Partyflock

Forumonderwerp · 752767

Waarschuw beheerder
valt me op dat veel gabbers een hekel aan trance hebben
maar denk dat 70 a 80% daarvan nooit op een trance feest geweest is
iedereen zegt van het is softi nou tiesto kan m beuqe live
ja geen hardcore maar op n cd hoor je die bas niet zo
maar buitte dat het is een heel andere sweer iedereen is aardig voormekaar tot tegensteling van hardcore/terror feeste
er loopt gewoon ander volk

maar waarom dan gelijk haate?
en niet met die kinderachtig acties komen van
trance is voor pootjes en voor nerds nee kom met argumenten
(ga zelf na harcore en trance feesten en het is niet te vergelijken met mekaar maar omdat je niet van die muziek houd het gelijk te haatte :s!
heel kort zinnig of te veel speed gebruikt :D )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat jij een homo ben?

Waarschuw beheerder
nou ik ben er wel eens geweest!
en het is niks voor mij!!!

trance zuigt!
is mijn mening o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je tante
Waarschuw beheerder
donateur
zie mamsie (Y)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Mochino: dat zijn geen gabbers. Dat zijn wannabe-gabbers.

EDIT:

maar buitte dat het is een heel andere sweer iedereen is aardig voormekaar tot tegensteling van hardcore/terror feeste

Mochino heeft zelf blijkbaar ook vooroordelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zie mamsie

idem
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
net alsof op hardcore/terrorfeesten de sfeer altijd slecht is? :/

heb ik nooit last van :/

Waarschuw beheerder
omdat het stoer is om trance af te zeiken :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Trens [img  cacheid=000035be000069950f7ed0241a009aab4a]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a009aab4a]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a009aab4a]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img width=15 height=15 cacheid=000035be000069950f7ed0241a009aab4a]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Is toch niet zo heel raar?! Het zijn zo'n beetje elkaars tegenpolen.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga al 10 jaar naar gabber feesten maar luister af en toe ook naar trance en techno daar is niks mis mee, de meeste gabbers zijn gewoon te stom om niet verder te kijken dan alleen gabbeer muziek

Waarschuw beheerder
omdat het stoer is om trance af te zeiken

het is niet stoer!
het vraagt er gewoon om om afgezeken te worden, kut muziek, kutvolk, te happy gezichten!!

mijn mening!

luister ook wel naar andere genres maar ga nog liever dood dan naar trance te moeten luisteren!

trance you pussy motherfuckers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Doordat er juist dat andere "volk" loopt hebben gabbers zoiets van "Trance is voor Homo's".

Sorry, misschien heeft "1428 Elm Street" wel gelijk!
Waarschuw beheerder
Kijk het is net zoiets als marokanen en nederlanders....gaat ook niet echt samen. ;)

Waarschuw beheerder
PUSSY M@GNET:ik ga al 10 jaar naar gabber feesten maar luister af en toe ook naar trance en techno daar is niks mis mee, de meeste gabbers zijn gewoon te stom om niet verder te kijken dan alleen gabbeer muziek

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ehh ik moet trouwens even toevoegen dat ik Tiësto en consorten géén mega sukkels vind ofzo. Ze doen 't supergoed en maken op zich goede nummers maar 't is gewoon totaal mijn muziek niet :no:

Zoals pussy m@gnet hierboven ook zegt, ook ik ga vaak naar techno feestjes. Ook wel naar R&B/dancehall/2step trouwens.. Maar trance is gewoon niet mijn ding!
Waarschuw beheerder
omdat het niet snel genoeg gaat

Waarschuw beheerder
Kijk het is net zoiets als marokanen en nederlanders....gaat ook niet echt samen

precies!

Waarschuw beheerder
het is niet stoer!
het vraagt er gewoon om om afgezeken te worden, kut muziek, kutvolk, te happy gezichten!!

mijn mening!

maar waarom dan gelijk haate?

Volgens mij vraagt de topicopener om argumenten en geen hersenloos gebral. overigens wel weer een hele stoere en gevaarlijke onderbouwing van je mening

Waarschuw beheerder
Ze zijn nogal kortzichtig zeg maar...
Waarschuw beheerder
Deuce :|

8)

Waarschuw beheerder
Kijk het is net zoiets als marokanen en nederlanders....gaat ook niet echt samen.

Harcore is in dit geval de Marokkaan ;)
Waarschuw beheerder
nou ik ben geen gabber maar heb wel een hekel aan trance vind het gewoon schijt muziek:S
Waarschuw beheerder
waar ik me op gabber feesten aan irriteer is dat agressieve gedoe van al die lonsdale gasten die niet weten waar het woord GABBER voor staat en iedereen zitten aftezeiken
Waarschuw beheerder
ahjoh het is allemaal 1 pot nat

Waarschuw beheerder
Volgens mij vraagt de topicopener om argumenten en geen hersenloos gebral. overigens wel weer een hele stoere en gevaarlijke onderbouwing van je mening

ik geef gewoon mijn mening over trance muziek!
als jij dat hersenloos gebral vind is dat jouw mening, ik vind t KUTMUZIEK! MUZIEKVERKRACHTING!

Waarschuw beheerder
nou ik ben geen gabber maar heb wel een hekel aan trance vind het gewoon schijt muziek

Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance!!!, house

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoor, maar als ik opmerkingen zie als:

Harcore is in dit geval de Marokkaan ;)

Krijg ik het gevoel dat hardcore net zo hard afgezeken wordt door ''trancers'', alleen weten zij het wat subtieler te brengen. Daar was een gezegde voor. Iets met een zwarte pot en een ketel...

Waarschuw beheerder
ik geef gewoon mijn mening over trance muziek!
als jij dat hersenloos gebral vind is dat jouw mening, ik vind t KUTMUZIEK! MUZIEKVERKRACHTING!

Hardcore 4 life

Waarschuw beheerder
van al die lonsdale gasten

*zucht* :no:
Waarschuw beheerder
donateur
What's the problem... vind het allebei leuk op z'n tijd!

Ieder het zijne toch?

Greetz
Waarschuw beheerder
nou ik ben geen gabber maar heb wel een hekel aan trance vind het gewoon schijt muziek

Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance!!!, house

dus???

Waarschuw beheerder
Krijg ik het gevoel dat hardcore net zo hard afgezeken wordt door ''trancers'', alleen weten zij het wat subtieler te brengen. Daar was een gezegde voor. Iets met een zwarte pot en een ketel...

er wordt een voorbeeld gegeven en ik stel voor dat hardcore de marokkaan is. is het niet mogelijk dat hardcore de marokkaan is? ;) ik zeik het in dit geval niet af, maar toch iemand moet de marokkaan zijn? :P

Waarschuw beheerder
ey man hart ouwe haha vet strak ouwe pogoé wahaha
thundernerds :d

Waarschuw beheerder
Hardcore 4 life

zekers hardcore 4-life
maar niet alleen hardcore, hou van vele soorten muziek, alleen niet van trance (F)

Waarschuw beheerder
Gabbers, dat ze uberhaupt nog bestaan joh..:S

Misschien een soort van onkruid, dat vergaat ook niet:S:S

Waarschuw beheerder
K denk dattie bedoel dat je hardtrance in je lijst heb staan;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat slaat ook weer als een wortel op een bos uien chiel :/

Waarschuw beheerder
dus???

hardtrance is ook trance of wist je dat niet?
maar 1 van je favoriete muziekgenres is toch die schijtmuziek ;)

Waarschuw beheerder
er wordt een voorbeeld gegeven en ik stel voor dat hardcore de marokkaan is. is het niet mogelijk dat hardcore de marokkaan is? ;) ik zeik het in dit geval niet af, maar toch iemand moet de marokkaan zijn? :P

True, maar door hardcore de marokkaan te noemen suggereer je toch een beetje dat hardcore fans zich gedeisd moeten houden ;)

ey man hart ouwe haha vet strak ouwe pogoé wahaha
thundernerds

Wederom schiet dat verhaaltje met die pot en die zwarte ketel bij me op.

Waarschuw beheerder
dat slaat ook weer als een wortel op een bos uien chiel

:P

Waarschuw beheerder
Gabbers, dat ze uberhaupt nog bestaan joh..:S

Misschien een soort van onkruid, dat vergaat ook niet:S:S

Aargh man shut up, wat is er mis met gabbers?

Waarschuw beheerder
dat slaat ook weer als een wortel op een bos uien chiel

ja chiel!
Waarschuw beheerder
ja dat ken wel zo zijn maar dat vind ik andere soort muziek...

Waarschuw beheerder
zekers hardcore 4-life
maar niet alleen hardcore, hou van vele soorten muziek, alleen niet van trance

for me the same... ik hou ook van meerdere soorten muziek, maar vooral van de kutmuziek/muziekverkrachting... ;)

Waarschuw beheerder
ja dat ken wel zo zijn maar dat vind ik andere soort muziek...

wederom een sterke onderbouwing...
Waarschuw beheerder
gabbers zijn ook bijna uitgestorven het zijn nu hardcoreliefhebbers geworden omdat ze niet meer weten waar gabber voor staat

Waarschuw beheerder
for me the same... ik hou ook van meerdere soorten muziek, maar vooral van de kutmuziek/muziekverkrachting

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja pest dat meisje niet zo 8)
Waarschuw beheerder
veel echte gabbers luisteren nu ook wel rustigere muziek, bijv techno, veel hardcore dj's luisteren dit ook.
aleen de wazi's die zich natuurlijk weer ff moeten bewijzen roepen gelijk dat ze anti-trance zijn.
maar natuurlijk zijn er ook mensen die het echt niks vinden...

Waarschuw beheerder
ach laat mij lkkr in me waarde okee?

oke...
je bedoelt denk ik de meer zweverige, langdradige trance en niet hardere beukers...
Waarschuw beheerder
donateur
Nu gaan we toch niet beweren dat trance en techno hetzelfde zijn mag ik hopen O:)

Waarschuw beheerder
veel echte gabbers luisteren nu ook wel rustigere muziek, bijv techno, veel hardcore dj's luisteren dit ook.
aleen de wazi's die zich natuurlijk weer ff moeten bewijzen roepen gelijk dat ze anti-trance zijn.
maar natuurlijk zijn er ook mensen die het echt niks vinden...

idd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat een gabber juist wel andere muzieksoorten kan waarderen. Dus dat is niet de juiste term ervoor...
Waarschuw beheerder
Nu gaan we toch niet beweren dat trance en techno hetzelfde zijn mag ik hopen

neeh maar veel mensen die het niet luisteren scheren het wel over een kam.
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm..tja.. Ik ga maar gewoon tv kijken B)

Waarschuw beheerder
sorry hoor, ik heb verschillende keren op trancefeesten moeten optreden...

en n.a.v. jou zin... dat ze daar tenminste aardig zijn tegen elkaar.. daar ga ik dan even hard op in

het is een grote keuring daar.. mensen letten op hoe je danst, wat je aan hebt, en als je niet knap genoeg bent, dan ben je meteen afgedaan... arrogante gezichten die je continue in de gaten houden

als ik naar een hardcore feest ga en ik sta te huppelen als een kip... dan doet er binnen no-time iemand met me mee... DAT IS PAS SFEER

en als je eenmaal een harde bass gewend bent, dan is trance ongeveer net zo saai als alle symphonien van Bach bij elkaar...

en tot slot... ik vind jou ook maar een MISPUNT
Waarschuw beheerder
oke...
je bedoelt denk ik de meer zweverige, langdradige trance en niet hardere beukers...

hehe het duurde ff maargoed je hebt me goed verwoord dank je he;)
Waarschuw beheerder
jafether heeft gelijk de meeste gabbers luisteren niet naar trance muziek omdat ze bang zijn dat ze het mooi gaan vinden en dan zijn ze niet meer stoer

Waarschuw beheerder

en n.a.v. jou zin... dat ze daar tenminste aardig zijn tegen elkaar.. daar ga ik dan even hard op in

het is een grote keuring daar.. mensen letten op hoe je danst, wat je aan hebt, en als je niet knap genoeg bent, dan ben je meteen afgedaan... arrogante gezichten die je continue in de gaten houden

als ik naar een hardcore feest ga en ik sta te huppelen als een kip... dan doet er binnen no-time iemand met me mee... DAT IS PAS SFEER

:respect:

Waarschuw beheerder
en als jij denkt dat je echt een pussy magnet bent dan zou ik toch maar eens nog een keer in de spiegel kijken...

8)... ik ben op dreef

Waarschuw beheerder

en als je eenmaal een harde bass gewend bent, dan is trance ongeveer net zo saai als alle symphonien van Bach bij elkaar...

HULDE!!! :respect:

Waarschuw beheerder
*buiging*...

oh... me ego...

Waarschuw beheerder
hehe het duurde ff maargoed je hebt me goed verwoord dank je he

Ik snapte niet wat je bedoelde O:)
ik gokte ook maar wat ;)
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens!!!

en wrom er zit gewoon nie genoeg snelheid achter
terror uber:jaja:

Waarschuw beheerder
omdat ze wachten op de BASS :[

en die komt maar niet :(

Waarschuw beheerder

en wat als er iemand (die er niet hardcore uitziet) naar een hardcore feest gaat?
dan heb je ook gedonder niettan?
Waarschuw beheerder
er loopt gewoon ander volk

et goeie volk :P:P

Waarschuw beheerder
Zo hoezo irritant:/

Waarschuw beheerder
[NL] ! T€®®¤®_$TðMþ€®Tj€ ! [DE]

jeetje... antwoord aub normaal...

Waarschuw beheerder
:gaap: slaat nergens op omdat trance voor ... is
Waarschuw beheerder
maar 1 ding moet je begrijpen je hoort me niet zeggen dat trance beter is dat zeker niet gabber is gewoon het lekkerste om op uit te gaan die base moet je niet horen maar voelen, maar trance is ook ok

Waarschuw beheerder

[NL] ! T€®®¤®_$TðMþ€®Tj€ ! [DE]

dat zijn die argumenten die gevraagd worden... :vaag:

Waarschuw beheerder
wat je gequote hebt René @ Mexico zit wel een kern van waarheid in ...

en wat als er iemand (die er niet hardcore uitziet) naar een hardcore feest gaat?

miss dat het anders is omdat je een "jongen" bent .. maar ik persoonlijk heb daar nooit echt last van ... wordt soms wel aangekeken of ik verdwaald ben dat alleen als ik op echt kleine hardcore feestjes kom ... maar gedonder :no:
Waarschuw beheerder
Aangemeld op: 18 februari 2005 17:17
Status: actief

maar hij snapt t nog niet zo

Waarschuw beheerder
René @ Mexico

ik denk dat dat tegenwoordig best meevalt... ik trek gewoon aan wat ik leuk vind... en daarmee heb ik echt geen last van andere

ik geef toe dat het eerst ook anders was... maar tegenwoordig is het allemaal een stuk kleurrijker geworden... gelukkig want ik had ook een hekel aan die uniformen... vooral die blousjes
Waarschuw beheerder
[quote[ik geef toe dat het eerst ook anders was... maar tegenwoordig is het allemaal een stuk kleurrijker geworden... gelukkig want ik had ook een hekel aan die uniformen... vooral die blousjes[/quote]

maar dat zijn geen gabbers..dat zijn wazi's!

Waarschuw beheerder
jafether heeft gelijk de meeste gabbers luisteren niet naar trance muziek omdat ze bang zijn dat ze het mooi gaan vinden en dan zijn ze niet meer stoer

Slaat nergens op.

On-topic: Ik loop op in terror/ speedcore zalen gewoon rons in mn GSUS/ G-Star/ Diesel strakke shirtjes, normaal haar, heb nergens last van. :)
Waarschuw beheerder
On-topic: Ik loop op in terror/ speedcore zalen gewoon rons in mn GSUS/ G-Star/ Diesel strakke shirtjes, normaal haar, heb nergens last van.

t gaat hier toch niet om kleding maar om muziekstijl.
Waarschuw beheerder
juist ik ga gewoon in normale kleding en nette schoenen naar een gabber feest

Waarschuw beheerder
omdat trance gewoon kut is en daar hoef je nog geen eens gabber voor te zijn om daar achter te komen

Waarschuw beheerder
Slaat nergens op.

On-topic: Ik loop op in terror/ speedcore zalen gewoon rons in mn GSUS/ G-Star/ Diesel strakke shirtjes, normaal haar, heb nergens last van.

Idd :)
Waarschuw beheerder
das toch goed...beter als al die lonsdalers, die zeggen antimeeloper te zijn en anticlubkutten maar zelf dragen ze allemaal maar 1 merk..dat noem ik pas meelopen!

Waarschuw beheerder
miss dat het anders is omdat je een "jongen" bent .. maar ik persoonlijk heb daar nooit echt last van ... wordt soms wel aangekeken of ik verdwaald ben dat alleen als ik op echt kleine hardcore feestjes kom ... maar gedonder

paar vrienden van me zijn ook hardcorefanaten en ik MOEST een keer meegaan naar zo´n feest. Na 15 minuten was het "trancenicht!!" "trancetrutje!!" en volgde bierdouche over me heen. Dat is wat ik zeg maar bedoel...

ik geef toe dat het eerst ook anders was... maar tegenwoordig is het allemaal een stuk kleurrijker geworden... gelukkig want ik had ook een hekel aan die uniformen... vooral die blousjes

oke oke, dat gevoel had ik ook wel een beetje. maar hoe zit het dan met die antipuntschoenterreur enzo.
het zijn dus zeg maar twee groepen binnen de hardcore.
de zogenaamde moderne en conservatieve gabbers...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kut lonsdale ventjes maarja gewoon schuit aan hebben he
Waarschuw beheerder
juist schijt op lonsdale maar blijf daar niet voor thuis

Waarschuw beheerder
t gaat hier toch niet om kleding maar om muziekstijl.

Kleding heeft wel wat met muziekstijl te maken.

Rene: Ik vind dat er 3 groepen zijn:
Gabbers (Aussie, dj merchandising, kale kop, Nike: relaxte gasten)
Nieuwe generatie (Lonsdale, houthakkersshirtjes, kisten, zitten genoeg relaxte gasten tussen, echter ook flinke teringlijers)
Hardcore-liefhebbers (normale gasten die er niks aan doen om hardcore over te komen maar simpelweg van de muziek houden,net als ik)

Waarschuw beheerder
Nieuwe generatie (Lonsdale, houthakkersshirtjes, kisten, zitten genoeg relaxte gasten tussen, echter ook flinke teringlijers)
Hardcore-liefhebbers (normale gasten die er niks aan doen om hardcore over te komen maar simpelweg van de muziek houden,net als ik)

kijk, dat is duidelijkheid.
dus de nieuwe generatie zegt tegen de hardcore-liefhebbers: "Antipuntschoenterreur!!! Pogooooo!!!"
Waarschuw beheerder
Kleding heeft wel wat met muziekstijl te maken.

jah maar daar hadden we t niet over..

daar heb je helemaal gelijk in, leef alleen voor de 1e en 3e

Waarschuw beheerder
Rene: zo ongeveer wel ja. Maar dus niet allemaal ;)

jah maar daar hadden we t niet over..

Klopt, maar als we het puur en alleen zouden hebben over waarom gabbers meestal een hekel aan trance hebben zou het topic snel dood gaan. No hard feelings :D

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=480]http://members.home.nl/jj.dijkstra/c1000.JPG[/img]

hakkuhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
kijk, dat is duidelijkheid.
dus de nieuwe generatie zegt tegen de hardcore-liefhebbers: "Antipuntschoenterreur!!! Pogooooo!!!"

das ook weer zoiets voor van die meelopers die niet kunnen hakken(of niet eens de moeite doen om t te proberen), gaan ze maar pogooen.vet sneu!
Waarschuw beheerder
wiewilmepijpen

heb je niks zinnigs te melden?
Waarschuw beheerder
ik ga al 10 jaar naar gabber feesten maar luister af en toe ook naar trance en techno daar is niks mis mee, de meeste gabbers zijn gewoon te stom om niet verder te kijken dan alleen gabbeer muziek

idd :yes: helemaal mee eens af en toe is techno trance hardtrance best leuk

Waarschuw beheerder
das ook weer zoiets voor van die meelopers die niet kunnen hakken(of niet eens de moeite doen om t te proberen), gaan ze maar pogooen.vet sneu!

dat ECHTE hardcoreliefhebbers daar een schijthekel aan hebben begreep ik ook ja...
mja, dwazen heb je overal
Waarschuw beheerder
jah das waar waar..maar ik word kkgek als t stampvol is en er beginnen van die jojo's te pogooen.
Waarschuw beheerder
Ik luister ook naar andere muziek dan alleen hardcore, moet zeggen dat ik ook de nodige trance cd thuis heb liggen ;$ vind het juist relaxt om na een nachje hard uit me plaat te zijn gegaan, thuis te komen en dan een lekker trance cdtje opzetten nog ff goed na liggen spacen en dan lekker slapen helemaal (y)

:yes: Triest volk!
Waarschuw beheerder
op hardcore ga je zwaar los op feesten, maar als ik m thuis chill dan hoef ik niet uit mn dak te gaan en is techno ook best chill.
Waarschuw beheerder
omdat het stoer is om trance af te zeiken

Denk het idd ook.
De lui die dat doen hebben het blijkbaar gewoon nodig om zich ergens tegen af te zetten om 'iemand' te zijn, of het nu tegen trance, tegen 'clubkutten' of tegen 'puntschoenen' is.

Ik vind trance niet verkeerd, het is alleen mij iets te soft om op uit mijn dak te gaan. Dan mis ik zeg maar iets, het geeft me net niet die drive (tja trance is toch wat meer zweefmuziek). Ik vind het dan meer muziek om lekker thuis op de bank te liggen en bij weg te dromen...
Maar ja net als bijvoorbeeld in de hardcore heb je in trance ook verschillende substijlen/substromingen, allemaal met toch weer een net andere sound. Techtrance is bijv vaak weer een stuk steviger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
juist cr@zy lin helemaal mee eens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, Crazy Lin :respect:
Waarschuw beheerder
Denk het idd ook.
De lui die dat doen hebben het blijkbaar gewoon nodig om zich ergens tegen af te zetten om 'iemand' te zijn, of het nu tegen trance, tegen 'clubkutten' of tegen 'puntschoenen' is.

zo gaat t altijd..de een wil nog weer ff manser zij als de andere, zo gaat t ook met vet veel "speedcore-liefhebbers", die ff willen laten zien: kijk wat voor zieke muziek ik luister.
Waarschuw beheerder
donateur

Nee, niettan!! Ik zou zeggen bekijk mijn foto's eens. 90% van de feesten waar ik ben geweest waren hardcore feesten. En ik heb er nog nóóit gezeik om gehad! Sommigen kijken wel even (dat zijn dan over het algemeen de 15jarige nieuwkomertjes die stoer willen doen tegen hun vriendjes) maar daar zijn ze na 10 minuten als ze hebben gezien dat ik verder ben dan zij ook wel klaar mee :) En verder krijg ik alleen maar complimentjes eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Hey, geen kwaad woord over speedcore he? :D
Waarschuw beheerder
ja en zeg nou zelf speedcore is toch geen muziek, het is gewoon opgefokte gabber
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mij hoor je dr niet over, maar dr zij genoeg wzi's die t luisteren om er mans mee over te komen..zeg is dat t niet zo is, ik ken dr genoeg.

Waarschuw beheerder
ja en zeg nou zelf speedcore is toch geen muziek, het is gewoon opgefokte gabber

Waarom kan 600 BPM geen muziek zijn? Probeer eens verder te kijken dan het aantal bassjes...
Waarschuw beheerder
uit veel meer dan een base en wat melodie bestaat het niet, de gabber muziek is temminste wat beter in elkaar gezet

Waarschuw beheerder
En wat voor speedcore nummers heb jij gehoord als ik vragen mag? Speedcore heeft over het algemeen maar bar weinig melodie...
Waarschuw beheerder
Waarom kan 600 BPM geen muziek zijn? Probeer eens verder te kijken dan het aantal bassjes...

je gaat mij niet vertellen dat over een speedcore nmmr lang nagedacht is
Waarschuw beheerder
respecteer gewoon elkaars muziek keuze....:S:S:S

IS SCHIJNBAAR MOEILIJK VOOR MENSEN!!!
Waarschuw beheerder
je hoort mij niet zeggen dat ik speedcore haat...

Waarschuw beheerder

Ik zie er niet hardcore uit het enigste gedonder wat ik meestal meemaak is dat ik raar aangekeken word omdat ik geen Lonsdale etc draag en ik krijg regelmatig woorden naar me toe geworpen zoals: "Clubkut, trancenicht" en het totaal van die mensen die het roepen is 99% wazi :yes:

En het zijn de wazi's die zogenaamd trance haten om stoer over te komen en niet de gabbers :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
garfield 8)

daar zeg ik een amen op...
Waarschuw beheerder
das een feit, beter clubkuttten dan manwijven op kisten!
Waarschuw beheerder
maar ik ga dr vandoor, mensen later!

Waarschuw beheerder
ik wil mezelf geen wazi gabber of wat dan ook noemen...

ik luister gewoon naar de muziek die ik leuk vind...

maar daarbij kan ik het niet waarderen dat ik daarmee bevooroordeeld word... en dat doet onze topicopener wel degelijk

en dat hap ik gewoon keihard terug

Waarschuw beheerder
das een feit, beter clubkuttten dan manwijven op kisten!

wat doe je nou zelf... ze mogen jou niet beoordelen.. maar jij hebt zeker al het recht

Waarschuw beheerder
donateur
heb niet een hekel aan trance :no: luisterde het vroeger ook :D

Maar kvind hardcore gewoon veel mooier B)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriendje is ook meer de trance liefhebber en ik meer van hardcore,style, jump..
Hebben we ook wel eens een heftige discussie over gehad.. maarja smaken zijn gewoon verschillend.
Alleen jammer met feesten af en toe..
maar heb idd van hem wel geleerd ook naar trance te leren luisteren,niet mijn stijl maar ook zker wel lekker op zijn tijd!

Waarschuw beheerder
ik heb niks tegen trance en ik vind het heel bekrompen van mensen als ze anderen afkraken gewoon omdat ze wel van die muziek houden
iedereen heeft recht op een muziekkeuze en ik vind dat je daar respect voor moet hebben, ookal vind je die muziek niet om aan te horen
wat ik wel haat aan trancefeestjes is dat (vrouwen)volkje dat er dikwijls rond loopt, zo van die wijven met naaldhakken waar ze amper op kunnen gaan, een string die 5cm boven hun broek of rokje uitkomt, wijven die niet weten hoe ze moeten lopen en dansen van verwaandheid en die denken dat ze elke vent kunnen krijgen en die elk meisje dat er zo niet bijloopt minachtend bekijken... zo kan ik nog wel effe doorgaan
ik zeg niet dat alle meisjes die naar trancefeestjes gaan zo zijn, maar je ziet ze er toch altijd met een hele hoop rond lopen (en meestal gaan ze dan nog pal voor mijn neus staan ook :@ )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je gaat mij niet vertellen dat over een speedcore nmmr lang nagedacht is

Waarom niet?
Waarschuw beheerder
Ik luister nu al jaaaren naar hardcore en aanverwanten. Tot een jaar of 4 geleden moest en zou ik ALLEEN maar hardcore horen.

Op een gegeven moment word je wat ouder, en ga je je openstellen voor andere stijlen. Meerdere stijlen hebben de revu gepasseerd, en ik moet zeggen; trance is niet mijn ding.

Te vrolijk, ik mis gewoon een bepaalde drive die ( naast hardcore) techno en progressive bijvoorbeeld wel hebben.

En die eeuwige discussie's:gaap:

Was het nog maar zo als vroeger is een veel gehoorde kreet, normaal houd ik niet zo van generaliseren maar tegenwoordig is het met een groot deel van het gabber volk gewoon kut gesteld:(
En nee, dat zijn niet alleen die 'nieuwste' generatie, juist niet zou ik haast zeggen.

De 'londsdalers' hebben een grote bek, behalve als ze tegen een gelijkwaardige groep staan. De 'trancers' hebben een grote bek, behalve als ze tegen een gelijkwaardige groep staan. De 'allochtonen' hebben een grote bek, behalve als ze tegen een gelijkwaardige groep staan. etc etc

Om een lang verhaal kort te maken. Leef een laat leven

Waarschuw beheerder
Omdat trance veel te langzaam gaat je kan nie eens lekker uit je naad gaan op die muziek :S:S
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn gewoon kortzichtig en plaatsen alles in hokjes :no: Gewoon negeren das het beste! De ene keer ga in naar een hardcore feest dan weer trance dan weer hardstyle en ook techno vind ik niet verkeerd! ik vind het allemaal mooi! Dus mensen die zomaar een muzieksoort afkraken zonder onderbouwing: Get a life please!!!
Waarschuw beheerder
ieder zijn smaak!!

maar toch is het K*T muziek :D
Waarschuw beheerder
En little dreamer...

Als je je betoog eens omdraait, en kijkt naar de hardcore feesten is dat toch precies hetzelfde???

Sorry voor het woord, maar wazi wijven (want dat zijn t, wijven) kijken toch ook naar elke 'normaal' geklede vrouw alsof ze haar willen slaan.
En nee niet elke 'wazi' figuur doet dat, maar ook niet elk 'trance' figuur doet dat.

Slecht argument dus om niet naar trance te luistern:no:
Waarschuw beheerder
mensen die trance haten en die van hardcore houden zijn meestal mensen die veel problemen hebben en jaloers zijn op alle andere mensen die het beter voor mekaar hebben dan hunzelf. Die moet hun agressie afreageren op zinloos gedreun wat constant in 1 tempo doorgaan.

Ook reageren ze hun agressie af op andere mensen die op een hardcore feest zijn. Daardoor onstaan er vaak vechtpartijen op hardcorepartys.

De voordelen van trance party's zijn.

1 gezellige mensen
2 heerlijke muziek waarmee je naar een hoogte punt wordt gedreven
3 Weinig tot geen vechtpartijen
4 fantastische sfeer

Nadelen van trance partys zijn

GEEN

Voordelen van hardcore party's zijn

GEEN.

Nadelen van hardcore party;s

1 opgefokte mensen die hun frustatie af moeten reageren
2 Muziek constant 1 tempo
3 Agressieve en jaloerze mensen
4 Geen sfeer

Ik beschouw hardcore gasten dus dan ook als zielige,agrssieve,domme mensen die totaal geen mening hebben die alleen maar dom schreeuwen dat ze buitenlanders haten:S
Waar dat op gebaseerd is weten ze zelf niet

Hardcore fans zijn over het algemeen mensen die totaal geen opleiding hebben gehad en daardoor gigantische dom overkomen en zijn en dit camoufleren door veel agressie te gebruiken.

Hardcore fans roepen altijd dat ze trance haten omdat hun vrienden dat roepen dat zegt dus al genoeg dat hardcore fans zielige meelopers zijn en totaal geen mening hebben.

Dit is mijn mening en daar mee zullen jullie het moeten doen.

I LOVE TRANCE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
omdat die muziek zo soft is
dat je er onderhand van in slaap val
ben zelf ook na trancefeesten geweest
maar tjsa zeg nou zelf
:gaap:
is toch geen flikker aan:no:
sta je op een bas te wachten
die nooit en te nimmer komt
nee geef mij maar hardcore
HARDCORE 4 LIFE :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
armin van buuren for ever--> Te merken dat je 18 bent :gaap: Je bericht laat al zien dat je net zo kortzichtig bent als die wazi's :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore is gewoon het mooiste wat er is klaar :jaja:
Maar trance vink zelf ook geweldig :jaja:
Maar ik sta liever heel de avond te hakkuh!! Dan dat ik weg aan ut spacen ben op al die melodietjes.
Ieder zijn ding.

ofnie?..
Waarschuw beheerder
lol

armin van buren

EHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

gelukkig sta jij niet voor de hele trance scene....
Waarschuw beheerder
Toch leuk dat er nog mensen zijn die heel serieus ingaan op de goed onderbouwde 'mening' van een faker:O

Waarschuw beheerder
Hij is niet fake, maar zijn post raakt echt kant noch wal.
Waarschuw beheerder
Hij is niet fake, want...........???

Waarschuw beheerder
Serieuze forumonderwerpen, zelfs een heel verslag over Trance Energy, en zn ''website'' linkt door naar een heel gastenboek van hem.
Waarschuw beheerder
Oh dat zal dan wel niet.

Maar ja, na zulk een onzinnige post, heb ik geen zin om verder te checken.

Waarschuw beheerder
wat je eerder al zei, daar heb je gelijk in mapo
dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik had geen zin om dat daar ook nog allemaal neer te zetten :-)
maar ik heb niet gezegd dat ik daarom niks van trance wil weten. als ik zin heb om naar een trancefeestje te gaan dan doe ik dat gewoon. ik vind het alleen klote dat daar altijd zoveel van die kutwijven rond lopen, veel meer dan dat je nu nog 'waziwijven' op hardcorefeestjes ziet rond lopen. maar ja, ook die heb je idd spijtig genoeg nog altijd

Waarschuw beheerder
Hehe idd MAPO die post slaat nergens op :9
Waarschuw beheerder
Ik begrijp wel wat je bedoelt dreamer, maar zo geld dat voor elk type feest. Jij valt het als hardcore liefhebber op bij een trance feest, een trance liefhebber weer op een hardcore feest. etc etc

Zoals ik eerder al zei, leef en laat leven:D

En B.A.L, iq-loze figuren houd je altijd. Ook op trance-of hardcore feesten:P

Waarschuw beheerder
Morrons are everywhere...
Waarschuw beheerder
Unfortunately

Waarschuw beheerder
ik houd ook alleen van hardcore,speedcore en terror,

maar ik bedoel, puntschoenen (ik vind ze niet mooi maar moet iedereen zelf weten, maar ga dan niet op een h.c feest dom met je reet staan schudden,

kijk de nieuwe plaat van tiesto: terror zonder bassdrum!!!

trance,hardstyle,techno is allemaal afkomstig van H.C alleen een beetje verkracht en de bass eruit.

en ik ben geen wazi ook al draag ik kisten, pogo is voor rockfeestnen daar benk ut wel mee eens,

maar op terror en speedcore kenk me agressie eruit gooie met zo snel mogelijk sringen

majah lekker boeiend leven en cker ook laten leven!!!

Waarschuw beheerder
hoor m nou :D
hahaha :trance,hardstyle,techno is allemaal afkomstig van H.C alleen een beetje verkracht en de bass eruit.
:x :D
je bent ckr n echte purmerender :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D

Hardcorespacer snapt er al helemaal niks van:no:

Wat een figuur

Waarschuw beheerder
dat zijn die sogenaamde natzi's hier uit purmerend
lopen ze met nederlandse vlagetjes op hun mauw komen ze marocanen tegen zeggen ze nee hoor draag m alleen omdat ik dr geboren ben bedoel dr niks verkeerd mee :D

dan weet je wel hoe hoog dat soort mensen hun iq is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind gewoon dat je elkaar in elkaars waarde moet laten...Luister je Hardcore, prima toch...Hou je van trance, tja moet je ook zelf weten...

Ik luister stiekum Frans Bauwer maar ssssst niet verder vertellen hoor O:)

Waarschuw beheerder
achja....
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat het nou eenmaal kut muziek is :[ (6)

Waarschuw beheerder
op gabber feesten komen veel racisten!
Waarschuw beheerder
I was born hardcore!
Maar trensuh ken af toe ook best lekker zijn,
Dus wat lul je nou :P
Waarschuw beheerder
Ik ben op Trance Energy begonnen , vind het nu nog relaxed om af en toe lekker rustige muziek op te zetten. Wilde beste kijken op Tiesto in Concert bijvoorbeeld , maar waren genoeg andere leuke feesten , dus heb ik overgeslagen.

Nu sta ik gewoon in de Terrorzaal bijvoorbeeld op Hellbound, omdat ik dat graag op een feest hoor. Je zal mij nooit horen zeggen ik haat trance ofzo .... er zijn zoveel goede trance nr's uitgebracht!

:respect: voor elkaar muziekstyle makkelijker kan toch niet ?
Waarschuw beheerder
donateur
op gabber feesten komen veel racisten!

En ik lust patat %)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
respecteer gewoon elkaars muziek keuze....

IS SCHIJNBAAR MOEILIJK VOOR MENSEN!!!

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
Omdat ze kortzichtig zijn:yes:

Waarschuw beheerder
JAAAAAHHHHOOOOOORRRRR!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------
Trance = Is voor mensen die niet moe willen of gewoon niet tot het uiterste gaan!!!Ben nl wel eens op een Trance feest geweest leuk, maar kun je wel een week volhouden!! Ga je naar buiten en dan denk je van nu al afgelopen, ben gvd nog helemaal niet moe!!!KUT!!!!!Kan natuurlijk ook zijn dat je net komt kijken.
------------------------------------------------
Hardcore = Vraagt toch al weer wat meer fysieke inspanning als je de hele avond wil stuiteren!!! Mag ook best een beetje agresiever zijn anders zou het ook geen HARDCORE zijn!
TERROR = Vraagt zo'n hoge mentale en fysieke inspanning dat je helemaal geen tijd meer heb om ergens anders aan te denken! Als het geluid goed hard staat (zoals Symbiont afgelopen zaterdag)Kun je elkaar toch niet verstaan, scheelt ook weer, kun je beter de zaal door stuiteren!!!En als iemand tegen je probeert te praten kun je diegene toch niet verstaan!!!HEHE!!!
-------------------------------------------------
En als je je druk gaat maken om wie of wat er rondloopt moet je gewoon meer DRUGS gebruiken!!!
Hoort bij alle soorten Dance muziek!!!Toch?!!!!!!
Alles wat ik doe is toch wel leuk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja kijk dat bedoel ik nou

Waarschuw beheerder
Pcies

'Ik houd mij liever bezig met het hier-en-nu, in plaats van te ijveren voor een ideale toekomst'

Heb het vorige weekend nog niet eens afgesloten!!

Waarschuw beheerder
Nou mijn voorkeur is zeker een hardcorfeest tov trancefeest en ik kan er wel over meepraten. Het nadeel van trancefeesten:
Rare lui met TE foute kleding (ik bedoel b.v koeienpak, vuilniswagenpak, cowboyhoed, roze pruik etc)
Mensen gaan daar niet uit hun dak zoals op hardcorefeesten;
Het is meer kijken en bekeken worden.
Je kan je energie niet kwijt(en nee; ik gebruik geen pillen of andere rotzooi)
De muziek kun je bijna niet horen en al helemaal niet voelen
Wat betreft de vooroordelen over agressie: Ik heb echte vechtpartijen gezien op trancefeesten en kleine opstootjes op hardcorefeesten.

Conclusie: ik ga al 3 jaar niet meer naar trancefeesten.

Waarschuw beheerder
Heb je wel gelijk in!!!!
Heb op Terror feest nog nooit ruzie gezien!!Of gehad!!
Als ik in Terreur staat ben kan eigenlijk helemaal niks me meer schelen!! Op een ding na!!! Vrouwen die keihard gaan op Terror!!!! Mooiste wat er is!!!!

Conclusie: ga al 3maanden niet meer naar hardcore feesten!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
ben zowel naar trance feesten als terror feesten geweest
het enigste feest waar ik ruzie heb gezien is op sensation white
dus denk dat er echt wel sfeer is op hardcore en terror feesten

maar tis niet zo dat gabbers mensen haten die naar trance luisteren
denk alleen dat het gewoon veele malen softer is als terror en daarom word er vaak over trance gesproken als een "pussy-style"

Waarschuw beheerder
waarom gabbers een hekel hebben aan trance??
Misschien omdat het gabbers zijn en van hardcore houden. En dus niet van trance, top 40, r&b etc....

Logisch toch?
Je houd ergens van of niet.
Waarschuw beheerder
Nou mijn voorkeur is zeker een hardcorfeest tov trancefeest en ik kan er wel over meepraten. Het nadeel van trancefeesten:
Rare lui met TE foute kleding (ik bedoel b.v koeienpak, vuilniswagenpak, cowboyhoed, roze pruik etc)
Mensen gaan daar niet uit hun dak zoals op hardcorefeesten;
Het is meer kijken en bekeken worden.
Je kan je energie niet kwijt(en nee; ik gebruik geen pillen of andere rotzooi)
De muziek kun je bijna niet horen en al helemaal niet voelen
Wat betreft de vooroordelen over agressie: Ik heb echte vechtpartijen gezien op trancefeesten en kleine opstootjes op hardcorefeesten.

Waarschuw beheerder
je kan ook van meerder muziek stroomen houden hoor @ngel

Waarschuw beheerder
nee oke, das waar, maar waarom perse die tegenstelling gabber-trance.
Zo kan je over alles wel een topic maken.

Waarschuw beheerder
Maar er kan er maar een de beste zijn voor jezelf!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja das waar
beetje uitlokken lijkt het wel
hopen dat gabbertjes verkeerde dingen zeggen

Waarschuw beheerder
Gabbers? Hekel aan trance?

:/

Nzaaah, Zwabbers, bedoel je zeker :yes:

Waarschuw beheerder
Nou dat is ook wel een beetje vergezocht!!

Waarschuw beheerder
nope
Waarschuw beheerder
boeiend allemaal
respect voor elkaar ja toch

Waarschuw beheerder
yup

Waarschuw beheerder
Verklaar is effe wat een Zwabber is!!!

Waarschuw beheerder
nope

Waarschuw beheerder
blijkbaar vinden mensen dat er geen echte gabbers meer bestaan en noemen ze zwabbers?

Waarschuw beheerder
50%yup 50%nope
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leg eens uit dan?

Waarschuw beheerder
blijkbaar vinden mensen dat er geen echte gabbers meer bestaan en noemen ze zwabbers?

Moet zijn:
blijkbaar vinden sommige mensen dat er nog weinig echte gabbers bestaan en noemen de wanna-b's zwabbers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bijna goed (y) toch een dikke 9 waard :jaja:

Waarschuw beheerder
Maar als echte expert hoe bepaal je dan of iemand echt of nep is en kan iedereen dat zien!!!!

Ik had trouwens in de Aussie en Caffello tijd altijd ruzie met gabbers(vroegah) En kijk nou eens hoe ik heet!!!
En wie gaat er nog steeds naar feesten hun in iedergeval niet!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou je eerder een 7.5 geven, maargoed je krijgt een 8 omdat je vrouwelijk bent o:)

Ik ben geen expert, heb geen opleiding gevolgt. Alles zelf moeten leren :yes:

Waarschuw beheerder
omdat ik vrouwelijk ben??? Ik wil niet beoordeeld worden op mijn geslacht, geen me dan maar 7,5 :D

Waarschuw beheerder
Maar je noemt dus gewoon sommige om een of ander reden wat je zelf niet kunt verklaren een swabber!
Ben je het dan niet eens met hun ofzo!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
As u wish... 7,5

Maargoed, je had dus een 8 nodig om dit jaar te slagen. Kzie je in september? :[

Waarschuw beheerder
Heb ik gezegt dat ik het niet kan verklaren? :/
Ik heb gezegt dat ik geen opgeleide expert ben ;)

Waarschuw beheerder
Denk ik eerder dat jij de mensen die net komen kijken bedoelt die hebben nog geen echte (muziek)geloofs overtuiging kan ook niet als je net een paar feestjes hebt gehad!

Waarschuw beheerder
hokjes hokjes hokjes....zucht :S

Waarschuw beheerder
Nee kijk, ik ben veel te tam nu om het allemaal te typen en ik denk wel dat je zelf weet wat een zwabber is dus laat maar zitte :p

Kga zo slape, truste (y)

Hokjes? Nie bij mij ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
truste :D

Waarschuw beheerder
Kom op zeg!
Ben al vanaf zaterdag wakker dus niet zeuren!

Hij ging net lekker, begin nou wel het idee te krijgen dat je geeen antwoord weet!

Waarschuw beheerder
Ok, heeeel kort dan nog. Ik ga er vandaag ook niemeer verder op in (zaag :p )

Zwabber zijn mensen die zich voordoen als gabbers, maar eigelijk niet weten waar het 'gabber' zijn om draait. Ze doen het enkel om stoer en/of cool te doen en/of bij het groepje te horen. Voila

Waarschuw beheerder
Waar draait het gabber zijn dan om!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind trance wel lekker eigenlijk :)

Waarschuw beheerder
Dat moet je zelf weten!!!
Daar gaat het nou niet om!

Waar draait het gabber zijn dan om!!!!
En wie ben jij om andere zo in een hokje te plaatsen
Dat ze swabber zijn!!!!
Misschien hebben ze gewoon nog niet zo veel ervaring!!<
Weten ze niet waar ze over praten!!
Maarja dat heeft iedereen toch als je net komt kijken!!
Als je ouder word leer je alles pas echt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ow waarom dan wel ? :/

Ow btw ik hou ook van terror?

In welk hokje kan ik nu geplaatst worden?

Waarschuw beheerder
euhm, gespleten persoonlijkheid? :P

Waarschuw beheerder
Denk dat dat alleen iemand voor zichzelf kan bepalen!
Als je iemand 5min ziet kun je toch niet zeggen hoe die persoon is!!
Waarschuw beheerder
donateur
Terror luister ik bijna elke dag.....
En soms trance, en dan weer top 40, en dan weer oldschool
en dan weer terror.......

:9

Waarschuw beheerder
:O veel zijdig persoon :D

Waarschuw beheerder
Ik luister thuis ook van alles!!!
Maar ik geef voor een feestje in het weekend toch meer de voorkeur aan Terror maar dat betekent niet als ik langs de oldskool kom en er draait een mooi nr loop ik echt niet door!<
Kan overal wel op feesten!!!

Waarschuw beheerder
Moet treouwens wel zegge dat ik met carnavals muziek na 2dagen carnaval met dronken boeren toch wel een beetje genoeg van begin te krijgen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zelf ook meer naar terror feesten :D
Eigenlijk omdat er op terror feesten je meer voor de muziek gaat, en je ook moet concentreren op de muziek van wat er gedraaid word, omdat het zo snel gaat :P

En trance feestjes, ben der naar een aantal geweest, ook hardstyle. maar vind dat niet echt top :S

En oldschool feesten is me 2e hobby :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aprés skie muziek is soms ook wel grappig :P

Maar dan moet ik wel ff inzuipen o:)

Waarschuw beheerder
Pcies, alcohol kan ook wonderen doen aan mijn feest stemming op muziek wat niet bovenaan mijn lijstje staat
Waarschuw beheerder
donateur
Idd alcohol doet wonderen :P

Maar dan nog vind ik tiesto kut :/

Waarschuw beheerder
Dat zit gewoon in je bloed Fuck-Tiesto

Waarschuw beheerder
vet man terror :D

Waarschuw beheerder
-----------------------------------------------
Trance = Is voor mensen die niet moe willen of gewoon niet tot het uiterste gaan!!!Ben nl wel eens op een Trance feest geweest leuk, maar kun je wel een week volhouden!! Ga je naar buiten en dan denk je van nu al afgelopen, ben gvd nog helemaal niet moe!!!KUT!!!!!Kan natuurlijk ook zijn dat je net komt kijken.
Hardcore = Vraagt toch al weer wat meer fysieke inspanning als je de hele avond wil stuiteren!!! Mag ook best een beetje agresiever zijn anders zou het ook geen HARDCORE zijn!
TERROR = Vraagt zo'n hoge mentale en fysieke inspanning dat je helemaal geen tijd meer heb om ergens anders aan te denken! Als het geluid goed hard staat (zoals Symbiont afgelopen zaterdag)Kun je elkaar toch niet verstaan, scheelt ook weer, kun je beter de zaal door stuiteren!!!En als iemand tegen je probeert te praten kun je diegene toch niet verstaan!!!HEHE!!!
En als je je druk gaat maken om wie of wat er rondloopt moet je gewoon meer DRUGS gebruiken!!!
Hoort bij alle soorten Dance muziek!!!Toch?!!!!!!
Alles wat ik doe is toch wel leuk!!

:x waha hoe kan je dit neerzette dan mot je echt veel speed gebruikt hebben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
armin van buuren for ever

De voordelen van trance party's zijn.

1 gezellige mensen
2 heerlijke muziek waarmee je naar een hoogte punt wordt gedreven
3 Weinig tot geen vechtpartijen
4 fantastische sfeer

okay je en jij zegt dat het bij hardcore anders is...

zal ik ff gaan vergelijken

hardcore...

1. zeker gezellige mensen... als iemand aan mij vraagt wat ik op heb, en ik zeg aardappels... dat vind die het nog interessant!!
2. het hele feest is één hoogtepunt, continue zijn mensen aan het dansen... bij trance is dat vaak maar aan het begin.. of in het midden... maar na 5 minuten houdt het op... wachtend op de volgende climax..
3. vechtpartijen heb je overal... en bij hardcore is dat net zoveel als bij trance
4. zolang je met de juiste mensen bent is de sfeer altijd goed... maar zodra jij je express gaat ergeren ergens aan... DAN VERNEUK JE ZELF JE AVOND, EN NIET IEMAND ANDERS!!!

Ik beschouw hardcore gasten dus dan ook als zielige,agrssieve,domme mensen die totaal geen mening hebben

arghhh sukkel... je geeft toch zelf ook een mening

Hardcore fans zijn over het algemeen mensen die totaal geen opleiding hebben gehad en daardoor gigantische dom overkomen en zijn en dit camoufleren door veel agressie te gebruiken.

ik heb een secretaressediploma.. en ben internationaal secretaresse geweest... je lult echt net zo dom als jou theorie over gabbers

Mo$chino666 28 februari 2005 23:54
hoor m nou
hahaha :trance,hardstyle,techno is allemaal afkomstig van H.C alleen een beetje verkracht en de bass eruit.

en toch heeft hij gelijk

de allereerste party's zijn zeker toch wel door id&t opgericht.. en dat was allemaal hardcore... doordat hardcore vroeger massaal populair was, werden de feesten ook steeds groter... Als deze geschiedenis niet zou bestaan... dan had jij ook nooit de feesten van nu mee kunnen maken... want dan was er simpel genoeg het geld niet voor geweest... veel organisaties die nu trance feesten houden zijn begonnen met hardcore... denk daar maar over na.. als je dat kunt.. want jou iq is blijkbaar ook niet hoger dan die van een erwt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mensen die trance kut noemen en terror muziek...tja!

ieder zn ding zeg ik dan

Waarschuw beheerder
Lonneke jij bent wel heel dom
trance komt voor uit house
en dat was dr nog voor hardcore
doos!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken mooi nummer haha
ik haat g.tv.rd.mm. trance :d

Waarschuw beheerder
op die hardcore feesten lopen echt veel racisten rond
wil niet zeggen dat ik problemen hebt gehad wegens me huidskleur maar toch.
en dan lopen rond met NL vlag slaat helemaal nergens op

Waarschuw beheerder
vind dat ook zielig gedrag

Waarschuw beheerder
je kunt mij doos noemen... maar ik heb wel gelijk

zonder al die mysterylands... thunderdome's.. om maar niet te spreken over de populariteit van parkzicht, club x en al die andere tenten en weet ik wat nog meer, was er nooit geld geweest voor die organisaties om in deze tijd zo'n grote feesten te kunnen geven...

hardcore is jaaaarenlang de meest bezochte muzieksoort geweest in nederlandse historie veel meer dan house!!!

dus ik blijf erbij

JE HEBT ALLES TE DANKEN AAN DE HARDCORE!
Waarschuw beheerder
2 voetbalfreak:
dus rondlopen met een ned. vlag slaat nergens op?? maar hoeveel allochtonen zie je wel niet rondlopen met hun vlag???
daar mag nix van gezegd worden dan is het meteen racisme...:S

en overal lopen racisten rond...ook op trance feesten maar dan zonder je het weet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:lonneke ja meis je
heb helemaal gelijk
alles is te danken aan de
hardcore:yes:

-=FNP=- DEMON heb hier ook gelijk in
overal lopen racisten alleen
niet iedereen uit het
maar ze zijn er wel!!!!

Waarschuw beheerder
omdat t BAGGER is

Waarschuw beheerder
demon luister nou eens goed naar me

op hardcoe feesten lopen veel skinheads rond
daar heb je meer problemen mee dan op een trance feest

en ik vind als je met een vlag op een feest loopt vind ik gewoon nergens op slaan

Waarschuw beheerder
ik heb helemaal niks tegen de muziek.
ik vermaak me overal wel.
maar iemand zoals ik met een donkere huidskleur heeft eerder problemen op hardcore feesten dan op een andere dance feest.

en dat is gewoon zo

kom mij nou niet zeggen dat het niet zo is
Waarschuw beheerder
The whole thing is based on respect!
Respect for the music,
respect for the dj,
respect for the crowd
and respect for each of another,

We have to remain in constinious contact,
but look around yourself,
we got every kind of people in this room,
and their not kicking fucking attitude.

It's about music.

Music never seperated people,
no one's style of music is better than the other,
no one's style is truer than the other.

It's all music, music never seperated people!
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waar al die drukte over is. de één doet dit de ander dat. mensen die het veroordelen zonder daar goede argumenten voor te geven begrijpen niet waar het in de eerste plaats allemaal om gaat. hardcore, trance welke stroming dan ook.

ik vind het veroordelen van een groep waar je zelf niet bijhoort meer een tekortkoming van de persoon zelf. het is in mijn ogen meer de bevestiging die de persoon zoekt bij deze groep waar hij deel van uit maakt.

respect maakt het een stuk makkelijker. agressie is wel het laatste wat ik wil op welk feest dan ook.

leven en laten leven denk ik dan maar. als je daar anders over denkt word je gewoon genegeerd

Waarschuw beheerder
dit is een mooie tekst
daar zouden mensen eens bij stil moeten staan
Waarschuw beheerder
donateur
trance komt voor uit house
en dat was dr nog voor hardcore

Nee, mellow en acid waren er eerder kutje :s

maar iemand zoals ik met een donkere huidskleur heeft eerder problemen op hardcore feesten dan op een andere dance feest.

Nou, ik denk dat de kans groter is dat een donker persoon aan de deur word geweigerd in een "gewone" discotheek als dat hij lastig word gevallen op een Hardcore party ;s

Waarschuw beheerder
Satanica :D ken ook ;)
dan hebben we geen van bijde gelijk lonneke :d
Waarschuw beheerder
op hardcoe feesten lopen veel skinheads rond

maak daar wannab skinheads van, echte skinheads lopen op Oi feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
Skinheads die kotsen op hardcore :jaja:
En "echte" skinheads zijn niet eens rascistisch :s

Satanica :D ken ook ;)
dan hebben we geen van bijde gelijk lonneke :d

Tante Satanica heeft altijd gelijk O:)

Waarschuw beheerder
trance is veeeel te blij! kusje, kusje

Waarschuw beheerder
misschien dat de sfeer op trancefeesten wel beter is, maar je moet er wel van houden. Ik ga al heel wat jaartjes naar hardcorefeesten en ben ook een keer naar een trancefeest geweest om te kijken hoe dat is. Nou ik vind t tien keer niks. Inderdaad zijn de mensjes daarzo veels te blij. En ik mis toch echt die lekkere harde bass!!!!

Waarschuw beheerder
sorry maar dit is mijn mening en zo denk ik er gewoon over.
je ziet bijna geen neger op dat soort feesten.

dat zegt al genoeg!

Waarschuw beheerder
en techno was veel eerder voor mellow en acid

Waarschuw beheerder
Waar maken jullie je druk om..Je hebt mensen die van trance houden..en je hebt mensen die van hardcore houden.. en om ff terug te komen op t punt van je ziet bijna geen neger lopen.. Kijk dat doen wij tog niet als jij naar een hardcore feest wil ga je tog lekker..!!

Waarschuw beheerder
patricc

als ik naar een feest wil gaan moet ik me op me gemak kunnen voelen en dat heb ik en krijg ik niet als ik naar een hardcore feest gaat.

Waarschuw beheerder
Kijk.. Als je je niet op je gemak voelt moet je niet gaan..klinkt miss hard maar dat is dan het beste(A)

Waarschuw beheerder
ja dat deed ik al maar ik geef alleen mij mening hoe ik erover denk
Waarschuw beheerder
Gabbers houden niet van trance omdat het veel te zoetsappig is natuurlijk! Gewoon 1 lange intro-shit!!

kan leuk zijn op z'n tijd maar da's meestal een zeer korte tijd alswel te berekenen in seconde alswelzijnde in enkele minuten....

Trance......Tsssss

:no:
Waarschuw beheerder
kijk sommige trance gaat nog wel maar bijv johan gielen ofzo, te eentonige melodie, bij trance gaat t toch om de melodie?

Waarschuw beheerder
melodie en zweverig!
Waarschuw beheerder
ik heb vaak het idee dat veel te veel stromingen onder de noemer trance terecht komen.

ik heb ook een hekel aan sappige huppel trance. blije muk waar half nederland met zijn handjes voor omhoog gaat. zooi die je op tmf hoort en waar om de haverklap een massaal kutfeest van is. producers die al een jaar of 5 het zelfde soundje lopen uit te melken. bah....

maar er is zoveel meer. ik denk dat als je naar een kwaliteits feest gaat en niet afgaat op wat je hoort van trance op TMF of grote feesten dat je best wel voor een aangename verrassing kan komen te staan.

Waarschuw beheerder
de soort muziek spreekt mij gewoon niet aan.

Waarschuw beheerder
omdat 't ook kats lelleke muziek is jongs.

Waarschuw beheerder
aaaahhh jullie snappen het niet...

het maakt niet uit wat er voor hardcore was...

cliff richard was er ook voor hardcore... de beatles ook!!!

HARDCORE was MASSAAL POPULAIR... daardoor is er geld binnengekomen OM NU NOG FEESTEN TE KUNNEN GEVEN!!!

hoeveel trance en hardstyle feesten geeft id&t nu wel niet??!!! en ze zijn toch echt begonnen met hardcore...

*zucht* is dit nou zo moeilijk te snappen???

Waarschuw beheerder
ik snap het wel hoor lonneke

door hardcore is er geld binnengekomen!

maar door trance en hardstyle maken ze meer winst!

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
je ziet bijna geen neger op dat soort feesten.

wat een onzin! ik zag op Masters of Hardcore een neger met zn shirt uit! op Hellraiser zag ik een neger. ik ben zelf niet eens blank dus ik lijk voor een kortzichtige leipo al op een neger. dikke kkbullshit dus! :P

Waarschuw beheerder
oke TqNoize je hebt gelijk
Waarschuw beheerder
toch blijft dit een eeuwige discussie. ik zelf geef de voorkeur aan techno feesten want ik vind daar het publiek toch nog wel weer iets relaxer dan op trance feesten. maar op hardcore feesten vind ik de sfeer vaak nog minder. dit komt denk ik idd meer (zoals hier verder boven ook ergens staat) omdat je er op gaat letten hoe de sfeer is en dan ga je je al snel ergens aan gaat ergeren.

wat me trouwens hier op PF. vaak opvalt is dat er vaker hardcore fans gaan zitten zieken op een trance forum of bij de recensie op een trance cd. dan andersom (dus een trance liefhebber op een hardcore forum ofzo)

maar goed laat de hardcore liefhebbers maar lekker op hun feesten lopen en de trance liefhebbers op hun eigen feesten dan komt alles toch nog goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
op Hellraiser zag ik een neger.

:O WOW!!!! Een echte neger?! Dat zal vast en zeker een (Y) feestje geweest zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat me trouwens hier op PF. vaak opvalt is dat er vaker hardcore fans gaan zitten zieken op een trance forum of bij de recensie op een trance cd. dan andersom (dus een trance liefhebber op een hardcore forum ofzo)

Klopt, komt omdat hardcoreliefhebbers het stoer vinden om op trance te zeiken. Tranceliefhebbers hebben die drang niet. Waarschijnlijk een kwestie van volwassenheid.
Waarschuw beheerder
ik haat trance niet, vind het alleen te soft :)

Waarschuw beheerder
Ik zie tegenwoordig vaker en vaker ''trancers'' zeiken over bijvoorbeeld het feit dat terror voor speedsnuivende junks zou zijn. En kom nu niet met een opmerking als ''Dat is toch ook zo?'', dan verlaag je jezelf wel heel erg.

Waarschuw beheerder
ik haat trance niet snap waarom de mensen er zo drukte om maken ik hoor zelf liever trance dan rb

Waarschuw beheerder
en ik hoor liever trance en r&b dan terror :jaja:

Waarschuw beheerder
voor alles is een tegenpool!!!
ieder zijn eigen smaak

Waarschuw beheerder
daaar heb je gelijk in :jaja:

Waarschuw beheerder
Blablabla, hardcore was de allereerste massale stroming (ahum).
Feit is gewoon die die nieuwe lichting wannabe nazi'tjes allemaal in elkaars kont kruipen.
Algemeen bekend is gewoon dat mensen die naar "echte" trance feesten gaan over het algemeen een hoger IQ en beter opleinding genoten hebben dan de gemiddelde "gabber"...
Vooral dat feit zorgt ervoor dat trance altijd wordt afgezeken en niet andersom!

Ook al ben ik vanaf mn 15de naar hardcore feesten geweest, ik vind die opmerkingen tegenwoordig maar kansloos. Daarom is mijn mening over dit onderwerp, dat hardcore tegenwoordig (uitgezonderd de randstad lui) voor boerenkinkels is geworden die dus idd schrikken als ze eens een neger tegenkomen op een feest.

Daarom sluit ik af met de zin: in energy and melody we trust, in trance we must!

zo, dat lucht op!
Waarschuw beheerder
Het mag je misschien opluchtten, een kortzichtige mening heb je wel:no:

Waarschuw beheerder
Natuurlijk "hardcore will never die" ;)
Maar zou de hardcore scene ooit weer zo levendig zijn geworden, zonder de trance periode...Daardoor kwamen er weer meer grote feesten en werden ook weer meer mensen geinteresseerd in hardcore! Natuurlijk zijn er ook genoeg die altijd voor de hardcore zijn gegaan! Maar dat geldt niet voor een groot gedeelte van de jongere generatie hardcore liefhebbers! Dus een beetje meer respect voor trance a.u. b :)
Het gaat allemaal om hetzelfde, mensen die gewoon een avond/nacht lekker uit hun dak willen..De een op trance, de ander op techno en weer een ander op hardcore..Lekker belangrijk! Dat is een kwestie van smaak! Erg kortzichtig om iemand dan een mietje te noemen, omdat die toevallig van trance houdt..En ook vast niet iedere hardcore liefhebber is een racist :P;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De mensen die dat zeggen zijn 9 van de 10 keer mensen zonder een eigen mening ;)
Hun vrienden vinden het geen goede muziek en om niet uit de toon te vallen 'haten' ze het ook ;)
Waarschuw beheerder
wrom is iedereen hier verbannuh:/

De mensen die dat zeggen zijn 9 van de 10 keer mensen zonder een eigen mening
Hun vrienden vinden het geen goede muziek en om niet uit de toon te vallen 'haten' ze het ook

:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg toch ook niet dat jij zo denkt ;)
Waarschuw beheerder
Ohja, van het geld van de "hardcore" tijd worden nu nog steeds feesten van gegeven... Yeah right...
waar ze vroeger voor 3 grote feesten 1 miljoen gulden kregen, krijgen ze voor 1 groot trance feest een dikke miljoen euro aan omzet (y)
Hardcore is het allemaal mee begonnen :z misschien moet je iets verder kijken als 1986 tot heden..

Muziek waar we het over hebben is een ontwikkeling, geen ontwikkeling betekent stilstaan.. ;)

Trance :respect:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
nog niet zolang geleden heb ik nog een topic geopent met als titel "welke terrorliefhebbers houden ook van trance
" ofzo hehe

Ik als terrorfreak hou namelijk WEL van trance :jaja:

niet die simpele blije toontjes muziek hoor, het moet mooie muziek zijn waar je emotioneel van onder de indruk raakt hehe
hou van zowel GOA/PSy als van commercietrance zeg maar hehe

Maar ik denk dat de meeste hardcore liefhebbers gewoon teveel bezig zijn met het meedoen-aan-de-kudde.
Het is immers stoer om iets te haten wat soft is, terwijl trance vaak veel beter en muzikaler in elkaar zit dan die simpele partycore-hardcore hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jep, zowel de terreur/speedcore als de trance kan ik prima waarderen op zo'n feestje..

Het publiek is anders, maar ik heb over t algemeen net zoveel skik!

Zelfs op skihut ga ik nog los :P
Waarschuw beheerder
PUSSY M@GNET 28 februari 2005 20:58
waar ik me op gabber feesten aan irriteer is dat agressieve gedoe van al die lonsdale gasten die niet weten waar het woord GABBER voor staat en iedereen zitten aftezeiken

:jaja:
Waarschuw beheerder
echte trance hebben ze vast nooit gehoord...

wat mij wel opvalt, wat ik wel weer grappig vind...
dat die ouweschool wel, beetje hiphouse ala turnupthebass en andere bekende ravertjes, wel helemaal de bomb vinden omdat dat zogenaamd de voorloper was van hakkuh ofzo... terwijl dat ook vaak redelijk soft is, wel lekker hoor... maar ze snappen het niet zo goed die gasten die altijd lopen te kankeren op andere stylen

Waarschuw beheerder
Precies, het is gewoon die angst en onwetendheid.
Ik bedoel ik vind hardcore nog steeds vet hoor, maar die feesten hoeven persoonlijk niet meer zo.
En TRANCE is zó breed, dat ik hier zo tig namen kan opnoemen die de gemiddelde "gabber" echt ontzettend vet zal vinden.
Zo luisteren vrienden van mij de echte darkcore en industrial,breakcore etc, maar ook JK Walker, Tommy Pulse en de wat hardere kant van trance.

Waarschuw beheerder
Voor alle gabbers die ook de andere kant van trance eens willen horen:

Upload Wavetraxx- the rythem (progressive mix) eens.\
En nee, dit is dus géén progressive zoals de titel zegt maar zwaar beukende hardtrance met acid geluiden!!

Waarschuw beheerder
donateur
De trance cultuur en de hardcore cultuur zijn 2 flink verschillende stijlen.
Ik hoorde de topic starter al roepen dat er ander volk komt.. dat op trance feesten wel een goeie sfeer hang.

Een goeie sfeer licht er maar net aan hoe dat jij die sfeer interpeteerd.
ik ga altijd naar hardcore feesten. en ik vind de sfeer daar prima. Maar dat ligt maar net an jou beeld van : "prima"
Ik ben vroeger ook regelmatig op trance feesten geweest.

Maar ik vind de sfeer daar eerlijk gezegt niet beter als op een hardcore feest.

En waarom de meeste gabbers een hekel hebben aan trance weet ik niet.
Ik heb er geen hekel aan maar ik vind het gewoon niet mooi
Bij hardcore heb je bij sommigge nummers een opbouwend stuk.
dat bouwt op en bouwt op.. en dan barst de hel los
Bij trance komt dat niet veel voor
Ook mis je bij trance de rauwere bassen.
De vlugge tempo's en de aparte deuntjes.

Veel mensen denken bij hardcore aan dezelfde muziek als in de jaren 90.
Dit is dus echt een totaal verkeerd beeld.
Er is een hoop verandert.
Muziek klinkt professioneler

Maar als reactie op de topic starter :

Ik haat trance niet, ik vind het gewoon niet mooi

Waarschuw beheerder
omdat trance veel te soft is als je alleen maar oldschool hardcore enz.. draait ik vind trance ook niks maar ben wel is op een trance feest geweest hoor maar ik vind het niks de een vind oldschool niks de andere trance zo heeft ieder zijn mening ja toch :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1543, 1112}
Waarschuw beheerder
Op trance feesten wordt veel meer drugs gebruikt dan op een hardcore feest

De trance liefhebbers gaan naar een feest voor het hele gebeuren er om heen. Ze kleden zich helemaal mooi aan en weet ik veel wat voor glow-in-the-dark dingen ze allemaal opdoen. En ze gaan voor de drugs want dat hoord er helemaal bij dan.

Hardcore liefhebbers gaan puur voor de muziek. Die gaan naar een feest om flink hard te hakken en niet om er mooi uit te zien of weet ik veel wat.

En omdat hardcore liefhebbers puur voor de muziek gaan zijn ze erg snel op hun teentjes getrapt zodra het over andere stijlen gaat denk ik!!
Waarschuw beheerder
donateur
trance haten hoort erbij, want anders ben je geen stoere gabber :no:

nix mis met trance, maar ut moet niet van die slappe zijn

Waarschuw beheerder
t harde mis j eraan

Waarschuw beheerder
en niet alle hardcore liefhebbers of gabbers zijn nazi's want de echte gabbers hebben een hekel aan die wannabi's !!!!!!!!!!!!!!!!!!:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
want de echte gabbers hebben een hekel aan die wannabi's !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mwah, en (w)-nazi's vooral :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Op trance feesten wordt veel meer drugs gebruikt dan op een hardcore feest"

HAHAHAHHAHAHAHAHHA

"De trance liefhebbers gaan naar een feest voor het hele gebeuren er om heen. Ze kleden zich helemaal mooi aan en weet ik veel wat voor glow-in-the-dark dingen ze allemaal opdoen. En ze gaan voor de drugs want dat hoord er helemaal bij dan"

Jij bent duidelijk nog nooit naar een wat minder commercieel trance feest geweest, dat lijkt me duidelijk.
Je verhaal staat een beetje bol van de aannemelijkheden en vooroordelen!
Waarschuw beheerder
Gelukkig ben jij (een beter feest begint bij jezelf) minder guitig met vooroordelen over Hardcore-liefhebbers, of het genre in het algemeen:no:

Kijk eerst eens naar jezelf, voor je anderen gaat bekritiseren

Waarschuw beheerder
niet de vraag om draaien he ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gaaap! trance is niet zo erg maar wil het niet de heledag horen.

Doe mij maar een wat sneller tempo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die zogenaamde gabbers zijn hersenloos en best wel gay :[

Waarschuw beheerder
dat zijn geen gabbers die dat zeggen.

Voor mij is de scene helemaal kapot sinds ik zaterdag die pokkezooi heb meegemaakt...zijn nog wel leuke hardcoreliefhebbers (y) maar word niet meer zoals eerst, de kleuterbrigade heeft het verziekt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gabbers bestaan NIET!:[

Waarschuw beheerder
best triest voor je als je geen gabbers hebt :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb vrienden,geen gabbers :[
gabbers bestaan niet

Waarschuw beheerder
definitie van gabber is je maat/vriend zelfde dus ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke,maar die zogenaamde gabbers in de house scene bestaan niet :[

Waarschuw beheerder
Bestaan ook niet, heb ik zelf ook altijd gezegt, maar moet het wel zo noemen anders begrijpt niemand meer waarover ik het heb, laten we het maar op hardcoreliefhebbers gooien, of bestaan die ook al niet :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke dan is het goed! :) (y)
Waarschuw beheerder
even een feit tussendoor. ID&T is groot geworden van hardcore. Maar is ook bijna eraan failiet gegaan. Dankzij een nieuwe markt en bredere muziekstijlen (zoals trance) is ID&T tot een miljoenen bedrijf gegroeit die wereld leidend is.

Waarschuw beheerder
Kijk laat ieder lekker zen eigen muziek hebbe...Ik hou gewoon nie van dat softie gedoe...punt uit...
zolang ze mij niet lastig valle met trance hip-hop en R&B vind ik het best....
en verder al dat gezeik erover wordt je ook moe van!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben een gabber die ook op trancefeesten is geweest en ook regelmatig naar clubs ben geweest waar alleen maar trance wordt gedraaid. Ik vind de laat-ik-het-maar underground trance noemen wel mooi. Ik houd alleen niet van die blije hoempapa tsjalala trance. Ik vind het ook onzin om super uitgedost naar een feest te gaan met glitters in je haar. Zoals ik al zeg ben ik dus wel op trancefeesten geweest en sommigen waren echt wel geslaagd. Ik vind dat er op trancefeesten alleen veel te vaak van die OWH wat ben ik toch stoer en/of knap mensen rondlopen.

Hardcore is gewoon mijn stijl. Ik houd van hardcore, maar dus ook niet van de hoempapa tsjalala hardcore. Ik heb aardig wat hardcore feesten gezien en ik houd van de sfeer, het volk, alles eigenlijk. Ik ga naar hardcore feesten voor de muziek, heerlijk om na een week hard werken jezelf lekker te kunnen gaan op de heerlijke hardcorebeats :bounce: De meeste bezoekers zijn ook niet van die popiejopies die denken dat ze super geweldig zijn, de bezoekers van hardcore feesten hebben veel meer respect voor elkaar: dik, dun, klein, lang, puisten, verbrand, gehancicapt, in een rolstoel, iedereen telt gewoon mee en niemand wordt nagekeken of beoordeeld op zijn uiterlijk. Het enige dat telt is dat je van hardcore houd.

Tsja en dan nog even dat er geen turken en marrokanen op hardcorefeesten rondlopen........ Negers lopen er inderdaad wel. Maar mensen van turkse of marrokaanse afkomst hebben gewoon cultureelbepaald een andere smaak voor muziek. Wij gaan toch ook niet massaal naar hun soort feesten en als we dat doen is dat weer omdat we het gewoon mooi vinden. Ik vind het overigens wel fijn want ik wordt altijd doodmoe omdat ze denken dat je hun bezit bent. Ze zitten altijd aan je kont en blijkbaar ben ik het type dat ze graag zien ofzo, zo bijzonder ben ik nou ook weer niet maja.. Op hardcore feesten voel ik me als vrouw veilig, geen lastige jongens met bijbedoelingen. Maar ja lopen ze er wel rond en houden ze van hardcore dan vind ik het prima hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugde...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze zijn bang dat ze worden uitgelachen door andere mede gabbers!!

Waarschuw beheerder
dat is echt de grootste onzin weet je dat zo enzo ben je dan al geen 'gabber'zoals jij het zegt.... kijk trance ik hou er nie van R&B sommige nummers zijn echt wel mooi kom ik eerlijk voor uit... en bevalt dat de mense waar ik mee omga niet? hun probleem... respect heet zoiets....
Waarschuw beheerder
Vind het geen onzin, weet zkr dat er mensen zijn die zich daardoor laten beinvloeden.

Meelopers zijn er altijd!!

Waarschuw beheerder
ik vind t te soft, maar dit soort topics leiden alleen maar
tot oneindige discussies, het gaat om iemands mening en die
is gewoon zwaar verschillend, net als dat de die-hard metal
fans nirvana zwaar kut vinden, vinden gabbers trance te soft. en ik sluit me daar bij aan:)

hier ben ik t niet mee eens, kan niet zo goed mee praten
over feesten omdat ik er nog maar weinig heb bezocht,
maar hellbound daar hing echt een topsfeer, van niemand
last gehad, alleen van een groepie kutmongolen die weer
is wilde pogo-en, maar ga niet zeggen dat er op een trance
feest nog nooit gevochten is. hardcore feesten hangt ook
gewoon een goede sfeer, helemaal niks mis mee.

Waarschuw beheerder
Op trance feesten wordt veel meer drugs gebruikt dan op een hardcore feest

blah blah blah blah blah

Waarschuw beheerder
wat een gezeik ik ga naar beide en hardcore terror is en bljft
het beste iedereen heeft een eigen smaak en dat is maar goed ook
Waarschuw beheerder
Ja idd wat een gezeik.. Wat maakt het nou uit?? Iedereen heeft een andere smaak, het zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde leuk vonden.. Hehe :vaag: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zie gasten zitten trance af te zeiken om idd alleen stoer te doen.

Er zijn wel verschillen tussen de hardcore en trance cultuur, maar die zijn nog niet eens zo heel erg groot vindt ik, zelf ga ik naar beide soorten feesten voor de muziek en de sfeer. De verschillen zijn nog niet eens zo groot, op beide is de sfeer vaak goed, zijn de mensen gezellig en er wordt bij beide ook drugs gebruikt, en of er veel verschil in zit kan ik niet zeggen, ik let er nooit zo op drugs.

Er zit bijvoorbeeld veel meer verschil tussen de dance en de urban/r&b cultuur. En daar lopen nog wel de grootste wannabe's rond:d
Artiest {SHOWLIST artist 7349, 39756}
Waarschuw beheerder
wat een gezeik om niks hier man...

iedereen houd van zijn eigen muziek en dat er geen gabbers bestaan vind ik toch echt wel belachelijk.
ze bestaan zeker het is alleen je hoort elke keer weer de slechte dingen die op een feest gebeuren dat dat de laatste jaren een beetje de overhand aan het nemen is ben ik zeker met jullie eens vind dit zelf ook heel erg jammer en ga daarom ook niet meer echt naar die grote feesten.

maar om nou naar een trance feest te gaan vind ik persoonlijk niks ik ga geen 40-60 euro uitgeven voor iest waar ik dan toch van te voren weet dat ik me niet echt ammuseer....

ik vind dat men iedereen in zijn waarde moet laten en dat er meelopers zijn oke laat ze dan toch mee lopen ook deze mensen komen er ooit achter...

voor mij in ieder geval HARDCORE LEEFT.
Waarschuw beheerder
wat een gezeik om niks hier man...

iedereen houd van zijn eigen muziek en dat er geen gabbers bestaan vind ik toch echt wel belachelijk.
ze bestaan zeker het is alleen je hoort elke keer weer de slechte dingen die op een feest gebeuren dat dat de laatste jaren een beetje de overhand aan het nemen is ben ik zeker met jullie eens vind dit zelf ook heel erg jammer en ga daarom ook niet meer echt naar die grote feesten.

maar om nou naar een trance feest te gaan vind ik persoonlijk niks ik ga geen 40-60 euro uitgeven voor iest waar ik dan toch van te voren weet dat ik me niet echt ammuseer....

ik vind dat men iedereen in zijn waarde moet laten en dat er meelopers zijn oke laat ze dan toch mee lopen ook deze mensen komen er ooit achter...

voor mij in ieder geval HARDCORE LEEFT.

Waarschuw beheerder
jaah idd mensen in waarde houden, en dat 'gabbers' trance haaten , No big deal, zollang ze de feesten van de anderen maar niet verpesten, Blijf je toch houden, Er is nooit vrede onderling, laat elkaar gewoon hun eigen mening zeggen, En ga er vooral niet op in ;)
Waarschuw beheerder
(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je haalt me de woorden uit de mond! ;)
Waarschuw beheerder
Accepteer gewoon alle muziek stijlen!

Maar doe mij maar terror!
Waarschuw beheerder
Nouja sommige trance is wel leuk.. maar ik heb liever ook hardcore.. dreunt gwoon meer en gaat sneller veel lekkerder:)
Ben nog nooit op een trance feest geweest maar wel techno feesten maar daar vind ik al nix aan .. is gewoon te soft maja dat is voor ieder anders.. ieder ze smaak!!

Waarschuw beheerder
laat iedereen in zn waarde heb ik geleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik als hardcore liefhebber sta ook op Awakenings, ondanks dat ik die muziek niets vind (alleen rag techno is wel :k ),
maar ik sta daar puur voor de sfeer :jaja:

Dezelfde sfeer die soms erg ver te zoeken is op de hardcore feesten dankzij bepaalde simplistische mensen :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo hoort het nick (y)

ps rush is ckr lekkre rag techno :jaja:

Waarschuw beheerder
heel kort zinnig of te veel speed gebruikt

daarom zijn het gabbers....
dat is het enige wat hun brein aankan hehe;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gezeik gaat over en weer natuurlijk...
trance kan ok zijn :jaja:, maar idd niet van die top 40 trance...trance met diepgang (Y)
Waarschuw beheerder
ik vin t gwoon rot om erop te dansen...er is n te langzame beat en daar work altijd moe van als ik ga dansen. ik moet echt snelheid hebben en muziek die je voelt ipv hoort
Waarschuw beheerder
Ach kan er wel naar luisteren maar simpelweg nie mijn muziek... te gestructuurd te happy etc..
maarja ieder zijn eigen ding

Waarschuw beheerder
a. Is hardcore niet gestructureerd? ik luister nu naar Butterfly van Ophidian en die heeft gewoon een normale opbouw net als bij trance, break, beuken, break, nog veel harder beuken.

b. trance is nie per se happy. Ooit naar Russenmafia of Scot Project geluisterd?

c. de meeste 'gabbers' kennen trance alleen van tv, geen wonder dat ze ut dan kut vinden. als ik hardcore alleen van tv zou kennen zou ik denken dat die muziek alleen gemaakt wordt door blonde dozen met tieten van hier tot aan Hong Kong.....

d. echte gabbers (zonder aanhalingstekens) zullen op zn minst respect tonen voor trance. Tis gvd de ontstaansreden van hardcore. Neem nou een nr als The First Rebirth, dat wordt als oude hardcore beschouwd, maar is gewoon hard trance. En wat denk je van alle hardcore anthems met zweef breaks dr in? Zoals o.a. het eerder genoemde voorbeeld van Ophidian?

e. omdat de meesten onder jullie (die trance zeggen te haten) er nooit naar luisteren als ze mega waus zijn :vaag:
als ik kutstoned naar un nummer van Gouryella ofzo luister zie ik echt de meest wunderbare dinge :P:P:P
Waarschuw beheerder
mij hoor je niet zeggen dat hardcore mijn ding is.... maar dat terzijde bijvoorbeeld industrial hardcore noem ik niet echt gestructueerd.

en opzicht vin ik scot project en russenmafia toch nog behoorlijk melodieus en enigszins happy maar zij vallen voor mij onder het kopje hardtrance en niet onder het wat rustigere trance.

En tja heb in het verleden paar trance feestje meegemaakt en vond ze ook masterlijk maarja industrial breakcore etc. zijn gewoon meerm mijn ding

Waarschuw beheerder
Hard trance is ook trance, ik bedoel: acid techno is tog ook techno en early hardcore is ook hardcore....
Waarschuw beheerder
ach ja iedereen deelt het op zijn manier in. mijn mening daarover is ik hoor er verschil in, dus ik zie het als een aandere muzieksoort, net zoals ook nooit techno en schranze in hetzelfde hokje zal plaatsen

Waarschuw beheerder
daarom zijn het gabbers....
dat is het enige wat hun brein aankan hehe

*zucht*

Ik als hardcore liefhebber sta ook op Awakenings, ondanks dat ik die muziek niets vind (alleen rag techno is wel ),
maar ik sta daar puur voor de sfeer

kheb juist altijd dat ik sjagerijnig wordt van muziek waar
ik niet van hou, dan zou ik er dus geen reet aan vinden

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
Waarschuw beheerder
whoei en ik mag weer uitzondering spelen
heb mezelf voorgenomen dit jaar toch eens een trance feest te gaan bezoeken :P
Waarschuw beheerder
ja nou ik ken er eg nie naar luistere.. je verwacht steeds dat het harder gaat niet dus.. en sta je daar.. gegroet
Waarschuw beheerder
zelf vind ik trance ook aan de softe kant geef mij maar goeie stamp muziek met voorkeur van enzyme records ophidian nexes endymion etc
Maar deze dj's zullen de trance liefhebbers onder ons wel niks zeggen
Waarschuw beheerder
nee dat zeg ze inderdaad niks :S
Waarschuw beheerder

Ik weet niet naar WAT voor hardcore feesten je bent geweest of wat jij onder HARDCORE verstaat, maar daar zijn ze ook aardig tegen elkaar, dat er wat kan gebeuren is een ander verhaal!!!Maarja homo's kunnen niet vechten, daarom zijn de aardig en daar lopen er veel bij op een trance feest, dat JIJ je aangespoken voelt zegt dus ook genoeg over jezelf HAHAHA

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

en ten tweede:

JIJ hebt het over vooroordelen van 'gabbers'..................maar JIJ bent degene die zeg dat 'gabbers' te kortzinnig zijn of te veel speed gebruiken!!! AHUMMMM DAT IS PAS KINDERACHTIG

GABBERS UNITED
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maarja homo's kunnen niet vechten, daarom zijn de aardig en daar lopen er veel bij op een trance feest, dat JIJ je aangespoken voelt zegt dus ook genoeg over jezelf HAHAHA

hahaha schitterende redenatie :S
Waarschuw beheerder
JIJ hebt het over vooroordelen van 'gabbers'..................maar JIJ bent degene die zeg dat 'gabbers' te kortzinnig zijn of te veel speed gebruiken!!! AHUMMMM DAT IS PAS KINDERACHTIG

Jij hebt iig geen vooroordelen dat scheelt
Waarschuw beheerder
donateur
Maarja homo's kunnen niet vechten, daarom zijn de aardig en daar lopen er veel bij op een trance feest,

@HARDmielCORE
Je doet net of het altijd vechten is op hardcore feesten, dat heb ik nog niet meegemaakt.
Ik heb die "homo's" vaker zien vechten, op de laatste trance energy was er een flinke vechtparty op de mainstage.

dus oordeel niet voordat je beide kanten mee heb gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zei: ''DAT ER WAT KAN GEBEUREN IS EEN ANDER VERHAAL'' met nadruk op ''KAN''
Waarschuw beheerder
whehehehe dat scheelt idd enorm.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Toch blijft het generaliseren wat je deed. Ik ben toch ook geen homo, en ga ook naar trance en hardcore feesten, het pecentage homo's ligt volgens mij echt wel gelijk hoor op beide soorten feesten. En een homo kan je niet altijd herkennen :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rene @ Mexico:
JE BENT EEN ZEIKERD en racist
Je bent 1 keer op een feest geweest en dat is je niet bevallen. Genoeg om te oordelen? Je zal er wel zelf voor gezorgd hebben met je arrogante en miskeurende houding. Of had je een roze pruik op die je ook altijd op je trancefeestjes draagt????

Waarschuw beheerder
trance sucks trance sucks trance sucks, tiesto al ­helemaal.
trance sucks trance sucks trance sucks,­ tiesto al helemaal.
trance sucks trance sucks tr­ance sucks, tiesto al helemaal.
trance sucks tran­ce sucks trance sucks, tiesto al helemaal.
trance­ sucks trance sucks trance sucks, tiesto al helema­al.
trance sucks trance sucks trance sucks, tiest­o al helemaal.
trance sucks trance sucks trance s­ucks, tiesto al helemaal.
trance sucks trance suc­ks trance sucks, tiesto al helemaal.
trance sucks­ trance sucks trance sucks, tiesto al helemaal.
t­rance sucks trance sucks trance sucks, tiesto al h­elemaal.
trance sucks trance sucks trance sucks, ­tiesto al helemaal.
trance sucks trance sucks tra­nce sucks, tiesto al helemaal.
:yes::yes::yes::ye­s::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
is mijn mening, heb er geen hekel aan t is gewoon kut muziek. Doe mij maar HARDCORE, TERROR EN SPEEDCORE.
Laturs
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haal die SS maar weg schat, je hebt geen idee wat je zegt.

Waarschuw beheerder
k vindt dat wel een ban waard.

zelf vindt k trance wel oke.
vroeger was in de chillout altijd trance muziek.
ambiend,mellow enz enz.

is dus weer iets wat geld voor de nieuwe generatie,en tuurlijk zullen er veel trance niks aan vinden,maar HAAT is een groot woord

Waarschuw beheerder
Schat k ben je schat niet joh

Waarschuw beheerder
Sorry schat.

Waarschuw beheerder
sterf joh sterfgeval
Waarschuw beheerder
I hate trance!!! trance sucks!!! hardcore 4 life!!!

Waarschuw beheerder
Hoog niveau hier...
Waarschuw beheerder
T zijn wel typische figuurtjes die steeds zeggen: trance sux, hardcore 4 life :frusty:

Maar ff op de stelling, ik vind alle muziek wel best, beetje van dit beetje van dat.
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk met 'een hekel hebben aan' meer aan Georgina Verbaan.

:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je de vraag niet net zo goed omdraaien en heb je dan niet hetzelfde percentage hc haters?
Waarschuw beheerder
vast wel, ik zou zeggen open een topic en probeer het uit net zo kansloos he
Waarschuw beheerder
hoezo typische figuurtjes ik mag toch een mening geven iedereen zegt tog wat hij wil als die mensen dat mooi vinden moeten hun weten hoef ik het niet mooi te vinden mag ik dat toch zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Das dus wat ik wou zeggen dat zo'n stelling toch niet opschiet. Ik vindt trance zelf ook alleen lekker als ik inslaap probeer te komen maar zat mensen die het anders ervaren. Ieder zijn style!

Waarschuw beheerder
Rene @ Mexico:
JE BENT EEN ZEIKERD en racist
Je bent 1 keer op een feest geweest en dat is je niet bevallen. Genoeg om te oordelen? Je zal er wel zelf voor gezorgd hebben met je arrogante en miskeurende houding. Of had je een roze pruik op die je ook altijd op je trancefeestjes draagt????

racist? ik? en waar basseer je dat op?
uit je reactie blijkt dus hoe de rest is en kan ik dus oordelen over de rest en was het niet dus dat ene feest.
en wie is er hier miskeurend? :vaag:
Waarschuw beheerder
hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap
wat kan iedereen hier toch altijd lekker happen

Waarschuw beheerder
Kan je de vraag niet net zo goed omdraaien en heb je dan niet hetzelfde percentage hc haters?

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat trance cker niet maar ut is nie mijn muziek

maar ik ben van mening die kindjes die trance haten haten zichzelf het meest want als je nie weet wat haat is moet je ut nie zeggen en als je trance haat haat je dus de eerste hc stroming

want acid house is een soort van trance en sterker nog hardcore is ook een vorm van trance maar ik ga da hier nie verder uitleggen da zoek je zelf mar uit na 18 jaar feesten en er vanaf ut begin bijgeweest te zijn denk ik dat ik een aardig woordje over dit onderwerp weet

mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzl

Waarschuw beheerder
voor alles is een tegenpool!!
ieder zijn eigen smaak!!
voor mij zelf geld het feit,dat ik me beter kan uiten!!
ik kan al me energie erin kwijt.
ik voel me er beter thuis.
verders heeft hardcore gewoon veel meer inhoud
voor mij..elk geluidje of sound,die men heeft bij trance
of andere house-vormen..zit in hardcore,alleen dan net
iets harder,sneller en scherper..het betere hardcore
heeft gewoon alles,wat ik in muziek zoek!!
daar integen kan ik een trance-plaat ook goed vinden,
maar is toch en zal altyd minder zijn!!

ik ben gewoon hardcore
hardcore is een gevoel
die gene die dat ook hebben snappen mij!!
voor anderen..tja ieder zijn eigen ding toch!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies

maar 1 ding is cker hardcore never dies

Waarschuw beheerder
k zat er net over te denken,maare hebben ze nog wel s verschillende area's in die stromingen?

je had vroeger vaak

hardcore
tunnel of terror
de chill out(met vaak trance)
techno
oldschool.

valt me op dat t nu vaak

hardcore
terror
eartlyhardcore

is......

mijn voorkeur is ook zeker niet trance,
maar geef jeron,,, hierin gelijk.

Waarschuw beheerder
zeker niet!!!! ps demo..
of het nu gabberhouse heet of terror oldskool
mindcore,newskool speedcore etc etc..
voor mij is het allemaal hardcore. het ene is enkel
wat sneller of langzamer duister vrolijker en ga zo
maar door..maar het blijft allemaal hardcore
tja geef het maar een naampje!!! greets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap hap
wat kan iedereen hier toch altijd lekker happen

in een forum reageer je toch op elkaars berichten? ik reageer hier op het hersenloos gebral van Fredy

Waarschuw beheerder
het is gewoon te soft voor een echte hardcore freak ik ben een keer mee genomen door een vriendin naar innercity en was binnen een uur weer buiten vondt het echt 100x niets maar heb het wel geprobeerd.
daar in tegen je wordt als hardcore liefhebber ook raar aangekeken en bespot op een trance feest dus...niet in je waarden gelaten worden gaat over en weer dat ligt aan je persoonlijkheid en niet aan je muziek keuze...denk ik..:yes:

(K)debjuh

Waarschuw beheerder
Waarom hebben gabbers meestal n hekel aan trance???

omdat dat stoer is :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Trance muziek is niks voor mij, kan er gewoon niet compleet op uit me dag gaan. krijg totaal geen gevoel bij die vrolijke melodietjes en die softe bass:/

ben wel een keer op Trance energie geweest en ut was gewoon niet mijn ding daaro...

doe mij maar iets met een stevige bass en niet te veel rustige stukjes:d

Techno daarentegen kan ik juist wel weer waarderen en schranzzz techno al helemaal:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat hardcore en terror veel harder gaan.. en trance is dan echt zo slap:yes:

Waarschuw beheerder
hehe idd wijffie;)
trance is voor mietjes whaha, discussie gesloten.NL
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Irritent-KUTKIND doet haar naam wel eer aan.
Waarschuw beheerder
Gabbers zeggen altijd wel dat mensen zo kortzichtig zijn naar hun lonsdale enzo, maar hierin zijn ze zelf idd net zo kortzichtig!! Denken ze dat ze "stoer" zijn!! Nou ni dus!! :no: [img width=24 height=15 width=24 height=15 cacheid=0000d9be0001c1c7b18e8f281a00a20857]http://smile.smilies.nl/1535.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar in tegen je wordt als hardcore liefhebber ook raar aangekeken en bespot op een trance feest dus

Tja als jij in je lonsdalepolo, opgerolde spijkerbroek en kisten gaat rondlopen op een trancefeest dan kan je dat verwachten toch??

Zelfde als goedgeklede mensen op hardcorefeesten rondelopen (door jullie genoemde clubkutten). Dan worden die toch ook raar aangekeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als jij in je lonsdalepolo, opgerolde spijkerbroek en kisten gaat rondlopen op een trancefeest dan kan je dat verwachten toch??

Zelfde als goedgeklede mensen op hardcorefeesten rondelopen (door jullie genoemde clubkutten). Dan worden die toch ook raar aangekeken.

precies wel even aan passen aan het feest waar je heen gaat;)
Waarschuw beheerder
ik ben altijd goed gekleed maar word nooit raar aangekeken :S

Waarschuw beheerder
Ben ik toch benieuwd wat jij goed gekleed vind??
Lees de topics er maar op na. zodra je niet in "hardcore-tenue" komt opdraven op een feest word je gelijk een clubkut genoemd.... :frusty:

En dat terwijl ze er zelf als een stel clown bijlopen. Vooral de vrouwen weten zich goed voor paal te zetten met hun tennisshirtjes van lonsdale.
Waarschuw beheerder
Er zijn idd lonsdale meelopertjes en daar irriteer ik me mateloos aan!!!

Maruh ff voor de duidelijkheid....Irritant KUTKIND is geen irritant KUTKIND :D :D :D :D :D :D :D :D
Waarschuw beheerder
goedgekleed.... paar kisten veels te strakke opgerolde spijkerbroek... met daaraan bevestigd bretels het liefst rood wit blauw.... daaronder een stoere houthakkers blouse...
en dit alles natuurlijk vergezeld met een net keurig geschoren bolletje....
:no:
Waarschuw beheerder
hoezo typische figuurtjes ik mag toch een mening geven iedereen zegt tog wat hij wil als die mensen dat mooi vinden moeten hun weten hoef ik het niet mooi te vinden mag ik dat toch zeggen

Ik zeg niet dat je je mening niet mag geven, ikzelf hou ook van hardcore met mate (y), maar ik vind het een beetje kortzichtig om te zeggen hardcore 4 life/ trance sux, dat is toch ook een mening :/

:bier: biertje erbij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe sneller hoe beter
Waarschuw beheerder

Kuddegedrag.

Omdat ze ooit van hun oudere broers of zussen gehoord hebben dat de pdate vroeger schreef dat hardcore dood was (rond '99 en dat klopte nog ook, gewoon teveel rotzooi in de scene, 't was niet voor niets dat 2000 voor ID&T het zwarte jaar was met amper hardcore).

Tiesto, die ooit eens als hardcoreDJ begonnen is, ging een andere kant op omdat de hardcore hem niet meer boeide.

Een stel zogenaamde diehards pakte dat allemaal heel persoonlijk op. Je wete wel, die mensen die geen leven hebben en zich helemaal identificeren met het gabber-zijn.

De ukkepukken die nu naar hardcore luisteren willen er gewoon heel graag bijhoren dus ze brullen maar om het hardst dat ze diehards zijn ("ja man, ik liep op mn 11e al in een Lonsdale trui hoor") :D. En ze denken nog steeds dat je alleen een diehard bent als je Tiesto haat en dus trance haat.

Dat gabber juist begonnen is als een openminded stroming voor iedere kleur en iedere persoon, daar snappen ze geen ruk van. Ze zoeken nog keihard naar een groep waar ze bijhoren. Het is ook even wennen als je net schaamhaar kweekt en de baard in de keel krijgt.

Op deze manier vinden ze aansluiting bij andere babietjes en noemen ze zichzelf "diehard pogoterrorkutjuhNLikhaattrance-gabber".

En de echte diehards? :D Die lachen zich kapot! :D
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Ik hou van de meest duistere hardcore en industrial, maar ook van trance en progressive! ben ik nu ook een TrEnS-BrEeZaH-MiET??

krijg totaal geen gevoel bij die vrolijke melodietjes en die softe bass

heb je wel eens draaiorgelcore gehoord van evil activities ofzo!!!

vrolijk happy melodietjes met een bass, wat een kut muziek!!! kunnen ze beter happy activities noemen!!

en dan zeggen ze wat over trance!

trance is zeker niet zo blij als die Fox kidz muziek!!!
Waarschuw beheerder
lachen of schamen?

Waarschuw beheerder

vrolijk happy melodietjes met een bass, wat een kut muziek!!! kunnen ze beter happy activities noemen!!

Leuk om te zien dat je je verlaagt tot het niveau van de gemiddelde trance hater. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een geil trance kutje :$

Ik vind naast h­ardcore en terror ook bv techno en op z'n tijd har­dstyle ook erg leuk! :jaja:

Nu ben ik geen die­-hard meer volgens de broekies-kijk-eens-hoe-echt-­hardcore-ik-ben-met-me-houthakkers-pak... :'(

L­aat de hardcore scéne maar snel weer eens hard in ­elkaar storten :jaja: Zijn al die mongooltjes opge­rot :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

Ja, maar daar zit tenminste nog een bass in met een beetje tempo, ook al zin er wel een vrolijke melodie in;)

Trance heeft veelste veel tussen stukken zonder tempo, ik heb liever nummers zonder al te veel intro's en dergelijke

ik kan niet 10 uur lang uit me dak gaan op een set van Johan Gielen of iets soortgelijks...
Waarschuw beheerder
Leuk om te zien dat je je verlaagt tot het niveau van de gemiddelde trance hater

:)

altijd al willen doen

Waarschuw beheerder

Precies ja, hardcore moet gewoon duister raggen!
Trance is meer om op te 'zweven', totaal anders, maar net zo vet

Waarschuw beheerder
Hardcore ''moet'' helemaal niks, Evil Activities is gewoon hardcore, kun je niet omheen. En ik vind het vet :D

Waarschuw beheerder
ach ja... je hebt hardcore en HARDcore he :)
Waarschuw beheerder
donateur
En je hebt verschillende smaken ;)

Ik kan de ouwe ECHTE happy hardcore nog wel waarderen hoor :d Outside World - Sunside Beam :respect:

Waarschuw beheerder
You know we aren't meant to exist in the outside world :kwijl:

ach ja... je hebt hardcore en HARDcore he :)

In dat geval valt iemand als Manu Le Malin onder hardcore, en dus in dezelfde categorie als Evil Activities :D

Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe je 'hard' intepreteert, puur door naar de basskicks te luisteren of de geluiden eromheen. als je voor die laatste gaat valt Manu bij mij wel onder HARDcore :yes:

Waarschuw beheerder
Geluiden eromheen vind ik nog niet hard. Mooi, geniaal, heerlijk, maar niet hard. :)
Waarschuw beheerder
Mooi, geniaal, heerlijk, maar niet hard.

en vooral ook origineel

Hij bouwt zn set altijd goed op, het eind van zn set is vrij hard! kijk bv naar afgelopen thunderdome!

dat was echt een meesterlijke set!! :respect:
Waarschuw beheerder
NOU UHHHHHH

:bier: :bier:PROOST ALLEMAAL HOOR!!! :bier: :bier:

=

Waarschuw beheerder
en vooral ook origineel

Hij bouwt zn set altijd goed op, het eind van zn set is vrij hard! kijk bv naar afgelopen thunderdome!

dat was echt een meesterlijke set!!

die set vond ik juist minder :(
ik hoopte op Bloc 46 en Scum plaatjes, nummers als We Are Outsiders vind ik echt niet bij Manu passen (bij Producer ook niet trouwens)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
B.A.L had je het over mij, ben ik al irritant zal ik nog ffn door gaan vuile trance fl*kker:yes:
(K)voor jou HARDmielCORE:respect:
Waarschuw beheerder
Damn jij bent echt te kut.... Naam keuze super.... kan niet beter...
Waarschuw beheerder
als je zelf voor een bepaalde naam kiest dien je ook wel je naam eer aan te doen he
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar ik moet dan maar eens gaan stunten met rock :S

Waarschuw beheerder

Vond ik maar een kutset, en The DJ Producer zal ook wel hebben meegeholpen aan dat harde.

B.A.L had je het over mij, ben ik al irritant zal ik nog ffn door gaan vuile trance fl*kker:yes:

Ghehehe, aan je dj's te zien houd ik van hardere muziek dan jij dus doe maar gauw weer :x ;)

Waarschuw beheerder
Nee, ik verdedig mezelf tegen het feit dat ik een trancenicht zou zijn :)

Waarschuw beheerder
Damn jij bent echt te kut.... Naam keuze super.... kan niet beter...

Jawel hoor...
Beter was geweest "Vies lelijk irritant schijtwijf" :jaja:
Waarschuw beheerder
ja die lelijk was idd van toepassing geweest :D
Stiekem weet ik al welke opmerking komen gaat :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
ik vind eigenlijk dat elke stijl wel zijn goede platen heeft, daarom vind ik elke stijl wel leuk

Waarschuw beheerder
Stiekem weet ik al welke opmerking komen gaat

Jij ook al!!?? :o

:p

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind eigenlijk dat elke stijl wel zijn goede platen heeft, daarom vind ik elke stijl wel leuk

Daarom heet je ook zo denk.. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Daarom heet je ook zo denk..

Waarschuw beheerder
Toch heeft ie gelijk :yes:
Waarschuw beheerder
edit: na teruglezen zou die gelijk hebben als die het anders verwoorde :yes:
Waarschuw beheerder
Mo$chino666 even een reactie op je 1e post (ff geen zin om alles te lezen) :

Ik denk dat je vergeet (of niet weet) dat het meerendeel van de 'hardcore' fans niet 'ineens' bij hardcore aankwamen maar toch echt via andere (softere) stijlen daar zijn gekomen.

Jij stelt dat 70 a 80% nooit op 'n trancefeest is geweest, nou daar durf ik wel een weddenschap met je over aan.

Ik ben overigens niet een 'trance-hatend-persoon', maar ik vind het gewoon te soft om op uit m'n dak te gaan ( :bounce: ) tijdens een feest.
Als dat geen goed argument is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En heb net toch maar de moeite genomen om de rest ff te lezen.

Wil me graag voor 100% aansluiten bij de reactie van wackiejacky . Goede post meid, echt, met jou zou ik erg goed kunnen praten denk ik :yes: .

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen gezellig met z'n allen naar I Hate Trance denks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik haat trance niet ofzo, vind et af en toe wel chill, zoals op de zondag ofzo als je nogal :vaag: ben...
Waarschuw beheerder
iedereen mag luisteren wat hij/zij wil
maar ik vind het te soft!!
geef mij maar een lekkere harde raggende base!!
Waarschuw beheerder
Mijn favoriete muziekstijlen zijn trance en hardcore.
Veel gabbers vinden trance te soft en te commercieel.
Ik hou van alle soorten muziek zowel van rustige als van snoeiharde.

Waarschuw beheerder
Vindt trance gewoon niet mooi,maar heb er geen hekel aan.
Ik heb een hekel aan 1 soort dance en dat is Hardstyle
Waarschuw beheerder
HARDstyle is toch wel de meeste geliefde style op dance gebied wat er is! Hardstyle is my style!

Heb ook geen hekel aan trance, bij sommige nummers moet ik weer aan die goeie ouwe tijd van trance engery denken! Geleidelijk aan is de muziek harder en dus hardstyle geworden en trance op de achtergrond gebleven.Iedereen z'n eigen smaak en ga daar niet andere mensen mee lastig vallen, beetje triest!

ow jah, btw, Vanavond In Qontrol!! Heb er weer zin an :)

Waarschuw beheerder
Tjah das mijn mening dan Hè.ik vind die hardstyle dj's triest,want ik moet nog het eerste orginele hardstyle nr horen. Ik hou heel erg van oldschool en ouwe HC en vindt het daarom onwijs irritant dat wanneer ik een nieuw hardstyle nr hoor weer weet dat er weer een gouwe ouwe is verneukt..

Don't duplicate...originate

Waarschuw beheerder
Dit soort muziekstijlen zijn erg commercieel,dus worden er veel combinaties gemaakt met andere stijlen wat opzich al jarenlang gebeurt in de muziek,iedereen kijkt wel van elkaar af punt uit.

Het is heel erg jammer dat ze in hardstylenummers een sample en of een oude melodie jatten van een goede hardcore track uit het verleden.
Ik vind hardstyle op z'n tijd goed maar ik raak altijd snel geergerd aan dat basje wat maar niet veranderd.
Kortom na een nachtje bridge heb ik dat hele hardstylegedoe wel weer gehad voor de komende maand.

Trancemuziek ben ik geen liefhebber van maar luister het heel soms wel,ik ben geen voorstander van mensen die deze stijl uitmaken voor kutmuziek,omdat de mensen die dat soort dingen zeggen vaak nog erg jong zijn en niet weten hoe ze moeten denken.
Al zie ik ook wel ouderen die dit roepen.

Maar je ken lullen wat je wil maar alle mooie herinneringen gaan vroeg of laat een keer naar de klote,er zullen altijd weer nieuwe mensen op feesten komen die het hele verhaal gemist hebben.

Het feesten opzich is al minder geworden door deze kutmaatschappij waar we in leven.
en met maatschappij bedoel ik gewoon het omgaan met elkaar op feesten.
Dat spreekt voor zich.

Waarschuw beheerder
Tjah das mijn mening dan Hè.ik vind die hardstyle dj's triest,want ik moet nog het eerste orginele hardstyle nr horen.

Dan heb jij niet veel hardstyle gehoord :|
Waarschuw beheerder
er worden tegenwoordig wel veel sampels van de hardcore gejat maar meestal klinkt dat ook wel
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft toch een hekel aan Trance.??

Waarschuw beheerder
ja ik heb ook hekel aan trance omdat wat ik hoor van de trance bijna altijd word gestolen van de ouwe hardcore en dat is gewoon bagger.

en dat de mensen op trance feesten altijd zo verwaant zijn vooral de dames wat er rond lopen en dat heb je dus niet op hardcore feesten iedereen voelt zich gelijk aan elkaar vandaar dat gabbers zoals ik er een hekel aan hebben.
Waarschuw beheerder
ja ik heb ook hekel aan trance omdat wat ik hoor van de trance bijna altijd word gestolen van de ouwe hardcore en dat is gewoon bagger.

meen je dit serieus? :x

Waarschuw beheerder
water en zeep doe mij maar:bier::bier::bier: ASO!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:X

wat versta jij onder trance??
Waarschuw beheerder
donateur
kan beide stijlen waarderen, op een trance feest is ander publiek dan op een hardcore feest. Heb me bijvoorbeeld goed vermaakt op trance energy maar ook op thunderdome, houseqlassics en ressurection.....

Waarschuw beheerder
donateur
wat versta jij onder gabber.

ik da naar trance feestjes en naar hardcore feestjes
en het is alle twee mooi

Waarschuw beheerder
Gabber ben je niet voor even dat blijf je de rest van je leven

Trance Vind ik persoonlijk k u t
maar ja wat boeid het
er zijn genoeg mensies die Hardcore k u t vinden

Wat ik wel vaag vind dat gasten pilluh sliken op trance feesten :/
ken je het anders nie volgen ;)
en het gaat al zo traag :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel vaag vind dat gasten pilluh sliken op trance feesten
ken je het anders nie volgen
en het gaat al zo traag

Waarschuw beheerder
Dank u dank u :P:P

Waarschuw beheerder
:frusty:
Waarschuw beheerder
Omdat trance niet stoer is :P

Nee k vind t ook nergens op slaan. Ik hou ook van hardcore maar dat wil niet zeggen dat k een hekel aan trance heb. T is gewoon niet mijn stijl :D Ieder zn ding toch?

Waarschuw beheerder
Maar trouwens g-town madness 1984
Je heb wel gelijk over die vrouwtjes
En ze zijn iets te vroolijk versiert(somige dan)
leuk hoor om met een poedel om je been te lopen
of een 1 of ander kaal geplukt kipetje om je nek te hebben :P

Das al een min puntje van Trance feesies :P
Tis iets te vroolijk
Maar ja Boeie
wees blij dat niet iedereen van het zelfde houd
wand dan zou het een verdomd saai wereldje wezen denk ik :D

Waarschuw beheerder
En da kipetje is meestal nog groen of roze ook :S

Waarschuw beheerder
Oke hier dan een superidee
Iedereen die iets tegen hardcore heeft en koninginnenacht doorgaans niet echt als bevredigend beleeft; kom dan 29 april naar de Vechtesebanen (voor de nerds onder ons; dit is in Utreg)
Hopelijk einde discussie???

Waarschuw beheerder
Oh en krank in kofp(ik vind je naam leuk) inderdaad je wil niet weten hoe die kutjes(letterlijk; ik ben van het vrouwelijke geslacht maar daar lopen kutjes, geen vrouwen) gekleed gaan op trancefeesten. Vergeef me ik ben er ooit lang geleden geweest omdat het leuk zou zijn....... Eerlijk waar; roze pruiken, bontmantels om je benen heen. Waarom rondlopen als een travestiet als je toch echt geen lul tussen je benen hebt hangen?

Waarschuw beheerder
Oke dan nu echt een einde aan deze zinloze discussie die nerds die nooit naar een hardcorefeest gegaan zijn al bij voorbaat verloren hebben?
Waarschuw beheerder
Uch!!

:/

Waarschuw beheerder
Whehehehe

fredy heeft gesproken
maar mis de Amen :P
Waarschuw beheerder
Zow zijn jullie erover uit...?

:gaap:

Gelukkig...!:D

Waarschuw beheerder
og ja yo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 maart 2005 om 21:15:

en dat de mensen op trance feesten altijd zo verwaant zijn vooral de dames wat er rond lopen en dat heb je dus niet op hardcore feesten iedereen voelt zich gelijk aan elkaar vandaar dat gabbers zoals ik er een hekel aan hebben.

teeeering gozer, jij lult echt verschrikkelijk dom.
Heb je stront in je hoofd ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blijkbaar wel chiller ;) :D
Waarschuw beheerder
ja weet je wat het is naar een trance feest ga je
voor de melodie en om mooi te zijn

en een hardcore feest voor de bass
en om te hakken

maar een hekel is een groot wordt
ik vind het niet zo fijn om te horen

als terror
Waarschuw beheerder
donateur
check mn pf a.u.b.

trance rules en hardcore ook!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik mezelf ben :D steeds maar weer kuddegelul!

Ik luister ook naar hiphop nu ben ik zeker niet "hardcore"

Jammer dat er weer trieste terreur/pogo terror "kinderen" zijn die trance haten om erbij te horen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik luister al naar Hardcore van af het begin.
En het is door de jaren heen heel erg veranderd.
Het wordt steeds harder en agressiever.
Ik vind het HEERLIJK!

Trance kan ik ook wel waarderen, maar niet als je uit je dak wil gaan op een feest ofzo!
leuk voor in de auto als je een eind moet rijden.
of als je wil relaxen.
Waarschuw beheerder
HAHAHA Hardstyle daar heb ik pas een hekel aan ( getvrr ) Trance is zeker wel ok , lekker thuis op een cdtje ;p
Waarschuw beheerder
omdat ze niet vreemdgaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gabbers zijn gay!! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 mei 2005 om 17:19:
gabbers zijn gay!!

Ik ben niet gay :[
Waarschuw beheerder
wat is trance en wat is hardcore? wat is fout en wat is goed. wat een geleuter. over smaak valt niet te twisten. de een gaat hakken de ander spacen. als iedereen elkaar nou eens lekker in zijn of haar waarde zou laten, zou het een stuk gezelliger zijn, doe lekker wat je wil en wees blij dat iedereen niet achter je reet aanloopt. want dan is het ook weer niet goed.

gegroet
Waarschuw beheerder
Trance is commercieel, er zit veel volk wat er maar komt omdat Trance populair/in is. De jongens op die feesten kleding zich ontzettend populair en dragen dat ook uit...terwijl het er ondertussen niet uitziet (vaak homo-look).Tiesto is ook zo'n arrogante...hij draait echt niet beter dan de gemiddelde dj, zijn platen slaan alleen aan bij het publiek. Trance was ineens heel populair nadat iedereen hardcore eind jaren 90 afzwoor. Veel die hardcore luisterden (en soms daarbij ook gabber waren) gingen ineens naar de trance,RnB en Rap kant op. Domweg omdat het populair was.
Hardcore was volgens hun ineens: te hard, dom en de hele tijd hetzelfde.
Nu is hardstyle wat populairder geworden en ineens gaan veel trancers de hardstyle kant op (terwijl ze ondertussen trance hard genoeg vonden...)
Het is niet eens de muziek zelf die ik echt haat( vind het wel baggermuziek), maar de stijl en het volk en de commercie eromheen. Ik zeg niet dat iedereen op trance feesten aan dit bovenstaande patroon voldoet...maar veel wel. Verder moet iedereen natuurlijk gewoon zijn eigen gang gaan ik ga niet zeggen wat goed of slecht is...mens=mens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T is ook vaak zo als ik in gesprek raak met 1, oh dus jij luistert naar hardcore? Ja ...dat deed ik vroeger ook...hakkuh ga es hakkuh dan. Nee doe mij tegenwoordig maar trance....dat hardcore-gedoe is niks, oud, ouderwets en uit. Dan heb ik zoiets van ...meeloper :S
Waarschuw beheerder
ik ben het deels met je eens. als je naar feesten ala trance energie kijkt, waar DJ's als johan gielen, tiesto G-spott en andere dergelijke Massa draaiers de ene cheape plaat na de andere aan elkaar draaien, wordt ik ook niet gelukkig. daar heb ik een prima oplossing voor. NIET HEENGAAN

ik heb soms alleen het idee dat alle soorten muziek die minder hard zijn en lager liggen qua tempo dan hardcore en alle stylen waarin deze te onderscheiden is, allemaal op een hoop wordt gegooit. en ik benadruk door "sommigen" met zoveel haat en wrok wordt veroordeeld dat ik me afvraag waar ze zich zo druk om maken. ik krijg hierdoor het idee dat dit onstaat om het oude groepsgevoel nieuw leven in te blazen door gezamelijk op een andere stroming af te geven

zelf ben ik geen groot liefhebber van hardcore. maar ik kan prima snappen waarom iemand er helemaal voor kan gaan. ik weet niet of het zo makkelijk te zeggen is dat veel oude hardcore liefhebbers naar een andere style zijn gaan luisteren simpelweg omdat ze meelopen. dat is denk ik juist het mooiste, muzikale diversiteit.

je moet echter niet je achtergrond vergeten. maar dat houdt niet in dat je je niet muzikaal mag ontwikkelen.
Waarschuw beheerder
Duh HARDCORE is juist weer helemaal terug!
Er zijn echt wel meer Hardcore-feesten dan trance-feesten.
Gelukkig.

Hardstyle is ook echt groot!
En zeker ook heel VET!

Denk trouwens dat veel oud Hardcore-garde nu meer naar Hardstyle feesten gaan.
Tja toch veel meer (lekkere) wijven daar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op zondag 15 mei 2005 om 18:50:
Trance is commercieel, er zit veel volk wat er maar komt omdat Trance populair/in is. De jongens op die feesten kleding zich ontzettend populair en dragen dat ook uit...terwijl het er ondertussen niet uitziet (vaak homo-look).Tiesto is ook zo'n arrogante...hij draait echt niet beter dan de gemiddelde dj, zijn platen slaan alleen aan bij het publiek. Trance was ineens heel populair nadat iedereen hardcore eind jaren 90 afzwoor. Veel die hardcore luisterden (en soms daarbij ook gabber waren) gingen ineens naar de trance,RnB en Rap kant op. Domweg omdat het populair was.
Hardcore was volgens hun ineens: te hard, dom en de hele tijd hetzelfde.
Nu is hardstyle wat populairder geworden en ineens gaan veel trancers de hardstyle kant op (terwijl ze ondertussen trance hard genoeg vonden...)
Het is niet eens de muziek zelf die ik echt haat( vind het wel baggermuziek), maar de stijl en het volk en de commercie eromheen. Ik zeg niet dat iedereen op trance feesten aan dit bovenstaande patroon voldoet...maar veel wel. Verder moet iedereen natuurlijk gewoon zijn eigen gang gaan ik ga niet zeggen wat goed of slecht is...mens=mens

Oke...Ten eerste..trance bestond eerder dan de hardcore,dat kwam pas later,techno had je ook al veel eerder net zoals acid... Juist toen de hardcore kwam werd de house in ene commercieel,door die debieltjes met hun aussies en kale koppen,oftewel...meelopertjes..

Ten tweede,je kan over tiesto zeggen wat je wilt,maar hij draaide vroeger ook hardcore en ja..kan best begrijpen dattie daar vanaf gestapt is en andere muziek is gaan draaien en maken waar MEER inhoud in zit.:)

Ten derde...Er bestaan nog meer soorten trance dan die Tiesto draait en nog heeeelll veel andere trance dj's ;)
Plus dat je nog andere stijlen muziek hebt,zoals goa en progressive,dat noemen die debieltjes met hun grote bek dus ook trance :s Ze mogen dus eerst wel ff beter gaan luisteren naar zulke muziek voordat ze hun grote muil opentrekken,terwijl ze er geen ene moer van weten.

En tsja..ieder ze eigen smaak!
Waarschuw beheerder
gabbers meelopers??????

trance meer inhoudt?????

volgens mij weet jij zelf al helemaal niet waar je het over heb maarja

volgens mij heb elke muziek style zen eigen kleding en ja gabbers aussie,cavello
en hiphop met fubu,karl kani en zo kan ik nog wel ff door gaan met andere muziek stylen

beetje kortzichtig Hydraulix
Waarschuw beheerder
hardcore feestjes zijn gewoon gezelliger
over het publiek : de mensen die op trance feesten komen voelen zich meestal geweldig, op hardstyle feesten is iedereen meer zichzelf
tiesto: gadverredamme (niet z`n muziek)
trance kan alleen chill zijn bij het nazitten , maar dan wel de hardere trance
verder klinkt het gewoon veel te slap, wordt er niet warm of koud van
zo`n beetje alle andere muziek zit meer gevoel in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 mei 2005 om 19:44:
Oke...Ten eerste..trance bestond eerder dan de hardcore,dat kwam pas later,techno had je ook al veel eerder net zoals acid... Juist toen de hardcore kwam werd de house in ene commercieel,door die debieltjes met hun aussies en kale koppen,oftewel...meelopertjes..

ik weet niet wat jij dan onder de noemer trance vind vallen maar ik weet niet hoe je erbij komt dat dit eerder was de namen zijn naderhand eraan gegeven het is begonnen met de noemer house en dat je dan ermee komt dat de hardcore eerder commercieel was als de trance is ook boelshit..

je bent wel erg kort door de bocht en weet je volgens mij ben jij vroeger ook even hard gegaan op de hardcore feestjes als de rest dus wie zal er dan een meeloper zijn hier..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inse op zondag 15 mei 2005 om 20:06:
gabbers meelopers??????

trance meer inhoudt?????

volgens mij weet jij zelf al helemaal niet waar je het over heb maarja

volgens mij heb elke muziek style zen eigen kleding en ja gabbers aussie,cavello
en hiphop met fubu,karl kani en zo kan ik nog wel ff door gaan met andere muziek stylen

beetje kortzichtig Hydraulix

Op techno,progressive,trance en hardhouse feesten enzovoort zie je toch echt niet alle mensen in dezelfde kleding,blijkbaar ben je nooit naar zulke feesten geweest,dus wie is er hier nu kortzichtig?! :)

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore is gewoon beter als trance
DIT IS MIJN MENING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is gewoon doelloos
er zit geen bass in
alleen maaar beetje happy tierelierelier
en je weet het no happy shit/ fuck happy

en wrom zou ik naar een trance feest gaan
verspil der alleen maar tijd en geld mee
en voel me er toch niet thuis tussen al die nichten enzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dj The dreamer op zondag 15 mei 2005 om 20:39:
ik weet niet wat jij dan onder de noemer trance vind vallen maar ik weet niet hoe je erbij komt dat dit eerder was de namen zijn naderhand eraan gegeven het is begonnen met de noemer house en dat je dan ermee komt dat de hardcore eerder commercieel was als de trance is ook boelshit..

je bent wel erg kort door de bocht en weet je volgens mij ben jij vroeger ook even hard gegaan op de hardcore feestjes als de rest dus wie zal er dan een meeloper zijn hier..

Eerst heette het allemaal gewoon "house" ja,maar de meeste muziek invloeden waren toen acid,techno en trance,pas rond begin 1994 kreeg je de hardcore ja en toen vond ik de muziek dus ook echt bagger worden,mij zag je dus echt niet meer op die domme hardcore feestjes ;) Ben toen overgestapt op de trance/techno feestjes,want daar was de sfeer 100x gezelliger dan op die bout hardcore feestjes met die aussie,kale kop..zogenaamde gabber scene die juist de hele house scene verneukt heeft en het commercieel heeft gemaakt,omdat ze zo nodig een nieuwe trend moesten maken..

oftewel...gewoon zielige figuurtjes zonder eigen mening die ergens bij wilden horen omdat ze anders niet stevig in hun schoenen stonden ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 20:59:
trance is gewoon ontstaan uit hardcore
en het is gewoon doelloos
er zit geen bass in
alleen maaar beetje happy tierelierelier
en je weet het no happy shit/ fuck happy

en wrom zou ik naar een trance feest gaan
verspil der alleen maar tijd en geld mee
en voel me er toch niet thuis tussen al die nichten enzo

ben je ooit welleens op een trance/techno/prgressive/hardhouse whatever feest geweest?? NEE?! Hou dan je grote waffel dicht over iets waar je nooit bent geweest,of moet je soms trance en die andere stijlen afzeiken omdat je dan stoer bent en erbij hoort?
Gaan je maatjes je dan uitschelden voor mietje? :D
Djees...je hebt dus blijkbaar geen eigen mening en die kan je pas hebben als je je horizon verbreed en ook es naar zulke feesten gaat en DAARNA PAS oordeelt over hoe je het vond ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een eigen mening
me ma luisterd elke dag naar trance enzo
en dan heb ik gewoon asprines nodig voor de hoodpijn
en nee ik noem mijn vrienden geen mietje
mijn eigen vriend luisterd ook van alles en nog wat
loop um ook niet de hele dag uit te schelden voor mietje
dit is gewoon me eigen leven
hardcore to tha bone 4 ever
Waarschuw beheerder
ach pleur toch op met trance hardcore voor het leven !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 21:06:
ik heb een eigen mening
me ma luisterd elke dag naar trance enzo
en dan heb ik gewoon asprines nodig voor de hoodpijn
en nee ik noem mijn vrienden geen mietje
mijn eigen vriend luisterd ook van alles en nog wat
loop um ook niet de hele dag uit te schelden voor mietje
dit is gewoon me eigen leven
hardcore to tha bone 4 ever

Ik heb het niet over dat JIJ jouw maatje voor mietje uitscheld,maar dat jij voor mietje uitgescholden word door je andere zgn hardcore vriendjes als je zegt datje andere stijlen zoals trance/techno enzovoort ook leuk vind ;)

Waarschuw beheerder
donateur
maar dat vind ik niet..........................................

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore 4 life
Waarschuw beheerder
hardcore 4 life

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore 4 life
Waarschuw beheerder
hardcore 4 life

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering he! :| Het was dat ik ff in je profiel ging kijken,maar ik dacht eerst dat je een gozer was :s :D
Je bent gewoon een meisje haha..tering,zo zie je er iig niet uit,maarja..komt ook doordat opgeschoren haar van je,lijken al die meiden net gozers door en tsja..dan hoor je er toch ook bij he?! :jaja: en dan nog brullen dat ze geen meelopers zijn whahhaha :D

Je profiel kan ook zo op CU2! :x BREEZAH style whahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 21:14:
maar dat vind ik niet..........................................

das allemaal prima. maar je wenst toch ook gerespecteerd te worden? als iemand zegt fuck hardcore sta je waarschijnlijk gelijk op je achterpoten.

ik kom hier niet om je op je kut te trappen. alleen om eens uit te vinden waar al die frustratie wat trance betreft vandaag komt. trance zijn nichten bla bla bla. zeker net zoals gabbers nazi's en IQ loze drugskoppen zijn.

hou toch es ff lekker op. respect is niet iets wat je krijgt dat moet je verdienen schat.
Waarschuw beheerder
:D Zullen wen een slotje op dit topic gooien en 'm over 10 jaar weer openen? Eens zien hoeveel van de halfkale terreurmongooltjes die nu alle fora volspammen met hun "hardcore till I die" ook nog daadwerkelijk naar hardcore luisteren.

Die zitten dan lekker 40u in de week achter de kassa in de plaatstelijke supermarkt en thuis zitten ze een beetje naar Frans Bauer te luisteren op hun bierkrat als je 't mij vraagt! :D

Ach ik hoorde 10 jaar terug iedereen al brullen dat ze voor altijd gabber zouden blijven. Uiteindelijk komt het er op neer dat het vooral juist degenen zijn die NIET in hokjes dachten en bij wie het gewoon om house an sich draaide, nog altijd plezier beleven in dit wereldje.

Ze komen er vast nog wel achter, de puberaaltjes, dat house uiteindelijk ook maar house is. Dat je je op een gegeven moment gaat aanpassen aan de maatschappij ipv afzetten 9want dat is dat hardcorewereldje toch vooral).

Misschien dat ze er dan zelfs nog wel om kunnen lachen. laten we het hopen! (l) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 mei 2005 om 22:07:
Dat je je op een gegeven moment gaat aanpassen aan de maatschappij ipv afzetten

Ow...ghehe...dat wist ik niet... ;p
Maar heeft niks te maken dat ik naar hardcore luister...ik moet de maatschappij gewoon niet laten we het daar op houden... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 mei 2005 om 20:53:
Op techno,progressive,trance en hardhouse feesten enzovoort zie je toch echt niet alle mensen in dezelfde kleding,blijkbaar ben je nooit naar zulke feesten geweest,dus wie is er hier nu kortzichtig?!

jij!

de kleding style is er in ieder geval wel bij die feesies van jou
Waarschuw beheerder
Nou eeuh...ik kom al jaren op hardcore feestjes en als er 1 scene is die zich druk maakt om image/merken etc. dan is het de hardcore (gabber) scene wel hoor... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb er geen hekel aan maar het kan m ij niet echt boeien ik wil op een feest gewoon lekker uit me dak gaan op hardcore en niet het veel langzamere trancegedoe
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Meh ik vind Trance nix nee... Ik zit totaal niet in die muziek, maar ik kan me toch echt wel herinneren van vroeger dat Trance toen ook zun naam eer aandeed... Gewoon in Trance kunnen raken op de muziek...
Die shitherrie die ik nu hoor... WTF hé das gewoon zooi die ook in de Ski-hutjes terecht komt... BLEH!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En precies om die reden zou ik het nog niet eens trance durven te noemen... :p
Trance is naar mijn mening iig muziek waar je idd van in trance dient te raken vanwege de opzwepende en meeslepende etc. melodielijn... :)

Maargoed...dat van "kan in skihutjes terecht" heb ik tegenwoordig ook vaak van hardcore... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 15 mei 2005 om 22:49:
En precies om die reden zou ik het nog niet eens trance durven te noemen...

Wurd!

Hoe wil je het dan noemen? :D
Waarschuw beheerder
Top-40-crap-die-niet-trance-waardig-is? :p
Waarschuw beheerder
Das een belediging voor de trancecore... :p
Waarschuw beheerder
Jah joh... bestaat dat...??? Laat ff wat horen of zo... Ben erg benieuwd nu...
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/label/Cenobite+Records
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de gabbers die ik ken brulle meestal van de dake dat trance suckt omdat trancenichte uit de hoogte doen op muzikaal gebied. en dan moet je wete dat in de meest bekende trancekeet van belgie (illusion) meer gabbers zitte dan weet-ik-veel welke subcultuur.
Waarschuw beheerder
Hey wacky wat je zegt klopt eigenlijk wel.
Ik ga ook al weer zo'n 10 jaar mee in het Hardcore wereldje
Maar ben er ook een een paar jaartjes uit geweest.

De mensen van toen kom ik weinig tot nooit meer tegen op Hardcore-feesten.
De meeste hebben nu ook gewoon een huisje boompje beestje relatie enz.

Maar het groote gros van de H.C.-scene Nu en Toen zijn allemaal meelopers en luisteren over 10 jaar echt geen Hardcore meer.

Tja ik vind het nog altijd supervet, maar luister het ook lang niet meer de hele dag.
Waarschuw beheerder
ik haat trance niet, maar ik kan er niet naar luisteren...

Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/label/Cenobite+Records

:lief:

Goa/Psytrance

:lief:
Waarschuw beheerder
B.A.L. je haar danst... :vaag:
Waarschuw beheerder
you said it B.A.L.

Waarschuw beheerder
Meet TYHARO. Overdag een serieus dametje, die graag discusiëerd over haar muziek, en hier zeer goed in is. Maar 's nachts, zo na een uurtje of 00:00, veranderd zij in RARE HYTO, een gestoord personage dat meestal posts post met geen enkele toegevoegde waarde, puur en alleen of het feit om uit te beelden dat zij de enige en echte RARE HYTO is. RARE HYTO is ook vaak te vinden op feesten waar extreem rare muziek wordt gedraaid, haar dansstijl komt dan ook volledig met deze muziek overeen.
Waarschuw beheerder
Serieus? Ik? :vaag:

Crap...moet me attitude toch eens veranderen... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Don't change the winning formula ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 00:27:
haar dansstijl komt dan ook volledig met deze muziek overeen.

*Trots* O:)

[img width=350 height=467]http://www.capslock.goddeloos.nl/woodxi/tn_woodxi%20068.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maak er een *.GIF file van dan... kunne we het echt zien :)
Waarschuw beheerder
Ik heb helaas geen filmpje ervan... :(

Maar dat is 1 van mijn vele moves... B)

Ach beeld je maar iemand in die is bezeten door de duivel ofzo... :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je over je nek gaat op die foto:p
Waarschuw beheerder
Ik heb wel ergens een .gif waar je mijn blote kont ziet... :p
Waarschuw beheerder
foto = alcahell @ gent ?
Waarschuw beheerder
Jup...

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
[img width=65 height=49 cacheid=0008eb610019193a4ea211741a00bbbdca]http://images.military.com/pics/APCBlown_081704.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.capslock.goddeloos.nl/woodxi/tn_woodxi%20068.jpg[/img]

Die gozer naast jou is ook helemaal van de planeet... :D
Waarschuw beheerder
Lijkt maar zo... :D
Met zijn spike armbandjes...viel mee dat ie zun marilyn manson shirt niet aan had... :p
Waarschuw beheerder
hehehehe debb op de achtergrond
Waarschuw beheerder
jaaa stil maar weer!!
Waarschuw beheerder
snorry, ik heb nix gezegd. :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 16 mei 2005 om 00:37:
Maar dat is 1 van mijn vele moves...

LOL... uiteraard... voor elk muziekje weer een ander breakje...

Waarschuw beheerder
hehehehe debb op de achtergrond

Met zijn spike armbandjes...viel mee dat ie zun marilyn manson shirt niet aan had... :p

Nog best een chille gozer overigens. Ik verwachtte echt een doodenge gothic na die uitleg van jouw :O

Nu op: K-Liber - Viben (FFF remix)

Humor :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij komt zaterdag ook naar PRSPCT XL... :D

Waarschuw beheerder
Gezellig :smoke:
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk komt het er op neer dat het vooral juist degenen zijn die NIET in hokjes dachten en bij wie het gewoon om house an sich draaide, nog altijd plezier beleven in dit wereldje.

Exactly... 1 groot leerproces, haha
Waarschuw beheerder
jonge toch, we zijn hier ni om te lere he :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore-publiek is niet zo "zweverig" als trance-volk.

MEer recht toe recht aan dus,qua muziek.

...en voor de "zien & gezien worden"-sfeer op een trancefeest KOMEN WE ONS BED NIET UIT. Dat zuigt pas echt!

Zeg nou zelf; Als trouwe hardcorefeest-bezoeker kun je toch niet serieus beweren dat Tiesto live "beukt". Das nix man, 3 keer niks zelfs. Doodsaai als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Calibart 16V op zondag 15 mei 2005 om 23:35:
Maar het groote gros van de H.C.-scene Nu en Toen zijn allemaal meelopers en luisteren over 10 jaar echt geen Hardcore meer.

nee nee .TOEN veel meelopers nu veel die eens kijkje kome nemen en het best wel vet vinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 1 maart 2005 om 17:18:
vechtpartijen heb je overal... en bij hardcore is dat net zoveel als bij trance

bij andere feesten dan hardcore zelfs meer. geloof me maar. zelfs in een boerecafe word meer gevochten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2005 om 19:01:

hoe komt dan dat er zoveel rondlopen,elk feest meer en meer
Waarschuw beheerder
idd, hardcore is nog nooit zo tolerant geweest als nu. de enige die nog racistische neiginge zijn mense die denke dat et zo hoort, en da zijn alleen van die jonge sukkeltjes die toch nix durve zegge...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 maart 2005 om 14:54:
De trance cultuur en de hardcore cultuur zijn 2 flink verschillende stijlen.
Ik hoorde de topic starter al roepen dat er ander volk komt.. dat op trance feesten wel een goeie sfeer hang.

Een goeie sfeer licht er maar net aan hoe dat jij die sfeer interpeteerd.
ik ga altijd naar hardcore feesten. en ik vind de sfeer daar prima. Maar dat ligt maar net an jou beeld van : "prima"
Ik ben vroeger ook regelmatig op trance feesten geweest.

Maar ik vind de sfeer daar eerlijk gezegt niet beter als op een hardcore feest.

En waarom de meeste gabbers een hekel hebben aan trance weet ik niet.
Ik heb er geen hekel aan maar ik vind het gewoon niet mooi
Bij hardcore heb je bij sommigge nummers een opbouwend stuk.
dat bouwt op en bouwt op.. en dan barst de hel los
Bij trance komt dat niet veel voor
Ook mis je bij trance de rauwere bassen.
De vlugge tempo's en de aparte deuntjes.

Veel mensen denken bij hardcore aan dezelfde muziek als in de jaren 90.
Dit is dus echt een totaal verkeerd beeld.
Er is een hoop verandert.
Muziek klinkt professioneler

jij weet het helemaal. ben tijd gelede naar city parade in gent gewwest en op het feest na de stoet was het net of ik een uur lang hetzelfde hoorde.
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft een andere smaak in muziekstijl, het enige wat je niet ken zeggen is dat mensen die echt fan zijn van hardcore ook gelijk gabbers zijn, er zijn ook van van die KK Wazi's.. Ook al willen de echte Gabbers dat de Wazi's oprotten met hun gepogo..
Als iemand naar een feest wil waar tiesto draait, lekker laten gaan.. Als hun het leuk vinden om zicht zich eigen daar te vermaken, lekker laten vermaken zou ik zeggen..
Over de smaak die de ander heeft moet je niet gaan zeiken..!!! 't Veranderd toch niet...!!!

Waarschuw beheerder
Omdat het kl*te herrie is!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 11:43:
Omdat het kl*te herrie is!

JE HEB DIE HERRIE NOG NOOIT GELUISTERD,LOEDER!!!!!

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
a ik heb ook hekel aan trance omdat wat ik hoor van de trance bijna altijd word gestolen van de ouwe hardcore en dat is gewoon bagger.

Hahahahahahahaha jij bent echt grappig!!! Als er 1 muziekstroming alle films of hip hop al 10 keer heeft leeg gesampled is het hardcore wel!!

en dat de mensen op trance feesten altijd zo verwaant zijn vooral de dames

Verwaand??? of kijken ze jou gewoon niet aan!!??
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
trieste lui, zijn van die mensen die alleen hun ding mooi vinde en de rest klote vinden pfff respect voor iedereen muzieksoort tog
Waarschuw beheerder
a ik heb ook hekel aan trance omdat wat ik hoor van de trance bijna altijd word gestolen van de ouwe hardcore en dat is gewoon bagger.

zeg dan niks!!
Waarschuw beheerder
Ik snap sowizo niet waarom mensen een hekel moeten hebben aan iets waarmee ze op geen enkele manier iets mee te maken hoeven hebben. Ga lekker pogoen (of wat dan ook :P) in de gabbergrot en blijf weg van een trance/progressive/techno/club-feest als je het niet kan waarderen. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil wel een trancekutjuh als vriendin:P blijf ikzelf na hardcore luisteren. die vrouwen die op trancefeesten lopen hebben toch veelmeer als de meeste hardcoresletten:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 12:29:
Verwaand??? of kijken ze jou gewoon niet aan!!??laatste aanpassing 22 mei 2005 12:30

zou ik ook niet doen nee,krijg je gelijk een trauma :no:

Waarschuw beheerder
Trance heeft in NL een slechte naam onder de liefhebbers van hardere stijlen dankzij softe muziek makende mensen als Armin en Ferry. Duitse en Engelse trance is veel harder en minder 'chillout-achtig'

als ik alleen Armin, Tijs en Ferry kende zou k ook een hekel aan trance hebben maaruh mensen als Scot Project, DJ Wag, en natuurlijk het beroemde duo Bossi&Chagall (Cosmic Gate....) maken dit meer dan goed :yes:
Waarschuw beheerder
Trance vind ik wel om aan te horen. Mits ik thuis zit, achter mijn pc:) Er even op dansen is ook te doen, maar net zoals bij R&B verveelt het me al snel.
Maar als ik echt uit mijn dak wil gaan dan op de hardere styles!!!

Waarschuw beheerder
Hoe kan je nou stampuh op trance muziek?
Dat zal wel 1 van de redenen zijn dat gabbers er niet van houden

het is ook gewoon echt te soft als je er niet van houd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 19:21:
als ik alleen Armin, Tijs en Ferry kende zou k ook een hekel aan trance hebben maaruh mensen als Scot Project, DJ Wag, en natuurlijk het beroemde duo Bossi&Chagall (Cosmic Gate....) maken dit meer dan goed

Scot Project en DJ Wag kun je toch geen trance noemen man. Commerciele q-dance rommel.

Dat soort artiesten kunnen in de verste verte niet tippen aan het trance-erfgoed dat Armin, Ferry en Tiesto nu al nalaten. Als je die drie als slecht aanmerkt, heb je dus wel een hekel aan trance. ;)
Waarschuw beheerder
ik wil wel een trancekutjuh als vriendin blijf ikzelf na hardcore luisteren. die vrouwen die op trancefeesten lopen hebben toch veelmeer als de meeste hardcoresletten

:| Ben ik ff blij dat jij gebanned bent :[

Waarschuw beheerder
Ahaha, Scott Project commerciëel noemen, en vervolgens beginnen over Armin van Buren, Ferry Corsten en Tiësto. Als er sommigen echt commerciële trance maken zijn die laatste 3 het wel. Tiësto heeft in het verleden idd mooie muziek gemaakt, maar tegenwoordig is het bagger 1e klas. Armin en Ferry heb ik nooit wat aangevonden. En toch kan ik trance best waarderen. Scott Project is idd geen trance, is hardtrance :lief:
Waarschuw beheerder
Trance vind ik persoonlijk kut omdat het zo.. zeikerig is
Vaak zeikerige melodieen, vrouw die erdoorheen bleert, zo'n lam beatje d'ronder.. kan ik niet naar luisteren noch op dansen.

Waarschuw beheerder
vrouw die erdoorheen bleert

Vocal Trance heb ik ook een hekel aan, maar soms kunnen trance melodiën echt wel heersen. :)
Waarschuw beheerder
Tja ik ben ik ook meer van de hardcore :jaja:

Maar daarom ga ik nog geen andere muziekstylen belachelijk maken! :nee:

Dat vind ik toch wel zo triest! :[

maar soms kunnen trance melodiën echt wel heersen.

Zo op zn tijd een lekker nummertje is best lekker moet ik zeggen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 20:18:
Scott Project is idd geen trance, is hardtrance

Hard trance is een sub genre dr van:P

daarom schrijf ik ut ook nooit aan elkaar... hard zegt iets over het woord trance in deze...

enne k houd ook nie van zeikerige melodieën, het liefste wat monotoom, ritmisch wél afwisselend, en donker van klankkleur. Daarom rulet Overdose ook.

Waarschuw beheerder
Ik heb sowieso het idee dat Nederland totaal geen trance land is. De 3 dj's die ik eerder al opnoemde zijn heel erg bekend wereldwijd maar wat Armin maakt is in mijn ogen geen trance maar commerciële spacy dance, net als Milk Inc en Lasgo enzo, maar zonder de vocals.

Trance is een in feite bijna uitgestorven genre, waar ik dj's als Commander Tom en Emanuel Top toe reken. Kenmerken van trance zijn dat het erg herhalend is, zelfde simpele melodie 4 minuten achter elkaar ofzo en dan phreaken met cutoff, delay en reverb enzo om elke herhaling van dezelfde noten anders te laten klinken.

Vervolgens ontstond hieruit acid trance, dankzij Mr. Top en consorten. Mensen als Kai Tracid, Jon The Dentist (Global Phases:P) en Scot Project maakten daar hun eigen variant van vanaf midden jaren-90 waar de huidige hard trance uit is ontstaan. En je hebt een hele aparte aftakking genaamd psytrance(industrial trance) en goa(melodieuze trance met acid en met Indisch klinkende melodieen)

Dat sommigen zeggen dat Tijs beuk muziek draait komt door zn eigen producties. Flight 643, Traffic, alle hard trance die hij heeft gemaakt is van eigen hand maar meeste van zn nrs worden door het Photon Project geproduced en dat is gewoon zwaar commercieel. Deze mannen (Huinink en Lammers) hebben onder bovengenoemde artiestennaam wel vette symfonische dance gemaakt, maar dat is omdat het niet voor de TV is geschreven en er dus geen rekening is gehouden met de smaak van het publiek (en die is over het algemeen bagger)

Waarschuw beheerder
Waar hebben gabbers nou geen hekel aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :honger::gaap::X ...............:looser: op zondag 22 mei 2005 om 21:21:
omdat t kut muziek is

dat soort mensen leren het GVD ook nooit :@

kraak ik gabberhouse af? Neh. Terwijl ik de meeste hardcore echt poep vind. Maar als jij met je stomme hersens nie zo was gaan lullen, had niemand dat hier geweten :[

Waarschuw beheerder
Hard trance is een sub genre dr van:P

Ligt eraan waar je het over hebt, de muziekstijl trance of de muzieksoort trance ;)

Waarschuw beheerder
Oke dat ben k bereid te geloven, mits je ff kan uitleggen wat het verschil tussen muziekstijl en muzieksoort is.

Waarschuw beheerder
FF zelf woordjes verzonnen, kon het ff niet beter uitleggen :P Maar hoe ik het iig bedoel:

Muziekstijl: Een voorgedefiniëerde stijl, als hardstyle ofzo
Muzieksoort: Een overkoepelende stijl, als dance

Waarschuw beheerder
oke dat is niet onlogisch, maar tog blijf ik bij mn punt.

hokjesdenken ownt, zolang je maar beseft dat iets in meerdere hokjes kan vallen :P

Waarschuw beheerder
Hokjes :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hokjes zuigen

Waarschuw beheerder
oke voor mijn part: denk nie in termen van hokjes maar van elkaar overlappende cirkels, das eigelijk ook meer wat ik bedoel:yes:
Waarschuw beheerder
Scot Project en DJ Wag kun je toch geen trance noemen man. Commerciele q-dance rommel.

zeg dan niks!

scot project q-dance-rommel?? ga toch weg man

Dat soort artiesten kunnen in de verste verte niet tippen aan het trance-erfgoed dat Armin, Ferry en Tiesto nu al nalaten. Als je die drie als slecht aanmerkt, heb je dus wel een hekel aan trance

je kunt ze ook niet vergelijken!! trance en hardtrance is een heel verschil!!

en armin ferry en tiesto zijn helemaal niet slecht!!! ze zijn geweldig (Y)
maar om scot zo op te merken als q-dance rommel... daar wordt ik pissig van!!! Mijn held zo de grond in stampen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Qua trance uit NL vind k op dit moment eigelijk alleen Signum en Rank 1 vet... maar dat is mn persoonlijke smaak natuurlijk.... gelukkig hebben we hier nu ook Ron van den Beuken die wat harder spul maakt dan de rest :P
Waarschuw beheerder
donateur
rustig blijven de JVR,we snappen je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op maandag 23 mei 2005 om 18:16:
Mijn held zo de grond in stampen!!laatste aanpassing 23 mei 2005 18:24

8) bedplasser

Waarschuw beheerder
Ik zal mijn eigen gevoel proberen te omschrijven om zo aan te geven dat muziek niet te vergelijken is met muziek.

Als ik naar een trancefeest ga dan vind ik de muziek ook niet altijd goed. Voor mij zijn de melodieen belangrijk, de opbouw van 't nummer en niet te vergeten de opbouw van de set! Ik wil op een trancefeest ook werkelijk in trance raken. Helemaal meezweven op de muziek. Heerlijk zoals bijvoorbeeld Armin dat kan in zijn sets.

Als ik naar een harderestijlfeest ga dan wil ik stampen, zodat ik door de harde bassen lekker opgezweept word zodat ik lekker kan springen.

Twee verschillende soorten genres en twee verschillende soorten beleving. Ik ben totaal into trance, maar ik vind het niet erg om naar hardstyle/hardcore/techno te luisteren. Maar daarom heb ik ook niet gelijk een hekel aan gabbers.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Ikluister al van m'n 10jaar naar hardcore ('twas toen '98)toen ik zo'n jaar of 13-14 was ben ik wel eens op gewone "jeugdfuiven" geweest waar ze dan trance enzo draaien, maar ik ben gewend aan harde bassen en snelle tempo's, wat ze dus niet bijtrance hebben.

Ik heb die grote "facelift" van hardcore heb meegemaakt en ik vindt dan dat je echt wel trots mag zijn op je hardcore-muziek; terwijl ik bij die andere house-genres niet zoveel verandering hoor tegenover een paar jaar terug.

Daar komt ook bij dat je veel trance-/club-/whatever-
dj's-producers hebt die vroeger hardcore produceden en nu trance/ club of techno maken omdat daar meer geld mee te verdienen valt.
Bij hardcore heb je bij sommige labels echt een "underground" gevoel wat je niet hebt bij al die commerciele genres.

En dan nog het feit dat trance liefhebbers en -dj's hardcore "kinderachtige" muziek vinden dat stuit me dan zeker tegen de borst, net zoals ID&T onze scene in 2000 heeft laten vallen om dan in trance etc. te investeren.

En hier inde buurt zijn ook veel gastjes die zich "gabber" noemen en dan liever naar die trance-tenten gaan in plaats van naar een hardcore feest; om mij daarvan te distancieren ga ik nooit meer met zulke mensen weg en blijf ik bij m'n hardcore feestjes om te laten zien wat ik dan versta onder een "gabber-spirit".

Ik ben het daarom helemaal eens met de visie van "I Hate Trance": Underground Forever!

Weet je, ik gun het die trance -dj's wel als ze daar hun "boterham" mee willen verdienen, maar ik persoonlijk moet niks van dat commerciële gedoe niks weten.punt.
Waarschuw beheerder
Weet je, ik gun het die trance -dj's wel als ze daar hun "boterham" mee willen verdienen, maar ik persoonlijk moet niks van dat commerciële gedoe niks weten.punt.

er zijn ook trance dj's die met passie muziek maken :)

sterker nog.......de meeste dj's

je praat echt alsof trance en hardcore twee tegenpolen zijn... en dat is niet zo

Ik hou van beide stylen

Underground Forever!

de meeste trance en progressive is ook underground!!
en daar ben ik blij mee!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op maandag 23 mei 2005 om 18:16:
scot project q-dance-rommel??

Let maar op, q-dance gaat deze hard'trance', of hoe je het wil noemen, proberen uit te buiten nu hardstijl dood aan het gaan is.

Waarschuw beheerder
Let maar op, q-dance gaat deze hard'trance', of hoe je het wil noemen, proberen uit te buiten nu hardstijl dood aan het gaan is.

Geloof mij, Q-Dance blijft van de hardtrance af, Q-Dance gaat jump(style) verneuken, voor zover dat nog leeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op dinsdag 24 mei 2005 om 16:53:
En hier inde buurt zijn ook veel gastjes die zich "gabber" noemen en dan liever naar die trance-tenten gaan in plaats van naar een hardcore feest; om mij daarvan te distancieren ga ik nooit meer met zulke mensen weg en blijf ik bij m'n hardcore feestjes om te laten zien wat ik dan versta onder een "gabber-spirit".

Hahaha, held! :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:01:
Geloof mij, Q-Dance blijft van de hardtrance af, Q-Dance gaat jump(style) verneuken, voor zover dat nog leeft.

Luister maar eens naar die laatste paar themesongs van hun feesten. Dat zijn vaak trancenummers in een harder jasje. Geeft best duidelijk aan waar ze heen willen met hun muziek denk ik.

Maar jumpstijl kan ook, alles wat hard is blijkt geschikt voor massaconsumptie in de dancescene.

Waarschuw beheerder
Maar jumpstijl kan ook, alles wat hard is blijkt geschikt voor massaconsumptie in de dancescene.

Alles waarvan ze denken dat het hard is. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op dinsdag 24 mei 2005 om 21:06:
Luister maar eens naar die laatste paar themesongs van hun feesten. Dat zijn vaak trancenummers in een harder jasje. Geeft best duidelijk aan waar ze heen willen met hun muziek denk ik.

Tommy Pulse (IQ anthem) is een hard trance producer en dat nr van Luna zn one man show is gewoon een vet hardstyle nr. En vette hardstyle nrs zijn vrijwel altijd harde hard trance. Ik denk dat de melodieuze, trancy variant van hardstyle wel toekomst heeft als een stijl die nooit meer zal verdwijnen, maar de eentonige ragnummers met alleen un monotome hoover als lead zullen niet veel meer gemaakt gaan worden.

En Q-dance kán hard trance niet verneuken want het is geen genre dat zich daarvoor leent. Door de aard ervan is het altijd mogelijk om vernieuwende en originele platen uit te brengen.

Waarschuw beheerder
En je had eens recht in mn gezicht moeten durven zeggen dat Scot en Wag Q-Dance rommel zijn :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 06:54:
Door de aard ervan is het altijd mogelijk om vernieuwende en originele platen uit te brengen.

Mmm, ja het klinkt alleen al 10 jaar hetzelfde. Eén van die laatste themesongs van q-dance was nog een regelrechte rip-off van Ton tb's Electronic Malfunction. Niet mijn ding.

Wat wel een hele vette plaat uit het genre is, is The Second trip! Kai tracid @ Sensation Black 2003, gekkenhuis was dat. :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 06:57:
En je had eens recht in mn gezicht moeten durven zeggen dat Scot en Wag Q-Dance rommel zijn

Hahaha, beetje discussie kan geen kwaad gast!;)

Maar je komt op voor hetgeen waarvan je houdt, dat waardeer ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op woensdag 25 mei 2005 om 18:21:
Mmm, ja het klinkt alleen al 10 jaar hetzelfde

degene die mij overeenkomsten tussen Commander Tom - Are Am Eye, en DJ Scot Project - Feelin'Me kan opnoemen, kan dit zeggen zonder dat ik heel hard ga lachen.... als je je dr nie in verdiept lijkt dat mss zo :S
laatste aanpassing
ik ben groots TeRRoR En HaRdCoRe Liefhebstero:)
Maar k ben naar Trance Energie geweest De Muziek vond ik eerst klote
Maawr later we ware daar zo ver van de wereld dat we toch wel lol op onze eige manier hadde en dan is die mja muziek vreemd genoeg wel lekker spacig todat je der uitgekankerd wordo:):p
maar dat werden we niet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb die grote "facelift" van hardcore heb meegemaakt en ik vindt dan dat je echt wel trots mag zijn op je hardcore-muziek; terwijl ik bij die andere house-genres niet zoveel verandering hoor tegenover een paar jaar terug.

Luister maar eens naar trance van zo'n 8 jaar geleden, bijv. Immortality of Bonzai, dat klinkt heel anders dan de trance van nu. Het is ook veel commercieler geworden.

Voor mij is hardcore nog steeds m'n favoriet. Naar trance kan ik best wel naar luisteren maar zeker niet de hele avond/nacht. Ik vind de muziek te soft.

Waarschuw beheerder
Ik ben een Gabber...

En ik luister ook naar Trance :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 01:33:
Ik ben een Gabber...

Gefeliciteerd met je hokje :)
Waarschuw beheerder
donateur
tjah....hou ook van hardcore, maar vind armin of tiesto ook zeker niet slecht. het is hele mooie muziek om naar te luisteren...maar meer dan ook niet. je zal mij echt niet tegenkomen op trance energy. voor feesten kies ik toch liever hardstyle of hardcore. maar voor achter mn pc ofzo...ff heerlijk zweven...niks mis mee!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PUSSY M@GNET op maandag 28 februari 2005 om 20:55:

hardstyle en jump is zo af en toe ook geinig hoor :P maar ik haat trance niet, maar het is mijn muziek niet, ik vind de bass erin te softy, en de snelheid is ook mij te min..

zo goed ? :P
Waarschuw beheerder
Ik vind hardcore supervet en alle omliggende stylen, maar als ik naar een techno/trance feest ga , vermaak ik me even goed
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat ook nooit. :/ Mij vind je ongeveer 2x per maand wel op n feestje, en dan meestal wel iets van hardcore. Maar op Dominator bijvoorbeeld heb ik me ook super vermaakt in de Freestyle en ook op Trance Energy had ik t super naar mn zin.
Op n feest waar meerdere stylen aan bod komen moet ik wel toegeven dat ik in de Hardcore zaal te vinden ben...

Onzin dat Trance voor mietjes zou zijn ofsow. Je kunt lullen wat je wilt, maar over het algemeen zit Trance beter en afwisselender in elkaar dan Hardcore (no offense)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trance vind ik zeker niet beter in elkaar zitten dan hardcore :-)

Alleen vind ik het wel onzin om echt alleen maar hardcore te luisteren.