Partyflock

Forumonderwerp · 754229
Waarschuw beheerder
wanneer noem je iemand een racist en wat vind je van racisten?
Waarschuw beheerder
neej maar et feit dat lonsdale nu door iedereen als racisten merk gezien wordt is te wijten aan de media.. die heeft et zooitje opgeblazen omdat er paar van die wazi's met lonsdale trui aan lopen en kutzwarten roepen enzow.. die lui weten nie waar ze et over hebben..
je moet geen groeperingen afkeuren maar persoon tot persoon..dan keur je diegene af op wie die is en niet wat voor afkomst, geloof,sexualiteit of wat dan ook..
Waarschuw beheerder
Nee doe ik ook niet. Lonsdale is niet braaf. IK kan er niks aan doen dat Lonsdale in verband wordt gebracht met racisten.
IK heb niet lopen gillen op HC feesten: HOLLAND:S
Ik vind dus dat ik gewoon het recht heb om deze kleren te dragen. Ik draag ze niet omdat ik me dan meer voel ofzo..
Ik draag ze ook niet altijd! Naar school meestal niet. Thuis zit zo'n trui wel lekker:D

Maargoed..:D ik vind het beetje overdreven om te gaan zeggen dat je het dan niet moet dragen als je geen racist bent (daar komt t op neer...)
Waarschuw beheerder
Ik heb aan twee dingen een hekel:

Discriminatie en buitenlanders ;-).

En ik discrimineer nooit maak alleen onderscheid ;-).

Over een paar 100 jaar zijn de mensen allemaal mengelmoesjes.
Waarschuw beheerder
Zijn jullie nu niet aan het discrimineren dan ..?
Jullie keuren mensen af omdat ze Lonsdale dragen, jullie vinden ze allemaal hetzelfde. Dat zeggen racisten ook..:S

Denk daar es over na..:)

Verder vind ik dat NTV helemaal gelijk heeft:yes:
Waarschuw beheerder
(Y) het zal allemaal wel
holland riepen ze vroeger ook al voor dat er zo veel lonsdale liep ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thnx mensen dat jullie et met me eens zijn
Waarschuw beheerder
Over Lonsdale.

Dat merk is nu eenmaal beladen.. onterecht of terecht maar weinig meer uit.

Als je er mee loopt word je met discriminatie geassocieerd. Kan je twee dingen doen:
1. Je draagt het niet meer.
2. Je hebt er schijt aan en draagt het gewoon.

(3. je bent een rascist en gaat provoceren)

Als ik in mijn blotenkont ga lopen over straat dan zullen mensen me ook aankijken. Kan er moeilijk over doen of ik kan iets aantrekken... Waarmee ik wil zeggen:
the choice is yours!
Waarschuw beheerder
VIER verschillende betekenissen, ja

En wat is de meest gangbare betekenis? Als je mensen vraagt om eens wat "mensenrassen" te noemen, dan weten ze feilloos het onderscheid tussen bv Nederlanders, Marokkanen en negers aan te geven. En ja, er zijn hele boeken en discussies volgeschreven over wat "ras" nu is en betekent, maar waar denken we met z'n allen nu echt aan als het woord "racisme" valt?

Dus jij ontkent het bestaan van ondersoortspecifieke afwijkingen en ziektes?

Nee, dat bestaat en is een vaststaand gegeven. Het bestaan ervan zal echter niet afhangen van het type ras dat voortplant. Of een blanke nu met een blanke of een zwarte voortplant, die afwijkigen en ziekten zal je altijd wel treffen.

Tenzij die variatie de vitaliteit van de ondersoort beïnvloedt natuurlijk. "Steriel" is dan misschien wat ruim gesteld, maar de populatie zal evenzo inkrimpen omdat een verminderde vitaliteit op lange termijn altijd fataal is.

Ja kijk, als dat zo zou zijn, dan zullen de racisten vanzelf wel uitsterven. Dan is het probleem toch ook opgelost?

Vandaar natuurlijk dat halfbloedjes in de regel sterker/gezonder zijn

Ik zou zelf niet durven concluderen dat zoiets het gevolg is van voortplanting tussen rassen.

Er is een verschil tussen iets niet uitsluiten en het ook daadwerkelijk doen he?

Aha, zoiets als: "Ik sluit niet uit en ik vind ook dat iedereen van zwarten moet houden, ermee moet slapen en ze in huis moeten nemen. Zolang ik maar niet van ze hoef te houden, met ze hoef te slapen of ze in mijn buurt hoef te hebben." :[

Maar noem het beestje gerust bij zijn/haar naam, want eigenlijk ben je hier gewoon met een heleboel mooie woorden racisme aan t verdedigen he?

Ik verdedig het niet, ik stel enkel dat ik het niet erger vind dan selectie op andere kenmerken.
Waarschuw beheerder
Klopt:) Maarja..vind t gewoon bull shit dat mensen zo moeilijk erover kunnen doen.Het is gewoon kleding..!!!

Thx Destination Death:) ik heb toch altijd gelijk;)
Waarschuw beheerder
ik ben ook een racist,
heb een hekel aan politie, als ik ze zie denk ik aan een ding: doden
maar is ook zou als ik jou moeder en hoer noem(voorbeeld)
is dan ook een vorm discrimineren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat iemand een rasist is die een hekel heeft aan alle buitenlanders.
ze vinde mij ook een rasist maar daar ben ik nie mee eens ik heb een hekel aan een bepaalde groep en nie aan alles wat een andere afkomst heeft.
en met kisten enz is tog gewoon kleding vind ik nergens op slaan dat je dan een hekel hebt aan buitenlanders
Waarschuw beheerder
toch heb ik meestal wel gelijk hoor.. we hebben gewoon same gelijk...goed??:$
Waarschuw beheerder
*Boem* ik lag zomaar op de grond:O:(:P

Sorry ben vaag vandaag:$
Es tut mir leit..:P
mijn frans is nie zo goed vandaag (als het frans is dan :P)
ag jah ik ben iedere dag vaag bezig dus :P
Waarschuw beheerder
het is duits:P whahahaha..:P sukkel:D:$

En er staat: Het spijt me...

Maar kom je me ff oprapen of zelfs DAT niet..??:S
meschien wel meer dan oprapen:$
......maar dat zalk maar nie doen
jah w8t ff ik ga nu lopen ik ben er zo
Waarschuw beheerder
Whehe...mag nie..:P je hebt een vriendin!!:P

Ik zie je nog nie aankome hoor..:S waar blijf je..?
Waarschuw beheerder
ik heb m al open gedaan..:( maar er staat niemand..:(
jah sorry stond voor de verkeerde deur en heb der verkeerde meid weer op de stoel gezet
maar doe die deur maar dicht anders is het koud
Waarschuw beheerder
ik heb net al een lekkere dikke trui aangetrokken. (Lonsdale toevallig:P)

Maar ik vind het wel goed met jou, ik lig hier beetje op de grond te kijken..:S
Waarschuw beheerder
Ex...?wie wat waar?

ken Susteren niet:$ ben niet zo into aardrijkskunde..:$
Waarschuw beheerder
Goh..dat hadk nou echt niet gedacht:O:P
Waarschuw beheerder
Wie is er blond:O Ik niet hoor..:$ ben rood:$:$:$
Waarschuw beheerder
racisten? mja, heb er geen problemen mee, ieder heeft zo zijn mening !! mag toch!?
Waarschuw beheerder
Ja mag zeker:) Maar die eigen mening mag je hier in NL niet uitspreken.Als het negatief is..

2 Destination Death: Meen je da?:$

Waarschuw beheerder
donateur
Als je mensen vraagt om eens wat "mensenrassen" te noemen, dan weten ze feilloos het onderscheid tussen bv Nederlanders, Marokkanen en negers aan te geven.

euh... whoehahahahahahahahaha :D

Nederlanders is geen "ras" hoor... en "Marokkanen" evenmin! :D (en jij hebt t dus nooit over "het menselijk ras"? streeeeeensj!)

Ik verdedig het niet, ik stel enkel dat ik het niet erger vind dan selectie op andere kenmerken.

ho ff.... wie haalt hier nu dingen door elkaar? Racisme is geen selectie op KENMERKEN, racisme is kenmerken TOEKENNEN op basis van vooroordelen.
meschien...als het natuurlijk is
roodharige zijn altijd veel vuuriger in bed
maar HEB een vriendin en die wilk voor geen goud ruilen

Waarschuw beheerder
donateur
maar is ook zou als ik jou moeder en hoer noem(voorbeeld)
is dan ook een vorm discrimineren

Nee, dat is een constatering (als het haar beroep is) of een belediging (als het niet haar beroep is).

Zolang je haar geen dingen ontzegt OMDAT ze hoer is, is t ook geen discriminatie.
Waarschuw beheerder
waar staat dat hardcore angel?? hallooooww trouwns lang niet gezien hier :)
Waarschuw beheerder
Het is 100% natuurlijk..:D
En je kan aan mn vriend vragen of het zo is, maar hij heeft eigenlijk nooit iets te klagen:$:P

Ben een beest in bed;)