niet betalen.

Ik weet nog dat ik kaartjes voor innercity voor 100/120 verkocht maar toen kon je met ze 2en op 1 kaart. Opzich nog wel te doen maar 1 kaartje zoveel.

Hopelijk ga je je goed vermaken dan

Waarschuw beheerder
ik wil me ook goed vermaken :[

Waarschuw beheerder
Skudde met die billen!

Dan komt alles goed.

Waarschuw beheerder
k zal mn best doen ;)

Waarschuw beheerder
Voor de mensen die valse kaartjes hebben
en er tog graag naar toe willen :p
ga nu,. of vanavond naar Defqon
klim over het Hek,. en verstop je goed
Voor mij part Graaf je jezelf in
en morge als de hekken open gaan
kom je tevoorschijn :P

Waarschuw beheerder
whahaha dat vink nog niet eens zo'n gek idee moet ik zeggen!

:respect:
Waarschuw beheerder
laat het voor alle mensen met een valse ticket een les wezen en dus nooit meer kaartje via via kopen...

maar ik zal wel ff xtra hard voor iedereen die genaaid is feesten :bounce:

ben wel benieuwd hoeveel scheldende/vechtende mensen we bij de ingang te zien krijgen. Nadat ze gehoord hebben dat hun ticket vals is ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht* hou je mond als je het niet snapt...

er zijn ook mensen met kaarten zelf echt bij de frs gekocht hebben en vals zijn..:S
Waarschuw beheerder
ja of hebben hun nummer twee keer ingetikt en denken nu dat ie vals is...

maar in ieder geval wel lullig voor ze. En enorm slecht geregeld dan bij frs en q-dance.
Ook wel slecht dat er bij die code controle op internet niet staat dat hij hem als vals ziet bij twee keer intoetsen :S zorgt bij een aantal mensen voor onnodig zorgen maken denk ik zo.

maar die vanm mij is echt dus ik ga morgen lekker uit me dak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kheb nie zo zin om het hele topic te lezen haha,maar als iemand nou dezelfde barcode als mij heeft en eerder daar is?kom k dan niet meer binnen of hoe zie ik dat :/
Waarschuw beheerder
je kan niet zomaar een code verzinnen en erop zetten. het is niet zo dat alle nr's op elkaar volgen. En dus zomaar een bestaand nummer verzinnen is vrijwel onmogelijk. Gezien de lengte ervan zijn er teveel mogelijkheden.

Dus wees daar maar niet bang voor ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WHAHA,

mensen met een nepkaart komen toch niet binnen, je kan net zo goed thuisblijven! Eindelijk gaan ze die fakekaarten eens aanpakken!

Je bent een natnek als je met voorbedachte rade een fake kaart koopt! Koop dan een fake-ID! Mensen met een nepkaart zullen vaak dezelfde code hebben. Ik denk niet dat er zoveel verschillende in omloop zullen zijn.

BUT WE SURE AS HELL WILL HAVE A HELL OF A TIME TOMORROW!

Waarschuw beheerder
gelukkig:D kwas al helemaal aant stressen om optijd daar te zijn haha,omdak bang was dat iemand met dezelfde code eerder was!:jaja:
maja wel flink lullig als iemand een nepkaart heeft met dezelfde code als iemand met een egte kaart:S
Waarschuw beheerder
donateur
dit kreeg ik van q dace:
Als je je kaartje bij een officieel verkooppunt hebt gekocht en er zeker
van bent dat niemand jouw unieke barcode heeft kunnen kopieren kan je
er zeker van zijn dat je gewoon binnenkomt. Het is namelijk absoluut
onmogelijk om een barcode zelf na te maken, 1 op de 73 miljoen kans om
precies te zijn. Dus als de site aangeeft dat de kaart vals is en hij is
toch bij een officieel verkooppunt gekocht dan is er hoogst
waarschijnlijk iets fout gegaan met het invoeren van de barcode...
Waarschuw beheerder
ik ben het verder helemaal met bonito eens. als je fake ticket heb blijf lekker thuis dat voorkomt een hoop gezeik.

iig wel lullig voor de mensen die hem wel gewoon bij de frs hebben gehaald. Maar om eerlijk te zijn...

I DON'T GIVE A SHIT, I'M GONNA HAVE A HELL OF A TIME TOMORROW!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Linnie is dat je eigen figuur?? pfeeeeew!!

ik hoop jou zeker tegen te komen morgen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 23:17:
Linnie is dat je eigen figuur?? pfeeeeew!!

Want nou als dr kop egt n graftombe is, dan piep je wel anders ;)

Waarschuw beheerder
als er zoveel valse zijn word het nog gezellig bij de ingang....not
Waarschuw beheerder
wordt heel gezellig bij de ingang
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badeend :) op vrijdag 17 juni 2005 om 23:24:
Als ik er zo uitzag zou ik ook een schim als profiel foto doen !!!

maar ze heeft wel een echte ticket dus ze heeft wel weer een beetje geluk

Double that mate!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 17 juni 2005 om 19:24:
Leees nou eens wat er staat als je hem de 1e keer intoets!!
Er staat dat je hem geen 2e keer moet intoetsen want ze blokeren hem..

Hij blokkeert em dan alleen op de site tog neem ik aan? niet je hele kaartje :S dat je niej binnekomt zegmaar..

Waarschuw beheerder
Hij blokkeert em dan alleen op de site tog neem ik aan? niet je hele kaartje :S dat je niej binnekomt zegmaar..

Jawel...je komt er dan niet meer in..

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 23:08:
Eindelijk gaan ze die fakekaarten eens aanpakken!

Hoezo eindelijk??
zoiets is op zo'n schaal nog nooit gebeurt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 11:17:
Uitspraak van MenaceTheDennis op vrijdag 17 juni 2005 om 11:00:

gedeeltelijk waar... ze hebben de kaarten idd rechtstreeks van de bron maar zijn GEEN officiëel verkooppunt, anders zijn ze nl zwaar in overtreding als ze kaarten boven de prijs verkopen

Nou als ze dat niet zouden mogen waren ze allang opgedoekt. Zelfs skyboxen bij sensation kan je bij ze huren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 01:27:
Jawel...je komt er dan niet meer in..

ff serieus, die tiocket wordt dan alleen op die site geblokkeerd hoor.

anders stond het er wel ZO GROOT onder.

zou trouwens ook de meest mongolische beveiligings actie ooit zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 07:48:
Nou als ze dat niet zouden mogen waren ze allang opgedoekt. Zelfs skyboxen bij sensation kan je bij ze huren.

Officiële voorverkoop-adressen mogen UITSLUITEND tegen de vastgestelde verkoopprijs leveren.

Helaas is de enige die hier tegen zou kunnen optreden de organisatie zélf en die gedoogt het meestal, want iedereen wil natuurlijk graag zo snel mogelijk "uitverkocht" kunnen roepen.

(let op het "meestal", want ze hebben in t verleden al eens een politie-inval gehad omdat ze te veel kaarten van een bepaald evenement hadden ingekocht... toen besloot de organisatie dus wél in te grijpen :[ )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleine Bob op vrijdag 17 juni 2005 om 21:01:
In totaal dus 115 euro kwijt

Een kennisje van mij had een keer 135 euro betaald voor een Dance Valley-kaart... ze MOEST en ZOU er gewoon heen.

t arme kind heeft het halve feest ziek tegen een hekje gehangen... dat is voor mij altijd een voorbeeld geweest om NOOIT een kaartje voor een hogere prijs te kopen

t is maar een feestje hoor, er komen heus nog wel meer feestjes :yes:

Waarschuw beheerder
Eindelijk thuis na een harde dag werken en feesten.

Redelijk wat neppe kaartjes er uitgevist, was niet echt het leukste werk maar men was gewaarschuwd.

Waarschuw beheerder
En ik had de dag van mn leven....:D

:mixje: :bounce: :hug: (L)

(f)

Waarschuw beheerder
Gelukkig maar.

Ik ook trouwens :)

Waarschuw beheerder
pfffff wat een feest.. kheb zoooo genoten..8)

Waarschuw beheerder
Ik zag dat je werd opgehouden bij het scannen, wat was er aan de hand?

Waarschuw beheerder
donateur
laat het voor alle mensen met een valse ticket een les wezen en dus nooit meer kaartje via via kopen...

Best moeilijk als een feest 8 weken vantevoren uitverkocht is of zelfs binnen 5 minuten :s

Net als sensation, daar weet je nu al dat er iets niet klopt.

Waarschuw beheerder
ja en lekker als je gewoon een kaartje hebt.. en je opeens niet kan...
zou je dus aan niemand je kaartje meer kunnen verkopen omdat niemand je meer gelooft..:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Erger lijkt me als jij een legaal kaartje koopt maar niet meer kan, dus doorverkoopt aan iemand die weet waar je woont en die komt er vervolgens niet in...

Dan heb je een boel uit te leggen denk ik :P

Overigens viel me wel heel erg op dat er voor de entree geen kaartjes meer te koop werden aangeboden, hehehe
Waarschuw beheerder
HAHAHAH gewoon binnen gekomen met vals kaartje hahah
wat een kut controle
mijn kaartje werd niet gescaned door dat ding maar mocht toch doorlopen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
controle was streng hoor:/ je hebt gewoon geluk gehadyes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wou´k net zeggen,
gebeurde af en toe dat de ontvangst van de scanner weg was,
maar dan wordt je kaartje altijd nog op nummer gecontroleerd.
Zal waarschijnlijk dan geen vals kaartje geweest zijn die in grote oplage verkocht werd, want die nummers waren bekend,
(en 9 op de 10 valse kaartjes was dat wel)
dus dan heb je écht geluk gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het geprobeerd met mijn "valse" kaarten maar dat was niet gelukt! Gelukkig had ik ook echte kaarten gekocht vlak voor het feest.

Het was wel super!
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
nou die van mij dee t dus nie! terwijl ik m thuis nog gecheckt had :S
maar gelukkig was een vriend van me ziek thuis en moest ik zijn kaartje verkope (wel lullig) maar kreeg m zo snel nie verkocht.. dus kon ik met zijn kaartje binnen :D
Waarschuw beheerder
Me moeder had kaarten voor me zus en mij gekocht via internet....

Sta je in die f*cking lange warme rij te wachten! Vertellen ze dat je kaartje NEP is ver*mme!!!

Me zus slijmen bij die kerel zijn we er als nog ingekomen!!!!! Kon bijna huilen!!!:(

Maar als nog een super feest geworden!!! :p:p:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op maandag 20 juni 2005 om 11:28:
Ik had het geprobeerd met mijn "valse" kaarten maar dat was niet gelukt! Gelukkig had ik ook echte kaarten gekocht vlak voor het feest.

Het was wel super!

Alsnog bij Ticketunlimited gehaald?
ik zei toch dat ze te vertrouwen waren :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 14:38:
Alsnog bij Ticketunlimited gehaald?
ik zei toch dat ze te vertrouwen waren

Nee dat was me veels te duur! Er waren nog een paar mensen die kaarten over hadden, heb ze laten inscannen, nummer bekeken en het was goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 20 juni 2005 om 10:14:
controle was streng hoor je hebt gewoon geluk gehadyes

gohgoh wat een strenget controle dat we op de terug weg waren trekt een virend van me ineens ze kaartje uit ze zak vandaan huh dent ie hoe kom ik daar nou aan was niet eens ingenomen of gescant :/