Partyflock

Forumonderwerp · 768600
2702x bekeken
Waarschuw beheerder
Lsd, wie kan mij daar wat over vertellen?

alvast bedankt.

Waarschuw beheerder
het is slecht voor je :)
Waarschuw beheerder
het is het omgekeerde van Dsl
Waarschuw beheerder
je gaat er van spacen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Vage shit.....Fear and lothing gezien toch :-)
Waarschuw beheerder
Ken er zat die erin zijn blijven hangen...

gooi het in de groep!

Waarschuw beheerder
of niet

Waarschuw beheerder
donateur
tja het is echt niet goed voor je... .....

en het is geen leuke drug... beter aan de paddo's das wat veiliger....en ook een vage trip!

Waarschuw beheerder
tsja paddo's ... beter :yes: maar super vaag :P:D

Waarschuw beheerder
ik vind je maar een stakker!!!

moeten we je nou stoer vinden dat je het wil proberen?
of is het een meeloop-aktie?

:)

Waarschuw beheerder
Ask Lucy.... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Likje M.
Ken er zat die erin zijn blijven hangen...

gooi het in de groep!

Ik ben erwel benieuwd naar... maar doen doe ik het dus voorlopig echt niet... net alle andere heftige harddrugs als heroine.. etc... misschien als ik als ik echt aan nieuwe ervaring toe ben... als ik 80 ben ofzo... en toch al op me einde ben :D

Als ik al die ervaringing lees van anderen... en wat ze nu zijn... mij niet gezien..

Waarschuw beheerder
donateur
is een meeloop aktie!! Mee lopen met drugs...

wat is het volgend ewat je gaat proberen?? crack of de hero?

eigenlijk moeten we hem stimueleren... zoekt hij zel fmaa ruit hoe het voelt :P

sja en als hij ECHT op zoek wil naar iets ECHT vaags dan moet hij het ook gewoon maar proberen... I say..... .Don't Do Drugs...... ik blijf het zeggen... :D
Waarschuw beheerder
nee
over de mensen die erin zijn blijven hangen
hoeveel kenje er ??

Waarschuw beheerder
okee doen we..

je moet et egt proberen KNULLETJE!!

misschien gaat er een hele nieuwe wereld voor je open

Waarschuw beheerder
donateur
hahhhahaha :X

en het zijn er genoeg.. that's one thing for shure!!

Waarschuw beheerder
donateur
het is een trip die gelijdelijk binnen komt zetten... dus niet echt inslaat.... hiihhihi

vervolgens.. begin je te schuimbekken... te trillen op je benen..... Je hard verdubbeld zijn slagen...

en dan....
Waarschuw beheerder
want ik ken wat mensen die er een prachtige tijd aan hebben gehad,
en welleens slechte momenten gehad, maar dat waren ze dan ook zelf schuld :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
meestal he met drugs... je eigen fucking schuld!!

dat vind ik het stomme aan een Junk..... toch het topunt van egoisme....

maar goed...

ga naar dromenland.... zonder drugsssssss
Waarschuw beheerder
hier
hebje info
http://www.drugsinfoteam.nl/LSD.HTML
Waarschuw beheerder
mindfuck!

Waarschuw beheerder
enig spul, mensen die zeggen dat het slecht is zijn gewoon bang :jaja: [ Sanity is for the WEAK ]

UIT JE BOL
Gerben Hellinga en Hans Plomp

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15- LSD-25

"To go to Hell or fly Angelic, just take a pinch of psychedelic."

In 1938 produceerde de Zwitserse chemicus Albert Hofmann de vijfentwintigste verbinding uit lysergzuur bij zijn speurtocht naar nieuwe medicijnen. Het duurde nog vijf jaar voordat Hofmann bij toeval ontdekte wat voor wondermiddel hij had gemaakt. Bij het onderzoeken van LSD-25 kreeg hij zelf een miniscule hoeveelheid binnen.

Hofmann schreef: "Afgelopen vrijdag, 16 april 1943, was ik genoodzaakt ‘s middags mijn werk in het laboratorium te onderbreken en naar huis te gaan, omdat ik plotseling erg rusteloos en een beetje draaierig was gewor-den. Thuis ging ik liggen en verzonk in een niet-onplezierige, roes-achtige staat, die werd bepaald door een buitengewoon sterke verbeelding. In een soort droomtoestand, met gesloten ogen (Ik vond het daglicht onplezierig schel), nam ik een voortdurende stroom van fantastische beelden waar, bizarre vormen met een intens caleidoscopisch kleurenspel. Na ongeveer twee uur werd deze toestand minder."

De belangstelling voor de geheimzinnige werking van LSD-25 was gewekt en Hofmann begon met collega’s aan een serie experimenten. Al gauw begrepen zij dat deze stof verwant was aan het al langer bekende mescaline. In 1927 had de Duitse farmacoloog Beringer erop gewezen dat een mescaline-ervaring leek op schizofrenie. De medicijnfabrikant Sandoz zocht in de psychiatrische hoek naar een toepassing voor LSD-25. Het middel kwam ter beschikking van psychiaters, om het in de behandeling als een "waarheidsserum" te gebruiken, dat verdrongen ervaringen naar buiten bracht. Ook begonnen sommige onderzoekers het middel zelf te gebruiken, om zo de toestand van hun patiënten beter te begrijpen.

Maar ook de CIA kreeg belangstelling. Was LSD-25 misschien bruikbaar bij ondervragingen of als biologisch wapen ? Onwetende mensen kregen LSD toe-gediend, soms met fatale gevolgen. Pas twintig jaar later kwamen enkele praktijken van de CIA uit die tijd aan het licht. Intussen groeide de groep mensen die ervan overtuigd waren dat er met de ‘psychedelica’ meer te doen viel dan patiënten genezen of spionnen onder-vragen. Schrijvers als Aldous Huxley en Ernst Junger zagen LSD-25, en andere entheogene middelen, als een sleutel naar een hoger bewustzijn.

Tot het begin van de jaren zestig bleef het gebruik beperkt tot een kleine groep psychonauten, geïnteresseerde kunstenaars en geleerden. Toen kregen enkele jonge onderzoekers van de Amerikaanse Harvard Universiteit in 1962 een grote hoeveelheid LSD-25 in handen. Zij namen het middel zelf in en beleefden entheogene, kosmische ervaringen. Vervolgens ontstond er een ideologisch verschil van mening tussen de eerste gebruikers als Hofmann, Huxley, Osmond en Junger en de nieuwe generatie met mensen als Leary, Hollinghead, Ginsberg en Vinkenoog. De "ouden" wilden alleen diegenen die daar klaar voor waren "omturnen", terwijl de jongeren daarentegen LSD-25 ter beschikking wilden stellen aan iedereen, om zo de wereld te veranderen. Vanaf die tijd verspreidde LSD-25 zich razendsnel in het westen.

In San Francisco ontstaat de "psychedelische revolutie". Overal verschijnen groepen en communes, die een andere manier van leven zoeken. De slogan "turn on, tune in, drop out" wordt de leidraad van de nieuwe generatie, geboren in en rond de laatste wereldoorlog. Jonge muzikanten "zien het licht" en verspreiden hun nieuwe boodschap onder de jeugd. Het is niet langer "Why must I be a teenager in love ?", maar "Lucy in the Sky with Diamonds". Groepen als Grateful Dead, The Beatles en Jefferson Airplan bereiken miljoenen jonge mensen en overal popelt de jeugd om kennis te maken met het nieuwe tovermiddel.

In Amerika zingen jonge scholieren op de wijs van Vader Jacob:
"Marihuana, marihunana,
LSD, LSD,
College kids are making it,
Highschool kids are taking it,
Why can’t we ?
Why can’t we ?"

Ook in het "Magies Sentrum" Amsterdam, zoals de stad toen genoemd werd, hing er een verandering in de lucht. Er werd al geëxperimenteerd met hennep, opium en mescaline voordat LSD-25 hier ook bekend werd. De provobeweging draaide op volle toeren. Hoewel sommigen LSD-25 hadden afgewezen als "che-mies", verspreidde het gebruik zich snel, vooral toen het door jonge schei-kundigen in Nederland zelf werd geproduceert. Toen provoceerden de provo’s het bange "klootjesvolk" door het idee te opperen LSD-25 door het Amsterdam-se leidingwater te mengen. De autoriteiten, die sinds enkele jaren jacht maakten op wietrokers, grepen deze grap aan om LSD-25 en andere entheogene middelen tot harddurgs te bestempelen en te verbieden.

"Wat kunnen mensen in hun leven meer bereiken Dan dat de God-Natuur zich aan hen openbaart ?" (Johann Wolfgang von Goethe)

LSD-25 en andere entheogene stoffen zijn middelen om deze "God-Natuur" in onszelf te beleven. Het idee van een "psychedelische revolutie" is dat je de wereld niet kunt verbeteren met geweld en wetten, maar door een inner-lijke omwenteling, die bij jezelf begint. Alles wat mensen gemaakt hebben, begint in de geest. Ieder gebouw, iedere wet, iedere oorlog is in de geest begonnen. Wie de maatschappij wil omvor-men, moet dus eerst de menselijke geest veranderen. Daarvoor is LSD-25 een erg geschikt, maar ook riskant middel.

Het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter. In andere culturen was een jarenlange voorbereiding nodig voor iemand een innerlijke ontdekkingsreis mocht maken. Wij hebben nu een middel ter beschikking waarmee we binnen een uur daar kunnen zijn waar men vroeger een half leven over deed, maar dat betekent ook dat de problemen die men vroeger langzamerhand leerde overwinnen, nu in een klap op je afkomen. Het is niet altijd even leuk wat je ontdekt, als het "derde oog" zich opent. In iedereen zitten duistere kanten en schuilen er onbewuste addertjes onder het gras. Dat ontdekte Albert Hoffman al bij zijn tweede proef met LSD-25:
"Een demon had bezit genomen van mijn lichaam, mijn zintuigen en mijn ziel. De verschrikkelijke angst om krankzinnig te worden hield mij in zijn greep."

Wij wijzen er dan ook nadrukkelijk op dat LSD-25 absoluut geen partydrug is. LSD-25 is een van de goedkoopste entheogene middelen, omdat de onbekende makers nog steeds idealisten zijn die werkelijk hopen op een maatschappe-lijke verandering ten goede. Voor ongeveer tien gulden beleef je een van de ingrijpendste ervaringen van je leven. Heb je geen ervaring met entheogene middelen, begin dan met een vrij lichte trip van maximaal 100 æg (microgram) Het beste is dat je vier uur van tevoren een gezonde, lichte maaltijd eet en dat je gedurende de hele trip (die ongeveer acht uur duurt) fruit en vruchtesappen bij de hand houdt. Ook warme kruidenthee kan heel lekker zijn. Zorg dat je darmen leeg zijn.

Na ongeveer drie kwartier begin je de werking te voelen. De eerste tijd moet het lichaam zich aanpassen. Sommige psychonauten nemen eerst ecstasy en dan na een uur LSD. Dat werkt positief op elkaar en maakt de LSD-werking minder heftig. Veel mensen trippen het liefst ‘s nachts, als het rustig is en de buitenwereld hen niet kan storen. Bovendien heb je in het halfdonker meer visionaire ervaringen, terwijl je in het licht meer in jezelf waarneemt. Zorg dat je op een plek bent waar je niet gestoord kunt worden en waar je je veilig voelt. Zorg er in het begin ook voor dat er iemand bij je is die je vertrouwd en die ervaring heeft met LSD.

De ervaring is zo indringend dat je daarna veel tijd moet nemen om alles te verwerken. Het is het beste als je een paar dagen vrij hebt en geen belang-rijke dingen hoeft te doen, want pas na een dag of tien ben je volledig terug op aarde.

Het is heel goed om je voor te bereiden door veel over LSD te lezen, maar om te weten wat het is, moet je het zelf gedaan hebben. Laat de trip ontspannen over je heen komen, door je heen stromen. Geef je over. Al je zintuigen staan wijd open; alles wat normaal niet tot je door dringt, komt nu op je af. Je hebt het idee dat je voor het eerst echt muziek kunt horen, de bedoeling achter alles begrijpt; elke indruk, elk gevoel krijgt een nieuwe lading. Het is heel prettig om je trip te begeleiden met muziek; die helpt je te ontspannen en te genieten. Maar je zult merken dat sommige muziek heel lelijk klinkt.

Veel mensen krijgen op hun eerste trip enorme lachbuien. Opeens zie je het bespottelijke keurslijf waarin de mensen leven en de humor van alles. Je ziet ook je eigen beperkingen, je angsten, je verlegenheid; schaterlachen om dat alles is heel bevrijdend.

Als de LSD eenmaal werkt, zie je dat alles leeft en vibreerd. Je ziet energiestromen, aura’s en intense kleurenpracht. Ook akelige dingen zie je sterker, dus het is verstandig je met mooie en prettige dingen te omrin-gen. Je weet heus wel dat er veel ellende op de wereld is; zoek die dus niet expres op. Als je verbeelding open en vrij is, kun je de mooiste visioenen hebben, maar als je bang bent, neemt alles een angstaanjagende vorm aan. Het is belangrijk te weten dat alles wat je ervaart met je eigen verbeelding samenhangt, dat je voortdurend je eigen gevoelens projecteerd op de werkelijkheid, die op zich niet goed of slecht is. Wij zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zelf zijn. Alles bestaat, schoonheid en lelijkheid, liefde en haat, betekenis en zinloosheid. Jij bepaalt zelf wat voor jou waar is. De "werkelijkheid" is iets subjectiefs.

Als je je niet lekker voelt, of nare dingen denkt en ziet, denk er dan aan dat je niets anders hoeft te doen dan je te ontspannen. Adem rustig en bedenk dat het je eigen angsten zijn die je ziet, dat het voorbijgaat. Sommige mensen krijgen tijdens een trip zin om te praten, te tekenen, te zingen, te dansen of te vrijen. Anderen zijn juist sprakeloos van verwonde-ring of beleven de grootste avonturen zonder een vin te verroeren. Laat alles vanzelf gaan en forceer niets. "Go with the flow", zoals die uit jezelf opwelt. Soms zijn de eenvoudigste handelingen zeer ingewikkeld en dan is het prettig iemand in de buurt te hebben die je kan helpen. Gebruik tijdens de trip geen alcohol, koffie, tabak en andere gifstoffen, je zult er ook geen behoefte aan hebben. Iemand die toch alcohol drinkt in combinatie met LSD kan agressief worden. Hashish en wiet kun je wel roken, maar je zult merken dat je, zeker de eerste uren, geen behoefte hebt aan consumpties. Frisdranken en snoepgoed vallen met hun synthetische smaakjes genadeloos door de mand, zoals alle onechtheid, ook die van jezelf, ontmas-kerd wordt.

Mensen met problemen of neuroses kunnen maar beter niet aan LSD-25 en andere entheogene middelen beginnen. Wat erin zit komt eruit, en als je grote problemen hebt, kan het te veel zijn om in een keer te verwerken. In "De Psychedelische ervaring", het handboek voor trippers uit de jaren zestig, staat de volgende raad: "Als een plotselinge noodtoestand in de buitenwereld het vereist, zullen thorazine of andere tranquilizers van het phenothiazine-type de effecten van psychedelische middelen stoppen. Gebruik geen tegenmiddelen als de reiziger alleen maar bang is." Ten slotte nog iets over het gerucht dat LSD-25 schadelijk is: bij "normaal" LSD-gebruik is er niets aan de hand. Twee of drie keer per jaar is voor de entheogene onderzoeker genoeg.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enig spul, mensen die zeggen dat het slecht is zijn gewoon bang

waar slaat dat nou weer op joh??
bang? HAHAHAHAHHAHAHA *LOL*
Waarschuw beheerder
Je meot sterk in je schoenen staan voor die troep. Ik zou het voor geen meter trekken.

Waarschuw beheerder
ik vind je maar een stakker!!!

moeten we je nou stoer vinden dat je het wil proberen?
of is het een meeloop-aktie?

iemand die dit soort opmerkingen maakt ga ik niet eens mee converseren :jaja:

Waarschuw beheerder
het is slecht voor je

het is gewoon een feit (Y)

dat is gewoon GEEN feit (N)

:/

Waarschuw beheerder
dat lsd slecht voor je is IS geen feit. :nee:

dat is afhankelijk van je lichamelijke en geestelijke staat. spreekt voor zich.

melk drinken bijv is ook slecht voor je, kan je nazoeken op internet om maar wat te noemen ;)

maar goed inplaats van te lopen rellen omdat ik vind dat je bang bent als je zegt dat het slecht voor je is; dat is mijn mening; geen enkele drugs is slecht voor je; het zijn niet eens de drugs waar je lichaam op tript :frusty:

het zijn de anti-stoffen die je eigen lichaam aanmaakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat lsd slecht voor je is IS geen feit.

ok ok,het KAN slecht zijn..als je het verkeerd behandelt toch? enne..ik had het over ''Drugs'' in het algemeen (Y)

vandaar! ;)

het zijn de anti-stoffen die je eigen lichaam aanmaakt.

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bang? HAHAHAHAHHAHAHA *LOL*

Ik ben er verschrikkelijk bang voor. Als je LSD probeert moet je daar honderd procent achter staan.
Waarschuw beheerder
donateur

:nee: Die mensen zijn verstandig :yes:

Je gaat afwijken van de realiteit door dat spul...

zo zie ik dat als ik nu allemaal informatie erover opzoek.
En de realiteit word bepaald door onze maatschappij

En ik wil mijn denkwijze behouden van hoe ik nu in het leven sta... hoef geen hersenschade op te lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het supergaaf/vaag!! Zo leip ben ik nog nooit geweest van andere drugs. Tegen een uurtje of 7 savonds ingenomen en om 7 uur smorgens nog net zo van de kaart!!:VAAG: Het leip zijn moch van mij na 12 uur wel afgelopen zijn maar het ging die dag erop nog vrolijk door..Voor een paar x is het leuk maar ook niet vaker..
Waarschuw beheerder
donateur
hoef geen hersenschade op te lopen...

Dan gebruik je ook geen xtc etc?
Waarschuw beheerder
bang?

Ik denk dat ze geen ervaring heeft met bad trips.

Anders weet je wel hoe bang je kunt zijn ;)
Waarschuw beheerder
Anders weet je wel hoe bang je kunt zijn

Ik zou geheid een badtrip krijgen. Vandaar dat ik het ook niet doe. Vooral niet met zo'n instelling.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gebruik je ook geen xtc etc?

onder hersenschade versta ik wat anders dan jij verstaat...

Van alcohol krijg je al hersenschade.. en da drink ik ook wel is ...
Waarschuw beheerder
er is volgens mij ook nog nooit bewezen dat lsd hersenschade veroorzaakt.
xtc wel:jaja:

blijvende dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Psies!! Dat mensen in een lsd trip blijven hangen komt zelden voor het komt vaker voor dat mensen van speed/xtc dan lsd.

Waarschuw beheerder
LSD zou voor mij geen optie zijn:no: ben gewoon bang dat k alle contrôle over mijn lichaam/geest kwijt zou raken....
Al zou ik dat samen met mijn vrienden kunnen doen dan nog niet.....puur uit angst:S
Waarschuw beheerder
donateur
Wel es paddo's gehad?

Waarschuw beheerder
Heb je t tegen mij hardbasspowah;)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook nooit paddo's gehad.....
wat is jouw ervaring met lsd en paddo's?
Waarschuw beheerder
donateur
Vet trippen:) Lsd ervaring zie een paar posts terug:) Maar het grote verschil vind ik dat je van paddo's een paar uur tript en van lsd kan het wel 24 uur duren(het echte trippen een uurtje of 12/14 en de rest knettervaag)

Waarschuw beheerder
Heb ff terug gelezen;) jouw ervaringen waren dus goed!
Luister liever naar de goeie/slechte ervaringen van anderen daarmee dan dat ik het zelf ga doen:P
Ga je ook naar MOH a.s. zaterdag?

Waarschuw beheerder
Je gaat afwijken van de realiteit door dat spul...

zo zie ik dat als ik nu allemaal informatie erover opzoek.
En de realiteit word bepaald door onze maatschappij

En ik wil mijn denkwijze behouden van hoe ik nu in het leven sta... hoef geen hersenschade op te lopen...

lol, afwijken van de realiteit?

wat is de realiteit? de realiteit is iets waarover je kan converseren met mensen die jouw realiteit delen; maar die meeste mensen boeien mij niet omdat ze een leven willen leiden dat te cliche en voorspelbaar voor woorden is; dat is gewoon een verspilling van je leven en aub, bespaar me die onzin van bij de maatschappij horen; de maatschappij sucked; tis alleen maar op geld, macht en aanzien gericht momenteel en meeste mensen beginnen elkaar al af te zeiken als iemand een ander soort broek aan heeft dan de gemiddelde johan.

dus ik neem nog liever een dikke overdosis voordat ik ooit bij "jullie" maatschappij hoor :frusty:

daarnaast; dit is absoluut niet de realiteit; dit is slechts een gedeelte wat je hersenen in 3d omzetten.

er zijn nog veel meer dimensies. ;)

Waarschuw beheerder
Durf duidelijke taal te vragen SIRE!!!

LUCIFER heeft gesproken:yes::D
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je ook naar MOH a.s. zaterdag?

:no: Dat is geen feest voor mij:) Ga waarschijnlijk 4 juni wel naar assen toe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar nog wat.. probeer eens aan een zegel lsd te komen..

kon t alleen per 1000.. maar was niet van plan zoveel te gaan doen :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoort er idd weinig over...8 jaar geleden kon je ze nog voor 15 gulden kopen..Maakt me verder ook niet uit want ik gebruik het toch niet.
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd heb ik een stuk of 25 keer LSD op.. het is echt knettervaag :yes: Je ben echt behoorlijk van de kaart, als het echt een sterke trip is dan versta en begrijp je helemaal niks meer.

Ik zat een keer op mijn bed voor een spiegel behoorlijk te trippen, ik zag mijn eigen wel in het spiegel zitten, maar ik heb er zeker 2-3 uur over geduurd om uit te werken hoe in fucks naam het mogelijk was dat ik op dezelfde tijd in het spiegelbeeld en ook op het bed kon zijn :S:S

..supervaag dus :)
Waarschuw beheerder
Je hoort er idd weinig over...8 jaar geleden kon je ze nog voor 15 gulden kopen..

ik verkocht ze toen voor een tientje per stuk :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:-)

maarja.. vervlogen tijd denk ik.. tis niet meer te krijge, denk dat t maar goed is ook met al die ppt'ers hier enzo..
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik dus vies genaaid!!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
maarja.. vervlogen tijd denk ik.. tis niet meer te krijge, denk dat t maar goed is ook met al die ppt'ers hier enzo..

Pep is toch heel wat anders dan lsd lijkt me..En wat betekent apt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou heb zoon idee dat de mense van ppt echt tot alles bereid om te doen wat drugs betreft.. dus lullig bedoeld hoor..

apt? jaaaaahh :p
Waarschuw beheerder
Ben ik dus vies genaaid!!!

:yes:
maarjah ik heb ook ooit eens wel 30 gulden voor betaald :S

een keertje ook een druppel vloeibaar LSD gekocht.. kwam uit Nepal of Indie of zoiets vaags..
voor een tientje :X

toen heb ik nog met wat maatjes geprobeerd te voetballen, maar zag steeds gaten in het grond en verwachtte dat de bal zou verdwijnen voor dat het bij mij kwam. Maar dat gebuurde nie dus voor dat ik het door had trapte ik steeds mis :S

Waarschuw beheerder
Nou dan zie ik je 4 juni misschien wel hardbasspowah;)
Waarschuw beheerder
dure druppel 8)

jimi hendrix gebruikte ook lsd b)
toen hij doodging had hij een pak beschimmelde melk en een literfles lsd inze koelkast:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jim morrison gebruikte t zwaar.. hij is mijn held
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat een keer op mijn bed voor een spiegel behoorlijk te trippen, ik zag mijn eigen wel in het spiegel zitten, maar ik heb er zeker 2-3 uur over geduurd om uit te werken hoe in fucks naam het mogelijk was dat ik op dezelfde tijd in het spiegelbeeld en ook op het bed kon zijn

:D :respect:

heb zelf nog nooit lsd gehad, maar wil het misschien wel een keertje doen, lijkt me echt een geweldige ervaring
Waarschuw beheerder
ik ook
waarschijnlijk deze zomer:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk deze zomer :flower:

:yes: ik waarschijnlijk ook :flower:

Waarschuw beheerder
Ik zat een keer op mijn bed voor een spiegel behoorlijk te trippen, ik zag mijn eigen wel in het spiegel zitten, maar ik heb er zeker 2-3 uur over geduurd om uit te werken hoe in fucks naam het mogelijk was dat ik op dezelfde tijd in het spiegelbeeld en ook op het bed kon zijn

idd grappig :jaja: :D

persoonlijk zou ik zelf liever een meer spiritueel gerichte ervaring met lsd verkiezen boven een ervaring met vrienden op een feest; ik vind het namelijk drugs waardoor je jezelf en de wereld om je heen echt een stuk beter kan leren kennen en het volgende wat ik nu vertel bevestigd voor mij dat lsd absoluut GEEN rotzooi is ;)

2 vrienden van mij zijn lsd gaan gebruiken; affijn toen de trip vollop in werking was konden ze met elkaar communiceren middels telepathie!!!!

dat was echt knijtervaag, ze begrepen alles van elkaar bij elkaar in hun hoofd en naderhand na de trip keken ze elkaar echt zo aan van.... DUDE!!!! wtf was dat, dat was echt VETTT :bounce:

dat is toch geen toeval; wat ik vermoed is dat drugs je een pad kunnen laten zien waar je normaal gesproken veel te veel jaren lang voor moet gaan mediteren en maar hopen dat je het op de juiste manier doet ;)

nee drugs, laat je zien waar je naartoe kan gaan en zodoende zou je die staat van zijn uiteindelijk wel beter in nuchtere status ook moeten kunnen bereiken.

een vriend van mij vertelde dat er een FAKIR op discovery channel was die schijnbaar 50 - 75% van zijn hersencapaciteit gebruikte en door deze bijzondere staat van zijn merkte hij niets van het gebruik van lsd.

nu vermoed ik dat wanneer je al zo bewust bent van je omgeving dat je als het ware, net als bij een radio of tv, kan intunen op een bepaalde frequentie die wij REALITEIT noemen.

zodoende dat wij als simpele doorsnee mensen met een gebruik van 10% aan hersencapaciteit gaan trippen en dingen zien die er niet zien; ga je je afvragen ok; ik gebruik 10% van mijn hersenen en dat wat ik elke dag zie noem ik realiteit.

wanneer ik lsd gebruik verhoog ik tijdelijk het gebruik van mijn hersenpercetage en zie ik dus meer omdat ik meer % van mijn hersens gebruik.

de vraag is; is DIT wat we nu nuchter meemaken wel ECHT de realiteit? ;)

Waarschuw beheerder
:frusty:

net een heel lul verhaal gepost, staat er gewoon; kijk ik nog een keer is het weg; pf loopt wel erg vaak te fucken de laatste tijd zeg :S

Waarschuw beheerder
zucht en nu staat het er weer wel :frusty:

meer lsd pakken dus; dan had ik dit telepatisch kunnen voorzien :P

Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
stelje voor we konden 100% gebruiken:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
2 vrienden van mij zijn lsd gaan gebruiken; affijn toen de trip vollop in werking was konden ze met elkaar communiceren middels telepathie!!!!

dat was echt knijtervaag, ze begrepen alles van elkaar bij elkaar in hun hoofd en naderhand na de trip keken ze elkaar echt zo aan van.... DUDE!!!! wtf was dat, dat was echt VETTT

WAUW!!!!!!
dit zou ik echt graag mee willen maken!

dat is toch geen toeval; wat ik vermoed is dat drugs je een pad kunnen laten zien waar je normaal gesproken veel te veel jaren lang voor moet gaan mediteren en maar hopen dat je het op de juiste manier doet

nee drugs, laat je zien waar je naartoe kan gaan en zodoende zou je die staat van zijn uiteindelijk wel beter in nuchtere status ook moeten kunnen bereiken.

een vriend van mij vertelde dat er een FAKIR op discovery channel was die schijnbaar 50 - 75% van zijn hersencapaciteit gebruikte en door deze bijzondere staat van zijn merkte hij niets van het gebruik van lsd.

nu vermoed ik dat wanneer je al zo bewust bent van je omgeving dat je als het ware, net als bij een radio of tv, kan intunen op een bepaalde frequentie die wij REALITEIT noemen.

zodoende dat wij als simpele doorsnee mensen met een gebruik van 10% aan hersencapaciteit gaan trippen en dingen zien die er niet zien; ga je je afvragen ok; ik gebruik 10% van mijn hersenen en dat wat ik elke dag zie noem ik realiteit.

wanneer ik lsd gebruik verhoog ik tijdelijk het gebruik van mijn hersenpercetage en zie ik dus meer omdat ik meer % van mijn hersens gebruik.

de vraag is; is DIT wat we nu nuchter meemaken wel ECHT de realiteit?

masterlijk :respect:
wauw dit zet je echt aan het denken!!
ik geloof best dat hier een kern van waarheid achter zit!
ZWAAR VET!!!!
Waarschuw beheerder
ik geloof best dat hier een kern van waarheid achter zit

'k las in een artikel in de Essensie dat er wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan naar wat lsd nou prcies doet; één van de dingen is dat lsd voorkomt dat bepaalde sachariden (suikers) bij de hypothalamus komen. Hierdoor wordt de hypothalamus dus minder geblokkeerd, bepaalde gedeelten van je hersenen worden dus gestimuleerd, o.a. die van perceptie. Dit is vastgelegd m.b.v. hersenscans. Het is dus eigenlijk de omgekeerde wereld, als je nuchter bent blokkeren bepaalde enkelvoudige suikers in je hoofd dat wat je ziet/voelt/hoort etc. Psychedelica kunnen dus letterlijk tijdelijk deurtjes openen (y)
Meerdere trips gemaakt by the way :)
Waarschuw beheerder
donateur
Met paddotrips zag ik altijd een aura bij mensen...Echt vaag maar vond het niet beangtigend ofzo..En iedereen had ook een andere kleur dus ik geloof ook wel dat paddo's/lsd je geestelijke ogen openen..

Waarschuw beheerder
ja en nee; lsd is niet zoiets als pep dat je gewoon zomaar even gebruikt omdat je pet naar links staat.

bij lsd ben ik van mening dat je heel erg moet letten op je huidige gevoelstoestand. bang zijn of geloven dat je een badtrip gaat krijgen is al genoeg voor idd het krijgen van een badtrip.

belangrijk dus naar mijn inziens dat je eerst tevreden bent met het persoon die je bent; althans niets hebt om met een te negatieve ondertoon over na te denken; want zoals ik al zei; je bent in die status zo ontzettend gevoelig...

voorbeeld: ik was vroeger ontzettend dik en TE onzeker over mijn uiterlijk; tijdens een goed gelukte paddotrip ben ik in de spiegel gaan kijken; OEPS! ik kon wel zelfmoord plegen; ik voelde me zo waardeloos en lelijk en triest en kut en noem het maar op; ik werd helemaal gek van mijzelf en dacht zelfs dat die trippende staat van zijn nooit meer voorbij zou gaan, dus ik zou dan zelfmoord moeten plegen.

daarom zeg ik dus; beter, wees trots op jezelf voordat je met dit soort shit begint; het is namelijk mindfuck voor mensen die TOTAAL NIET WETEN WIE ZIJ ZELF ZIJN!!!

erg leuk dat stukje info trouwens beatbox :jaja:

Met paddotrips zag ik altijd een aura bij mensen...Echt vaag maar vond het niet beangtigend ofzo..En iedereen had ook een andere kleur dus ik geloof ook wel dat paddo's/lsd je geestelijke ogen openen..

GRUWELIJK!!!

zie je wel; al onze psi-powers zitten verborgen in de lsd :O
iedereen zwaar aan de lsd en dan beginnen we binnekort onze eigen X-Men afdeling :D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb het zelf nog niet gedaan, maar wel veel over gelezen en het lijkt me een veel diepgaander spul dan bijv. coke, speed, alcohol etc. :) De uitleg van Uit Je Bol klinkt wel indrukwekkend. Schijnt ook nog eens heel goedkoop te zijn.

Lucifer. :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoef geen hersenschade op te lopen...

hersenschade loop je met pep meer op...

is wel iets waarvoor je open moet staan, niet voor zomaar een xtje.. :)

ltrs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe elke vrijdag LSD

Waarschuw beheerder
waarom doe je dat dan niet vaker want een keer per week plakt mijn broertje ook een zegeltje

Waarschuw beheerder
is het dan nog wel zo speciaal als je het zo ontzettend vaak doet?

een gemiddelde trip kan ongeveer 12 uur duren en in totaal 24 uur, maar als je het dan zo vaak neemt; ben je dan nog wel zo lang in een "andere" dimensie EN is het nog wel zo krachtig als je het zo vaak gebruikt?
Waarschuw beheerder

:yes: het zijn hekken in je hersenen die open gegooid worden door LSD, dus, meestal zijn ze gewoon dicht... vaag dus dat je 90% van wat in je eigen omgeving gebuurd nie eens meemaakt :S

Waarschuw beheerder
ja idd; wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat bijv LSD niet openlijk voor wetenschappelijk onderzoek getest wordt, want als je het mij eerlijk vraagt is LSD absoluut een sleutel tot je psi-powers en het feit dat de CIA erg geinterreseerd was in deze nieuwe mind-manipulerende drug en gezien hun overdosis aan doofpot onderzoeken denk ik dat zij al een stuk meer weten :jaja:

Waarschuw beheerder
jullie willen toch helemaal gek worden of niet soms

Waarschuw beheerder
nah, als je dit topic goed hebt gelezen moet je je vraag anders formuleren.

jullie willen toch helemaal gek worden of niet soms

moet zijn,

"Jullie willen toch helemaal NORMAAL worden of niet soms"

yup zekers, maar tot die tijd blijf ik even gek en doe ik net of dat wat ik nu allemaal zie de realiteit is; zoals ik al zei; lsd doe je niet zomaar en juist omdat er mensen waren die het "zomaar" deden, zonder zichzelf of de wereld om je heen te begrijpen en ja dan kan je wel eens voor de normale mensen (die in feite werkelijk volledig gestoord zijn) "gek" worden gelabeld ja :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen word niet te gek he want jullie zijn al gek genoeg

Waarschuw beheerder
bij lsd gaan er heel veel "luikjes" in je hersenen open,je evaart alles heel anders.
Ik ben bang dat bij mij veel luikjes blijven open staan.dus ik waag me dr niet aan.

Waarschuw beheerder
bij lsd gaan er heel veel "luikjes" in je hersenen open,je evaart alles heel anders.
Ik ben bang dat bij mij veel luikjes blijven open staan.dus ik waag me dr niet aan.

stel nu dat dat openstaande luikje ervoor zorgt dat jij potentie hebt om meester over het schieten van vuurballen wordt.

ik acht het namelijk alles behalve onmogelijk dat mensen een vorm van energie kunnen concentreren en uiteindelijk er een vuurbal van kunnen maken; enige belangrijke is dat je precies moet weten hoe dit moet en welke natuur processen er in gebruik zijn bij het creeren van een vuurbal.

kan heel goed zijn dat jij leert tijdens een lsd trip hoe je een KAMEHAMEHA moet afvuren en dat onthoudt je in je dagelijks leven en kan je wellicht wat mee.

ik weet het ook niet allemaal, maar ik heb nu al te vaak gehoord of gelezen over unlocked psi-powers door gebruik van lsd.

dus wie weet is de wereld van dragonballz helemaal niet zo krankzinnig (ver weg) als we denken :)

Waarschuw beheerder
:d dan zou nog eens handig zijn. Maar de kans is denk ik veel grote dat als je na de trip, en er blijfen luikjes open staan dat je gewoon een harry in de warry bent..

Waarschuw beheerder
ja voor de buitenwereld ja, maar de buitenwereld denkt zelfs nu al terwijl ik nuchter ben vaak dat ik in de war ben, terwijl ik dondersgoed weet dat ik aanzienlijk zinniger ben dan de gemiddelde idioot die de vorige idioot klakkeloos napraat.

dus ja, of de buitenwereld NU denkt dat ik gek ben of dat ze denken terwijl ik aan de lsd zit dat ik gek ben; zolang ik maar vind dat ik goed bezig ben is dat het belangrijkste :)

daarnaast, als lsd werkelijk je een groter percentage van deze wereld laat zien (mits je er klaar voor bent, anders krijg je een badtrip) dan vraag ik me af; waar wachten we nog op :P

wat ik wel uiteindelijk wil is gewoon een wereld waarin deze 3d/4d realiteit is samengesmolten met de realiteit van de LSD, wellicht is dat de 5e dimensie; weet ik niet goed, maar de 5e dimensie is als de 3e en 4e, maar met je geest voorop en met volledig bewsutzijn.

naja, misschien kom ik er wel achter in een trip; lsd gebruiken is gewoon versnelde meditatie leer voor gevorderden O:)

Waarschuw beheerder
Alles wat je zintuigelijk waarneemt schijnt gewoon vertienvoudigd te worden. Dus ook slechte of angstige gedachten. En alles loopt in elkaar over.

Quote van UnityDrugs:

De centra in de hersenen die betrokken zijn bij horen en zien raken verstoord. Kleuren, geluiden en vormen worden intenser beleefd. Voorwerpen kunnen vervormen (je ziet bijvoorbeeld tafelpoten iets boller staan of muren lijken te ademen) en lijken soms te vibreren van energie. Het is mogelijk dat je erg scherp reliëf kunt waarnemen en dwarrelende, bewegende patronen ziet in een houten vloer of een grasveld. Bij hoge dosissen kunnen geluiden worden gezien, zichtbare dingen worden gehoord en geuren gevoeld. Muziek kan bijvoorbeeld gezien worden als wisselende patronen van licht. Zichtbare dingen kunnen worden gehoord als rare geluiden.

Soms lijken de dingen niet wat ze zijn, je ziet bijvoorbeeld een touw voor een slang aan, of het gezicht van je geliefde ziet er plotseling wel erg gerimpeld uit of juist als een lichtgevende engel, dat kan ook natuurlijk. Objecten laten andere dimensies zien en gaan bijvoorbeeld gloeien. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert - de tijd lijkt soms wel stil te staan. Bij een redelijke dosis beginnen de grenzen van je eigen persoon te vervagen, dit heet ego-dissolutie. Je weet bij wijze van spreken niet meer waar jezelf stopt en de ander of de omgeving begint. Je hebt het gevoel dat alles in verbinding staat met elkaar Dit kan een fantastische ervaring zijn, maar ook erg beangstigend als je niet weet wat je overkomt. Soms is het moeilijk om het onderscheid te blijven maken tussen illusies en de realiteit. Als dat niet meer gemaakt wordt kan een trip buitengewoon angstig worden en kan zelfs verkeerd aflopen.

Waarschuw beheerder
ja voor de 1 wel voor de andere niet, maar als ik jou zo hoor ben je zeker niet gek.Maar je denk wel op een ander niveau,lijn. snap je?

Waarschuw beheerder
Bij hoge dosissen kunnen geluiden worden gezien, zichtbare dingen worden gehoord en geuren gevoeld. Muziek kan bijvoorbeeld gezien worden als wisselende patronen van licht. Zichtbare dingen kunnen worden gehoord als rare geluiden.

dat klinkt toch als het paradijs of niet dan :jaja:

Soms lijken de dingen niet wat ze zijn, je ziet bijvoorbeeld een touw voor een slang aan, of het gezicht van je geliefde ziet er plotseling wel erg gerimpeld uit of juist als een lichtgevende engel, dat kan ook natuurlijk

kijk heel erg uit met dit soort dingen;

"for the illusion of the mind is still deadly to the soul" :jaja:

een tak die in jouw trip een slang is, jou bijt, je vergiftigd ga je absoluut aan dood, ookal is het in de 3d realiteit maar gewoon een tak; no shit.

Dit kan een fantastische ervaring zijn, maar ook erg beangstigend als je niet weet wat je overkomt. Soms is het moeilijk om het onderscheid te blijven maken tussen illusies en de realiteit. Als dat niet meer gemaakt wordt kan een trip buitengewoon angstig worden en kan zelfs verkeerd aflopen.

mensen die echt graag goed aan de lsd willen hebben wat meer spirituele leeservaring nodig denk ik; wat je leert met lsd is wat je ook leert in boedhisme; we zijn allemaal 1; wij zijn allemaal god die zichzelf in 2309382093809238092398032 wezens heeft opgesplitst waarvan wij er allemaal 1 zijn :)

je loopt dus rond in je eigen gedachtes; dit zijn allemaal gedachte patronen die je beter nuchter kan ontdekken omdat dit voor sommige mensen veels te zware kost is om onvoorbereid in een lsd trip te ontdekken en dan kan het gevaarlijk zijn ja ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeetje, je kan het ook overdrijven hoor, en het zijn allemaal leuke theorietjes, maar volgens mij is het allemaal simpeler.

Ik ontken helemaal niet dat de menselijke geest enorm krachtig is, en dat je dood kan gaan van een denkbeeldige slangenbeet.

Dr. Shulgin is chemie gaan doen omdat hij verdoofd raakte nadat hij dacht sinaasappelsap met een narcosemiddel had gekregen. Bleek het suiker te zijn, maar hij besefte toen hoe sterk de suggestie kan werken.

Maar mij lijkt de simpelste verklaring: je logica-beleving gaat op een andere manier werken, zodat je in een wereld komt waar alles waarheid is, waar uitspraken kleueren kunnen hebben etc.

Bovenstaande mening is trouwens "slechts" gebaseerd op paddestoelen; LSD heb ik nooit gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Zet een mens aan t denken.
Toch maar eens uitproberen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
'k las in een artikel in de Essensie dat er wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan naar wat lsd nou prcies doet; één van de dingen is dat lsd voorkomt dat bepaalde sachariden (suikers) bij de hypothalamus komen. Hierdoor wordt de hypothalamus dus minder geblokkeerd, bepaalde gedeelten van je hersenen worden dus gestimuleerd, o.a. die van perceptie. Dit is vastgelegd m.b.v. hersenscans. Het is dus eigenlijk de omgekeerde wereld, als je nuchter bent blokkeren bepaalde enkelvoudige suikers in je hoofd dat wat je ziet/voelt/hoort etc. Psychedelica kunnen dus letterlijk tijdelijk deurtjes openen

dit bevestigt dus weer de vraag: is DIT wat we nu nuchter meemaken wel ECHT de realiteit?
vind het wel zwaar interessant hoor!

dit vind ik echt VET (y) lijkt me heel gaaf om aura's te kunnen zien!!

wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat bijv LSD niet openlijk voor wetenschappelijk onderzoek getest wordt, want als je het mij eerlijk vraagt is LSD absoluut een sleutel tot je psi-powers en het feit dat de CIA erg geinterreseerd was in deze nieuwe mind-manipulerende drug en gezien hun overdosis aan doofpot onderzoeken denk ik dat zij al een stuk meer weten

:yes: volgens mij lopen er echt wel van die psi-agents in amerika rond! er zijn zoveel dingen waar wij echt niks vanaf weten he, volgens mij als al die dingen bekend zouden worden leven we in een totaal andere wereld met ongekende krachten

ik acht het namelijk alles behalve onmogelijk dat mensen een vorm van energie kunnen concentreren en uiteindelijk er een vuurbal van kunnen maken; enige belangrijke is dat je precies moet weten hoe dit moet en welke natuur processen er in gebruik zijn bij het creeren van een vuurbal.

kan heel goed zijn dat jij leert tijdens een lsd trip hoe je een KAMEHAMEHA moet afvuren en dat onthoudt je in je dagelijks leven en kan je wellicht wat mee.

ik weet het ook niet allemaal, maar ik heb nu al te vaak gehoord of gelezen over unlocked psi-powers door gebruik van lsd.

:respect:
dat lijkt me pas gruwelijk!!!!!!!!!! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb eindelijk weer eens een voorraadje lsd weten te regelen, wat dit weekend getest gaat worden uiteraard...

LSD is trouwens minder slecht voor je (lichamelijk) dan paddo's.
Dit omdat het namelijk allmost non-toxic is, zeker in gebruikershoeveelheden (tussen de 50 en 300 micro gram).
De stof is zelfs minder toxisch dan bijv. vitamine C of Asperine.
Wat ook weinig mensen weten is dat binnen 3 uur na inname de lsd al voor de helft door je lever afgevoerd is.
Dat is dus meestal nog voor de piek.

Waarschuw beheerder
kijk dat zijn de berichten.

ik moet wel zeggen dat ik zelf nog nooit LSD heb gebruikt; daar heb ik bewust voor gekozen omdat ik mij dondersgoed besef wat dat spul doet met zielen die nog niet klaar zijn voor een grotere waarheid.

ik ben ook een hele tijd onwijs negatief geweest en op dat soort momenten kan je beter niet een emotioneel oppende en geest verruimende substantie tot je nemen O:)

ik wil het wel dolgraag eens goed proberen; alleen ik vraag me af; ga ik het met vrienden doen; of doe ik het alleen; voor een persoonlijke spirituele ervaring?

ik wil gewoon meer zien van het universum; dit kan niet alles zijn en ik weiger te geloven dat in een universum met de vetste graphix (ik bedoel duh, beter dan welke game dan ook) maar dan hebben we geen psipowers of magie en shit.

dat is toch flap; dit spel lijkt me nu veel te veel op THE SIMS en zeg nou zelf; alleen duffe meisjes en gays kopen dat spel :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil het wel dolgraag eens goed proberen; alleen ik vraag me af; ga ik het met vrienden doen; of doe ik het alleen; voor een persoonlijke spirituele ervaring?

ik heb het ook nog nooit gedaan, maar ben er wel erg in geinteresseerd
maar als ik jou was zou ik het echt niet alleen doen, ookal heb je dan waarschijnlijk meer spirituele ervaring
stel dat er iets niet goed gaat, dan is er niemand, dan kan het echt flink fout aflopen
als ik het een keer ga proberen wil ik er een vriend bij hebben én iemand die al ervaring heeft met lsd

ik wil gewoon meer zien van het universum; dit kan niet alles zijn

:yes: idd
Waarschuw beheerder
donateur
De stof is zelfs minder toxisch dan bijv. vitamine C of Asperine.

:O

das wel vet om te weten!
lsd is dus eigenlijk helemaal niet schadelijk voor je lichaam
maar het kan wel flinke mentale schade aanrichten als het fout gaat, dat vind ik erger dan lichamelijke schade

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LSD lijkt me best cool :d

Waarschuw beheerder
donateur
maar het kan wel flinke mentale schade aanrichten als het fout gaat, dat vind ik erger dan lichamelijke schade

Het kan alleen blijvende mentale schade aanrichten als het foutgaat, bij mensen die daar al gevoelig voor zijn of met veel problemen zitten bijv.

Vaak is dat wel bekent als je gevoelig bent voor bijv. psychoses etc.
Maar er zijn ook zat mensen die dat (nog) niet weten van hunzelf.
Als zij lsd (of andere psychedelica) gebruiken kan die ervaring net de trigger zijn en kunnen ze er blijvende problemen aan overhouden, hoewel het natuurlijk ook gewoon goed kan aflopen.
Een vriend van me is dit overigens door (langdurig) wietgebruik overkomen, het komt dus niet alleen voor bij zware tripmiddelen.

Waarschuw beheerder
mjah, maar wat zijn psychoses en wat is schizofrenie?

stel nu, dat de wetenschap erkent wat het werkelijk is; als je schizofreen bent hoor je dingen of zie je dingen die er zogenaamd niet zijn.

wat doet de mens; hey hij is anders dan wij, dus hij is ziek :Frusty:

wat dacht je van; hey hij is begaafder dan wij en heeft minder of zelfs geen lsd nodig om op het niveau te komen waar wij zo graag willen zijn via lsd.

mensen mogen niet te intelligent worden; anders heeft de overheid een probleem :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uit onderzoek blijkt dat lsd dus niet een tijdelijke psychose of schizofrenie opwekt.
In de hersenen van iemand die in een psychose zit of schizofreen is is een totaal ander proces actief, dan iemand onder invloed van lsd.

Er bestaat wel een drug die tijdelijke schizofrenie opwekt heb ik ooit gelezen, weet alleen niet meer welke.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens Uit Je Bol duurt het tien dagen voordat je volledig terug op aarde bent in je gewone staat. Wil het zeker ooit nog eens proberen. Alleen met iemand erbij, of in een kleine groep. In het ergste geval vat je niets meer van het gewone leven, maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Waarschuw beheerder
okee, maar toch vind ik het heel erg kortzichtig om mensen met een psychose of schizofrene aandoening af te schrijven als niet kloppend.

ik zie ze liever als mensen met een gave die je moet helpen hun speciale gave te ontwikkelen, maar omdat iedereen helemaal gebrainwashed is door de overheid dat dingen als psipowers etc niet echt bestaan en als dan iemand "geesten" ofzo ziet; jahoor dan heb je het al; de 1e beste NOOB komt je vertellen dat je niet spoort of ze denken het.

het respect en intelligentie op deze planeet is helaas ver te zoeken, maar goed; na regen komt altijd zonneschijn :)

Waarschuw beheerder
Als iemand wat zegeltjes over heeft zou die mij dan msschien berichtje naar mij kunnen sturen ik zit nu al een best poosje lsd te zoeken maar kan het nergens vinden !!

En het lijkt mij ook een mooie ervaring!
Want ik ken wel mensen die het hebben gebruikt en die zeggen je gebruikt het 1 x en je hebt direct een heel andere kijk op de wereld!

Waarschuw beheerder
die gast waar ik men spul haal heeft gewoon liquid lsd vet vaag man hoeft voor mij niet
hij tript er mega van
ik houd het wel bij pillen kristallen of speed
Waarschuw beheerder
okee, maar toch vind ik het heel erg kortzichtig om mensen met een psychose of schizofrene aandoening af te schrijven als niet kloppend.

ik zie ze liever als mensen met een gave die je moet helpen hun speciale gave te ontwikkelen,

Je weet echt niet waar je over praat, echt niet.
Schizofrenie is een ziekte, geen speciale gave.

Terug naar LSD: hoe kom je er aan? Wie maakt het, en in welke hoeveelheden? Ik bedoel.. de markt is toch 1000 keer kleiner als de markt voor pillen en poeders?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je echt goed moet nadenken voor dat je aan de lsd gaat èn je gevoel er net zo moet bij gebruiken. Ik zelf ben niet bang voor drugs en heb al genoeg geëxperimenteerd, maar bij lsd heb ik altijd het sterke gevoel gehad: niet doen!! (hoe nieuwsgierig ik er ook naar was, ik heb het nooit gedaan.) Ik denk ook dat wanneer je een 'gevoelig' (noem het paranormaal - kut woord maar ja) iemand bent je het beter kunt laten.

Waarschuw beheerder
Aan LSD valt niets te verdienen omdat het nauwelijks genomen wordt en dan vaak ook maar een enkele keer. Daarom is er veel minder van in omloop dan bijvoorbeeld coke en pillen. Maar het kost bijna niets. 5 tot 10 Euro voor meerdere papertrips of microdots.

Wie maakt het

LSD-25 is een van de goedkoopste entheogene middelen, omdat de onbekende makers nog steeds idealisten zijn die werkelijk hopen op een maatschappe-lijke verandering ten goede.

Ik denk ook dat wanneer je een 'gevoelig' (noem het paranormaal - kut woord maar ja) iemand bent je het beter kunt laten.

In iedereen zitten duistere kanten en schuilen er onbewuste addertjes onder het gras. Dat ontdekte Albert Hoffman al bij zijn tweede proef met LSD-25:
"Een demon had bezit genomen van mijn lichaam, mijn zintuigen en mijn ziel. De verschrikkelijke angst om krankzinnig te worden hield mij in zijn greep."

Waarschuw beheerder
Vroeger wel eens LSD gebruikt! Als je een sterke LSD trip op hebt ben je echt de weg kwijt! Niet alleen zie je rare dingen, maar ook je lichaam voelt raar aan! Ik zakte met 1 been door de grond en dat voelde echt aan!! Bizar!
Mijn armen leken net elastiek, als ik ze bewoog flubberde ze gewoon weg, net [go go gadet arm]! En alles leefde, je zag stenen, bladeren, muren in en uit ademen. Flesjes bier van vorm veranderen! En het bizarste was dat je van iedereen zijn emotie kon voelen. Dus of iemand verdrietig was ofzo, dat voelde je gewoon als je iemand aan keek!

Je was echt in een nieuwe wereld, alles was nieuw! Ik moest na een trip van 12 uur gewoon weer opnieuw leren praten/ eten enz. Wist niet eens meer dat een vork naar je mond moest ofzo! En hoe je een conversatie moest houden!

Dus heel bizar, maar wees er voorzichtig mee, niet te vaak doen!

Waarschuw beheerder
Hoe voelde je je geestelijk direct na de trip, en de dagen erna?
Waarschuw beheerder
Opzich voel je, je na een trip wel goed! Niet depressief ofzo, als je dat bedoelt! Maar je bent wel helemaal onder de indruk--> alleen bij een zware trip! Alsof er meer is tussen hemel en aarde!!!
Waarschuw beheerder
trips verdwijnen niet geloof ik,die slaan zich op in het vet en kunne later terug opkomen.
weet al paar mensen die er in zijn blijven hangen
Waarschuw beheerder
enig spul, mensen die zeggen dat het slecht is zijn gewoon bang [ Sanity is for the WEAK ]

stoere praat :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar die meeste mensen boeien mij niet omdat ze een leven willen leiden dat te cliche en voorspelbaar voor woorden is;

moet jij weten,ik respecteer die mensen wel en zeik ze nie af en iedereen doet richt zen leven in zoals hij wil ook al is het in jouw ogen voorspelbaar enzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
persoonlijk zou ik zelf liever een meer spiritueel gerichte ervaring met lsd

hahahaha daar hoef ik geen trip voor te steken,volgens mij ben jij al zwaar blijven hangen alleen besef je het nie
Waarschuw beheerder
ik wil gewoon meer zien van het universum; dit kan niet alles zijn

word astronaut (y)
Waarschuw beheerder
Als je wilt trippen, niet van die slappe microdops ofzo, gelijk de zwaarste postzegel/druppel! Anders kan je beter pado's gebruiken!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah, ikke, hebben, nu! :p
Echt vet spul is het... je kan er alleen zo moeilijk aan komen.
Waarschuw beheerder
wie zoekt die vind,maar ervaren trippers raden het veel mensen af die ik ken en een maat zen neef is er inblijven plakken.speed,pillen en coke pakte hij met bakken.1 tripje en hij had prijs en ken er nog meer
Waarschuw beheerder
Fijne trip toegewenst! ;) ;-)
Waarschuw beheerder
Maar weet waarmee je bezig bent! Als er rare dingen gebeuren--> altijd in je achterhoofd houden, dat het door de trip komt, het is niet echt wat er gebeurt, al lijkt het zo! Overal de humor van inzien, al zie je rare of enge dingen! Schijt, komt door de trip! Meestal kom je er dan wel goed doorheen!!!
Waarschuw beheerder
ik niet,nieks voor mij,ik beleef liever de wereld zo nu hahahahaha en ja als een eigen huisje,goede job,vrouwtje en kleintjes en vette auto meeloperij is in de maatschappij en een cliche.nou ja da ben ik dat maar,kan hij nog zoveel nutteloze uitleg verkopen hier :D
Waarschuw beheerder
hmmm klinkt makkelijk hoe jij het beschrijft maar men maten vertellen totaal anders hehehehehe en die tripten alleen ofzo thuis met tv enzo.zo makkelijk is het nie zoals jij het verteld en later kan je nog flashbacks krijgen :S
Waarschuw beheerder
zijn dat foto's van japan ofzo bij jou foto's kevdingens?? :p
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in! Heb ook flashbacks gehad! Belangrijk is dat je altijd iemand om je heen hebt die je goed kan vertrouwen! Dus niet alleen trippen! Dan kan je zeker helemaal para worden!!!

--> Als ik alleen zou hebben getript, was het zeker niet goed gegaan!
Waarschuw beheerder
Gewoon van internet af gehaald, niet zelf geweest in japan!
Waarschuw beheerder
ja er zijn altijd punks die je er dieper intrappen :[
Waarschuw beheerder
wel goeie teksten die ik zag staan maar een japansetuin zou ik wel willen ooit.is kei rustgevend,maarja das meeloperij e die dingen hehehehe
Waarschuw beheerder
Precies--> als iemand aan het trippen is, kan je hem "maken of breken" zoals ze dat zeggen!

En zo'n japanse tuin is zeker kick! Maar meelopen kan niet......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajaja en als je al een denker zijtn,is het zeker afte raden.dus eigenlijk is het beter van nie

Maar meelopen kan niet......

volgens die goos wel,dromen najagen is meelopen in de maatschappij,niet in die woorden gezegt maar komt er op neer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajaja en als je al een denker zijtn,is het zeker afte raden.dus eigenlijk is het beter van nie

:yes: :jaja:
Waarschuw beheerder
als je toch wil filosoferen over het leven en over wat er verder ligt in het universum,is het dan niet beter het zonder dope te doen=,????of ben ik fout
Waarschuw beheerder
Mee eens! want dope maakt alles troebel! Je denkt alles te weten of kunnen!

Tot je erachter komt dat, dat allemaal bullshit is! Vaak is het dan al te laat!
Waarschuw beheerder
hehehehehe idem,gelukkig ben ik er nog bovenop gekomen :p.
daar juist een wijfie op een speedtopic,over haar eigen dan:met speed maak ik alles helder meee,hahahaha heb haar op hellraiser bezig gezien :p wat te lelijk voor woorden
Waarschuw beheerder
Het gekste vond ik, als ik behoorlijk aan het trippen was,

dat als ik bijvoorbeeld bij een muur of een paal stond, en ik mijn kop in de richting van die paal of muur bewoog, dat ik mijn eigen nie kon voelen bewegen. Of, ik was er iig nie bewust van. Maar natuurlijk, als je in die richting een beweging maakt , dan komt die paal/muur dichter bij, alleen je ben nie bewust van je eigen beweging dus dan lijkt het net alsof de paal/muur jou richting op beweegt in plaats van anders om :S:S

Ik werd er gek van... en ik stond ook op een feest toen met 5000 andere.. zelfde effekt.. als ik door het zaal liep dan leek het net alsof iedereen mijn richting op liep en dat ik zelf stil stond :vaag:
En daar boven op, had iedereen een tweede paar ogen waar hun wenkbrauwen hoorde te zijn, dus was, ahem, wel een apart ervaring :yes:
Waarschuw beheerder
Binnekort krijg ik een postzegel..Ze zeggen dat da et effect heeft van 10 porties paddos :vaag: Klopt deh? En is het verstandig om gelyk die hele postzegel naar de tyfus te knauwe?
Waarschuw beheerder
donateur
Binnekort krijg ik een postzegel..Ze zeggen dat da et effect heeft van 10 porties paddos Klopt deh? En is het verstandig om gelyk die hele postzegel naar de tyfus te knauwe?

:| Ik vond mijn vetste paddo ervaring bijna net zo heftig als de lsd alleen is het effect van lsd 10 x zo lang dus het is echt niet zo dat een lsd trip hetzelfde is als 10 porties paddo's...(of ken jij iemand die 10 porties paddo's hebt gehad? )
Waarschuw beheerder
van pillen en spacecake kan je ook trippen of toch een beetje,je begint ook van alles te zien
Waarschuw beheerder
dit vind ik echt VET lijkt me heel gaaf om aura's te kunnen zien!!

daar heb ik mijn auralezeres voor hoor hahahahaha en die tript nu niet

dragonball z fan zekers???
hahahaha ik lig dubbel met wat ik lees :D.vagepaul rules :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Binnekort krijg ik een postzegel..Ze zeggen dat da et effect heeft van 10 porties paddos Klopt deh? En is het verstandig om gelyk die hele postzegel naar de tyfus te knauwe?

Als je wilt trippen, moet je het wel gelijk goed doen! Anders kan je het maar beter bij paddo's houden!!!!
Waarschuw beheerder
ha volgens mij heeft die dingen gezien tijdens zen trip zoals die dimensies,telephatie enzo en geloofd hij het nog ook.je kan de hersenen manipuleren dat heb ik gelezen,je kan iemand laten geloven dat hij vroeger van alles heeft meegemaakt terwijl het niet zo is,je kan die herinneringen laten oproepen die eigenlijk nooit zijn gebeurd,je hersenen kunne dus hard met je voeten spelen.je kan herinneringen te zien krijgen en beelden dus die je nooit meegemaakt hebt.testen hebben bewezen dat je ze dan nog geloofd ook hahahahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je weet echt niet waar je over praat, echt niet.
Schizofrenie is een ziekte, geen speciale gave.

ik denk eerder dat jij niet weet waar je over praat; maat van mij is schizofreen en ziet geesten uit het stopcontact komen.

nou jij weer; dat heeft nix met ziek zijn te maken; dan ben je gewoon begaafd. PUNT.

hahahaha daar hoef ik geen trip voor te steken,volgens mij ben jij al zwaar blijven hangen alleen besef je het nie

ahuh, keihard en geniet er dagelijks nog steeds van :jaja:

dragonball z fan zekers???
hahahaha ik lig dubbel met wat ik lees .vagepaul rules

hey maar serieus; als ik later vuurballen kan afschieten wil ik het je best leren hoor :D

vagepaul is niet vaag, maar dislektisch en daar is niets vaag aan; ik ben veel vager; daar kan paul niet eens tegenop ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nieeeeks vage paul rules en dat iedereen dat hij die dat schrijfgebrek heeft,maar schizofrenie krijg je ook door dope,er worden er genoeg opgenomen.ik kan met men ogen iemand neerlaseren b) vagepaul :respect:

ok jij vaag,ik gek en zonder dope :yes:

Waarschuw beheerder
okee ik wil paul zijn vaagheid ook niet afnemen :P

maar schizofrenie krijg je ook door dope

nee, alleen labiele mensen "kunnen" schizofreen worden van teveel dope; maar dan hebben ze meestal een lage intelligentie, met een hoge intelligentie kun je namelijk beter relativeren en voor jezelf onderscheid maken; zoals bijv die fakir die ik hierboven noemde :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fakir,waar dat?

ok daar zit iets in wat je zegt,iemand mee laag iq zal vlugger prijs hebben,maar mensen die op hun eigen veel denken en piekeren zouden beter nie trippen vind ik.

maar ik geloof niet dat je schizofreen kunt beseffen,heb nog iemand tegen gekomen die weet dat hij 2persoonlijkheden heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t één keer gedaan, zo'n 10 jaar geleden..Had n zegeltje gedeeld met n maar van me.

Wat ik me er van kan herinneren is dat ik heel lichtelijk getript heb, overdag, zag niet zoveel geks. Objecten die wat gingen bewegen, that's all. Verder heel erg lacherig, me niet kunnen concentreren op de reeele wereld om me heen (mensen die nuchter waren). Eigenlijk een beetje t zelfde als paddo's al moet ik n vergelijking maken!
Waarschuw beheerder
hmmm eens pillen genomen en toen daar achter na het feesten,kwam ik bij een vriendin en een stuk spacecake geten.toen ik ging maffen begon ik ook vanalles te zien,groenen dingen die verschenen,uiteen gingen dan terug samen kwamen en dan een soort van explosie :S.ja kwist wel even niet wa er gebeurde,maar had er al van gehoord :O

Waarschuw beheerder
fakir,waar dat?

dat is toch geen toeval; wat ik vermoed is dat drugs je een pad kunnen laten zien waar je normaal gesproken veel te veel jaren lang voor moet gaan mediteren en maar hopen dat je het op de juiste manier doet

ik geloof best dat hier een kern van waarheid achter zit

'k las in een artikel in de Essensie dat er wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan naar wat lsd nou prcies doet; één van de dingen is dat lsd voorkomt dat bepaalde sachariden (suikers) bij de hypothalamus komen. Hierdoor wordt de hypothalamus dus minder geblokkeerd, bepaalde gedeelten van je hersenen worden dus gestimuleerd, o.a. die van perceptie. Dit is vastgelegd m.b.v. hersenscans. Het is dus eigenlijk de omgekeerde wereld, als je nuchter bent blokkeren bepaalde enkelvoudige suikers in je hoofd dat wat je ziet/voelt/hoort etc. Psychedelica kunnen dus letterlijk tijdelijk deurtjes openen
Meerdere trips gemaakt by the way

ok daar zit iets in wat je zegt,iemand mee laag iq zal vlugger prijs hebben,maar mensen die op hun eigen veel denken en piekeren zouden beter nie trippen vind ik.

kan, denk dat iedereen die beslissing toch echt zelf moet maken; we zijn hier ook om te leren en als je al je beslissingen laat afhangen van ander mans meningen dan leef je zelf niet :$

Ik heb t één keer gedaan, zo'n 10 jaar geleden..Had n zegeltje gedeeld met n maar van me.

Wat ik me er van kan herinneren is dat ik heel lichtelijk getript heb, overdag, zag niet zoveel geks. Objecten die wat gingen bewegen, that's all. Verder heel erg lacherig, me niet kunnen concentreren op de reeele wereld om me heen (mensen die nuchter waren). Eigenlijk een beetje t zelfde als paddo's al moet ik n vergelijking maken!

zoals je het verteld komt het ook meer over als een paddo trip idd; dat heb ik namelijk wel al meerdere malen gedaan; vroeger dan; en ik zag op een gegeven moment ook in het bos allemaal egyptenaren dansen en shit; echt wazig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bwa is je door drugs een pad gaat zien weet ik niet,je kan de hersenen en gedachten manipuleren zodanig dat je het gaat geloven en je leven heb je zelf uitgestippeld,alleen weet je het niet.
je pad maak je zelf en moet maar je gevoel volgen

Waarschuw beheerder
bwa is je door drugs een pad gaat zien weet ik niet,je kan de hersenen en gedachten manipuleren zodanig dat je het gaat geloven en je leven heb je zelf uitgestippeld,alleen weet je het niet.

dat doe je altijd; met of zonder drugs.

jij gelooft van jezelf dat je dit, dat, zus zo bent en dat je dit dat zus en zo moet doen en je gelooft dat iedereen dit normaal vind alleen omdat je dit op de tv hebt gezien en in een klein select groepje in je directe leef omgeving.

bwa is je door drugs een pad gaat zien weet ik niet

jij niet, maar meerdere ervaren gediplomeerde wetenschappers wel en daar leg ik liever mijn vertrouwen ;)
Waarschuw beheerder
eerst bewijzen zien,nu doe ik gewoon men ding zoals anders.

sebiet ga je nog zeggen dat het alla matrix is :p

Waarschuw beheerder
sebiet ga je nog zeggen dat het alla matrix is

het zou apart zijn; niet ondenkbaar, maar ik denk eerder dat je de matrix als een soort symbolisch iets moet zien.

we worden namelijk allemaal geleefd; niemand denkt voor zichzelf na en wanneer iemand dit doet zijn er andere mensen die elkaar op hun plaats wijzen van EY je denkt raar; je bent anders; je bent vast gek ;)

de overheid kan je zien als het matrix systeem; een leventje voor ons uitstippelen; de matrix voedt op energie van de emotie die uit mensen komt tijdens hun leven; de overheid doet hetzelfde, maar met negativiteit; daar ga ik trouwens maar verder niet dieper op in, want no offense, maar dat vind je veels te vaag ;-p

en daar heb ik ook andere topics voor geopend O:)
Waarschuw beheerder
de overheid moet vallen :devil:

en wat vind je van vervuiling,binne paar jaar is alles omzeep e hehehehe
Waarschuw beheerder
ik denk eerder dat jij niet weet waar je over praat; maat van mij is schizofreen en ziet geesten uit het stopcontact komen.

nou jij weer; dat heeft nix met ziek zijn te maken; dan ben je gewoon begaafd. PUNT.

Je hebt me overtuigd.

Waarschuw beheerder
zojuist gelezen dat het gebruik van DMT ontvoeringen van aliens bevorderd oid; beetje wazig, maar kan me er wel wat van voorstellen; dit gaat wel over LSD, maar goed; dit is helemaal uber heftig volgens mij :O

17- DMT (Di-Methyl-Tryptamine)

Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Nederland zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng. Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

Veel Amerikaanse psychonauten gebruiken regelmatig DMT, bijvoorbeeld eens in de maand. De werking lijkt niet te verminderen, integendeel; je raakt vertrouwder met de machine-elfen en komt ook in andere werelden terecht. Maar elke trip moet verwerkt worden. Pas als de laatste trip geen rol meer speelt in je gedachtenleven, ben je klaar voor een nieuwe.

Bron: UIT JE BOL

Waarschuw beheerder
volgens mij doet pf weer vaag?

Waarschuw beheerder
Je hebt me overtuigd.

daar deed ik het niet om; ik ben gewoon van mening dat het GEEN ziekte is; stel nou eens dat ik gelijk heb; dat zou betekenen dat we een hoop psi-sensitive wezens gek hebben zitten maken, op zitten sluiten en waarom?

ze hadden ons kunnen helpen, maar we maken ze belachelijk; een heleboel wezens zijn gewoonweg niet zo intelligent en weten niet wat ze met zo`n gave aanmoeten en weten niet goed met hun gave om te gaan; te relativeren; plus daarbij komt dat we in een maatschappij leven die standaard is geindoctrineerd met, als je dingen ziet, die anderen niet zien, ben je gek, klaar over en uit.

dat is ontzettend gevaarlijk; psychologie is ook geen psychologie; het is breinologie; ze constateerde geen ziel te vinden, dus gingen ze maar het brein bestuderen; dit is iets heel anders dan je ziel, maar goed; ik verwacht ook niet anders van deze 3D maatschappij :)

Waarschuw beheerder
Dat stukje heb ik ook al eens gelezen (net als alle andere kopstukken van Uit Je Bol), klinkt best eigenaardig. :p
Waarschuw beheerder
Zelfde soort ervaring kan je krijgen door salvia divornium te gebruiken. Alleen dan duurt het een kwartier dat je echt uit je bol bent en in een andere dimensie bent!
Waarschuw beheerder
Als je goed wil trippen, gelijk een "Astrix en Oblix" nemen!!!

Dan weet je pas wat trippen is........

12 uur helemaal de weg kwijt!!!
Waarschuw beheerder
Hoffmans zijn ook goed... alleen een blad van 100 maakt een beeldje.. dus als je maar een pakt dan staat er maar een stuk van dat beeld erop, net zoals een stuk van een puzzel.
Maar jezus.. heftige tripjes :yes:
Waarschuw beheerder
LSD is eigelijk drug van de hoog ste palk zeg ik altijd!!
je moet er echt stevig in je schoene voor staan en het gewoon over je heen laate komen.
het is veel meer in ter zief ver en veel zwaarde als de meeste denken!!
het is dan ook echt niet te ver gelijke met paddo,s.
want met LSD moet je trip uit ziten en een trip dat duurt.
12:00 uur dus je bent met je LSD trip 12:00 bezich op het te kunnen ver werken!
want bij een paddo trip en je hebt geen zin meer dan neem je gewoon iets van suiker of suiker klontje,s en dat breekt je trip af en dan ben je er van af!!
maar bij LSD niet dat moet je gewoon uit zitten!!
wat zie je met LSD dat is ook nooit het zelfte!!
alle,s om je heen heeft velle kleuren en ziet er mooi uit!!
maar je kan altijd dieper in je trip komen en dan kun je kabouter,s zien of nog feel gekkere dingen..
je gaat er echt van halizoneeren je ziet echt dingen die er eigelijk niet zijn!!!
maar ik vind het geweldig!!
en ik blijf het af en toe nog wel doen
Waarschuw beheerder
ik vind het nog steets heerlijk!!

en trip nog erg vaak!
Waarschuw beheerder
en ik kan er wel aan komen geen enkel pro bleem!

maar geef het aleen niet aan jan en alle man..

want niet iedereen weet hoe die er mee om moet gaan van daar!
Waarschuw beheerder
nieks voor mij,vage paul voor paus (y) kzal ik wel men fles rode vodka en een goei lijn coke er bij naar binne trekken hahaha

Waarschuw beheerder
En de volgende nare werking:
Een trip is onvoorspelbaar. De heftige positieve gevoelens kunnen omslaan zodat negatieve gevoelens de overhand krijgen. Eenzelfde trip kan heftige positieve en negatieve gevoelens oproepen.

Zweten, misselijk, snelle hartslag, verhoogde bloeddruk, veel speeksel, warm, duizelig, last van de darmen, verstoorde bewegingen, trillen.
Heftige paniek, (doods)angst, acute psychosen (die tot 24 uur kunnen duren), verlies van gevoel van de eigen persoonlijkheid, angst dat de angstaanjagende trip werkelijkheid echt is en niet overgaat, het gevoel hebben dat de tijd stilstaat. Zien van kleine en grote beestjes.
Versterken van vervelende gevoelens, minder of geen controle over emoties en gedrag. Zeer pijnlijke of verdrietige gevoelens.
Angstaanjagende religieuze ervaringen met duivels en demonen.

Bovenstaande negatieve trips noemt men "bad trips".
Deze negatieve verschijnselen kunnen vooral optreden in een verkeerde omgeving, door individuele gevoeligheid, bij hoge doseringen en / of door overdoseringen als je je lichamelijk of geestelijk niet goed voelt.

Tsjee :|

Waarschuw beheerder
ey ik ken zo'n mang die had vroeger vaak lsd gebruikt hoorde ik van een moeder die hem kende nou die zit nou mooi onder het station met zijn gitaar ik denk datie vroeger een hippie was.
Waarschuw beheerder
ik hoorde ergens dat de zanger van Pink Floyd een jaar ofzow heeft doorgebracht waar die dacht dat ie een hond was, zo focked op was hij van dat spul..
Dus jah is altijd leuk om te doen maar als je teveel neemt...

Vriend van me die propte regelmatig 8 ofzo in tegelijk.. helemaal doorgedraaid die gast...soms deed die zelfs een zegeltje achter zijn ooglid :S:S:S omdat daar 'meer haarbuisjes zijn om te absorberen' :S
Maar wel grappig die gast :P
Waarschuw beheerder
ja de "panoramixen" zijn heftig.
Uitspraak van Kevm@niac op woensdag 27 april 2005 om 14:12:
Als je goed wil trippen, gelijk een "Astrix en Oblix" nemen!!!

Dan weet je pas wat trippen is........

12 uur helemaal de weg kwijt!!!

Waarschuw beheerder
Zekers!!! Ik kan het weten! :dood: X| X-| :dood: X| X-:dood: X| X-||
Waarschuw beheerder
Maar dat is al lang geleden! Gebruik nu nog alleen maar pillen, soms Sosa en af en toe speed! Verder gaat het helemaal goed met mij!!!
Waarschuw beheerder
ik gebruik nieks meer is dat niet kunnen :p

Waarschuw beheerder
ik heb et dit weekend ff geprobeerd

eerst een pilletje daarna een drup lsd en nog daarna nog 2
jezus wat een ervaring zeker wel cool
ben nog nooit zolang vaag geweest zeker wel een uur of 10/11 als het niet langer was :P

Waarschuw beheerder
plak er maar eens een hoef je ook geen uitleg:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van randox op woensdag 4 mei 2005 om 19:51:
ja de "panoramixen" zijn heftig

Of die microdots!!!

Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zaterdag 23 april 2005 om 12:32:
maar ik geloof niet dat je schizofreen kunt beseffen,heb nog iemand tegen gekomen die weet dat hij 2persoonlijkheden heeft

schizofreen is iets heel anderts dan M.P.S.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 april 2005 om 12:29:
alleen labiele mensen "kunnen" schizofreen worden van teveel dope

Dat is onzin !!
schizofrenie of psychoses worden mischien geactiveerd door dope ,maar er zeker niet door veroorzaakt
Want die "ziektebeelden" waren anders toch wel boven komen drijven, door stress of wat dan ook
Behalve als je echt hard tript dan ervaar je wel een psychotische toestand !!(tijdelijk)
Wat sommigen ook een bad trip noemen!!

Waarschuw beheerder
Dat is onzin !!
schizofrenie of psychoses worden mischien geactiveerd door dope ,maar er zeker niet door veroorzaakt
Want die "ziektebeelden" waren anders toch wel boven komen drijven, door stress of wat dan ook
Behalve als je echt hard tript dan ervaar je wel een psychotische toestand !!(tijdelijk)
Wat sommigen ook een bad trip noemen!!

hoho, lees dan wel wat ik tik, labiele mensen "kunnen" schizofreen worden van dope; idd had ik wel eraan moeten toevoegen dat je aanleg moet hebben voor zo`n staat van zijn.

wel blijf ik erbij dat sommige vormen van psychoses en schizofrenie vermoedelijk naar mijn inziens vormen van een hogere gave zijn die de mondane mens nog niet begrijpt; laat staan het persoon zelf, wat hierdoor dagelijks te maken krijgt met het onbegrip van non-open-minded people waardoor labiele mensen vrij snel aan zichzelf gaan twijfelen.

en daardoor wordt je dus gek.

ik zie niet in wat het probleem is van in een trip blijven hangen als het een fijne trip is ;)

badtrips daarintegen kan je denk ik vermijden door jezelf eerst goed te leren kennen voordat je aan dit soort hevige realiteit veranderende drugs begint. de wereld is immers een weerspiegeling van je eigen ik, dus die weerspiegeling wordt dan ineens heel heftig en als je dan jezelf nog niet zo goed kent...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 15:20:
in een trip blijven hang

is in mijn ogen ook onzin hoor
Heeft meer te maken met het verlies van je EGO en dat dat beangstigend is voor veel mensen!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 15:20:
psychoses en schizofrenie vermoedelijk naar mijn inziens vormen van een hogere gave zijn die de mondane mens nog niet begrijpt

dat idee heb ik ook ja waarom mensen gelijk ziek noemen en volstoppen met legale kutdrugs(die veel slechter zijn dan illegale drugs)

Waarschuw beheerder
is in mijn ogen ook onzin hoor
Heeft meer te maken met het verlies van je EGO en dat dat beangstigend is voor veel mensen!!

volgens mij begrijp ik denk ik wat je bedoeld met verlies van EGO? dat je op zo`n moment van drugs gebruik erg gevoelig bent en dat je zoveel shit ziet en vergeet dat je zelf ook nog "bestaat" voor zover we echt bestaan :P

dat idee heb ik ook ja waarom mensen gelijk ziek noemen en volstoppen met legale kutdrugs(die veel slechter zijn dan illegale drugs)

juist; ipv dat ze op tv gewoon met gemotiveerde mensen de werking van lsd en andere realiteits veranderende drugs testen; hoor je alleen maar sneaky tests en gebruik van de cia, nsa etc, maar voor de gemiddelde mens is het:

Dont do drugs, drugs are bad mmmkay.

absoluut; misbruik is slecht; je moet drugs gebruiken, laat drugs jou niet gebruiken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[Lucifer] :respect: Jij snap het leven! (Y) :jaja:

lol, afwijken van de realiteit?

wat is de realiteit? de realiteit is iets waarover je kan converseren met mensen die jouw realiteit delen; maar die meeste mensen boeien mij niet omdat ze een leven willen leiden dat te cliche en voorspelbaar voor woorden is; dat is gewoon een verspilling van je leven en aub, bespaar me die onzin van bij de maatschappij horen; de maatschappij sucked; tis alleen maar op geld, macht en aanzien gericht momenteel en meeste mensen beginnen elkaar al af te zeiken als iemand een ander soort broek aan heeft dan de gemiddelde johan.

dus ik neem nog liever een dikke overdosis voordat ik ooit bij "jullie" maatschappij hoor :frusty:

daarnaast; dit is absoluut niet de realiteit; dit is slechts een gedeelte wat je hersenen in 3d omzetten.

er zijn nog veel meer dimensies. ;)

:respect: Echt, wat een gruwelijk goeie uitspraak!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 15:31:
absoluut; misbruik is slecht; je moet drugs gebruiken, laat drugs jou niet gebruiken

wet 1 van het DRUGS wetboek;-)

Met het EGO-verlies bedoel ik het vervagen van je "programering" je houding tegenover de realiteit
die vervaagt verdwijnt en verandert.
Het is dan aan jou om dat weer op te bouwen na de TRIP
"programeren"

Gaat best ver

Waarschuw beheerder
Echt, wat een gruwelijk goeie uitspraak!!

dankje :D

als ik hem zelf terug lees denk ik ook wel van jaaaa, die zit wel ja :P

Met het EGO-verlies bedoel ik het vervagen van je "programering" je houding tegenover de realiteit
die vervaagt verdwijnt en verandert.
Het is dan aan jou om dat weer op te bouwen na de TRIP
"programeren"

Gaat best ver

nee gaat niet ver, ik volg je volledig ;)

ik ga hier even wat posten, ik hoop dat geinterreseerden dit kunnen waarderen; heeft mij enorm aan het denken gezet.

we are machines, duh O:)

Hey, dude! You're only using half your brain!

You cannot stay "turned-on" all the time.
You cannot stay any place all the time. That's a law of
evolution. After the revelation it is
necessary to drop-back-in, return to the fake-prop
TV-studio and initiate small changes which
reflect the glory and the meaning of the "turn-
on". You change the way you move, the way you
dress, and you change your corner of the
TV-studio society! You begin to look like a
happy saint! Your home slowly becomes a
shrine. Slowly, gently, you start seed
transformations around you.Psychedelic art.
Psychedelic style. Psychedelic music. Psychedelic
dance.Timothy Leary (1920-1996)

The Eight Circuits of Nervous System

(Adapted from "Exo-Psychology" by Timothy Leary,
and "The Illuminati Papers" and "Cosmic
Trigger" by Robert Anton Wilson)

[img width=459 height=87 cacheid=00034a040018fcb4293f58831a00b8cac3]http://ymail.flamingtext.com/ymail/2002/04/20/flamingtext_com_1019341667_2248.jpg[/img]

I. THE TERRESTRIAL CIRCUITS
(Circuits designed for life on Earth.)

1. The Biosurvival Circuit ("Consciousness") --
imprinted in infancy. Concerned with sucking,
nourishment, cuddling, biosecurity.
The imprinting of this circuit
sets up the basic attitude of trust or
suspicion which will last for life. First
activated when a human being is born, and
programs perception onto an either-or grid, divided
into nuturing-helpful and noxious-dangerous
(approach/accept vs. fight/flee).
To activate: the opiates.

2. The Emotional-
Territorial Circuit ("Ego") --
imprinted in
the toddling stage. Concerned with
territorial demands, emotional power tactics,
political domination-and-submission strategies. The
first imprint on this circuit identifies the
stimuli which will automatically trigger
dominant, aggressive behavior or submissive,
cooperative behavior.
To activate: abundant quantities of alcohol.

3. The Time-Binding
Semantic {Dexterity-Symbolism} Circuit ("Mind") --

imprinted by human artifacts and symbol
systems. Concerned with handling the environment,
invention, calculation,
prediction, building a "map" of the universe. If
the environment is stimulating to the third
circuit, the child takes a "bright" imprint
and becomes dextrous and articulate; if the
environmentis made of stupid people, the child
takes a "dumb" imprint, i.e., remains
more or less at a 5-year-old stage of artifact
clumsiness and symbol-blindness.
To activate: caffeine, speed, cocaine, a high-
protein diet.

4. The Sociosexual Circuit
("Adult Personality") --
imprinted by the
first orgasm-mating experiences and
tribal "morals." Concerned with sexual pleasure,
local definitions of "moral" and "immoral",
reproduction, nurture of the young.
To activate:MDMA

Note: None of these terrestrial
drugs change basic biochemical imprints (i.e.
Circuit I-IV imprints). The behaviors which
they trigger are those which were wired into
the nervous system during the first stages of
imprint vulnerability.

II. THE EXTRATERRESTRIAL CIRCUITS

(Circuits designed for life in Space.)

5. The Neurosomatic Circuit --
concerned with
neurological-somatic feedbacks, feeling high,
somatic reprogramming (Christian Science, faith
healing, etc.). Gestalts shift from linear
visual space to all-encompassing sensory
space. A hedonic turn-on occurs, a rapturous
amusement, a detachment from the previously
compulsive mechanism of the first four circuits.
To activate: ecstatic experience
via physiological of chemical yogas, such as
cannabis, MDMA,Tantra, hatha yoga; free-
fall.

6. The Metaprogramming {Neuroelectric} Circuit
--
concerned with
reimprinting and reprogramming all earlier
circuits, relativity of "realities" perceived,
cybernetic consciousness. The sixth circuit
consists of the nervous system becoming aware of
itself.
To activate: mescaline, psilocybin,
LSD, Crowleyan "magick" metaprograms, advanced
rajah yogas.

7. The Neurogenetic {Morphogenetic} Circuit --
concerned with evolutionary consciousness
(past and future), DNA-RNA-brain feedbacks, Jung's "Collective
Unconscious." The first to achieve this mutation
spoke of "memories of past
lives," "reincarnation," "immortality," etc.
To activate: LSD, advanced rajah yogas. Mescaline
and psilocybin produce some Circuit VII
experiences also.

8. The Neuroatomic Circuit --
concerned with quantum consciousness, non-
local awareness (beyond spacetime), so-
called "PSI" or "magick" powers, Illumination.
"Out-of-body experiences," "astral
projection," contact with alien "entities" or with
a galactic Overmind, etc. Circuit VIII is
infra, supra, and meta- physiological -- a quantum
mechanical communication system which
does not require a biological container.
To activate: shock or near-death experience
will automatically activate this circuit;
Ketamine; high doses of LSD also produce some
Circuit VIII quantum awareness.

The 8-Circuit Model of Consciousness

- The Eight Basic Winner/Loser Scripts

The Eight Basic Winner Scripts

I. The biosurvival winner:

"I will live forever, or die trying."

II. The emotional-territorial winner:

"I am free; you are free; we can have our separate trips or we can have the same trip."

III. The semantic winner:

"I am learning more about everything, including how to learn more."

IV. The sociosexual winner:

"Love, and do what thou wilt." (Anon. of Ibid)

V. The neurosomatic winner:

"How I feel depends on my neurological know how."

VI. The metaprogramming winner:

"I make my own coincidences, synchronities, luck, and Destiny." ;)

VII. The neurogenetic winner:

"Future evolution depends on my decisions now."

VIII. The neuroatomic winner:

"In the province of the mind, what is believed
true is true, or becomes true within limits to be
learned by experience and experiment." (Dr. John Lilly)
:jaja:

The Eight Basic Loser Scripts

I. The biosurvival loser:

"I don't know how to defend myself."

II. The emotional-territorial loser:

"They all intimidate me."

III. The semantic loser:

"I can't solve my problems."

IV. The sociosexual loser:

"Everything I like is illegal, immoral, or fattening."

V. The neurosomatic loser:

"I can't help the way I feel."

VI. The metaprogramming loser:

"Why do I have such lousy luck?"

VII. The neurogenetic loser:

"Evolution is blind and impersonal."

VIII. The neuroatomic loser:

"I'm not psychic, and I doubt that anyone is." :nee:

Bron: Invisible Illuminati - Chaos Magick

gaat over het her programmeren, Neurologie, daarom post ik dit naar aanleiding van wat je zei ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt heel Interessant:respect:

Waarschuw beheerder
graag gedaan (y);)

eek quote:

never hurts to help :cocktail::D

Waarschuw beheerder
donateur
LSD wil ik ook zeker ooit nog een keer gaan gebruiken. Ik heb al veel uitgeprobeerd, eigenlijk zo'n beetje alles op opiaten, en LSD na...
Maargoed voor opiaten kijk ik wel uit. ;)
Maar LSD wil ik zeker ooit nog eens doen!
Lijkt mij geweldig: een schitterende spirituele ervaring met hogere dimensies. Ook ik geloof namelijk dat trippen echt niet alleen maar iets is, zoals het hier in westerse wereld, word afgedaan als een keertje "hard gaan" of "vaag in je kop worden".
Ik geloof zeker dat je dmv trippen dimensies kan bereiken die je in nuchtere toestand niet kan bereiken. ( op jarenlange meditatie ervaring na dan)

De oude wijze beschavingen als de maya's en de azteken, gebruikten ook paddestoelen om zo inzichten over het leven te krijgen...kijk eens hoe wijs ze waren...en dat voor die tijd..daar zit meer achter.. ;)

Ik denk er precies hetzelfde over als [lucifer] :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
17- DMT (Di-Methyl-Tryptamine)

Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Nederland zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng. Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

Veel Amerikaanse psychonauten gebruiken regelmatig DMT, bijvoorbeeld eens in de maand. De werking lijkt niet te verminderen, integendeel; je raakt vertrouwder met de machine-elfen en komt ook in andere werelden terecht. Maar elke trip moet verwerkt worden. Pas als de laatste trip geen rol meer speelt in je gedachtenleven, ben je klaar voor een nieuwe.

:d
Dit klinkt echt TE interresant voor woorden.
Dit is echt wat ik zoek in drugs.
Geweldig om dit te ervaren lijkt me dat, psychonauten voer :jaja: :P

En [lucifer] ik geef je gelijk in al je uitspraken van dit topic, eindelijk eens iemand met een heldere kijk op de zaken!! :respect: :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe het eens en breng verslag op flock

Waarschuw beheerder
K'weet niet of deze link er al tussen staat?

Bij deze:

http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_lsd.html

Waarschuw beheerder
donateur
doe het eens en breng verslag op flock

T gaat vast een hele klus worden om eraan te kunnen komen, maar als ik er aan denk, zal ik m'n ervaring hier posten! (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lijkt me ook gruwelijk ja, maar wel heftig

Ben nu al benieuwd naar je verslag psycho :d

Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik zeker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 15:33:

dus ik neem nog liever een dikke overdosis voordat ik ooit bij "jullie" maatschappij hoor

er zijn nog veel meer dimensies.

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Idd... trippen gaat veeeeeeeel verder dan dat wij westerlingen denken!!!

De mensen hier denken enkel "oh leuk lekker vaag worden".
Maar t gaat veel dieper dan dat.
Je krijgt dingen te zien je anders nooit zal in zien. Het is leerzaam!
Ooit wel eens bij stil gestaan hoe volkeren als de maya's, de azteken en de indianen zou wijs geworden zijn?? ;)
Trippen is tijdelijke verbinding met hogere machten! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:39:
Het is leerzaam!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 16:39:
Trippen is tijdelijke verbinding met hogere machten!

:yes:

Waarschuw beheerder
kan me heugen dat er zo'n 5 jaar geleden trippies in omloop waren!
iemand ze ooit nog gezien?
Ik mis ze zo!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik je ook niet aan helpne...
Waarschuw beheerder
Wow ... ik kan ineens objecten telekinetisch buigen na mn lsd trip en bijna dood ervaring !

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
echt waar joh?o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gloof er niet zo sterk in dat je door LSD hogere machten kan aanspreken. Maar goed dat ik het nog nooit heb gedaan ook dus, want misschien dan juist wel. Ik denk toch dat alles zich uitsluitend in die bovenkamer van jezelf afspeeld.

Ik gloof wel dat er meer is maar hou me toch meer bezig met wat er dagelijks speelt in deze maatschappij...

Ik zie het zo.. een chemische verbinding van plastic... bijvoorbeeld... gewoon stukplastic buig dat maar eens....

en breng het dan maar weer eens in orginele staat terug... je blijft altijd dat witte streepje zien... een verandering... dat gebeurd denk ik ook door LSD als je dat gaat gebruiken alleen dat op je hersenen! Waardoor je dus anders gaat denken...

Mij dus nog niet gezien, ben het wel van plan te doen... maar zo als ik al eerder in dit topic melden op veel en veel later leeftijd!

De oude wijze beschavingen als de maya's en de azteken, gebruikten ook paddestoelen om zo inzichten over het leven te krijgen...kijk eens hoe wijs ze waren...en dat voor die tijd..daar zit meer achter..

Dat is DMT en heel iets anders dan LSD

DMT is een lichaamseigenstof.. LSD niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is idd onder ander DMT, maar de azteken gebruikten ook en bepaald soort paddestoel,die door hen heilig verklaard was, de teonanácatl, en de werkzame stof in die paddestoel is zeer nauw verwant aan LSD, het verschil is dat als je naar de structuurformule van beide stoffen kijkt, zijn er bij teonanácatl 2 H-atomen vervangen door 2 ethergroepen. Dus de oude azteken gebruiten wel degelijk LSD verwante stoffen, en ook mescaline, psylobe (paddo's) en het natuurlijke equivalent van DMT.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

naar mijn idee trip je toch echt op je anti stoffen van je eigen lichaam bij zowel LSD als DMT; dus in beide gevallen komt de trip toch echt uit jezelf.

Ik gloof er niet zo sterk in dat je door LSD hogere machten kan aanspreken. Maar goed dat ik het nog nooit heb gedaan ook dus, want misschien dan juist wel. Ik denk toch dat alles zich uitsluitend in die bovenkamer van jezelf afspeeld.

wil je niet persee overtuigen dat het anders is; wat ik wel degelijk zeker weet en vind; dat er niets in de bovenkamer afspeelt en dat dit een illusie van de ziel is http://www.whatthebleep.com/trailer/

het feit dat wij goden zijn zegt al genoeg. goden in de maak :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en auralezen kan je alleen volgens mij zien als je er mee geboren zijt,van kleinsaf al

Waarschuw beheerder
een demigod zul je bedoelen

nee ik bedoel god.

wij zijn god. zoals de druppels een oceaan maken, zoals de stroom een computer doet lopen; zo maken de atomen en zielen samen god; god is energie en moet je niet zien als een wezen; de cummulatieve bewustzijnsvormen bijelkaar opgeteld kan je het bewustzijn van "god" noemen.

als ik een gedachte heb, ben ik ook die gedachte; als ik droom ben ik ook die droom; in je droom komen meerdere mensen voor; ook dit leven is een gedachte; een droom van een groter wezen waarmee je weer 1 bent; iedere atoom is een universum op zich; met je hand in je broekzak reiken om in meerdere universa te graaien is dan ook een minder krankzinnige uitdrukking dan je denkt ;)

en auralezen kan je alleen volgens mij zien als je er mee geboren zijt,van kleinsaf al

dan moet je mij toch echt eens uitleggen waarom die jongen hierboven en wat ik al vaker heb gelezen dat men aura`s kan zien wanneer men onderhevig is aan bepaalde soorten drugs. evenals andere psi-powers die naar boven komen bij lsd.

wellicht is er iemand geweest die onder lsd telekinesis of pyrokynesis kon gebruiken. anders wil ik dat in de toekomst wel uitproberen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
men auralezeres is nooit ander drugs,dusja hehehehee

god ben je pas als je een volledig mens bent.als je ook met je slecht eigenschappen kan omgaan.een spiritueel iemand worden.god is alles,rond ons god zit niet in de kerk of boven in de hemel.maar rond ons,je maakt er zelf een paradijs van zeker.

zoals in die film stigmata zeggen ze zoiets,dat er ooit ergens nog een perkament is gevonden maar de kerk zegt van niet omdat ze anders hun macht verliezen ofzo iets

Waarschuw beheerder
god ben je pas als je een volledig mens bent.als je ook met je slecht eigenschappen kan omgaan.een spiritueel iemand worden.god is alles,rond ons god zit niet in de kerk of boven in de hemel.maar rond ons,je maakt er zelf een paradijs van zeker.

juist, god is zowel duisternis als licht; heb compassie voor dit gegeven; heb passie voor je eigen duistere kanten; ben je bewust van wat je bent en ben je bewust van als je met god wilt praten dat je iedereen waar dan ook kan aanspreken; til een steen op en ik zal er zijn.

staat in de bijbel.

zoals in die film stigmata zeggen ze zoiets,dat er ooit ergens nog een perkament is gevonden maar de kerk zegt van niet omdat ze anders hun macht verliezen ofzo iets

darn right; stelletje machts geile huppelkutkjes, met hun fucking hitler jugend paus; die gasten zijn helemaal geschift :nee:
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij een beetje in je trip blijven hangen ;)

Ik neem aan dat je niet in God gelooft en de bijbel, omdat je jezelf presenteerd als een of andere god alleem maar omdat je wel eens tripmiddelen hebt gebruikt. ( Welke jij allemaal hebt gebruikt weet ik niet. )

Ik denk toch dat je leeft in je eigen wereld met je eigen waanideen, wat jij zegt gaat wel heer ver. Je zegt ook dat de meeste mensen jou niet boeien, maar k denk dat het eerder andersom is. Je zou haast denken dat je een of andere toevlucht zoekt, omdat je bent verstoten door de maatschappij.

En waarom weet jij eigenlijk zo zeker dat alles wat jij ziet in je trip niet uit je hersenen komt, maar echt bestaat en de tripmiddelen of de antistoffen uit je lichaam ervoor zorgen dat je het kan zien !! Ze hebben je toch niet overtuigd met die zwaar beneden middelmatige Hollywoodproductie ?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij een beetje in je trip blijven hangen

volgens mij hecht jij een beetje teveel waarde aan je so-called "nuchtere" status ;)

Ik neem aan dat je niet in God gelooft en de bijbel, omdat je jezelf presenteerd als een of andere god alleem maar omdat je wel eens tripmiddelen hebt gebruikt. ( Welke jij allemaal hebt gebruikt weet ik niet. )

schattig, je bent zeker christelijk? ik geloof niet in god van de bijbel (naja, ik weet dat die god en satan halfbroers zijn en aliens: zie Anunnaki - Elohim - Nefilim, want de bijbel evenals vele andere religies zijn er om 1 ding; het onderwerpen van de maatschappij; om even te quoten
religie is opium voor het volk

ik denk niet dat ik God ben omdat ik tripmiddelen heb gebruikt :frusty: typische veronderstelling van iemand die denkt dat hij weet waar hij het over heeft :nee: ik weet dat ik God ben doordat ik ontzettend veel over verschillende religies heb gelezen en mij er verder in heb verdiept dan menig gemiddeld mens wat hier op pf rondstruind.

Ik denk toch dat je leeft in je eigen wereld met je eigen waanideen, wat jij zegt gaat wel heer ver. Je zegt ook dat de meeste mensen jou niet boeien, maar k denk dat het eerder andersom is. Je zou haast denken dat je een of andere toevlucht zoekt, omdat je bent verstoten door de maatschappij.

achja, en jij leeft natuurlijk niet in je eigen wereld met je eigen waanideeen :S denk je wel eerst na over wat je zegt of praat je altijd poep? :)

meeste mensen boeieun mij niet, want rara, de meeste mensen komen met van die domme opmerkingen zoals jij nu maakt en dat motiveerd me niet echt om daar vaker dan 1 x een gesprek mee aan te gaan :frusty:

en als mensen mij niet boeiund zouden vinden vraag ik me toch echt af waarom ik hier respect krijg voor sommige opmerkingen; of zijn die mensen ook allemaal gestoord, krankzinnig en 1 stap verwijderd van een inrichting? :)

zijn ze niet schattig die normale 3D mensen? :D

En waarom weet jij eigenlijk zo zeker dat alles wat jij ziet in je trip niet uit je hersenen komt, maar echt bestaat en de tripmiddelen of de antistoffen uit je lichaam ervoor zorgen dat je het kan zien !! Ze hebben je toch niet overtuigd met die zwaar beneden middelmatige Hollywoodproductie ?!

dude, voor de duidelijkheid; denk in godsnaam eens na; als dieren meer geluiden kunnen horen dan wij; dan moeten er ook beelden te zien zijn die we nu niet kunnen zien.

als lsd de perceptie rem van je hersenen afhaalt spreekt het voor zich dat dat wat je ziet er ook echt is; dat waarvan je geest vind dat het echt is; is echt. ook je brein maakt geen verschil tussen wat je oog ziet en wat je brein vind dat het ziet.

ik wil je verder niet afzeiken, maar je maakt het me wel erg gemakkelijk; vrij simpel he je nogal kortzichtig opstellen.

is wel veilig om normaal te doen; sanity is for the weak. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dude!
dude, voor de duidelijkheid; denk in godsnaam eens na; als dieren meer geluiden kunnen horen dan wij; dan moeten er ook beelden te zien zijn die we nu niet kunnen zien.

....hoeveel vingers steek ik op?

Waarschuw beheerder
donateur

Ik gloof wel dat er meer is maar hou me toch meer bezig met wat er dagelijks speelt in deze maatschappij...

Ik zie het zo.. een chemische verbinding van plastic... bijvoorbeeld... gewoon stukplastic buig dat maar eens....

en breng het dan maar weer eens in orginele staat terug... je blijft altijd dat witte streepje zien... een verandering... dat gebeurd denk ik ook door LSD als je dat gaat gebruiken alleen dat op je hersenen! Waardoor je dus anders gaat denken...

Mij dus nog niet gezien, ben het wel van plan te doen... maar zo als ik al eerder in dit topic melden op veel en veel later leeftijd!

Je mag natuurlijk denken wat je wil hoor, daar laat ik iedereen verder vrij in, maar ik vind het nogal typisch dat zo beetje alleen mensen uit de westerse wereld zo denken over tripmiddelen, vergeet daarbij ook even niet dat wij westerlingen de beschaving zijn die eigenlijk het minst verstand heeft van hoe de natuur in elkaar steekt. Eigenlijk zijn wij maar een paar houte klaasjes die het allemaal maar een beetje moeten hebben van de wetenschap, die alles voor ons voorkauwt. Waarom zou onze wetenschap meer weten dan mensen die het echt allemaal zelf hebben ondervonden, en hun wijsheden en inzichten des levens voor een groot deel door deze geestverruimende middelen hebben opgedaan.
Als je kijkt naar wat voor wijsheden de maya, inca's zulu's etc hadden, zonder materiaal wat wij nu hebben....hoe komen ze daar in godsnaam allemaal aan???
Als dat allemaal waanideeën waren geweest voortkomend uit onwetendheid, dan denk ik niet dat ze ooit zo ver gekomen waren...
Mensen uit zulke culturen zijn vaak op geestelijk vlak velen malen wijzer en hoger ontwikkeld dan dat wij zijn..
Wij kijken hier niet verder dan een bedrijfsplan oprichten, imago hooghouden en we kijken wie de buren op visite hebben, ff kort door de bocht gezegd. :P

De oude wijze beschavingen als de maya's en de azteken, gebruikten ook paddestoelen om zo inzichten over het leven te krijgen...kijk eens hoe wijs ze waren...en dat voor die tijd..daar zit meer achter..

Antwoord:

Ken je geschiedenis zeg, FOEI! :P
Zeker wel, dat die volkeren allerlei geestveruimende natuurmiddelen gebruikten: Paddestoelen, ayahuasca, mescaline noem het allemaal maar op...

Het is dan wel niet tegen mij bedoeld maargoed...dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!!!
Hij denkt gewoon verder dan de gemiddelde westerling, en ja natuurlijk is die dan volkomen gestoord en in z'n trip blijven hangen, want OW WEE, je zou eens meer weten dan anderen...nee dan spoor je niet hoor blablabla
Zo gaat het hier al eeuwen, zo had je in de middeleeuwen de "heksen" die op de brandstapel gegooid werden, alles uit pure ontwetendheid. Nu gebeurd het zeg maar in een wat milder moderner jasje, en wat je afgeschreven als "gestoord", je bent gewoon volledig onder controle van deze maatschappij, they got you under control and now you think what they told ya.. ;)
Ik vind echt dat je kortzichtig hiermee uit de hoek komt.
Mij zet die juist heel erg aan het denken met hetgeen wat hij zegt, ik ben ook vaak met dit soort zaken bezig, en ik leer een hoop van wat hij zegt. In denk dat het misschien nog niet eens gek bedacht is wat Lucifer zegt. Misschien moet je ook maar eens iets meer gaan open staan, voor mensen die wat dieper naar het leven kijken. Kan nooit verkeerd zijn lijkt me.
Verdiep je zelf er eens iets meer in, je kan het later altijd nog afdoen als onzin. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry, ik wist niet je boos werd.

Lsd zal idd wel de perceptie rem van je hersenen afnemen en daardoor zien we dus de dingen zoals je ze niet hoort te zien !
Waarom denk je dat die rem er op zit ?! Dat heet focussen .. als de rem er niet op zit zie je allemaal onzin, zoals rare kleurtjes om mensen heen, hersenspinsels die ineens "realiteit" worden, muren die gaan bewegen, weet ik veel wat.

Maar ok, jij weet dus dat je God bent, omdat je verschillende religies hebt gestudeerd .... en die heb je allemaal door elkaar gehutseld fzo ?! Stampotreligie !! Hmm lekker .. ;)

en als mensen mij niet boeiund zouden vinden vraag ik me toch echt af waarom ik hier respect krijg voor sommige opmerkingen; of zijn die mensen ook allemaal gestoord, krankzinnig en 1 stap verwijderd van een inrichting? :)

Voor sommige opmerkingen geef ik jou ook wel gelijk, welke dat zijn maakt nu eventjes niets uit. En al die andere lui die jou helemaal gelijk geven, dat moeten ze zelf weten .. lui die zeggen " ja je hebt gelijk ", " je weet waar je over praat" .. Met jou meelullen, die kunnen niet voor zichzelf denken. Al is het dan wel een beetje kortzichtig om te denken dat ik denk dat ze dan gelijk gestoord, krankzinnig en 1 stap verwijderd zijn van een inrichting! ;)

In Gods naam ?! .. Dus met jouwn gedachtengang in jouwn naam ?! Ehmm .. ;) Beeld en geluid heeft in dat opzicht weining met elkaar te maken. Dieren horen meer dus moeten er beelden zijn die we nu niet kunnen zien ?! Wat bedoel je dan joh ?! De geluidsgolven in de lucht ?! Wil je die graag zien ?!
Jij bedoelt waarschijnlijk de bron waar die geluidjes vandaan komen ?! Nou die komen echt niet van dingen die we niet kunnen zien hoor ;)

En ik probeer niet veilig te doen. Ik zeg gewoon hoe ik er over denk.

En WTF bedoel je nou met "schattige 3-d mensjes " ?!?!
Jij ziet in 4-d ?! 5-d ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 14:03:
is wel veilig om normaal te doen; sanity is for the weak. laatste aanpassing 12 mei 2005 14:11

Respect Jongen:respect:
En zalig zijn de onwetende!!

Waarschuw beheerder
Sorry, ik wist niet je boos werd.

dat heb ik snel als ik in de zeik wordt genomen; ik kan er niet tegen als ik niet serieus wordt genomen of dat ik wordt gezien als een mega dopende drug addict die al trippend de lettertjes voorzichtig aan elkaar plakt en later zich realiseert dat hij het over nieuw moet typen omdat ie achter een pc zit en niet een brief aan het opsturen is via de pc O:)

ja, dat was vaag eh :P

maar goed; excuses aanvaard :)

Lsd zal idd wel de perceptie rem van je hersenen afnemen en daardoor zien we dus de dingen zoals je ze niet hoort te zien !
Waarom denk je dat die rem er op zit ?! Dat heet focussen .. als de rem er niet op zit zie je allemaal onzin, zoals rare kleurtjes om mensen heen, hersenspinsels die ineens "realiteit" worden, muren die gaan bewegen, weet ik veel wat.

uiteraard, maar dat neemt niet weg dat er ook gefocussed kan worden op materie die er wel degelijk is; waarom denk je dat de CIA zo bijzonder geintterseerd is in LSD?

sowieso denk ik wel dat je het zelf echt eens geprobeerd moet hebben voordat je er met een negatief oordeel over kan spreken. maar dat is westerling eigen; vooroordeel city.

Maar ok, jij weet dus dat je God bent, omdat je verschillende religies hebt gestudeerd .... en die heb je allemaal door elkaar gehutseld fzo ?! Stampotreligie !! Hmm lekker ..

misschien vind je dit een leuke docu; http://www.whatthebleep.com

In Gods naam ?! .. Dus met jouwn gedachtengang in jouwn naam ?! Ehmm .. Beeld en geluid heeft in dat opzicht weining met elkaar te maken. Dieren horen meer dus moeten er beelden zijn die we nu niet kunnen zien ?! Wat bedoel je dan joh ?! De geluidsgolven in de lucht ?! Wil je die graag zien ?!
Jij bedoelt waarschijnlijk de bron waar die geluidjes vandaan komen ?! Nou die komen echt niet van dingen die we niet kunnen zien hoor

ken je white noise?

die film. op welke frequentie zitten geesten?

ze bestaan echt; mijn ex; die nooit drugs gebruikte zag ze ook; een andere maat van mij waarmee ik samenwerkte kon het verleden zien; die wist ineens van daar en daar op die plek zijn mensen vermoord in dit pand met daar en daar een kogelgat; manager zat van :| wtf, hoe weet je dat; gast zo van; ja kweenie; manager ging het checken bij de krant; een oude editie en het was gewoon nog waar ook. freaky shit.

alles heeft een frequentie; tis soms zo moeilijk uit te leggen omdat ik zelf ook niet precies weet HOE ik het moet uitleggen.

die film what the bleep do we know zegt gelijk al in het begin. het doel van het leven is te leven in de mysterie.

En WTF bedoel je nou met "schattige 3-d mensjes " ?!?!
Jij ziet in 4-d ?! 5-d ?!

kijk maar ff bij me persoonlijke inbreng en over Quantum Bewustwording. ;)

overigens kan je ook checken http://2012.pagina.nl

Mij zet die juist heel erg aan het denken met hetgeen wat hij zegt, ik ben ook vaak met dit soort zaken bezig, en ik leer een hoop van wat hij zegt. In denk dat het misschien nog niet eens gek bedacht is wat Lucifer zegt.

:kots:

Voor sommige opmerkingen geef ik jou ook wel gelijk, welke dat zijn maakt nu eventjes niets uit. En al die andere lui die jou helemaal gelijk geven, dat moeten ze zelf weten .. lui die zeggen " ja je hebt gelijk ", " je weet waar je over praat" .. Met jou meelullen, die kunnen niet voor zichzelf denken. Al is het dan wel een beetje kortzichtig om te denken dat ik denk dat ze dan gelijk gestoord, krankzinnig en 1 stap verwijderd zijn van een inrichting!

maar is dat niet ook wat jij doet; jij praat mensen na die zeggen dat drugs slecht voor je zijn; dat andere dingen die je gaat zien met lsd niet echt zijn; terwijl je het zelf nog nooit hebt gebruikt en er van te voren al een oordeel over hebt.

er zullen best mensen zijn die meepraten omdat dat makkelijker is; maar ik heb het vermoeden dat de meeste mensen die hier toevallig vinden dat ik een goede opmerking maak ook daadwerkelijk hersens hebben?

het is namelijk veel makkelijker om juist mijn opmerkingen als onzin af te schuiven; als je dan weet of snapt waarover ik het heb en het dan een goede opmerking vind.

is dat dan meepraten of gewoon resoneren met een zelfde gevoel wat een ander ook heeft? ;)
Waarschuw beheerder
Yo Psycho ...

Ik houd me er ook al een tijdje mee bezig, vind het ook wel interessant.
Alleen Lucifer zegt echt dingen waarvan ik vind dat ze nergens op slaan !

Waarschuw beheerder
Alleen Lucifer zegt echt dingen waarvan ik vind dat ze nergens op slaan !

dat mag; besef je dan wel dat dit jouw perceptie is; en jouw perceptie is niet de alles omvattende waarheid; ik heb het idee dat er meerdere waarheden zijn.

zoals met uhm Erik de Viking; die film; waarin ze op een gegeven moment naar Walhalla gaan; al die vikingen; uiteindelijk komen ze daar en daar zijn alle goden etc. zij geloven hierin, zeer sterk, dus ze zien en ervaren het.

heel leuk, maar wat is de clue; 1 van die vikingen gelooft niet in goden en walhalla en shit; hij loopt daar rond, maar ziet niets; loopt door muren heen en merkt niets van de goden; de goden zien hem ook niet; maar zijn vrienden wel.

volg je me?

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Lcf

Ik nam je niet in de zeik hoor, nahjah klein beetje dan :P;) en ik neem je wel serieus, anders ging ik er niet eens op in.
Ik denk trouwens ook niet dat je een of andere dope addict bent !

Die docu download ik nog wel een x, alhoewel ik er niet helemaal weg van ben, want hij krijgt een zeer lage waardering op IMDB en met die waarderingen ben ik het 9/10 x wel mee eens ! Maarjah het gaat dan ook niet echt over de acteerprestaties en de manier van filmen, meer over de meningen die hier in vooruit komen, althans, dat neem ik aan .

White Noise heb k gezien, zware kutfilm, waarom maakt ook ff niet uit, maar die theorie zou opzich nog wel eens kunnen kloppen.

Je ex, heeft die ook LSD gebruikt ?! En je kameraad ?!

En tot slot : Nee ik lul niet mee, want ik heb alleen info over tripmiddelen gelezen, wat het met je doet, tripverslagen, dat soort dingen. Heb verder geen discussies gelezen hierover, behalve deze dan !

Trouwens, ergens tegenin gaan vind ik minder makkelijk dan er met iemand over meepraten!

En wat de anderen betreft, het boeit me eigenlijk niet of ze meepraten of meevoelen !

Waarschuw beheerder
zoals met uhm Erik de Viking; die film; waarin ze op een gegeven moment naar Walhalla gaan; al die vikingen; uiteindelijk komen ze daar en daar zijn alle goden etc. zij geloven hierin, zeer sterk, dus ze zien en ervaren het.

heel leuk, maar wat is de clue; 1 van die vikingen gelooft niet in goden en walhalla en shit; hij loopt daar rond, maar ziet niets; loopt door muren heen en merkt niets van de goden; de goden zien hem ook niet; maar zijn vrienden wel.

volg je me?

Ja, hij ziet dingen waarvan hij weet dat ze er zijn dus daarom zijn die dingen er ook waarvan hij denkt dat ze er zijn ! Hij gelooft in zn vrienden, zn vrienden zien hem daarom dus. Niet in goden, daarom zien de goden hem niet !

ps. He Kim :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja: :jaja: :jaja:

dat is echt leuk...goede ervaring mee....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben nie gelovig,het geloof doet meer kwaad dan goed vind ik en als die naburri dingens en zen zoons en dochter verschijnen zal ik het wel horen e :p

Waarschuw beheerder
Ik nam je niet in de zeik hoor, nahjah klein beetje dan en ik neem je wel serieus, anders ging ik er niet eens op in.
Ik denk trouwens ook niet dat je een of andere dope addict bent !

daarnaast heb ik al eerder vermeld dat ik alleen paddos heb gebruikt en dat is best wel een tijdje terug. LSD ga ik pas gebruiken als ik zeker weet dat ik mijn geest op orde heb en dat is niet iets wat je overhaast wil doen.

blijven hangen zou ik niet erg vinden; maar in een bad trip wel; ik vind de huidige realiteit over het algemeen al een bad trip, dus veel erger hoeft het van mij niet te worden :P

dadelijk trip ik dat ik in bad/bed lig met een overdosis bejaarde geile nonnen die nog nooit sex hebben gehad :x

the pain, teh horror.... (denk aan eng melodietje :devil: )

Die docu download ik nog wel een x, alhoewel ik er niet helemaal weg van ben, want hij krijgt een zeer lage waardering op IMDB en met die waarderingen ben ik het 9/10 x wel mee eens ! Maarjah het gaat dan ook niet echt over de acteerprestaties en de manier van filmen, meer over de meningen die hier in vooruit komen, althans, dat neem ik aan .

wat betreft de film en de story line kan ik duidelijk zijn; gewoon ronduit KUT; ik kan de film persoonlijk ook geen 2e keer bekijken omdat hij vrij saai is; de film zelf.

daarintegen wanneer je je focussed op de materie die deze docu met zich meebrengt (bijna 2 uur) dan is het weer WEL HEEL ERG interresant. je kan hem daar helaas ook niet downloaden; wel een handleiding sort of en reviews bezichtigen.

dus wat betreft die keuring, begrijp ik goed dat de film in vergelijking tot films die echt gericht zijn op een vet entertained verhaal een lagere rating heeft gekregen ;)

White Noise heb k gezien, zware kutfilm, waarom maakt ook ff niet uit, maar die theorie zou opzich nog wel eens kunnen kloppen.

ik heb hem niet gezien :P

Je ex, heeft die ook LSD gebruikt ?! En je kameraad ?!

mijn exje was echt netjes; ooit eens een pilletje gebruikt en ook wel eens geblowd, maar die deed dit bijna nooit. een andere vriendin van mij die helemaal echt nooit drugsde zag ook geesten; drugs kunnen ook zeker eraan meehelpen dat je deze entiteiten sneller gaat zien. zelf nog nooit gehad helaas door blowen of pillen ofzo.

die kameraad das weer een ander verhaal; die spande echt de kroon met pep en pillen; 15 pillen op een avond; wat coke; noem het maar op; niettemin is het wel frapant dat zo`n jongen (of het nu door de drugs kwam of niet; uiteindelijk komt het altijd uit jezelf omdat je namelijk tript op je eigen anti-stoffen) toch goed gokt waar de lijken lagen en hoe of wat iemand vermoord was.

of aura`s zien onder invloed; of via telepathy met elkaar communiceren; is wel heel vreemd als die 2 vrienden van mij tegelijkertijd het idee hadden dat ze met elkaar zonder te praten communiceerden, maar in werkelijkheid waren ze alles aan het verzinnen en toevallig tripte ze allebei dat ze elkaar telepatisch konden bereiken.

dus nee; drugs triggered toch echt dat stukje "meer"

wat je wel moet ik blijven zeggen absoluut nuchter kan bereiken door bijv jarenlange meditatie. stel je eens voor; een cultuur zoals de maya`s, oudere volkeren waarbij niemand zegt ey drugs is slecht; sterker nog; ze erkennen dat drugs een middel zijn om bij de goden te komen en met ze te converseren. was volgens mij echt een vette tijd en daarna zijn de maya`s spoorloos verdwenen? :D

tja, zichzelf volledig weggetript :P

Ja, hij ziet dingen waarvan hij weet dat ze er zijn dus daarom zijn die dingen er ook waarvan hij denkt dat ze er zijn ! Hij gelooft in zn vrienden, zn vrienden zien hem daarom dus. Niet in goden, daarom zien de goden hem niet !

juist, maar die goden en walhalla waren voor zijn vrienden echt; althans hun ziel, geest deed hun ervan overtuigen dat dit waar zij in geloven ook echt is/zal zijn wanneer je er echt oprecht in gelooft.

daarintegen die ander geloofde oprecht dat er niets was.

zo denk ik dus ook dat wanneer je lsd gebruikt deze manier van denken nog veel intenser werkt; in een boek van Carlos Castenda wordt er geschreven dat hij tripte of iemand anders; ging om het trippen en dat deze persoon in zijn trip een slang zag welke in de "realiteit" een tak was.

het merkwaardige is dat hij wel gewaarschuwd werd voor de slang dat die hem niet mocht bijten; althans hij mocht niet denken of geloven dat die slang echt was of wanneer hij werkelijk dacht dat deze echt was het dan zo te spelen dat je niet gebeten wordt.

wat is dat nu voor onzin? gebeten worden door een slang die in de realiteit een tak is? en waarom iemand dan waarschuwen.

wanneer jij in je trip door een niet bestaande slang gebeten wordt waarvan jij denkt dat hij echt is, dan zul je hieraan gewond raken; omdat "de illusie van de geest is dodelijk voor de ziel"

wat is dan nog realiteit?

;)

something to think about O:)

Waarschuw beheerder
dat is echt leuk...goede ervaring mee....

je mag ze best delen; denk dat veel mensen daar erg benieuwd naar zijn, meerdere trip verhalen. iedereen is uniek; zo ook iedere trip :)

Waarschuw beheerder
donateur
Lucifer check je PB eens, en ga die links eens ff door kijken die ik je gestuurd heb;)

Waarschuw beheerder
i know i know :$ ik wou alleen ff de tijd nemen om erop te replyen omdat het een ongebruikelijk lange pv van jou is :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik reageer ook altijd overal laat op, das het punt verder niet:P

je mag ze best delen; denk dat veel mensen daar erg benieuwd naar zijn, meerdere trip verhalen. iedereen is uniek; zo ook iedere trip :)

Maar ik bedoelde dus, dat er veel boeiende tripreports enzo te vinden zijn, op die links die ik gaf ;)

Waarschuw beheerder
okee, ja ik dacht al dat je dat bedoelde; misschien kun je anders een interresante trip van die site hier posten?

ik ga straks zelf ook wel even rondneuzen. ben ff cube 1 & 2 aan het kijken. Hypercube is echt dik; ook over Quantum Chaos en paralelle universa die simultaan naast elkaar kunnen bestaan :)

jaja, als de overheid toch eens eerlijk zou zijn over wat er nu allemaal kan en we gewoon als 1 mensheid onze mogelijkheden tot het maximum zouden benutten.

one can only hope O:)

Waarschuw beheerder
Lucifer heb je die film "What the bleep do we know?" ook geizen?

Waarschuw beheerder
aber naturlich :bounce:
Waarschuw beheerder
in die filmen van predator zie je dat monster ook zijn gezichtveld van allerlei kleuren,volgens mij ziet die aura :p

Waarschuw beheerder
das op temperatuur.
duhhh

Waarschuw beheerder
cube 3 al gezien?
is een prequel!
en de moeite waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op donderdag 12 mei 2005 om 20:31:
in die filmen van predator zie je dat monster ook zijn gezichtveld van allerlei kleuren,volgens mij ziet die aura

Nee, hij ziet infrarood, soms ultraviolet.
Torenvalken zien ook ultraviolet licht, dat geeft hun de mogelijkheid muizen op te spoeren door urinesporen in het gras te volgen, cool hé. Slangen zien warmte op de infrarood manier.
Aura's zien er anders uit, je kan het oefenen door met zonsondergang naar de kruinen van bomen te kijken, dan is het energieveld het duidelijkst waarneembaar. (naar bomen kun je ongestoord lang turen, mensen stellen dat niet zo op prijs :nee: )
Als je boven een kaars kijkt zie je lucht trillen en golven zonder kleur, dat kan je ook bij mensen zien zonder kleur, later worden de kleuren pas zichtbaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
What the bleep do we know gaat over quantummechanica (correct me if i'm wrong?) echt heel erg vaag en beetje ingewikkeld om zo ffetjes uit te leggen..
hiervoor verwijs ik naar de website:

www.whatthebleep.com

En film die je aan het denken zet...

Waarschuw beheerder
je staat er open voor of je bent er gesloten voor, de meeste mensen zien het als onzin, maar wij psychonauten hebben er grote interesse voor ;)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
je staat er open voor of je bent er gesloten voor, de meeste mensen zien het als onzin, maar wij psychonauten hebben er grote interesse voor

wat heeft het volgens jullie voor meerwaarde in je leven om dit allemaal te weten of er iig over na te denken?

Waarschuw beheerder
omdat we onsterfelijke multidimensionale wezens zijn.

het is leuk om erover na te denken; het is leuk mysteries te ontrafelen; het is leuk om nieuwe dimensies te leren zien en het is leuk om andere mensen die er nix van begrijpen te zien denken dat je gek ben.

overigens is de lol er wel snel af als diezelfde mensen die denken dat je gek bent je gaan achtervolgen omdat je een freak bent :P

moet denken aan de mutant vs. humans scenarios in x-men ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op vrijdag 13 mei 2005 om 11:10:
wat heeft het volgens jullie voor meerwaarde in je leven om dit allemaal te weten of er iig over na te denken?

Iets meer begrijpen van de wereld om ons heen.(y)
Of de wereld binnenin je, hoe je het ook ziet, understanding, uitbreiding van common sense, herinneren, puzzelstukjes inpassen, tot het plaatje compleet is.
Waarschuw beheerder
onsterfelijk??? als we dood zijn weten we nieks meer e snap ze niet eigenlijk dus verklaar haha
Waarschuw beheerder
donateur
tot het plaatje compleet is.

denk je dat het ooit compleet wordt dan?
Waarschuw beheerder
iedereen kan aura's zien als hij er zich voor inzet,vooral kinderen kunne het zien maar die worden dan nie serieus genomen als ze het zeggen.maar sommige mensen kunne het gewoon beter.

tot het plaatje compleet is.

over wat gaat het want ik vind dat stukje tekest nergens,jullie typen ineens zoveel :p
Waarschuw beheerder
alle mensen vul mijn hoofd met kennis,lsd boeit mij niet maar wel over die goden enzo en buitenaardleven.

ik heb eens op een site gezeten en die gaat ook over geloof en de antichrist zou dat er ook iets met te maken hebben??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op vrijdag 13 mei 2005 om 12:38:

Dat weet ik niet, tot die tijd vind ik het leuk het proberen compleet te krijgen. Misschien is het plaatje pas compleet als m'n lichaam sterft.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het plaatje pas compleet als m'n lichaam sterft.

is maar net wat je onder "het plaatje" verstaat

het is indd wel interessant allemaal, maar ik heb het idee dat het helemaal niet de bedoeling is dat we "erachter" komen
en dat we er ook niet toe in staat zijn

maar ik ben ook ben ook maar een simpele sterveling ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onsterfelijk??? als we dood zijn weten we nieks meer e snap ze niet eigenlijk dus verklaar haha

als we dood zijn weten we JUIST meer :)

wat zie jij als compleet?

ik wil helemaal niet alles weten; wel wil ik weten hoe de historie van onze planeet en het evolueren tot mens in werkelijkheid is gegaan. graag zou ik na mijn dood in een grote videotheek terecht komen waarop ik tijdloos naar al mijn levens kan gaan kijken ;)

buiten dat; ik doe dit omdat ik graag meer wil zien; er moet meer zijn; dat spreekt voor zich; niettemin ben ik wel van mening dat het niet alleen om mysterie ontrafelen gaat; het gaat ook juist om het leven in de mysterie.

dat maakt dit leven juist zo wonderbaarlijk; maar stop nooit met geloven in jezelf en ik denk dat ik daarom ook deze materie onderzoek; kan ik mijzelf nog serieus nemen na het lezen en accepteren van deze stof...

ja! nog steeds en het voelt, desondanks zijn afwezigheid, behoorlijk echt; ik heb nog steeds twijfel, hoewel ik me steeds meer bewust wordt van hoe ongegrond die twijfel eigenlijk is. ik doe het om de twijfel weg te werken.

een bevestiging te zoeken dat het leven werkelijk wonderbaarlijk is. je kan al om je heen kijken, maar de wonderbaarlijkheid is aan deze wereld er een beetje af; tenzij je je wil verbazen en verwonderen over de eindeloze stommiteiten die onze mede mens begaan :)

alle mensen vul mijn hoofd met kennis,lsd boeit mij niet maar wel over die goden enzo en buitenaardleven.

ik heb eens op een site gezeten en die gaat ook over geloof en de antichrist zou dat er ook iets met te maken hebben??

dan kan je denk ik beter bij deze 2 topics mee aanwezig zijn :P

Goden zijn Aliens

2012 partytime
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Time for psychedelica! ;)

Waarschuw beheerder
lucifer, jij bent de vaagste apostel van pf als je t mij vraagt!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En jij bent vast weer zo'n slaapverwekkend gemiddeld mensje :gaap: :[

Waarschuw beheerder
smoel!!!!!!!!!!!!!!!
nice to be normal.
at least im not livin in hell!!

Waarschuw beheerder
ps was goed bedoelt voor licifer.
for the record!!

Waarschuw beheerder
lucifer, jij bent de vaagste apostel van pf als je t mij vraagt!!!

klinkt wel nice though :)

een apostel... wat zal mijn moeder trots zijn :bounce: ;-p

geen ruzie maken om mij jongens :x ; ik maak al genoeg ruzie om mij :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
christelijk opgevoed he.
maar doe me dommer voor als ik ben.

Waarschuw beheerder
donateur
smoel!!!!!!!!!!!!!!!
nice to be normal.
at least im not livin in hell!!

:kusje:

Waarschuw beheerder
ik vatte het ook niet verkeerd op; maar psycho toch bedankt :P :kots:
Waarschuw beheerder
waar hangt die omkara uit of hoe noemt hij ook :S.die zijn topic is vree intresant.ik ben curieus naar 2012 :p

Waarschuw beheerder
donateur
ja waar zou die omkara zijn idd, ook lang niet meer gezien idd, hij zal hier ook vast wel een boeiende mening gehad over hebben :jaja:
Waarschuw beheerder
die is ontvoerd door de overheden volgens mij :p of toch het zwijgen opgelegt :p.die weet teveel hier lol

Waarschuw beheerder
O:)

tja, ik vond het maar een vage gast :P
Waarschuw beheerder
ik zeg het nie graag maar ik heb de indruk dat de hardcorscene het grootste idioten gehalte heeft :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lsd is heavy maar als je weet wat je doet is het heerlijk

Waarschuw beheerder
Muziek kan bijvoorbeeld gezien worden als wisselende patronen van licht

Daar hoef ik niet voor te trippen, ik ervaar altijd muziek als vormen van geluid :D
Niet dat ik ze echt voor me zie, maar als ik echt muziek luister, ervaar ik in mijn hersenen de vormen van het geluid en ook van kleuren :P
Ik heb hier al eens eerder om gevraagd aan Omkara en Ophidian geloof ik, dus had dat een antwoord opgekregen die ze zelf beter kunnen beschrijven als ik ;)

waar hangt die omkara uit of hoe noemt hij ook .die zijn topic is vree intresant.ik ben curieus naar 2012

Lol :D

[ Lucifer ] citeer 14 mei 2005 10:59

tja, ik vond het maar een vage gast

Whahaha :D

Waarschuw beheerder
mjah, maar wat zijn psychoses en wat is schizofrenie?

stel nu, dat de wetenschap erkent wat het werkelijk is; als je schizofreen bent hoor je dingen of zie je dingen die er zogenaamd niet zijn.

wat doet de mens; hey hij is anders dan wij, dus hij is ziek

wat dacht je van; hey hij is begaafder dan wij en heeft minder of zelfs geen lsd nodig om op het niveau te komen waar wij zo graag willen zijn via lsd.

mensen mogen niet te intelligent worden; anders heeft de overheid een probleem

Dit is zo fucking waar ja, ik erger me soms dood aan dat gezeik.
Je kan nooit eens een leuke theorie voor de dag halen om te bespreken zonder gek aan gekeken te worden, altijd maar van "Waar haal je die onzin vandaan" :s
Je hoeft me niet te geloven, maar het is toch weleens leuk om naar andere dingen te luisteren en te praten/lezen?
Waarom niets eens iets leuks of spannends waar niet op RTL 4 of weet ik veel wat voor kut zender over gesproken word.
Zo gauw iets niet in de krant of op de TV gezegt word, is het gelijk allemaal niet waar en ben je een dopeverslaafde of een freak ofzo.