OW MY GOD!!!! Wat n party!!!!! DonkeyRollers & Technoboy, duidelijk DE hoogtepunten van n zeeeeeer geslaagde dag...
JEEEEEEEEEEEEEEEEEUZUS WAT EEN BEUKER NIET NORMAAAAL HELEMAAL LOSSSSS TOP DAGGIE GEHAD KONNIE BETER.......SEXXX MEJOUWWWWW!!!!!!........... defQon/Q-dance
Echt weer een super geil feest, doen ze goed 3 keer op een rij!!! Black en Grey zwaar ***BEUKUH PLATUH*** .... H4L...!!! En ***MADDMAXXXXX*** echt super...
Petje af voor Q deze x...alles was goed geregeld, tot aan de treiningang toe ....en de dj's => Luna Technoboy Duro Donkey Rollers MC Ruffian .....veel jump gehoord te gek!! En de grote weldoener van dit jaar: HET WEER
het was echt een super feest, en het weer was ook goed alleen iets te warm.I LOVE DEFQON op naar volgend jaar. outblast was te gek alleen fucking warm. mzzzzl
Was N topfeesie!!! Lekker Weer Werd zeer goed gedraaid zowel in de black als bij de red open air stage voor het eerst geen vechtpartijen gezien op Defqon (geen vervelende mensen dus) en t bezette netwerk was erg frustrerend als je iemand kwijt was maar dat Vergat je als je de Bass hoorde 3 x geweest alle 3 GEWELDIG Volgend jaar weer
Niets anders dan HULDE voor Q-dance.. Wát een feest!! De beste!! goed geregeld, heerlijk weer, heerlijke muziek! (TB, Donkey R, Gary D, Duro hoogtepunten)
Technoboy / Outblast Volgend jaar ZEKER weer aanwezig.. was Masterlijk !!!!
Te vet, veel vetter als vorig jaar, hele dag red stage gestaan maar technoboy was the man!!!!!!!en de stijgers bij red waren ook een succes,, vet aangekleed\
Ja dit was echt weer een DEQON feest!!! Super Alleen was ie voor mij persoonlijk net een tikkeltje minder dan de vorige edities Ne het eten was ik ff van de wereld, koste me verdorie 2 uurtjes, en hierbij het meisje bedankt voor het afstaan van haar water toen ik ff wat eten weer uit spuugte
Tsjahh, wat mot je d'r van zegguh.. was kkvet, kkwaus, kkwarm, kkrelext.. geluid super, Donkey Rollers, Shadowland terrorists, Technoboy en zelfs Darkraver gaf een vaag relext setje weg Next year zeker weer 2 Defqon 1
Het was gezellig!!! en wat een super weeeeeeeeeeeeer!!!!
Mooi weer lekkere vrouwen, super muziek ultiem relaxen vieze scheit vreet tenten..... maar ok.. SUPERFEEST
Was zeer goed vertoeven. Lekker weertje en werd zeer lekker gedraaid in de black. Geluid stond ook hard en aan de warmte raak je gewend. Je moet gewoon blijven gaan .
maximale shit was het weer alleen jammer dat ik me weed niet mee mogt nemen maar verders muziek ws goed mensen waren relax en lekker lopen beuken op SHADOWLAND TERRORISTS
Wat een super feest...Nog nooit zo'n set gehoord...van de donkeyrollers..Die waren echt super samen met de shadowlands terrorist...Verder over het algeheel super feest, alleen jammer van het eten(duurde te lang) en ik kon plots neit bellen ofzow
ONGELOOFELIJK STAAN STUITEREN MET MIJN SPA BLAUW!! WAT HEB IK HET SUPER GEHAD!! ZELFS HET STIL STAAN MET HET UITRIJDEN WAS GEZELLIG!! MAAR MENSEN: WIJ HADDEN EEN BINNEN DOOR ROUTE GEVONDEN, OVER EEN FIETSPAD, EN TOEN WE VERVOLGENS OP DE VERHARDE WEG WAREN EN DAAR OOK NOG NIET VOORUIT KWAMEN HEBBEN WE NOG EEN WEG GEVONDEN OVER ALLERLEI ZANDPAADJES, WHAHAHAHAHA!!!
KUT KUT KUT, O WAT WAS HET KUT! (n) (n) to q-dance!! Wat een gezeik zeg met die kaarten Als ik eraan trugdenk wordt ik weer helemaal verdrietig.. alles moeten missen BOEHOE
Wat een GEWELDIG feest. Heb me prima vemaakt. Tot ik terug moest en 3 kwartier om heb moeten rijden! Maar verder super!
Superfeest en dag gehad. Heeeeerlijk feestje ondanks dat ik niet helemaal into hardstyle ben. Dr Rude in de Black man oh man Ook Scot Project, Nick Scentience, Proteus en Bas en Ram erg, erg goed En wat een heeeeerlijk weer. Alleen beetje zielig dat je geen wiet mocht meenemen En gezellig met mijn liefste vriendinnetje en de andere vriendjes en vriendinnetjes
Werd aardig gedraaid, maar NOSFERATU en later CATSCAN in de zwarte tent was toch wel het mooiste van het hele feest!!! Met die bussen op dat dijkie was wel slecht owja ennuh afsluiter van Outblast
super beste feessie tot nu toesuper gezellige mensen geen ruzies gezien drinken ging redelijk snel wa een heerlijke dag ging veel te snel volgend jaar doortrkken tot 7 uur sochtends vind ik. DEFQON1
Echt een gruwelijk feest, jezus de grey tent was nog beter dan dat ik had gedacht. Het geluid stond lekker knetter hard. Heb me benen weer uit mn lijf gehakt
SUPERVET!! Bijna hele tijd in black geweest, daar werd GOED gedraaid! En ook bij de andere zalen was het SUPER!! Perfecte weersomstandigheden
in 1 woord: GRUWELIJK. Almost perfect Rude Awakening Alleen jammer van de vreselijke hitte in de black-tent en dat we minstens 'n uur hebben moeten w88 o/d parkeerplaats voordat we eindelijk weg konden
Nico& Teta waren trouwens ook heeeeeeeeeeeeeel erg goed had ze nog nooit gzien of ghoord!! en natuurlijk evil activities ik dacht dat ze niet meer kwamen omdat ze niet in de timetable stonden maar heel blij dat ze ng zijn gekomen!!!
Zeker GESLAAGD feest! De zon die scheen ( misschien iets TE warm) maargoed we hebben niks te klage gehad, de muziek was top en een geweldige afsluiter bij Open air stage RED! Kortom dit feesje ging zeer lekker! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!!
oehlalalaaaa.....het was ubervetjessss...echt helemaal top!!! Black en grey area waren lekker beukend! En de red area was echt magnifiek!!! ..gezellige sfeer en lekker zonnetjuuuuuuuhhhh!!
Gewoon lekker naar binnen gesniekt hihih mijn houden ze niet tegen met of zonder kaart gewoon naar binnen liep om half 10 al op het terein was zeker wel knal feessie alleen beetje verbrand
Was echt een top feest,mooi weer en leuke mannen, en goeie muziek beter kan het niet
Het was echt geweldig, en idd die lui 8ter de foodstands, waren niet altijd even handig bezig, maar ja er staatt dan ook niet 1 persoon voor je te bestellen, maar vet veel meer. DefQon rulez!!
Gewoon 1 woord geweldig!
Defqon1 was super! Sfeer en het goeie weer maakten het helemaal compleet. Heb genoten van Luna en The Prophet Het zand zit alleen werkelijk overal, dus ik spring nu maar ff onder de douche
Vortex de gekste haha! Was een superfeest, goede sfeer, het weer, alles was perfectos , op naar volgend jaar!
Wat een topdag!!! verslag te lezen op http://partyflock.nl/report/6158.html
GOEDE SFEER mooie mensen DEFQON1 RULEZZZ!!! Zo hoort een feest nou te zijn. GREY was de topper en heb ook lekker veel JUMP! gehoord terug richting bussen was een K-eind
DIT WAS WEER EEN SUPER DIKKE PARTY !!!!!! HET STUIVENDE ZAND WAS ECHT SUPER KUT MAAR OVER HET ALGEMEEN WERD ER OVERAL SUPPER DIK GEDRAAID DUS SUPER PARTY
Super Super Super!! Had de Donkey Rollers maar af laten sluiten op de main!! Wat een geweldige set gaven die jongens weg daar in The Blue!! 2 Jowan, Zany, DV8 en Jordy Lishious
oja en de jongens en meiden van de bar nog bedankt voor de gratis Q-bite het is goed blijven gaan met mij mijn maat niet hahahaah en de organisatie nog bedankt voor het camouflagenet
DEFQON 12 uur lang non-stop stuiteren Eten duurde inderdaad veel te lang, uur in de rij was geen uitzondering, en dan waren het fruit en de broodjes kaas nog eens op ook, en friet moet ik niet, grrrrr Orange viel me zwaar tegen, geluid veel te hard, Yellow was echt bruut, Igor S en Nick Sentience Blue: DJ Duro Pila en als afsluiter Technoboy tot tegen half 12...SUPERRR !!!
Wat heb ik een vet feest gehad zeg.. Echt niet normaal! Allemaal super mensen om me heen, lekker weertje en de muziek was weer optimaal! Vooral Marieque bedankt, et was echt een topfeest met je!! We gaan snel weer samen feesten! Dikke
UBERFEEST!! t weer was geweldig en niks mooiers als op een party in de zee naar de zonsondergang kijke met je zatte vaaghoofd :worship: :love: aan alle 35.000 medepartypeople t was geweldig
Heb me echt super goed vermaakt!!!! voornamelijk in grey
We hadden een paar tickets gekregen en gingen op goed geluk naar Defqon. Uiteindelijk waren de kaarten vals en kwamen we niet binnen. Maargoed, we waren niet getreurd lekker op Zandvoort gelegen de hele middag en s´avonds heerlijk naar m´n nest gegaan. Weer geen drugs gebruikt dus ben zeer tevreden
idd gruwelijk!!!! buzz fuzz en nosferatu heb nu een gekneusde enkel door 1 of andere mongool die tegen mn poot aan moest trappen... maar geeft nix! het was net zo geweldig als vorig jaar!!!!!!!
Toppertje! Heerlijk weertje, af en toe te warm mja overheen kijken Echt een PRACHTIGE OPBOUW! Jesus wat een groot terrein! O: Heel de dag alleen maar rondjes gelopen en genoten van de muziek! Al viel de muziek best wel mee.. IK had meer van Defqon verwacht.. Teveel op verheugd maar toch te naar mn zin gehad en zeker volgend jaar weer! Mensen t was toppiej met jullie! >Foto's komen v/d week nog op aapje.net<
Helemaal geweldig!!! Nu al zin in volgend jaar, hopen we weer op het zonnetje
WEERGALOOS!
heerlijk weer alleen jammer van de eettenten en stuifzand voor de rest heb ik me uitermate vermaakt en het meest bij de techno tent en waarom ? heb genoeg redenen Defqon
jaja ckers geslaagd feest (the black dan in ieder geval) jaja volgend jaar weer (uden)
GE-WEL-DIG
Het was weer een meesterlijk feestje The Donkey rollers en de afsluiting met Technoboy & The Prophet
GODVERDOMME WAT EEN PARTY. ECHT TE RELAXED GEWEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Organisatie Q-dance van dancefestival Defqon op het Almeerderstrand bij Almere heeft zaterdag ongeveer vijfhonderd valse kaarten in beslag genomen aan de poort. Dat zijn er minder dan verwacht, zei een woordvoerder van de organisatie. 414
Voor het Defqon 1 Festival van aankomende zaterdag zijn valse kaarten in omloop. Als je je kaartje bij een officieel TicketBox verkooppunt (alle filialen van TicketBox en de Free Record Shop) of via TicketOnline hebt gekocht is er geen reden tot zorg. 825
Al weken gingen er onder publiek en organisaties van Dance evenementen geruchten dat er vele duizenden valse kaarten in omloop zijn voor de festivalzomer. Honderden E-mails werden ontvangen door organisatoren met vragen over de echtheidskenmerken van de kaarten. Naar verluidt gaat het om kaarten die niet van echt te onderscheiden zijn. 348
Op 18 juni dit jaar vindt het Defqon.1 festival plaats. Aanstaande zaterdag start de voorverkoop. Niet zoals je gewend bent bij de TicketBox en Free Record Shop, maar op Ticketonline.nl 288
Eigenlijk behoeft de naam Defqon.1 geen uitleg meer, maar voor degenen die niet weten waar het voor staat, hier nog één keer de uitleg: DQ1 is hét festival waar elke mogelijke harde stijl in de dancemuziek is vertgenwoordigd door een tent of een open air stage. Dit jaar heeft de organisatie toestemming gekregen om een stuk van het strandgras erbij te gebruiken, waardoor er naast de area’s die er vorig jaar ook waren een aantal extra muziek stromingen aan bod komen. 365