Partyflock

Forumonderwerp · 749262
Waarschuw beheerder
Komen de laatste tijd steeds meer kleine kinderen hier op de site :S Wie vind dat er een mininumleeftijdsgrens moet komen om je te mogen aanmelden :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Minimaal 21 (Y)

Waarschuw beheerder
Minimaal 16 is okee. Minimaal 18 zou nog beter zijn, minimaal 21 is helemaal über.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kids hebben gewoon veel te veel vrije tijd...

Waarschuw beheerder
ja zou wel mooi zijn, maar dat gaat helaas niet

Waarschuw beheerder
Dat hoeft niet, je kunt zelf er ook voor kiezen om 's avonds wat later te gaan pf-en, dan liggen de kindertjes al op bed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Is 18 O:)

Waarschuw beheerder
donateur
minimaal 18!!! zie soms meisjes van 16 of 17 die dan een topic openen over sex ofzo.. jezus ga naar tmf!

Waarschuw beheerder
minimaal 20
of als het hele mooie vrouwen met veel foto's zijn, dan mag 18 ook ;)

Waarschuw beheerder
18 lijkt me wel redelijk.
Is ook de minimum leeftijd om bij de (meeste) feesten binnen te komen.

:)
Logisch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is natuurlijk: Wat moeten geen wat moet, ik lijk zelf wel een klein kind :(

Waarschuw beheerder
donateur
18 is goed (Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind ook 18! :jaja:

Mooie leeftijd...
Waarschuw beheerder
donateur
minimaal 18!!! zie soms meisjes van 16 of 17 die dan een topic openen over sex ofzo.. jezus ga naar tmf!

wat een gezeik
wat heeft dat nou met je leeftijd te maken?!?
omdat ik 17 ben betekent echt niet dat ik geestelijk nog een klein kind ben hoor :/
ik voel me niet aangesproken over een topic openen over sex, maar ik vind het wel een belachelijke opmerking!
Waarschuw beheerder
18 vind ik wel een mooie leeftijd voor PF idd omdat je voor de meeste feesten 18 moet zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Oké, 19! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
topicopener:

je zal je er maar druk om maken :gaap:

misschien een sociaal leven zoeken, hoef je je niet meer druk te maken om partyflock :gaap:
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
ajoh! 17:D

Waarschuw beheerder
donateur
slaat idd nergens op.
Sommige van 17 of zelfs jonger zijn nog meer volwassen.
Je kan niet op leeftijd afgaan.. alleen op personen zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
18 vind ik wel een mooie leeftijd voor PF idd omdat je voor de meeste feesten 18 moet zijn

kijk...dat vind ik dus een logische reden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
17 is prima :D

Waarschuw beheerder
gewoon 18+ :d :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ben 17 en vind mezelf ook niet echt een klein kind! maargoed als er mensen zijn die er blij van worde:/

Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat het ook niet haalbaar is..een minimum leeftijd stellen voor een site.

Stel ik ben 16, meldt me aan en krijg de boodschap dat ik minimaal 18 moet zijn.
Ik denk dan OKE voor deze site ben ik 18 :jaja:

Age is just a number..helemaal in deze context.
Waarschuw beheerder

Zoals : Is het slecht als ik mijn Pony pijp?

;p;p

Waarschuw beheerder
topicopener:

je zal je er maar druk om maken

misschien een sociaal leven zoeken, hoef je je niet meer druk te maken om partyflock

slaat idd nergens op.
Je kan niet op leeftijd afgaan.. alleen op personen zelf.

Helemaal mee eens :yes: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
17 is goed :d

Haha, pleit je jezelf maar even vrij? :P

Trouwens....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan niet op leeftijd afgaan.. alleen op personen zelf

Vind ik ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals : Is het slecht als ik mijn Pony pijp?

nou geloof me...het zijn juist de volwassenen die zo ziek zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja toch, kijk is naar devil's playground, dan maak je je toch niet druk over leeftijden :S

Waarschuw beheerder
idd...

triest gedoe.. gaat niet om je leeftijd maar om je gedrag, zijn mensen bij van 30 die doen kinder8iger als sommige van 17 dussss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en al die junkies hier van begin 20 zijn net zo erg als meisjes van 13 die ontmaagd willen worden via partyflock door een knuppel met DJ voor zn naam
Waarschuw beheerder
He peachbeauty!! :kusje2:
Waarschuw beheerder
triest gedoe.. gaat niet om je leeftijd maar om je gedrag, zijn mensen bij van 30 die doen kinder8iger als sommige van 17 dussss

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
he?wat?hoe?
ik voel me aangesproken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ach tjah... je houdt et toch niet tegen....

en weetje wat et denk ook is....
toen "wij" 15 waren, waren we niet echt bezig met party's en pillen enz...
die tijden zijn veranderd dus ja....
je kan ze moelijk verbieden hier te komen....
Waarschuw beheerder
donateur
gezeik, sommigen van 25 doen triester dan de meesten van 16.
Waarschuw beheerder
Had niet gedacht er zo snel zoveel mensen zouden reageren! Goeie topic :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gezanik over leeftijd elke keer maar weer vind ik echt irritant worden...
Waarschuw beheerder
ik ben het eens met Irri de tantste, er zijn veel van die jonge gozers hier die maar wat dom doen, k ben ook nog maar 17 (bijna 18 :o)) maar k ben denk ik wel stukken verstandiger dan veel oudere mensen hier:[
Waarschuw beheerder
donateur
leeftijd zegt geen ene malle moer..

je ken wel 21 zijn maar je gedragen als iemand van 10..
Maar je ken ook 16 zijn en je volwassener gedragen dan dat je bent..

Je kiest je vrienden en kenissen toch ook niet uit op uiterlijk en leeftijd?
Gaat erom dat je ermee kan lachen en praten..of whatever
Waarschuw beheerder
iemand van 16 kan zich als n volwassen gedragen en iemand van 21 kan zich als n kind gedragen dus leeftijdgrens vind ik belachelijk
Waarschuw beheerder
Gaat er niet om of je 18 bent of niet! Gaat erom dat dit een site is voor mensen die naar party´s gaan en dat zie ik die 16 jarige niet doen :P Mocht je wel al aan het feesten zijn voel je dan niet aangsproken :YES:
Waarschuw beheerder
Veel 20-jarigen en dergelijke reageren ook als kinderen van 10, dus dit is nutteloos.
Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan voel ik me nu niet meer aangesproken O:)
;P
Waarschuw beheerder
er zijn ook discotheken waar je met je 16 binnenmag waar je flink kan feesten hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook discotheken waar je met je 16 binnenmag waar je flink kan feesten hoor

Dat idd ook ja..maar dan krijg je meestal wel van die irritante mensen die net alsof doen dat ze dronken zijn of het willen laten zien dat ze een pilletje genomen hebben..
Maar dat heb je ook op feestjes of discotheken waar je 18 moet zijn natuurlijk..
Waarschuw beheerder
daarom lui die onder de 18 zijn komen vaak ook binne op feesten
Waarschuw beheerder
Wat moet al die kleine kinderen op partyflock?

Kinderen is meervoud, dus moeten. :no:

Niet zo zeiken gewoon. Zolang ze maar gezellig zijn boeit het niet hoe oud iemand is. Ik zie liever een ventje van 15 die meediscussieerd als een trekpop of een gast die vage topics opent, aangezien de verleiding van pilletjes lastig te weerstaan is... :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
kun je toch niet verplichten als ze zich maar een beetje volwassen gedragen en niet hier de boel lopen te verzieken. Of van die topics openen van denk je dat ik naar trance energy kan ben 16 bla bla bla.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg 16+ of mischien wel 18 +

Waarschuw beheerder
Komen de laatste tijd steeds meer kleine kinderen hier op de site Wie vind dat er een mininumleeftijdsgrens moet komen om je te mogen aanmelden

Nou,ik heb er geen last van......

Ik denk dat je zo nog wel een paar eisen kunt gaan stellen,maar gelukkig zijn hier een aantal beheerders(met medewerking van de PF's dat het ook voor jongeren geen probleem mag zijn....)

En misschien steken ze nog wat op van sommige topics,het internet is voor iedereen,het is geen discotheek,he?

Waarschuw beheerder
Ja, idd! Wat doe jij hier eigenlijk:p
Waarschuw beheerder
*zucht* waar mensen zich druk om maken:)
reageer gewoon niet als je het werkelijk zo'n probleem vind
bovendien beeld jezelf eens in toen jij 16 was... toen wou je ook overal bij horen...
laat deze "kinderen" dan ook in hun waarde...
hufters:)

Waarschuw beheerder
ik stel voor om vanaf 30 maart de minimumleeftijd te verhogen naar 18

:P:P:P

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
ik vindt dat je minimaal naar 25 feesten moet zijn geweest om hier je te mogen aanmelden :S :S :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar je je al niet druk om kan maken :S
get a life ofzo..

als je normaal post en niet kinderachtig doet is er toch niks mis mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moeten de bejaarden op Partyflock :gaap:?Lekker origineel allemaal zeg :S.

Waarschuw beheerder
Ja, idd! Wat doe jij hier eigenlijk

Mensen van 26 plagen :D

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het niet leeftijdsgebonden is hoe mensen reageren.
Het maakt me niet uit en als je er een probleem mee hebt dan zet je iedereen onder de 18 (ofzo?) op negeren, ik zie het punt niet zo..

Waarschuw beheerder
Welk persoon van 16 gaat nou zeggen dat ze zich geen ' klein kind ' vinden ?

beetje hypocryt niet ;)

Waarschuw beheerder
uhm, een minimale leeftijds grens, geloof me, dat heeft geen nut.. iedereen kan zo maar een geboorte-datum invullen dat ze 18 of 21 zijn...werkt dan niet echt of ligt dat aan mij?
Waarschuw beheerder
Wie gaat er controlleren op de leeftijd??

iedereen zijn sofinummer in laten vullen zeker!1:S
Waarschuw beheerder
En hoe wil je dat controleren?
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
kheb geen problems al er 16-jarige ronddwarrelen hiero...maar kzag laatst n kereltje van 11 (!!!!!)...dan moet je toch nog tekenfilms kijken en oorlogje spelen met je vriendjes...?
Waarschuw beheerder
Leeftijd 22 om mee te mogen doen!

De jongeren denken vaak dat ze alles over het leven al weten.

En het taal gebruik is vaak om te huilen.

Waarschuw beheerder
kheb geen problems al er 16-jarige ronddwarrelen hiero...maar kzag laatst n kereltje van 11 (!!!!!)...dan moet je toch nog tekenfilms kijken en oorlogje spelen met je vriendjes...?

Maar had je er last van?

Als je rond loopt op een feestje,ja dan maak je een punt,maar niet op PF dacht ik zo.....

Die kleine van mij zit ook veel achter het W.W.W.,maar wel onder ons toezicht.(trouwens niet op PF,dat intereseerd haar nog echt totaal niks....)

Tijden veranderen.....

Waarschuw beheerder
donateur
vind 17 wel een mooie leeftijd!
vanaf die leeftijd ga je meestal
naar feesten toe!
en deze site is tenslotte bedoeld
voor de feesters op deze aardkloot
Waarschuw beheerder
tjah, dat kinderen achter internet zitten, maar als ze op PF zitten vind ik t wel n beetje weird....

Waarschuw beheerder
tjah, dat kinderen achter internet zitten, maar als ze op PF zitten vind ik t wel n beetje weird....

11 is jong,maar je praat over internet,mijn neefjes vonden het ook interressant toen ik met mijn 20'E naar hardcore feestjes ging,dus zo raar is het niet,als ze er maar niet rondlopen......

Waarschuw beheerder
wat is dan de jongste leeftijd die op partyflock staat geregistreerd?
Waarschuw beheerder
wat is dan de jongste leeftijd die op partyflock staat geregistreerd

ik zal zeggen ga opzoek;)

Waarschuw beheerder
gemakzucht dient de mens..

dan zal ik maar eens de zoekfunctie onderhanden nemen.. :)

edit:

heb net gezocht maar partyflock laat je pas zoeken vanaf 16 jaar.. lijkt me duidelijk dat er dan wordt aangenomen dat je 16 en ouder bent.. (niet dat het verplicht word, maar om een indicatie te geven)

dusss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mij maakt het niet zoveel uit..
enige waar ik aan denk is dat er soms in het forum van drugs methodes staan waarbij je normale huis tuin en keuken dinge kunt gebruike om in een bepaalde toestand te kome..
(i.p.v echte drugs)

Waarschuw beheerder
18+ is een mooie leeftijd kunnen ze tenminste een beetje meepraten over de realitijd van het leven
Waarschuw beheerder
ik stem ook voor 18+

Waarschuw beheerder
mij maakt het niet zoveel uit..
enige waar ik aan denk is dat er soms in het forum van drugs methodes staan waarbij je normale huis tuin en keuken dinge kunt gebruike om in een bepaalde toestand te kome..
(i.p.v echte drugs)

Als je dat leest,waarom bericht je dat dan niet aan de beheerders van PF??????????

Waarschuw beheerder
waarom wel!!!!!!????!????!??!?!?

maar ff serieus.. waarom zou ik dat moete melde.. ik ben geen fokking blauwhelm.. en waarom mag dat niet gepost worde.. daar is het topic drugs toch ook voor..
Waarschuw beheerder
Ik stem wel mee in 16 + :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
maar ff serieus.. waarom zou ik dat moete melde.. ik ben geen fokking blauwhelm.. en waarom mag dat niet gepost worde.. daar is het topic drugs toch ook voor..

Maak je 1 punt dat daar misschien bij moet komen te staan,18+,garandeerd nix,maar staat er wel een waarschuwing,maar om dat nou voor heel PF te doen,nee ben ik het niet mee eens.....
Waarschuw beheerder
21 is ook al te jong zie ik aan het taal gebruik.

Dan maar 25 :)

Waarschuw beheerder
Fly:

daar ben ik het wel mee eens.. dat het topic Drugs voor 18+ zou moete zijn..

Waarschuw beheerder
Dan maar 25

Misschien is partyflock wel fout voor onze samenleving en moet verboden worden......

Wij leven in een democratie,daar hoord PF bij,is zelfs goed,maar hier en daar kan op PF ook wat verbeterd worden,zeker als het over drugs gaat.....

Dat is geen grapje waar je over praat,maar levensverwoestend....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
prof smalhout.. wat is mis met het taalgebruik dan ?

Waarschuw beheerder
Wat zeg ik,de tweede wereld oorlog is waarschijnlijk gelopen zoals die is gelopen,door het SPEED gebruik,van 1 man.....

Waarschuw beheerder
Het wordt niet noch steeds HITLERS drugs genoemd,dat heeft redenen......
Waarschuw beheerder
donateur
18+ is een mooie leeftijd kunnen ze tenminste een beetje meepraten over de realitijd van het leven

en dat kan niet als je 17 bent? :/

Waarschuw beheerder
en dat kan niet als je 17 bent?

Jazeker kan dat,maar kun je dat aan,dat vraag ik mij af........Ik ben ooit ook 17 geweest.

En dat zijn moeilijke vragen,zelfs op mijn leeftijd.....
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik word op mijn leeftijd ook geconfronteerd met de realiteit.
tuurlijk nog niet helemaal...ik bedoel, ik woon toch thuis enzo en hoef me geen zorgen te maken om rekeningen, maar het lijkt me niks anders dan dat je 18 of 19 bent
dan kun je er toch beter 21+ van maken, want dan word je denk ik pas echt bewust van de realiteit...
Waarschuw beheerder
nogmaals:)
de mensen die problemen hebben met anderes leeftijd:
get a life of koop er 1 op www.marktplaats.nl
er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken, spendeer daar je aandacht maar aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ik word op mijn leeftijd ook geconfronteerd met de realiteit.
tuurlijk nog niet helemaal...ik bedoel, ik woon toch thuis enzo en hoef me geen zorgen te maken om rekeningen, maar het lijkt me niks anders dan dat je 18 of 19 bent
dan kun je er toch beter 21+ van maken, want dan word je denk ik pas echt bewust van de realiteit...

En dat zijn dingen,daar kom je wel achter als je ouder wordt,hey ik heb dat ook ondergaan,das best verwarrend....

Geniet waar je nu bent,later is het anders.....echt waar.......(Mag je me later op aanspreken)

Waarschuw beheerder
donateur
echt volwassen wordt je pas tegen de 30! Dus 30+ ;)

Waarschuw beheerder
echt volwassen wordt je pas tegen de 30! Dus 30+

Hey jij hebt mijn leeftijd?

Maar iedereen heeft het recht om jong te zijn,toch?

Wij hebben dat gehad,dus de rest van ENZIME heeft dat ook......

Heb nog wel een CD,van cenobite,ZAL JE LEREN<heheheheheehheheehheehhehe

Waarschuw beheerder
Mensen van 26 plagen

Kom maar op ik lust je rauw:devil: ;)
Waarschuw beheerder
Blijft leuk zo een topic openen :YES:

Waarschuw beheerder
NEE,DIE PARTY'S VAN NU ZIJN SHIT,zal hje leren met cenobite,zal je leren,das hardcore,dat snappen we nu niet meer.......

Hardcore will fuck your mind and ,het gaat je gehoor te boven zal ik maar zeggen.......(HELLRAISER AND SPORT HALLEN ZUID,maar dat gaat jullie mietjes te ver,dus hardcore is niet meer.......stelltje prutsers,hakkkkkkkkuhuuuuu THATS THE NAME OF THE GAME...............so shut up..............en ENERGIEHALLEN horen er ook bij,das hakken,stelletje prutsers,echt JULLIE ZIJN GEEN HARDCORE WAARD,dus echt houd je bek......

DIT is alles wat ik nog zeg over hardcore,als mensen hardcore willen horen,schrijf maar een PB'tje.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon 18+ van maken ja (y)

Waarschuw beheerder
18+ want dat is ook de leeftijd op de meeste feesten om toegelaten te worden:D

Waarschuw beheerder
donateur
ach gezeur....

dan wordt er toch gefraudeerd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat boeit het?
Waarschuw beheerder
Boeit niet veel, vond het wel een leuke topic!

Waarschuw beheerder
Vind het ook ja minimaal 16 zeker (y)

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
moet je maar eens bedenken hoe rustig het dan wordt als er een minimum leeftijd is ;)

Waarschuw beheerder
ik niet, pf is voor iedereen haha
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe willen jullie controleren of iemand daadwerkelijk 18+ is? Een kopie van z'n/haar paspoort laten opsturen ofzo?!

Daarnaast kan je elke leeftijd opgeven die je zelf wil bij het aanmelden.

Lijkt me dus niet echt een haalbaar plan.
Waarschuw beheerder
donateur
je kan er weinig aan doen he":s je moet ze gewoon laten betalen dan hou je ze wel een end weg;) als je je nieuw aanmeld scheeld ook fake profielen;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock word gratis gehost door de UT op voorwaarde dat pf non-profit blijft. Die vlieger gaat dus ook niet op.

Gewoon negeren dus die kinderen :)
Waarschuw beheerder
NEE,DIE PARTY'S VAN NU ZIJN SHIT,zal hje leren met cenobite,zal je leren,das hardcore,dat snappen we nu niet meer.......

Hardcore will fuck your mind and ,het gaat je gehoor te boven zal ik maar zeggen.......(HELLRAISER AND SPORT HALLEN ZUID,maar dat gaat jullie mietjes te ver,dus hardcore is niet meer.......stelltje prutsers,hakkkkkkkkuhuuuuu THATS THE NAME OF THE GAME...............so shut up..............en ENERGIEHALLEN horen er ook bij,das hakken,stelletje prutsers,echt JULLIE ZIJN GEEN HARDCORE WAARD,dus echt houd je bek......

:respect: maar hebben we zelf ook niet op de 15/16 jarige leeftijd gezeten??? Vergeet dat ook niet en toen liepen wij weliswaar in aus en als gabber maar we waren ook nog maar 15/16.

Maar die guppies met hun grote bek over white power e.d :[ :no: zo kansloos...
Waarschuw beheerder
donateur
Tommy 18 februari 2005 22:18

donateur! Partyflock word gratis gehost door de UT op voorwaarde dat pf non-profit blijft. Die vlieger gaat dus ook niet op.

Gewoon negeren dus die kinderen

beetje jammer dus

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze niet tot last zijn moet het kunnen!
Je kunt toch niet voorkomen dat ze erop komen, dus laat ze lekker :yes:

Waarschuw beheerder
mensen moeten zich niet altijd zo irriteren aan anderen... en er zitten genoeg mensen boven de 22 die zich soms nog zieliger gedragen dan een ventje van 16. :P
Waarschuw beheerder
ja, idd. Maakt mij geen fuck uit hoe oud iemand is. Laat ze lekker....
Waarschuw beheerder
ik wil maar zeggen het is ook hoe iemand zich gedraagt -_-

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
hoe komen die gasten in godsnaam bij partyflock??
Waarschuw beheerder
Dus dan word de min. leeftijd 18.

En wie gaat er bij de deur staan om legetimatie te controleren??????

O ja er is geen deur, en als het bekent is dat je 18 moet zijn dan verander je toch je geboorte datum.

Is niet mogelijk gewoon.

OF:: alle gezinnen in nederland een brief stuuren dat kinderen onder de 18 niet op pf mogen, dat ze daar maar een slot op moeten zetten.

Of gaat dat te ver.

ja sorry mensen t'is niet aars

Waarschuw beheerder
Het ergste is nog dat die kindertjes van 12 denken dat ze verstand hebben van muziek :S:S

Ga toch fietsen!!

Waarschuw beheerder
Ben zelf 17 maar vindt niet dat ik te jong ben voor deze site :S
Ga regelmatig naar feesten...En vermaak me goed op Pf :yes:

Waarschuw beheerder
18+

Waarschuw beheerder
:no:
Alleen omdat jij 18 geweest ben wil je dat... als je zelf 17 was geweest had je het waarschijnlijk ook nergens op vinden slaan... Ik bedoel ik gedraag me normaal dus wat heb je er op tegen ??

Waarschuw beheerder
er word dan toch gelogen over leeftijd enzo dus dan zitten ze er nog....maar als er eentje komt minimaal 16:P

Waarschuw beheerder
kleine kinderen? Geen idee???? Gezellig toch!hahah
Waarschuw beheerder
Alleen omdat jij 18 geweest ben wil je dat... als je zelf 17 was geweest had je het waarschijnlijk ook nergens op vinden slaan... Ik bedoel ik gedraag me normaal dus wat heb je er op tegen

Daar heb je toch wel een mooi punt
Waarschuw beheerder
Als je dr moeite mee heb negeer je ze maar:P
kvind de leeftijd maar onzin :)

Waarschuw beheerder
donateur
ze komen spelen met de rest

Waarschuw beheerder
toen jullie 16 waren gingen jullie toch ook stappen!!!

dus zeur niet zo
Waarschuw beheerder
leeftijd....hoe kortzichtig zeg.... en ook zoveel mensen die zo denken...

Wij zijn ook kinderen geweest. Ik hoor en zie hier genoeg van mensen die 'volwassen' zijn, die meer als een kind klinken dan de kinderen zelf. En... wat maakt het uit! Het is toch heerlijk om ff kind te zijn? Als ik ga feesten wil ik juist al die volwassen dingen even vergeten, en gewoon spelen! Kunnen jullie niet meer spelen?
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen jullie niet meer spelen?

Ik speel dagelijks :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen moeten zich niet altijd zo irriteren aan anderen... en er zitten genoeg mensen boven de 22 die zich soms nog zieliger gedragen dan een ventje van 16.

Groot GELIJK !!!!
Waarschuw beheerder
Niet echt boeiend, ik ken er wel een paar van 17 die zich beter gedragen dan het oudere grut wat hier flockt.

In short: Leeftijd zegt niets. Je gedrag wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
als ze irritant zijn wordne ze vanzelf gekickt toch.
je kan toch je eigen vriendjes iig uitzoeken...

Waarschuw beheerder
18+ is zeker de moeite waard

Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me wel altijd af hoeveel een meisje van 15 nou af weet over 'sex'... ik was er niet zovroeg bij hooR!!

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Leeftijd is alleen maar een getal.
Je hoeft niet gelijk iemand zijn gedrag ermee te bepalen

Waarschuw beheerder
donateur
neej. maar 12 jaar is wel te jong he :P
Waarschuw beheerder
neej. maar 12 jaar is wel te jong he :P

Te jong voor sommige dingen ja. Maar zelfs op die leeftijd kunnen ze al wijzer reageren dan iemand die de dubbele leeftijd heeft :)

Poundy.

Waarschuw beheerder
donateur
ben jij een hele of een quarter pounder :P flauw he.
naja, ik kan er niet wakker van liggen hoe oud ze hiero zijn.
Waarschuw beheerder
Nee,ik ben een ¾PoundeR gehehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
:) lief. mag ik die 1/4 opvullen :P
Waarschuw beheerder
:) lief.

8)

mag ik die 1/4 opvullen

Misschien ;P

Waarschuw beheerder
donateur
misschien...
Waarschuw beheerder
misschien...

Ok ok. Maar ik heb liever een aanvulling dan een opvulling, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Poundy.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
hiphop, lounge, r&b, soul, trance, urban

Wat doen al die foute muziek luisterende mensen toch op partyflock. Ik vind dat er alleen maar gabber op pf mogen! (lekker bekrompen he??)

Waarschuw beheerder
donateur
jah. jij moet mij ook eigenlijk opvullen he :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat doen al die foute muziek luisterende mensen toch op partyflock. Ik vind dat er alleen maar gabber op pf mogen! (lekker bekrompen he??)

En ik wil dat alle simpele zielen meteen verbannen worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet ik er nou persee 199 smilies achter zetten voordat het sarcasme eruit af te lezen is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah. jij moet mij ook eigenlijk opvullen he :D

Gehehe lijkt me lekker ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat er alleen maar meisjes op pf mogen :D
Waarschuw beheerder
ik vind dat er alleen maar meisjes op pf mogen :D

Oneens :P

Ik ben er wel heilig van overtuigd dat we meer vrouwen zoals jij hiero moeten hebben gehehe :9

Waarschuw beheerder
donateur
hihihi. er moet meer geneukt worden
Waarschuw beheerder
hihihi. er moet meer geneukt worden

Eens 8)

Hoe was je bakkie koffie eigenlijk ? LOL, koekje bij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn bakkie koffie?? ik drink geen koffie.. baaaaah :S
koekje wil ik altijd wel
Waarschuw beheerder
Zeg in ieder geval maar tegen je baas, dat jij daar best mag zitten ;)

Wat voor koekje ?

p.s. Moet je eigenlijk niet werken, of heb je net zoveel zin als ik LOL.

Waarschuw beheerder
donateur
ooooooooooooh. koffie.. dat was geen koffie, dat was chocomel. hij zit maar hoor. soms issie sjaggie maar de dag erop issie dna weer poeslief.

Ik wil graag een spritz koekje met half choco!!

ps. ik werk. hahahahahahahha. ik moet veel bellen en als ik in de wcht sta dan internet ik gewoon
Waarschuw beheerder
ooooooooooooh. koffie.. dat was geen koffie, dat was chocomel.

Ahh een bakkie choco :D

hij zit maar hoor. soms issie sjaggie maar de dag erop issie dna weer poeslief.

Ja bazen zitten het liefst de hele dag, niks nieuws onder de zon ;)

Ik wil graag een spritz koekje met half choco!!

Komt voor de bakker :D

ps. ik werk. hahahahahahahha. ik moet veel bellen en als ik in de wcht sta dan internet ik gewoon

Kijk, dat noem ik verantwoord combineren, goed geregeld :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
en nu ben ik helemaal alleen :(
ofjah, geloof dat boven nog 1 iemand zit :D
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook nog :D Of voldoet dat niet ?

Gehehe, voordat ik 't weer vergeet, er moet ook meer gelikt worden O:)

Waarschuw beheerder
donateur
aan ijsjes!
Waarschuw beheerder
aan ijsjes!

Ja ook :P

Maar dan niet ineens happen in het ijsje he ;P

Waarschuw beheerder
donateur
jawel. das lekker koud in je mond

Waarschuw beheerder
Hoeveel irritante mensen zijn er hier van 20+ ... véél .. ik bedoel maar :/
Waarschuw beheerder
Ik heb liever wat warms ;) En nee niet in me mond :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja... we zijn erg off-topic bezig.
Waarschuw beheerder
ja... we zijn erg off-topic bezig.

Tja, best gezellie toch :D Maar inderdaad ff ontopic dan maar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
had je net nie twat anders er staan???

Waarschuw beheerder
En ik wil dat alle simpele zielen meteen verbannen worden

dit vin ik een onzin stelling want waar ligt de grens want iedereen wordt wel door iemand een simpele ziel gevonden
dan zou het hier dus knap rustig worden hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doelde meer gewoon op terror jan, maar blijkbaar bedoelde ie het sarcastisch..

:dood:

Waarschuw beheerder
Ik doe altijd zo simpel mogelijk, maar ik hou niet van al dat hokjes gedoe.... Laat mensen lekker in hun waarde, hoe oud/simpel of naar welke muziek ze ook luisteren. (tenzij iemand er natuurlijk gewoon om vraagd verbaal afgemaakt te worden doormiddel van hersenloze wazi uitspraken enzo :P)

offtopic: de enige die ik ik hokjes stop zijn de wazi's want die zijn echt allemaal even simpel.

Waarschuw beheerder
Is er wat mis met 13?:p
Waarschuw beheerder
en als een 13 jarige zich gewoon normaal gedraagt, dan is daar niks mis mee lijkt me :)
Waarschuw beheerder
Precies, leeftijd hoeft niet altijd wat te zeggen.

Sommige lui van in de 20 gedragen zich nog als kleine kleuters dusse.....

Waarschuw beheerder
ik vraag me wel altijd af hoeveel een meisje van 15 nou af weet over 'sex'

hehe.. veeel
Waarschuw beheerder
tegenwoordig zijn ze er vroeg bij hoor............... :devil:

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik maar :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
een stelletje sletten zijn ze tegenwoordig op hun 13e :P
ik begon wat later (18) maar ben wel in 4 jaar uitgegroeid tot opper slet!

Waarschuw beheerder
moeten we op tmf gaan lijken ofsow met minimum leeftijd van 13

Waarschuw beheerder
das wel cool :no:
Waarschuw beheerder
ik vraag me wel altijd af hoeveel een meisje van 15 nou af weet over 'sex'..

:frusty: blijkbaar meer dan jij denkt... en op welke leeftijd kreeg jij er dan verstand van?

Waarschuw beheerder
Volgens mij kunnen die kinderen echt wel het een en ander leren van partyflock hoor :) Je leert toch een beetje nieuwe dingen ontdekken en hoe het met de maatschappij gaat enzo 8-)
Maar ja moeten ze niet alleen in het chat en onzin topic hangen natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe oud je bent, je kan (of moet) altijd normaal socializen.
en anoes* ik nam mezelf als voorbeeld. niet meteen zo boos doen:P
Waarschuw beheerder
Gehehe wat lees ik nou revlis, slettebakkie van me :kusje2:

;P

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt toch al je eigen slettebakkie waarmee je gaat trouwen :P
Waarschuw beheerder
Ohhh ja, das waar ook O:)

2 stuks is altijd mooi meegenomen :P

Goedemorgen trouwens :gaap: ff een slok koffie hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
ooe, 2 nog wel :P viespeukje
jah, koffieze
Waarschuw beheerder
Ik hou van vies doen :yes:

gehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hihihi
Waarschuw beheerder
Zou nie weten waarom er bijv geen 16-jarigen op deze site zouden mogen zitten, die lopen toch ook op elk feest rond?? Gezien het een feest-site is, mogen wat mij betreft alle party gangertjes hier op.

Waarschuw beheerder
nou ik ben 11,

problemen mee????
ik zeg niet dat ik al feest maar toch wtf gaat deze topic over:s
iedereen mag toch zeker zelf wel bepalen of ze het leuk vinden om ff lekker op deze site rond te hangen...
niet dat ik het no zooooo leuk vind maar toch ik heb het hier gezellig omdat je lekker op het forum kan lopen kutten en omdat me broers en me pa ook een profiel hebben.
en de meeste vrienden van me broer ook.
nou ik doe net zo normaal als hun hoor alleen ben ik wat jonger.
dus deze topic dat er een minimum leeftijdsgrens moet zijn slaat dus echt gewoon heeeeeelemaal nergens op.
en als je vind dat ik hier niet thuis hoor stuur je me maar een bericht als je zo triest ben om dit onderwerp echt serieus te nemen

Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou weer uit hoe oud je bent

Artiest Tha Fly
Waarschuw beheerder
vink nou dus ook

Waarschuw beheerder
als er een limiet moet komen dan vind 18 t meest logische, ook al ben ik zelf nog maar 17. ook gezien het feit de meeste feesten ook vooor minimum 18 zijn.

Waarschuw beheerder
ik heb wat gevonden :bounce: :D ( en breng het niet naar de politie :[ )

ik vind dat er een leeftijdsbegrenser op moet hierzo :yes:
Waarschuw beheerder
Waarom een leeftijdsgrens... Sommige mensen die 19 of zelfs 22 zijn gedragen zich nog als kleine kinderen...

Waarschuw beheerder
donateur
leeftijd grens lijkt me niet heel erg overbodig minimum 16 (omdat je dan legaal uit mag )!

je wordt hier toch blootgesteld met drugs etc... daar moet je kleine kinderen voor behoeden o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoveel zijn het er ook niet denk ik, een aantal fakers ertussen :[

en denk je nou werkelijk dat die minimum leeftijd hun gaat tegen houden :S
Waarschuw beheerder
ik ben het er mee eens dat er een minimum leeftijd moet komen.
Hoe er op deze site bijvoorbeeld over drugs gesproken wordt kan je bijna reclame noemen.
Iedereen zegt hoe geweldig drugs is en dat je het echt geprobeerd moet hebben omdat je anders echt iets mist.
Ik vind dat fout.
Het lijdt er toe dat jonge kinderen drugs gaan gebruiken als ze alleen maar tal van positieve verhalen erover horen.
Maar eerlijk gezegd valt me totaal niet op dat er de laatste tijd zoveel jonge kinderen op partyflock komen.
Hoe jong zijn die kinderen dan?
Of zou je mij dan ook nog een kind noemen?

Waarschuw beheerder
het maakt mij niet echt uit hoe uit iemand nu eigelijk is, en trouwens ik was ook 14 toen ik naar feesten ging...

x

Waarschuw beheerder
de kleinere feestjes mag je vanaf 16..... dus vind 16 opzich wel goed. maar tis te makkelijk te omzeilen :O
Waarschuw beheerder
donateur
jah idd, maar gewoon van 14 of 15 of zo, kunnen ze alvast wat opvangen voor later:P:P:P
Waarschuw beheerder
Iedeereen onder de 22 opvliegen!!!

En iedereen ouder dan 22 ook wegwezen!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sorry hoor. maar ik vind 10-11-12-13 toch echt te jong voor deze site. Of misschien het drugsforum eraf. Is toch niet normaal wat je daar soms leest
Waarschuw beheerder
Ja vind ik eigenloijk ook. Maar t drugsforum eraf nou nee. Is juist goed dat die er is. Je kan alles wat met drugs te maken heeft wel weren. Maar dat lost echt niets op. En als je niet wil dat er kinderen kijken moet je een andere manier vinden.

Het heet immers Partyflock!
Waarschuw beheerder
jah maar er zitten echt van die verkrachters bij hier :P op je agenda zoveel feesten aanklikken dat t nie echt meer klopt.. ken namelijk geen mensen die op 1 avond naar 2 feesten gaan enzo... en van die kleine koters die praten alsof ze alles al meegemaakt hebben... da's irri jah
Waarschuw beheerder
donateur
Och, je er druk om maken en er een topic over openen vind ik ook nogal onvolwassen

Dus het blijkt maar weer, leeftijd is een getal :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur

Dat zal ik eens eventje haarfijn uitleggen :P

Ze voelen zich thuis hier omdat er mensen zijn die wel eens roepen van Spongebobo is cool of beugelbekkie is te gek.

ik vind beide series bagger :@

Beugelbekkie heeft als doelgroep meiden van 12 tot en met 16.
Echt het gaat helemaal nergens over! en er zijn veel mensen hier die zijn blijven steken op dat niveau. (ik noem geen namen)

Dus dat is de rede:p
Waarschuw beheerder
Ze voelen zich thuis hier omdat er mensen zijn die wel eens roepen van Spongebobo is cool of beugelbekkie is te gek.

Spongebob is ook cool! B)

Waarschuw beheerder
donateur
Nietus :[
Waarschuw beheerder
donateur
jong geleerd.... oud gedaan tog....

Waarschuw beheerder
Waar maakt men zich druk om:S
Waarschuw beheerder
vind niet dat er een leeftijd aan gebonden moet worden, maar absoluut wel aan de drugsforums! want daar worden dingen behandeld die niet voor koters weg zijn gelegd,
Hoe er op deze site bijvoorbeeld over drugs gesproken wordt kan je bijna reclame noemen.
Iedereen zegt hoe geweldig drugs is en dat je het echt geprobeerd moet hebben omdat je anders echt iets mist.
Ik vind dat fout.
Het lijdt er toe dat jonge kinderen drugs gaan gebruiken als ze alleen maar tal van positieve verhalen erover horen.

er wordt niet alleen maar reclame gemaakt hoor! mensen die graag een keer wat willen proberen met drugs kunnen daar veel informatie afhalen! en niet alleen maar positief hoor!! :nee: als je een keer wat wil proberen zou ik er toch wel genoeg info over opzoeken!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Wat een onzin :/

Zie het positief dat ze hier JUIST info vandaan kunnen halen wat een badtrip of whatever kan voorkomen :/
Als ze willen gebruiken doen ze dat toch wel, daar is geen site als stimulans voor nodig hoor :/
laatste aanpassing

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Het enigste wat ik nep vindt dat mensen feesten in hun archief hebben staan terwijl ze er niet eens zijn geweest.
"Kleine kinderen" op PF, daar heb ik niet zoveel last van :P

Waarschuw beheerder
ik ga me niet druk maken om niemand als ze het stoer vinden om zoveel veesten op je pf te zetten nou ja gefeliciteerd
maar als je mensen niet kent weet je niet of ze er wel of niet zijn geweest.
hou je vest aan!
(Y)

Waarschuw beheerder
Vind wel dat er een mimimum leeftijd mag zijn, maar dat valt toch niet te controleren.

Waarschuw beheerder
als je een jaar of 16 bent kun je ook het gedrag van een oudere hebben en andersom ook.....dus over leeftijd kun je eigenlijk vrij weinig zeggen

Waarschuw beheerder
Precies, leeftijd hoeft niet altijd wat te zeggen.

Sommige lui van in de 20 gedragen zich nog als kleine kleuters dusse.....

én...
sommigen van 15 hebben meer verstand dan eentje van 30... ook dat kan!
:D;)
Waarschuw beheerder
Sja wat moeten ze op die feesies hier bij ons :S
min. leeftijd is daar 11 of 12, strak in lonsdale pak,
opgepoetste kisten eronder, en dan nog alle ouderen
die er komen aankijken zo van "wat moet je hier".

sukkels
Waarschuw beheerder
Daar is de hele scene niet voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoezo waar maak je je druk om jij hebt dr toch geen last van??
maar als jij je te volwassen voelt voor deze site dan meld je je toch aan bij www.65+.nl ??
Waarschuw beheerder
vlieg toch op man achterlijke rups! :frusty:

Geen last van,

Hoe kun jij dat weten????

Met je bocheltje!!!

Buhhhhh

Waarschuw beheerder
als je een jaar of 16 bent kun je ook het gedrag van een oudere hebben en andersom ook.....dus over leeftijd kun je eigenlijk vrij weinig zeggen

patty ik ben het helemaal met je eens :P:P
ik ben 15 maar ik zet feesten alleen maar neer als ik er egt heen ben geweest dus niet zo gaan zeiken he mensjes
mzzls

Waarschuw beheerder
whitekiller schreef:
ik ben het er mee eens dat er een minimum leeftijd moet komen.
Ik vind dat fout.

En ik vind dat die ouders maar beter moeten controleren naar welke sites die kinderen allemaal gaan...
Waarschuw beheerder
Mja, het probleem is dat kinderen door honderden dingen beinvloed worden tegenwoordig. Sommige zijn goed maar veel zijn dr ook wel fout. Deze krijgen daardoor een verdraaid beeld van de wereld. Is jammer.

Ze kunnen beter een juist beeld van de samenleving krijgen en later alsnog bepalen wat goed en fout voor ze is.

Waarschuw beheerder
ik vind idd dat er een grens moet komen, heel vervelend maar kinderen van 11 t/m 15 die horen niet de hele dag achter 'zo'n site. ze kunnen een hoop dingen leren, maar aangezien t hier o zo vaak over drugs en sex gaat(da sex is wel lachuh hihihih) vind ik niet dat ze hier thuis horen. en anders idd die drugs en sex forums blokkeren ofzo, nee ben niet preuts, maar waar gaat t heen dan, kom op zeg op je 14 naar een feest en jezelf helemaal te pletter zuipen, slikken snuiven of weet ik t allemaal!!
ja ja it's 2005, waar hebben we t over!!! wat dan wanneer t 2010 is, pfffffff zijn we al op 8 jarige leeftijd bezig, kinderen horen kinderen te zijn, dr komen nog zat (grote mensen)die op hun levenspad komen..

Waarschuw beheerder
donateur
De jeugd is de toekomst :yes: Je moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar de persoon zelf

Waarschuw beheerder
Kind ben je niet voor even, maar voor de rest van je leven;P
Op PF zijn alleen maar wazi's:vaag:, noem je dat volwassen dan??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat een minimumleeftijd niet echt helpt..

is hetzelfde als je een site bezoekt van een drank-merk
vragen ze je geboortedatum, nou kom op iedereen weet toch dat je best een valse geboortedatum op kan geven :/
Waarschuw beheerder
donateur
De verantwoordelijkheid ligt bij de ouders en niet bij een site wat mij betreft.

Dat diezelfde ouders alleen maar liggen te fokken en niet bedenken dat ze ook nog moeten opvoeden tsja dat is hun gebrek.
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben 11,

problemen mee????
ik zeg niet dat ik al feest maar toch wtf gaat deze topic over
iedereen mag toch zeker zelf wel bepalen of ze het leuk vinden om ff lekker op deze site rond te hangen...
niet dat ik het no zooooo leuk vind maar toch ik heb het hier gezellig omdat je lekker op het forum kan lopen kutten en omdat me broers en me pa ook een profiel hebben.
en de meeste vrienden van me broer ook.

Wat een taal voor een 11-jarige :S

Leeftijdsgrens heeft toch geen zin, want iedereen kan een profiel aanmaken anoniem of met een valse leeftijd. Kvind het ook niet nodig.

Iemand die het niets interesseert die bezoekt deze site toch niet en als iemand dat wel wil ook al issie 12, dan is dat toch niet erg? Alleen misschien sommige onderwerpen zijn niet echt geschikt voor een bepaalde leeftijd, maar op internet hou je dat toch niet tegen.
Waarschuw beheerder
vindt deze topic egt nergens op slaan gewoon bullshit:S
oke dat ovah drugs dat kan gewoon weg want dats niet gezond:pmaar leeftijd grens slaat gewoon nergens op 16 jarige gaan ook gewoon uit zoals zaterdag nah masters of hardcore dus dat slaat gewoon nergens op

greetz danny
Waarschuw beheerder
donateur
uiteindelijk zijn we allemaal kinderen ;)

Waarschuw beheerder
slaat idd nergens op.
Je kan niet op leeftijd afgaan.. alleen op personen zelf

:yes: Maar doe het dan vanaf 16 jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien zouden ze sommige forums gewoon alleen voor 16+ moeten doen, maar voor de rest wel toegankelijk voor iedereen.
Waarschuw beheerder
doe liever een minimum aan het aantal feesten waar je geweest moet zijn, sommige mensen zijn nog nooit op een housepaty geweest.
wat doe je hier dan? :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien zouden ze sommige forums gewoon alleen voor 16+ moeten doen, maar voor de rest wel toegankelijk voor iedereen.

Maar al die kids kunnen tog gewoon een valse leeftijd invullen ?

Waarschuw beheerder
groot gelijk Hardcore Kale!!! ik vind dat gewoon elke leeftijd hier mogen komen om aan te melden alleen sommige forums voor 16+ of ook wel voor 18+
Waarschuw beheerder
daar ben ik het ook mee eens dj_kev:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niet zo ok als iedereen heel leuk over drugservaringen aan het praten is in een forum en een kind van 11 leest dat.
dus die forums met een slot ofzo en dat je alleen erop kan met een code.... ik noem maar iets

Waarschuw beheerder
ben ik het wel mee eens maar beter is dat iedereen die hier inlogt een vaste en echte geboortedatum neer moeten plaatse en er een forum voor 16 + en een forum voor 18+ moet komen
Waarschuw beheerder
donateur
Spelen natuulek :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik het wel mee eens maar beter is dat iedereen die hier inlogt een vaste en echte geboortedatum neer moeten plaatse en er een forum voor 16 + en een forum voor 18+ moet komen

Whahahha jij hebt zeker je lolbroek aan?:D

Waarschuw beheerder
hoezo dan als ik vragen mag??
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dat nog uit moet gaan leggen :D

Waarschuw beheerder
weet het al omdat je zelf 15 bent of niet???
Waarschuw beheerder
Komen de laatste tijd steeds meer kleine kinderen hier op de site

tja dit is toch de toekomst van partyflock of niet dan???

Waarschuw beheerder
je hebt wel gelijk themaster666
Waarschuw beheerder
waarom een leeftijdsgrens mijn dochter is ook een lid namelijk rebeccapowerrr,ze is mischien jong en te klein om te kunnen flocken maar toch is zij een van de toekomstige flockers en personen die graag willen feesten.ze valt niemand last door hier lid te zijn dus heb er respect voor dan krijg je respect terug :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben het er wel mee eens maar sommige forums zijn toch een beetje te grof
Waarschuw beheerder
ik ben het er wel mee eens maar sommige forums zijn toch een beetje te grof

en daar kan ik mij ook wel in vinden :P

Waarschuw beheerder
hahahaha themaster666 :P:D:D:D:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom een leeftijdsgrens mijn dochter is ook een lid namelijk rebeccapowerrr,ze is mischien jong en te klein om te kunnen flocken maar toch is zij een van de toekomstige flockers en personen die graag willen feesten.ze valt niemand last door hier lid te zijn dus heb er respect voor dan krijg je respect terug

heeft niks met lastigvallen te maken of je niet gedragen. Het gaat erom dat sommige onderwerpen opforums als drugs, sex en geweld niet echt geschikt zijn voor hele jonge kinderen. Als het hele forum roept dat drugs zo cool is etc etc. zou ik niet echt blij mee zijn als mijn kind van 11 daar een voorbeeld aan gaat nemen.

Waarschuw beheerder
17 of 18! wat een discussie weer! wat maakt het nou uit of je een jaar ouder of een jaar jonger bent? volgens mij draait het daar niet om, maar draait het om de kindertjes van 12 die nog nooit naar een enkel feest zijn geweest en hier dus breezertaal en cu2 gedrag vertonen!
Waarschuw beheerder
Hallo mensen. Dit is partyflock. En geen sesamstraat. Onderwerpen over drugs en lompe taal zijn niks voor die jonkies.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben 22 maar voel me 13

Waarschuw beheerder
sommigen van 15 hebben meer verstand dan eentje van 30... ook dat kan!

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Jah idd zeg..
PF lijkt wel de nieuwe CU2 :[

Waarschuw beheerder
Boeiend...Zolang je geen last van ze hebt...
Waarschuw beheerder
donateur
gaat niet om last van ze hebben, maar meer om of het of niet goed voor ze is

Waarschuw beheerder
gaat niet om last van ze hebben, maar meer om of het of niet goed voor ze is

Ja maar dan nog. Hoe wil je ze blijvend verbannen van de site? Dan maken ze wel een profiel aan met een andere geboortedatum. Als ze hier willen komen doen ze het toch wel..
Waarschuw beheerder
Voor mij maakt het eigenlijk geen zak uit,ik heb toch geen last van ze. Kinderen tieners volwassenen bejaarden zijn allemaal welkom op partyflock %)
Waarschuw beheerder
Ja....Amateurpatser waar maak je je druk om als jij je te volwassen voelt hier op partyflock....uhm....dan meld je je toch gewoon aan bij deze site

http://www.hoeilaart.be/knoppen-links/welzijn/bejaarden/bejaarden.htm

De 2 zoontjes van mijn vriendin Kwekkie
zijn ook een lid namelijk Litle Dj en Etterje,ze zijn mischien te jong en te klein om te kunnen flocken maar toch zijn ze de toekomstige flockers en ze worden later net zo`n goeie Dj als hun pappie Dj Silver Shadow.ze vallen niemand lastig hoor. Dus heb een beetje respect voor de mede-flockers met kinderen. Trouwens ik vind dit echt een klote topic. Jullie slaan allemaal nergens op!
Waarschuw beheerder
Hè....Amateurpatse....ik besef het nu pas....van de ene kant denk ik ook dat je gelijk hebt,partyflock is zeker geen site voor de kids,vooral omdat hier toch te veel gepraat over seks en drugs,misschien zitten tussen ons ook van die Marc Dutroux figuren die misschien wel expres lid zijn geworden hier bij partyflock omdat juist veel kids lid zijn van de partyflock. Ik krijg nu echt allemaal horror gedachtes hierover. Maar eigenlijk zijn de ouders hier het meeste verantwoordelijk over die moeten hun kids beter in de gaten houden zo dat ze niet op zulke sites komen,de ouders moeten beter op hun kids letten hoor en partyflock medewerkers moeten deze site maar beter beveiligen tegen de kids hoor. Deze site moet gewoon voor de mensen vanaf 18 jaar en ouder zijn.
En dit moet de partyflock medewerkers ook duidelijker aangeven. Trouwens kinderen doen helemaal geen valse leeftijden op geven daar zijn ze te eerlijk voor. Dat doen juist de Marc Dutroux figuren die doen dat valse leeftijden op geven zodat ze dan makkelijker in contact kunnen komen met de kids. Misschien is het toch beter als internet helemaal verboden wordt voor de kids.
dating sites en porno sites kun je goed beveiligen tegen de kids dat moet eigenlijk ook kunnen met partyflock gewoon bij je provider soort codes aanvragen. Binnenkort gaan ze voor de kids en ook voor de grote mensen Rotten.com en Faces of Death verboden maken,gelukkig maar
want mijn broertje van dertien was wel vaak hier op deze 2 sites en hij zat naar andermans dood en ellende te kijken.
Ik vind dat zulke sites meer voor de psychopaten zijn ik vind het iedergeval echt dood eng om naar andermans dood en ellende te kijken. Bah Bah!!!!
Van mij part mogen ze heel veel dingen verboden maken op internet. %)

Waarschuw beheerder
Tering he waar een mens zich al druk over kan maken.
In den beginnen van PF was alles beter, liepen mensen ook niet zo vaak te zeiken over onbenullige dingen als dit. :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ach nog ff en mensen zijn te oud om op pf te reageren.
Dan is het nieuwe topic "wat moet je doen tegen die bejaarden op pf?"
:x:x:x

Als je het niet bevalt dan :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha ben je bang dat je daar voor in aanmerking komt bry? :P
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Vandaar dat ik me alvast in loop te dekken :D

Waarschuw beheerder
Haha oke dan.
maar je weet wat ze zeggen he.
Je bent zo oud als je jezelf voelt. ;)
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Telt dat ook voor zondagmorgen een uur of 10.
Vlak voor het slapen gaan :vaag:

:D
Waarschuw beheerder
Toen ik op mijn 16e op mijn 1e feestje stond dachten die gasten vast ook .. wat doet dat kleine grut hier.

Dus ik zeg gewoon niets.

Volgens mij worden de nieuwe leden hier niet jongen, maar de bestaande gewoon ouder :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Jeremy op donderdag 28 april 2005 om 16:08:
Volgens mij worden de nieuwe leden hier niet jongen, maar de bestaande gewoon ouder

Dat is zeker een feit:P
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hiemen op woensdag 20 april 2005 om 10:23:
sommige mensen zijn nog nooit op een housepaty geweest.
wat doe je hier dan?

Mee eens :yes:

Al die kinderen van 11 t/m 16 weg wezen ga naar cu2

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nieuw-T op donderdag 12 mei 2005 om 02:25:
Al die kinderen van 11 t/m 16 weg wezen ga naar cu2

En van 10 dan? die mogen wel blijven :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 00:49:
En van 10 dan? die mogen wel blijven

Die ook oprotten:D

Hey Mike morgen is je schoonmoeder toch jarig??

ze wordt 25 toch

Alvast van harte

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha
Waarschuw beheerder

Wat een slap geouwehoer zeg, jij snapt het zelf ook nog niet helemaal geloof ik !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal misschien niet veel recht van spreken hebben, als ik zeg dat ik PF ook niet geschikt vind voor 'jonkies'...
Ik was zelf een jaar of 14/15 toen ik op PF kwam,
MAAR...:) Ik ging al wel naar feestjes, zodoende ben ik ook bij PF gekomen.

Een leeftijdsgrens van 16 zou goed zijn,
maar in de praktijk zal daar weinig van komen.
Hoe wil je het controleren ? :/
Een ieder kan een leeftijd invullen die hij of zij maar leuk vind.

Wat ik wél belachelijk vind:
(Sorry voor de mensen die het doen... Oa Icey)
Is om een PF aan te maken voor je pasgeboren baby, of je basisschoolkind.
Wat hebben die kinderen daar nu aan? :x
De kinderen kunnen nog niet eens lezen of schrijven, en waneer ze dat wel kunnen hebben ze totaal geen begrip van de onderwerpen waarover hier gepraat word.
Erg onzinnig!
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook zo raar, kreeg laatst een berichtje van een jongentje van 15.. kom op man, die hoort nog met zijn vriendjes buiten te voetballen ofzo..

Waarschuw beheerder
kleine kinderen worden groot;)

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf 15, ga wel eens naar feestjes enz. Nog nooit ruzie gehad met iemand, kan goed opschieten met de "Volwassen" mensen hier op Partyflock..

Dus Leeftijdsgrens? Welnee.. Misschien Toelatings-examen? :P

Waarschuw beheerder
Gewoon negeren dat is het beste;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op maandag 16 mei 2005 om 15:05:
Een leeftijdsgrens van 16 zou goed zijn,
maar in de praktijk zal daar weinig van komen.
Hoe wil je het controleren ?
Een ieder kan een leeftijd invullen die hij of zij maar leuk vind.

Precies (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja 12 jarige komen zelfs voorbij:/

Waarschuw beheerder
boeie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op donderdag 21 april 2005 om 17:34:
tja dit is toch de toekomst van partyflock of niet dan???

precies :P
Waarschuw beheerder
vind 17 wel een mooie leeftijd!
vanaf die leeftijd ga je meestal
naar feesten toe!
en deze site is tenslotte bedoeld
voor de feesters op deze aardkloot

Meestal ja , ging op mn vijftiende naar eerste feessie ..
Heb ook vanaf die tijd mn pf !
Waarschuw beheerder
IDD!! Vanaf 18 jaar. Echt hoor... Een echte party is geen omgeving voor dat piepjonge grut.
Waarschuw beheerder
Weg met de guppies

Dat je dit soort dingen zegt bewijst maar weer dat oudere niet altijd het verstandigst zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
er mogen toch ook jongere mensen op pf komen of niet dan ?
die zijn over een paar jaar dan toch ook "oud"?
Ze doen gewoon weer veel te moeilijk de "ouderen" :S
Waarschuw beheerder
er mogen toch ook jongere mensen op pf komen of niet dan ?
die zijn over een paar jaar dan toch ook "oud"?
Ze doen gewoon weer veel te moeilijk de "ouderen"

Helemaal mee eens !!

Waarschuw beheerder
waar maak jij je druk om, ga dan lekker niet op forums kijken kom je ze ook niet tegen! :\
Waarschuw beheerder
ik vind dat de leeftijd nix uit maakt..
ook al ben je 3maand of wat dan ook...
iedereen mag een pf aan maken ongeacht de leeftijd...
dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
drost Tekent voor alles onder de 10

Waarschuw beheerder
als ze tusse 12 15 zijn,dan gaan ze toch al uit, krijgen ze toch met drugs en al die shit te maken, dus als ze een beetje verstandig zijn latenze zich niet opnaaien, als ze dat niet zijn maakt het niet uit of het nou door partyflock forums komt of niet, dan gaat het toch wel en keer fout waarschijnlijk. het maakt dus geen zak uit.
snap niet wat jullie moeilijk doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat moeten al die jonge kinderen hier?
tis hier geen kindersite:P
eigen verantwoordelijkheid.
ja toch.
of heb ik het nou mis?
groetjes hardcorechick
Waarschuw beheerder
Goeiemorge:D
Waarschuw beheerder
donateur

erachter komen dat ze vaak net zo goed nederlands kunnen als ouderen ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op maandag 18 juli 2005 om 16:39:
erachter komen dat ze vaak net zo goed nederlands kunnen als ouderen ???

Ik zal je niet afzeiken :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahah!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
Ja vindt ik wel,

18 jaar en ouder netzo als de (meeste) feesten!!!
Waarschuw beheerder
Nee leeftijd maakt in principe niks uit.

Maar weet wel dat dit gewoon geen kleine kinderen site is.
Waarschuw beheerder
12 jaar is opzig ook wel erg jong ja.
Waarschuw beheerder
IK snap t ook niet hoor!!Waarom zo jong die mogen toch nog niet naar feesten enzo.Dus waarom op deze site dan? :S Maarja?Je doet er niks tegen.Ze kennen zich ook als iemand anders voorstellen.

Waarschuw beheerder
Waarom moeten mensen van 16 jaar wegweze? dat is gewoon keiharde bullshit.
Ga nou niet lulle jah jullie gaan toch niet uit.. want dit is gewoon niet waar.

Zelf organiseer ik nu al een tijdje party's waar al veel bezoekers op af zijn gekomen. En binnenkort staat er een groot feest op het schema in utrecht.

Dus shut up met guppies moeten hier weg

p.s. feest wat ik organiseer met nog 2 jongens die ik ken is voor 18+. dus ook niet lulle dat ik kinderfeestjes geef

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Voel me hier thuis :$
Waarschuw beheerder
donateur
18 jaar zou mooie minimum leeftijd zijn (Y)

maar helaas is dat nooit te checken daar je je leeftijd niet in hoeft te voeren of gewoon een ander jaartal in kan vullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * * Rebecca * * op maandag 16 mei 2005 om 14:53:

Wat een slap geouwehoer zeg, jij snapt het zelf ook nog niet helemaal geloof ik !!laatste aanpassing 16 mei 2005 14:56

nou euh ik vindt t wel een beetje kloppen hoor
Waarschuw beheerder
rotten.com moet gewoon verboden worden. Ik snap niet dat zo'n site mag bestaan. Heb net een paar foto's bekeken maar het is gewoon te ziek voor woorden. Ik snap niet wat er bij de makers van die site in hun hoofd spookt. En zo zijn er wel meerdere sites.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op maandag 1 augustus 2005 om 01:04:
rotten.com moet gewoon verboden worden. Ik snap niet dat zo'n site mag bestaan. Heb net een paar foto's bekeken maar het is gewoon te ziek voor woorden. Ik snap niet wat er bij de makers van die site in hun hoofd spookt. En zo zijn er wel meerdere sites.

he bent toch niet verplicht die site`s te bekijken

de meeste geven een waarschuwing voor je de site op gaat

je lijkt nu wel een amerikaan, alles maar verbieden

:no:
Waarschuw beheerder
Zeker alleen voor 18+:yes:

Moeten ze trouwens ook maar es streng op gaan controleren op feestjes. Overal van die kut koters!!! allemaal stoer doen met pillen:xtc: en dan helemaal fout gaan!!!

Qlimax 2004 spande de kroon!! leek wel een basisschool
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan vul je toch gewoon een andere leeftijd in ofnie ??:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sab 1 op maandag 1 augustus 2005 om 15:34:
stoer doen met pillen en dan helemaal fout gaan!!!

Qlimax 2004 spande de kroon!! leek wel een basisschoollaatste

dit heeft geloof ik niet veel met pf te maken maar pf loopt toch niet langzaamer van omdat er meer mensen op de site komen ik vind het maar beetje onzin hoor
Waarschuw beheerder
bent wel eens met wate de mense hier zeggen....
ben misschien zelf ook nog wel jong (17)... maar ben druk met feesies..... dus vind ook wel da PF voor de mensen is die naar feesten gaan... dat is de voornamelijkste rede dat ik een PF-profiel heb aangemaakt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!Stephanie!! op maandag 1 augustus 2005 om 22:04:
vind ook wel da PF voor de mensen is die naar feesten gaan...

ben ik helemaal met je eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Partyflock
Forum alleen toegankelijk mits je een feest hebt bezocht, zonder geldige reden geen toegang tot het forum.

;) zou een leuk begin zijn
en idd de meesten die hier zijn zijn hier omdat ze feesten hebben bezocht/gaan bezoeken, waar maken mensen zich druk om? Ik bedoel een honden forum is toch ook niet alleen maar voor mensen die eigenaar over een hond zijn, of een defensieforum is ook niet alleen maar voor militairen.
Om maar even wat voorbeeldjes te noemen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:33:
Partyflock
Forum alleen toegankelijk mits je een feest hebt bezocht, zonder geldige reden geen toegang tot het forum.

nee, dan zo

PF is alleen toegankelijk onder de supervisie van een volwassene, mits vol bij verstand en niet onder invloed van of verdovende middelen en/of alcoholische versnaperingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 1 augustus 2005 om 01:10:
he bent toch niet verplicht die site`s te bekijken

de meeste geven een waarschuwing voor je de site op gaat

je lijkt nu wel een amerikaan, alles maar verbieden

Oh ja wat leuk iemand die net voor een trein is gesprongen en daar foto's van te maken. Supergeweldig!!

Maar maar, vind het gewoon triest als je zoiets vet vind

Waarschuw beheerder
Ach De EGTE kleintjes Moet k hier o0k niet ze verzinne de domste raarste en idiootste dingen maare wij weten wel beter :)
Waarschuw beheerder
donateur

ach aansteller
rotten.com is helemaal niet ziek...je bent gewoon een watje :/

Waarschuw beheerder
Ik vind minimum leefdtijd lichtelijk onzin... En als ut moet komen dan ong na 15 of 16 ofzow... Mjuh
Waarschuw beheerder
donateur
Nou lijkt me wel een goede zet!!!!!!!!!!!

Al die kleine blagen die hier eigenlijk niks te zoeken hebben... ZE KUNNEN NOG NIET EENS NAAR FEESTEN!

Laat ze maar weer lekker naar cu2 vertrekken met hun achterlijke profielen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ging pas naar de jeugdsoos op me 16e en me eerste feest bezocht ik op mijn 19e ofzo...

gewoon kort gehouden door me ouders en ik was er nog niet aan toe... ik had hier als 16 jarige ook zéker niet tussen gepast...

maar als ik kijk hoe de jeugd nu is...

je hebt kids van 16 jaar
maar ook hele toffe gozers en meiden van 16 jaar!
die verstandige klets hebben en leuk meebabbelen...

dus vind het niet helemaal eerlijk om een leeftijdsgrens voor te stellen!

zij zijn immers de toekomst van PF!
of blijf jij hier tot je 40e rondhangen? :P
Waarschuw beheerder
je wordt gewoon een jaartje ouder...

Waarschuw beheerder
waar slaat nou weer een minimum leeftijd voor partyflock op :/

Ben je oud geboren ofzo? :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op dinsdag 19 april 2005 om 12:10:
uiteindelijk zijn we allemaal kinderen

jep van onze ouders! :yes:
Waarschuw beheerder
Ach je hebt hele slimme grappige mensen in hun tienerjaren en je hebt ook mensen van ver in de twintig die met moeite hun eigen naam kunnen schrijven. En andersom.
Waarschuw beheerder
donateur
Al die jonge kindertjes reageren meteen

zoooo lief (L)

:nocheer: :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 februari 2005 om 16:57:

waar is dat topic dan voor dan?
Waarschuw beheerder
donateur
..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het eerder debiel dat mensen die nooooooooit naar feesten gaan een pf profiel aanmaken! dan nog liever 'blagen' die WEL naar feesten gaan!

Uitspraak van Amateurpatser op donderdag 17 februari 2005 om 16:55:
Wie vind dat er een mininumleeftijdsgrens moet komen om je te mogen aanmelden

Gaat nogal moeilijk he, een minimunleeftijd instellen aangezien ze een andere geboortedatum in kunnen vullen :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:12:
Ik vind het eerder debiel dat mensen die nooooooooit naar feesten gaan een pf profiel aanmaken! dan nog liever 'blagen' die WEL naar feesten gaan!

:yes:

ik ga ook nooit naar feesten :p
echt nooit :no:

heb kindje en ben zwanger en ben saai :yes:
moet ik mezelf maar verwijderen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 21:33:
moet ik mezelf maar verwijderen :P

:jaja: