Partyflock

Forumonderwerp · 767886
2 volgers · 7212x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore United 25Juni, hartstikke goed initiatief natuurlijk om te laten zien dan Hardcore niets met rascisme heeft te maken!

Alleen vraag ik me af...
Hoe zullen ze omgaan met de dresscode?

Lonsdale?
Kisten?
Bretels?

Wat moeten ze toestaan en wat moet er verboden worden?
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Nu iedereen kan zeggen je MOET dit of je MOET dat,
wat inderdaad niet erg nuchter is, of je nu wazi bent of niet. Je moet inderdaad andere mensen niets opdringen.

Maar het is wel zo dat die Lonsdale, Hooligan, Pit Bull en die kisten en dat ge-Pogo door de rechtse rakkers in de hardcorescene zijn gebracht dus als je jezelf dan zo kleedt en je wordt met "nazi" geassocieerd dan moet je der zelf niet van verschieten he.

En het geeft wel een relaxter beeld als iedereen in een aus of een cavello rondloopt en daarbij nog wat label t-shirts enzo in plaats van dat ze allemaal rondlopen in een uit de Punk-scene gekopieerde look, of niet dan?

Er zijn zelfs veel moderne gabbers (lonsdalers etc) die bv de oude Hardcore schijtmuziek vinden en niet meer de oude stijl kunnen Hakkûh dus kun je die houthakkers enzo dan eigelijk nog wel gabber noemen, stel ik me dan de vraag??

En dat heeft niks met leeftijd te maken want veel mensen zeggen altijd "pubers" enzo, wel ik ben een puber maar ik ben mss al langer gabber dan sommige "moderne" gabbers van 18 jaar enzo ik loop tenminste altijd op feestjes rond te paraderen met die ouwe, versleten thunderdome t-shirtjes of andere hardcore kledij :p terwijl je die gasten met truitjes van 'welkom in vlaanderen'of 'acab' ziet rondlopen.

Cheers:bier,
davy.
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
Waarschuw beheerder
ben ik het wel mee eens

ik heb alleen geen aus ofzow :S

ik zie wel wat ik aantrek ;)
Waarschuw beheerder
Ik kom in Aus en Lonsdale ;) Maarjah je zegt wel dat de rechtse rakkers dat erin hebben gebracht maarjah kunne we dan helemaal niks doen wat "rechtse rakkers" ook doen?? ogja ik snap wel wat je bedoeld maarjah tijden veranderen nou eenmaal!! kleding ook... mja

Laters
Waarschuw beheerder
tsjah je moet wel beetje met de tijd mee gaan he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Begin bijna spontaan zin te krijgen om te gaan en dan in een Burka te komen.
Waarschuw beheerder
ik ga gwoon in me blote kont
Waarschuw beheerder
oei sexy hoor zullen de meiden leuk vinden :P
Waarschuw beheerder
in een Burka te komen

Ja das wel een uitstekend voorbeeld van met de tijd meegaan ja!

Je ziet niet anders hiero tegenwoordig:S
Waarschuw beheerder
Heel het land gaat naar de klote..maaja..das een ander onderwerp daar hoeven we het in dit topic niet over te hebben:P
Waarschuw beheerder
Begin bijna spontaan zin te krijgen om te gaan en dan in een Burka te komen.

nee, worden we meteen bestempeld als 'Burka-jongeren' :X
Waarschuw beheerder
hahahahahhahha :P dat vind ik wel een goeie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op vrijdag 6 mei 2005 om 13:01:
Maar het is wel zo dat die Lonsdale, Hooligan, Pit Bull en die kisten en dat ge-Pogo door de rechtse rakkers in de hardcorescene zijn gebracht dus als je jezelf dan zo kleedt en je wordt met "nazi" geassocieerd dan moet je der zelf niet van verschieten he.

Dus als er een hiphopper een vrouwtje berooft dan moeten de rest van de hiphoppers er zich niks van aantrekken dat hun ook voor crimineel worden aangezien?
En het geeft wel een relaxter beeld als iedereen in een aus of een cavello rondloopt en daarbij nog wat label t-shirts enzo in plaats van dat ze allemaal rondlopen in een uit de Punk-scene gekopieerde look, of niet dan?

Nee, een Aus of Cavello aandoen omdat je dat op Thunderdome dvdjes heb gezien, dat is natuurlijk geen kopieren?
Er zijn zelfs veel moderne gabbers (lonsdalers etc) die bv de oude Hardcore schijtmuziek vinden en niet meer de oude stijl kunnen Hakkûh dus kun je die houthakkers enzo dan eigelijk nog wel gabber noemen, stel ik me dan de vraag??

Ik vind dit meer een "ik luister naar oude hardcore dus ik ben een echte gabber" opmerking.
Ik ga ook al een aantal jaartjes naar feesten, maar omdat ik niet meer in een Aus loop en niet meer sta te hakken ben ik minder "gabber" volgens jou...

Ik weet echt niet uit welk boekje deze onzin hebt maar ik vind het echt dikke onzin (N)
Waarschuw beheerder
Idd!! jonge ik heb altijd meegekregen dat het niet uitmaakt hoe een gabber eruit ziet!! oftie nou met dure of hele goedkope kleren loopt, aus of lonsdale of wat dan ook, het maakt niet uit het gaat er gewoon om wat je vanbinne bent!! ik ken genoeg mensen die in lonsdale lopen ofzo maar die zeker geen gabber zijn en ook zeker niet rasictisch zijn!! maarjah iedereen heeft zo z'n eige denken!! je kan wel zegge je bent 17 je weet er niks van je hebt nik meegemaakt maarjah ik heb wel vrienden van de leeftijd tusse de 20 en 25 waar ik genoeg van meekrijg dusja ga mij nie vertelle wat het verschil is tusse toen en nu!! maar ik ga nu slape want moet er over 3 uur weer uit om voor 3 weke naar duitsland te gaan om daar stage te lope!! ik zou zegge discusieer lekker verder!!

Laters
Waarschuw beheerder
werkse ;)
Waarschuw beheerder
niets beters te doen dan over al dat gezeik te uwehoeren laat mensen voor wat ze zijn BOEIEND
of sterf gewoon lekker allemaal hoeven we ons ook niet meer aan die wazi's te ergeren............ en alle andere problemen waar een mensen leven mee te maken krijgt....:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimmeke op zondag 8 mei 2005 om 04:39:
waar ik genoeg van meekrijg dusja ga mij nie vertelle wat het verschil is tusse toen en nu!!

Noem er maar 1 SAAMHORIGHEID!
De rest zal ik maar niet over beginnen, want dat snap je toch niet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen ruzie maken :P

we moeten nog zamen feesten hoor :jaja: :P
Waarschuw beheerder
anders komt daar iedereen het gassie zoeken waarmee hij ruzie heeft :P

zal gezelig zweertje worden daar :S:S:P

gewoon lekker hakken en feesten :jaja:

en als je iets leuks of zinnigs te melden hebt dan gezelig iets typpe in het forum :jaja:

en zoek je ruzie ga dan iemand anders vervelen....:P
Waarschuw beheerder
Je gaat toch naar feetsen om los te gaan ieder op zijn eigen manier

Maar ik hoop dat ut wel gezellig word :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tuuuuuuuuurlijk wordt het gezellig :yes:

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Deaz is weer terug uit Engeland! Was wel eem lekker maar dat ter zijde.

We gaan er een mooi feestje van bouwen. Ongeacht wat voor kledij. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 12:33:
We gaan er een mooi feestje van bouwen. Ongeacht wat voor kledij.

dat is iets wat zeker is :jaja:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Je zou natuurlijk je houthakkers tenue aan kunnen trekken. En zo er voor zorgen dat die kleren eens worden geassocieerd met het goede(anti racisme).

Maar je zou ook gewoon eens niet de meeloper uit kunnen hangen en je eens kleden in je eigen stijl! ;)

Waarschuw beheerder
Ja ik vind allebij wel wat hebben.
Lonsdale enzo zeker wel toestaan.
En misschien wel iedereen kisten en witte veters.
Aan de andere kant het betekend wel wat dat soort dingen, en ja dat hoort niet echt bij United Hardcore Against rasicm & faascism/hate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 18:45:
En misschien wel iedereen kisten en witte veters.

nee :S gewoon me nikes :jaja: :P
iedereen met witte veters in ze kisten moeten gewoon lekker voor de trein springen want dan ben je het toch niet waard om te leven

Waarschuw beheerder
Zit zeker wat in moes zal je vriend maar wezen!!!!
Maar ik doelde meer op dat mensen die daar komen die wel de bekende blokjes blouse aan hebben met opgerolde broekspijpen e.d. vast niet racistisch zullen zijn.
En daarmee dan aan zouden tonen dat niet iedereen die lonsdale draagt of de kleding draagt op de manier van een skin racistisch is.

Persoonlijk ga ik ook liever voor sportschoenen enzo.
Waarschuw beheerder
Woei ik heb er zin in!!!! Lekker hakkuh daar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op maandag 9 mei 2005 om 20:01:
iedereen met witte veters in ze kisten moeten gewoon lekker voor de trein springen want dan ben je het toch niet waard om te leven

Overdrijven is ook een vak %)
Waarschuw beheerder
er komen vast wel mensen die niet van buitenlanders houden

die komen gewoon voor de muziek

maarjah wat wil je met zn line-up :jaja:
donateur
Uitspraak van KevV op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
er komen vast wel mensen die niet van buitenlanders houden

die komen gewoon voor de muziek

En die mensen moeten we dan even gezamelijk buiten schoppen! Dat het hele idee achter dit evenement toch duidelijk wordt gemaakt ;)

Waarschuw beheerder
Er zit wel een groot verschil tussen racisme en niet van buitenlanders houden!
Ik houd niet van buitenlanders maar heb toch een goede vriend die niet nederlands is. Eerder zelfs een moluks vriendinnetje gehad.

Waarschuw beheerder
Toch niet Thom-ass.

Er zijn grote groepen allochtonen die ik niet mag.
Maar net zo als bij Nederlanders heb je er goede en slechte bij zitten. En ik zal zeker niet racistisch zijn door iemand op zijn huidskleur te beoordelen. Alleen mag ik meestal die mensen niet zo.
Maar zal het aaltijd eerst bekijken wat voor persoon het is.
laatste aanpassing
donateur
Dus bij de ene bevolkingsgroep wil je wel generaliseren, terwijl je dat bij de andere niet doet? :S

Inconsequentie zie ik ook als jezelf tegen praten ;)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs Paul Elstak weet niet wat men aan moet trekken :9

Waarschuw beheerder
Nouw Thom-ass er zit wel degelijk verschil in de bevolkingsgroepen. Fransen vind ik over het algemeen ook geen aardige mensen. Zo bedoel ik het meer. Het ligt een beetje aan welke groep. Maar dan nog zou ik een fransman altijd een kans gunnen zonder vooraf te denken die mag ik toch niet.

Snap je een beetje wat ik bedoel?
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:42:
Fransen vind ik over het algemeen ook geen aardige mensen

Dit is ook een vorm van racisme.. ofja.. Natie-isme ;) Ook niet erg tolerant! :P

Waarschuw beheerder
IK ben toch van mening dat dat zeker niet racistisch is.
Ik ben zeker wel nationalistisch ingesteld. dat dan weer wel.
Waarschuw beheerder
ik mag ook niet alle buitenlanders maar racist ?? nee

net zo als de nederlanders...

je hebt goeie en je hebt slechte

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
ik kan niet zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn

maar zeker ook niet dat alle nederlanders goed zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale verbod enzo hetzelfde als pandemonium :respect:
Opzouten met dat meeloop tuig...

Waarschuw beheerder
Klinkt logisch Ray_NL
Maar toch is dat niet helemaal zo.
Als nu niemand in lonsdale loopt zal er gedacht worden. Zie je wel dit zijn andere mensen als op de andere hardcore feesten. Kortom dat zijn wel racisten.
Als mensen wel in lonsdale e.d. lopen zullen ze misschien denken. He tegen racisme maar toch lonsdale aan. Misschien is het dan niet zo racistisch als gedacht werd.

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt logisch Ray_NL
Maar toch is dat niet helemaal zo.
Als nu niemand in lonsdale loopt zal er gedacht worden. Zie je wel dit zijn andere mensen als op de andere hardcore feesten. Kortom dat zijn wel racisten.
Als mensen wel in lonsdale e.d. lopen zullen ze misschien denken. He tegen racisme maar toch lonsdale aan. Misschien is het dan niet zo racistisch als gedacht werd.

Naja in princiepe was ik kort door de bocht.
Maar goed ik ben niet zo zeer tegen lonsdale, het gaat meer om de combinatie.
Kisten verbod zou op zijn plaats zijn :yes:
Lonsdale en nikes ziet er voor mij heel wat anders uit als lonsdale met kisten.
Als ik lonsdale draag valt het haast niet op maar als je die figuren met kisten ziet dan valt het lonsdale toch wel wat meer op.