Betreft: | evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 00:48:dat zijn wel de mensen die de laatste uurtjes nog staan te hakken
uiteraard..
Kisten vind ik ook niet zo fantasitisch. Ik kom ook altijd in men nikies, spijkerbroekje en een Lonsdale polotje. redelijk netjes toch?
Maar als mensen wel kisten willen, laat ze dan toch. Iedereen mag van mij weten wat hij of zij aan doet hoor. Ik heb met niemand problemen zolang het maar gezellig is.
Maar als mensen wel kisten willen, laat ze dan toch. Iedereen mag van mij weten wat hij of zij aan doet hoor. Ik heb met niemand problemen zolang het maar gezellig is.
ik vind egt alles lonsdale kleding zegt niet en als je racist wazi of van die andere fuck bent dan zit dat van binne dus het heeft niks met je kleding te maken en mijn standpunt ja ik draag lonsdale ben ook eerlijk dat het gewoon meeloop gedrag was of kudde gedrag maar nu draag ik het op het is geweest de tijd is weer over en lat die media ma zijke dat intreseert mij tog niks
nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:38:nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat
pfff, typ normaal of sterf !
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:38:nou ik heb wel lonsdale maar da heb ik ok maar gekregen en wa bout mij nou van wat ze er van zegge kiste zeike ze ook op en als ze klaar zijn met zeike op lonsdale vinde ze wel wa anders dusz en men aus is een beetje warm en ben nie van plan uit men kleren te drijven van ut zweet dus wordt ut een rok met een lonsdale polo zo wat
In groep 6 blijven hangen of zo?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 16:17:In groep 6 blijven hangen of zo?
nou in groep 6 kon ik al beter schrijven dan dit
Ik trek gewoon mn lonsdale polo aan met spijkerbroek en uiteraard mn nikeys!!!!
Uitspraak van TheWhiteraver op zaterdag 25 juni 2005 om 17:41:Ik ga in me korte broek, dodelijk warm altijd daar!
Ben dus niet de enige [
er moet helemaal nix
Er moet niks nee dat klopt
Dat moeten vind ik ook z , je bepaalt het toch zelf
Maar je moet niet meelopen met je skinhead outfit omdat dat stoer is end antegen piet zeggen die geen lonsdale aan heeft "hey piet, ben je wel een gabber want je hebt geen lonsdale aan"
laatste aanpassing
Uitspraak van TheWhiteraver op zaterdag 25 juni 2005 om 18:28:Doe ik normaal nooit maar vind het voor dit feest wel een goed idee
Hier hetzelfde, maar het ligt wel aan het weer als ik hier vertrek
Als het te fris is wordt het toch een lange broek
er moet helemaal nix
Mee eens.
Met Ray ben ik het ook eens. Laat iedereen zichzelf aankleden zoals hij/zij dat wil. Als iemand in een Australian wil lopen; O.K. Als iemand in lonsdale wil lopen O.K.
Laat iedereen in zen waarde dan word het gezellig!