Partyflock

Forumonderwerp · 767886
2 volgers · 7099x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore United 25Juni, hartstikke goed initiatief natuurlijk om te laten zien dan Hardcore niets met rascisme heeft te maken!

Alleen vraag ik me af...
Hoe zullen ze omgaan met de dresscode?

Lonsdale?
Kisten?
Bretels?

Wat moeten ze toestaan en wat moet er verboden worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen lonsdale aan moet :jaja:

Bij de deur lonsdale t-shirts uitdelen met gigantisch groot Hardcore against Racism & Fascism achterop (Y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
dit feest is oa. in het leven geroepen om het feit dat Lonsdale geen nazimerk etc. is...

dus iedereen kan gewoon op zijn kisten komen en met lonsdale aan...
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
en links zwarte en rechts witte veters?
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me slim als ze lonsdale toestaan ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen demonstratief in Lonsdale?
Waarschuw beheerder
ernstige feestje hoor dat gaat hem wel worden!! Ill Be THERE!!

wat ze NIET toe moeten staan is het volgende :
-Lonsdale (ook wel slonsdale genoemt)
-Kisten
-Bretels
-Geen witte veters
-geen kleding die geasocieerd wordt met racisten!!!

Dat lijkt me het goeie recept voor een goed feest:P:P:P
Waarschuw beheerder
dresscode maakt niet zoveel uit denk, mits er maar iets van over op tv komt en in de media, of een filmpje ofzo dat de mensen achter de buis het zien gaat het om...niet dat wij weer een leuk feest hebben alleen want dat is het toch wel...maar daar maak je geen statement mee naar de buitenwereld :)
Waarschuw beheerder
Het begrip “Lonsdale jongeren” is in de media en politiek dagelijkse kost. Hierbij wordt regelmatig een link gelegd tussen de zogenaamde Lonsdale jongeren, racisme en hardcore muziek. Dit schiet bij de echte hardcore liefhebber natuurlijk meteen in het verkeerde keelgat. Alsof iedereen die hardcore luistert of met Lonsdale loopt extreem rechtse denkbeelden zou hebben.

dus dan lijkt het me logisch dat lonsdale is toegestaan.
Waarschuw beheerder
donateur
mits er maar iets van over op tv komt en in de media, of een filmpje ofzo dat de mensen achter de buis het zien gaat het om...

Ja hoor tuulek! :s
Daar wordt het zgn. "imago" beter van wou je zeggen...... :X

:D

Waarschuw beheerder
allemaal in het wit.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dan wel dat de media er in betrokken moet worden, film de feestgangers, laat zowel de mensen in Autralian en nikes zien maar ook de andere kant, de Lonsdale en kisten.
Veel gabbers van nu dragen dat nu eenmaal, en als ze duidelijk in beeld kunnen brengen dat er dus ook [s]niet[s] rascistische gabbers en "Lonsdalers" zijn dat het toch een beetje verschil maakt

Ik denk niet dat "wazi's" op dit feest afkomen, dat zou immers niet goed zijn voor hun "imago" :x

Waarschuw beheerder
dat zeker jaa.
Waarschuw beheerder
donateur
de Lonsdale en kisten.
Veel gabbers van nu dragen dat nu eenmaal,

Veel zwabbers bedoel je.....
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore liefhebbers is het tegenwoordig....
Waarschuw beheerder
donateur
Veel zwabbers bedoel je

Gabbers, zwabbers, hardcore liefhebbers, hoe je het noemen wilt.
Je kunt je oogkleppen opdoen en zeggen dat het niet zo is maar in werkelijkheid word het nou eenmaal gedragen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja hoor tuulek! :s
Daar wordt het zgn. "imago" beter van wou je zeggen...... :X

Neuh ook niet echt denk, maar dan zien de mensen achter de buis misschien dat er ook mensen zijn die er in lopen die ertegen zijn :)

of het helpt weet ik veel, zal wel niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Alle kleine beetjes helpen...

Artiest Rednoize
Waarschuw beheerder
ik denk dat je juist met lonsdale naar toe moet om te laten zien dat lonsdale een gabber merk is en Bretels vind ik niks mee te maken
Waarschuw beheerder
donateur
Alle kleine beetjes helpen...

Maar dit niet! :no:

:P
Waarschuw beheerder
Satanica> Wat heb jij in je eigen inbreng voor kettinkje om op sommige foto's, die je doorgekrast hebt? Net als een van je buddies?
Waarschuw beheerder
neuh lijkt me ook niet eigenlijk, eerlijk gezegd vind ik het bij nader inzien een slecht idee :)

waarom zou je je moeten verdedigen voor een standpunt wat door de media word aangepraat, waar je zelf van weet dat hoe zij het brengen complete onzin is :)

Zoals hardcore vroeger overal schijt aan had zou het nu ook zo moeten zijn met die media :)

Wat ik wel het liefst zie is dat ze het over lonsdale jongeren hebben dat er een kleine groep is die het verneukt voor de rest en die mensen openlijk op tv showed dat ze het voor ONS verneuken, in plaats van hoe het nu gebracht word dat iedereen zo is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een dik hakenkruis om m'n nek hangen %)
Nou goed? :s
Waarschuw beheerder
dat lijkt me niet, maar dat was zn vraag niet :) enige uitleg is toch wel op zn plaats van wat daar stond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel het liefst zie is dat ze het over lonsdale jongeren hebben dat er een kleine groep is die het verneukt voor de rest en die mensen openlijk op tv showed dat ze het voor ONS verneuken

Ik zou met alle liefde mijn standpunt willen geven hoor op tv! :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat lijkt me niet, maar dat was zn vraag niet enige uitleg is toch wel op zn plaats van wat daar stond

Satanica was eerst ook een wazi! :yes:

:x
Waarschuw beheerder
wat is jou standpunt dan daarin? Hoor je ook bij het kleine groepje rechts-extremisten ofzo?

ik zou me standpunt ook weleens willen geven op tv, en dat zal dan ook aardig rechts uit de hoek komen...maar extremisme is iets anders
Waarschuw beheerder
donateur
wat is jou standpunt dan daarin? Hoor je ook bij het kleine groepje rechts-extremisten ofzo?

Denk eens na gast! :s

ik zou me standpunt ook weleens willen geven op tv, en dat zal dan ook aardig rechts uit de hoek komen...maar extremisme is iets anders

:no:

Ik zou zeggen dat al die wazi, lonsdale, Masters of Houthak eppo's een paar noeste klappen op hun lelijke tering bekkie kunnen krijgen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Satanica was eerst ook een wazi!

Jaja, een halfbloed wazi %)

Maar het is een keltisch kruisje en nee ik ben geen rascist.
Waarom draag ik het?
Ik droeg het al voor dat hele rascistische gebeuren, ik intreseer me voor dingen die jullie waarschijnlijk toch niet snappen, maar voor mij is dit niet meer als een geluksamulet.
Waarschuw beheerder
donateur
Veel geluk ermee dan zou ik zeggen! :D
Waarschuw beheerder
Ok paralizer dat verwoorde ik ff niet goed :) bedoelde iets anders maar ken het ff niet uitleggen ;)

Ik zou hetzelfde zeggen als jou, alleen ik ben gewoon meer rechts aangeleged ben niet zo van dat linkse milieu, kerk achtige gebeuren

Maar als je kijkt naar de hoeveelheid marokanen hier in nederland, en de hoeveelheid wat daarvan crimineel is mag toch ook best wat aan gedaan worden.

maar zo heeft iedereen wat, je hebt het bij allochtonen, autochtonen...maar het ergste volk wat er is zijn die kut wazi's en helemaal als ze met tekens van de 2e wereldoorlog lopen waar waarschijnlijk hun eigen opa en oma nog in hebben gevochten ook :S

Satanica? Waar liggen jou intresses dan met een kletisch kruis? Uit je naam af te leiden misschien, iets met Satan ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou hetzelfde zeggen als jou, alleen ik ben gewoon meer rechts aangeleged ben niet zo van dat linkse milieu, kerk achtige gebeuren

Ik ben opzich ook behoolek rechts hoor! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff tis maar waar je je druk om maakt :/
Waarschuw beheerder
lama
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Satanica? Waar liggen jou intresses dan met een kletisch kruis? Uit je naam af te leiden misschien, iets met Satan ofzo?

Onee, mijn naam moet je maar met een knipoog nemen, ik hou me juist bezig met het tegenover gestelde:
Paganisme ;)
Waarschuw beheerder
het lijkt me een leuker initiatief om met een heel partyflock anti-wazi leger elke wazi een gezellig bezoekje te brengen in plaats van dit feest, om het wazi persoonlijk uit de bol te verraggen :) om te beginnen in Venray die kennen we toch al :D

al klinkt dat ook weer vrij extremistisch :P maar dat is voor een goed doel ;)

neej nu draai ik ook weer door maar dat feest :nee: neej vind het maar niks

Sanatica, Paganisme? wat mag dat voorstellen dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook geen goed intiatief. Net alsof de media t interesseert, die willen toch alleen geld verdienen. En zeg nou zelf wat trekt meer de aandacht; een paar van die kneuzen met ondoordachte meningen die nergens op slaan, maar de mensen wel angst aanjagen. Of mensen die gezellig met zijn allen gaan feesten om t racisme zogenaamd te verslaan.

Als iedereen nou gewoon es rustig deed en zich nie overal zo druk over zou maken... Das een veel beter plan.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, elke maand 3 euro doneren aant het WNF heeft waarschijnlijk ook geen nut, maar als iedereen er zo over denkt komt je er ook niet :nee:

Paganisme is vergelijkbaar met Wicca ;)

Waarschuw beheerder
Dresscode

Iedereen gaat gewoon als zichzelf... dat lijkt mij gewoon de bedoeling :yes:
Waarschuw beheerder
en wat is Wicca? ik ben niet zo bekend met dat soort termen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk meissie dat is een wereld van verschil, zeehondjes doodknuppelen of een beetje stoer lopen doen op een feest omdat je niet om ken gaan met de puberteit. Want zo zit t met de meeste van die gastjes.
Ik weet nie hoe lang je al naar feesten gaat. Maar nu is het lang zo erg nie als een paar jaar geleden hoor. T is juist langzaam aan het weg trekken. Maar nu met al die aandacht denken alle gefrustreerde dorpse puberkindjes dat t stoer is om een wazi te zijn. En straks dan stikt t er weer van. De media had t beter 3 jaar geleden kunnen oppikken...
Waarschuw beheerder
volgens mij is het juist erger geworden, op elk hardcore feest waar je komt is veel lonsdale tegenwoordig...op straat ook...hardcore is weer populair nu dus alle nieuwe pubertjes die er van houden zullen het ook gaan dragen want het begint al vroeg die soort van rage wat is het...
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk meissie dat is een wereld van verschil, zeehondjes doodknuppelen of een beetje stoer lopen doen op een feest omdat je niet om ken gaan met de puberteit. Want zo zit t met de meeste van die gastjes.
Ik weet nie hoe lang je al naar feesten gaat. Maar nu is het lang zo erg nie als een paar jaar geleden hoor. T is juist langzaam aan het weg trekken

Het ging mij om het principe ;)
Ik ga vanaf m'n 12e naar feesten, maar vanaf m'n 14 gooide ik de beuk derin dus dat wil zeggen nu zowiezo al 7 jaar.
Ik ben het wel met je eens, moet zeggen dat het in 2001 een stuk erger was dan nu, maar dat komt omdat de groepen wat kleiner waren, maar wel extremer.
Nu zijn de groepen groter maar stellen ze geen reet voor.

*Wicca= Hekserij ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kijk feesten zoals MOH, Hellraiser en raving nightmare daar zie je mij allang niet meer. Daar komen al die kneuzen tezamen.

Miss. is t dan ook nie zo objectief.. Maar iig de feesten waar ik naar toe ga daar is t altijd rielekst. Miss omdat die jonge pikkies nog niet weten dat darkcore of industrial vetter is. Maar goed daar moeten ze dan ook maar niet achter komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ook zeggen dat grote feesten mij onderhand ook de strot uitkomen :s
Ik wou al jaren naar MOH toe, vorig jaar September geweest en ik was in geen tijden naar zo'slecht feest geweest :s
Ik heb het ook gehad met die grote feesten :s
Ik ga ook al een jaar of 6 naar illegale TeKno feesten, nou er is geen enkel Hardcore feest waar daar tegenop kan :nee:

Heel veel mensen noemen me een wazi omdat ik ook af en toe in Lonsdale loop en kisten maar ik heb vroeger ook staan hakken in m'n aussie.
Tis maar net wat voor attitide je erbij hebt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga in me aussie door de stad heen banjeren :P maar ga niet naar het feest toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vooroordelen he. Daar draait t om. De zogenaamde wazi haters doen net zo hard mee met het spelletje. Best jammer.
Dat bedoel ik ook met druk maken. T waait wel over.
Waarschuw beheerder
donateur
Oja en over MOH sinds ze dat in Eindhoven zijn gaan houden hoeft t niet meer voor mij.. Ben naar alle MOH's geweest in de fun en die waren echt rielekst! Maar daarna was t gewoon niet leuk meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens, ondanks dat ik wel duizend keer heb gezegt dat ik een hekel heb aan rascisten krijg ik toch nog te horen:
Je draagt Lonsdale/kisten dus je bent een wazi...

Net zo dom en kortzichtig als die wazi's zelf dus...
Nou ik draag wat ik wil, Lonsdale kwam me toch al de strot uit dus dat draag ik bijna niet meer maar ondanks dat draag ik wat ik wil!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen Lonsdale gehad t boeide me ook niet. Ik ben altijd van mening geweest dat je komt om te feesten en dat t nie uitmaakt of je nou gewoon in je Lonsdale kloffie loopt of ergens anders in.

Gewoon lekker je eigen ding doen, of dat nou lekker uit je dak gaan is of wat dan ook. Das t belangrijkste, net als trouwens die discussie dat iedereen weer zou moeten hakkuh. Dan denk ik ook :frusty: wat een gezeik.. hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet hakken...
Je moet een aussie aan...

Ik moet GVD helemaal niks :frusty:
Opdringerig dom gelul zeg :s
Waarschuw beheerder
donateur
idd ;) chapeau 8)

Heej ben der weg van moet nog een samenvatting maken

Tsjau
Waarschuw beheerder
donateur
Suc6!

Waarschuw beheerder
geen lonsdale :no:
Straks gaat iedereen nog pogo-en daar :@
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik mijn Lonsdale polo maar aantrek om : Lonsdale loves all colours , duidelijk te maken :P

Waarschuw beheerder
jah vind het wel een goed idee van united hardcore maaruh of het na dat feestje zal helpe?? ik denk ook dat iedereen ook gewoon lonsdale moet dragen want daar gaat het in de media toch om.. lonsdale jonger dit en dat.. dusjah lijkt me niet echt slim om dan geen lonsdale te dragen.. maaruh persoonlijk vind ik dat ze dan geen bretels en kisten binnen moeten laten.. want hakke doe je tenslotte op je nikies en daar heb je geen kisten of bretels bij nodig.. het gabber gevoel van vroeger zullen we toch nooit meer terug krijgen want vroeger kon iedereen naar een hakke feesie en tegenwoordig moet ik er nie aan denken om naar MOH te gaan of thunderdome dan mag volgens mij blij zijn als ik die trein nog heel uit komen ;) en ook al is niet iedereen rechts daar..

Waarschuw beheerder
Zover ik weet was de kern gebasseerd op de mensen die schijt hadden aan de maatschappij. En ik vind ook dat we mogen laten zien door middel van andere kledingcodes dat we een soort 'verzet'zijn tegen de maatschappij.

Maar tis wel klote dat The Core nu wordt gezien als de neo-nazi's. En het maakt eigenlijk ook niet uit dat Nederland dit doet denken over ons, wij weten wel beter. Maar als er veranderingen komen als de verkoop van Lonsdale, als elk discriminerend aspect meteen de volgers van The Core erbij worden gehaald, etc, dan moet er ingegrepen worden.

Ik vind dit een schitterend idee om de ware kern van de Hardcore weer aan te wakkeren, om de mensen weer te laten herinneren waar we voor staan. Maar ik vind ook dat lonsdale toegestaan moet zijn voor de gabbers, want we zijn nu eenmaal anders dan de rest van het volk (en dat bedoel ik dus NIET rascistisch) en daar mogen we ons ook naar kleden.

Groet,
Hansa, da la 'Hakka Coltoré'

Waarschuw beheerder
fuck wazi's

united hardcore!
Waarschuw beheerder
donateur
=Speedgriet= Ik denk dat ik mijn Lonsdale polo maar aantrek om : Lonsdale loves all colours , duidelijk te maken

Mooi! :jaja:
Waarschuw beheerder
Jow de media er in betrekken.. goed idee (n)

Waarom hebben al die mensen toch van die grote ogen:vaag: pfff

zo zal je wel een goed beeld krijgen van de jongere ja!!

Waarschuw beheerder
Juist op dit feest is het de bedoeling om Lonsdale te dragen! Het feest is om Lonsdale en Hardcore in een positief daglicht te zetten. En alle mensen die zitten te zeiken dat Lonsdale voor wazi's is: De hardcore liefhebbers van nu dragen nu eenmaal Lonsdale, Hooligan en Pitbull. En zeggen dat mensen die deze kledingmerken dragen wazi's zijn is gewoon een zielig vooroordeel. Gabber bestaat niet meer, alleen op feesten zoals Mindcontroller zul je ze nog zien. Gabber is voortaan gewoon Hardcore-liefhebber in mijn ogen. En ga nu niet allemaal lopen zeiken! Dance Motherfuckers :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt het nou uit dat de media bij dit feest betrokken word...

Erger als dit kan het toch niet worden :s
Ik heb liever dat gabbers (weer) worden gezien als leipe pillenslikkers dan rellende rascisten !
Waarschuw beheerder
De hardcore liefhebbers van nu dragen nu eenmaal Lonsdale, Hooligan en Pitbull.

:nee: Nou ik niet hor!

Waarschuw beheerder
Satanica:
'Wat maakt het nou uit dat de media bij dit feest betrokken word...
Erger als dit kan het toch niet worden
Ik heb liever dat gabbers (weer) worden gezien als leipe pillenslikkers dan rellende rascisten !'

Ik ben het daarmee eens, we worden zelfs bevooroordeelt over dat WIJ juist doen bevooroordelen:S
Laat ze maar zeggen wat we toch wel zijn, ipv zeggen over dat we rascisten zijn en eigenlijk maar een paar echte rotte appels zijn.
Nederland zou ook klagen als er weer gezegd wordt dat elke Nederlander een kaasboer is met klompen.

Groet,
Waarschuw beheerder
tja media erbij betrekken. dr hoeft maar 1 vechtpartijtje te zijn of weet ik veel wat, iemand die een verkeerd gebaar maakt en dan kan de media er weer van smullen want o o o dat zijn toch foute mensen:p

ik draag iig geen lonsdale omdat ik t niet echt mooi vind. hoef ook geen standpunt duidelijk te maken en zo zie ik het merk ook niet eens. heb er verder absoluut niks tegen en feest gewoon lekker mee.

ben wel eens benieuwd hoe de discussie zich verder gaat ontwikkelen over een tijdje

Waarschuw beheerder
Tja, ieder zijn eigen smaak. Er staan nergens geschriften voor de hardcore cultuur die bepaald wat je wél moet dragen (gelukkig;))
Maar ik draag het wel graag omdat ik het mooi vind, maar ook een beetje om te laten zien dat ik gabber ben en dat ik daarmee van de hardcore houdt. Maar ik geloof ook in de terugkeer van de Aussi's en de Cavello:D

Groet,
Waarschuw beheerder
Nou ik niet hor!

Jij houd ook niet van hardcore buikje maar van terror:9:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij houd ook niet van hardcore buikje maar van terror

Dat heb je heel goed :kwijl:
Waarschuw beheerder
Juist op dit feest is het de bedoeling om Lonsdale te dragen!
:S

laat iedereen toch lekker dragen wat ie wilt, ik ga al lang genoeg naar feesten en heb nog nooit lonsdale gehad, k loop wel lekker in mijn energiehal reunion t-shirt of mijn cavello

ik vind dat lonsdale zijn slechte reputatie mag houden, de wazi's blijven het toch dragen met al hun slechte bedoelingen, en anders vinden ze wel een ander merk, k denk dat je beter de reputatie van hardcore kunt verbeteren, en eens heel duidelijk laat zien dat er een groot onderscheid is tussen wazi's en gabbers of hoe je ze ook allemaal wilt noemen

Waarschuw beheerder
donateur
Aussie, Cavello Nikes nooit gehad en gedragen.
Vondt dat vroeger al niets om met de massa mee te lopen qua kleding, ben gewoon jezelf trek aan wat lekker zit/feest.

Ben ook niet echt blij met de Media die ongetwijfeld gehaald zal worden met dit feest.
Er hoeft maar 1 ding fout te gaan en hup hebben ze weer iets om Hardcore de grond in te boren.
Denk eerder dat dit feest door div. organisaties georganiseerd gaat worden omdat ze gewoon bang zijn dat door al dat slonsdeel gezeik er steeds meer Gemeentes gaan komen die geen vergunningen meer zullen afgeven.
Waarom zo lang wachten met zo'n actie?
Het is echt noet van vandaag of gisteren.

Ik ga niet naar dit feest, maar als ik zou gaan lekker in een Jeans mijn punthakken en een eigen ontworpen KlupKut shirtje gaan.
Waarschuw beheerder
Hardcore United 25Juni, hartstikke goed initiatief natuurlijk om te laten zien dan Hardcore niets met rascisme heeft te maken!

Alleen vraag ik me af...
Hoe zullen ze omgaan met de dresscode?

Lonsdale?
Kisten?
Bretels?

Wat moeten ze toestaan en wat moet er verboden worden?

Lijkt me logisch dat Lonsdale toegestaan wordt aangezien de discussie aangewakkerd is in de media door de zogenaamde Lonsdale jongeren.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik er normaal gesproken geen voorstander van ben. Dat komt niet omdat ik iedereen over één kam scheer en denk dat iedereen die Lonsdale draagt een rascist is maar dat komt voort uit het feit waarmee de kleding in de maatschappij geassocieerd wordt. ;)

Mensen die zeggen dat die kleding de hedendaagse aussie / cavello is voor de gabbers / hardcoreliefhebbers geef ik op zich gelijk. Echter vind ik wel dat mensen moeten weten dat Lonsdale van origine wel gedragen werd door rechts-extremisten. Op den duur is het op de één of andere manier gewoon in de HC scene ingesleten en dus een soort vervanging van de aussie / cavello geworden.

Kijk bijvoorbeeld naar extreem-rechtse demonstraties van voor 2001, het gros van die gasten liepen in die kleding of kleding van Consdaple.
Vergeet dat niet. Het idee wat mensen over die kleding hebben komt niet zomaar ergens vandaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk eerder dat dit feest door div. organisaties georganiseerd gaat worden omdat ze gewoon bang zijn dat door al dat slonsdeel gezeik er steeds meer Gemeentes gaan komen die geen vergunningen meer zullen afgeven.

Nou, als we dan met z'n allen kunnen laten zien dat wij niet die groep zijn waarmee we verward worden plukken wij daar toch alleen maar de vruchten van?

Ik betwijfel het dat hier "foute" mensen naar toe komen, misschien helpt dit feest wel geen hol, maar als we ook maar een klein beetje kunnen laten zien dat er wel degelijk een verschil is, zijn we al een grote stap vooruit :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn ze wel erg laat mee, het is echt niet van vandaag of gisteren ( ik val in herhaling)
Maar jarenlang hebben de organisaties te veel toegelaten, alles voor de centen he!
En nu staat de Media vol van slondeel nieuws en krijgen ze het benauwd.
De organisaties hadden veel eerder in moeten grijpen, fatsoenlijk derubeleid enz.
Maar niet alsmaar met regeltjes komen en zich daar niet aan houden.
De echte Hardcoreliefhebber blijft toch wel komen hoor, strenge regels of niet want die komen om te feesten.
En natuurlijk gaat dit fouterikken trekken, verwacht ze niet op het feest zelf maar wel daar buiten en omheen het gebeuren, en wat zal de Media dan weer smullen.
Waarschuw beheerder
er komen dezelfde mensen als er op elk feest komen, iedereen kijkt gewoon naar de line up...vinden de wazi's hem ook lekker komen ze gewoon net of hun dat thema iets kan intresseren zolang ze maar kunnen raggen.

je ken beter een soort van debat houden op tv ofzo tussen groepen jongeren en dan niet alleen van die wazi lonsdale drager maar ook normale lonsdale dragers en allochtonen...DAN komt er weer een ander beeld denk ik, niet met een stom feest wat alleen een naam draagt en een standpunt...waar verder toch niemand iets van gaat horen alleen degenen in de housewereld "dat zijn wij dus" en wij wisten al hoe het zaakje in mekaar stak dus compleet nutteloos als je het mij vraagt...

Maar ik moet zeggen dat hele lonsdale ken me eigenlijk geen reet intresseren, ik loop er niet in ik heb nergens last van en al liep ik erin kocht ik nu andere kleren had ik er ook geen last meer van :) als iedereen dat deed was het probleem opgelost :)

en als je het dan zo lekker vind zitten...er zijn nog 100000 merken die lekker zitten, en om aan te tonen dat je een gabber bent hoef je die kleding niet te dragen...dat zit van binnen :yes:
Waarschuw beheerder
en om aan te tonen dat je een gabber bent hoef je die kleding niet te dragen...dat zit van binnen

Jij snapt het! :respect:

Waarschuw beheerder
Tja, ieder zijn eigen smaak. Er staan nergens geschriften voor de hardcore cultuur die bepaald wat je wél moet dragen (gelukkig)
Maar ik draag het wel graag omdat ik het mooi vind, maar ook een beetje om te laten zien dat ik gabber ben en dat ik daarmee van de hardcore houdt. Maar ik geloof ook in de terugkeer van de Aussi's en de Cavello

dat heb ik dus ook:D en ik wil weer in mijn trainingspakie over straat lopen... ze zeggen wel eens die goeie oude tijd maar dat is deze keer wel echt waar

Waarschuw beheerder
en als je het dan zo lekker vind zitten...er zijn nog 100000 merken die lekker zitten, en om aan te tonen dat je een gabber bent hoef je die kleding niet te dragen...dat zit van binnen

vroeger hadden ze ook geen lonsdale maar hadden ze allemaal nike shit en gewoon je trainingspak der zit toch niks lekkerder dan dat als ik op zaterdag en zondag de hut niet uit hoef heb ik het nog aan
Waarschuw beheerder
heerlijk ja :D...maar dat werd niet met rechts-extremisme vergeleken en Lonsdale wel, dus is het beter als niemand het meer draagt ben je van het probleem af :)

Dat is de makkelijke manier, maar het ken ook op de moeilijke dat zoeken die mensen zelf maar uit ik heb dr geen last van :D

Waarschuw beheerder
we moeten gewoon weer met ze alle weer in een ausie gaan lopen.
Waarschuw beheerder
t maakt toch niet uit hoe je erbij loopt dat is ieder voor zich toch je komt er toch op me feesten en niet om op een ander te gaan letten wat voor kleren die draagt dat is ieder voor zich en de een voelt zich prettig in lonsdale en de ander in een ausie nou wtf dat meot toch iedereen zelf weten >!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je ken beter een soort van debat houden op tv ofzo tussen groepen jongeren en dan niet alleen van die wazi lonsdale drager maar ook normale lonsdale dragers en allochtonen...DAN komt er weer een ander beeld denk ik, niet met een stom feest wat alleen een naam draagt en een standpunt...waar verder toch niemand iets van gaat horen alleen degenen in de housewereld "dat zijn wij dus" en wij wisten al hoe het zaakje in mekaar stak dus compleet nutteloos als je het mij vraagt...

Maar ik moet zeggen dat hele lonsdale ken me eigenlijk geen reet intresseren, ik loop er niet in ik heb nergens last van en al liep ik erin kocht ik nu andere kleren had ik er ook geen last meer van als iedereen dat deed was het probleem opgelost

en als je het dan zo lekker vind zitten...er zijn nog 100000 merken die lekker zitten, en om aan te tonen dat je een gabber bent hoef je die kleding niet te dragen...dat zit van binnen

Niks aan toe te voegen 8)

Waarschuw beheerder
ik is aanwezig in cavello pak en nikes !

optyfen met die kisten en lonsdale :@ !!!
Waarschuw beheerder
donateur

We moeten helemaal niks :s

Alsof dat wat zal verandern :nee:

Waarschuw beheerder
het zou op zn minst een mooiere sfeer weergeven ...

als je het bekijkt bestaat de complete scene uit zwart wit en hier en daar wat kleur ....vroeger was het een regenboog van kleuren :D

mss zien jullie van mening wie vroeger auss / cavello aandeed dat dat een feit was om mee te lopen met de garde , maar als je je dr nie lekker in voel, dan trek je het zwoiezo nie aan, en ik voel me gadver beter dan ever in n cavello , dus dan is de keuze wel snel gemaakt ...

het beursgebouw was echt een mooi weergeven beeld op 2oktober 2004 met de aussie/cavello actie ! zo'n sfeer zou het opnieuw moeten worden !

Waarschuw beheerder
donateur
hup weg met lonsdale chap gewoon aussie cavello of lekker casual :)

Waarschuw beheerder
zou ik dr in mogen met n frans voetbalshirt ? :s met opdruk DJ DAISY N°1 ?
Waarschuw beheerder
en om aan te tonen dat je een gabber bent hoef je die kleding niet te dragen...dat zit van binnen

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
we moeten gewoon weer met ze alle weer in een ausi­e gaan lopen.
===================================­======================
Bull, vroeger liep niet ie­dereen in een campingsmoking!
Dat gezeik moet ook­ eens afgelopen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Blij dat ik dus niet de enigste ben die daar zo over denkt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zou ik dr in mogen met n frans voetbalshirt

Ik zou 't niet doen :no:
Artiest {SHOWLIST artist 42257, 122324, 18938}
Waarschuw beheerder
donateur
trek aan wat je leuk vind :jaja: het gaat om muziek ;) dat vergeten een hoop mensen.. en dat is jammer :(

Waarschuw beheerder
idd trek aan wat je leuk vindt :yes:

iemand discrimineren om zijn kleding is hetzelfde als discriminatie op religie afkomst of huidskleur dus diegene die hier discrimineren zijn zelf geen haar beter
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, gediscrimineert worden om je huidskleur is geen vergelijking met kleding...

Iemand weleens z'n bruine vel zien uitrekken omdat hij als kleurling een discotheek niet inkomt? %)
Waarschuw beheerder
Zit wat in maar discriminatie is een breed begrip. ;)

Zijn ze wel erg laat mee, het is echt niet van vandaag of gisteren ( ik val in herhaling)
Maar jarenlang hebben de organisaties te veel toegelaten, alles voor de centen he!
En nu staat de Media vol van slondeel nieuws en krijgen ze het benauwd.
De organisaties hadden veel eerder in moeten grijpen, fatsoenlijk derubeleid enz.
Maar niet alsmaar met regeltjes komen en zich daar niet aan houden.

Inderdaad! Ik heb het bij het nieuwsbericht ook al vermeld maar het is eigenlijk gewoon hypocriet dat men er nu pas mee komt.

Het deurbeleid / wanbeleid is idd. het grootste hekelpunt.
Doet men dit goed dan scheelt dat een hoop problemen.

Waarschuw beheerder
gewoon hetzelfde als altijd wanneer je naar een feest gaat. Dan is de boodschap overgekomen

Waarschuw beheerder
ze willen dat iedereen met lonsdale komt :NO:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik denk niet dat de organisatie erop doelt dat iedereen in Lonsdale moet komen hoor.

Ze willen gewoon dat iedereen zich kleed zoals hij dat zelf wilt, zolang je maar komt om te feesten!
Waarschuw beheerder
en IK kom als mezelf, mag dat ook :p?

al dat gefuck over kleding ook altijd :frusty:

Waarschuw beheerder
een organisatie zal nooit een merk aanraden hoor, dat zorgt voor problemen.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Kleding boeit ook geen reet hier eigenlijk, het gaat erom dat je komt en een symbool aan de maatschappij af geeft!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat ze alles gewoon moeten toelaten (ik bedoel lonsdale en kisten enzooo...)

Anders gaan ze mensen weer in "een hokje plaatsen"

Het gaat toch om het feest en niet om de kleren????:D

Waarschuw beheerder
Weg gek, wat een onzin hiero...

KOM GWOON MET GOEIE ZIN, meer hoeft niet!
laat iedreen aantrekke wat ie zelf wil!
ITS ALL ABOUT MUSIC!
Waarschuw beheerder
ik vind dat ze alles gewoon moeten toelaten (ik bedoel lonsdale en kisten enzooo...)

Anders gaan ze mensen weer in "een hokje plaatsen"

Die mensen die in lonsdale lopen of in die andere zielige shit
vragen er zelf om in een hokje geplaatst te worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
ik houd van hokjes (L)
Waarschuw beheerder
Ik heb een haat / liefde verhouding met 'hokjes'. :[ :p
Waarschuw beheerder
douchehokjes :kwijl:
Waarschuw beheerder
dat vin ik nou een goeie vraag..

of dat dat mag....

maar zijn zkr van de partij:bounce:
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Waarschuw beheerder
donateur
Laat iedereen toch dragen wat hij wil.
Zolang er geen "White Power" logo's en dat soort dingen opstaan of slogans die op racisme slaan dan is er toch niks aan de hand.

Lonsdale is puur iets wat door de media gecreerd is en meer niet. Sensatie verkoopt en dat zal altijd zo blijven.
Zo lang de kranten met dat soort nieuws verkopen en die nieuws programma's gekeken worden voor de kijkcijfers zal het erin blijven komen. Echt de media geeft totaal niks meer om de mens alleen maar om de €.

Ik zeg zelf altijd ze maken altijd alles iets erger puur omdat het moet verkopen.

Laat iederen in het merk lopen wat hij wil laat hem dragen wat hij wil zolang er maar geen slogans of logo's opstaan die echt gewoon rechtstreeks naar "White power" verwijzen.

En laat iedereen met elkaar feesten..., het gaat om de muziek en totaal niet om wat je draagt.

Ps racisme is niet alleen een afkeuring van afkomst of kleur van je huid. Racisme is een begrip waarmee je mensen afkeurt op de buitenkant zijn uiterlijk. Op het moment dus dat een gabber door middel van zijn bomberjack of lonsdale of wat dan ook meteen voor racist wordt uitgemaakt. Zijn die personen juist racist richting de gabber. Zolang jij iemand maar afkeurt op de buiten kant is het racisme en maakt nie uit om wat voor reden dan ook.

Meestal zijn dat ook zeer over vlakkige mensen want ze proberen het ook nog niet eens die persoon te leren kennen.
En ja ik draag lonsdale en ben geen racist heb meerdere vrienden/klasgenoten/collega's met een andere huidskleur en dat zijn top mensen..., En die zien mij ook niet als racist met me lonsdale ze kennen mij als persoon en daar zou heel nederland op wakker geschud moeten worden !

Dus mensen ga zoals je bent en heb respect met je mede mensen ! En keur niet zomaar iemand af om de buitenkant als je een mens afkeurt of kritiek op levert doet dan op zijn innerlijk zijn gedraag want dat is iets waar mensen zal verantwoordelijk voor zijn en dat laat zien hoe die persoon is ! :D..,

Hey Party People Maybe Untill Hardcore United.

:respect::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik dnek ook dat iedreen in lonsdale moet komen maar ook in pittbull neophyte hooligan enz kleding moet komen
laatst stond er weer ene ehel stuk in de krant end aar hadde zo ook een heel stuk over alle andere dingen die
gedragen worden egschreven ook stond er een foto bij van ene groepje jongeren met hooligan hardcore neophyte pitt bull masters rtc kleren enz aan
en zo krijg je dalik ook da gezeik over die kleren
k vind gwoon onzin laat ons lekker dragen wat we
zelf willen k vin da wel iets hebben als die kleren. Je
herkend elkaar dr gwoon aan. je komt eerder incontact van ohww we houde van de zelfde muziek kleding feesten etc.... ]
das wgoon het mooie dr van da je gwoon kunt zien dat ze van hardcore houden.... en da gezeik van scholen en gemeentes
deze kleding gaat verbeiden vind k al helemaal onzin
(we vinde tog wel weer wat anders zodat ze weer eist anders
hebben om over te zeiken!!!!!) Net als nu de cavello weer veel in de winkel begint te hangen..WE zijn met onze school ook op tv geweest over "racisme " we werden vergeleken meet een groep jongeren die orlog's graven hadden vernield nou bednakt!!!!
Waarschuw beheerder
Dit feest moet gewoon ZOOOOO ontiegelijk fout aflopen!!!

Dan wordt lonsdale voor altijd gewoon verboden!! :[ laat die kleine kut ventje het maar voor de rest verpesten...

nix lonsdale is de hedendaagse aussie egte hardcore liefhebbers lopen daar niet in omdat we niet willen dan onze muziek onze passie met zulke lui in verband gebracht word!! vroeger liep je in je aussie rond lekker hakken en niet langs de kant met je rechter hand omhoog zoals (let op) veel lonsdalers doen!! Niet alle... maar wel veel dus waarom zou je daar dan mee geasocieerd willen worden????

ik zou niet zo trots zijn op kleding dat met extreem rechts geasocieerd word...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Dan wordt lonsdale voor altijd gewoon verboden!! :[ laat die kleine kut ventje het maar voor de rest verpesten...

Jij bent aan deze achterlijke opmerking te zien geen Hardcore liefhebber :nee:
Waarschuw beheerder

Dan wordt lonsdale voor altijd gewoon verboden!! laat die kleine kut ventje het maar voor de rest verpesten...

:gaap:

Waarschuw beheerder

We moeten helemaal niks

Alsof dat wat zal verandern

Ja,ik denk t wel want deze rel is nu al weer een tijd bezig en al de hele scene weer in aus en cavello zou lopen maar dan ook allemaal, dan laat je idd zien dat wij geen (rassisten) zijn.
het zou weer back to vroeger zullen gaan.

aus en cavello zijn weer volop te koop.

weer nieuw begin voor de hardcore-scene.
Groeten Raymond
Waarschuw beheerder
nah lijkt me niet dat het fout gaat aflopen
ik vind het een goed initiatief van de organisatie en hoop dat de "hardcore"nou een keer uit het negatieve beeld komt en daarbij ook het merk lonsdale

Het is natuurlijk al te ver om het merk lonsdale nog tot een positief merk te krijgen maar vind het wel een goed initiatief.

ik zou ook zeggen trek aan wat je aan wil doen en volgens mij wil de organisatie juist dat de mensen in lonsdale komen
Waarschuw beheerder
ik denk dat het niet uit maakt waar de hardcore liefhebbers in lopen
de media heeft gewoon iets tegen de hardcore-scene

iedere scene heeft zijn eigen kledingstyle en dat is al altijd zo geweest.
maar het lijkt er op dat de hardcore-scene geen eigenkledingstyle mag hebben:S

als straks iedereen weer in een ander merk gaan lopen gaan ze daar weer iets op verzinnen ben ik bang voor:S
Waarschuw beheerder
aussie-jongeren, aussiërs, cavello-jongeren, cavelloërs

krijg je zeker zo'n gebrippen.... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft iederen toch met dat:

We moeten weer in Aussie lopen
We moeten weer in Cavello lopen
We moeten weer in nikes gaan lopen
We moeten weer allemaal gaan hakken

Zullen we iedereen gewoon laten doen wattie zelf wilt?
Want ik moet namelijk helemaal niks, en vind het nogal triest als je iedereen gaat lopen opdringen om er anders uit te gaan zien...
Waarschuw beheerder
denk het wel indd maar wat je nu wel heb de kleding met alleen de tekst Hardcore
als je dan een naam er aan geeft wordt het Hardcore jongeren :D maar ja als er dan een keer weer iets op straat gebeurt zijn het opeens de hardcore jongeren :S

dat snap ik trouwens niet waarom lees je altijd in de krant iets over lonsdle jongeren en als het om andere jongeren gaat die dat merk niet dragen waarom zeggen ze dan inwoners van ... van zo oud enzo en noemen ze niet het merk wat ze dragen
want wat ik al eerder heb gepost elke muziekstyle heeft zijn eigen kledingstyle

je hoordt nooit een groep alto's heeft dat gedaan of welke groep je dan ook
Waarschuw beheerder
ik vind ook dat iedeeen zo moet lopen hoe hij wil en moet doen wat hij wil :D ben ik voorstander van:D
Waarschuw beheerder
dat snap ik trouwens niet waarom lees je altijd in de krant iets over lonsdle jongeren en als het om andere jongeren gaat die dat merk niet dragen waarom zeggen ze dan inwoners van ... van zo oud enzo en noemen ze niet het merk wat ze dragen

haha dat snap ik nou ook niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat iedereen toch dragen wat hij wil.
Zolang er geen "White Power" logo's en dat soort dingen opstaan of slogans die op racisme slaan dan is er toch niks aan de hand.

Lonsdale is puur iets wat door de media gecreerd is en meer niet. Sensatie verkoopt en dat zal altijd zo blijven.
Zo lang de kranten met dat soort nieuws verkopen en die nieuws programma's gekeken worden voor de kijkcijfers zal het erin blijven komen. Echt de media geeft totaal niks meer om de mens alleen maar om de €.

Ik zeg zelf altijd ze maken altijd alles iets erger puur omdat het moet verkopen.

Laat iederen in het merk lopen wat hij wil laat hem dragen wat hij wil zolang er maar geen slogans of logo's opstaan die echt gewoon rechtstreeks naar "White power" verwijzen.

En laat iedereen met elkaar feesten..., het gaat om de muziek en totaal niet om wat je draagt.

Ps racisme is niet alleen een afkeuring van afkomst of kleur van je huid. Racisme is een begrip waarmee je mensen afkeurt op de buitenkant zijn uiterlijk. Op het moment dus dat een gabber door middel van zijn bomberjack of lonsdale of wat dan ook meteen voor racist wordt uitgemaakt. Zijn die personen juist racist richting de gabber. Zolang jij iemand maar afkeurt op de buiten kant is het racisme en maakt nie uit om wat voor reden dan ook.

Meestal zijn dat ook zeer over vlakkige mensen want ze proberen het ook nog niet eens die persoon te leren kennen.
En ja ik draag lonsdale en ben geen racist heb meerdere vrienden/klasgenoten/collega's met een andere huidskleur en dat zijn top mensen..., En die zien mij ook niet als racist met me lonsdale ze kennen mij als persoon en daar zou heel nederland op wakker geschud moeten worden !

Dus mensen ga zoals je bent en heb respect met je mede mensen ! En keur niet zomaar iemand af om de buitenkant als je een mens afkeurt of kritiek op levert doet dan op zijn innerlijk zijn gedraag want dat is iets waar mensen zal verantwoordelijk voor zijn en dat laat zien hoe die persoon is ! ..,

Hey Party People Maybe Untill Hardcore United.
Waarschuw beheerder
hahahaahahah geen hardcore liefhebber? Nee jij bent DE hardcore liefhebber bij uitstek zkr???

Ik draag geen lonsdale om mn muziek voorkeur te uiten!
Ik draag bijv. een trui van Epileptik of van Bloody Fist of een shirt van Drop the Lime...omdat ik die muziek goed vind!!

Lonsdale heeft in de verste verte NIX maar dan ook NIX te maken met hardcore...NIX met muziek UBERHAUPT dus als jij je als een "LONSDALER" wilt kleden prima maar vergeet niet iedereen zal je als nazi beschouwen en niet denken ow die houdt van Hardcore...

Lekker gevoel is dat heh dat iedereen je nakijkt met die gedachten!! Denk jij maar lekker dat je hardcore liefhebber bent terwijl je deze muziek alleen een slechte naam geeft

gewoon OPKNKRN met dat lonsdale stelletje FAKE ASS WANNA BE hardcore liefhebbers

jullie lijken niet op de oorspronkelijke "gabbers" jullie dansen niet als de oorspronkelijke "gabbers" dus gabber hoef je je al helemaal niet te noemen

hardcore liefhebber zou ik mezelf ook niet noemen want wie is er nou trots op dat je je eigen muziek ten schande brengt??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe gewoon lekker Lonsdale aan, om te laten zien dat niet iedereen met lonsdale aan racist is!
Waarschuw beheerder
Want ik moet namelijk helemaal niks, en vind het nogal triest als je iedereen gaat lopen opdringen om er anders uit te gaan zien...

wie schreeuwen er anders het hardst dat de puntschoen moet verdwijnen van hardcore feesten???

het liefst nog van de hele aardbodem vandaan??? Lonsdalers zijn op dit moment de groep die het hardst roepen dat ze tegen de hele maatschappij zijn en de alleen lonsdale op hardcore feesten hoort

dus kom jij nou nix uitleggen over opdringen ;)
Waarschuw beheerder
Ps racisme is niet alleen een afkeuring van afkomst of kleur van je huid. Racisme is een begrip waarmee je mensen afkeurt op de buitenkant zijn uiterlijk. Op het moment dus dat een gabber door middel van zijn bomberjack of lonsdale of wat dan ook meteen voor racist wordt uitgemaakt. Zijn die personen juist racist richting de gabber. Zolang jij iemand maar afkeurt op de buiten kant is het racisme en maakt nie uit om wat voor reden dan ook

en dat weten veel mensen niet volgens mij
Waarschuw beheerder
Dan weet je niet wat rascisme is...

Rascisme / rassenhaat / rassendiscriminatie =

iemand beoordelen benadelen op UITERLIJKE KENMERKEN!!!

niet wat iemand aan heeft hoor

mensen met een bomber zijn geen apart RAS!!

ga je school opnieuw doen ofzo :no:
Waarschuw beheerder
donateur
wie schreeuwen er anders het hardst dat de puntschoen moet verdwijnen van hardcore feesten???

Ik praat namens mezelf, ik zeg dat soort dingen niet.
Wat anderen doen ben ik niet voor verantwoordelijk :nee:
Waarschuw beheerder
Nee maar vind je het niet irritant dat vooral ventjes die net komen kijken stoer willen doen en vaak niet eens weten waarom ze op feesten hun rechterhand omhoog steken ten eerste jouw favo kleding merk en ten tweede je favo muziek naar de tering helpen???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kots op die lui, en dat laat ik duidelijk aan ze weten ook...

Maar ik kots net zo goed op mensen die denken omdat ze "de oude garde" zijn kunnen oordelen over anderen wat ze willen!

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk gaat het om het gabbergevoel dat je van binnen hebt, naar mijn mening. Toch doe ik, net als veel anderen, graag dit gevoel door middel van kleding uitten, om te kunnen tonen dat ik gabber ben.
Het is alleen jammer dat de wazi's dit verneuken, want nu is de indruk die mensen over mijn kleding krijgen anders dan de mening die ik er over heb.
Maar ik wil weer dat de mensen mij zien als een gabber, iemand die luistert naar de hardcore en bekend staan om hun respect, saamhorigheid en verbroedering. Niet voor rechts-extremisme ofzo.
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk gaat het om het gabbergevoel dat je van binnen hebt

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
Ja maar waarom moet je je gevoel voor Hardcore uiten met Lonsdale..het heeft niets met Hardcore te maken...

Mensen zullen die dingen die je er graag mee wilt uitdragen zoals respect, saamhorigheid en verbroedering toch niet zien..hebben ze nooit gedaan en dat zullen ze ook nooit gaan doen...het zijn toch altijd mensen die over "ons" oordelen die nog nooit een voet op een feest hebben gezet en al hoofdpijn krijgen bij het horen van het woord Hardcore...best wel jammer dat er nooit een goed beeld van de scene naar buiten komt...dr valt ook niets aan te veranderen als we steeds interview op tv zien met zgn "gabbers" zoals ze op tv nog steeds zeggen te zien krijgen en dan zo'n 16 jarig ventje die wijst naar zn nederlands vlag met hakenkruis erin en zegt: " ik heb geen geloof, ik heb geen god...dit is mijn god, mijn geloof

Zowiezo lach ik me helemaal rot bij het zien van zulke ventjes maar de schaamte komt niet al te lang daarna...

zo wil ik niet dat mijn muziek herinnerd zal worden...als de muziek van een stel megolen rechts extreemisten die op zn hoogst 3 dj's kennen en dan zeggen dat ze hardcore 4 life zijn schei toch aub UIT man

trek een trui van een record label aan ofzo dan laat je ten minste zien dat je van een bepaald soort muziek houdt

MET LONSDALE DOE JE DAT TOCH NIET!!!

Tis trwns raar dat bij hardcore iedereen zo graag wil laten zien dat ze van die muziek houden...zie je nooit op andere feesten...bij techno zie je tegenwoordig veel VON DUTCH omdat iedereen graag "HIP" wil doen daar bij trance wil iedereen graag licht geven in het donker met hun fluor pakken bij R&B feesten wil iedereen op een basketballer of bekende rapper lijken...

het heeft geen van allen met muziek te maken maar waarom moeten Lonsdalers (ook nix met de muziek te maken) nou zich zo op deze manier willen laten gelden?

Tis is ook niet raar ofzo dat als je op een hardcore feest het IQ gaat meten van de gemiddelde bezoeker dat je niet hoger komt dan 60 ofzo...ze zijn allemaal stratenmaker/dakbedekker enz...

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Mix..., dat is wat er door de jaren heen van gemaakt is ! Dat het met een vorm ras uiting te maken heeft.

Ik Citeer van een woordenboek website :

"Het begrip "racisme" is alleen van toepassing als daarmee wordt gedoeld op structurele ongelijkwaardigheid van (groepen) mensen. Alleen als dergelijke opvattingen ten grondslag liggen aan het doen en laten van een persoon, kan er gesproken worden van racistisch gedrag"

Vroeger dacht ik ook dat het alleen met afkomst en huidskleur te maken hadt tot ik er voor maatschappijleer een verslag/werkstuk over moest maken na verder onderzoeken in de bibiotheek en internet en het gemeente archief hier.

Kwam ik dus tot ontdekking dat het niet met rassen te maken heeft maar op afkeuren van een persoon op zijn uiterlijk. Maar de media en je leef omgeving gebruikt het woord het alleen nog maar in de vorm m.b.t. andere rassen beledingen gebruikt terwijl het dus op iedere vorm uiterlijke afkeuring is.
Waarschuw beheerder
Zolang er op tv allemaal van die ventjes komen die naar hun vlag met hakenkruis erin wijzen en zeggen dit is mijn god dit is mijn geloof kan je roepen wat je wil maar gaat het beeld dat er nu is van Lonsdale nooit weg!! laat eerst maar eens fatsoenlijke mensen op tv discusieren over dit onderwerp...maar jah dat zullen ze niet doen in de media anders moeten ze gaan erkennen dat niet heeeel de hardcore scene een extreem rechtse beweging is...

maar goed wat wil je nou als je een IQ test zou gaan doen op een HC feest...ik lach me rot het gemiddelde zal denk ik niet boven de 60 uitkomen..:no:
Als je gaat vragen wat doen jullie voor werk..
Stratenmaker
Dakbedekker
Bouwvakker
Loodgieter
WERKLOOS

daar worden we allemaal mee geasocieerd en als ik zo rond kijk op een feest vind ik dat niet gek! wat een megolen...

Op een techno feest loopt iedereen in VON DUTCH omdat ze allemaal "quasi HIP" willen zijn..
Trance...iedereen wil lichtgeven in het donker :S
R&B iedereen wil lijken op hun favo rapper...bling bling

maar nergens anders dan bij lonsdale wordt de kleding van de feestgangers geasocieerd met zoiets...

GAAT ER GEEN LICHTjuh BRANDEN DAN???????

misschien moeten we bij de oorzaak beginnen als we de scene in een goed daglicht op tv willen laten komen...
Waarschuw beheerder
Als dat zo is Dennis dan neem ik mn woorden terug en ga ik een cursus maatschappij leer doen :P

maar wat ik ermee bedoel is dat Lonsdale een merk opzich WAS en het gebeurd niet zomaar dat iemand voor nazi wordt uitgescholden...

Rascisme in de zin van iemand uitschelden om zn huidskleur noem ik rascisme want die gene kan daar nix aan doen en een andere huidskleur is niet minder dan blank ofzo...

maar toen een groep mensen gekleed in lonsdale op feesten hun rechterhand op ging steken en geregeld voor onrust zorgden hebben zij het recht verloren om bescherming te krijgen tegen beschuldigingen als nazi en dat lonsdale voor problemen zorgt...

dus als er dan mensen zijn die zeggen lonsdale is slecht voor de hardcore vindt ik dat niet verwerpelijk...en al helemaal geen rascisme...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag lonsdale en mij zie je dus echt niet voor de lol met me hand in de lucht.

Ik erger mezelft altijd kapot als mensen zodra de muziek uitvalt holland / volland gaan roepen. Ik heb daarom ook keer de grootste ruzie gehadt met een vriend omdat ik zei van jongen doe normaal.

Dan erger ik me dus echt groen en geel want die mensen verpesten het voor mij. Maar ik droeg me lonsdale kleren allang voor al die onzin begon. Toen het nog niet al te bekend was hadt ik al een lonsdale shirt omdat ik een tijdje interrese heb gehadt in boksen / worstelen en andere vecht sporten. En ik blijf zeggen alleen maar omdat de media het merk aan extreem rechts koppeld betekend dit het nog niet. Dit is puur iets wat door de media veroorzaakt is door een paar kleine incidenten. En ja toen dit dus in het nieuws kwamen dachten meteen kei veel van die meelopers (tegenwoordig wazi's genoemd) hey damn dat is stoer nu koop ik ook zo'n shirtje.

Terwijl een kleding merk dus nooit aan zoiets gekoppeld kan worden. Een kleding merk heeft totaal niks te maken met voor uitspraken dan ook. Dat wordt gecreerd maar dat is dus niet zo. Want de media zegt het over lonsdale terwijl Fubu dus betekenis heeft andersom is hun haat richting ons hoor je daar iets over uhh nope. Zodra dat in het nieuws 1 keer is geweest is daar de grootste problemen omheen. Want sensatie verkoopt en dat zal altijd zo blijven. En oppervlakkige mensen ik denk wel 8 a 9 miljoen inwoners hiet in nederland geloven alles wat de media zegt maar mensen moeten dus niet meteen geloven wat de media ze voor schoteld maar zelf een mening gaan maken op eigen ervaring en dergelijken.

Ik zal eerlijk toegeven toen keer ruzie hadt met een jongen van turkse afkomst heb ik wel is geroep van rot op kut turk. Dit is echt een uitzondering wanneer ik dus echt ff een situatie heb weer en zeker pissig ben. Maarja ik ken zelfs turkse jongeren die dat roepen als ze pissig zijn dus ja ;).., En ik heb al keer eerder aangegeven met meerdere turkse vrienden die dragen ook lonsdale en andere collega's klasgenoten enzo zien mij totaal ook niet meer als racist sinds ik ze eenmaal de echte mij heb voorgesteld !

Er zijn er zat die kijken mij zwart aan of roepen me na en zodra ik dan met die mensne praat is er niks aan de hand. En waarom zijn er geen goeie discussie's op tv ? Omdat de media express die meningloze mensen uitkiezen die met de kudden mee lopen of te wel menselijke vee ;)..,

je ziet dat zo vaak zie je op tv ja omdat ik dat vindt en meer mening hebben ze niet. Terwijl er zat tussen lopen met echte meningen maar die ontwijken ze want dat verkoopt niet :)..., Check maar alle tv beelden + kranten berichten je ziet de mensen echt op die foto enzo's en hun uitspraken dat ze cht meningloos zijn en weet je sinds wanneer die mensne dus lonsdale dragen ? Sinds het op het nieuws is geweest dat het racisme voorsteld vonden ze het stoer en willen ze dus meelopen.

Zet 1 paar goeie mensen met echte mening neer en dan heb je echt goeie discussie's. En zet er een paar van die wazi's bij dan denk ik dat ze zich zo vernederd voelen dat ze er zo met ophouden :)
Waarschuw beheerder
wie ziet nog iets terug van zn posts???

ik niet iig :/ dus als er dubbele posts zijn...
Waarschuw beheerder
Denk eerlijk gezegd dat die hersenloze gasten niet eens zouden begrijpen dat ze voor lul staan als ze zo op tv komen man...denk dat je nuchter nog een minder intelligent gesprek kan hebben met die gasten als dat je waus met ze zou praten...

maar goed denk dat we eerst van het beeld / vergelijking LONSDALE = HARDCORE afmoeten...en ben bang dat je dat eerst strikte kleding voorschriften zal moeten hanteren anders lukt het nooit en dan zullen de goeie onder de kwade moeten lijden maar dat is dan maar zo...een keertje in normale kleding naar een feest is toch niet zo erg lijkt mij?
Waarschuw beheerder
donateur
Stratenmaker
Dakbedekker
Bouwvakker
Loodgieter

Waarom word er zo minderwaardig gedacht over deze beroepen?!

En dan klagen over wazi's dat ze zich beter als de rest voelen :nee:

Waarschuw beheerder
Caveloërs :D dit vind ik zo slecht nog niet :D
hehe

verder ... sterke opmerking van mix (y) volledig mee eens...
Waarschuw beheerder
qua kleding ook gewoon lonsdale toelaten, alleen hard optreden tegen extreem rechtse uitingen zoals hitler groet en andere onzin
Waarschuw beheerder
PERSOONLIJK:

Ik vind dat iedereen moet drage wat ie wil!
wees jezelf, en kom om te feesten!!

Draag je kisten en bretels op een leger-camo-broek met daarboven een trui van lonsdale of watmealnietuitmaakt..... kom om te feesten!!

Vanaf iemand duidelijk racistische trekken vertoont (white power, hitlergroet,....) moet die worden begeleid naar de politie/securetie en verwijderd worden van t feest. ook moet z'n foto genomen worden zodat ze 'm kunnen weigeren op andere hardcore events. dat zal die jongeren leren!

Ik zit op een school in antwerpen vol met allochtone jongeren.. ik word constant uitgemaakt en krijg vaak dingen naar mijn hoofd... maar 2 van mijn beste vrienden zijn van dezelfde groep jongeren.. De rest zijn gwoon geindoctrineerd door de media en denken dat ik een nazi ben....

Ik ga toch posters plakken op schoolvoor dit feestje (k ga zelf bij mij thuis A4tjes printe... ) in de hoop dat ze hun ogen openen.

Ik hoop iedereen daar te zien in I don't give a fuck welke kleren (desnoods gwoon in de pure)... Ik wil gwoon zien dat iedereen zich vermaakt en goed geniet van t feestje!!!!
Waarschuw beheerder
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iedereen gewoon aandoen wat ze lekker zit.. als iemand met lonsdale wil kome (y) als iemand met von dutch wil komen ook goed(y) ik draag ook wat ik lekker vind zitten en dat is heus niet alleen lonsdale en alle merken..
lonsdale heeft nix met racisme te maken.. maar het maakt wel een grote groep samen dat merk.. alleen wordt er door sommige die staan te stampe met de rechterhand in de lucht.. en die oi muziek luisteren ander gebruik van gemaakt..
dit feest zal heel goed doen.. zodat het allerlei lui trekt en niet alleen Wazi's.. zodat die jongeren die wel lonsdale dragen van die slechte naam af komen.. want het ligt niet alleen aan ons...:/
Waarschuw beheerder
Waarom word er zo minderwaardig gedacht over deze beroepen?!

En dan klagen over wazi's dat ze zich beter als de rest voelen

het gaat mij erom dat deze muziek soort zoveel minder (sociaal) intellectuelen aantrekt...t volk dat wat minder nadenkt bij hun acties...er komen op HC feesten nooit mensen in gewone kleding langs die mn drankje uit mn hand proberen te tikken...er staan nooit mensen in normale kleding elkaar omver te beuken...die komen niet om te feesten! die mensen zijn er alleen maar om te irriteren!! tis gewoon een feit dat lonsdalers voor problemen zorgen op feesten...nooit mensen in gewone kleding aggressief zien kijken als je voorbij loopt...t zijn altijd dezelfde...

t heeft nix met beter voelen te maken...ik zeg gewoon dat het niet representatief is als er van die megolen bouwvakkers op tv komen zeggen in zo ontzettend gebrekkig mogelijk nederlands wat ze van hardcore vinden...

Waarschuw beheerder
alles heel fijn maar het is gvd 17+ welke inbesiel bedenkt dat doe gewoon dan 16+ kan ik teminste ook komen
Waarschuw beheerder
donateur
Bijf het achterlijk vinden dat er beroepen worden genoemt wat vroeger alleen AMBACHTSlieden deden...

Denk niet dat een intellectuele computer programmeur jou huis heeft gebouwd :nee:
Beetje respect voor mensen hun beroep hebben kan geen kwaad, voel je niet beter omdat jij je handjes niet hoeft vuil te maken ;)
Waarschuw beheerder
ik kom in mijn bikini!!!
Waarschuw beheerder
t heeft nix met beter voelen te maken...ik zeg gewoon dat het niet representatief is als er van die megolen bouwvakkers op tv komen zeggen in zo ontzettend gebrekkig mogelijk nederlands wat ze van hardcore vinden...

dit vind ik nou een mongolen opmerking
weet niet waarom jij denkt dat een bouwvakker minder dan jou is met die uitspraken van jou kom je nou niet echt slim over:yes:

en uhh kijk je kan wel lullen dat lonsdale niks met hardcore te maken heeft maar das natuurlijk dik gelul
want zwaar veel mensen op hardcore feesten loopt in dit kleding merk dus heeft het duidelijk wel iets met hardcore te maken:yes:

dan nog iets ik heb ook genoeg mensen in "normale" kleding zien vechte op feesten dus denk dat jij alleen ziet wat je wil zien:S

iedereen moet gewoon lopen in de kleren die hij wil:D

elke scene heeft gewoon een eigen kledingstyle hardcore liefhebbers hebben het merk lonsdale tot zich toegeeigend en R&B liefhebbers dragen FUBU of Kalkani
nou en laat dat lekker zo zijn er ga er niet over ouwehoeren dat het rechts-extremistisch is of wat dan ook

Waarschuw beheerder
Ik doe mn lonsdale polo aan omdat ik van boksen hou.
Met daaronder een broek die veelste groot is en daarom bretels moet dragen en mn broekspijpen 6 keer omgeslagen, met daaronder mijn kisten met mn tijdelijke witte veters omdat mijn zwarten versleten zijn.

En nee ik ben echt geen racist hoor...........!
Waarschuw beheerder
to mix: Hardcore trekt niet alleen minder intellectuelen aan en je moet niet zo minderwaardig doen over bepaalde beroepen. Ieder heeft zijn eigen kwaliteit :yes:. Ik zou het werk van een bouwvakker bijvoorbeeld niet kunnen doen.

Waarschuw beheerder
Maakt me geen zak uit.....
Als het maar dikke lol word en als we maar los gaan daarzooooo!!!!!!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het belangrijkste is dat er feest gevierd wordt, en dat iedereen in zijn waarde wordt gelaten!
Mij maakt het niet uit als mensen Lonsdale o.i.d. dragen, als ze maar geen rascistische opvattingen hebben.
Ik zie het gewoon op deze manier:
Er zijn enkele mensen in de hardcore-scene die écht rascistische opvattingen hebben en daar ook zelf écht achter staan. Veel mensen gaan daar jammer genoeg in mee, maar staan zelf niet echt achter die opvattingen.
Ik vind het gewoon jammer dat op deze manier alle hardcore-liefhebbers over 1 kant worden gescheerd! De meeste mensen hebben helemaal geen rascistische opvattingen en hebben gewoon écht liefde voor de muziekstijl!
Ik vind het een goed initiatief om op deze manier de verkeerde denkwijze van veel mensen over de echte "gabber" uit de wereld te helpen! :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon jammer dat op deze manier alle hardcore-liefhebbers over 1 kant worden gescheerd! De meeste mensen hebben helemaal geen rascistische opvattingen en hebben gewoon écht liefde voor de muziekstijl!

Dat is ook jammer en het zal waarschijnlijk ook wel een eeuwige discussie blijven. Op de één of andere manier overspoelt het negatieve vaak het positieve. Feestje met duizend man 20 lopen er flink te rellen en het feest is voor een groot gedeelte naar de kloten. :/
Waarschuw beheerder
ja echt zonde zo krijgt hardcore een slechte naam terwijl de meerderheid gewoon wilt feesten
Waarschuw beheerder
Dan erger ik me dus echt groen en geel want die mensen verpesten het voor mij. Maar ik droeg me lonsdale kleren allang voor al die onzin begon.

Juist! En nu is er opeens van alles aan het spreekwoordelijke handje! :frusty:

Qua dresscode, trek je Lonsdale-polo aan en laat zien dat niet alleen rechts-extremistische stakkers Lonsdale dragen! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lonsdale is geen rasistme :) Lonsdale loves all colors :D
Waarschuw beheerder
Wat heeft iederen toch met dat:

Zullen we iedereen gewoon laten doen wattie zelf wilt?

Idd... :)

Als iedereen ook gewoon daadwerkelijk echt gaat dragen wat die wil...dus ook niet allemaal aussie, is voor heel groot percentage ook gewoon allemaal elkaar na-apen namelijk...want anders zou het nooit zo zijn geweest dat haast iedereen er in liep...
Dan zal de gehele groep ook niet meer opvallen op straat en als er een paar iets fout doen de gehele groep erop aangekeken worden...
Dat gebeurd gewoon omdat iedereen hetzelfde gekleed gaat...dan val je op als groep en wordt de gehele groep erop aangekeken omdat je je als groep neerzet...
Hoogste tijd om gewoon een scene te worden ZONDER dat gedoe dat iedereen in hetzelfde wil lopen zogenaamd om groepsgevoel te versterken...
Wat is het nut er uberhaupt van?

elke scene heeft gewoon een eigen kledingstyle hardcore liefhebbers hebben het merk lonsdale tot zich toegeeigend en R&B liefhebbers dragen FUBU of Kalkani

Helemaal niet waar dus...
Techno publiek herken je niet aan bepaalde kleding...trance publiek ook niet...

Maar de urban scene heeft tenminste nog een helehoop dingen eromheen die echt daadwerkelijk cultuur zijn...en een echte jongerencultuur heeft vaak wel zijn eigen stijl idd...
In geval van urban dus gewoon "straatcultuur"...
Hardcore is niks meer dan gewoon een muziekstijl...zit echt niks verder omheen wat je echt cultuur kan noemen...
Urban heeft grafity, breakdance, turntablism etc. etc. wat heeft hardcore vergeleken met zoiets? Niks... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon in lonsdale en kisten (als ik heenga). Ik sta 100% achter de gedachten van de organisatie.
Dit feest is juist bedoel om EN hardcore EN lonsdale weer een betere naam te geven.
Waarschuw beheerder
ik vind het eigenlijk al te gek voor woorden dat wij eigenlijk niet meer in lonsdale kunnen lopen zonder direct met racisten geasocieerd te worden!! ja toch?
ik vind idd dat ze sommige dingen kunnen gaan verbieden zoals kisten met rode of witte veters maar toch als je gewone kisten aan hebt met zwarte veters!!! das een gewoon schoeisel toch niets mis mee en lonsdale tsjah je hebt ook lonsdale (L)s all colours toch en tsjah ik denk dat het moeilijk word 1 lijn te trekken ik vind het kammer dat er meelopers zijn dis het voor de rest moesten verpesten!!
Waarschuw beheerder
wat heb je nu aan een dresscode? als je bijv geen opgerolde broekspijpen mag hebben doe je et bij de ingang naar beneden en als je binnen bent weer omhoog klaar..
zo was et dus gister ook bij MOH

na een tijdje stond er geen eens meer beveiligingsmensen te controleren.

et is allemaal heel leuk bedacht hoor maar je houdt et tog niet tegen... nu is et lonsdale maar et word al aardig hooligan en pit bull en ga zo maar door.

de media heeft et over lonsdale jongeren maar als een groep allochtonen iets hebben gedaan die allemaal fubu dragen word er tog ook niet gezegt fubu jongeren :S
Waarschuw beheerder
Het gaat er om dat naar hardcore feesten over het algemeen niet bijster intelligent publiek komt en daar maakt de media ook meteen gebruik van...zo is het wel heel makkelijk om hardcore een slechte naam te geven...die megolen die ze interviewen kunnen nix normaals zeggen voor de camera ipv dat ze nou iemand voor de camera trekken die goed kan verwoorden hoe de scene echt is...als je alleen maar van dat soort mensen op tv ziet waar je van denk jezus wat een megolen dan zullen alle mensen ook een beeld krijgen dat het dus alleen maar van die analfabetische lonsdale jongeren zijn die de hele dag drugs gebruiken en met hun rechter hand omhooglopen...

want zeg nou eerlijk iemand interwien die naar zn vlag met hakenkruis wijst dit is mijn god dit is mijn geloof is niet egt representatief voor de hardcore scene??? Of misschien tog wel...tis tegenwoordig alleen maar lonsdale debielen wat de klok slaat op HC feesten...normale kleding zie je wel steeds meer maar nog steeds te weinig!

Waarschuw beheerder
lonsdale dit lonsdale dat :S:S KEREL zit is nie zo te zyken en ik ben geen debiel omdat ik lonsdale draag of wat dan ok ik ben ik ....

Waarschuw beheerder
het gaat mij erom dat deze muziek soort zoveel minder (sociaal) intellectuelen aantrekt...t volk dat wat minder nadenkt bij hun acties...er komen op HC feesten nooit mensen in gewone kleding langs die mn drankje uit mn hand proberen te tikken...er staan nooit mensen in normale kleding elkaar omver te beuken...die komen niet om te feesten! die mensen zijn er alleen maar om te irriteren!! tis gewoon een feit dat lonsdalers voor problemen zorgen op feesten...nooit mensen in gewone kleding aggressief zien kijken als je voorbij loopt...t zijn altijd dezelfde...

Heb je ook ooit bedacht dat daar een reden voor is dat de (sociaal)minder intellectuelen(in jou taal gesproken)wat agressiever zijn en rechtster zijn?? omdat zij vaak de gene zijn die tussen de buitenlanders etc wonen, omdat zij er mee moeten leven, omdat zij hun banen moeten inleveren aan al die buitenlanders, omdat zij jaren op de wachtlijst moeten staan voor een huurhuis en een buitenlander er mee vandoor gaat. Heeft verder weinig met domheid te maken, maar gewoon het gevoel dat je wordt achtergesteld in dit land, waardoor mensen opstandig worden. Logische reactie.

Waarschuw beheerder
Hoe kun je zomaar kleding, politiek én intellect aan elkaar combineren? De VVD is rechts, maakt hun dat nu dommer dan andere mensen en dragen zij dan ook opeens Lonsdale? Of stel dat Einstein tot leven zou komen en een Lonsdale trui draagt, daalt zijn IQ dan ook opeens met 50 punten en is hij dan ook meteen een nazi? Verklaar nader als iemand dat hier kan!
En ook al woon ik niet in een omgeving met meer buitenlanders, ik begrijp goed wat Hc_Nikkie hiermee bedoelt en ik ben het ook met haar eens. Zij krijgen vlugger een negatieve kijk op buitenlanders omdat ze ook met meer negatieve buitenlanders te maken krijgen. En het is jammer dat je hierdoor niet snel ziet dat er ook veel goede buitenlanders zijn, maar das ook niet hun schuld.
Waarschuw beheerder
Mix, wat stond er laatst dan in de krant! Lonsdale wordt in een disco in Groningen verboden, maar ook Karl Kani en Fubu! Dat wordt tegenwoordig ook al beschouwd als een merk tegen de Nederlanders!

Wat heb jij dan met Lonsdale alleen? Getraumatiseerd door iets ofzo?

Je kan best Lonsdale dragen, het is maar een merk! Waar jij dan op tegen bent?

NIET ALLEEN LONSDALE WORDT DUS GEZIEN ALS EEN RACISTEN MERK! Onthoud dat ff..
Waarschuw beheerder
Dus samengevat....

Als je in een achterstands wijk woont...
Je baan wordt ingepikt door buitenlanders... (ben je wel heel dom bezig want het is in dit land behoorlijk moeilijk voor buitenlanders om een baan te krijgen)

Ga je van hardcore Lonsdale dragen en je rechterhand omhoog steken??? Pff kan al weer zien met wat voor mensen ik hier discusieer...

Einstein een nazi als ie lonsdale zou dragen...hahahah laat me niet lachen wat een vergelijking!!! Ik heb nooit gezegt dat je van het dragen van lonsdale nazi denkbeelden overhoudt...kom maar terug als je een betere vergelijking hebt...

het feit dat je in een betere buurt woont zegt ook nix!!
ik woon ook in een buurt met heel weinig buitenlanders...maar ik zit op school in Rotterdam...leer je snel genoeg de goede van de slechte te onderscheiden!!

wat ik dus probeerde te zeggen is dat er wel eens iemand met wat inhoud op tv komt en uitlegt hoe het zit met de scene en niet zo'n megool die alleen maar HARDCORE 4 LIFE kan roepen...en dan zegt dat Army of Hardcore het gekste nummer ooit gemaakt is...dit zijn dus meestal gasten in: houthakkers shirt, opgerolde spijkerbroek, kisten, bretels, bomber en als het meezit een vlaggetje op zn jas...
denk je nou echt dat buitenstaanders daar een goed beeld van krijgen van de scene??????

hey VTC hadden we het over FUBU??? ik wordt nooit omver gepogo-ed door negers in FUBU kleding op HC feesten hoor???

Tuurlijk heeeft de maatschappij de pik op Lonsdale!! Vindt je het gek!!?? iedereen in zn lonsdale kloffie lekker openbaar schreeuwen dat ze buitenlanders haten...lekker slim!!
Marokkanen zie je ook met een vlag op de achterkant van hun jas!! Daar is tog nix rasistisch aan? Een vlag is een vlag maar sommigen moesten zonodig openlijk hun bedoelingen en denkbeelden daarmee weergeven dat is het probleem...
Waarschuw beheerder
Jij doet nu alsof elke Lonsdale drager zo is! Maar dat is niet zo!

En nee, je zal geen Fubu of Kani zien op HC feesten, en ook niet omver gepogo-ed worden, simpel omdat ze er dus niet zijn! Maar waar heb jij dat gelezen in mijn bericht dan? Wel dat het gezien wordt als een racistisch merk! Das toch heel wat anders!
Ik vind dat jij alle Lonsdale dragers over 1 kam scheert!
Das ook niet goed van jou hoor..!
Waarschuw beheerder
nee is dat niet goed van mij??? pech voor jou! misschien moet jij beter lezen want ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn!

Waarom wil je zo graag lonsdale verdedigen door FUBU erbij te halen??? Het gaat hier niet over FUBU :no:

Ik laat toch duidelijk genoeg in iedere post doorschemeren dat ik het haat als er iedere keer een groep het moet verpesten voor de mensen die wel normaal kunnen doen op een feest...
Maar het is toch opvallend dat ik alleen last heb van mensen in lonsdale kleding...vaak dat ik als clubkut wordt uitgescholden (niet dat het me iets boeit) en niet door normale mensen die komen gewoon gezellig een praatje maken en ook lonsdale gasten komen een praatje maken...maar het gaat mij erom dat het altijd die zelfde lonsdale gasten zijn die voor problemen zorgen en die zo nadrukkelijk aanwezig moeten zijn door door de hele zaal heen te springen!!
Waarschuw beheerder
Kijk: het is eruit! Hij wordt uitgescholden voor clubkut! Ik weet genoeg jongen!

Waarom ik Fubu erbij haal is omdat jij een vergelijking wilde! Dat jij bent getraumatiseerd door Lonsdale wisten wij ook niet van te voren!

Op hardstyle feesten komen de vechtpartijen ook voor! Bij Techno feesten ook, bij hiphop feesten ook!

Een mens blijft een mens! Ga het nou niet alleen hebben over Hardcore omdat je zelf hiernaartoe gaat en niks anders ziet!

Waarschuw beheerder
Als je in een achterstands wijk woont...
Je baan wordt ingepikt door buitenlanders... (ben je wel heel dom bezig want het is in dit land behoorlijk moeilijk voor buitenlanders om een baan te krijgen)

Ga je van hardcore Lonsdale dragen en je rechterhand omhoog steken??? Pff kan al weer zien met wat voor mensen ik hier discusieer...

Eeuh nee.. Het is duidelijk dat jij alleen leest wat je wil lezen.
Overigens hoef je t ook niet eens te zijn met wat ik zei, maar je verteld zelf al dat je in een wijk woont met weinig buitenlanders, dus voor jou is het erg moeilijk om hier over te oordelen. En school is heel wat anders, daar trek je een uur of 4 de deur achter je dicht en dan ga je naar huis.

En ik wil overigens ook wel weten met wat voor mensen jij hier discussieert?? Want schijnbaar voel je je een beetje verheven boven de discussierende mensen hier.
Waarschuw beheerder
Mix, wat stond er laatst dan in de krant! Lonsdale wordt in een disco in Groningen verboden, maar ook Karl Kani en Fubu! Dat wordt tegenwoordig ook al beschouwd als een merk tegen de Nederlanders!

das waar maar de krant had de dag erna wel van die merken urban gemaakt zodat niet het merk de dupe is...

Eerst had je aussies en cavello,
in mijn ogen was Lonsdale gewoon het nieuwe merk dat door de HC liefhebber werd gedragen... dit is langzaam overschaduwt door de wazis of hoe je ze ook wilt noemen.
Waarschuw beheerder
En ik wil overigens ook wel weten met wat voor mensen jij hier discussieert?? Want schijnbaar voel je je een beetje verheven boven de discussierende mensen hier.

Dat idee krijg ik dus ook van Mix :yes:
Waarschuw beheerder
Juist! Jij voelt je nu toch beter dan ons? Of niet soms..

Pech voor jou! Beter ben je zeker niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahaha typisch voor het soort mensen dat hier lonsdale verdedigt is het gebruiken van andermans argumenten en dan lekker verdraaien...maar goed

het feit dat je in een achterstands wijk woont heeft nix met intelligentie te maken!! als ze slim waren deden ze wat aan school en zorgen ze ervoor dat ze zo snel mogelijk geld gaan verdienen om die wijk uit te komen...maar zo slim zijn ze blijkbaar niet...

en jah de hele maatschappij is tegen ze :/ laten we maar gewoon iedereen haten want: Nobody likes us we don't care!! hahahahahahahahah wat een motto!! wees maar trots op je zogenaamd hardcore wereldje...
Waarschuw beheerder
Zogenaamde Hardcore wereldje! Jij gaat toch ook naar party's, ben je dan ook trots op jezelf?
Nobody like's us, we don't care..? En waar haal je dat opeens vandaan! Je bent er wel erg geintereseerd in he!

Lonsdale en andere merken hebben inderdaad niks met hardcore en niks met racisme te maken! Laat het ze dan ook lekker dragen..! En wees er niet zo fel op tegen.
Waarschuw beheerder
Ik hoop het niet maar ik denk dat de werking van dit feest juist averechts gaat werken...
Waarschuw beheerder
En waarom dan?

Ik ga erheen om gewoon te feesten en te laten zien dat ik het met de titel eens ben! En ik denk/hoop dat de meeste dat wel doen!
Waarschuw beheerder
bent zeker nog nooit naar beursgebouw geweest met een lekker HC-feesie..:nee:

Waarschuw beheerder
het feit dat je in een achterstands wijk woont heeft nix met intelligentie te maken!! als ze slim waren deden ze wat aan school en zorgen ze ervoor dat ze zo snel mogelijk geld gaan verdienen om die wijk uit te komen...maar zo slim zijn ze blijkbaar niet...

ooww dus iedereen heeft volgens jou de mogelijkheid om te studeren?? pfff jij bent pas echt kortzichtig.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om te studeren omdat bijvoorbeeld de ouders dat niet kunnen betalen, of omdat er helemaal geen ouders in de picture zijn.
En zonder studie heb je logischerwijs al een minder hoge functie dus een minder goedbetaalde baan. Met als gevolg dat je niet overal maar kunt gaan wonen waar je wilt. Geloof mij maar, er wil echt niemand heel graag in een achterstandwijk wonen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nooit in Beursgebouw geweest inderdaad! Hoorde wel dat je na 2 stappen al behoorlijk aan het zweten was bij Outblast! Op naar de Jaarbeurs:D Haha..
Waarschuw beheerder
ik ook nie :)
ga er mooi heen met mijn Hoogeveen Hardcore shirt..

Waarschuw beheerder
donateur
dresscode: aussie,jeans,nikies en merkloos shirt (of nike ofzo)

kom je in iets anders dan heb je de boodschap van dit feest niet begrepen en ben je echt hersenloos

en nog iets hardcore heeft geen ruk met politiek te maken

de media en klein groepje figuren hebben Lonsdale de nek om gedraaid dus jammer,alles wegflikkeren en ouwe aussie
kopen , en dan einde gezeik en ben je pas weer een echte gabber ;-)

Waarschuw beheerder
Trek gewoon wa ik aan wil,!!!

Waarschuw beheerder
Pfff

Waarschuw beheerder
Ofzoiets
Waarschuw beheerder
spijkerbroek, nike air max en hoogeveen hardcore shirt(merkloos dus :P ) dat voldoet et bij mij wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
uvaqufel (y) mooi man ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ooww dus iedereen heeft volgens jou de mogelijkhei­d om te studeren?? pfff jij bent pas echt kortzich­tig.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om te st­uderen omdat bijvoorbeeld de ouders dat niet kunne­n betalen, of omdat er helemaal geen ouders in de ­picture zijn.
===================================­===========================
In Nederland kan iede­reen studeren, ongeacht de thuis situatie.
Is den­k ik geen land te vinden waar het allemaal zo goed­ geregeld is qua Financiering.
Waarschuw beheerder
donateur
Gezeik om die kleding steeds. Clubkutten, wazi's.... Wat een onzin termen.

Al dat gezeik over al die merken altijd. Naar mijn mening was Lonsdale ook gewoon de opvolger van Australian.

Ik blijf het in iedergeval lekker dragen. Laat iedereen zelf aantrekken wat hij of zei wilt.

Lonsdale heeft geen reet met racisme te maken. Vroeger werd ik door veel mensen aangezien vor gabber en nu voor racist. Dit heeft echt niets met het merk te maken, maar wat andere er van maken. Hierbij doel ik vooral op de media die graag generaliseren.

Als ik in een andere topic zeg dat ik Lonsdale aan had naar MOH word ik meteen voor "loser" uitgemaakt. De mensen die dat zeggen snap ik echt niet, die geven de media juist gelijk waardoor wij (gabbers) in een slecht daglicht komen te staan.

Nee, ik trek gewoon lekker mijn Lonsdale en Maxies aan op feestjes. Ik laat het voor mezelf niet verpesten... gelul altijd.

Tot zover mijn frustraties.

Lonsdale loves all colours.
Waarschuw beheerder
Als reactie op de mensen die zeggen dat Lonsdale absoluut niets met racisme te maken heeft het volgende...

Zoals ik in een eerdere post heb vermeld is Lonsdale van huis uit uiteraard geen racistisch merk maar een Engels boksmerk. Maar het heeft indirect wel degelijk wat met racisme / extreem rechts te maken!

Het beeld dat de maatschappij van Lonsdale dragers en de huidige jongeren heeft komt niet zomaar egens vandaan. Het is idd. zo dat Lonsdale er in de HC scene is ingesleten als vervanger voor de Aussies en Cavello's etc. En het is zeker zo dat het slechte imago van Lonsdale dragers versterkt wordt door de %@^%$! media door juist de extremen als boegbeeld van een subcultuur naar voren te dragen.
We weten allemaal dat het uiteraard niet zo zwart op wit is zoals de media doet voorkomen binnen de subcultuur van "Lonsdale dragende jongeren die naar Hardcore muziek luisteren", maar een kern van waarheid is er echter wel.

Voordat merken zoals Lonsdale en Fred Perry op de één of andere manier de HC scene waren binnengetreden, werden Fred Perry en vooral Lonsdale ook al gedragen door rechts-extremisten.
Ga naar een demonstratie van bijvoorbeeld het NVU of het NPD en je zult het zelf zien...

De reden dat vooral het kledingmerk Lonsdale zo populair is is omdat de letters NSDA in het merklogo verwerkt zijn. Plak er een P aan vast en je hebt de partijnaam van de heer Hitler himself... oftewel voor diegenen die het niet weten de NSDAP -> Nationaal Socialistische Duitse Arbeiders Partij.

Nog steeds wordt het merk binnen extreem-rechtse kringen gedragen maar omdat 'meelopers' en 'onwetenden' het nu ook dragen en de originele statement verloren gaat zijn er merken gekomen die wel voor het volle pond gaan zoals bijvoorbeeld Consdaple. Uiteraard is consdaple van huis uit wel een rechts merk.

Zowaar de roots van het maatschappelijk gedachtebeeld over Lonsdale...

Een stuk uit een brits pers bericht uit 2004:

Its hooded tops are popular among skinheads because the Lonsdale brand name which is spread across the front includes the letters "NSDA", the first four initials of the German for Hitler's Nazi Party, the NSDAP.

Wearing the tops under a bomber jacket so that only the four letters are visible has been a neo-Nazi habit for several years. The fact that the "P" is missing helps wearers to escape prosecution for flaunting Nazi symbols.

Lonsdale admits that about 12 per cent of its customers in Germany are from the far Right.

"The figures are shocking," said Tobias Heupts, the head of marketing for Punch GmbH which distributes Lonsdale across Germany, the Netherlands and Belgium.

"Our aim is to to become uninteresting to far-Right people and attract those who until now have been worried about wearing Lonsdale."

Besides gay pride festivals, the firm plans to sponsor multi-cultural events and a football club for Africans in Germany under the slogan "Lonsdale loves all colours".

Some neo-Nazis are reported to be protesting by publicly burning Lonsdale clothing.

[img width=378 height=239]http://www.geocities.com/CapitolHill/Lobby/8522/realpict/npd112/112npd01.jpg[/img]

[img width=150 height=215]http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2004/10/02/wlons02.jpg[/img]

[img width=249 height=300]http://www.denktag.de/homes/23/aussteiger/glatzen.jpg[/img]

Link naar het persbericht:
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/10/02/wlons02.xml

Link naar een Duitse site met meer info over dit onderwerp betreft Lonsdale, Pitbull, Troublemaker, Fred Perry etc.:
http://www.denktag.de/homes/23/rechts/kleidung.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit geldt voor Duitsland, niet voor Nederland. De media pikt dit verhaal ook zo makkelijk op. Wees maar blij dat de nazi's zich steeds minder verbonden voelen met Lonsdale. Ik snap je uitleg wel, maar ik kan het niet rijmen waarom dit voor ons ook zou moeten gelden. Wij zijn immers geen Duitse nazi's, maar ik snap wel dat de media deze link graag legt.... dat is smullen he.
Waarschuw beheerder
Wij zijn iid geen duitse nazi's maar veel kleuters die hun oudere vriendjes willen nadoen staan wel met hun rechterhand omhoog!! Ze weten niet eens wat het betekend waarschijnlijk omdat ze de klas waarin je het hoofdstuk 2e wereld oorlog krijgt bij geschiedenis nog niet eens hebben bereikt!!!

Ennuh Nikkie...ooit gehoord van studiefinanciering??? In Nederland is dat juist heel goed geregeld...dus als je het niet presteerd om naar school te gaan is het jouw schuld...tuurlijk bevorderd een slechte thuis situatie de schoolgang niet echt maar dat betekend nog niet dat je Lonsdale moet gaan dragen en nazi ideeen erop moet nahouden!!

En de pers maakt maar al te graag gebruik van dit soort jongeren omdat ze zich toch niet normaal kunnen verwoorden en dus krijgt iedereen die buiten de scene staat het idee dat we allemaal rascistisch zijn en allemaal altijd aan de drugs zitten...
zo gebeurde dat vroeger ook...kwam op het nieuws dat hardcore feesten gevaarlijk zouden zijn omdat er zoveel drugs gebruikt wordt enz enz enz...

Nou ik kan je zeggen om Techno party's zijn er net zoveel al dan niet meer mensen waus als op HC feesten...maar daar hoor je nooit wat over...omdat het een veel relaxte sfeer is dan op HC feesten en er lopen niet allemaal van die analfabete stratenmakers rond!!!

Dus wanneer de media allemaal megolen blijft interviewen en de kleuters moskeen in blijven gooien en op tv zeggen dat het hakenkruis hun geloof is dan krijgt de scene nooit een goede naam...

Waarschuw beheerder
Gewoon helemaal niets aan!

Kan ook!
Waarschuw beheerder
allemaal van die analfabete stratenmakers

dus een hardcoreliefhebber is volgens jou een analfabete stratenmaker... nou volgens mij lopen er mensen van alle niveau's er rond

damn wat jij de hele tijd zegt is vanuit jou ogen gezien dat is wel duidelijk... jij neemt het gewoon over van de media net als de rest. Lonsdale dus ben je nazi :[

Lonsdale moet gaan dragen en nazi ideeen erop moet nahouden!!
Waarschuw beheerder
Ik zie alweer duidelijk dat ik met zo'n kleuter te maken heb...

Als je gewoon leest zie je dat ik het heb over die mensen die ze interwiewen!!! Dat zijn altijd van die debielen!!! Dan komt er nooit een normaal beeld van de scene naar buiten of wel dan???

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Niet iedereen die lonsdale draagt is meteen een wazi.
Ik zie namelijk op hardcore feesten steeds meer donkere mensen in lonsdale lopen. Of mensen die er gewoon casual bij lopen alleen dan een shirt van lonsdale ofzo aan hebben.
Het gaat niet om dat merkje. Het gaat om die bepaalde mensen die er echt als een wazi bij lopen. Die verpesten het.

En mensen wees niet bang Extreem rechts draagt allang geen lonsdale meer!
Waarschuw beheerder
donateur
je zal geen Fubu of Kani zien op HC feesten

Ik heb r afgelopen zaterdag eigelijk voor t eerst n paar gezien. En kijk eens naar je vriend Marvin die altijd in dat soort shirts loopt??
Ik heb niets tegen maar ook niets met al diej zogenaamde racistische merken. Ik vind ook niej dat je alle mensen die die merken dragen over een kam kunt scheren. Mij zul je dr idd niej in zien puur omdat ik niej afgeschilderd wil worden als racist, zoals eerder is genoemd.
Waarschuw beheerder
Mij zul je dr idd niej in zien puur omdat ik niej afgeschilderd wil worden als racist, zoals eerder is genoemd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon geen mooie kleren, anders had ik het denk ook niet gedragen ook omdat mensen er verkeerde gedachten bij hebben....

Waarschuw beheerder
Ach, wat zou je je druk maken om wat je aandoet. Het is van cruciaal belang wat voor mensen erheen gaan en niet wat voor kleren ze dragen.
Daarbij, als men op dit feest wil laten zien dat lonsdale-jongeren heus niet zomaar rechts-extremisten zijn en meer hardcore-mensen zijn, en je wilt het met dit feest laten bewijzen, dan zou het toch ook dom zijn als het hier niet is toegestaan?:S
Waarschuw beheerder
hahahahahahh dat er nog echt mensen in zo'n concept geloven ofzo!! :no:

Ik vind de bedoeling echt heel goed enzo maarehh....

Het komt GVD niet op TV ofzo...tis niet dat heel Nederland op TV kan zien dat de Lonsdale jongeren helemaal niet met hun hand in de lucht staan en voor problemen zorgen op feesten!!!

Dit heeft geen enkel NUT!!

Geldklopperij!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er ook niet in, jaren hebben ze geld verdiend en nu het allemaal in de Media is krijgen we zoiets.
Smullen voor de Media als er maar iets gebeurd.
Als je gewoon leest zie je dat ik het heb over die mensen die ze interwiewen!!! Dat zijn altijd van die debielen!!! Dan komt er nooit een normaal beeld van de scene naar buiten of wel dan???

Tuurlijk doen ze dat niet, mij mogen ze intervieuwen hoor, want ik geef ze de kans niet om met hun woorden mee te praten.

Waarschuw beheerder
Ennuh Nikkie...ooit gehoord van studiefinanciering??? In Nederland is dat juist heel goed geregeld...dus als je het niet presteerd om naar school te gaan is het jouw schuld...tuurlijk bevorderd een slechte thuis situatie de schoolgang niet echt maar dat betekend nog niet dat je Lonsdale moet gaan dragen en nazi ideeen erop moet nahouden!!

Knap hoor dat jij kunt studeren van die schrale studiefinanciering die je krijgt hier in Nederland (Y).
Denk jij overigens dat iedereen kan studeren? dat iedereen even intelligent is? Er zijn genoeg mensen die van thuis niet meekrijgen dat het verstandig is een studie te volgen, die naar de middelbare school maar direct moeten gaan werken.

Nou ik kan je zeggen om Techno party's zijn er net zoveel al dan niet meer mensen waus als op HC feesten...maar daar hoor je nooit wat over...omdat het een veel relaxte sfeer is dan op HC feesten en er lopen niet allemaal van die analfabete stratenmakers rond!!!

Pff mensen op techno feesten. Dat zijn allemaal mensen die zich verheven voelen boven de rest. Daar pas jij duidelijk goed bij ja (Y). Doe lekker minderwaardig over een stratenmaker. Heb er meer respect voor dan voor zulke kutlui die op hun 30e nog studeren omdat ze te lam zijn om te werken.
Waarschuw beheerder
Nee joh tuurlijk doen ze dat niet anders hebben ze niets om over te kankeren als ze mensen interviewen die gewoon uit hun woorden komen en een grotere woordenschat hebben dan
"Hardcore 4 Life"

Waarschuw beheerder
kankeren

Overigens is jou woordenschat helemaal zwaar kut, anders gebruik je niet een woord zoals kankeren. Denk ns na man wat je zegt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Knap hoor dat jij kunt studeren van die schrale st­udiefinanciering die je krijgt hier in Nederland .­
Denk jij overigens dat iedereen kan studeren? d­at iedereen even intelligent is? Er zijn genoeg me­nsen die van thuis niet meekrijgen dat het verstan­dig is een studie te volgen, die naar de middelbar­e school maar direct moeten gaan werken.
========­==================================================­==
Zwak excuus en slaat helemaal nergens op!
Als­of je van thuis uit alles voorgekouwd moet krijgen­ wat je wilt gaan doen in je leven?
Die Studiefin­anciering is echt zo slecht niet hoor, zeker niet ­als je ouders een laag of gemiddeld inkomen hebben­, daarnaast is het gebaseerd dat je zelf ook een b­ijdrage levert, (gek he?)
Waar een wil is is een ­weg hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens is jou woordenschat helemaal zwaar kut, anders gebruik je niet een woord zoals kankeren. Denk ns na man wat je zegt.
==============================================================
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Waarschuw beheerder
Pff mensen op techno feesten. Dat zijn allemaal mensen die zich verheven voelen boven de rest.

Zeer kortzichtig allemaal weer Nikkie...tis bullshit als je je gaat verschuilen achter het feit dat je meteen moet werken!!! iedereen kan na zijn middelbare school naar een HBO of MBO...daar is die studiefinanciering voor ;)

Kan zien dat jij ook niet verder zal kijken dan de grenzen die jij ooit hebt opgelegt gekregen door je zgn hardcore vriendjes....

Ik zei trwns dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat op HC feesten zoveel drugs wordt gebruikt...maar dat dat net zo veel al dan niet meer op Techno feesten gedaan wordt...en jij begint ineens over het volgende....

Techno mensen zouden zich verheven voelen??? hahahah laat me niet lachen!! Ze zeiken ten minste niet de hele dag over puntschoenen hahahah stelletje jaloerse identiteitsloze opleidingloze houthakkers...zijn jullie bang dat dalijk puntschoenen het nieuwe schoeisel gaat worden voor HC feesten???

Maar goed als jij je zonodig opwerpt als woordvoertster van de lonsdale jongeren...best maar je bakt er niet veel van
Waarschuw beheerder
kankeren = zeiken = normaal woord...val er niemand mee aan
Waarschuw beheerder
tnx jojo soms lijkt het wel of je tegen een muur praat...alles wat je zegt wordt gewoon verdraaid...en dan nog niet eens bewust :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
...zijn jullie bang dat dalijk puntschoenen het ni­euwe schoeisel gaat worden voor HC feesten???
==­==================================================­=====
Als sinds 1993 ;)
Waarschuw beheerder
hahahahah das nog voor mijn tijd :bloos:

maar hoe feller ze er tegen zijn hoe grappiger het wordt...

lijkt wel of ze er echt bang voor zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn watjes, die houthakkers, laatst ook nog een stel leren hakken.
Gewoon tussen gaan staan als ze staan te duwen/beuken.
Waarschuw beheerder
jah joh ze noemen zich hardcore 4 life maar ze hebben totaal geen affiniteit what so ever met hardcore

hun kleding heeft er niets mee te maken...
ze dansen als een stel houthakkers die net een boomstam op hun tenen hebben laten vallen...

en dan komen ze zeuren over mensen met puntschoenen of jongens met trendie shirtjes en hun haar in een kuif ofso maar die hakken hun er wel 4kant uit...daar heb ik meer respect voor dan voor houthakkers en olga's!!! FAKE

Waarschuw beheerder
Stratenmaker
Dakbedekker
Bouwvakker
Loodgieter

Door wie is jouw huis neergezet???
Wat een mafkees. :S

Waarschuw beheerder
kankeren = zeiken = normaal woord...val er niemand mee aan

Voor jou misschien een normaal woord, voor mensen die een dierbare hebben verloren aan deze ziekte is dit geen normaal woord en heel erg kwetsend.

Overigens ben ik ook niet tegen puntschoenen, mn vriendinnen dragen ze allemaal, lekker belangrijk :S.

Ik voel me absoluut geen woordvoerster hoor, ik wilde alleen maar duidelijk maken dat je ook iets verder kunt kijken. Maar er komt toch niets aan van wat ik zeg , jullie hebben je eigen mening er duidelijk toch over en staan totaal niet open voor wat een ander zegt.
Trouwens mix... je moet echt ns wat aan je taalfouten doen want daaruit blijkt dat je zelf ook niet een al te hoge opleiding hebt.

Waarschuw beheerder
ik trek Ben Sherman aan :P
Waarschuw beheerder
Door bouwvakkers...en dan? Veranderd dat wat aan
intelligentie van de pogo megolen op HC feesten? NEE

Mafkees :[

Soms is het wel schaamtevol dat het beeld er is dat Hardcore de muziek van de minder intelligente mens is...terwijl er tog tegenwoordig aardig wat gecompliceerde nummers worden gemaakt door sommige Hardcore producers...

Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou misschien een normaal woord, voor mensen ­die een dierbare hebben verloren aan deze ziekte i­s dit geen normaal woord en heel erg kwetsend.
=­==================================================­======
Nee hoor, dat wordt het pas al gezegd word­t krijg de K!!!
Heb zelf ook een heel dierbaar pe­rsoon door kanker verloren, maar het woord kankere­n is niet kwetsend.

Waarschuw beheerder
jaa voor mij wel. en denk dat dat voor meerderen wel t geval kan zijn. Persoonlijk vind ik het niet echt nodig zulke woorden te gebruiken.
Waarschuw beheerder
Nik...KANKEREN is niet afgeleid van de ziekte ofzo..en als je je aangesproken voelt door zo'n woord hebbie toch echt pech...

btw dit is een forum..geen solicitatie brief ;)

En ja ik heb een hele duidelijke mening over dat volk en die mening gaat echt niet veranderen als er constant van die megolen andermans feest lopen te verzieken...

maar dat maakt ook helemaal niet uit jullie houden stug vol dat wij kortzichtig zijn...en wij proberen jullie een klein beetje wijsheid bij te brengen door het vanuit ons oogpunt (die van de QlubQUT) te laten zien :D

Waarschuw beheerder
toch grappig dat jij jezelf in een hoekje van qlubqut zet terwijl ik helemaal niets daar tegen heb. Voor mij bestaat er niet eens zoiets als qlubqut. Maar goed.
Jij stopt dus graag anderen inclusief je zelf in hokjes.
Waarschuw beheerder
Nee hoor...maar dat is lekker makkelijk voor de meeste mensen die hier op de fora discussieren...dan krijgen ze sneller een beeld van me...als ik allemaal moet gaan uitleggen dat ik van electro tot terror/breakcore/raggacore enz hou dan begrijpen ze dat allemaal niet meer...

t enige dat ze kennen is Neophyte met: "Je moet je muil houwe"

en als het meezit worden ze iedere dag wakker met Noiskick - Oogkaspenetratie want dat is tog wel zo'n bruut nummer dat moet je wel volop gek vinden als Pogokleuter

en ik stop mensen niet in hokjes dat doen ze zelf...

Waarschuw beheerder
Al die kledingsmerken met betekenissen blijven een eindeloze discussie......:no:

*edit* en volgensmij is de bedoeling van de opener van dit topic trouwens niet dat we daar over gaan discuseren :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een studiefinanciering krijg je toch pas als je studeerd?

Niet van te voren en je studie betaal je daar ook niet van? Toch? Die 50 euro per maand die ik kan krijgen... WOW:D
Waarschuw beheerder
Je stuffie kun je krijgen als je 18 jaar of ouder bent en uiteraard een studie volgt. In een speciaal geval is het ook mogelijk om op je 17e een beperkte bijdrage te krijgen dacht ik.

Je studie kun je er zeker wel van betalen daar heb je immers de leningen voor. Je hebt namelijk je basisbeurs, IBG lening en nog een extra lening die je bijvoorbeeld bij een bank af kunt sluiten. Natuurlijk zul je erbij moeten werken maar dan doen de meesten toch zowiezo.

snap je uitleg wel, maar ik kan het niet rijmen waarom dit voor ons ook zou moeten gelden.

Ik heb het over het vraagstuk waar het algemeen maatschappelijk beeld over Lonsdale-dragers etc. vandaan komt. Waarom men zo'n negatief beeld heeft, daar heb ik het over en dat beeld was er al voordat de media er een show van begon te maken. Ik heb het nu over drie a vier jaar terug toen was Lonsdale nog lang niet zo'n veelbesproken onderwerp in de media als nu.

Maar natuurlijk wil dit niet zeggen dat iedereen die nu Lonsdale draagt meteen een rechts-extreemist is. Integendeel, zoals ik al zij heeft het kledingmerk op de één of andere manier de meeste Aussies en Cavello's binnen de HC scene vervangen. Mensen dragen het vaak dus om een eenheid te vormen, om te laten zien dat men van Hardcore houdt.

Kleding heeft eigenlijk niets te maken met het feit of je gabber / hardcoreliefhebber bent of niet, die mening deel ik, "it's a feeling" maar mensen die zeggen "Ja ik draag het omdat ik het mooi vindt" geloof ik echt niet...

En mensen wees niet bang Extreem rechts draagt allang geen lonsdale meer!

Het wordt (gelukkig) zeker minder nu dat ze hun eigen rechtse merken zoals Consdaple, Masterrace en Doberman krijgen en de Lonsdale Loves all colors campagne draagt er ook een steentje aan bij maar het wordt nog wel gedragen! Ook al zijn het niet altijd de die hards maar vaak onwetenden die gemanipuleerd worden net zoals sommige moslim jongeren geronseld worden voor extremistische praktijken...

Zoals ik al zei woon een NVU (Nederlands btw) demonstratie bij en oordeel zelf. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet van te voren en je studie betaal je daar ook ­niet van? Toch? Die 50 euro per maand die ik kan k­rijgen... WOW
===================================­=======================
Dan hebben jou ouders een­ dusdanig hoog inkomen dat ze het makkelijk voor j­e kunnen betalen.
Waarschuw beheerder
En als je nog bij je ouders woont is de basisbeurs natuurlijk zowiezo lager. ;)
Waarschuw beheerder
wazig :vaag:
er wordt hier gevraagd wat ze met de dresscode doen..
en het komt uiteindelijk bij racisme, inkomsten en studeren uit? :vaag:

ik ga in men traxtorm polo en spijkerbroek :P

Waarschuw beheerder
Oke ik trek me lonsdale polo gewoon uit me kast voor dit feest en ik ga gewoon in lonsdale. Ik ben dat gezeik ook zat lonsdale dragers zijn geen racisten. Ik ben geen racist en ga et op deze manier laten zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke ik trek me lonsdale polo gewoon uit me kast voor dit feest en ik ga gewoon in lonsdale. Ik ben dat gezeik ook zat lonsdale dragers zijn geen racisten. Ik ben geen racist en ga et op deze manier laten zien.

Waarschuw beheerder
er wordt hier gevraagd wat ze met de dresscode doen..
en het komt uiteindelijk bij racisme, inkomsten en studeren uit?

Je hebt gelijk, laten we weer OT gaan. :)

Waarschuw beheerder
On topic:
Ik dacht aan deze dresscode

Geen opgerolde broekspijpen met kisten combi
Geen bretels
Geen houthakkers blousen
Geen uitingen racisme/ politiek / voetbal (maar dat is standaard)
Geen pogo
Wel petjes
Wel Lonsdale
Kortom Don't dressed up like a fucked up wazi!

En dat het dan ook echt nageleefd word he!
Iemand nog wat aan toe te voegen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen opgerolde broekspijpen met kisten combi
Geen bretels
Geen houthakkers blousen
Geen uitingen racisme/ politiek / voetbal (maar dat is standaard)
Geen pogo
Wel petjes
Wel Lonsdale
Kortom Don't dress up like a fucked up wazi!

:respect: Mee eens. :)

Hoop alleen wel dat de security streng toezicht zal houden op deze zaken...
Waarschuw beheerder
ik vind dat jullie je nie zo druk moeten maken om kleren

Waarschuw beheerder
Ja dat bedoelde ik met dat het nageleefd moet worden.
Ook de broekspijpen bij de kisten in mag natuurlijk niet!
Zie je de laatste tijd ook steeds meer omdat ze dan niet opgerold mogen worden.

Waarschuw beheerder
Oke mensen zal ik voor het eerst in me leven me zijkanten kaal doen voor dit feest? :D

Waarschuw beheerder
Goede dresscode. Zo haal je zeker 95% van de wazi's uit het gebouw, denk (hoop) ik zo. Dan kunnen we weer eens een gezellig feessie beleven:D:D:D

Waarschuw beheerder
Oke mensen zal ik voor het eerst in me leven me zijkanten kaal doen voor dit feest?

Heb ik ook gehad is wel super vet :D
Waarschuw beheerder
Mensen wrom al dat gezeik?? enne wrom geen kiste met opgerolde pijpen?? ben je dan opeens wel een nazi?? slaat ook nerges op!!

Laters
Waarschuw beheerder
Eerst allemaal zeggen van het maakt niet uit wat je aandoet dat zegt niks over jezelf en dan wel zegge van geen kiste met opgerolde broekspijpen?!?! tjah mssn omda da ook gedragen wor door nazi's ofzo maar is tzelfde als bij lonsdale!! nie iedereen die kiste met opgerolde broekspijpe draag is nazi!! Ik rol ook altij mijn broekspihjpen op als ik mn kiste aan heb en ik loop ook rond in een lonsdale loves all colours shirt!! ben je dan een nazi, skinhead of wat dan ook?? denk t nie eej!! ik zie een skin of nazi enz nog niet lopen met een shirt waarop loves all colours staat!!!

Laters

Waarschuw beheerder
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven hardcore-Pimmeke :D
Ik zelf vind het ook niet zo'n ramp hoor.
Alleen ik weet dat veel mensen daar wel moeilijk over doen. Vandaar dat ik het bij mijn dresscode had gezet.
Waarschuw beheerder
Goede dresscode. Zo haal je zeker 95% van de wazi's uit het gebouw

Hmmmzz... op M.O.H. hebben ze volgens de flyer ook een stricte dresscode. De slogan "don't dress like a fucked up Wazi!" heb ik welleens op de flyer zien staan maar toch heb je op M.O.H. genoeg 'rotte appels' rondlopen.
Waarschuw beheerder
nou ja ik doe gewoon lekker aan waar ik zin in heb.. maar is er trouwes niemand bang dat er JUIST op dit feest allemaal wazi's zullen komen? puur en alleen om hun standpunt te laten zien en om te rellen? dat was namelijk wat ik dacht...
Waarschuw beheerder
Hardcore-Pimmeke kom op man, dat lonsdale in de hardcore is ingeburgt omdat de nieuwe generatie die weer naar feesten ging alleen maar racisten op feesten zag met kisten/lonsdale en dus ook lonsdale dinge dragen omdat ze dachten dat dat de niewue gabber style was.. oke, tis nu ook 1maal ingeburgerd en zegt nix meer over je..

maar kisten is toch heel iets anders in combinatie met opgerolde broekspijpen dat is een kenmerk om te laten zien dat je sterk rechtse of racistische sympathien heb.. als je gabber ben en lonsdale draag dat kan allemaal nu prima maar de combinatie met kiste en dus zeker met opgerolde broekspijpe is onzin.. je ken moeilijk alles de hele drescode van de Skinheads afpikken en dan zeggen dit is gabber zo kleden gabbers zich en we hebben nix met racisme te maken..ga dan ook een bretels enzo drage over je we love all colours shit..dat is dan zkr ook gelijk gabber..

nikes en lonsdale (y)
Kisten en lonsdale ..is gewoon nationalistisch of racistisch

ik draag zelf buiten (niet op feesten) ook wel is kisten en heb ook een nationalistische mening (geen racistische) maar doe niet alsof als je met kiste en opgerolde broekspijpe loopt het raar is dat mense je voor racistisch inzien.. dat is een drescode voor inmiddels nationalisten/racisten die het van de engelse Skinheads hebbe over genomen..dat heeft niks met hardcore te maken..
Waarschuw beheerder
In mijn ogen: iedereen die daar naar toe gaat met Kisten en lonsdale/fred/pittbull enz. combinatie is flink dom/fout bezig..en kisten met opgerolde broek combinatie al helemaal,
dan snap je het gewoon niet helemaal..
Waarschuw beheerder
Ogja ik loop gewoon met me kiste en opgerolde pijpen!! en nee ben geen nazi ofzo!! als iemand er wat op te zegge heb dan moete ze naar mij kome en kan ik uitlegge dat ik geen racist ben!! maarjah ik was togal van plan om in me aus te kome :P kwou alleen ff wete hoe julie erop reageerde!! mja iedereen die ik ken weet hoe ik ben en die wete dus dat ik geen nazi ofzo ben dusja!! maare ik hoor t wel!!

Laters

Waarschuw beheerder
donateur

:gaap: lijkt me juist wel een goed plan om lonsdale te gaan dragen om te laten zien dat je het NIET draagt omdat je een racist bent :yes:
Waarschuw beheerder
Het gaat er toch gvd om dat je van het muziek houdt... waarom wilt iedereen elkaar labelen? jij bent een gabber, jij een zwabber en jij een wazi :-s kom op man!

Hardcore 4 us all !!!
Waarschuw beheerder
donateur
De organisatie geeft dit feest om te laten zien dat die kleuters die je in de media ziet met Lonsdale en kisten NIET hetzelfde zijn als de mensen die echte Hardcore-liefhebbers zijn.

Dan vind ik dit nogal een stomme opmerking:

Waarschuw beheerder
:respect: 2 Hollands Herrie

eindelijk iemand die het snapt hier

Je ziet steeds meer gasten die een lonsdale shirt aan hebben maar gewoon maxies...zijn over het algemeen tog wat relaxter dan de gasten met kisten en opgerolde spijkerbroek...

Ok ik geef toe er zitten goeie bij..maar je moet wel goed kijken...:bloos:

vraagje voor de gene die het dragen...waarom die combi??? opgerolde spijkerbroek boven je kisten???
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar ik draag Maxies / Kisten & Lonsdale / Pitt Bull wat is daar mis mee, gaat om de muziek niet om de kleding !!!

ps... ik ben wel 100% tegen POGO !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet steeds meer gasten die een lonsdale shirt aan hebben maar gewoon maxies...zijn over het algemeen tog wat relaxter dan de gasten met kisten en opgerolde spijkerbroek...

Ok ik geef toe er zitten goeie bij..maar je moet wel goed kijken...

vraagje voor de gene die het dragen...waarom die combi??? opgerolde spijkerbroek boven je kisten???

Ik kleede in het begin (dat is wel zo'n 4/5 jaar geleden) ook erg extreem...
-Lonsdale
-kisten
-opgerolde broekspijpen
-witte veters
-witte bretels

Ik ging toen met wat oudere gasten om die dat allemaal droegen en ik vond het er gewoon super gaaf uitzien (dat vind ik nu gewoon nog steeds)
Alleen stond ik nooit stil bij de betekenis...

ALs het aan mij ligt draag ik het nog ik vind het er gewoon gaaf uitzien maarja dat kan nou eenmaal niet.
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar ik draag Maxies / Kisten & Lonsdale / Pitt Bull wat is daar mis mee, gaat om de muziek niet om de kleding !!!

Ik ook, maar geen kisten op een feest! en als je kiste draag met opgerolde broekspijpe moe je nie gaan huile als mense je voor racist aanzien want dat weet je van te voren..dan moet je het niet dragen!
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen de associatie met POGO begrijp ik niet van LCP %)
Waarschuw beheerder
Ik heb scheit wat mensen over me denken !!! ik ga me daar niet druk om maken... iedereen in zn eigen waarde laten!
Op feesten draag ik ook kisten (of mn air max) en als mensen me uit maken voor racist, zegt iets over hun en niet over mij... ik vraag niet om hun mening

POGO: ik vind ut irri als gasten op een HC feest gaan Pogoën, ga dan gvd naar een Hardrock/heavy mettal feest :-s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de rest mijn mening is..dat elke gabber die wel lonsdale draagt, daar in lonsdale (en nikes!!!) heen moet gaan..alleen al om naar die tering honden te laten zien: hier wij dragen allemaal lonsdale maar hebben niks met hitler of racisme te maken..

als iedereen daar opeens massaal in auss gaat lopen denkt de media ook .. ja dit zijn de andere gabbers waarvan dr nog een zooitje over zijn en de oudere op leeftijd die hier heen gaan.. terwijl de helft van de lonsdale jeugd er gewoon tusse zit in een ander jasje..das ook niks natuurlijk..allemaal juist in lonsdale gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
da's mijn mening, 't is toch gebruikelijk dat je op een HC feest hakt of stampt :vaag:
Waarschuw beheerder
waarom moeten WIJ dat bewijzen naar de media toe?
iedereen weet van zichzelf wel of ie racist/nationalist is of niet... en de echt racisten dragen niet eens Lonsdale meer!!!
Waarschuw beheerder
Op feesten draag ik ook kisten (of mn air max) en als mensen me uit maken voor racist, zegt iets over hun en niet over mij... ik vraag niet om hun mening

Ja daar ken ik ook wel inkomen. maar..

POGO: ik vind ut irri als gasten op een HC feest gaan Pogoën, ga dan gvd naar een Hardrock/heavy mettal feest

Ja en terrecht maar het is ook gebruikelijk dat je op een gabebr feest nikes draagt.. ga dan op een rock/alto feest staan met je kisten..daar zien ze je ook nie voor racist aan met kisten ;)

snappie zo ken je bezig blijfe.. Pogo en Kiste t hoord er gewoon nie ibj.. kiste zijn mooie goeie stevige schoene k draag ze ook buite.. maar op feesies om los te gaan beter sportschoenen.. gaat lekkerder los en hebbieh et gezijk nie wat mense vna je vinden of over je denken..
Waarschuw beheerder
waarom moeten WIJ dat bewijzen naar de media toe?
iedereen weet van zichzelf wel of ie racist/nationalist is of niet... en de echt racisten dragen niet eens Lonsdale meer!!!

Klopt als bus, volkomen waar.. maar als je dat vind moet je niet naar dit feest gaan, want dit feest is om het wel naar hun toe bewijzen.

ik vind ook dat wij ons helemaal nie voor hun hoeve te bewijzen, ze kenne van mij dood neervalel en ze moete zich niet met ons bemoeien, get a life! ..das ook mijn mening,..daarom ga ik ook niet naar dit feest!

schitterende line up maar het concept vind ik nix: de media probere te winnen, je bewijzen naar hun toe.. gadverdomme hardcore was toch vroeger al radicaal.. schijt hebben aan wat andere over je denke..das hardcore, dus dit concept vind ik ook onzin..
Waarschuw beheerder
dat is waar, op nikes kan je lekker hakken en op kisten stampen... ik had gvd doorgelopen voeten, was zaterdag naar MOH... daarvoor op mn kisten gewerkt, gelijk vanuit werk naar Heerenveen... volgende dag (lopend naar station, bijna een uur over gedaan:-s) om half 11 's ochtends thuis met doorgelopen voeten... dat is een nadeel van kisten!
Waarschuw beheerder
ik ga er denk ik wel naar toe... in de outfite die IK aan wil, nogmaals 't zijn de kleren niet, maar de persoon die ze draagt !!!
Waarschuw beheerder
donateur
schitterende line up maar het concept vind ik nix: de media probere te winnen, je bewijzen naar hun toe.. gadverdomme hardcore was toch vroeger al radicaal.. schijt hebben aan wat andere over je denke..das hardcore, dus dit concept vind ik ook onzin..

Tja, zo werkt het nou eenmaal in deze tijd:
In een goed blaadje komen bij de media!
ALs dit de manier is om van een naampie af te komen, why not?
Slechter als dit kan het toch niet worden.

Ik denk dat ik demonstratief een geruite Lonsdale bloes aandoe, broekspijpen oprol tot kniehoogte, bretels omhang, m'n kisten poets zodat ze glimmen als een hondelul in de maneschijn en lekker ga pogowen :jaja:
En om de mensen lekker in verwarring te brengen ga ik met m'n maat die lekker zwart is :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Jawohl :[
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik demonstratief mezelf heel voorspelbaar ga gedragen en dan toch niet rascistisch zijn O:)
Waarschuw beheerder
Zij hoog of laag springen maar dit concept helpt tog niet...

willen ze gaan filmen binnen? staat er een camera ploeg van het NOS journaal die een reportage gaat maken over de scene??
NEE dus niemand van buiten zal een beeld krijgen en de feestgangers zelf hoeven elkaar tog niets te bewijzen want iedereen zegt tog al van zichzelf dat ie niets rascistisch heeft...

of zie ik dit verkeerd?
Waarschuw beheerder
gewoon massaal in lonsdale :jaja: als protest dat lonsdale als rasitisch word afgeschilderd, en mn kissies eronder(6)
ik weet al wak aandoen ;)
Waarschuw beheerder
maar waarom een dresscode zonder geruite blousjes :S
het feest is JUIST TEGEN rasicme, nou moeten wij duidelijk maken dat je geen rasict bent met geruite blousjes.

dresscode: geen rode of witte feters icm kisten :jaja:
en verder de standaard dingen :P

Waarschuw beheerder
donateur
ps... ik ben wel 100% tegen POGO !!!!

Beetje triest, ik doe zelf niet aan pogo...maar heb er niks op tegen als mensen dat doen, zolang andere er maar geen last van hebben zijn er geen problemen...ieder zijn eigen manier van uit zijn of haar dak gaan...
Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}
Waarschuw beheerder
nazi's zijn gewoon vaag. ze doen iemand na die ons land naar de kanker heeft geholpen. en pogoén slaat ook nergens op ga dat lekker ergens doen waar iedereen er van houd . want anderen mensen word ondersteboven gebeukt door zulke gasten

Waarschuw beheerder
Pogo op Oi of Rac mag best!
Op hardcore liever niet!
maar waarom een dresscode zonder geruite blousjes
het feest is JUIST TEGEN rasicme, nou moeten wij duidelijk maken dat je geen rasict bent met geruite blousjes

Dat kan natuurlijk ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo op Oi of Rac mag best

Wat een domme kut opmerking (N)

Alsog oi of rac de enige muziek is naast Hardcore :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Waarom niet gewoon GEEN KISTEN
Als je echt Gabber bent, ga je uit om te hakkûh en ik denk niet dat zo'n kisten lekker zitten om te hakkûh.(zo'n bretels zullen toch ook lekker in de weg zitten dan)

En iedereen verplicht hardcore kledij of is dat teveel gevraagd :p
Waarschuw beheerder
das juist et probleem.. mensen op kisten hakkuh niet maar pogoën..

zolang andere er maar geen last van hebben zijn er geen problemen

neej maar et is meestal wel zo dat mensen er last van hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je echt Gabber bent, ga je uit om te hakkûh en ik denk niet dat zo'n kisten lekker zitten om te hakkûh.(zo'n bretels zullen toch ook lekker in de weg zitten dan)

Wie ben jij om dat te bepalen?
das juist et probleem.. mensen op kisten hakkuh niet maar pogoën..

Nogal generaliserernt, vind je ook niet?
Waarschuw beheerder
Hmmm ik kan hakkûh op me kiste en ook stampuh en jah ik doe ook aan pogo!!! heb je er last van ga dan aan de kant!! je doet net op je op zo feets je eige rustig moet houwe!! laat iedereen gewoon doen wat ze willen!! als ze lkkr wild willen pogoën laat ze (ons) dan lkkr!! als je er last van heb ga dan zelf aan de kant en ga er nie bij staan van als ze mij omver beuke hebbe ze een probleem!! de mense die zegge van jah door pogo wor je okver gebeukt... ben geen miet ofzo en ga dan of aan de kant of doe lkkr mee!! ogja boeie weetje!! ik ga in me aus met lonsdale shit maar zou net zo graag in lonsdale of pitbull gaan in combi met kiste en opgerolde broekspijpe!! ik bedoel waarom wel als je naar weet ik veel wat gaat maar nie op een feest?? ga dan lere hakkûh op kiste!! mja weetje kijk ammel maar wa je doe!! zie julie wel (of nie) op HU!!!

Laters
Waarschuw beheerder
Pogo is niet mijn ding maar als mensen dat willen doen best! Echter wel met een instelling zodat andere mensen er geen last van hebben!

Deze houding:
heb je er last van ga dan aan de kant!!

vindt ik gewoon asociaal. Wat als het druk is en je houdt niet van pogo, dan moet je volgens jou:
ben geen miet ofzo en ga dan of aan de kant of doe lkkr mee!!

Nee dank u! :nee:

Pogo? Best maar hou wel rekening met je medefeestganger! :[
Ga niet zeggen dat hij of zij moet oprotten terwijl jij de gehele tijd tegen hem of haar opbeukt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ja.... geen houthakkers blousjes....

maar wel lonsdale ?!?!?!

waar gaat dit nu nog over?

ga gewoon feesten met z'n allen daar komen we tenslotte toch voor.
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
Waarschuw beheerder
ik loop normaal ook wel is in lonsdale,
maar ook gewoon andere merken....

en ik ben 1x naar een feest geweest op kisten.... NOOIT MEER ik hou het gewoon bij me nikie`s hakt veel lekkerder :D (vind ik hoor)

verder vind ik het wel een beetje raar wat ik net las over dat pogo van als je het niet wil ga je maar aan de kand,... als jij wil pogowen ga jij maar een stukkie uitzoeken waar het kan met je vriendjes die je wil beuken en laat de mensen die willen hakken gewoon lekker hakken :jaja:

ik ben er zelf ook wel is in een gekke bui tussen gesprongen maar keek wel uit voor mensen die gewoon aan het hakken waaren
ik vind het zelf ook erg iritand als ik aan het hakken ben dat dan allemaal mensen aan het dieuwen zijn.....

Waarschuw beheerder
ik kom alleen voor de muziek

ondanks dat ik wel een 'mening' heb over rassen en kleuren.....
Waarschuw beheerder
dat heeft iedereen wel denk ik ;)
Waarschuw beheerder
nazi's zijn gewoon vaag. ze doen iemand na die ons land naar de kanker heeft geholpen. en pogoén slaat ook nergens op ga dat lekker ergens doen waar iedereen er van houd . want anderen mensen word ondersteboven gebeukt door zulke gasten

Inderdaad, of minderbedeelde mensen die niet goed nadenken/ na kunnen denken over de geschiedenis en zich zomaar zo noemen..

Hardcore-Pimmeke jij snapt het echt niet, warom zullen mense aan de kant moete gaan voor pogo, een feest is voor iedereen en iedereen moet zich relax voelen en niet naar een andere plaats gaan om niet onder de voet gelope te worden, wat een onzin ..dansvloer is van iedereen niet alleen van jullie denk ook is een btje aan andere...
Waarschuw beheerder
sal wel heel makkelijk zijn als het zo ging: wij wille pogoen dus we gaan pogoen..hou je er nie van dan ga je maar aan de kant..klaar..

jezus..denk na man!
Waarschuw beheerder
ik hak ook op mn kisten :vaag: gaat prima hoor... btw stampuh is geen Pogo !!! :@

Laters
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken er genoeg die op kisten kunnen hakken hoor :/
Waarschuw beheerder
het kan ook wel :P
mij lukt het ook wel

maar op nikes vind ik het toch lekkerder :D

maarjah mij part gaan ze op platozoolen ;) als hun het lekker vinden hakken :P
Waarschuw beheerder
Het isnie zo dat ik geen rekening hou met anderen!! maar jij zegt de dansvloer is van iedereen maarjah ik hoor verder alleen maar rot op met pogo en ze beuken iedereen omver en dit en dat!! nou als wij aan het pogoën zijn doen we dat met onze groep en zorgen we er wel voor dat dat zo blijft!! maar er zijn vaak van die mensen die er express bij komen staan en dan zo zijn van als ze mij aanrake hebbe ze een probleem!! nou die moete dan gewoon aan de kant gaan!! en je zegt wel van julie maarja t is echt nie zo dat we alleen maar pogoën hoor!! enja wij doen ooknie aan extreme pogo op een feest!! het is dan meer met zn alle stampe maar niet op elkaar springen enzo!! da doen we alleen als we buite staan!! maarjah kijk maar wat je er mee doet en wat je er van vin of wa je van mij vin!! het maakt mij verder niet veel uit, ik blijf zoals ik ben en dat verander ik voor niemand!!

Laters
Waarschuw beheerder
daar heb je wel een beetje gelijk in jah :P

dat die mensen erbij gaan staan van als ze mij aanraaken krijgen ze een dieuw ofzo

dat is wel minder maarjahhh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op zondag 1 mei 2005 om 02:01:
maar er zijn vaak van die mensen die er express bij komen staan en dan zo zijn van als ze mij aanrake hebbe ze een probleem!!

Dan hoop ik jou niet tegen te komen, want ik sta er middenin!
Mensen betalen allemaal dik om te kunnen feesten en die mogelijkheid moet iedereen hebben, dus geen pipodeclowndans zodat je anderen verhindert te kunnen feesten!!
Waarschuw beheerder
haar moet ik ook gelijk geven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg toch ook dat we dat nie doen!! ik zeg toch da we t alleen met ons eigen groepje doen en dat t op een feest helemaal niet hard gaat!! wij veroorzaken echt geen last aan anderen hoor!! maar het is toch wel triest dat die mensen erbij gaan staan om de problemen op te zoeken ofnie?? mja t zal ammel wel!! BOEIEND!!

Laters
Waarschuw beheerder
btw stampuh is geen Pogo

Dat snap ik..:D

nou als wij aan het pogoën zijn doen we dat met onze groep en zorgen we er wel voor dat dat zo blijft!!

Dat is prima daar heb ik helemaal niks tege, in je eige vriende groepie beetje normaal pogoen, zonder dat andere er last van hebben (dus als het niet te druk is) prima,..maar dat is niet vaak het geval wat 9 van de 10 x hebbe de mense er wel last van..als jullie dat wel goed in de hand hebben..prima dan hoor je mij niet klagen misschien doek zelf wel is mee;):P

Waarschuw beheerder
donateur
dit zegt denk ik genoeg....(Y)
Waarschuw beheerder
Mooi zo!! maarjah dan weet je iig hoe wij het doen ;) het is niet zo dat wij als een stel hardrockers daar rond gaan renne en beuke hoor!!

Laters
Waarschuw beheerder
het is niet zo dat wij als een stel hardrockers daar rond gaan renne en beuke hoor!!

Oh toch niet?! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op zondag 1 mei 2005 om 17:44:
maarjah dan weet je iig hoe wij het doen het is niet zo dat wij als een stel hardrockers daar rond gaan renne en beuke hoor!!

Echt bullshit.
Weet zeker dat je nog nooit naar een hardrock/metal concert bent geweest :nee:

Er word een pit gevormt, en de mensen die aan de rand staan houden de mensen die staan te moshen (pogowen/pitten/trashen) in de pit.
Iedereen die daar dus buiten staat heeft er geen last van.

Hardrockers die houden juist wel rekening met de rest.
Waarschuw beheerder
Weet ik ik ben vorig jaar ook naar een rock feest geweest!! en ook zovaak naar Wc Experience en Rowen Heze!! maar wij vormen geen pit en veroorzaken ook geen overlast!! dus loop nie zo te zeike want wij houwe ook rekening met de rest!!
Waarschuw beheerder
donateur
WC Experience en Rowen Heze zijn niet echt te vergelijken met wat ik bedoel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet jij, maar hij niet.
Als hij in een echte pogopit komt komt hij er jankend uit.

Waarschuw beheerder
hey hey

na zoveel dingen weet ik nu nog nie wa je wel en nie aan mag en ik vind ut gewoon heerlijk om op men kiste te hakke ze zijn en stevig en gehed er geen last van als men op u tenen gaat staan(vind ik :P)

dus ken ik nu mabe een beetje duidelijk heid hebe wa de wel en nie aan mag want anders ga ik gewoon weer in men lonsdale en men kiste ( en da gezeik over racisme wor ik ook moe van ben ik nie maak onderscheid als we dan toch zo flauw zijn:S)

en pogo moei je zelf wete iedereen voorzich hoe die het feest wil meemake

mar mij krijg je nie in die kak klere:S
Waarschuw beheerder
en ook zovaak naar Wc Experience en Rowen Heze!!

rowwen heze :respect:

:p
Waarschuw beheerder
Hmmm als ik uit een echte pogopit kom zalk denk nie janke!! ik heb wel meer pijn gehad dan helemaal bont en blauw zijn mja

Laters
Waarschuw beheerder
Maar zijn we hier om elkaar af te zeiken omdat we het niet eens zijn over elkaars mening of zijn we hier omdat we allemaal naar Hardcore United willen om te feeste?? Ik denk eerder dat we hier zijn voor het 2e maar lijkt er steeds meer op dat het het 1e is!!

Laters
Waarschuw beheerder
2HC_Bitch_EhV

Jij hebt vast je lessen Nederlands overgeslagen of niet? :s
Waarschuw beheerder
Er word een pit gevormt, en de mensen die aan de rand staan houden de mensen die staan te moshen (pogowen/pitten/trashen) in de pit.
Iedereen die daar dus buiten staat heeft er geen last van.

Hardrockers die houden juist wel rekening met de rest..

Das helemaal waar.. maar hij bedoeld dat hun niet zo pogoen als op rockfeesten in de pitt gedaan word..:)

racisme wor ik ook moe van ben ik nie maak onderscheid

Das de grootste onzin zin die er is voor de aller lafste mensen.. ik ben geen racist ik haat ze niet, maar ik maak wel onderscheid tussen blank en zwart.. als je dat doet ben je gewoon racistisch en discriminerend bezig..denk na man

als je onderscheid maak voor nederland over andere culturen invloeden etc. is dat niet verkeerd, en dat doe ik als Volks-Nationalist zelf ook, maar als je onderscheid maakt alleen al op grond van je kleur ben je net zo fout!
Waarschuw beheerder
Juist!!! maarjah ik ga gewoon lkkr feeste daarzo!! lkkr in me aus en me classics!! kdoe me kiste nie aan da staat nie he met een aus ;)

Laters

Waarschuw beheerder
Tja, vrijwel iedereen doet onderscheid maken denk ik, of het nu gaat om blank of zwart, dik of dun, slim of dom, het maakt niet uit. Het zit gewoon bij velen in mijn hoofd, en ik heb ook wel eens de neiging om op die manier vooroordelen te geven, ook al weet ik dat het fout is. Maar ik denk dat je discriminatie en onderscheid niet met elkaar kunt vergelijken, omdat je discriminatie meer openbaar doet uiten, en onderscheid maken in je hoofd doet. Maar dat is maar een mening van mij, ik weet niet hoe het echt zit.

Groet,
Handige Hansa, de BOEM-maker van 'de baron';)
Waarschuw beheerder
gewoon lekker feesten daar :jaja:

ene kisten mag je vast wel aan doen hoor 2HC_Bitch_EhV
alleen niet onder een opgerolde broek........
Waarschuw beheerder
donateur
of met witte veters...
Waarschuw beheerder
donateur
en da gezeik over racisme wor ik ook moe van

Dan hoor je niet thuis op dit feest want hier draait het hele feest om!
Waarschuw beheerder
donateur
HC_Bitch_EhV in wat voor taal heb je geschreven?
Zou je het voor ons Nederlanders in het ABN willen herschrijven?

Dank u (F)
Waarschuw beheerder
jah witte veters vergeten :$:P

ik hoop echt dat ik binnen kom :jaja:

maar ik trek gewoon nikes, spijkerbroek & t shirtje aan dus daar zullen ze zoizo niet moeilijk over doen :P

hopelijk zijn ze met legitimaatie ook niet zow moeilijk
Waarschuw beheerder
Dan hoor je niet thuis op dit feest want hier draait het hele feest om!

Ik bedoel juist dat ik het klote vin dat we als racist gezien worde!! dus ik hoor wel op dat feest thuis!! of ben ik nouw zo dom datk mezelf niet snap?? nie eej :P

Laters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harrar APC op maandag 2 mei 2005 om 18:26:
apc !!

Wat een inbreng in de discussie %)
Heeft ook lekker veel met de dresscode te maken %)
Waarschuw beheerder
Satanica's IQ + Hardore-Pimmeke IQ = Temperatuur op de zuidpool :x
Waarschuw beheerder
mijne is hetzelfde als 3x de tempratuur van suriname :P

(ik lul weer is onzin :P)
Waarschuw beheerder
Jah lkkr boeiend hoe hoog of laag iemands IQ is!!! Ik heb liever een laag IQ en een leuk leven dan een hoog IQ en dan iedereen afzeike die een laag IQ heb!! Enne ik heb mssn wel een laag IQ maar doe wel een opleiding die mij boeit!! dus waarom zou ik een hoog IQ nodig hebbe?? zoda jij mij dan nie uit kan lache ofzo?? kvin je maar een trieste gast!!

Laters
Waarschuw beheerder
Zeker altijd gepest dus ben je maar gaan leren zodat je andere kan peste ofzo?? nja ik verspil nie meer moeite aan jouw!! of moet ik u zegge?? Ga maar lkkr duidelijk maken aan andere mensen hoe hoog je IQ is want mij boeit t niks!!

Laters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PP_mode op maandag 2 mei 2005 om 18:55:
Satanica's IQ + Hardore-Pimmeke IQ = Temperatuur op de zuidpool

Die Ironfist mag je in je hol douwen (Y)

Waarschuw beheerder
Ik wil mijn IQ graag erbij mengen als die ironfist denkt dat het te laag is. Hoewel ik zelf denk dat als hij gelooft dat het intelligentie quotient van Satanica en Hardcore-Pimmeke laag is, zelf een véél lager intelligentie quotient moet hebben (intelligentie quotient=IQ, mocht Dhr. Ironfist het nog niet weten:P)
Waarschuw beheerder
ik heb tering laag iq maarjah :P

ik heb er schijt aan en lijd gewoon me leven en dan ga ik dood :P
Waarschuw beheerder
Thnx Hansa ;) da la hakka!! da was tog beter dan Handige Hansa ;) En idd ik leef ook gewoon!! :P

Laters

Waarschuw beheerder
Ha, zo dan:Dmaar vergeet niet: Bassie & Adriaan is cultuur op hoog niveau:Pvooral met 'de baron':P
Waarschuw beheerder
hahahhahah van bassie en adriaan heb ik wel veel geleerd :$:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik toch ook anders;)Maar zo'n serie vraagt toch gewoon om een goede remake? Met acties als:
-Mijn neus zegt dat ze in de buurt zijn!
-Het zoeken naar die 'pakjes' in die landen
-Die baron die als een gek ligt te trippen en telefoons molt
-Die bassie met zn slagroomtaarten (en hij draagt volgens mij Nikies)
-Vlugge Japie en die dove gast
-Die handige Harrie met zn boemen

Ik kan er toch wel iets leuks voor verzinnen om een nieuw filmpje te maken:P
Waarschuw beheerder
Hahahaha Bassie is vet!! Zooooo Kheb weer ff Extra Bassboxje op mun bureau gezet!!! Klinkt heerlijk!!!!! zit nu met 4 Bassboxe op me bureau en 1 hogetonen boxje:P Klinkt tog lkkr!!!!!!!!!

Laters

Waarschuw beheerder
Hehe, kheb net een Mc Chicken achter de rug:PHier nog iets gebeurd verder?
Waarschuw beheerder
Nie veel gebeurd!! Als het hier wat drukker was had ik geen tijd om me Boksen aan te sluiten ;) Maarjah op dat ene berichje heb ik niks meer trug gehad van of we hier zijn om elkaar af te zeiken of omda we wille feeste mja

Laters
Waarschuw beheerder
ik wil altijd zeiken op een feest, kan dat ook? ;)
Waarschuw beheerder
Als je naar beursgebouw gaat moe je wel eerst ff Wckaart kope voor 2 eurie dan ken je 4 keer zeiken!! ;)

Laters
Waarschuw beheerder
dat weet ik :P heb nog een paar kaarten hier liggen
Waarschuw beheerder
Ik ook vandaar datk de prijs nog weet ;)
Waarschuw beheerder
Ja heb van vorig jaar nog een wc kaart,, zijn die bij HC united ook geldig dan of niet... kom helemaal uit purmerend na eindhoven hehe :D maja kom er wonen :D
Waarschuw beheerder
Denk wel dat ze nog geldig zijn ;)

Waarschuw beheerder
Het lijkt me niet dat als je naar zo'n ''feest'' gaat, dat je kisten of bretels draagt :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:03:
Het lijkt me niet dat als je naar zo'n ''feest'' gaat, dat je kisten of bretels draagt

Dat Kisten niet jou ding zijn oke.
Maar kisten zijn nog steeds schoenen dus ik snap niet waarom dat meer of minder zou zijn dan nikes, puntschoenen of whatever.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.DzO.® op dinsdag 3 mei 2005 om 00:58:
Ja heb van vorig jaar nog een wc kaart,, zijn die bij HC united ook geldig dan of niet... kom helemaal uit purmerend na eindhoven hehe maja kom er wonen

het zijn gewoon kaarten van het beursgebouw en er staat op dat ze onbeperkt geldig zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
bretels niet nee maar ik snap zowiezo niet dat mensen die dragen. Het ziet er echt niet uit! :s
Waarschuw beheerder
donateur
Puntschoenen zien er ook niet uit, en die worden toch ook gedragen :s

Waar een mens zich druk om kan maken... :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik maak er ook zeker niet druk om, geef alleen mijn mening
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat hier niet om mode-advies hoor :s
Lekker boeiend of iets eruit ziet of niet...
Waarschuw beheerder
donateur
nee het gaat hier om wat mensen dragen op een feest, daar hebben ze het al de hele tijd over!

Wat is er? Voel je je aangesproken of zo? :s
Waarschuw beheerder
als het maar lekker zit toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 3 mei 2005 om 13:14:
Lekker boeiend of iets eruit ziet of niet...

op die manier maakt een dresscode ook nix uit :S
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja laat maar gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Iets verbieden om politieke redenen of iets verbieden omdat het niet je smaak is, is wel een beetje een groot verschil :s

Nee ik voel me niet aangesproken, zou niet weten waarom :/
Waarschuw beheerder
Pfoe het gaat weer goed hier ;)
Waarschuw beheerder
Tja opzich kan het wel.. vooral vroeger had je heel veel verschillende soorten skinheads.. Redskins, sharpskins, naziskins en zelfs gayskins haha alleen de naziskins zijn een racistische stroming de rest heeft er helemaal niks mee te maken en de sharpskins vechten zelfs tegen racisme..en toch dragen ze allemaal kisten/bretels etc. de eerste skinhead was zelfs een zwarte.. maar toch dan heb je het over Engeland..toen de stroming naar nederland over waaide werd dit alleen toegepast door de racisten/nazi's dusja.. de kleding hoeft oorspronkelijk niks met politiek maken maar 9 op de 10 die het hier dragen denken wel zo, dus is het logisch zat om het te verbieden..of dat je een stempel op je kop heb als je het draagt..
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand een kleur bretels draagt die niet voor iets "staan" zie ik er het kwaad niet van in.
Ik woon bij Now & Wow in Rotterdam en zag laatst ook en groepje jongens lopen met afgezakte WITTE bretels.
En dat waren toch echt geen rascisten, gabbers skinheads of whatever ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 4 mei 2005 om 11:22:
Ik woon bij Now & Wow in Rotterdam en zag laatst ook en groepje jongens lopen met afgezakte WITTE bretels.

Gayskinns?
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha (6)
Nee hoor, waren gewone jongens ;) (sommige noemen het ook wel clubkutten)
Waarschuw beheerder
hahahahahahha
Waarschuw beheerder
ja je ziet tegewooridg ook wijfen met een hangende bretels alleen dan aan 1 kant..niet aan allebei de kanten hahaha..agjah..mode heh:S
Waarschuw beheerder
hehehe vaag :P:P
Waarschuw beheerder
maarja in de mode wereld kan alles he :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Een gozer uit GTST die draagt ook vaak bretels :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 4 mei 2005 om 11:27:
Nee hoor, waren gewone jongens (sommige noemen het ook wel clubkutten)

Jongens KlupKutten?
KlupLullen zul je bedoelen ;)
Waarschuw beheerder
zelfde kleding als op mindcontroller :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 15:05:
Jongens KlupKutten?
KlupLullen zul je bedoelen

Nee, clublullen ligt niet zo lekker in de mond :nee:

Bah lekker dubbelzinnig :x
Waarschuw beheerder
gewoon iedereen iets aantrekken waar die gene zich lekker in voelt....
Waarschuw beheerder
Gewoon lkkr hakkûh!!
Waarschuw beheerder
En beetje Pogo (op normale manier) en beetje veel bier zuipe :P
Waarschuw beheerder
:jaja: gewoon lekker feesten en zuipe !! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op woensdag 4 mei 2005 om 17:36:
en beetje veel bier zuipe

ik denk dat ik deze keer ook weer eens ga zuipen :yes:
Waarschuw beheerder
goedzo :P
Waarschuw beheerder
Nu iedereen kan zeggen je MOET dit of je MOET dat,
wat inderdaad niet erg nuchter is, of je nu wazi bent of niet. Je moet inderdaad andere mensen niets opdringen.

Maar het is wel zo dat die Lonsdale, Hooligan, Pit Bull en die kisten en dat ge-Pogo door de rechtse rakkers in de hardcorescene zijn gebracht dus als je jezelf dan zo kleedt en je wordt met "nazi" geassocieerd dan moet je der zelf niet van verschieten he.

En het geeft wel een relaxter beeld als iedereen in een aus of een cavello rondloopt en daarbij nog wat label t-shirts enzo in plaats van dat ze allemaal rondlopen in een uit de Punk-scene gekopieerde look, of niet dan?

Er zijn zelfs veel moderne gabbers (lonsdalers etc) die bv de oude Hardcore schijtmuziek vinden en niet meer de oude stijl kunnen Hakkûh dus kun je die houthakkers enzo dan eigelijk nog wel gabber noemen, stel ik me dan de vraag??

En dat heeft niks met leeftijd te maken want veel mensen zeggen altijd "pubers" enzo, wel ik ben een puber maar ik ben mss al langer gabber dan sommige "moderne" gabbers van 18 jaar enzo ik loop tenminste altijd op feestjes rond te paraderen met die ouwe, versleten thunderdome t-shirtjes of andere hardcore kledij :p terwijl je die gasten met truitjes van 'welkom in vlaanderen'of 'acab' ziet rondlopen.

Cheers:bier,
davy.
Waarschuw beheerder
ben ik het wel mee eens

ik heb alleen geen aus ofzow :S

ik zie wel wat ik aantrek ;)
Waarschuw beheerder
Ik kom in Aus en Lonsdale ;) Maarjah je zegt wel dat de rechtse rakkers dat erin hebben gebracht maarjah kunne we dan helemaal niks doen wat "rechtse rakkers" ook doen?? ogja ik snap wel wat je bedoeld maarjah tijden veranderen nou eenmaal!! kleding ook... mja

Laters
Waarschuw beheerder
tsjah je moet wel beetje met de tijd mee gaan he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Begin bijna spontaan zin te krijgen om te gaan en dan in een Burka te komen.
Waarschuw beheerder
ik ga gwoon in me blote kont
Waarschuw beheerder
oei sexy hoor zullen de meiden leuk vinden :P
Waarschuw beheerder
in een Burka te komen

Ja das wel een uitstekend voorbeeld van met de tijd meegaan ja!

Je ziet niet anders hiero tegenwoordig:S
Waarschuw beheerder
Heel het land gaat naar de klote..maaja..das een ander onderwerp daar hoeven we het in dit topic niet over te hebben:P
Waarschuw beheerder
Begin bijna spontaan zin te krijgen om te gaan en dan in een Burka te komen.

nee, worden we meteen bestempeld als 'Burka-jongeren' :X
Waarschuw beheerder
hahahahahhahha :P dat vind ik wel een goeie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op vrijdag 6 mei 2005 om 13:01:
Maar het is wel zo dat die Lonsdale, Hooligan, Pit Bull en die kisten en dat ge-Pogo door de rechtse rakkers in de hardcorescene zijn gebracht dus als je jezelf dan zo kleedt en je wordt met "nazi" geassocieerd dan moet je der zelf niet van verschieten he.

Dus als er een hiphopper een vrouwtje berooft dan moeten de rest van de hiphoppers er zich niks van aantrekken dat hun ook voor crimineel worden aangezien?
En het geeft wel een relaxter beeld als iedereen in een aus of een cavello rondloopt en daarbij nog wat label t-shirts enzo in plaats van dat ze allemaal rondlopen in een uit de Punk-scene gekopieerde look, of niet dan?

Nee, een Aus of Cavello aandoen omdat je dat op Thunderdome dvdjes heb gezien, dat is natuurlijk geen kopieren?
Er zijn zelfs veel moderne gabbers (lonsdalers etc) die bv de oude Hardcore schijtmuziek vinden en niet meer de oude stijl kunnen Hakkûh dus kun je die houthakkers enzo dan eigelijk nog wel gabber noemen, stel ik me dan de vraag??

Ik vind dit meer een "ik luister naar oude hardcore dus ik ben een echte gabber" opmerking.
Ik ga ook al een aantal jaartjes naar feesten, maar omdat ik niet meer in een Aus loop en niet meer sta te hakken ben ik minder "gabber" volgens jou...

Ik weet echt niet uit welk boekje deze onzin hebt maar ik vind het echt dikke onzin (N)
Waarschuw beheerder
Idd!! jonge ik heb altijd meegekregen dat het niet uitmaakt hoe een gabber eruit ziet!! oftie nou met dure of hele goedkope kleren loopt, aus of lonsdale of wat dan ook, het maakt niet uit het gaat er gewoon om wat je vanbinne bent!! ik ken genoeg mensen die in lonsdale lopen ofzo maar die zeker geen gabber zijn en ook zeker niet rasictisch zijn!! maarjah iedereen heeft zo z'n eige denken!! je kan wel zegge je bent 17 je weet er niks van je hebt nik meegemaakt maarjah ik heb wel vrienden van de leeftijd tusse de 20 en 25 waar ik genoeg van meekrijg dusja ga mij nie vertelle wat het verschil is tusse toen en nu!! maar ik ga nu slape want moet er over 3 uur weer uit om voor 3 weke naar duitsland te gaan om daar stage te lope!! ik zou zegge discusieer lekker verder!!

Laters
Waarschuw beheerder
werkse ;)
Waarschuw beheerder
niets beters te doen dan over al dat gezeik te uwehoeren laat mensen voor wat ze zijn BOEIEND
of sterf gewoon lekker allemaal hoeven we ons ook niet meer aan die wazi's te ergeren............ en alle andere problemen waar een mensen leven mee te maken krijgt....:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op zondag 8 mei 2005 om 04:39:
waar ik genoeg van meekrijg dusja ga mij nie vertelle wat het verschil is tusse toen en nu!!

Noem er maar 1 SAAMHORIGHEID!
De rest zal ik maar niet over beginnen, want dat snap je toch niet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen ruzie maken :P

we moeten nog zamen feesten hoor :jaja: :P
Waarschuw beheerder
anders komt daar iedereen het gassie zoeken waarmee hij ruzie heeft :P

zal gezelig zweertje worden daar :S:S:P

gewoon lekker hakken en feesten :jaja:

en als je iets leuks of zinnigs te melden hebt dan gezelig iets typpe in het forum :jaja:

en zoek je ruzie ga dan iemand anders vervelen....:P
Waarschuw beheerder
Je gaat toch naar feetsen om los te gaan ieder op zijn eigen manier

Maar ik hoop dat ut wel gezellig word :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tuuuuuuuuurlijk wordt het gezellig :yes:

Waarschuw beheerder
Deaz is weer terug uit Engeland! Was wel eem lekker maar dat ter zijde.

We gaan er een mooi feestje van bouwen. Ongeacht wat voor kledij. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 12:33:
We gaan er een mooi feestje van bouwen. Ongeacht wat voor kledij.

dat is iets wat zeker is :jaja:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Je zou natuurlijk je houthakkers tenue aan kunnen trekken. En zo er voor zorgen dat die kleren eens worden geassocieerd met het goede(anti racisme).

Maar je zou ook gewoon eens niet de meeloper uit kunnen hangen en je eens kleden in je eigen stijl! ;)

Waarschuw beheerder
Ja ik vind allebij wel wat hebben.
Lonsdale enzo zeker wel toestaan.
En misschien wel iedereen kisten en witte veters.
Aan de andere kant het betekend wel wat dat soort dingen, en ja dat hoort niet echt bij United Hardcore Against rasicm & faascism/hate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 18:45:
En misschien wel iedereen kisten en witte veters.

nee :S gewoon me nikes :jaja: :P
iedereen met witte veters in ze kisten moeten gewoon lekker voor de trein springen want dan ben je het toch niet waard om te leven

Waarschuw beheerder
Zit zeker wat in moes zal je vriend maar wezen!!!!
Maar ik doelde meer op dat mensen die daar komen die wel de bekende blokjes blouse aan hebben met opgerolde broekspijpen e.d. vast niet racistisch zullen zijn.
En daarmee dan aan zouden tonen dat niet iedereen die lonsdale draagt of de kleding draagt op de manier van een skin racistisch is.

Persoonlijk ga ik ook liever voor sportschoenen enzo.
Waarschuw beheerder
Woei ik heb er zin in!!!! Lekker hakkuh daar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op maandag 9 mei 2005 om 20:01:
iedereen met witte veters in ze kisten moeten gewoon lekker voor de trein springen want dan ben je het toch niet waard om te leven

Overdrijven is ook een vak %)
Waarschuw beheerder
er komen vast wel mensen die niet van buitenlanders houden

die komen gewoon voor de muziek

maarjah wat wil je met zn line-up :jaja:
donateur
Uitspraak van KevV op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
er komen vast wel mensen die niet van buitenlanders houden

die komen gewoon voor de muziek

En die mensen moeten we dan even gezamelijk buiten schoppen! Dat het hele idee achter dit evenement toch duidelijk wordt gemaakt ;)

Waarschuw beheerder
Er zit wel een groot verschil tussen racisme en niet van buitenlanders houden!
Ik houd niet van buitenlanders maar heb toch een goede vriend die niet nederlands is. Eerder zelfs een moluks vriendinnetje gehad.

Waarschuw beheerder
Toch niet Thom-ass.

Er zijn grote groepen allochtonen die ik niet mag.
Maar net zo als bij Nederlanders heb je er goede en slechte bij zitten. En ik zal zeker niet racistisch zijn door iemand op zijn huidskleur te beoordelen. Alleen mag ik meestal die mensen niet zo.
Maar zal het aaltijd eerst bekijken wat voor persoon het is.
laatste aanpassing
donateur
Dus bij de ene bevolkingsgroep wil je wel generaliseren, terwijl je dat bij de andere niet doet? :S

Inconsequentie zie ik ook als jezelf tegen praten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs Paul Elstak weet niet wat men aan moet trekken :9

Waarschuw beheerder
Nouw Thom-ass er zit wel degelijk verschil in de bevolkingsgroepen. Fransen vind ik over het algemeen ook geen aardige mensen. Zo bedoel ik het meer. Het ligt een beetje aan welke groep. Maar dan nog zou ik een fransman altijd een kans gunnen zonder vooraf te denken die mag ik toch niet.

Snap je een beetje wat ik bedoel?
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:42:
Fransen vind ik over het algemeen ook geen aardige mensen

Dit is ook een vorm van racisme.. ofja.. Natie-isme ;) Ook niet erg tolerant! :P

Waarschuw beheerder
IK ben toch van mening dat dat zeker niet racistisch is.
Ik ben zeker wel nationalistisch ingesteld. dat dan weer wel.
Waarschuw beheerder
ik mag ook niet alle buitenlanders maar racist ?? nee

net zo als de nederlanders...

je hebt goeie en je hebt slechte

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
ik kan niet zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn

maar zeker ook niet dat alle nederlanders goed zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale verbod enzo hetzelfde als pandemonium :respect:
Opzouten met dat meeloop tuig...

Waarschuw beheerder
Klinkt logisch Ray_NL
Maar toch is dat niet helemaal zo.
Als nu niemand in lonsdale loopt zal er gedacht worden. Zie je wel dit zijn andere mensen als op de andere hardcore feesten. Kortom dat zijn wel racisten.
Als mensen wel in lonsdale e.d. lopen zullen ze misschien denken. He tegen racisme maar toch lonsdale aan. Misschien is het dan niet zo racistisch als gedacht werd.

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt logisch Ray_NL
Maar toch is dat niet helemaal zo.
Als nu niemand in lonsdale loopt zal er gedacht worden. Zie je wel dit zijn andere mensen als op de andere hardcore feesten. Kortom dat zijn wel racisten.
Als mensen wel in lonsdale e.d. lopen zullen ze misschien denken. He tegen racisme maar toch lonsdale aan. Misschien is het dan niet zo racistisch als gedacht werd.

Naja in princiepe was ik kort door de bocht.
Maar goed ik ben niet zo zeer tegen lonsdale, het gaat meer om de combinatie.
Kisten verbod zou op zijn plaats zijn :yes:
Lonsdale en nikes ziet er voor mij heel wat anders uit als lonsdale met kisten.
Als ik lonsdale draag valt het haast niet op maar als je die figuren met kisten ziet dan valt het lonsdale toch wel wat meer op.
Waarschuw beheerder
lonsdale heeft gewoon niets met racisme te maken

ik loop er ook wel is mee maar me buurjongen waar ik al 15 jaar mee om ga is buitenlands enzow
ik ben echt niet racisties.

maarja die gassies met lonsdale, kisten, opgerolde broek enz maken er een racisten merk van,...

maar er mag van mij best lonsdale worden gedraagen,....

ALS er dan iets van film word opgenomen dan kunnen de mensen ook zien van:

HEY het is een feest tegen racisme en toch zie je lonsdale, misschien is het wel helemaal geen racisten merk,...

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik [m]indfucker!

En wat jij zegt Ray_NL is ook zeker waar!
Combi met kisten opgerolde broekspijpen ziet er veel anders uit dan met maxies aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Beter helemaal geen slonsdeel,zodat de mensen kunnen zien dat iedereen komt om te feesten en dat hardcore los staat van slonsdeel en van die gene die het om de foute bedoeling draagt.
Waarschuw beheerder
jah dat is ook wel beetje waar

maar ik draag het ook wel is maar echt niet met een bedoeling erachter

Waarschuw beheerder
donateur
Net zoals de meeste, dus voor diegene moet het totaal geen probleem zijn als ze het zouden verbieden.

Waarschuw beheerder
Maar je moet wel aan het beeld denken the real jojo

Als we er nu eens van uitgaan dat 90 % van de bezoekers ook naar dit feest komt om de gedachte erachter.
van die 90 % loopt de helft in lonsdale, al dan niet met kisten e.d.
Dan zal er toch wel gedacht worden dat het misschien toch niet allemaal racisten zijn?
En dat zou het beeld wat de hardcore scene nu heeft veel goed toen toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Het beeld erachter is niets meer dan dat de organisaties bang zijn in de toekomst geen lokaties meer te kunnen krijgen voor hun HC feesten, jarenlang is er totaal niets aan gedaan en hebben ze allemaal hun zakken gevuld.
Hoe vaak zie je wel niet zogenaamde regeltjes staan en als je dan ziet en hoort dat daar helemaal niets mee gedaan wordt?
Vindt het behoorlijk schijnheilig allemaal.
En dan ook nog eens de lokatie in Eindhoven, wazi verzamelplaats no: 1 in Nederland :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 11:01:
En dat zou het beeld wat de hardcore scene nu heeft veel goed toen toch

De HC scene heeft nooit een goede naam gehad en zal dat ook nooit gaan krijgen, wat er ook gebeurd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat ben ik met je eens "the real jojo"
Maar zo erg als nu?
Het hele gebeuren omtrent extreem rechts, lonsdale, pogo enz enz ?

Waarschuw beheerder
donateur
Goed deurbeleid, roep ik al jaren!!!!!!!
Security die weet wat ze moeten doen, en waar ze op moeten letten.

De eerste die die pipopogodans doet ERUIT FLIKKERKEN, is het zo afgelopen, niet waarschuwen zeker niet op een groot feest, laten zien wie de touwtjes in handen heeft en dat een stelletje leeghoofden het niet voor het grooooooooooooootste gedeelte kan verzieken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah dat is wel zow

er staan regels....
maar niemand die zich er aan houd

als jij naar een feest gaat met opgerolde broek boven je kisten kom je echt wel binnen hoor...............
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste die die pipopogodans doet ERUIT FLIKKERKEN, is het zo afgelopen, niet waarschuwen zeker niet op een groot feest, laten zien wie de touwtjes in handen heeft en dat een stelletje leeghoofden het niet voor het grooooooooooooootste gedeelte kan verzieken.laatste aanpassing 11 mei 2005 11:24

:respect:

Ik zou het geweldig vinden als het zo zou zijn :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb niets tegen pogo zolang ik er maar geen last van heb
Waarschuw beheerder
Doe nie moeilijk!! je doe net of da iedereen altijd last heb van pogo!! als wij aan t pogoen zijn heb niemand last van ons!! zou ik er dan uitgeflikkerd moeteb worre omdak niemand lastig val??????

<Laters

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op woensdag 11 mei 2005 om 19:27:
Ik zou het geweldig vinden als het zo zou zijn

Weet wel een paar hele goede voor aan de deur en binnen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op woensdag 11 mei 2005 om 20:24:
Doe nie moeilijk!! je doe net of da iedereen altijd last heb van pogo!! als wij aan t pogoen zijn heb niemand last van ons!! zou ik er dan uitgeflikkerd moeteb worre omdak niemand lastig val??????

<Laters

Jij kwam zowiezo al niet binnen met zo'n instelling, je komt om te feesten en niet om te irriteren en agressie op te weken en dt gebeurd met pogo!!
Waarschuw beheerder
hier ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens....

zoang ik geen last heb van die pogo gassie doen ze maar lekker waar ze zin in hebben,..

ik vind die gasten iritanter als je tegen ze aanstoot dat ze meteen boos worden enzow,....

maarjahhhh

Waarschuw beheerder
Geniet, maar pogo met mate...
Dát is mijn idee erover;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon optieven met heel die blije pogo zooi, ze vinden hardcore niks aan dus gaan ze maar pogo'en.

Met pogo ga je niet los op de muziek, het is net ik vind het feest niks aan dus gaan we pogo'en.

Je neemt je sprinktouw toch ook niet mee naar een feest en gaat met 20 man springtouwen.

Das net zo blij ;)

Al die pogo'ers horen ook gewoon thuis te blijven!

Sorry maar veelal is de combi of dikke meeloper of jah zo'n lonsdale type.
Het is gewoon zo!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op woensdag 11 mei 2005 om 22:44:
Met pogo ga je niet los op de muziek, het is net ik vind het feest niks aan dus gaan we pogo'en.

Wie ben jij om voor een ander te bepalen of hij het naar z'n zin heeft of niet?
Waarschuw beheerder
Je neemt je sprinktouw toch ook niet mee naar een feest en gaat met 20 man springtouwen.

nee??? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Als dj voel je je eigen toch onder gewaardeerd als iedereen staat te pogo'en :/
Nou mooie boel sta je te draaien staan er allemaal mensen op elkaar te springen :/

Ik ken geen 1 dj hierom staat te springen :no:

Wie ben jij om voor een ander te bepalen of hij het naar z'n zin heeft of niet?

Ik wil geen vooroordelen plaatsen maar jij hebt ook al lonsdale in in een rare combi en dan nog die rock dingen in je profiel.
Zoiets verwacht ik bij het woord pogo en het klopt ook nog :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op woensdag 11 mei 2005 om 22:57:
Ik wil geen vooroordelen plaatsen maar jij hebt ook al lonsdale in in een rare combi en dan nog die rock dingen in je profiel.
Zoiets verwacht ik bij het woord pogo en het klopt ook nog

Wat zeg je nou allemaal :s
Geen dingen zeggen als je niet weet waar je het over hebt ;)

En wat die vooroordelen betreft:
Je hebt het helemaal mis :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb toch ook wel is lonsdale aan maar ik pogo ook niet :P

nogmaals als ze er niemand mee latig vallen.....

ga dan lekker je gang
Waarschuw beheerder
jezus, nog steeds discussie over pogo :vaag:

Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijkheid dat wat gebeurt op hardcore feesten is geen pogo. Die mensen moeten eens op een Oi feest komen. Weten niet wat ze mee maken.

Einde discussie pogo,
Verder met de dresscode :D
Waarschuw beheerder
donateur
Verder met de dresscode

Houthakkers verbod :yes:
Hebben we meteen alles in 1x in die opa outfits :D
Waarschuw beheerder
how do you let play all the dj's in 9 hours? Will they play some true only?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op donderdag 12 mei 2005 om 11:31:
Houthakkers verbod
Hebben we meteen alles in 1x in die opa outfits

Dat is ook weer een opmerking van lik m'n lul :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook weer een opmerking van lik m'n lul

Voel jij je eigen aangesproken dan :$
Waarschuw beheerder
donateur
Nee en daar gaat het toch ook niet om...
Het betekent toch niet als je het opneemt voor een bepaalde "groep" dat je er gelijk bij moet "horen"

Jij bent net zo'n paard met oogkleppen, als jij een "houthakkers" pakje aan zou doen zou jij een goeie wazi zijn :jaja:
Lekker kortzichtig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 12 mei 2005 om 13:11:
Jij bent net zo'n paard met oogkleppen, als jij een "houthakkers" pakje aan zou doen zou jij een goeie wazi zijn
Lekker kortzichtig!

Waarschuw beheerder
donateur
Niks kortzichtig het ziet er niet uit!
En zo'n mensen moeten altijd pogo'en...

Maja jij neemt het op zo te zien...

Jij bent net zo'n paard met oogkleppen, als jij een "houthakkers" pakje aan zou doen zou jij een goeie wazi zijn

En als ik een wazi zou zijn zou ik kortzichtig zijn, zo is elke wazi dus als je een wazi wilt zijn hoor je zo te zijn :yes:

Ik ga al een tijd naar feesten en zoiets irriteerd me steeds meer dus ik weet wel waar ik over praat..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op donderdag 12 mei 2005 om 14:23:
Niks kortzichtig het ziet er niet uit!

Dat is een MENING flapdrol :s
Ik vind ook veel dingen geen porum maar dat is geen reden om iets te verbieden, snap dat dan!
Uitspraak van Ray_NL op donderdag 12 mei 2005 om 14:23:
Ik ga al een tijd naar feesten en zoiets irriteerd me steeds meer dus ik weet wel waar ik over praat..

Ik vind jou meer wat hebben van een "ik ben gabber dus dan moet ik een Aussie aan en maxies en heel veel gaan hakken anders denken ze dat ik er niet bij hoor" typje (N)

Je eerste Hardcore feestje was maart 2003 en nog Masters Of Wazi ook dus ik vind niet echt dat je een goeie kijk hebt op de hardcire scen :s

Waarschuw beheerder
donateur
Als dit topic de sfeer vertegenwoordigd die het daar zal zijn zal het een groot kutfeest worden!!
Waarschuw beheerder
idd

lekker toch
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
en dan nu allemaal weer LIEV doen en t alleen nog maar over het onderwerp hebben, okee?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben altiet liev Darky O:)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon in aus zoals altijd. KLAAR!

Geen gezeik en klaar :yes: :respect:
Dan hoor je ook niemand klagen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga lekker als mezelf!

Waarschuw beheerder
Laat ze alles maar toestaan behalve kisten met witte veters en wp logos enzo, kledingmerken en bretels zeggen toch niets! Nederlandse vlaggen moeten wel kunnen vind ik hoor, we zijn toch allemaal een deel van Hardcore Holland? Gabber betekent voor mij nog steeds vriend en of die nou bruin of rood of geel of gewoon wit is, maakt mij geen flikker uit!

Waarschuw beheerder
Gewoon iedereen in de kleding die hij/zij wil dragen, wat dacht je daarvan?
Of is er ergens een wetboek van Gabbers en Hardcore waar een verplichte dresscode staat? Ook al gaat de voorkeur voor velen naar aussi's, cavello of lonsdale ofzo, het is nog altijd ieder voor zich!
Waarschuw beheerder

gewoon in mn jurk :P
Waarschuw beheerder
kga in me gala jurkmet stileto hakke is kijke hoe we doen hakke:P:P neuh... aussie rulezz....!!dat is altijd zo geweest in 1997 al en al sje het woord gabber op zoekt in het W.boek zul je zien vriend kameraad een maat maar dat zie je tegen woordig niet veel meer loop je tegen iemand aan kenje weer gaan knokken want dan zoek je ruzie of ligt da nou aan mij :S:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pebbelss op donderdag 12 mei 2005 om 22:57:
al sje het woord gabber op zoekt in het W.boek zul je zien vriend kameraad een maat maar dat zie je tegen woordig niet veel meer loop je tegen iemand aan kenje weer gaan knokken want dan zoek je ruzie of ligt da nou aan mij

Toen waren er genoeg rellen...

Maar de meeste waren te waus om dat de volgende dag nog te kunnen herinneren :p
Waarschuw beheerder
ja maar niet om de redene di ze nou tegenwoordig hebbe pfff stoot je eenbier uitiemand hand meteen ellende (nou ben ik dan wel geen schatje ;) ) maar ja whate te F*ck hier heb je een nieuw glaas en door hakke toch
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik moet wel zeggen dat de verhalen over "vroeger" wel erg geromantiseert worden hoor... ;)

Ook vroeger kreeg je weleens ruzie omdat een of andere wezenloos je bier uit je klauwen hakte.
En ook toen waren het niet allemaal happy gabbertjes hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 13 mei 2005 om 00:12:
Nou, ik moet wel zeggen dat de verhalen over "vroeger" wel erg geromantiseert worden hoor...

Zeker te weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Toen waren er genoeg rellen...

Maar de meeste waren te waus om dat de volgende dag nog te kunnen herinneren

Dat nieuwe gezeik slaat ook alles met "ja bier nee geen drugs."
Liever een zaal vol strakke mensen als een zaal vol mensen die zat zijn.
Mensen die strak staan heb je geen last van, die bevinden zich in hun eigen wereldje ;)
Mensen die zat zijn worden meestal lastig, en uit op ruzie...

Ook vroeger kreeg je weleens ruzie omdat een of andere wezenloos je bier uit je klauwen hakte.

Liever dit als dat er iemand je glas uit je hand pogo't.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray_NL op vrijdag 13 mei 2005 om 09:16:
Liever dit als dat er iemand je glas uit je hand pogo't

Hak het uit m'n klauwen, pogo het uit m'n klauwe, goochel het uit m'n klauwen...
I Don't care!!!
Als ik geen nieuwe krijg moet gewoon je kop van je romp :jaja:

We weten nu wel dat je supergabber ben dus hou maar op met dat anti gedoe :bier:
Waarschuw beheerder
nou ik weet dus dan het over vroeger heus niet geromstiseerd wrd vroeger was ok niet alles geweldig dat klopt maar romatiseren is overdreven twas toen beter als nou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray_NL op vrijdag 13 mei 2005 om 09:16:
Liever een zaal vol strakke mensen als een zaal vol mensen die zat zijn.

daar ben ik het wel mee eens ;)
Waarschuw beheerder
ik ok wel maar zelf gebruiken uhh ne bedankt :S zonder troep ken ik ok hakke :D

Waarschuw beheerder
Zonder troep hak ik nog beter, en toch doe ik het wel.
Mensen die zo goed willen hakken zijn ook zielig.
Je doet het voor je zelf en niet om te laten zien wauw wat kan ik goed hakken.
Maarja dresscode:
Doe aan wat je wil, als je het maar gezellig maakt. En dat ik maar veel vage gesprekken mag voeren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pebbelss op vrijdag 13 mei 2005 om 15:31:
nou ik weet dus dan het over vroeger heus niet geromstiseerd wrd vroeger was ok niet alles geweldig dat klopt maar romatiseren is overdreven twas toen beter als nou

Neem het nou eens aan van mij en the real jojo...

Toen waren er ook genoeg rellen.
Mensen sloegen ook elkaars hersens in omdat je uit een andere stad kwam of voor een andere voetbalclub was.
Iemand die strak stond van de zooi moest je ook niet te lang aankijken, of in z'n richting kijken want dan had je ook mot.

Het is allemaal zooooooo geromantiseert.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen sloegen ook elkaars hersens in omdat je uit een andere stad kwam of voor een andere voetbalclub was.

Nu is het helemaal feest hoor daar niet van ;)

1. Je moet niet voor een andere voetbalclub zijn.
2. Als Rotterdammer ben je ook niet echt welkom in Amsterdam en andersom ook niet etc.
3. Als je niet pogo't moet je maar weg gaan :s
4. Iemand aankijken kan mnu ook nog verkeerd zijn, heeft fucking nix met drugs te maken :@
5. Als je getint bent word je door sommige wazi's ook gedouwd.
6. Als je geen lonsdale aan hebt word je soms nog aangesproken, "hey ben jij wel een gabber want je hebt geen lonsdale aan" :respect:

Dus denk maar niet dat het nu minder is of net zo erg, het is heus wel erger met die wazi's van tegenwoordig.

Je maakt mij niet wijs dat Eindhoven met de shadowlands feesten overdag een wazi stad is.Nu is dat wel als er bijv. MOH in Eindhoven is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beter MOh in eindhoven dan in heerenveen!
En Ray_NL ik ben het vaak redelijk met je eens. Maar de benoeming nazi is niet juist. Een nazi (nationaal socialist) zal je echt niet zien op een hardcore feest.
Noemt het liever een wazi :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar de benoeming nazi is niet juist.

Verandert, ik weet je bedoelt ;)
Dit is nu een echte partyflock term wazi :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wazi...
wie heeft die klote term bedacht eigenlijk :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
offtopic

wie heeft die klote term bedacht eigenlijk

Niks klote term!, dit is de ideale benaming voor dit onopgevoede zooitje.
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal stempels BAH

Het is gewoon TUIG :jaja:
Veel betere en makkelijkere verzamelnaam
Waarschuw beheerder
kheb nooit van wazi gehoort:P maar jah boeiend....over die drescode ik vin ook nie dat ze al die wp zooi en zoow aan hoeve te doen..mijn mening hoor
Waarschuw beheerder
onder welke steen kom jij vandaan dan :[

Waarschuw beheerder
donateur
wazi...
wie heeft die klote term bedacht eigenlijk

een vriend van een van de vroegste Pf-leden

maar t is inmiddels al een gangbare term aan t worden op internet-sites en zelfs ook al een btje in t buitenland!

verder vind ik t eigenlijk wel een goede term ("wannabe-nazi")
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wazi

Het is gewoon TUIG
Veel betere en makkelijkere verzamelnaam

daar maken wazi's idd deel van uit maar niet iedere tuig is natuurlijk een wazi ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 13 mei 2005 om 21:20:
Neem het nou eens aan van mij en the real jojo...

Toen waren er ook genoeg rellen.
Iemand die strak stond van de zooi moest je ook niet te lang aankijken, of in z'n richting kijken want dan had je ook mot.

Het is allemaal zooooooo geromantiseert.

hahhaahaha ik heb die tijd ok gehad dus hoef vanniemand niks aan tenemen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pebbelss op dinsdag 17 mei 2005 om 18:19:

Wat een hoog discussie niveau (f)

Lijkt me nogal sterk dat het ook meegemaakt hebt, maar goed :/

Waarschuw beheerder
donateur

Kind, zelfs toen was je nog te jong voor Hakkuh en Zaguh for kids!
Waarschuw beheerder

niemand/niks? dubbele ontkenning :/
Waarschuw beheerder
donateur
Als dj voel je je eigen toch onder gewaardeerd als iedereen staat te pogo'en
Nou mooie boel sta je te draaien staan er allemaal mensen op elkaar te springen

Ik ken geen 1 dj hierom staat te springen

? niet, nou ik wel!!!

Een nazi (nationaal socialist) zal je echt niet zien op een hardcore feest.

niet? jawel hor, een echte skin, die zul je niet op een hardcore feest zien!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een nationaal socialist, nazi, neo nazi. Zal niet op een hardcore feest komen. Die mensen zijn namelijk vel tegen drugs gebruikt. En je denkt toch niet dat die tussen al die kauw koppen in gaan lopen?
Skin's zul je er ook niet zien inderdaad.
Die luisteren Oi, Rac, e.d.

Waarschuw beheerder
En wazi is zeker een juiste benaming.
Ik gebruik die W woordjes heel vaak voor de grap.
Nep turk is een wurk
Nep neger is een wigger
Nep nazi is een wazi
enz enz enz.

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben hier zelfs wel eens "wadmins" ;)
Waarschuw beheerder
Vrijdag lekker hakken in Lelystad, 1000% Rebirth & V.H.S.

Stampuh en hakkûh !!!! :-p
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon weer lekker zoals het HOORT... zoals het vroeger was... GEEN LONSDALE... of whatever...

gewoon weer in je aus ofzo en op je classics
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon Casual.. nikes aan en de rest mag je zelf weten
Waarschuw beheerder
gewoon in oldskool style
in je aussie en je nike's

en lekker hakken
Waarschuw beheerder
donateur
Tss who cares wa je draagt ... voor mijn part kom je gebodypaint en al (niet aan te raden in beursgebouw :P).

Kleding is mar een kaft.
Een boek kun je ook niet altijd beoordelen op zn kaft.
Het gaat om wat binnen in zit (het verhaal)
Leer da kennen en da pas kan je oordelen wtf ook de uitstraling uitgaande van iemands kleren kan zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PFSQUAD] Patrick_D op zaterdag 21 mei 2005 om 22:13:
Kleding is mar een kaft.
Een boek kun je ook niet altijd beoordelen op zn kaft.

8) dan heb je ook nog zoiets als de achterkant waar je kan lezen waar het over gaat ;)
Waarschuw beheerder
hahah bepaalde mensen denken hier alles beter teweten dus niej ... al me nemen zijnal van af hun 15e gabbers.... en zijn nou25 en ouder dus uhhh meid ga ergens anders de grote meid uit hangen ..... pfff
Waarschuw beheerder
bent neteen jaar ouder in getal hahaha
Waarschuw beheerder
nemen = neven....
Waarschuw beheerder
donateur
Joh, waar heb je het over? %)

Waarschuw beheerder
is een spatrat ;)
Waarschuw beheerder
:vaag: ligt aan mij of kan ik geen nederlands meer lezen :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou eigenlijk ook niks zeggen maar ik snap ook echt niet wat voor "slang" dit is %)
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd of ze lonsdale gaan weigeren.. en andere merken "pitbull & Hooligan",,

Ik draag het zelf niet,, maar als het een feest tegen racisme is lijkt het me wazig als ze gewoon alles binnen laten:S

Maarja,,

*Gewoon weer in aussie ofzo ja lijkt me wel lache* :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen met een beetje respect trekt gewoon geen lonsdale aan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft respect er nou weer mee te maken?

Waarschuw beheerder
respect voor 1 ieder
Waarschuw beheerder
donateur
Dus iemand moet z'n Lonsdle kleding in dekat laten hangen uit respect voor ... ?

Waarschuw beheerder
Ik vind lonsdale niet aanstoot gevend.. maar anderen wel...
Daarom...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind een talibanjurk compleet met talibanbaard ook aanstoot gevend maar ik moet het er toch mee doen ;)

Kan niet verwachten dat iemand zich dan aan past voor mij.

Waarschuw beheerder
Ik vind een talibanjurk compleet met talibanbaard ook aanstoot gevend maar ik moet het er toch mee doen

Ik heb het ook niet over het dagelijks leven, maar slechts op dit feest

Je kan het opzich van 2 kanten zien.
Of juist iedereen lonsdale aan om te laten zien dat lonsdale niets met racisme te maken heeft.
Of dus niemand juist lonsdale aan, maar dan geef je idd het signaal af dat lonsdale juist wel met racisme te maken heeft :/
ik weet het niet, ik doe iig geen lonsdale aan, heb ik nooit aan en ga dus echt niet hiervoor lonsdale kopen ofzo :9
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen moet lekker aan doen wat hij/zij wilt!
We weten zelf wel waar de grens ligt toch?! ;)
Witte bretels/veters, wp-kettingen enz.

Lonsdale, kisten enz. moet gewoon kunnen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 23 mei 2005 om 16:09:
Iedereen moet lekker aan doen wat hij/zij wilt!

idd:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 12:29:
Een nationaal socialist, nazi, neo nazi. Zal niet op een hardcore feest komen. Die mensen zijn namelijk vel tegen drugs gebruikt. En je denkt toch niet dat die tussen al die kauw koppen in gaan lopen?
Skin's zul je er ook niet zien inderdaad.
Die luisteren Oi, Rac, e.d.

Jij snapt er werkelijks niks van :no:
Waarschuw beheerder
Ja ik ga op mn kisten, en een Lonsdale Shirt aan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook gewoon aanwezig in Lonsdale polo ..
als ik ga,, want mischien ga ik wel beter gewoon naar Ravezone!!!

Waarschuw beheerder
WHAT DE FUCK zorg maar dat je binne komt vanwege je kleding anders heeft t ook geen zin :frusty:

verder heb ik er vette zin in :D

GEGROET !!
Waarschuw beheerder
ze kunnen je toch niet weigeren? er is toch geen dresscode? :-s
Waarschuw beheerder
Nog 1 maand, heb gisteren maar ff mn kaartje gekocht (28,25) er kwam ook nog kosten bij :-s maar goed, IK HEB UM!!!

Waarschuw beheerder
Lonsdale, kisten, pitbull, aus, hooligan, cavelllo enz. trek gewoon aan wat je wil het feit dat de opbrengst naar een doel gaat dat tegen racisme is zegt al genoeg over de hardcore scene en over de mensen die er komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 16:35:
Lonsdale, kisten, pitbull, aus, hooligan, cavelllo enz. trek gewoon aan wat je wil het feit dat de opbrengst naar een doel gaat dat tegen racisme is zegt al genoeg over de hardcore scene en over de mensen die er komen.

Precies! Door naar het feest te gaan laat je zien dat je geen wazi bent of je nu een aus of Lonsdale draagt!
Waarschuw beheerder
Hardcore had tog niks met politiek te maken? :s en dan zon politiek getint feest :( wel mooie line-up trouwens
Waarschuw beheerder
Lonsdale?
Kisten?
Bretels?

verbied deze al :yes: dat is al een begin btw nightmare was echt goed,leuke sfeer,vriendelijke mensen :p

word zeker me volgende feest hardcure united :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mwa, zit nu wel te twijfelen of ik moet gaan...
Het wazi gehalte in Eindhoven ligt er hoog en de gemiddelde leeftijd erg laag heb ik me laten vertellen en daar heb ik echt geen trek in.

Waarschuw beheerder
er zullen idd wel genoeg wazi's komen denk ik het zijn niet voor niets WANNABEE nazi's dus dat het geld naar het LBR gaat boeit ze niet denk ik zo dom zijn die gasten wel.

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark*NL* op maandag 23 mei 2005 om 13:29:
Ik ben benieuwd of ze lonsdale gaan weigeren.. en andere merken "pitbull & Hooligan",,

Ik draag het zelf niet,, maar als het een feest tegen racisme is lijkt het me wazig als ze gewoon alles binnen laten

Maarja,,

*Gewoon weer in aussie ofzo ja lijkt me wel lache* laatste aanpassing 23 mei 2005 13:30

beter laten ze ditkeer werkelijk ALLES gewoon toe.
dingen weigeren om domme vooroordelen zou juist een teken van discriminatie zijn en zeker op zo'n feestje...
als je echt zo'n racist of whatever zou zijn, kom je toch lekker niet.
Waarschuw beheerder
wtf waar slaat dat nouw weer op lonsdale weigeren als je zow over lonsdale praat weet je er dus geen ene **************** van ga maar is goed uit zoekke wat t is tis er zo naar gemaakt ik weet ni maarja ik kom wel lekker in me fret slet en me niks

Waarschuw beheerder
heb zo,n gevoel dat het een gigantisch kinderfeestje gaat worden ,,,,,,dus word het fijn vechtsebanen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kheb zo'n raar voorgevoel dat er genoeg gasten met kisten en geruite blousjes rondlopen
Waarschuw beheerder
nouw ik weet nog ni of me kiste of nikes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
zucht...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik gewoon lekker NIET ga :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Als iedereen nou gewoon lekker kisten met witte veters, een blauwe geruite blouse, een roodwitblauwe bretels en een opgerolde spijkerbroek aandoet, krijgt t feest gelijk een gepast sfeertje :jaja:

Waarschuw beheerder
Agja tis ieder voor zich he wattie aandoet...:YES:

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van al dat londsdale en kistengedoe maar stoor me er verder niet aan...

Vindt ook gewoon jammer dat mensen denken dat ze alleen naar hardcore feesten kunnen en erbij horen als ze net als de rest van de kudde grotendeels in Londsdale ofzo lopen...
Hardcore is toch vooral denk een gevoel waar je je bij thuisvoelt of niet of je nou op kisten loopt of op puntschoenen...:yes:

En eigenlijk is het ook te triest voor woorden dat een paar van die kk brakken met het iq van een pinda en grote bek het uberhaupt zover hebben laten komen dat er een feest als dit nodig is om te laten zien dat Londsdale en hardcore nix met racisme te maken heeft...

Maar al met al denk dat dit feest toch een hoop van die meeloperige Londsdale-houthakkertjes van de Hitlerjugend zal aantrekken maja wat doe je eraan??

Ik heb er iig veel zin in de line up is super en de boodschap die het feest uitdraagt ook dus moge het maar een kneiter van een feest worden :YES::bounce:

*amen*

XXL
Lekker boeiuh wat je aantrekt !!!!!

Als ze maar niet gaan POGOën !!!!

Want weet zeker dat er veel Wazi-Hunters rondlopen ... :P

A.N.B. (Amsterdam Nergens Bang !!!!)
laatste aanpassing
Ach ja ...
De ene is voor Ajax ...
En de andere is een Wazi .... :S:S
(foto's bij je eige inbreng van Proud To Be Hardcore- 2 Oktober 2004 .... Wat zou er toch op je ketting staan he ....?? :S:S)

En zo is elk mensen (GOD ZIJ DANK) anders ....
Waarschuw beheerder
jullie weten geen eene zak van lonsdale af het is gewoon een boks merk en is ontworpen door een kleurling dus ik trek lekker me legerbroek aan en me lonsdale polo

Waarschuw beheerder
Iedereen weet dat volges mij hoor alleen een stel iq-loze racistische heikneuters nog niet...:no:

XXL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 18:01:
beter laten ze ditkeer werkelijk ALLES gewoon toe.
dingen weigeren om domme vooroordelen zou juist een teken van discriminatie zijn en zeker op zo'n feestje...
als je echt zo'n racist of whatever zou zijn, kom je toch lekker niet.

uhuh....stond geloof ik zelfs achter op de flyer dat ze vinden dat Lonsdale NIKS met racisme te maken heeft. Lijkt me beetje hypocriet om dan wel de zooi te gaan verbieden :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Lonsdale zou ik sowieso al niet meer aantrekken omdat het verre van orgineel is:nee: liever een mooi recordshirtje ofzo:jaja:

Weten de mensen meteen ook voor welke muziek je staat:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.N.B. Mokum JDB !!! AFCA CBS:devil: op woensdag 1 juni 2005 om 19:10:
Ach ja ...
De ene is voor Ajax ...
En de andere is een Wazi ....
(foto's bij je eige inbreng van Proud To Be Hardcore- 2 Oktober 2004 .... Wat zou er toch op je ketting staan he ....?? )

Tjonge jonge, je maakt eens een grapje over Amsterdam en meneer is op z'n pik getrapt :/

En wat staat er volgensjou dan "op m'n ketting" waardoor ik een "wazi" zou moeten zijm %)

Waarschuw beheerder
Misschien geen wazi, maar vies ben je wel.

Waarschuw beheerder
ik ga in me blote pik naar hc united al dat gezeik over kleding :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 20:01:
Misschien geen wazi, maar vies ben je wel.

Nog zo'n voetbal klootviool :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als mensen in lonsdale willen gaan dan gaan ze daar tog in moete ze allemaal zelf weten....Tog??
Waarschuw beheerder
laat de wazi's maar komen!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heheheheh zo te zien gaan de harde kernen zorgen voor een wazi-vrij hardcore united :P(Y)

XXL
Waarschuw beheerder
juist wel lonsdale :s het gaa tover lonsdale joger di de laaste tijd veel in het nieuws komen als e rnu losndale dragers op het fest komen wilt dat zege da tniet alle lonsdale dragers racisten zijn juist als je geen lonsdale gaat dragen gaat iedereen denken dat lonsdale raciits is :s

kisten das skinheads dus fock off
en breteln ook heeft nix met gabber kledie te maken dus ook weg er mee

maar lonsdale juist welc lees story mss wet je dan wrm ik er voor ben ;)
Waarschuw beheerder
Tja, als ik het goed begrijp ben ik het wel mee eens! Daar kan je laten zien dat het niet altijd met racisme te maken heeft, toch?

Kaartje binnen, dus knallen doen we zeker weer!

Waarschuw beheerder
iedereen draagt maar lekker wat hij/zij wil.
Waarschuw beheerder
mohamed ali en mike tyson hebben gevochten onder lonsdale,er hangen foto's in onze club.
Waarschuw beheerder
als je lonsdale nie aandoet op HU dan houd je het negatief stigma juist in ere en dat was vlgs mij niet helemaal de bedoeling van HU. Ook met lonsdale kun je respect voor je medemens hebben, heeft nix met je kledingmerk te maken. Kleding is kleding het gaat erom wat er uit je mond komt niet wat er rond je kont hangt

Waarschuw beheerder
vroeger waren Australian en Cavello HET gabber merk maar nu zijn DE merken vooral Lonsdale Hooligan,Pit Bull. Al deze merken hebben absoluut niets met racisme te maken maar het zijn nu eenmaal de merken die door gabbers gedragen worden. Echte Gabbers zijn TEGEN racisme.
Waarschuw beheerder
ik vind dat je gewoon lonsdale aan mag

Waarschuw beheerder
2 Child of hardcore:

Dat mooie profielplaatje van jou over die "gabbermeeting" daar staat een emailadres in: creator_of_terror_88@hotmail.com...

Denk datie 88 naar een voor veel mensen bekende persoon verwijst ofnie pannuhkoek?? "

en dan onder dat plaatjuh zetten proud to be hardcore...

En owja je bent nog maar 16 he?
Wat is de minimumleeftijd om binnen te komen...??
Ja juist,de minimumleeftijd is 17!!!

Dus blijf lekker in Vlaanderen triest kind....:YES:YES:

XXL

Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen, wel een relaxte line-up dat zeker!

Wat wordt er een drama gemaakt over kleren zeg :S! Wat maakt het nou uit wat iedereen aanheeft, je gaat toch naar het feest voor de muziek..
En wat dan nog als iemand niet jouw smaak kleren aanheeft, laat diegene lekker.. het zou een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde aanhad :jaja: :P

Maarjah.. persoonlijk vind ik dat het niet zoveel uitmaakt of er ergens een merk opstaat of niet, als het er maar leuk uitziet en lekker zit! :D
Waarschuw beheerder
als het lekker weer is in mn korte broekie:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat ik lkkr in me korte broek ga jah!! gistere plakte alles van t zweet bij Project!! Enja beursgebouw staat nie bekend om de goeie airco en vorige keer was t ook al plakke van t zweet!! dus lkkr korte broek of t nou warm of koud is buite :P

Ltrs
Waarschuw beheerder
slippertjes zouden het helemaal afmaken he:jaja: Hoewel me dat niet zo verstandig lijkt, denk dat je binnen 5 minuten op je blote loopt dan:vaag:
Waarschuw beheerder
jah en wa denk je van als die bende?? vorige keer zat ik tot me knieën onder de zooi!! mja hoort er allemaal bij!!

Ltrs
Waarschuw beheerder
Met outblast zeker he:x Toen die wc was overstroomd:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 15:54:
Wat maakt het nou uit wat iedereen aanheeft, je gaat toch naar het feest voor de muziek..

Maak dat de mensen maar eens wijs die gabbers en skinheads over 1 kam scheren, dan was dit hele feest niet eens nodig geweest :s
Waarschuw beheerder
nie iedere skin is een nazi je hebt dan ook weeral linkse enzo maaaarja skins horen er gewoon nie op
Waarschuw beheerder
donateur
Mja goed, dat weet jij en dat weet ik maar de rest niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb het gezien :x

Moet je eens tegen een "echte" skinhead zeggen, worden ze pissig joh! 8)
Doe lekker aan wat je wil, lonsdale je aus enz En ik vind het topper dat er zo'n initiatief is. Vooral voor
de gabbers die lonsdale dragen omdat ze het mooi vinden zonder bijbedoelingen.

Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz matun
Count me in voor Hardcore united

Hoop dat het net zo bruut wordt als Mindcontroller!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.hardcore-united.com :yes:

Waarschuw beheerder
Doe gwn aan wat je lekker vind zitten...!!Ik ga niet speciaal voor dat feest een lonsdale truitje halen..!! Als het mar geen kutsfeer word..vechten:S..!!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 15:27:
Dat mooie profielplaatje van jou over die "gabbermeeting" daar staat een emailadres in: creator_of_terror_88@hotmail.com...

Uuhuum, misschien wel met het jaar waarin de organisator is geboren. Dus waarschijnlijk is die gast 17 jaar?

Niet meteen foute dingen denken als het niet nodig is he.
Waarschuw beheerder
donateur
ýk zeg ook: alles toelaten
geen vooroodeel
maakt nýet uýt hoe je eruýt zýet of wat je aan hebt (of wat je nýet aan hebt)
dan wordt het een mooý feestje
Waarschuw beheerder
donateur
Je i is kapot :/
Waarschuw beheerder
weetje ik vind het eigenlijk allemaal onzin iedereen draagt wat hij of zij mooi vind en lekker vind zitten er zuillen mensen rondlopen met racistische ged88 in dezelfde kleding als de mensen die dat neit hebben ik vind het ook grote onzin dat ze in de krant van die verhalen hebben over "Lonsdale jongeren" echt sneu waar dit naar toe gaat allemaal mensen zijn bevoorrecht en dat is jammer ik ben mezelf en wie dat niet aanstaat luistert niet naar me of kijkt de andere kant maar op ik ben het een beetje zat allemaal!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik trek iets aan waar ik me prettig in voelt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mliesje op dinsdag 14 juni 2005 om 16:47:
weetje ik vind het eigenlijk allemaal onzin iedereen draagt wat hij of zij mooi vind en lekker vind zitten er zuillen mensen rondlopen met racistische ged88 in dezelfde kleding als de mensen die dat neit hebben ik vind het ook grote onzin dat ze in de krant van die verhalen hebben over "Lonsdale jongeren" echt sneu waar dit naar toe gaat allemaal mensen zijn bevoorrecht en dat is jammer ik ben mezelf en wie dat niet aanstaat luistert niet naar me of kijkt de andere kant maar op ik ben het een beetje zat allemaal!!!!

Mee eens. Ik blijf het daarom ook gewoon dragen. Mij interesseert het geen zak wat men van me denkt! Moeten ze maar eens een gesprekje aangaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 14 juni 2005 om 18:10:
Mee eens. Ik blijf het daarom ook gewoon dragen. Mij interesseert het geen zak wat men van me denkt! Moeten ze maar eens een gesprekje aangaan.

precies :yes:

Waarschuw beheerder
laat iedereen maar lekker aandoen wat ie zelf wil...
als je echt een wazi bent ga je ook niet naar zo`n feest toe als dit...
Waarschuw beheerder
Gwoon klere aan waarin je lkkr ken hakkuh!!
Waarschuw beheerder
GEEN kledingregels ....(Y)
op nightmare outdoor waren ook geen kledingregels..alles kon en mog....
en (naar mijn) mening is het feest toch zeer rustig verlope........
dus laaat iedereen aandoen wat die wilt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *bastard046* op woensdag 15 juni 2005 om 23:32:
GEEN kledingregels ....
op nightmare outdoor waren ook geen kledingregels..alles kon en mog....
en (naar mijn) mening is het feest toch zeer rustig verlope........
dus laaat iedereen aandoen wat die wilt

Mee eens. Geen vooroordelen!
Waarschuw beheerder
donateur
Laat de security maar gewoon eens hun werk doen, die kunnen de relschoppers makkelijk onderscheiden van de party-people ondanks wat voor kleding ze aanhebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 16 juni 2005 om 13:09:
Laat de security maar gewoon eens hun werk doen, die kunnen de relschoppers makkelijk onderscheiden van de party-people ondanks wat voor kleding ze aanhebben.

Lijkt me ook wel anders wil ik ze wel assisteren ik heb er ook wel een neus voor!
Waarschuw beheerder
Lonsdale :)
Om als goed voorbeeld door te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elpaazj op donderdag 16 juni 2005 om 13:27:
Lonsdale

Dit is dus een party die word gegeven om alle negatieve publiciteit rondom Lonsdale/Hardcore te verbeteren, en dan zal je juist dat gaan verbieden %)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elpaazj op donderdag 16 juni 2005 om 13:27:
Lonsdale

Vette onzin.

Idd Santanica.

Daar is niets mis mee.
Waarschuw beheerder
t komt allemaal wel goed, doe aan waar je zelf voor staat zonder er racistische ideeen over te hebbe. racisten maken onze wereld kapot....

verbieden helpt sowieso niet, iedereen vrij laten in hun keuze.
Waarschuw beheerder
donateur
Aussie uber alles! B) :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:36:
laat iedereen maar lekker aandoen wat ie zelf wil...
als je echt een wazi bent ga je ook niet naar zo`n feest toe als dit...

Waarschuw beheerder
onderwerp gaat eigenlijk nergens over als je naam van feest leest
Ongeacht de kleding of wat dan ook HARDCORE UNITED
HARDCORE DAAR GA JE VOOR en dan moet je zelf daar ook niet gaan liggen zeiken van lonsdale hier of daar kisten of wat dan ook.
Feest staat ook ergens voor en daar ga jezelf ook voor een beetje toch ?

Waarschuw beheerder
bahbah

laat de mensen toch dragen wat ze zelf willen
als 't JOU niet aanstaat kijk je er toch langs!!:frusty:
Waarschuw beheerder
lonsdale SUCKS big-time
was 5 jaar geleden leuk toen bijna niemand
het aan had en nu denken veel beginnende feest gangers
dat ze er nie bij horen als ze geen lonsdale dragen
meelopende STAKKERS....

Waarschuw beheerder
donateur
lonsdale trui rwb polo eronder ( Liefst Pitbull )
blauwe strakke spijkerbroek met uiteraard opgerolde pijpen en kistjes met witte veters ..

:s

Waarschuw beheerder
gewoon aan trekken wat je zelf wilt
k draag ook lkkr mijn kissies en mijn lonsdale polotjuhs dus boeiend
!!!!!!!!!

me ouders zegge altijd kijk niej na wat een ander draagt nou en k luister ook niej na andere dus doe me eige zin!!!!

K heb zin in MOH H4L en Hardcore united
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan naakt...
Waarschuw beheerder
lonsdale SUCKS big-time
meelopende STAKKERS....

Waarschuw beheerder
Jeuj HC United wordt zeker een zwaar vet feessie!
Heb eindelijk mn kaartjuh binne..
Zaterdag gekrege omdak 18 werd! Zwaar relaxed!
Nou nog 5 daagjuhs w88.. :D
Heb er egt zin in!! xX Laura (K)

Er hoeft geen kleding-thema te zijn, iedereen trekt lekker aan waar ie zich het fijnst in voelt, of dat nou Lonsdale, een Aussie, een Cavello of iets anders is!

Schijt aan: Gewoon HAKKUH&STAMPUH daar en dan komt alles goed :D JEUJ!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vin Griffel op vrijdag 17 juni 2005 om 16:48:

Ik had 7jaar geleden voor het eerst van mn moeder een Lonsdale trui gehad...
Toen was het idd nog uniek als je erin liep, maar nu :nee:

Waarschuw beheerder
Ben het absoluut niet met jullie eens.
een jaar of 4/5 geledenwas het 10x erger met lonsdale en skinheads op feesten. Vindt het juist steeds beter gaan
weer op feesten. Je ziet het nu steeds minder.
Helaas alleen heeft de media er tegenwoordig meer interresse voor. En wordt dit feest georganiseerd omdat
er een paar wazi's van een jaar of 15 op tv gaan vertellen
dat ze gabber zijn..
Verder vindt ik t echt niet interresant wat iemand aantrekt
zolang er maar een goeie sfeer hangt toch?
Waarschuw beheerder
ah gewoon plastic zak aan doen,komt ut allemaal wel goed 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 18:55:
lonsdale en skinheads

Jammer dat dit weer in een zin moet worden genoemd.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 18:55:
Verder vindt ik t echt niet interresant wat iemand aantrekt
zolang er maar een goeie sfeer hangt toch?

Daar ben ik het wel mee eens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn wel de mensen die de laatste uurtjes nog staan te hakken :jaja:

Waarschuw beheerder
nou ik trek gewoon men zwart/wit geruite rok aan men party rok en men lonsdale polo want die zit kei fijn en een spagetieband truitje er onder en dan maar gaan met die banaan en ik heb schijt een die vooroordele
ik ben me zelf en da is goed zat als andere ut nie acceptere dan schijt laatje me maar met rust ;) iedereen veel plezier op Hardcore United;)

Waarschuw beheerder
nou ik trek gewoon men zwart/wit geruite rok aan men party rok en men lonsdale polo want die zit kei fijn en een spagetieband truitje er onder en dan maar gaan met die banaan en ik heb schijt een die vooroordele

lekkerwijfff :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik doe mn teenslippers aan .. mag dat? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Verder vindt ik t echt niet interresant wat iemand aantrekt zolang er maar een goeie sfeer hangt toch?

[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]

Maar iedereen met aus/maxies is wel vet!!!!
Waarschuw beheerder
Aus (misschien wel weer te warm,maar ach :p ) witte broek
maxi`s :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 00:48:
dat zijn wel de mensen die de laatste uurtjes nog staan te hakken

uiteraard.. B) :p
Waarschuw beheerder
Airplain tickets & Party tickets i've in Hand :-p

bye ;-)

Waarschuw beheerder
wat een zielige figuren hier :S
ligge ze weer wat te zeiken over een kleding merk:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je bent er toch om er een leuk nacht van te maken niet naar ander mans kleren te kijken?

Waarschuw beheerder
precies
Waarschuw beheerder
donateur
Zou een beetje krom zijn als ze lonsdale gaan verbieden he:S
verbieden: kisten zoiezo :yes: hoort niet op dit feest thuis.

Waarschuw beheerder
kisten zoiezo

Wie loopt daar tegenwoordig nog op dan? :x
Waarschuw beheerder
donateur
Wie loopt daar tegenwoordig nog op dan?

ikke niet iig, nooit gehad trouwes ook :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op donderdag 23 juni 2005 om 00:07:
ikke niet iig, nooit gehad trouwes ook

Dat is je geraden ook :[ !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is je geraden ook :[ !

(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op donderdag 23 juni 2005 om 00:00:
verbieden: kisten zoiezo hoort niet op dit feest thuis.

boeie, mijn part loopt iedereen op slippers
Waarschuw beheerder
verbieden: kisten zoiezo hoort niet op dit feest thuis.

zeker weten, het lijkt wel alsof ze allemaal water in de kelder hebben staan! trekt op niks!
Waarschuw beheerder
donateur
Kisten vind ik ook niet zo fantasitisch. Ik kom ook altijd in men nikies, spijkerbroekje en een Lonsdale polotje. redelijk netjes toch?

Maar als mensen wel kisten willen, laat ze dan toch. Iedereen mag van mij weten wat hij of zij aan doet hoor. Ik heb met niemand problemen zolang het maar gezellig is.
Waarschuw beheerder
hgehe dat wordt een volle bak wazi's

Waarschuw beheerder
verbieden: kisten zoiezo :yes: hoort niet op dit feest thuis.

wat een onzin zeg. liever als nikies want dan zijn mn tenen blauw aant end van de avond
Waarschuw beheerder
ik vind egt alles lonsdale kleding zegt niet en als je racist wazi of van die andere fuck bent dan zit dat van binne dus het heeft niks met je kleding te maken en mijn standpunt ja ik draag lonsdale ben ook eerlijk dat het gewoon meeloop gedrag was of kudde gedrag maar nu draag ik het op het is geweest de tijd is weer over en lat die media ma zijke dat intreseert mij tog niks ;):D

Waarschuw beheerder
Word moeilijk ja..
Lonsdale mag wel, en kisten ja ik weet niet hoor
:P
Waarschuw beheerder
ik doen een rokje aan en een truitje van gaas ( nee geen kippegaas ) denk ik , zo min mogelijk iig :D

en natuurlijk mn nikies dat hakt het lekkerst en de minste kans om op mn smoel te gaan (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat:p
Waarschuw beheerder
jammer

kan wel iets maken van kippengaas hoor (Y) geen probleem maar dat zit niet zo lekker :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:38:
nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat

pfff, typ normaal of sterf :[ !
Waarschuw beheerder
go joyce go joyce (Y)

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:38:
nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat

In groep 6 blijven hangen of zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 16:17:
In groep 6 blijven hangen of zo?

nou in groep 6 kon ik al beter schrijven dan dit :s
Waarschuw beheerder
donateur
Korte aus broek :yes:
Met een t-shirt en nikes :)

Denk dat het dit word, als het droog is als ik vertrek ;), voor zondag geeft hij namelijk veel zon aan en in het beursgebouw is het toch kei heet ...
Waarschuw beheerder
go joyce go joyce

dank je ;P ,maar je zal die andere die onder mij staat wel bedoelen :D

Waarschuw beheerder
het maakt niet uit wat je aan doet als je maar voor 1 belangrijk ding komt en dat is hardcore
als je komt om te zieken niet komen !!!
groetjes

Waarschuw beheerder
I.i.g. zo weinig mogelijk..kleding wat een beetje "ademt"

maar ik heb nog geen flauw idee wat..

Rokje zou ik het liefste aan doen maar dan, moet ik al me rommel weer bij ene dumpen, van peuken tot beurs en penningen etc.. en stel dat ik die persoon dan weer kwijt raak :S

Dus ik heb nog geen faluw idee :(
Waarschuw beheerder
broek, polo en nikes....genoeg:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:16:
I.i.g. zo weinig mogelijk..kleding wat een beetje "ademt"

maar ik heb nog geen flauw idee wat..

bikini ademt best goed O:)
Waarschuw beheerder
Pfff ben weer eens wat laat met beslissen
of ik nu wel of niet ga:O
Weet iemand of er kaartjes aan de deur
worden verkocht8)
Waarschuw beheerder
ik denk het wel, het is nog niet uitverkocht.
Waarschuw beheerder
tjah..aan denken heb ik nix:O
sta ik daar strx in eindhoven zonder kaartje..
is ook weer niet de bedoeling:(
beter verkopen ze maar mooi aan de deur:jaja:
Waarschuw beheerder
bel ze even op ;)
Waarschuw beheerder
Je kan toch nog gewoon een kaartje in de winkel gaan halen?

Waarschuw beheerder
i kga gewoon in lonsdale..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik trek gewoon mn lonsdale polo aan met spijkerbroek en uiteraard mn nikeys!!!! ;)
Waarschuw beheerder

er moet helemaal nix :[
Waarschuw beheerder
Ik ga in me korte broek, dodelijk warm altijd daar!
Maar heb er zin in word echt gek denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheWhiteraver op zaterdag 25 juni 2005 om 17:41:
Ik ga in me korte broek, dodelijk warm altijd daar!

Ben dus niet de enige :D[

Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op zaterdag 25 juni 2005 om 17:06:
er moet helemaal nix

Er moet niks nee dat klopt ;)
Dat moeten vind ik ook z :/ , je bepaalt het toch zelf ;)

Maar je moet niet meelopen met je skinhead outfit omdat dat stoer is end antegen piet zeggen die geen lonsdale aan heeft "hey piet, ben je wel een gabber want je hebt geen lonsdale aan"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe ja toch Ray :d Doe ik normaal nooit maar vind het voor dit feest wel een goed idee :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheWhiteraver op zaterdag 25 juni 2005 om 18:28:
Doe ik normaal nooit maar vind het voor dit feest wel een goed idee

Hier hetzelfde, maar het ligt wel aan het weer als ik hier vertrek ;)
Als het te fris is wordt het toch een lange broek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op zaterdag 25 juni 2005 om 17:06:
er moet helemaal nix

Mee eens.

Met Ray ben ik het ook eens. Laat iedereen zichzelf aankleden zoals hij/zij dat wil. Als iemand in een Australian wil lopen; O.K. Als iemand in lonsdale wil lopen O.K.

Laat iedereen in zen waarde dan word het gezellig!

Waarschuw beheerder
Spijkerbroek, kort topje erboven en natuurlijk mn maxies :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:50:
Spijkerbroek, kort topje erboven en natuurlijk mn maxies

:9 (Y) Goede keus :D Maxies :$
Waarschuw beheerder
Spijkerbroek bikinitopje en me maxies en petje op natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
kniebroek + shirt van rob gee & maxkes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had Epileptik t-shirt, spijkerbroek en maxies aan. :D