Partyflock

Forumonderwerp · 754229
Waarschuw beheerder
wanneer noem je iemand een racist en wat vind je van racisten?

Waarschuw beheerder
t zelfde als jou..
zwaar irritant :gaap:
Waarschuw beheerder
Als diegene een ras enkel om diens ras negatief beoordeeld.
Dwazen, generaliseren is nooit goed.
Waarschuw beheerder
Goede inleiding (Y)

Nodigt echt uit tot een mooie discussie :nee:

Waarschuw beheerder
tijdverspilling en ruimteverspilling!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een domme vraag :Z

Stik in een sneeuwbal :gaap:
Waarschuw beheerder
Racist is altijd een negatief woord.. en dat zal ook zo blijven!

Waarschuw beheerder
er zijn 2 dingen die ik niet kan uitstaan..
negers en racisten

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

alweer???

:frusty:

HEY!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=143]https://partyflock.nl/images/user/USERID/43346/SIZE/large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Racisme is een vrij ingewikkelde vorm van zelfmoord.
Waarschuw beheerder
donateur
wat vind jij van racisten? »

Witte veters :yes:
Die laten ze overal slingeren

Waarschuw beheerder
Whaha dat plaatjuh hierboven :D :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 5 euro :jaja:
Waarschuw beheerder
als je geen racisten hebt, heb je er ook geen tegenhangers van...

dus je hebt ze nodig, om te vergelijken wat goed is en wat niet.

Waarschuw beheerder
gewoon dom :jaja:

Waarschuw beheerder
Leuke nickname heb je, hoe moeten we die interpreteren??? %)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke nickname heb je, hoe moeten we die interpreteren???

Daar zat ik ook al aan te denken ja :/
Waarschuw beheerder
als je iets vind moet je het naar de politie brengen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Lady-Zind 4 maart 2005 19:02
als je iets vind moet je het naar de politie brengen

Waarom?
Ze brengen het ook niet naar mij als hun iets vinden :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik discrimineer alle racisten :)
Waarschuw beheerder
donateur
k vind ze gezellig :S:S:S

Waarschuw beheerder
:gaap: saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Waarschuw beheerder
at zie je de laaste tijd steeds vaker (Wite power ook)
Vind het maar niks :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het sukkels want je schiet er toch niks mee op :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
racisten zijn mensen die groeperingen afkeuren..dat is fout..
als je iemand afkeurt moet je dat doen als persoon en niet als groep..want als je diegene afkeurt als persoon dan keur je diegene niet af om de groep waar ie eventueel bij hoort..maar je keurt em af om wie diegene is..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je een buitenlander uitscheldt zonder reden, dan ben je een racist....

Waarschuw beheerder
als je een buitenlander uitscheldt zonder reden, dan ben je een racist....

Hier beledig je heel wat racisten mee!!! Schelden zonder reden is nog dommer dan een racist.

Waarschuw beheerder
donateur
whitekiller?

ha ha ha

Waarschuw beheerder
donateur
een "whitekiller" is iemand die alleen maar blanken vermoordt... da's idd best wel racistisch :[
Waarschuw beheerder
donateur
Racisten zijn oké B)
Waarschuw beheerder
Racisme is hooguit een keuze van iemand om een bepaalde groep niet te mogen. We maken allemaal van dat soort keuzen, alleen accepteren mensen kennelijk enkel hun eigen keuzen.
Waarschuw beheerder
donateur
Racisme is hooguit een keuze van iemand om een bepaalde groep niet te mogen. We maken allemaal van dat soort keuzen, alleen accepteren mensen kennelijk enkel hun eigen keuzen.

Nee hoor, vaak is echt racisme aangeleerd of door een nare ervaring.
Waarschuw beheerder
Heel veel dingen zijn aangeleerd. Feit is dat de ene keuze wel geaccepteerd wordt en de andere niet. Puur om het idee dat die persoon zijn keuze beter vindt dan de keuze van de vermeende racist.

Waarschuw beheerder
donateur
ja hallo hee... wat is nou erger? leren dat mensen onafhankelijk van hun kleurtje allemaal hetzelfde zijn of leren dat het ene kleurtje beter is dan het andere?

zoals je t nu stelt is iemand die niet aan racisme doet net zo erg als iedere willekeurige racist :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik praat niet over "erger". Ze doen beiden hetzelfde: selecteren en kiezen. Alleen de eigenschap die gebruikt wordt voor de keuze verschilt. Waarom zou het ene erger moeten zijn dan het andere? Dat is ons alleen maar aangepraat. Het resultaat is altijd hetzelfde: je moet bepaalde mensen niet terwijl je met andere mensen wel wilt omgaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Racisten, dat zijn de enige echte 'untermenschen'.

Ze doen beiden hetzelfde: selecteren en kiezen. Alleen de eigenschap die gebruikt wordt voor de keuze verschilt. Waarom zou het ene erger moeten zijn dan het andere?

Mensen van verschillende soorten kunnen zich wel voortplanten. Een Aziaat kan best samen met een Fin een kind verwekken, een Pygmee kan best kinderen krijgen met een Arabier. Racisme gaat dus tegen de natuur in.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar er zit nog een groot verschil met: de mensen negeren omdat je er niet mee om wilt gaan. of die mensen juist gaan irriteren en uit de tent lokken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt bepaald door gedrag, niet door de soort.
Waarschuw beheerder
Mensen van verschillende soorten kunnen zich wel voortplanten. Een Aziaat kan best samen met een Fin een kind verwekken, een Pygmee kan best kinderen krijgen met een Arabier. Racisme gaat dus tegen de natuur in.

Wat is dat nu weer voor vreemde redenering? Dat iets "kan" betekent niet dat je tegen de natuur ingaat als je het niet doet. Dus als iemand niet wil voortplanten met een Arabier is hij tegennatuurlijk bezig? Dat lijkt me niet. Overigens zoekt iemand altijd naar de sterkste genen en het ligt in de natuur om ook daar een selectie te maken.

maar er zit nog een groot verschil met: de mensen negeren omdat je er niet mee om wilt gaan. of die mensen juist gaan irriteren en uit de tent lokken.

Dat verschil is er altijd. Ongeacht waar je op selecteert. Dat maakt het selecteren op zich niet per se goed of fout.
Waarschuw beheerder
Maar dat je alleen met een blanke westerling wilt voortplanten heeft niets met racisme te maken.
Want die hoeft nog niet gelijk alle allochtonen over een kam te scheren.

Waarschuw beheerder
donateur
Dus als iemand niet wil voortplanten met een Arabier is hij tegennatuurlijk bezig?

Yep. Ondersoortvorming is namelijk altijd een tijdelijke aanpassing aan veranderde omstandigheden en op het moment dat die omstandigheden niet meer van belang zijn, moeten de ondersoorten zich weer terugmengen tot een sterkere hoofdsoort, anders krijg je meer en meer ondersoortspecifieke afwijkingen en ziektes.

Overigens zoekt iemand altijd naar de sterkste genen en het ligt in de natuur om ook daar een selectie te maken.

En dat is dan meteen het sterkste argument TEGEN racisme. Maar ik vermoed dat sommigen dat gewoon niet zullen accepteren totdat ze hun eigen "soort" (eigenlijk: ondersoort) door genetische verarming helemaal steriel hebben gekweekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat nu weer voor vreemde redenering? Dat iets "kan" betekent niet dat je tegen de natuur ingaat als je het niet doet. Dus als iemand niet wil voortplanten met een Arabier is hij tegennatuurlijk bezig? Dat lijkt me niet. Overigens zoekt iemand altijd naar de sterkste genen en het ligt in de natuur om ook daar een selectie te maken.

Jij hebt het over keuzes maken en selectie. Het per defenitie uitsluiten van mogelijke voortplantingspartners om je overtuiging is tegennatuurlijk.
Zoeken naar de sterkste genen is een ding, maar die willen niet in hun mogelijkheden beperkt worden.

Katten doen het met elke soort kat, lapjeskat, siamees, enz. Honden doen het met elke soort hond, tackel, bulldog, asbakkenras enz.
Zij maken geen onderscheid in soorten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jawel, want zij kiezen voor de soort "hond"... wat jij hier bedoelt is "ze maken geen onderscheid in ONDERsoorten" ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat vind jij van racisten?

ik vind ze racistisch

Waarschuw beheerder
vraag niet zo naar de bekende weg :frusty:

Waarschuw beheerder
[img width=545 height=556]http://wesley.shacknet.nu/upload/images/18548.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
wat jij hier bedoelt is "ze maken geen onderscheid in ONDERsoorten"

U hebt gelijk. Ras is ook wel een goede term, alleen ligt het behoorlijk gevoelig.:)