Ik vind dat je niet eens topics mag openen! 
Idd lekker belangrijk.. Zal er niet wakker om liggen als mijn meisje dat zou doen, als ze maar geen gasten gaat zitten uitdagen ofzo. Lekker ouwehoeren doe ik ook altijd.. 
Niks mis mee..
Maar sommige gaan gewoon ver, of ze nou wel of geen vriend/vriendin hebben.
Volgens mij kan je zulke dingen maar beter niet weten.
Ik kreeg een keer een pb van iemand uit mn lijst en hij had een vriendin die andere gozers zat te versieren, ze stond nog aangemeld.
tjah die werd er wel mee op zn hart getrapt.
Dan kan je het maar beter niet weten.
Ik krijg ook wel eens pbtjes, ik negeer zulke dingen altijd.
Waarom er op in gaan als je een vriend heb.
Ookal ken ik die persoon, jammer voor hem dan, zo moeten ze maar niet praten.
---------------
hoi hoe gaat het? Met mij alles goed. Vond het leuk je weer te zien op het feest --> moet gaan
Hey lekkere geile kanjer, hoe geil ben jij vandaag? --> als het serieus bedoeld is, kan het niet
---------
Genoeg die het wel doen, wel of geen vriendin
Die zijn gewoon zielig
Maar sommige gaan gewoon ver, of ze nou wel of geen vriend/vriendin hebben.
Volgens mij kan je zulke dingen maar beter niet weten.
Ik kreeg een keer een pb van iemand uit mn lijst en hij had een vriendin die andere gozers zat te versieren, ze stond nog aangemeld.
tjah die werd er wel mee op zn hart getrapt.
Dan kan je het maar beter niet weten.
Ik krijg ook wel eens pbtjes, ik negeer zulke dingen altijd.
Waarom er op in gaan als je een vriend heb.
Ookal ken ik die persoon, jammer voor hem dan, zo moeten ze maar niet praten.
---------------
hoi hoe gaat het? Met mij alles goed. Vond het leuk je weer te zien op het feest --> moet gaan
Hey lekkere geile kanjer, hoe geil ben jij vandaag? --> als het serieus bedoeld is, kan het niet
---------
Genoeg die het wel doen, wel of geen vriendin
Die zijn gewoon zielig
laatste aanpassing
ik vind als je n vriend heb dan heb je gewoon niet na andere te sturen!
-----------
Gewoon praten met anderen kan toch?
Ik zou iig niet mensen gaan op te zoeken om gezellig over koetjes en kalfjes te lullen.
Maar soms kom je iemand in het forum tegen die je kent, of iemand die je hebt gesproken op een feest.
Maar ik snap wat je bedoel, je bedoelt zeker dat je het onzin vind en niet leuk vind dat mensen bewust gaan zoeken naar knappe/leuke jongens/meisjes om te pben terwijl ze een relatie hebben?
Op dat punt ben ik het met je eens.
-----------
Gewoon praten met anderen kan toch?
Ik zou iig niet mensen gaan op te zoeken om gezellig over koetjes en kalfjes te lullen.
Maar soms kom je iemand in het forum tegen die je kent, of iemand die je hebt gesproken op een feest.
Maar ik snap wat je bedoel, je bedoelt zeker dat je het onzin vind en niet leuk vind dat mensen bewust gaan zoeken naar knappe/leuke jongens/meisjes om te pben terwijl ze een relatie hebben?
Op dat punt ben ik het met je eens.
ik vind als je n vriend heb dan heb je gewoon niet na andere te sturen!
Wat voor opvoeding heb jij gehad..
Je kan toch op een normale manier met het andere geslacht communiceren ook heb je een vriend/vriendin..?
*edit* laat maar zitten.. de topicopenster heeft zichzelf al verwijderd..
laatste aanpassing
donateur
Ik ken wel jongens die 'interessante' berichtjes sturen naar andere meiden terwijl ze een vriendin hebben 
donateur
soms zijn die berichten toch best wel spannend en omdat ze onschuldig lijken blijf je ze sturen en ontvangen...
Van t een komt t ander zeggen ze dan...
Van t een komt t ander zeggen ze dan...
Zolang je nix met haar van plan bent (ff doordenken dan) dan mag je wel PB'tje sturen.Zou toch te gek zijn als je een vriendin hebt en helemaal niet meer met andere meiden mag praten.
Dan leef je in een soort issolement
Dan leef je in een soort issolement
hoe wil je dan 'vrienden'maken?? alsof je al je eigen vrienden ook al vanaf je geboorte kent 
ik vind dat het wel gewoon moet kunnen of hij ze nou wel of niet kent....mits het gewoon normale berichies zijn en geen 'ik heb een vriendin maar vind jij ook wel leuk' berichies...
en wat al eerder gezegd werd het is ook een kwestie van vertrouwen
ik vind dat het wel gewoon moet kunnen of hij ze nou wel of niet kent....mits het gewoon normale berichies zijn en geen 'ik heb een vriendin maar vind jij ook wel leuk' berichies...
en wat al eerder gezegd werd het is ook een kwestie van vertrouwen
lekker boeie
BOEIEND !
Niks aan het handje toch
Niks aan het handje toch
Butterflyz bedoeld denk 'k intieme berichten jongens..
Beetj flirten kan geen kwaad zolang t maar geen geile verhalen worden..
Zou 'k ook niet leuk vinden als 'k der achter kwam dat m vriend (als 'k die ooit nog krijg
) allemaal geile berichten stuurt na een meisj op Pf.. heb k togh liever dat ie ze naar mij stuurt 
Beetj flirten kan geen kwaad zolang t maar geen geile verhalen worden..
Zou 'k ook niet leuk vinden als 'k der achter kwam dat m vriend (als 'k die ooit nog krijg
donateur
nee is toch niet erg ik stuur ook berichtjes naar mijn pf vriendinnetje
ga geen namen noemen maar haar vriend weet dat gewoon is toch nix mis mee
vind het wel top van je Ar..
ben er niet mee eens dus moet kunnen jaloersie maakt alles naar de klote je moet elkaar kunnen vertrouwen daarin
anders moet je er mee kappen.
blindelings vertrouwen
gr. Denny
vind het wel top van je Ar..
ben er niet mee eens dus moet kunnen jaloersie maakt alles naar de klote je moet elkaar kunnen vertrouwen daarin
anders moet je er mee kappen.
blindelings vertrouwen
gr. Denny
gewoon berichten kan geen kwaad
Maar dan moet er niks achter zitten namelijk.
Want dan zou ik het wel erg vinden

Je hebt een relatie 
Is toch belangrijker dan berichtjes krijgen van iemand via PF? (wie je niet kent)
Idem voor mails naar je Postvak Inn ...
Internet is Internet...
Maak wel vrienden I.r.l.
Maar dan moet er niks achter zitten namelijk.
Want dan zou ik het wel erg vinden
Is toch belangrijker dan berichtjes krijgen van iemand via PF? (wie je niet kent)
Idem voor mails naar je Postvak Inn ...
Internet is Internet...
Maak wel vrienden I.r.l.
donateur
Mokkababe snapt het

Ik geef mac666 helemaal gelijk dit beschrijft het hele probleem wat geen probleem is!!
Ik kijk en ik praat ook met andere meiden en ook al geef ik ze een extra smokje op hun mond dat boeit helemaal niet!
Ik weet van mezelf wel van wie ik hou en hoe ver ik met een meid kan gaan waar ik mee praat.
Je moet gewoon kunne genieten in je leven kun je dat niet dan ben je een stumper.
Ik kijk en ik praat ook met andere meiden en ook al geef ik ze een extra smokje op hun mond dat boeit helemaal niet!
Ik weet van mezelf wel van wie ik hou en hoe ver ik met een meid kan gaan waar ik mee praat.
Je moet gewoon kunne genieten in je leven kun je dat niet dan ben je een stumper.
berichtjes na andere Meisjes sturen op pf terwijl je al n vriendin heb
Tegenwoordâg !!!!
IS dat allemaal normaal
Jups Jups
Ik meen t
Tegenwoordâg !!!!
IS dat allemaal normaal
Ja waarom nie..kan toch gewoon berichten..hoeft niet iets achter te zitten..
Nouw ik stuur ook wel berichies naar gozers, maare dan wel gewoon als vriendschap en om te vertellen wat je gedaan hebt dit weekend bijv.
Niks ergs verder hoor, gewoon een gezellig gesprek meer niet.
Maar dat er jongens zijn die maar slijm berichies blijven sturen en alsmaar vragen of ze m'n nummer mogen, kan ik echt niet uitstaan
Aan mijn forumplaatje zie je toch al zowieso dat ik bezet ben 
Maar goed om even terug te komen op de vraag, je mag echt wel berichies sturen als je een relatie hebt , maar ga niet lopen slijmen, geef niet je nummer en ga het niet over seks e.d hebben
Dat doe je maar lekker bij je partner
Niks ergs verder hoor, gewoon een gezellig gesprek meer niet.
Maar dat er jongens zijn die maar slijm berichies blijven sturen en alsmaar vragen of ze m'n nummer mogen, kan ik echt niet uitstaan
Maar goed om even terug te komen op de vraag, je mag echt wel berichies sturen als je een relatie hebt , maar ga niet lopen slijmen, geef niet je nummer en ga het niet over seks e.d hebben
Dat doe je maar lekker bij je partner
Stout hoor... Poehpoeh 
maakt toch niks uit!ligt er natuurlijk wel aan wat voor een berichten je stuurt, maar als je een vriend hebt wil toch niet zeggen dat je geen contact met andere jongens mag hebben. zou wel erg triest zijn.
Tjah, ik vind dat berichten sturen geen kwaad kan zolang et maar normaal is, ik heb geen behoefte om naar andere jongens berichten testuren
en al loop je teflirten met een andere,je kan et dan wel nie menen maar k vind dat nie eerlijk tegenover je vriend, jij zal et vast ook nie leuk vinden al zal hij dat doen met een ander meissie..
dus als je een vriend hebt mag je geen mannelijke vrienden/contacten hebben?? hmz
Er zijn vier belangrijke punten waar een relatie op berust
en wat minder belangrijke.
liefde , sex, respect en vertrouwen.
Neem zowiezo 1 van deze weg en je kan gedag tegen je relatie zeggen.
Dus als die berichtjes niet mogen dan word je niet vertrouwt. `einde vetrouwen in elkaar`
En ben je bewust aan het zoeken via die weg is het vetrouwen weg en respect voor de gene waar je mee samen woont.
blleeeuuuhhh, wat klinkt dit ouwerwets ,maar het is voor mij wel iets waar ik in geloof.
en wat minder belangrijke.
liefde , sex, respect en vertrouwen.
Neem zowiezo 1 van deze weg en je kan gedag tegen je relatie zeggen.
Dus als die berichtjes niet mogen dan word je niet vertrouwt. `einde vetrouwen in elkaar`
En ben je bewust aan het zoeken via die weg is het vetrouwen weg en respect voor de gene waar je mee samen woont.
blleeeuuuhhh, wat klinkt dit ouwerwets ,maar het is voor mij wel iets waar ik in geloof.
laatste aanpassing
schandalig. Danm moet je gewoon direct een ban krijgen !
Inderdaad
kom jij eens met feiten dat ik geile berichtjes stuur dan ?
en dit is even een nood profieltje zeg maar .
je heb wel gauw vooroordelen heh .
denk als jij zo bent tegen je vriend dat hij zeker wel vaak zal pb en
zal je aan jezelf te danken hebben
en dit is even een nood profieltje zeg maar .
je heb wel gauw vooroordelen heh .
denk als jij zo bent tegen je vriend dat hij zeker wel vaak zal pb en
zal je aan jezelf te danken hebben
Ik stelde maar gewoon een vraag hoor! Je zit wel snel op de kast
Zelf heb ik een vriendin, stuur zovaak pbtjes naar vrouwen en spreek ik zovaak af met andere vrouwen
even wat kleppen, soms wat shoppen en vaak uitgaan
zelfs afentoe in het zelfde bed slapen
(ja slapen jah
).
Helaas vertrouwd mijn vriendin de vrouwen niet waar ik in bed slaap
dus die was vorige keer woest toen ik het vertelde 
Helaas vertrouwd mijn vriendin de vrouwen niet waar ik in bed slaap
laatste aanpassing
waar slaat dit op dit is gewoon bullshit
heb al vier jaar een vriend woon samen maar zit hier gewoon elke dag lekker te kletsen met grieten en mannen hoor
is dat al vreemdgaan dan zoyu ik jullie echt niet als vriend moeten hebben bah bah beetje jalours aangelegd ben je dan
denk dat je dan echt hulp moet gaan zoekemn!!!
heb al vier jaar een vriend woon samen maar zit hier gewoon elke dag lekker te kletsen met grieten en mannen hoor
is dat al vreemdgaan dan zoyu ik jullie echt niet als vriend moeten hebben bah bah beetje jalours aangelegd ben je dan
denk dat je dan echt hulp moet gaan zoekemn!!!
mja ligt eraan wat voor berichtjes je stuurt he..... gewoon gezellig lullen met iedereen kan tog wel... heb ook een vriend maar praat ook wel met andere jongens (vrienden) op msn of hier ofzo als je het maar netjes houd he.... op je werk of in de kroeg ofzo praat je tog ook gewoon met andere jongens als je een vriend heb... ik zie het probleem niet!
en ne eik stuur geen puberale smsjes heb al een vriend dus wat moet ik daar doen dan?
ik had het over als je niet eerlijk tegen elkaar bent in een relatie..bij sommige gaat hun relatie dan kapot..
ik had het over als je niet eerlijk tegen elkaar bent in een relatie..bij sommige gaat hun relatie dan kapot..
Bij sommige? Iedere relatie gaat kapot als je niet eerlijk bent.
En je kunt geen 'gewone' berichten sturen dan? Dat zit er niet in?
niet slecht!!!! maarja het moet niet verder gaan natuurlijk.....
donateur
VERTROUWEN
Zo lang je het normaal houd...
Kijk, als je berichtjes gaat sturen met daarin dezelfde teksten als die je naar je vriend(in) stuurt is het een ander verhaal..
Toch?
idd maar je kan ook dollen maar ik neem aan dat je partner er dan gewoon van af weet geintjuh moet kunnen het leven is al serieus genoeg
ik stuur altijd berichtjes NAAR mezelf..
heb ik ook vrienden..
same here.... lijkt ut ook beetje alsof het gezellig is en alsof ik een leven heb he
of wacht weetje ik stuur jou een berichje en jij mij?
of wacht maybe vind me vriendin dat niet goed
(permanent verbannen)
ik stuur altijd berichtjes NAAR mezelf..
dat was ook niet anders te verwachten...
ik krijg nooit berichtjes alleen maaronzzin berichtjes dus kijk het meestalf f vlug door an wie ze komen en beantwoord dan alleen als ik zinheb haha
volgende dag staat toch hetzelfde berichtje er weer..
pas maar op wat je doet
wrm zouk da nie goed vinden ben alleen nieuwschierig
haha was als geintje bedoeld sgat
en zowiezo je weet kheb geen geheime voor jouw
Vin wel dat het moet kunnen..het is maar internet..meeste mensen zul je toch ni echt spreken d8 ik zo..
Het ligt er wel btje aan wat er in staat maar zo erg kan dat toch ni zijn d8 ik..Mijn vriendje mag van mij best andere meisjes complimentjes sturen over hoe ze dr uit ziet ofsow..Ik kijk zelf toch ook nog naar mannen..Als er maar ni meer van komt..
Het ligt er wel btje aan wat er in staat maar zo erg kan dat toch ni zijn d8 ik..Mijn vriendje mag van mij best andere meisjes complimentjes sturen over hoe ze dr uit ziet ofsow..Ik kijk zelf toch ook nog naar mannen..Als er maar ni meer van komt..

![[img]http://home.planet.nl/~oliem002/sabermuts.gif[/img]](http://home.planet.nl/~oliem002/sabermuts.gif)

![[Floor]](/images/user/39400_908.jpg)

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)