Partyflock
 
here
Defqon.1Walibi Hollanddonderdag 25 juni 2026
Defqon.1Walibi Hollandvrijdag 26 juni 2026
Defqon.1Walibi Hollandzaterdag 27 juni 2026
Defqon.1Walibi Hollandzondag 28 juni 2026
Defqon.1 Festival

Defqon.1 Festival
georganiseerd door Site Site

Almeerderstrand (buiten, strand) op de kaart Site
Almeerderstrand, IJmeerdijk 4
Almere
Nederland🇳🇱
hardstyle × 43, hardcore × 29, oldschool × 24, techno × 24, hard trance × 12, hard house × 10

Tickets & prijzen Defqon.1 Festival

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 45,-
VIP:€ 75,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 16:00 met 254 bezoekers, om 18:00 met 65 bezoekers en om 14:00 met 24 bezoekers.
Opmerkingen
Verslagen
Door Wojgek (0), ILoveHardStyle (0), A.D.HeiDie (0), DJ Hyperactivo (0), MarijN (0), Bennykuh (0), Bekks (0), MvB (0), anoniem (0), anoniem (0), Nosh (0), anoniem (0), roXtreme (0), anoniem (0), Springvloed (0), Dr. Struggle :harry-uf: (0), B-Flock :bounce: (0), Matthijs (0), GhansCore (0), Men-Oh (0), n0uky (0), ::*TØ®®i©elli*:: (0).

Stemresultaat: geweldig

geweldig827682%
zeer goed4344%
goed113311%
ok12
voldoende1852%
onvoldoende2
slecht14
zeer slecht3
waardeloos39

1885 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

egt machtig feesje!!! :bounce::bounce::bounce: maar tog von ik vorig jaar beter
!! ..­ Veanny ..­ :9
Un gruwelijke vet Feestjuh:P En black draaide te harde hardcore :kwijl: Heb me echt (Y) vermaakt
!!..Len..!!
Superfeest
!!Margot!!
Wat een SUPERVET feest:D volgend jaar Absoluut weer! Black te heet maar wel Supers! Grey was ook lache :D
!__!YOJI!__!
was egt SUPER ! :respect: Donkey Rollers :bounce: egt relaxte sfeer en het weer perfect :D volgend jaar zeker weer :yes:
!ACK
Nog nooit zoveel boeren op 1 strand gezien!
het is egt helemaal geweldig... dit was mijn 1e x en volgend jaar ben ik er ckers weer bij haha..... doei xxxxx me...
"Chino"
OW MY GOD!!!! Wat n party!!!!! DonkeyRollers & Technoboy, duidelijk DE hoogtepunten van n zeeeeeer geslaagde dag...
JEEEEEEEEEEEEEEEEEUZUS WAT EEN BEUKER NIET NORMAAAAL HELEMAAL LOSSSSS TOP DAGGIE GEHAD KONNIE BETER.......SEXXX MEJOUWWWWW!!!!!!........... defQon/Q-dance :respect: :respect: :respect:
jammer kwas er nie bij kut
was egt een te gek feestje:D:D
(6)CIANO(6)
Te kankerlos!!! :worship: voor Dj Duro, Stanton, Evil activities, Nosferatu & Outblast. HET GING KANKERLOSSSSS!! :bounce: :bounce:
(6)Spo­elie(6­)
VET TOF kan toch bijna niet beter!!!!
(f) DeBbY (f)
het was een super feestje!!!
(K)PINDA JOYCE(K) (zus van WAGGEL)
Het was echt ZWAAR VET beste feest van het jaar tot nu toe!!!
(TPA) T h o m
EEN Grote grijze Geile massa in die bovenkamer:jaja:!! SSSuperr feest /weer en hélemaal losgegaan :respect:
* Bertine
Was helemaal geweldig (Y) volgend jaar cker weer :jaja:
*­ ¤ *­ FuNkY FrEnKy *­ ¤ *­
Echt weer een super geil feest, doen ze goed 3 keer op een rij!!! Black en Grey (y) zwaar ***BEUKUH PLATUH*** :bounce: .... H4L...!!! En ***MADDMAXXXXX*** echt super... (y)
Woei Woei helemaal losss Gekte.....!! Woei
***­SKyWal­ker038­SK***­
Nog beter dan de vorige edities wat een feestje!! Volgend jaar WEER!!!SKSKSKS
HET WAS SUPER!!!!!!!!!!!!!:D
**Roosie**
was heeel leuk!! geslaagd feesie!!
*..­:: kell ::..*­
zeker een relax feesje!!!!
(Y) SUPER FEEST!! echt mega vet!! werd dik goed gedraajt in de BLACK!!! Goede sfeer alleen BEST warm:D...!!!! vet volgend jaar zeker weer!! :yes:
het was super gaaf en super gezellig!!!! en super weer hahha tot volgend jaar!
*CH3-21*
:respect: Petje af voor Q deze x...alles was goed geregeld, tot aan de treiningang toe :O ....en de dj's => :respect: Luna :respect: Technoboy :respect: Duro :respect: Donkey Rollers :respect: MC Ruffian :Respect: .....veel jump gehoord :bounce: te gek!! En de grote weldoener van dit jaar: HET WEER :D :yes:
*­hardco­retomm­ie*­
In een woord geweldig :D:D:D:D
*Jewel*
Echt te gek!!!RED :yes:!!!!zwaar vet en gezellig feestje!!
:RESPECT: DONKEY ROLLERS :RESPECT:
*Louie*
woest zwart was echt de shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Maris
Zon zee strand Muziek --> Defqon 1. Gruwelijk feestje
*Ms-01*
Was wel vet, maar overtrof ie van vorig jaar niet :no:
geweldig feest :P
*Ricardinho*
ernstig goed feest :yes: :bounce: ook hele relaxte sfeer SEE YOU NEXT YEAR! :YES:
*Stay-C*
TopFeestje!!! Kon bijna niet beter!! :) Sfeer, Muziek, Weer.. Super!! :respect:
- Mega Debjuh !!
Gruwelijk feestje!!! Kheb ut echt zwaar naar me zin gehad...volgend jaar dus echt wel weer !! :P:D
-=­terror­gevaar­=­-
het was een super mooie feestje met super lekker weer en goede djs
->rem<-
werelds :D black!!!!!!
-Gup-
Was echt weer topfeest,alleen jammer dat ik de laatste uur moest missen,outblast ging net los :(
NIETS KAN DIT OVERTREFFEN!!!!!! MOOISTE FEEST VAN MIJN LEVEN!!!!!
Was echt GEWELDIG!!!!!!! Op naar de next defqon!!!!:D:D:D:D
ge-wel-dig
...­Smitzer...­
Dit was echt TE MASTERLIJK!!!!!!!!!!!!!! :respect: q-dance :respect: Defqon one :respect:
Twas wer een toppertjuh(y) op naar Q-Base
.: SuZo :.
Super feessie!!!, en dit was gewoon het eerste feest waar ze SCHONE dixie wc hadden :respect:
.Boyciej.
het was weer geweldig :P :respect: Q-DANCE :respect: op naar volgend jaar dan maar :D
was echt een super vet feest!!!
WAT een KUT feest :S
was wreed feestje
:[ JespeR :[
gewoon op en top!!:bounce:
:bier: NTV :bier:
wat een geweldig feest.. kan et niet anders beschrijven dan mega gaaf.. :D
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
het was echt een super feest, en het weer was ook goed alleen iets te warm.I LOVE DEFQON op naar volgend jaar. outblast was te gek alleen fucking warm. mzzzzl
:bounce: Jaime :bounce:
Was N topfeesie!!! Lekker Weer Werd zeer goed gedraaid zowel in de black als bij de red open air stage voor het eerst geen vechtpartijen gezien op Defqon (geen vervelende mensen dus) en t bezette netwerk was erg frustrerend als je iemand kwijt was maar dat Vergat je als je de Bass hoorde :) 3 x geweest alle 3 GEWELDIG Volgend jaar weer(Y)
:bounce: Laus :bounce:
Suuper!!:bounce:
:bounce: Master Of HardCore :bounce: APC
:respect: Donkey Rollers, Vince, Bass-D, Peaky Pounder & Darkraver :respect:
:bounce: pleijhuis :bounce:
egt een geweldig feest heb me heeeeeel goed vermaakt en heb nergens wat over te klagen alles was perfect vond ik maar wel tering warm
:bounce: PsyKick :bounce:
Geweldig feest! alleen jammer dat het zo erg warm was!
:bounce: SickManiak
WERELDS!! :bounce:
dit was de vetste en hardste DEFQON tot nu toe, nie te overtreffen!! :bounce:
WAAAAAAh wat een VET FEEST!!!! alleen zo druk... MAAR WEL BRUUUUT!!!
Echt een supervet feest geweldig :D volgend jaar weer
:respect: Jappie!
zwaar te gek, perfect feest
wat een feest zeg helemaal :bounce: vet weertje ook trouwens
:xtc:MDM-AAP:xtc:
T'was zeker lachuh... Op naar volgend jaar!
:yes: Mariekje
SUPERFEEST!!! Volgend jaar CKER weer :)
:yes: ramona :yes: loves the dj
Q-DANCE :LIEF: WAT EEN SUPERFEEST :RESPECT: :RESPECT: :RESPECT: DONKEY ROLLERS :RESPECT: TECHNOBOY :RESPECT: THE PROPHET :RESPECT: LUNA :RESPECT: NOSFERATU :RESPECT: ALEEN MAAR :RESPECT: :D
och och och wat een feest!! kon niet beter!!!
<<NKT>> Nelis
GENIAAL, Nosferatu, evil activities, outblast en bass D (Y)
echt een superfeest!!!!!
superrelaxed feessie alleen mijn kop helemaal verbrandt (boeiend!)
[ Ran-Dee ]
Zeer vet feest :D er staan fotos online @ http://www.bierfreaks.nl
[0570]DERKIE
in 1 woord geweldig gewoon en het weer was super.alleen een btje te warm
Was super relaxt. lekker weer erbij en werd ook lekker gedraait donkeyrollers :respect: super
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
Hmm Heerlijkk:D
in 1 woord geweldig!!!! black, grey, red en donkey rollers
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
tja t was net als vorig jaar een supper bruut feest heb me weer goed vermaakt toppie volgend jaar ckr weer :respect: Q_DANCE :respect:
[M]ark
Wat een Donders feestje!!
[MOH-Radio] Mercenary
Bizar goed, (Y)STEPHAN & VINCENT DE WIT(Y), The Abyss ah fuck afzonderlijke namen: het was gewoon een tyfusvet feest :D
[NL] Just_­Hard
Heerlijk feest. Bass-d & King Matthew :respect: Jammer dat het in de black-tent zo warm was.
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Het was egt geweldig :D volgend jaar weer :D
in 1 woord GEWELDIG!!! wat een top feest zeg..:bounce:
was egt een super party volgend jaar ckers weer was gewoon SUPPERRRRRRRRRRRRRRRRRR
^^NoUd^^
was egt dik feest tering:bounce::bounce::bounce:
Geweldig feest! Lekker verkleurd en flink staan zweten!
A_vT
het was weer n geslaagd feesie!! (Y) net zo goed als vorig jaar naar mijn mening
zo'n feest maak je niet vaak mee :respect:
Adrenaline Junky
Ik vond het echt een super feest,volgend jaar zeker weer van de party
Alex S
wat een magistraal feesje zeg! :respect: YELLOW!
ALIAS PIPA
het was echt kei vet en ja volgend jaar gaan we er weer voor natuurlijk !!! het was toppie mensen !!! greetzzz viva la site !!!
Amphion DJ
Niets anders dan HULDE voor Q-dance.. Wát een feest!! De beste!! goed geregeld, heerlijk weer, heerlijke muziek! (TB, Donkey R, Gary D, Duro hoogtepunten) :respect:
:respect: Technoboy / Outblast :respect: Volgend jaar ZEKER weer aanwezig.. was Masterlijk !!!!
AnKe*
WAUW! Wat een sfeer, muziek en weer:yes:!! :respect:
Annick
Was echt Super:D!
Aszje
HET WAS ZOO KK GESCHIKT! kusje x
GE-WEL-DIG feestje!!!!! :bounce: Ben alleen gigantisch verbrand :$ :( Grey tent :respect: Vooral Predator :kwijl: draaide echt zóóó geil!! :9
B.M
Wel vet feestje, buzz fuzz viel tegen :S maar voor de rest :respect: GREY :respect:
B12-Ralf
geweldig
Bankerz
Jazeker wat een super feest... Het was gewoon weer genieten... Alles lag lekker dicht bij elkaar kon niet beter.
Bardie
outblast :respect: TOP FEEST, TOP WEER,WA WILDE NOG MEER!!!!:D
Geen woorden voor heb zo'n vette dag gehad gister DAISY :)
barrygoal
Te vet, veel vetter als vorig jaar, hele dag red stage gestaan maar technoboy was the man!!!!!!!en de stijgers bij red waren ook een succes,, vet aangekleed\
Bassie
Ja dit was echt weer een DEQON feest!!! Super:D Alleen was ie voor mij persoonlijk net een tikkeltje minder dan de vorige edities:) Ne het eten was ik ff van de wereld, koste me verdorie 2 uurtjes, en hierbij het meisje bedankt voor het afstaan van haar water toen ik ff wat eten weer uit spuugte(y)
BassmaniaQ
pfffffff wat een feest: warm lekkere muziek, goede sfeer en lekker :bounce:
baukje
wat een top feesie en suppah weertje ben alleen een beetje erg verbrand
HEERLIJK FEESJE!!!!!!!!
Bennykuh
Superfeest!!!!! Heerlijk weer, heerlijke muziek, alles was gewoon super :D
BENSCHOPSE GABBER
gruwlijk!!!!!! alleen jammer dat de tijd zo snel ging.
Bigboldy
Tsjahh, wat mot je d'r van zegguh.. was kkvet, kkwaus, kkwarm, kkrelext.. geluid super, :respect: Donkey Rollers, Shadowland terrorists, Technoboy en zelfs Darkraver gaf een vaag relext setje weg :respect: Next year zeker weer 2 Defqon 1
Het was gezellig!!! en wat een super weeeeeeeeeeeeer!!!!
THE DONKEY!!!! ROLLERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bobby van nelle
:respect:q-dance:respect:dj vince:respect:defqon 1:respect: volgend jaar voor kwartet
BOBtnooit
was te gek!!! super warm maar was echt kicken
Bornnaked
ik heb me vorig jaar beter vermaakt
mijn beste feest ooit!!!!
Bossenoot
:respect: gruwelijk vet :respect:
het was in 1 woord super
Brooky
was echt super voor zover ik het nog weet
brouwie
GREEN stage was echt GENIAAL!!!!!!
buiz
Mooi weer lekkere vrouwen, super muziek ultiem relaxen vieze scheit vreet tenten..... maar ok.. SUPERFEEST
Was zeer goed vertoeven. Lekker weertje en werd zeer lekker gedraaid in de black. Geluid stond ook hard en aan de warmte raak je gewend. Je moet gewoon blijven gaan :p.
Buzzy (L) Lynn..­
ik ken nix anders zegge als GEWELDIG!!!!!
c-bert
gewoon weer toppie (Y)
DEFQON WAS TE LEIIIIP
CH@P
was weer een geslaagde feestje op naar volgend jaar!!!
SUPER :bounce: beste feestje ooit!
Charr *
Ut was zeker GEZELLIG:jaja:!Er werd goed gedraaid in black, maar wat een tering HITTE in die tent :/!!!Ennuh ook niet alles was even goed geregeld(N):no:!!!
CHEDDAR
GODSKANNE wat was dit enorm GRUWLIJK jammer dat niet elk feest zo is als defqon 2005... helemaal te GRUWLIJK!!!!!! :respect:
Chris
Zag er weer ongelooflijk stoer uit! heerlijk weer, en geweldige beats ..!!
Chuck?
BOH !
Cicatrix
(Y) feestje, goed weer.. nek alleen wel verbrand :( voornamelijk red & blue geweest, man man.. wat een sfeer (maja, wat wil je met zulk weer!!) :yes:
hot hot hot,maar super feest,sfeer muziek :respect:
Pok pok pueeeeeeeeek
Cr@­zyPara <B12>
maximale shit was het weer alleen jammer dat ik me weed niet mee mogt nemen maar verders muziek ws goed mensen waren relax :bounce: en lekker lopen beuken op SHADOWLAND TERRORISTS :respect: :respect: :respect:
cramer-duindorp
zooo zwaar knalluh TECHNOBOY YOURE THE BEST!!!VOLGEND JAAR ZEKER WEER LOS GAAN DAAR..alleen volgend jaar betere eettenten
super gaaf feesje! volgend jaar weer!!!
Kan niet beter op naar volgend jaar..
crazywomen
zooo super vet feest!!! beste defqon tot nu toe volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!!!!!
Echt un SUPERR Vet feestje.. Echt Geweldig.. Volgend jaar weer :D:D
echt indoen hoor
D-Nizzz
Alles klopte: muziek, decor, locatie... Gewoon super feest!
SUPERRR FEEST!!! :RESPECT:
MADDMAXX!!! (PURPLE)
Da Tomba !!
BLACK & GREY :kwijl:
Was een top feessie, alleen in de zon ietsje te warm:bounce:
Bangelijk! Master!! GEWELDIG!!!!!
de Harde™
Lekker die broodjes kroket!
de JVR // Symbiotic
JEZUS WAT EEN FEEST :respect: Peaky :respect: Donkey Rollers :respect: Daisy :respect Q-dance!!!!! niet meer normaal!!! en prachtig weer!!! See you next year!!!
De Slooper aka The Condemned
het was weer top alleen kutzooi dat bijna al me wiet in beslag werd genomen
De Snelle Wisser
PRIMAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Tim
Belachelijk
De witte smid
donders vaag feestje lekkere muziek top volk en heerlijk weer
Suppppperrrrrr! :bounce: echt helemaal lossss gegaan!!!
DEFCON
HEERLIJK FEEST, VOLGEND JAAR WEER!!! :respect: vince :respect: daisy :respect: nosferatu :respect: catscan :respect: outblast :respect: :@:@ALLEEN DIE KK PARKING-->VAN 23u00 tot 01u30 ligge aanschuivuh:@:@
DEFqON_1
gewoon het beste feest ooit
Denas
Wat een tering vet feest was t! Beasty Boy & Da Vinci, Nosferatu, Evil Activities en Technoboy :respect: en q-dance :respect: afsluiter was echt geweldig!!!!
deniell
GRU-WE-LIJK...wat een feesie..wat een weer..wat een sfeer..!!PR8IG!!
Der Ully
Wat een super feest:D:D:D...Nog nooit zo'n set gehoord...van de donkeyrollers..Die waren echt super samen met de shadowlands terrorist...Verder over het algeheel super feest, alleen jammer van het eten(duurde te lang) en ik kon plots neit bellen ofzow:S
ONGELOOFELIJK STAAN STUITEREN MET MIJN SPA BLAUW!! WAT HEB IK HET SUPER GEHAD!! ZELFS HET STIL STAAN MET HET UITRIJDEN WAS GEZELLIG!! MAAR MENSEN: WIJ HADDEN EEN BINNEN DOOR ROUTE GEVONDEN, OVER EEN FIETSPAD, EN TOEN WE VERVOLGENS OP DE VERHARDE WEG WAREN EN DAAR OOK NOG NIET VOORUIT KWAMEN HEBBEN WE NOG EEN WEG GEVONDEN OVER ALLERLEI ZANDPAADJES, WHAHAHAHAHA!!!
Digital Manipu­lation
was erg relaxed feesie top dag gehad alleen zwaar verbrand......verder erg vet
DJ !wan
Jeetje wat heb ik gestuiterd!!! Was echt super!! C U nxt year!!!
Wat een partijtje !! :D Dr. Rude, wereld setje tijger !
DJ Ernesto
Vet feestje:bounce:(y)
DJ Genic
was hellemaal top :D :respect: peaky pounder :respect: vince --> :respect: shadowlands terrorists :respect:
DJ Lenny B
Super vet Feest ! :respect: Rude Awakening :respect:
Het Alerbeste Feest Ooit, Ik ben benieuwd of Q-dance t volgend jaar weer waar kan maken!!!
DJ WOLF !
volgens mij tof weet er alleen niks meer van!
djdiederic
ZOOOOOOOOO MOOOOOOI WAT EEN TOP FEEST!!!!!!!!
Vet festival! goede sfeer, geen rellen, goed georganiseerd! Franky SL & Timothy (Y), ik denk dat weinig festivals dit kunnen overtreffen.
pffff wat een gruwelijk feest weer! echt van het moment dat ik binnen was tot het eind helemaal los gegaan:respect:
Dominoiz
heet en keihard:yes:
Wat een KLAPPER!!!!! Super vet feest, beter kon gewoon niet :D
donderstorm
KUT KUT KUT, O WAT WAS HET KUT! (n) (n) to q-dance!! Wat een gezeik zeg met die kaarten :-( Als ik eraan trugdenk wordt ik weer helemaal verdrietig.. alles moeten missen BOEHOE
Wat een GEWELDIG feest. Heb me prima vemaakt. Tot ik terug moest en 3 kwartier om heb moeten rijden! Maar verder super!
supersupersuper vet!!!
NICE, een blijvertje!!!!!!!!!!!!!!
DrumDJ
Beste defqon ooit voor mij pas 2 maar toch!!! En o my god DJ DURO _O_
Du
het was een kk erg feest, volgende keer weer van de partij, helemaal aan de kk zooi
DUNNE
was supppppeeerrrr donkey rollers was toppie en pavo was lekker jump was supper gwoon een geslacht feesie
Dé Daaan!!! a.­k.­a.­ The Fairy Wicked....­
Superfeest en dag gehad. Heeeeerlijk feestje ondanks dat ik niet helemaal into hardstyle ben. Dr Rude in de Black man oh man :respect: Ook Scot Project, Nick Scentience, Proteus en Bas en Ram erg, erg goed :yes: En wat een heeeeerlijk weer. Alleen beetje zielig dat je geen wiet mocht meenemen :s En gezellig met mijn liefste vriendinnetje en de andere vriendjes en vriendinnetjes :lief:
BESTE FEEST TOT NU TOE ! ! ! :bounce:
edjuhshome
wat een top feest, volgend jaar natuurlijk zeker weer!!!!
Eefjew­entelt­eefje O:)
errug loikloik :respect:
EggY
Werd aardig gedraaid, maar NOSFERATU :respect: en later CATSCAN :respect: in de zwarte tent was toch wel het mooiste van het hele feest!!! Met die bussen op dat dijkie was wel slecht :( owja ennuh :respect: afsluiter van Outblast :respect:
el casa
:bounce:super beste feessie tot nu toe:bounce:super gezellige mensen geen ruzies gezien drinken ging redelijk snel (y) wa een heerlijke dag ging veel te snel volgend jaar doortrkken tot 7 uur sochtends vind ik. :respect:DEFQON1:respect:
EL DRAGO
DIT IS GEWOON DE PARTY VAN HET JAAR KAN NIET ANDERS MEGA FEEST Q-DANCE BEDANKT EN OP NAAR VOLGEND JAAR
El Jerone
heerlijk genoten, alleen te warm maar daar kan de organisatie niks aan doen, alles beter dan regen!!! :respect: DEFQON :respect:
el PEDRO!
Echt een SUPER SUPER feest!!!!!! Enigste minpuntje was et verkrijgen van eten.. Zolang gew8 ouwe werdt er gek van:s Maarja gewon TOP
ElectroniX
Holy shit! Ik verwachte er veel van maar dit was echt bruut! Vooral Brown natuurlijk :D
Eleentje
Superrfeestje! heb nog lekker gezond ook
Enovi!!!
was weer LEUK!!!!:yes:
Warm feestje.. :respect: Donkey Rollers :respect: Brennan & Heart :respect: .. Rude Awakening :bounce: .. Volgend jaar Zeker weer!!
Das war wieder eine mega Party!!! super
Esthertje :cheer:
aiaiai super!!!!! (Y)
Eva!
Het was super!! Vooral Brown!! :)
:respect: Duurde de dag maar twee keer zo lang..... :bounce:
Fck_Face
het was TE horny !!!! :D:D:D
Feeste­xpedit­ie Robinson B-)
geen woorden voor.. (Y):D alleen super kut met de bussen.. en het eten was kut geregeld.. voor de rest GEWELDIG :bounce:
Ferenc R
eindelijk een feest zonder die irritante voetbal suporters die het weer verzieken was top
Ferryking9
gekste outdoor van t jaar
Flexxx
GEWELDIG
beste feest van 2005, open air stage!!!
Frances!
Geweldig!! :d Alleen Kut dat die hekken omvielen.. heb dr nu wel last van :( Evengoed (y)(y)
Vooral in Blue en Grey gestaan. Fuck yeah, wat ging het hard! En zo hoort het ook! :jaja:
Freakin Mad
Damn wat een fuckin grote party !!
Frikan­dellek­e
Zwaar Bruut feestje:Dvolgend jaar zekers weer,hopelijk dan wel VIP Q-dance...!!!!:D
:respect: Defqon :D Vince, r_AW, Predator en Buzz Fuzz :respect:
Full Effect
ag ag wat wassut dit jaar een heerlijk vaag defqon avontuurtje zeg :bounce:
Fuzzy©
SUPERFEEST zo als elk jaar
SUPER SUPER SUPER I LOVE IT!!!! (L)
gabba
Met 1 woord GEWELDIG
Galvanized
zelfs het weer was goed ECHT EEN SUPERFEEST :bounce:
GEN-X
_O_ _O__O__O__O__O__OO_en lekker warm :P te vet
WAT EEN FEEST!!! 3de defqon maar veruit de beste!! Wat een geluid!!!
Gewoon Dirk
Nog geweldiger als de vorige 2 edities !!
GhansCore
Wat een vette shit zeg en dat weer!! :kwijl: Zekers volgend jaar weer!!
gietahh
dit feest vergeet ik nooit meer :D ja kk kk bruut gek waneeeer kan je weer kaartje halle voor :respect:DefQn:respect:
Giller!
GEWELDIG FEEST .. EEcht een Klappertjee !
GINgerrr..
zwaar dik feest! volgend zeker weer en :respect: Donkey Rollers :respect:
Gloss1986
Geweldig
te dik voor woorde
Was Superrrrrrrrrrr!!!!
Goochem
wat een uber geil feessie wat het zeg!! dit is voorlopig niet uit het geheugen te verdringen!!
super feesie
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord warm :P neej SUPER ja weet het zijn er meer :D
GEWELDIG
1 woord: GRUWELIJK!!!!!!!,Stanton en Marcel klaarde de boel
Hakkuh Annie
Echt een gruwelijk feest, jezus de grey tent was nog beter dan dat ik had gedacht. Het geluid stond lekker knetter hard. Heb me benen weer uit mn lijf gehakt :bounce:
SUPERVET!! Bijna hele tijd in black geweest, daar werd GOED gedraaid! En ook bij de andere zalen was het SUPER!! Perfecte weersomstandigheden :D :respect: :bounce:
Hardstyle Rocker­:bounc­e:
Vet feesie:bounce:!! heerlijk die zon:P :respect: Donkey Rollers, Nosferatu en natuurlijk Technoboy :respect:
Was wel een kk goed feessie en de weer zat ook mee op naar de volgende defqon ;)
Zeer bruut feest!:respect:
veel beter kan niet hoor
HFC
Tering, wreed feest! Vince, Daisy en Nosferatu :respect::respect::respect:
hoppie
OPZEKERS VOLGEND JAAR ERBIJ... PROPHET DRAAIDE KANKERLEKKER...
HP-tjuh :bier:
Megaaaaaaaaaaaa feest, hilmol lijp, rondgestuiterd en gratis Smirnoff is altijd leuk :P
HUM CLAN: CV Ho Us Marie
Nico & Tetta JEES-US
Hurmen.
duikbril rules
Hydronic
Ik wil het meisje die voor mij op het allerlaaste kaartje heeft geregeld nog HEEL erg bedanken, ik hoop dat je ut leest en me PF`t!!
super feest :respect:
Igorio
Geweldig feestje:respect: hier mogen er meer van komen :D
illie*
superrr feestjuh (y).. :yes:
Inge de gekste
Damn.... :respect: op et eten na was het echt damn goeie!!!
Insana
Ik vond het allemaal een beetje slapjes. Black was vet heet, redelijk gedraaid.. verder wast wel :vaag:
inspec­torpor­no
GEWELDIG...........................!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!
in 1 woord: GRUWELIJK. Almost perfect:D Rude Awakening:respect: (Y) Alleen jammer van de vreselijke hitte in de black-tent en dat we minstens 'n uur hebben moeten w88 o/d parkeerplaats voordat we eindelijk weg konden:/
J Q R D I :banana:
Niet normaaaaal hoe VET!! Echt waar, beste feest O­­OIT, hieraan kan voorlopig niets tippen!!!!! GE WEL DIGGGG , dikke :respect: voor Qdance
Voor de 3e keer fantastisch maar vond et wat inrichting enzo de mindere. maar verder TECHNOBOY:respect: Donkeyrollers :respect:
Echt een GRUWELIJK feessie :bounce:, volgend jaar weer!!!:jaja: Catscan :respect:
ja rune
Nico& Teta waren trouwens ook heeeeeeeeeeeeeel erg goed had ze nog nooit gzien of ghoord!! en natuurlijk evil activities ik dacht dat ze niet meer kwamen omdat ze niet in de timetable stonden maar heel blij dat ze ng zijn gekomen!!!
megggaaaaa feestje denk :D
Janamaro Barradini
beter gruwelijk aan de nootjes zitten....hoef je tenminste niet 2 uur te wachten op je eten!!! Maar voor de rest meesterlijk!!!!
Jane
EEN BETER VERJAARDAGSFEESTJE KON NIET!!!:D:D:D
Jane Doe
Vet tof.. was super!!
JaYmZziE
:respect:(y)Zeker GESLAAGD feest! De zon die scheen ( misschien iets TE warm) maargoed we hebben niks te klage gehad, de muziek was top en een geweldige afsluiter bij Open air stage RED! Kortom dit feesje ging zeer lekker! :bounce: Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!!:respect:
jeffrey85
uber geil
lekker feest :) :respect: Buzz Fuzz, Shadowlands Terrorist en Dr Rude :respect:
Geweldig feestje, perfecte dag!
Jesse Digital Skills
FUCKING GEWELDIG!!!!!!!!!!
JMG
Jaja was weer een mooi feessie dit jaar, ten opzichte van vorig jaar vond ik het terrein ook beter ingedeelt en aangekleed!
JONASOS
geweldig, super
Jones
:respect:Donkeyrollers:respect: - :respect:Tony:respect: - :respect:Max Enforcer:respect: - :respect:Beholder & Balistic:respect: - :respect:Nosferatu:respect: Geweldig feestje, ben alleen nogal verbrand, beter smeren voortaan!!
Jopio
Helemaal TOP :D
Mooi feesje ja:D! lekker weer, goeie muziek -> Peaky Pounder :respect: tot volgend jaart
JORT DE GEKSTE
vet mooi weer gehad toen en goeie muziek laterzs
JOYCEVONKY
wat een topper zeker met dat mooie weer erbij. heb me goed vermaakt. tot volgend jaar maar weer!!!!
jufffie
ik vond het in een woord geweldig!! bedankt faab!
wat n feessie was dat joh deze gaat dus wel de boeken in als TOP!
Juultjee...
geweldig
k*Sunshine*
wat een geweldig feest, helemaal fantastisch!!!!!!!:P
Kaasie :bier:
fucking dik (Y)
:respect: 2 een maximaal feesthuh!
Keszie :kwijl:
In 1 woord GEWELDIG :bounce: :respect:BLACK :respect:
geweldig
Kim H.
prachtig (L)
Het was genieten daaro!!!Wat een feest......helemaal top!!
:respect: ... Vince ... :respect:, en q-dance: super feest!! :yes:
Kluft
Was echt super. Een dag om nooit te vergete :respect:Vince:respect:
DeFQoN :respect::respect:
Krikkie
het was gezellig....
te bruut
KRK // king-of-the-hill
DAISY IK HOU VAN JE!!!!!! super hakke setje!! :P zaaaaaalig
kuijper87
:) zeker top
geweldig feesie, hopelijk volgend jaar weer :respect:
L@­dyKlènne..;­P
T was Whoehoe......!!!!!!!!!!!!
Lady LoLaKutje
oehlalalaaaa.....het was ubervetjessss...echt helemaal top(Y)!!! Black en grey area waren lekker beukend:D! En de red area was echt magnifiek:yes:!!! ..gezellige sfeer en lekker zonnetjuuuuuuuhhhh!!
Largemellow
Super feesie!!!:D Ik heb me echt goed vermaakt... Kheb veel bij de Jump gestaan, en ook bij de Red;) Twas geweldig;)
Lenny theluxe
pff wat een feest zeg , k sta nogsteeds na te trillen..:P
Liek...
The Donkey rollers. Pavo. Dana :respect:! Super feestje! :bounce: Wel warm!! Lekker verbrand :p
Lievelien
Auw verbrand, erg heet in de Black , eten was kut...ma heb me goed vermaakt !!! :bounce:
lina87
dit was super volgend jaar weer!!!!!!:bounce:
Linkshandig
buzz fuzz :respect: space invaders :respect: bad boyz :respect: lekker feestje was dit zeg volgens mij een zonnesteek maar dat mag de pret niet drukken:P
Lique21
Echt een superfeest :D
zo'n vet feest maak je niet vaak mee zeg! helemaal fantastich, defqon is da shit :bounce: :bounce:
Loudnezz®
JAAAAAHHHH was fucking gezellig, Chanine & Tho thankx hoor!!! kheb me dik vermaakt :yes: op naar de volgende party, zie jullie moguh opt strand he :P
Luca Flex
gewoon GRUWELIJK :bounce:
lunatic4life
Main stage was heel vet zker op het eind met technoboy(Y) Grey was ook goed te doen!!:Dverder echt warm en gezellig:bier:
Luo Moirs
biestig
RUDE AWAKENING LEKKER LEKKER LEKKERR !!!!!!!!!!!!!!!
M*­a n d y (F)
Het was egt super !! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :yes: Eten was wel wat minder,We hebben ander half uur moeten wachten!! Majah....DEFQON 1.:respect:
wat een super feestje!! nog beter als vorig jaar!! helemaal (Y)
M@rtin
Een pluim voor Q-dance :)
maan;)
top feessie :)
Mama loves Jami <3
Gewoon lekker naar binnen gesniekt hihih mijn houden ze niet tegen met of zonder kaart gewoon naar binnen liep om half 10 al op het terein O:) was zeker wel knal feessie alleen beetje verbrand :S
Maximaal feesten!! Defqon heerlijk
Marcus Decks
Super!!
helemaal goed :yes:
Mark Antoni
wat een geweldig feest alleen veels te warm in de black dat vond ik wel jammer!
gezellige amsterdamse muziek ouwe
MarQiee
wow wat een phatte party :D
Mart'n
;donkey rolllers :respect:
MartinVLD
Was weer een super vet Feest!!!!!! Alles goed geregeld!!!! Alleen de eettent was Klote!
Supervet feest, lekker weertje en kut catering duurde allemaal veel te lang!!
Max K
heftig feestje... uitstekend vermaakt!:xtc::bounce:
Me Johnnie
goed
Zeker super feest!!, :D
Megalodon || Oppers­tamper
aardig verbrand, maar was een erg vet feest. ben even in de blue geweest, was wel ok, maar voor de rest alleen maar black! super :worship:
DANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!! ROCKSZZZZZZZS!!!!!!!!!!! BROWN..BLuE..n RED!!! (Y)(Y)(Y)!!!! ;)
Was echt geweldig , mooi weer , leuke mensen !!! een heerlijk dag gehad!!
mellie:aai:
was weer een super feesie:D:D nu al dat zand eraf spoele:S:D
Mellow
M`n vetste feestje tot nu toe!! :bounce: :bounce: :bounce: Black :respect: Grey (y) SU-PERmooi weer.. WAT WIL JE NOG MEER!?!? :respect:
Melody­Mel:ch­eer:
Defqon was weer zoals de vorige jaren SUPER...
michel_bouli
Super.... Bij die jump kreeg je zo'n dikke smile op je smoel!! super weer en leuke mensen! Gelijk aan defqon 2003!!
Michelle(F)
Ik wil terug!!!:bounce:
WOW....wat een fantastisch feest...kan er weinig anders over zeggen :respect:
Mier de @­llerliefste
Was GEWELDIG:bounce:
net als voorgaande jaren: FANTASTISCH :D
Wat een super feest!! Dana:respect: Outblast:respect: Volgend jaar zeker weer
Mirjam
Was echt een top feest,mooi weer en leuke mannen, en goeie muziek beter kan het niet
Het was echt geweldig, en idd die lui 8ter de foodstands, waren niet altijd even handig bezig, maar ja er staatt dan ook niet 1 persoon voor je te bestellen, maar vet veel meer. DefQon rulez!!(K)
Gewoon 1 woord geweldig!
Defqon1 was super! Sfeer en het goeie weer maakten het helemaal compleet. Heb genoten van Luna en The Prophet :-) Het zand zit alleen werkelijk overal, dus ik spring nu maar ff onder de douche ;-)
Vortex de gekste ;) haha! Was een superfeest, goede sfeer, het weer, alles was perfectos :), op naar volgend jaar! :yes:
Mits :banana:
Masterlijk feestje, volgend jaar weer:D
Defqon was SUPER!!! en het weer was helemaal top oftewel geweldig feest!:)
gefaarlijk feestje ech top
Mo..
:respect: me eerste Defqon maar zeker niet mijn laatste :D heb me goed vermaakt :D
Morena Dulce
Wat een geil feest zeg :kwijl:
MR PIERRE
zo zeker een bruut feesie ik zeg nosferatu de man van de avond
dit feest was echt VET FEEST we hebben een mooie dag gehad ALLEEN HET ETEN DUURDE KK LANG
Mr_M
Wat een feestje! :bounce: :respect: Technoboy :respect:
MvB
Wat een topdag!!! verslag te lezen op http://partyflock.nl/report/6158.html
(K) GOEDE SFEER (K) mooie mensen :bounce: DEFQON1 RULEZZZ!!! Zo hoort een feest nou te zijn. GREY was de topper en heb ook lekker veel JUMP! gehoord :kwijl: :nee:terug richting bussen was een K-eind:nee:
N1!
kicke
was een leuk feesie,alleen jammer van ,t zand...
SUPER
SUPER FEEST!! BESTE FEESTJE OOIT :respect:
Naomi S
Wat was dit een TE gek feestje... Op naar de volgende..!!
NathalieF
vette shit!(y)
DIT WAS WEER EEN SUPER DIKKE PARTY !!!!!! HET STUIVENDE ZAND WAS ECHT SUPER KUT MAAR OVER HET ALGEMEEN WERD ER OVERAL SUPPER DIK GEDRAAID DUS SUPER PARTY
Neomi!!
vet vet vet feest, he vetste feest ooit vind ik
NickFTA
Nosferatu, Vince, Shadowlands Terrorists, Evil Actvities.... GODDAMN !!! Hardcore, the people want more !!!
het was een super gaaf feesje...de sfeer was echt geweldig (Y) bedankt Qdance :respect:
Niekeeps
Machtig feest :d ik zeg meerdagsevenement ;)
ninanaomi :bye:
in begin er last van de warmte gehad :s maar weer SUPER vermaakt :bounce:
noukkie
was een goed feest :respect: donkeyrollers en LUNA!!!!
was een fantastisch feessie lekker die zon
Noxa
Tering wat een vet feest. Super weer, supermuziek, super sfeer!!
:respect: PERFECT feestje :respect: :bounce: VOLGEND JAAR WEER!!! :bounce: Dan mag t wel iets koeler zijn :9 :D:D:D:D:D
O:) ES O:)
Lekker horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :bounce:
:respect: [b]Predator en Shadowlands Terrorists[/b]:respect: egt mega vet :bounce:
Mijn 3e DefQon en weer helemaal geweldig! En nog lekker verbrand ook :P op naar volgend jaar
O:)Kleintje O:)
Was een zeer geslaagd feestje erg warm maar dat mocht de pret niet drukken. Pff de hardcore tent was gewoon te WARM helaas maar verder :jaja:
OelslüV
bedankt maaike voor dit gezellige uitje
Oldskool!
Heerlijk feest! Jumpstyle :yes:
omar suarez
gruwelijk feest respect voor de Q
Online aggression
GEWOON KK VET :cheer:
Super Super Super!! (Y) Had de Donkey Rollers maar af laten sluiten op de main!! Wat een geweldige set gaven die jongens weg daar in The Blue!! :respect: 2 Jowan, Zany, DV8 en Jordy Lishious :respect:
oopie | OPTJENKERE
top feestje met daisy en rude awekenings als helemaal top:respect:
Heb een topdag gehad (y) was een goed feestje :yes: The Prophet, Technoboy :respect: en Nosferatu was vet Q-Dance :respect:
Overd0ze
:O :D
:D goed geluid goed weer opzekers volgend jaar weer :D:D
Papa Kozzy
oja en de jongens en meiden van de bar nog bedankt voor de gratis Q-bite het is goed blijven gaan met mij mijn maat niet hahahaah :D en de organisatie nog bedankt voor het camouflagenet
Papa Pitstyle
beste van de drie
Para! Beter dan vorig jaar! Oei wat een set van Peaky Pounder & The Donkey Rollers :bounce: & Pila niet te vergeten !!!
heel heel vet feestje!!! :respect: Donkey rollers :respect: Alpha twins :respect:
Party Marty
DEFQON :respect::respect::respect:12 uur lang non-stop stuiteren :bounce::bounce::bounce: Eten duurde inderdaad veel te lang, uur in de rij was geen uitzondering, en dan waren het fruit en de broodjes kaas nog eens op ook, en friet moet ik niet, grrrrr :@ Orange viel me zwaar tegen, geluid veel te hard, Yellow was echt bruut, Igor S :respect: en Nick Sentience :respect: Blue: DJ Duro :respect::bounce: Pila :respect::bounce: en als afsluiter Technoboy tot tegen half 12...SUPERRR !!!
partymuisje :woepwoep:
Was weer een top feestje.. op laatst heel erg ziek geworden van de hitte waarschijnlijk:( maar veder een prima dagje gehad
Pass-Out
zeer vette shit!!!! volgend jaar weer hoor :P
Patricia
Sucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet ik hier nog iets over zeggen dan??? RED & BLUE Masterrrrr
Peer :beer:
wat een feest:respect: egt helemaal te gek:D volgend jaar weer:jaja:
Persistent
wat een vet feest :D en technoboy wat een afsluiter :D
hmmm ging wel z draaide niet hard genoeg naar m zin maar was wel gezellig op al dat raar volk naar!!!! ghehehe
GEWELDIG feest !! Hard staan beuQen !! :bounce:
In 1 WOORD GWELDIG, wat een mooi weer, gezelligheid en hoop goede dingen, tot volgend jaar laterss
Plienie
Leuk feest,eten k*t geregeld...en lekker verbrand!!:bounce:
gruwelijk machtig feestje:jaja: volgend jaar zeker weer:bounce: Q-dance:respect:
was wel vet (über VET!)
kan iemand mij vertellen hoe de site heet waar die donkere gast foto's voor maakte ? topfeestje
Princesje (K)
Wat heb ik een vet feest gehad zeg.. Echt niet normaal! :respect: Allemaal super mensen om me heen, lekker weertje en de muziek was weer optimaal! :yes: Vooral Marieque bedankt, et was echt een topfeest met je!! We gaan snel weer samen feesten! Dikke :kusje:
prof Barebas
dussssssssssss
Pudani
vetste feessie ooit!
QLUBTEMPO
Zeer zeker een vet feest! Supervette dag gehad!
Vet -> Vetter - > DefQon
Strakke muziek.. veel zon.. en veel mooie vrouwen.. ist erges beter??!
was me 1e maar zeker niet me laatste DefQon. Dietsj je was en bent een toppertje (L)
Rabedoes
Wat een geweldig feest!! super!!:respect: alles zat mee:) top!!
SUPER <GRANDIOOS<BUITENGEWOON :respect:
Reedie :bier:
behoorlijke vette shit
ReLSMuRF
UBERFEEST!! t weer was geweldig en niks mooiers als op een party in de zee naar de zonsondergang kijke met je zatte vaaghoofd :worship: :love: aan alle 35.000 medepartypeople t was geweldig (y)
RickyBravo
GEWELDIG!! egt een super feest, allez was goed!! :D
knaller van het jaar
rienksel
ZONNESTEEK!!!!!! maar wel top!!!!!!
need i say more..? :nee: Grandioos en Magistraal dit feest.. Puur genieten daar! Whieuw... :D
Ro...­:banana:
Donkey Rollers!!! Het was weer super!! :respect: :bounce:
RO3L
SUper RelAx FEeSjeeee!!
Eten was te kut
Robson
What a party :bounce: heb genoten vandaag!!!
GWELDIG!!!!
RoOmieY
Voor ons een duur feesie maar was Super Gezellie.. Lekke verbrand ook whahaha
RooSZa
me eerste grote feesttt....en et was egt super..!! goeie sweer goeie musiek alles goed geregeld:D
RUBY!
Woooooow wat een vet feest (Y) Q-dance!! Het weer was super... en dj's draaiden geweldig!!
Rudy303™
spierpijn, hoofdpijn, geld op, alles verbrand... was dus weer RELAXT!
GRUWELIJK:bounce:
3 woorden: Super, Geweldig, Schitterend!!
SUPERFEEST!! :respect: Auw, mijn schoudertjes zijn rood :(
SaasjuH
erg warm, gelukkig 3 uurtjes pauze gehad van de barrunner:d:d maar t was weer een mooi feessie achter de bar:d
saB.
egt een SUPER feesje!!!!!
sabje3000
Heb me echt super goed vermaakt!!!! voornamelijk in grey:bounce:
We hadden een paar tickets gekregen en gingen op goed geluk naar Defqon. Uiteindelijk waren de kaarten vals en kwamen we niet binnen. Maargoed, we waren niet getreurd:D lekker op Zandvoort gelegen de hele middag en s´avonds heerlijk naar m´n nest gegaan. Weer geen drugs gebruikt dus ben zeer tevreden:respect:
Saskia :honger:
idd gruwelijk!!!! buzz fuzz en nosferatu :bounce: heb nu een gekneusde enkel door 1 of andere mongool die tegen mn poot aan moest trappen... maar geeft nix! het was net zo geweldig als vorig jaar!!!!!!! :bounce:
was wel knalle
Sebastiaan™
Gruwelijk b) Mooi weer, de drank voorziening was goed, Qeile Chicks met bikini's (heel veel) goed geluid, gezellige mensen :D oftewel een goed feestje ouwe :jaja:
Sennos
Toppertje! :D Heerlijk weertje, af en toe te warm mja overheen kijken :P Echt een PRACHTIGE OPBOUW! Jesus wat een groot terrein! O: Heel de dag alleen maar rondjes gelopen en genoten van de muziek! (Y) Al viel de muziek best wel mee.. IK had meer van Defqon verwacht.. Teveel op verheugd maar toch te naar mn zin gehad en zeker volgend jaar weer! :D Mensen t was toppiej met jullie!(K) >Foto's komen v/d week nog op aapje.net<
Shanna B)
onvergetelijk!!!:D
Sharky
Was Qnalluh geblazen op het strand :D alleen die vreettent wat een ellende verder Q-Dance :respect: voor jullie
fanhasjties
Sierellûh©
GEWELDIG!!! Vooral BROWN & RED! supervermaakt!!! En super lekker weer!!Bruut feestje :jaja: :respect:
Het was leuk en gezellig, alleen een beetje te warm, maar de vorige 2 edities waren beter :jaja:
:respect: Vince & r_AW :K super vet feest (y) :D
smaikel
wat un kut feest ;)8)
Snanzelot
rats van de kaat :[ black (y)
snep
gewoon een super feestje
Snipes
super feest zoals ieder jaar
het was weer te gezellig _____// ff lekker de animal uitgehangen daaro!!...
ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAR GOED. RESPECT & THANKS TO Q :)
gezellige sfeer, was leuk, alleen jammer dat er geen speedcore en terror aanwezig was :/ voor de rest prima vermaakt(Y)
Splendid <Mr.­ Blonde>
Wat een achterlijk ziek feest!! ;P Grijs!!
super feest!!!!! volgend jaar cker weer vd partij!!!!!!
SteFaNNo
Bruut feestje zo eentje moet vaker gegeven worden!!!!!!
ALLEEN JAMMER DAT IK 3 UUR NAAR DE AUTO HEB LOPEN ZOEKEN !
GEWELDIG!! :respect: Wat mij betreft echt het feest van het jaar! Top! :D Volgend jaar zeker weer! :D
Suupke
GEWELDIG feestje :bounce: volgend jaar opzekers weer :yes: !!!
SuuSje!!!!
Super geslaagd feestje! helaas eigenlijk iets te warm!! :xtc:
Svensation B)
Brennan & Heart :respect: Nog beter dan Donkey Rollers! Technoboy teleurstellend (weer)
Wat een ongelovelijk kut geregelde vreet bende mja Feestje was weer top:)
op naar de 4e keer! :bounce:
Tammy *
70 euro voor het kaartje betaald maar het was het zeker waard!! wat een super feest!! Nondejuu!!! :respect: :bounce:
was echt gezellig daar:d
Techno­boy4li­fe
SUPERFEEST!!!!! Het einde op de main was gewoon TE GRUWELIJK:yes::bounce:
Technota
Ik heb me prima vermaakt bij de TECHNO alleen meteen de laatste keer WAT EEN PUBLIEK ZEG!!!!
Terrorkip
helemaal te gek. Lekker de hele dag staan stampen. Volgend jaat zeker weer
Tha Dancer
DAMN dit was echt een super te gek feest... Zo hoort elk festival te zijn...
The Desolate One
was een top feest, lekker weer, goede sfeer, relaxte mensen, goede muziek en wat een werled set van dj vince!!
The Grimreaper
het was mijn 100ste feest en het was in 1 woord geweldig. :D
The KLIT Commander
Godver.. wa was da heerlijk zeg! :respect:Ruthless:respect:MC Villain:respect:
The Pope
Superlink weer! Defqon staat altijd garant voor een superdag, zeker beter dan vorig jaar maar kon net niet tippen aan 2003..
The Untalented One b)
gruwelijke sound:D gruwelijk veel :bier: en :smoke: ...echt diepzinnig gewoon:D :respect: PIRKY DJ :respect:
The Vinyl Pimp
van de 3 Defqon's die er zijn gehouden vond ik dit de meest geslaagde (y)
was echt te vet B) me stem is alleen een beetje weg maar ja :p
Ti Ta Tjonie
sow, supervet!!!!NIET NORMAAL......alles was gewoon goed!!!
Tim :X
:respect: ouwe school :respect: geweldig feest..heerlijk :D
tischke
Wow, dit was echt zoooooo extreem te gek he :D Nog nooit zo hard staan stampen!!!!! Volgend jaar weer :D:D:D:D
TiZzMo
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTER!!! PROPHET, B­EHOLDER/BALISTIC/WAXWEAZLE HELDEN!
Tjitty
Zo wat en geweldig feest :bounce:
Het weer was goed, de gofast lekker, en de muziek was hard... Wat wil een mens nog meer?!
Toch wel leuk
Lekker weertje lekker feestje cker naar m'n zin gehad :yes:
Beste feest ooit tot nu toe!!
TommyD
ZEER MOOI....! ZEER MOOI....!!!
TOMzaii
WERELDS, SUPER, zoek het woord! maar dit was zeker een mooi feestje! see you next year!!!!!!
kwamen niet binnen. dat zuigt :( die 500 hadden ze ook nog maar naar binnen moeten laten!
TuRnT@­bL€ JuNkI€
super hard feest!! :respect: to the Alpha Twins wat een snoeiharde set:yes:
goedd vet feest alleen was iets te warm :D
Heerlijke party! Lekker gedanst en gezond (Y) :P
UTCA_Chin
Ondanks de drukte en de hitte was t n super vet feessie(Y)!!! Lekkr knallen in Black!
UTCA_­DE_­GABBER:xtc:
JA DOEN WE VOLGEND JAAR NOG EEN X :respect: :respect: !!BLACK!! :respect: :respect:
Utreg-P@­rrtyGirl
Helemaal geweldig!!! Nu al zin in volgend jaar, hopen we weer op het zonnetje ;)
WEERGALOOS!
heerlijk weer alleen jammer van de eettenten en stuifzand voor de rest heb ik me uitermate vermaakt en het meest bij de techno tent en waarom ? heb genoeg redenen Defqon :respect:
jaja ckers geslaagd feest (the black dan in ieder geval) jaja volgend jaar weer (uden)
GE-WEL-DIG
Het was weer een meesterlijk feestje :respect: The Donkey rollers :respect: en de afsluiting met :bounce: Technoboy & The Prophet :bounce:
WaKkA, and now he's gone
D.O.N.K.E.Y.R.O.L.L.E.R.S !!
Wals B.
Donkey Rollers waren het toppunt B&H ook zwaar relaxed
Water Joe Junkieee
PROTHEUS!!! :respect:
Weer eens wat anders
GODVERDOMME WAT EEN PARTY. ECHT TE RELAXED GEWEEST­ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!
weet_­geen_­man
cker een geslaagt feestje ziek weer zieke muziek :p wa wil je nog meer ;) ik vond o.a.key Rollers en Technoboy echt (y) :bounce:
welten
zoveel kippenvelmomenten op 1 dag... zo hoort een festival te zijn :respect:
Wickie ©
echt een GEWELDIG feest!!! :jaja:
willeke
In een woord GEWELDIG :bounce: Was het vandaag maar weer defqon ;)
Xantos187
DEFQON was HEERLIJK :yes: super feesie :P :bounce: GREY was machtig (Y)
Yap
Dr. Rude, je was geweldig!!! Show some :respect: for Dr. RUDE!!!!!!!!!!
Peaky & Rude Awakening roeleerden :D
~*b@loutje*~
Alles was PERFECT!!t weer,de muziek...! :yes: enne Yves wat draaide je VET :respect:
~*­Insane In My F*­cking Brain*­~ :bounce:
maar heet dat het was verder zeker wel vett allen het geluid nivo mag hoger time out de gekste
~Yous~
Brown, black en grey (y)
Geslaagd Vaag TE VAAG leuk feesie VORIG WAST BETER
×//»[M­]íssY*­[D]utch!!O:)
geweldig

Line-up Defqon.1 Festival

1Blue
za 11:00 - 12:15:  hardcore
za 12:15 - 13:15:  hardstyle
za 13:15 - 14:30:  hardstyle, hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
hardcore, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardstyle
za 17:00 - 18:15:  hardcore, house, hardstyle
za 18:15 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardstyle
za 21:45 - 22:45:  hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
2Black
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:15:  🇮🇹 hardcore
za 15:15 - 16:45:  hardcore, house, hardstyle
za 16:45 - 18:00:  🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 21:15:  hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore
· MC hardcore
3Orange
za 11:00 - 12:30:  🇨🇭 techno, trance
za 12:30 - 14:00:  house, trance
za 14:00 - 15:30: 
techno, hardstyle, trance
za 15:30 - 17:00:  🇬🇧
za 17:00 - 18:15:  techno, trance, house
za 18:15 - 20:00:  🇬🇧 house, hardstyle, trance
za 20:00 - 21:30:  trance, house
za 21:30 - 22:45:  🇷🇺
· MC hardcore, hardstyle
4Yellow
za 11:00 - 12:30:  techno, hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 retro, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹
za 15:30 - 17:00: 
za 17:00 - 18:30:  🇬🇧 house
za 18:30 - 20:00:  🇫🇮 house
za 20:00 - 21:30:  hardstyle
za 21:30 - 22:45:  🇮🇹 hardstyle
· MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Green
za 11:00 - 12:30:  techno, trance, psy
za 12:30 - 14:00:  🇩🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇨🇦 techno
za 15:30 - 17:00:  🇪🇸 techno
za 17:00 - 18:30:  🇩🇪 techno
za 18:30 - 20:30:  techno
techno, downtempo
za 20:30 - 21:30:  techno, hardcore, trance, hardstyle, house, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
· MC drum & bass, hardcore, hip hop, metal
6White - chill out
za 11:00 - 13:00: 
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:30:  house
za 16:45 - 18:15:  house, techno, trance
za 18:15 - 20:15:  house
za 20:15 - 22:00:  house, techno, trance
7Grey
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 house, techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
za 17:00 - 18:30:  drum & bass, hardcore
za 18:30 - 20:15:  hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live hardcore
za 20:45 - 22:30:  hardcore
· MC hardcore, hardstyle
8Brown - open air
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  trance, retro
za 14:00 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno
za 17:00 - 18:30:  hardstyle, hard techno
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, retro
za 20:00 - 21:30:  hardstyle
techno, hardcore, trance, hardstyle, house
za 21:30 - 22:45:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
· MC hardcore
9Red - open air
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 12:30 - 14:00:  hardstyle
hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, trance
za 17:00 - 18:30:  hardcore, hardstyle
za 18:30 - 20:00:  techno, hardstyle
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇮🇹 hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
10Purple
za 12:00 - 13:15:  trance, hardstyle, house, hardcore
za 13:15 - 14:30:  hardstyle
za 14:30 - 15:45:  hardstyle
za 15:45 - 17:00:  house, techno, hardcore, trance, hardstyle
za 17:00 - 18:15:  hardstyle
za 18:15 - 19:30:  techno, hardstyle, trance
za 19:30 - 20:45:  hardcore, house, hardstyle
za 20:45 - 22:00:  hardcore, house, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Organisatie Q-dance van dancefestival Defqon op het Almeerderstrand bij Almere heeft zaterdag ongeveer vijfhonderd valse kaarten in beslag genomen aan de poort. Dat zijn er minder dan verwacht, zei een woordvoerder van de organisatie. 414
Voor het Defqon 1 Festival van aankomende zaterdag zijn valse kaarten in omloop. Als je je kaartje bij een officieel TicketBox verkooppunt (alle filialen van TicketBox en de Free Record Shop) of via TicketOnline hebt gekocht is er geen reden tot zorg. 825
Al weken gingen er onder publiek en organisaties van Dance evenementen geruchten dat er vele duizenden valse kaarten in omloop zijn voor de festivalzomer. Honderden E-mails werden ontvangen door organisatoren met vragen over de echtheidskenmerken van de kaarten. Naar verluidt gaat het om kaarten die niet van echt te onderscheiden zijn. 348
Defqon 1
17 maart 2005
Op 18 juni dit jaar vindt het Defqon.1 festival plaats. Aanstaande zaterdag start de voorverkoop. Niet zoals je gewend bent bij de TicketBox en Free Record Shop, maar op Ticketonline.nl 288
Defqon 1
3 maart 2005
Eigenlijk behoeft de naam Defqon.1 geen uitleg meer, maar voor degenen die niet weten waar het voor staat, hier nog één keer de uitleg: DQ1 is hét festival waar elke mogelijke harde stijl in de dancemuziek is vertgenwoordigd door een tent of een open air stage. Dit jaar heeft de organisatie toestemming gekregen om een stuk van het strandgras erbij te gebruiken, waardoor er naast de area’s die er vorig jaar ook waren een aantal extra muziek stromingen aan bod komen. 365

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Defqon uitgaan33
Defqon of Qlimax? f:hard211
Welke LIJER (S) hebben onze banden / velgen / versterker/ en wiet ook nog weg gegapt :( gemeenschap92
Defqon tracklisting muziek81
Defqon of sensation black? f:hard42
(gesloten) Defqon.1 Neppe kaarten f:hard216
Tranceballers vs Bang Bang muziek21
Het grote "foto´s / filmpjes van defqon" topic!! f:hard528
SBS 6 Hart van Nl ingelicht over kaarten defqon f:hard105
defqon 1 2005 dvd f:hard99
DJ Pass-Out set defqon 1 muziek108
PartyFlocks's Net Niet Gehaalde Defqon1 Talent DJ's :( muziek83
Speciaal voor alle genaaide Defqon gangers humor53
De grote Defqon zandkastelenbouw contest humor42
(gesloten) Defqon1 2005 draaien1023
wie o wie heeft op Defqon wat gezien f:hard75
Losse vellen gezondheid50
sets defqon muziek201
(gesloten) Het grote 'onnozele Defqon kut-topics topic' humor1490
donkey rollers muziek82
Sex op Defqon? liefde40
defqon... hoe heet dit nummer??? muziek22
het grote Hoe was Defqon Topic f:hard1084
bankpas gevonden @ defqon f:hard53
audio bullys muziek16
het "grote" ik ga niet naar defqon topic f:hard132
Wie is er allemaal verbrand op DefQon? f:hard66
Defqon .1 2005 Talents Webvote draaien2121
Defqon1 Talents muziek26
Best DJ of Defqon muziek161
Defqon 1 T-Shirt Winnaars actueel37
Busreis naar DEFQON vanuit Hardenberg e.o. f:hard24
Telefoon verloren :( f:hard36
Camping @ Defqon1 2005 locaties87
Defqon 1 30 Min Demo Pass-Out :D draaien36
wegwerpcamera Defqon f:hard18
Defqon1, krabben op rare plekken f:hard38
wie heeft mijn digitale camera gevonden op defqon? f:hard20
Is er al een Time table bekend voor Defqon ??? f:hard139
Busreis Defqon.1 vanuit Weert e.o. f:hard478
Camera verloren op defqon f:hard52
(gesloten) afgelopen defqon beste feest ooit! f:hard4
Strenge Controle kaarten bij Defqon i.v.m. valse kaarten! f:hard482
Ticket unlimited f:hard28
(gesloten) donkey rollers @ defqon 06.18.2005 muziek29
wil jij techno op defqon 1?? f:algemeen54
Het grote "Ben geweigerd (of binnengekomen) met vals kaartje"-topic f:hard378
Ingebroken in auto op DEFQON gemeenschap29
Defqon produkt kleding24
(gesloten) 2 kaarten voor defqon gezocht tickets6
(gesloten) foto's defqon site14
Defqon Talents 2005 muziek11
(gesloten) dvd f:hard3
(gesloten) Bij DEFQON_1 over het hek heen geklommen :p f:hard78
Waarschuwing op Defqon !! f:hard122
draait evil activities nou wel op defqon 1 f:hard30
(gesloten) nummertje van defqon muziek17
buskaarten event travel f:hard30
(gesloten) kleuter party voor genodigden.. f:hard10
(gesloten) Defqon deel 2 haha f:hard5
(gesloten) Wie weet wie dit is??! ---> Defqon f:hard70
(gesloten) foto's blue stage DEFQON?? f:hard5
verliefd op Defqon liefde38
(gesloten) Defqon1 f:hard19
Lekkerding op Defqon met een blauwe VW Golf f:hard49
(gesloten) Defqon toch geweigerd!!! f:hard21
(gesloten) defqon 2005 filmpjes!?!? f:hard7
(gesloten) Geweigerd DEFQON!! f:hard26
Wie o Wie muziek11
Bus naar Defqon 18-6 vanaf Almelo f:algemeen87
gangbangen op defqon! humor43
(gesloten) word jij ook zo moe van al die defqon toppic's f:hard27
Bus vanuit ASSEN naar Defqon.. f:hard12
(gesloten) partypics defqon! f:hard5
(gesloten) Foto's DefQon.. f:hard8
(gesloten) Defqon 1 livesets f:hard7
(gesloten) Afsluiting Defqon 1 Technoboy muziek36
(gesloten) [GZ] 2x defqon tickets8
(gesloten) Wat vond jij het meest MAXIMAAL opf Defqon 1. f:hard33
(gesloten) wie was die leuke gozer die achter dj ruthless stond bij brown open air?!? f:hard7

9 opmerkingen

ik had een vals kaartje :cry:
Uitspraak van |Prod!gy| op vrijdag 16 maart 2007 om 20:54:
ik had een vals kaartje


Ik ook :O

Maar die kerel bij wie ik het kaartje had gekocht, wist het ook nie dat ie nep was.. Gelukkig me geld wel terug gekregen en een nieuw kaartje gekocht :bounce:
 
Megavette party!!!
 
zoo gruwelijk .. :bounce:

:vaag:
Donkey Rollers hebben hier een legendarische set gemaakt :cheer:
Toen kon je na 2 weken nog gewoon een kaartje kopen :)
 
Uitspraak van Breda-Mike op zondag 5 juni 2011 om 10:21:
Toen kon je na 2 weken nog gewoon een kaartje kopen


Ja idd!! :D nu niet meer...
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Uitspraak van Breda-Mike op zondag 5 juni 2011 om 10:21:
oen kon je na 2 weken nog gewoon een kaartje kopen


voor 45 euro