Partyflock

Forumonderwerp · 741709

Waarschuw beheerder
slecht,vinden jullie niet?

Waarschuw beheerder
jij snapt het
Waarschuw beheerder
nou dacht het niet... ik praat met wie ik wil...
ken nou eenmaal beter met gaste opschieten.. altijd al zo geweest!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een berichtje dat je wilt afspreken met elkaar .. kijk dan gaat het niet goed.. toch?

je kunt toch gewoon met elkaar afspreken...wil toch niet zeggen dat je andere dingen gaat doen :/
Waarschuw beheerder
je mag toch wel elkaar normale berichtjes sturen :yes:
Waarschuw beheerder
afspreken .. nou ik denk dat dat dan me dood wordt... zou m'n ventje echt niet relaxe vinden... jij wel dan??
liever berichtjes dat is nog onschuldig... bij mij dan!!!

Waarschuw beheerder
wat er ook wel en niet mag van jullie ik doe toch wat ik zelf wil
Waarschuw beheerder
wat er ook wel en niet mag van jullie ik doe toch wat ik zelf wil

en zo is het schat!!!!

Waarschuw beheerder
ik vind als je meis heb of een vriend dat je niet achter elkaar rug met anderen mot afspreeken :[
en zo wel nah ....... veel plesier ik zouw het niet pikken
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf heb ik een vriendin, stuur zovaak pbtjes naar vrouwen en spreek ik zovaak af met andere vrouwen :) even wat kleppen, soms wat shoppen en vaak uitgaan :D zelfs afentoe in het zelfde bed slapen :jaja: (ja slapen jah :[ ).
Helaas vertrouwd mijn vriendin de vrouwen niet waar ik in bed slaap :O dus die was vorige keer woest toen ik het vertelde 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je relatie ,moet het ook wel weten wat je doet moet je toch afspaken over maken als je het allerbij niet erg vind is er geen probleem
Waarschuw beheerder
ik vind als je meis heb of een vriend dat je niet achter elkaar rug met anderen mot afspreeken
en zo wel nah ....... veel plesier ik zouw het niet pikken

dat zou ik dus ook nooit doen maar ja een berichtje ??... stuur jij nooit een berichtje naar een andere meid dan..
ben jij zo heilig dan...

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom niet?

Zo lang het bij dat blijft, en verder geen intieme onzin!

Waarschuw beheerder
vaak zat maar ik spreek niet met ze af tenzy mn meis ook mee gaat en der van weet O:)
en jah stuur veel naar meiden jah ........
maar 99% weet oook van mn meis en anders eff goed kyken op mn pf ...
dus ? O:)
Waarschuw beheerder
dat had ik nog niet gedaan nee..
maar ik zag het hoor jij samen met je meisje op je PF..ahhh..
schatig hoor.... hahahaha!!!!
dus?
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ligt er zeker aan wat er gezegd word en wat zijn nou een paar lettertjes?? dat wil nog nie alles zeggen, toch???
Waarschuw beheerder
dan zou ik het eerst uitmaken, want zomaar berichtjes sturen naar andere jongens kan natuurlijk niet 8)
:S

Waarschuw beheerder
mijn god.....is nog erger dan vreemdgaan!!!!
als mijn vriendin dat zou doen!!!:@

dan is het meteen uit:[
Waarschuw beheerder
pfffff zou net zijn alsof je dan nergens meer een man zou mogen aanspreken of tegen hem glimlachen zonder dat je dan van overspel wordt beschuldigd....

jeetje dan kunnen we allemaal ons wel achter sluiers gaan verstoppen net zoals moslim meiden... :vaag:

Waarschuw beheerder
pfffff zou net zijn alsof je dan nergens meer een man zou mogen aanspreken of tegen hem glimlachen zonder dat je dan van overspel wordt beschuldigd....

die dingen mag zo óók niet :[

Waarschuw beheerder
ligt er aan wat voor berichjes

hij moet echt nie van die sex berichjes gaan sturen
dan ist wel gelijk over!!

Waarschuw beheerder
Zolang 't normale berichtjes zijn, waarom niet?

Waarschuw beheerder
ja ligt er misschien wel aan wat voor berichtjes maar het is pf he en dan moet je het niet allemaal serieus nemen.
;-)

Waarschuw beheerder
tja ligt dr aan wat voor un berichtje he, vriendschappelijke zonder dat er in staat van '' ja jij ziet dr ook niet slegt uit '' no problem!! anders zouk me vriend wel ff een verklaring vrage;)
Waarschuw beheerder
zinloze discussie, dus als m'n vriendin met een andere jongen praat gaat ze vreemd??? hahaha ik vind het vrij normaal:yes:

Waarschuw beheerder
ken gerust berichtjes sturen naar andere jongens, ligt er alleen aan wat de inhoud ervan is.

Waarschuw beheerder
donateur
slecht,vinden jullie niet?

Waarom????? Het gaat dan toch niet over sex en al die ONZIN verhalen in een PB ???

Je kan toch ook gewoon normaal met iemand chatten of die nu wel of geen vriend heeft laat mij in ieder geval koud.

Idd het gaat om de INHOUD.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er geen problemen mee... een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen. Als je elkaar niet 100% vertrouwd kun je er maar beter mee stoppen.

Waarschuw beheerder
Ja klopt..als je een relatie hebt mag je niet meer met andere mannen praten en al zeker geen lettertjes naar ze toe sturen :O:O

:-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff als je niet eens een pb mag sturen :S oke sommige pb KAN niet maar een gewoon berichie moet kunnen anders is er zeker iets goed mis...

Waarschuw beheerder
waar slaat dit op dit is gewoon bullshit

heb al vier jaar een vriend woon samen maar zit hier gewoon elke dag lekker te kletsen met grieten en mannen hoor

is dat al vreemdgaan dan zoyu ik jullie echt niet als vriend moeten hebben bah bah beetje jalours aangelegd ben je dan

denk dat je dan echt hulp moet gaan zoekemn!!!

Waarschuw beheerder
neej hoezow

doe je toch ook zonder pf
je praat toch ook met jongens in het algemeen
tenzij dat niet mag ;)

enne het gebeurt andersom ook
Waarschuw beheerder
Foei foei! Berichtjes sturen! Zoiets doe je toch niet zeg! :o!

Waarschuw beheerder
als je een relatie hebt mag je niet meer met andere mannen praten

daar heb je dan ook helemaal geen tijd meer voor omdat je de hele dag in de keuken bezig bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je mag toch wel praten :/

Waarschuw beheerder
je mag toch wel praten

:no:

dadelijk brandt mijn speklapje aan omdat jij ff afgeleid bent en dan moet ik je weer klappen geven savonds en zo.

Waarschuw beheerder
je mag toch wel praten

Jij moet eens een flinke mep met de Koran krijgen, geloof ik. :[

Waarschuw beheerder
Jij kan spankjes hebben met je speklap :[

En als je mij laat koken..dat wil je echt niet eten:P dus..jammer :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uhh het mag mischien niet maar het moet wel!!!AAAaah

Waarschuw beheerder
je kunt er toch bijna niet omheen je komt bekende tegen of oude vrindinutjus maar heb zelf ook klein beetjuh jaloerse kribbeltjus af en toe.......

als je echt van elkaar houd kan ook un berichtjuh da nie stuk maken!
Waarschuw beheerder
mja ligt eraan wat voor berichtjes je stuurt he..... gewoon gezellig lullen met iedereen kan tog wel... heb ook een vriend maar praat ook wel met andere jongens (vrienden) op msn of hier ofzo als je het maar netjes houd he.... op je werk of in de kroeg ofzo praat je tog ook gewoon met andere jongens als je een vriend heb... ik zie het probleem niet!

Waarschuw beheerder
dat wil je echt niet eten

nee jou neem ik mee naar een restaurant en als toetje had ik mossel in gedachten :jaja:
Waarschuw beheerder
Jij kan spankjes hebben met je speklap

En als je mij laat koken..dat wil je echt niet eten dus..jammer

ohhh ik wil jou dan cker met je eten want dan ken ik dat mooie lijf en koppie van dicht bij zien wat is wickedOne toch lkkr

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dadelijk brandt mijn speklapje aan omdat jij ff afgeleid bent en dan moet ik je weer klappen geven savonds en zo.

Ik is heel sterk hoor 8)

Jij moet eens een flinke mep met de Koran krijgen, geloof ik.

Mag het ook een stripboek zijn 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je dat maar weet:P haha..zet je zwaar aan t werk met je mossel ;)

Piraat..slijmjurk :[ ;)
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon heeel lief voor vrouwen zoals jij

Waarschuw beheerder
Piraat..slijmjurk
oei.. koosnaampjes :-)

Waarschuw beheerder
Mag het ook een stripboek zijn

*relativeer*
De verzamelwerken van Suske en Wiske dan. :[

Of een goed kookboek. Misschien dat je er iets van opneemt. (Y).

Waarschuw beheerder
Vrouwen zoals mij....dus die vrouwen die niet van geslijm houden :D??

Pixxure wil je er ook een:P kan geregelt worden ;)