Partyflock

Forumonderwerp · 754229
Waarschuw beheerder
wanneer noem je iemand een racist en wat vind je van racisten?
Waarschuw beheerder
5 maart 2005 22:01
ROETMOP

:vaag: :vaag: wat heb je toch een rare klootzakken zeg die zoiets naar iemand op gaan sturen.en dat zou trouwens wel het laatste ( lees : zeer zeker niet ) wat ik aan Silintje zou sturen.SUKKEL (n)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
naja als racisten lekker kortzichtig willen zijn dan moeten ze dat zelf weten zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen...en zoveel echte racisten zijn er echt niet...ik krijg vaak naar me hoofd van van die "racisten" nee maar jij bent een goeie :/ haha kan het nog triester????

Waarschuw beheerder
...ze zien alles zo zwart/wit
Waarschuw beheerder
donateur
Liekje 8 maart 2005 22:01
menigen zijn triest

Dit is ook een mening! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik nu vind van lonsdalers?

:frusty:

Rascisten zijn gewoon mensen die zo'n on-intressant leven hebben dat ze zich maar druk maken om een ander, erg in en in triest dus :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens ook dagelijk te maken met rascisme, blanken die me uitmaken voor kk neger en negers die me uitmaken voor "lonsdaler" bemoei je lekker met je eigen zaken :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is hier in Nederland allemaal zwart - wit. Let er maar eens op in de krant,als er wat in staat over een geweldsdelict bijvoorbeeld,dat de afkomst er METEEN bij word gezet :/ Alsof dat zo belangrijk is ????

Net zoals die moord op Pim Fortyn,mensen begonnen zelfs te praten over : zal het een buitenlander zijn ? terwijl het gewoon een oerhollander was !!

Ik ben zelf een halfbloedje,en ben gewoon hier geboren en opgevoed, mijn moeder die oorspronkelijk uit Indonesië komt,daar zeggen mensen die zei niet eens kent tegen : ga terug naar je eigen land :S mijn moeder woont hier al 40 jaar ..

Laat iedereen nou lekker in hun waarde,en ga niet oordelen over huidskleur,of geloof,op kleding. Daar wordt de wereld ook niet beter op :no:

Waarschuw beheerder
ik haat racisten..ik ben half nederlands half egyptisch..maar ben gewoon hier geboren en woon al mijn hele leven hier...en de buurman vroeger zei altijd tegen mij en mijn broertje 'kut buitenlanders ga naar jullie eigen land!' :@ vind het zo stom dat iemand dat zegt..

Laat iedereen nou lekker in hun waarde,en ga niet oordelen over huidskleur,of geloof,op kleding. Daar wordt de wereld ook niet beter op :no:

helemaal mee eens!! :yes:

Waarschuw beheerder
soms wou ik dat we allemaal blauw waren...

zou een hoop zinloos gezeik en gezeur, ruzies en oorlogen over huidskleur besparen...
Waarschuw beheerder
donateur
ow, dan vinden we wel weer wat anders om over te zeiken...
Iedereen heeft het over rascisme maar discrimineren gebeurt evengoed!
Waarschuw beheerder
shit happens weet je...door de jaren heen heb ik wel geleerd dat je gewoon boven racisme moet staan....pure kortzichtigheid en bekrompenheid is het als je het mij vraagt, besteed er liever ook geen aandacht aan..