Partyflock

Forumonderwerp · 741709

Waarschuw beheerder
slecht,vinden jullie niet?
Waarschuw beheerder
waar kan je je druk om maken
Waarschuw beheerder
BOEIEND !
Niks aan het handje toch

Waarschuw beheerder
Butterflyz bedoeld denk 'k intieme berichten jongens..

Beetj flirten kan geen kwaad zolang t maar geen geile verhalen worden..
Zou 'k ook niet leuk vinden als 'k der achter kwam dat m vriend (als 'k die ooit nog krijg :9) allemaal geile berichten stuurt na een meisj op Pf.. heb k togh liever dat ie ze naar mij stuurt :9

Waarschuw beheerder
Maakt toch nie uit

Waarschuw beheerder
donateur
nee is toch niet erg ik stuur ook berichtjes naar mijn pf vriendinnetje :d ga geen namen noemen maar haar vriend weet dat gewoon is toch nix mis mee

vind het wel top van je Ar.. (F)

ben er niet mee eens dus moet kunnen jaloersie maakt alles naar de klote je moet elkaar kunnen vertrouwen daarin

anders moet je er mee kappen.

blindelings vertrouwen

gr. Denny
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezeur :/ mag toch cker zelf uitmaken naar wie je berichtjes stuurt, zolang je niet met die ander zoent/in bed ligt, is er niks aan de hand...
Waarschuw beheerder
Nee hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo je mag toch lekker met elkaar kleppen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er aan hoe serieus je internet neemt ... Als je alles gelooft wat iedereen zegt, dan zou ik het niet doen .. ;)

Maar ben je in voor lol, of sta je open voor nieuwe vriendschappen, dan moet je het doen .. Heb ook een paar GOEDE vrienden aan PF overgehouden ... :)
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
en dat ben k met proto eens

alles lijkt niet altijd zo te zijn zo als gezegd wordt

en via internet zeg je natuurlijk makkelijker he
Waarschuw beheerder
slecht,vinden jullie niet?

Levenslang zouden ze er voor moeten krijgen! :/

Waarschuw beheerder
gewoon berichten kan geen kwaad :nee:
Maar dan moet er niks achter zitten namelijk.
Want dan zou ik het wel erg vinden :yes: 8) :S

:flower: Je hebt een relatie :flower:

Is toch belangrijker dan berichtjes krijgen van iemand via PF? (wie je niet kent)

Idem voor mails naar je Postvak Inn ...
Internet is Internet...

Maak wel vrienden I.r.l. O:)

Waarschuw beheerder
berichten sturen is nix mis mee,maar flirten en afspreken op pf vind ik te ver gaan als je een vriendin hebt!thats a big NO NO :no:

Waarschuw beheerder
of berichten sturen terwijl ze toch zien dat ik een relatie heb?!

inderdaad zeer fout bezig!! opzouten ermee

Waarschuw beheerder
ja joh... erg triest ze zien toch dat je bezet bent!?!?
en dan NOG berichten sturen...
trieste zaak
Waarschuw beheerder
ik vind et gewoon kunne :) zolang het op een normale manier gebeurt (zoals je ook gewoon met buren,vrienden praat)

en idd dark angel :) het is alleen prate :P dat kan toch geen kwaad ;-)

Waarschuw beheerder
Hangt idd van de berichtjes af en gewoon geen verwachtingen wekken dat 't om meer dan gewoon vriendschappelijke berichtjes gaat. ;)
Waarschuw beheerder
Hahaha, wat is het probleem.. ???

Ik heb contact met wie ik wil en zo mijn vriend ook!!

Zolang we niet vreemd gaan is t toch geen probleem!!

Waarschuw beheerder
En als je wel vreemd gaat is het ook geen probleem zolang de ander er niet achter komt toch?
Waarschuw beheerder
gewone gesprekken is dood normaal hoor.

:yes:

gewoon avlt dus GEEN sex onder :no:

Waarschuw beheerder
zolang het gewoon praten is,,,, what is the problem? Je praat toch elke dag met andere mensen? Kan je jezelf wel opsluiten. Moet alleen niet verder gaan. Je relatie niet op het spel zetten en altijd gewoon eerlijk zijn. Keeps life simple:0=)

Waarschuw beheerder
eerlijk zijn is wel fijn maar niet spannend. En spannend is waar je voor leefd toch?

Waarschuw beheerder
Ik geef mac666 helemaal gelijk dit beschrijft het hele probleem wat geen probleem is!!

Ik kijk en ik praat ook met andere meiden en ook al geef ik ze een extra smokje op hun mond dat boeit helemaal niet!
Ik weet van mezelf wel van wie ik hou en hoe ver ik met een meid kan gaan waar ik mee praat.

Je moet gewoon kunne genieten in je leven kun je dat niet dan ben je een stumper.
Waarschuw beheerder
Waarom slecht. Moet kunnen toch. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen :-)
Waarschuw beheerder
zeker een kwestie van vertrouwen! :yes:
als je vriend te ver zou gaan in zn berichten, en er bijv. een afspraak op na houd, dan weet je toch meteen wat je aan hem hebt?? NIX :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja :/

als je geen contact meer mag hebben met het andere geslacht als je een vriend hebt :/

dan moet ik mn vader/broertje/neef (tevens goeie vriend)/ooms negeren en ben dan ook nog eens meteen qoos vriendloos

:vaag:

dan kan ie zelf opdonderen (Y)

Waarschuw beheerder
Over dat vreemdgaan vind ik dan weer niet cool,dat zou andersom ook niet cool zijn voor de ander.
Ik zou het niet kunnen,beetje zeggen dat je van haar houdt en dat je gisteren nog met een ander lag te neuken.
Ik ken er veel maar ik snap het niet ik zou meteen door de mand vallen.

Waarschuw beheerder
Jane, dus master of style vind het niet erg als jane's aureooltjes veranderen in hoorntjes?

Waarschuw beheerder
Door de mand? Gewoon keihard liegen!

Waarschuw beheerder
ai, dat klonk lomp....
Waarschuw beheerder
das tog nie erg beetje kletsen over pf
Waarschuw beheerder
wat een gedoe
Waarschuw beheerder
Je weet toch wel hoe ver je kunt gaan ;-) :devil:

Waarschuw beheerder
Cool, het duiveltje! die jeugd van tegenwoordig en computers..... ;-)
Waarschuw beheerder
Ja ja die goede oude tijd. Je bent ook al zo oud :P ;-)

Waarschuw beheerder
Ha, waarom denk je dat ik op de computer zit te flirten? Omdat in de kroeg geen vrouw tegen me praat, hahahaha!

Waarschuw beheerder
ja gho moet je er toch is wat aan gaan doen mac hahahahaha best sneu voor je...ach het is geen kroeg hier...

Maar wil best tegen je praten hoor......

(K)

Waarschuw beheerder
Tnx jellie. Maar een commercieel oplichtster die met me wil praten? Wat zit daar achter?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet kunnen

Waarschuw beheerder
niet veel

het is maar me beroep lieverd :)

(K) aan jou mac :knuffel:

Waarschuw beheerder
er gaat een belletje rinkelen :)
Waarschuw beheerder
sommige berichten asl je ze leest als buitenstaander kunne ze best hard aan komen en best intiem. Ik ben er geen voorstander van! Je hebt een relatie richt je daar dan op! iemand op internet, je weet maar nooit wie je voor je hebt!
Waarschuw beheerder
ik vind het een trieste zaak! je hebt toch een relatie, en als buitenstaander is komen die berichten vaak anders over dan ze bedoeld zijn! zo kwets ej je vriend/vriedin! waarom. Je weet ook nooit wie je voor je hebt! ik ben er niet zo'n voorstander van! berichten ok, maar niet intiem!

Waarschuw beheerder
vaak is het slap gelul en anders kiest iemand er toch zelf voor. Hallo vrij land en vrij om goed op je bek te gaan van tijd tot tijd. Ieder zo zijn eigen idee....

(K)
Waarschuw beheerder
Je mag toch wel praten met anderen ofniet :frusty: zolang het maar binnen de grenzen blijft,heb ik er geen problemen mee hoor :P

Waarschuw beheerder
Nee hoor

Waarschuw beheerder
Beetj flirten kan geen kwaad zolang t maar geen geile verhalen worden..
Zou 'k ook niet leuk vinden als 'k der achter kwam dat m vriend (als 'k die ooit nog krijg ) allemaal geile berichten stuurt na een meisj op Pf.. heb k togh liever dat ie ze naar mij stuurt

Hier ben ik ook mee eens