onsterfelijk??? als we dood zijn weten we nieks meer e snap ze niet eigenlijk dus verklaar haha
als we dood zijn weten we JUIST meer
denk je dat het ooit compleet wordt dan?
wat zie jij als compleet?
ik wil helemaal niet alles weten; wel wil ik weten hoe de historie van onze planeet en het evolueren tot mens in werkelijkheid is gegaan. graag zou ik na mijn dood in een grote videotheek terecht komen waarop ik tijdloos naar al mijn levens kan gaan kijken
buiten dat; ik doe dit omdat ik graag meer wil zien; er moet meer zijn; dat spreekt voor zich; niettemin ben ik wel van mening dat het niet alleen om mysterie ontrafelen gaat; het gaat ook juist om het leven in de mysterie.
dat maakt dit leven juist zo wonderbaarlijk; maar stop nooit met geloven in jezelf en ik denk dat ik daarom ook deze materie onderzoek; kan ik mijzelf nog serieus nemen na het lezen en accepteren van deze stof...
ja! nog steeds en het voelt, desondanks zijn afwezigheid, behoorlijk echt; ik heb nog steeds twijfel, hoewel ik me steeds meer bewust wordt van hoe ongegrond die twijfel eigenlijk is. ik doe het om de twijfel weg te werken.
een bevestiging te zoeken dat het leven werkelijk wonderbaarlijk is. je kan al om je heen kijken, maar de wonderbaarlijkheid is aan deze wereld er een beetje af; tenzij je je wil verbazen en verwonderen over de eindeloze stommiteiten die onze mede mens begaan
alle mensen vul mijn hoofd met kennis,lsd boeit mij niet maar wel over die goden enzo en buitenaardleven.
ik heb eens op een site gezeten en die gaat ook over geloof en de antichrist zou dat er ook iets met te maken hebben??
dan kan je denk ik beter bij deze 2 topics mee aanwezig zijn
Goden zijn Aliens
2012 partytime