Partyflock

Forumonderwerp · 769070
Waarschuw beheerder
Partypeople,

Wij hebben vernomen dat er voor Defqon.1 veel valse kaarten in de omloop zijn. Het betreft hier kaarten die met het blote oog niet van echt te onderscheiden zijn, welke aangeboden kunnen worden via marktplaats.nl, kaartverkoop.nl en andere websites.

Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Hoewel de kaarten niet te onderscheiden zijn van echte kaarten, kunnen wij deze onderscheppen doormiddel van de unieke nummers die op de kaarten staan en de barcode (welke niet te vervalsen is).
Koop dus niet je kaart op de zwarte markt, voorkom teleurstelling aan de deur!

bron: www.q-dance.nl

U bent gewaarschuwd!:smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:39:
en lief kijken

dat kun je :yes:

zal je wel lukken

ben er ook om half 11
Waarschuw beheerder
waar kan je die codes invoeren?
Waarschuw beheerder
Ik ga gelijk checken of mijn kaartje egt is... gaat tog wel kriebelen.. Heb hem ook bij FRS gekocht...
Moet goed zijn tog?

Waarschuw beheerder
ja wij ook zo iets maar ik dnek dat ze niet om te lullen zijn hoor

Ik baal zo erg joh :C
Ik durf nou toch niemand meer te vertrouwens mensen die zeggen nog wel een "echt" kaartje te hebben :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 008 op donderdag 16 juni 2005 om 15:06:
waar kan je die codes invoeren?

q-dance

Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:07:
Ik ga gelijk checken of mijn kaartje egt is... gaat tog wel kriebelen.. Heb hem ook bij FRS gekocht...
Moet goed zijn tog?

dat d8 ik ook ja.. niet dus..:C
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist.

YES!!! :D:bounce:
Waarschuw beheerder
eej frannie gewoon heen gaan...mischien zijn alleen de nummers van jou ingetoetst...snap je...Q-dance beweert dat de barcode zelf niet is na te maken
gewoon vroeg heen gaan
je had tog bij frs gekocht?
Waarschuw beheerder
En anders smokkel ik je wel binnen...Mag je in mijn broekzak!! Goed? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist. Dit houdt in dat het een goede code is en dat het kaartje geldig is voor Defqon.1. Je code is nu geblokkeerd voor volgende checks, toets dus ook niet nog een keer je code in!

Veel plezier op Defqon.1!
Waarschuw beheerder
frs gekocht en toch nep is 100% gelul

Waarschuw beheerder
Ach mensen, jullie komen er allemaal wel uit he :flower: pfff

Wat een gezeik allemaal :/
Waarschuw beheerder
nou ist afgelope:P we moeten gaan geneiten van een feestje, en niet eerst al dat gezeik van te voren, er is al gnoeg gezeik in het leven:P

en voor de mensen met een vals kaartje :knuffel: aai over de bol:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:12:
je had tog bij frs gekocht?

ja heb ik..:S

Uitspraak van Ikbenmaarten op donderdag 16 juni 2005 om 15:12:
Mag je in mijn broekzak!! Goed?

Deal (Y) hou ik je aan!
Uitspraak van 008 op donderdag 16 juni 2005 om 15:13:
frs gekocht en toch nep is 100% gelul

wat nou gelul, waarom zou ik hier in godsnaam om gaan liegen?
je hoeft me niet te geloven hoor..mr het is wel zo

Waarschuw beheerder
donateur
:O:O jeeez Fran das niet best!! Lekker schraal verhaal!! Nou ik ga duimen dat t aan dat systeem ligt en jullie er toch inkomen :jaja:

Waarschuw beheerder
ja ik ben ook hard aan het duimen ireen, dan zie ik je wéér niet :C

ik ben echt heel verdrietig... en BOOS :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 15:56:
ik ben echt heel verdrietig

ahh meisie :knuffel:
Waarschuw beheerder
FF duidelijk laten maken aan alle mensen onder ons,er zijn dus nog altijd mensen die moeten werken,zoals ik dus....Ik heb dus echt geen tijd meer 's middags,of beter nog ik ben te laat om 's middags een kaartje te kopen.....
En ja me vrienden werken ook,dus nee die kunnen hem niet halen voor mij.....

En bij deze feesten gaat de verkoop nou eenmaal zo hard,dat je er als de kippe bij moet zijn,dat lukt mij dus never nooit niet....
Dus ben ik een van die mensen,die me kaartje zal moeten kopen via internet of via welke weg dan ook,dus loop ons GVD niet te verwijten dat wij 'jullie' feest komen verknallen....:@

Een ding weet ik wel dat als ik niet binnen kom,ik er alles aan zal doen om binnen te komen,goedschiks danwel kwaadschiks,en dat anderen daar last van hebben,zal me eigen me reet roesten....
Kon de vorige edities niet,dus ik zal en moet er heen gaan.....

Ik heb gezegd.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 16:38:
FF duidelijk laten maken aan alle mensen onder ons,er zijn dus nog altijd mensen die moeten werken,zoals ik dus....Ik heb dus echt geen tijd meer 's middags,of beter nog ik ben te laat om 's middags een kaartje te kopen.....
En ja me vrienden werken ook,dus nee die kunnen hem niet halen voor mij.....

En bij deze feesten gaat de verkoop nou eenmaal zo hard,dat je er als de kippe bij moet zijn,dat lukt mij dus never nooit niet....
Dus ben ik een van die mensen,die me kaartje zal moeten kopen via internet of via welke weg dan ook,dus loop ons GVD niet te verwijten dat wij 'jullie' feest komen verknallen....

Een ding weet ik wel dat als ik niet binnen kom,ik er alles aan zal doen om binnen te komen,goedschiks danwel kwaadschiks,en dat anderen daar last van hebben,zal me eigen me reet roesten....

Ik heb gezegd.....laatste aanpassing 16 juni 2005 16:39

Amen (y)
Waarschuw beheerder
Is nou al de zoveelste keer dat er weer gezeik is met kaartjes. Als je je kaart legaal hebt gekocht is er niks aan de hand maak je niet zo druk allemaal. Heb er nog nooit last mee gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat het helpt dat wij onze kaarten via tickut-online hebben gekocht.. :/ de naam staat er ook bij op.

Waarschuw beheerder
Nou veel plezier daaro. jezus

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer je 10.000 man gaat weigeren, ja dan ontstaan er dikke rellen als je het mij vraagt.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 17:42:
wanneer je 10.000 man gaat weigeren, ja dan ontstaan er dikke rellen als je het mij vraagt.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.........

geef er niks om als ik dan maar binnen ben:jaja:
Waarschuw beheerder
Over 10 minuten op Editie NL op RTL4 gaan ze het hebben over die nepkaarten. FF kijken wat ze daar te zeggen hebben. In het voorstukje zeiden ze dat om enkele HONDERDEN nepkaarten zou gaan, en dus niet 10.000.

Waarschuw beheerder
donateur
mmm dat klinkt goed ik zal het ff checken op tv
Waarschuw beheerder
Stel... Ik heb een echt kaartje maar heb nu geen zin meer ivm de rellen die ontstaan voor de deur en de drukte binnen...

Heb net mn kaartje gecontroleerd. Kan m dus niet meer doorverkopen omdat iemand die mijn kaartje wil kopen niet kan controleren of ie echt is en zal deze gok dan ook niet nemen

Neem maar aan dat degenen die kaarten hebben vervalst echt wel zo slim zijn geweest om de barcode van een (of meer) legaal kaartje te kopieren

Idd! Dus t zal lekker druk worden! Want als je een 'goeie'nepkaart hebt kom je gewoon binnen...

Met andere woorden de organisatie heeft de DOORVERKOOP STOP GEZET!

Tot zaterdag!
Waarschuw beheerder
Er zijn dus in totaal 2500 blanco kaarten gejat die waarschijnlijk voor meerdere feesten zullen worden gebruikt. Er zullen dus waarschijnlijk enkele honderden nepkaarten zijn voor Defqon.

Is het dan echt nodig om zo streng te controleren? Een paar honderd extra kan geen kwaad, is alleen maar extra inkomsten voor qdance.

Waarschuw beheerder
ja ik heb het gezien net bij editie nl..:C

zit te twijfelen of het het nog wel moet gaan proberen, ik wil godver zooooo graag

:C
Waarschuw beheerder
gewoon proberen. doe ik ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 16:38:

Hoe laat spreken we af?
Uitspraak van Saber op donderdag 16 juni 2005 om 18:47:
gewoon proberen. doe ik ook.

Ja we proberen het ook wel, mr ja als ik daar helemaal leuk sta enzo.. is het nog een grotere teleurstelling misshcien als ik de muziek hoor en iedereen leuk naar binnen zie gaan :C
Ben dr helemaal verdrietig van.. K keek hier zo naar uit..
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig echte kaartjes :D
Waarschuw beheerder
Hey Frannie,kop op gewoon er heen gaan en iedereen die een vals kaartje heeft,verzamelen we bijelkaar,en dan met zijn alle STORMLOOP!!!!!!!!!

Ik ga met een groep van zeker 12 vriend(innen) en die hebben allemaal een vals kaartje,denk je nou echt dat wij ons laten wegsturen,dach het tog echt niet he....!!!

Bovendien werkt een maatje van me bij Q-dance,laat ik hem wel ergens een hekkie open zetten of zo,ik verzin echt wel iets......;)
Waarschuw beheerder
ik heb kaarten van de gemeente almere gekregen en als ik die nummers in typ doen ze het allemaal niet.
ik kan me niet voorstellen dat dat systeem goed is aangezien de kaarten rechtstreeks van de gemeente almere komen.

Waarschuw beheerder
n vriendin van me heeft ook eentje van de free die wordt fout gekeurd :S:S:S:S kan toch niet? vind ik echt raar, doe je alles legaal kom je er nog steeds niet in..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Korriemorrie B) op donderdag 16 juni 2005 om 18:57:
Hey Frannie,kop op gewoon er heen gaan en iedereen die een vals kaartje heeft,verzamelen we bijelkaar,en dan met zijn alle STORMLOOP!!!!!!!!!

Ik ga met een groep van zeker 12 vriend(innen) en die hebben allemaal een vals kaartje,denk je nou echt dat wij ons laten wegsturen,dach het tog echt niet he....!!!

Bovendien werkt een maatje van me bij Q-dance,laat ik hem wel ergens een hekkie open zetten of zo,ik verzin echt wel iets......

ja mr dnek niet dat het gaat lukken allemaal.. of ik moet net die ene controleur hebben die een oogje dichtknijpt en ons door laat gaan.. we gaan iig wel vroeg.. mr als nog heb ik weinig hoop..(
Waarschuw beheerder
fijn al die gezellige stormloopjes enzo, maak je het echt leuker van voor de mensen die wel een echt kaartje hebbe:@ niet relaxed dus!!
Waarschuw beheerder
wat zou jij doen als je een echt kaartje denkt te kopen en hij blijkt nep te zijn.
gelijk omdraaien en maar weer naar huis gaan.

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
als ik er niet inkom ga ik dues echt zo keihard janken daar voor die ingang

grrr heb gewoon een echte bij de primera uit de computer :[
Waarschuw beheerder
Zucht, zal wel weer tot files voor de ingang gaan zorgen!
Gelukkig is mijn kaart in elk geval geen fake!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 18:49:
Hoe laat spreken we af?

whahah ja indd... en waar?! ja bij de ingang maar nog een speciale plek wij met ze 6e hebbe ook neppers de rest wel echt dussss zeg het maar we'll be there :D:D

Uitspraak van **marloes** op donderdag 16 juni 2005 om 19:42:
fijn al die gezellige stormloopjes enzo, maak je het echt leuker van voor de mensen die wel een echt kaartje hebbe niet relaxed dus!!

moete ze maar zorge dat het beter is geregelt met nep kaarte je heb tegewoordig zoveel om dit te voorkome...
en als nog ze moete beter op hun FOKKING KUT SPULLE LETTE BIJV. DE ROLLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof dat de schuld is van Q-dance :/

Ticketbox heeft het gewoon verneukt,
iedereen waarbij de ticket niet juist bliept komt niet binnen,
mocht er een stormloop oid komen dan zal het feest niet lang duren,
het lijkt me dat wanneer er te veel mensen op Defqon zijn het feest op den duur uit veiligheidsoverwegingen gestaakt moet worden.
Waarschuw beheerder
heb je mij de naam Q-DANCE zien type ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op donderdag 16 juni 2005 om 20:32:
whahah ja indd... en waar?! ja bij de ingang maar nog een speciale plek wij met ze 6e hebbe ook neppers de rest wel echt dussss zeg het maar we'll be there

wij zijn er rond half 11, 11 uur al...
mr k denk niet dat het gaat lukken zo :(

we moeten gewoon met iedereen met valse maar binnen stormen ofzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mensen met echte kaarten laten wij die nepperds tegenhouden als die lui ons feestje verneuken dan slaan we ze

owwwwnee ze komen niet op het feestje want ze hebben nepperds MUWHAHAHAHAHAHH
Waarschuw beheerder
Doe ff normaal mensen....

of willen jullie volgend jaar soms geen Defqon meer???

Waarschuw beheerder
donateur
DefQon komt er toch wel..die mensen die nu lopen te janken moesten gewoon eerder hun kaartje kopen waren er ook geen problemen stel jankerds

Waarschuw beheerder
hallo alsof wij hier iets aan kunnen doen.. als jullie zelf valse kaarten hebben zouden jullie het zelfde doen :[

en voor de 10 miljoenste keer ik heb mijn kaartje zelf gehaald bij de FRS!!!! :@ lees dan eens goed stakkers..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het barcodenummer dat je hebt ingetoetst is juist. Dit houdt in dat het een goede code is en dat het kaartje geldig is voor Defqon.1. Je code is nu geblokkeerd voor volgende checks, toets dus ook niet nog een keer je code in!

Veel plezier op Defqon.1!

:P hahahahahahahaha!!!!!!! Ik bén in iedergeval binnen ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 20:54:
mensen met echte kaarten laten wij die nepperds tegenhouden als die lui ons feestje verneuken dan slaan we ze

owwwwnee ze komen niet op het feestje want ze hebben nepperds MUWHAHAHAHAHAHH

Nah, waarom? Ik heb zo vaak kaartjes op de "zwarte" markt gekocht. Altijd nog binnen gekomen. Dat ze nep zouden kunnen zijn heb ik me nog nooit afgevraagd. Is gewoon 't risico wat je neemt. Jammer, je kunt het altijd proberen om binnen te komen. Denk je écht dat ze al die duizenden mensen gaan controleren? Wat een vette chaos krijg je dan! Ik zou zolang mogelijk wachten met binnengaan in iedergeval. Misschien wordt de beveiliging wat minder scherp.
In iedergeval, Frannie, (y) ermee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maak je niet druk frannie als je hem bij de frs heb gehaald dan weet je toch dat hij goed is kan niet anders
Waarschuw beheerder
ja daarom moet je ze ook niet via internet kopen maar gewoon bij de free.als je ze gewoon legaal heb gekocht,is er nix aan de hand.
dat systeem klopt volgens mij egt niet als ik het zo hoor.
maar ik blijf erbij dat kaartjes via internet kopen een risico is.