Partyflock

Forumonderwerp · 739162
1925x bekeken
Waarschuw beheerder
ik kan daar echt nooit iets vinden. zou weleens goedkoop willen shoppen daar maar het lukt me nooit :-( waar is een leuke h&m??
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
amsterdam
Waarschuw beheerder
Daar ga ik altijd naar toe in de hoop dat ik toch slaag.
Maar nee, elke keer lukt het niet.. :-(

Waarschuw beheerder
hoofddorp :yes: kan ik altijd slagen, maar in die van haarlem niet. vreemd he

Waarschuw beheerder
donateur
Ga naar Zara! (Y)

Is ook niet duur en hebben echt stijlvolle kleding! :D
Waarschuw beheerder
donateur
vind H&M maar een ongeregeld zooitje ;)
Waarschuw beheerder
Ja zara en mango vind ik wel leuk...
Waarschuw beheerder
Ja bij sommige is het echt letterlijk een klere zooi!
Dat is sowieso al niet fijn winkelen

Waarschuw beheerder
donateur
Ga naar Zara

heerlijke winkel :yes: Met mega lange broeken (L)

H&m= teringbende....... alles ligt overhoop en weet nooit waar ik moet beginnen :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
hoofddorp kan ik altijd slagen, maar in die van haarlem niet. vreemd he

Nee hoor dat heb ik ook altijd!! H&M haarlem zuigt, onoverzichtelijke bende
Waarschuw beheerder
Heb geen mega lange benen :-(

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook maar een rommelig boeltje :/
Waarschuw beheerder
in breda,komt r zelfs eentje bij...dus twee h&m in breda..2 x kans!

Waarschuw beheerder
donateur
dizz... dan kun je er voor spijkerbroeken wel terecht.....die zijn niet extra lang. Althans de meeste niet.
Waarschuw beheerder
Spijkerbroeken koop ik altijd van G-star of diesel.
Die zitten het lekkerst.
Het gaat me meer om de truitjes.
Waarschuw beheerder
In adam is ie echt leuk en dan in de kalvertoren he! niet die in de kalverstraat en op de nieuwedijk!!

Waarschuw beheerder
Het gaat me meer om de truitjes

voor truitjes kan ik inderdaad ook niet zo vaak slagen maar broeken, rokjes en jurkjes wel

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat me meer om de truitjes

Hehe daar heb je ook geen lange benen voor nodig :P
Waarschuw beheerder
Utreg
Waarschuw beheerder
Ik vind h&m echt een kutwinkel. Alles zit altijd op die rekken gepropt, je kan niet eens fatsoenlijk zien wat er hangt.

Waarschuw beheerder
donateur
Alkmaar :D Is tenminste geen puinzooi daar als in Amsterdam enz...

En verder is om te winkelen Alkmaar een hele leuke stad :jaja:

Waarschuw beheerder
in amsterdam zijn wel 10 h&m's, als je dan nog niks kan vinden :s
ik vind het trouwens ook 1 grote rommelbende in de h&m (meestal)!
Waarschuw beheerder
h&m is een klote winkel
Waarschuw beheerder
donateur
ach als ik zin heb om te zoeken naar iets leuks goedkoops dan duik ik er wel ff in, maar over t algemeen doe ik t alleen voor grappige truitjes.. verder kan ik er vrij weinig vinden.. ja winterjassen heb ik er gekocht ennuh voor de rest ondegroed .. meer niet :)
Waarschuw beheerder
en sieranden, mutsjes en riemen vind ik daar ook wel leuk!

Waarschuw beheerder
ik ga er alleen heen voor ondergoed

Waarschuw beheerder
H&M heeft wel eens leuke dingen, maar vind t ook een klote winkel. Altijs een rommel en veelste groot. je moet der altijd zoeken naar iets.
Waarschuw beheerder
donateur
H&M = (N)

maar in Rdam zit er 1 die is wel oke :)
Waarschuw beheerder
volgens mij hebben ze bij elke h&m hetzelfde...
Waarschuw beheerder
Ja maar er zijn H&Ms die nog vreselijker zjn dan de gemiddelde H&M ;)

Kom er inderdaad ook alleen wel 's voor ondergoed.
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd handig voor weggooishirtjes;):P!
Waarschuw beheerder
donateur
h&m's verschillen per locatie!

amersfoort vind ik ook bijna nooit wat, ga altijd naar de eerste in de nieuwedijk (vanaf station) en die in de kalvertoren.
in de andere locaties in adam vind ik nooit wat leuks
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je wat echt mooi is: iedereen zeikt op de H&M maar iedereen loopt erin!
Ik vind die basic topjes van €4,90 ideaal!
Alleen snap ik nooit wat er zo leuk is aan dat ondergoed, vind het model van die bh's vreselijk!

Waarschuw beheerder
Weet je wat echt mooi is: iedereen zeikt op de H&M maar iedereen loopt erin!

Wat lul jij nou slap?
Ik loop niet in H&M omdat er inderdaad niets te vinden is en 1 klerezooi is.Dus ik zeik erover maar loop er NIET in.
Dus spreek a.u.b. voor jezelf.
XxX

Waarschuw beheerder
Sjoow anders doe je ff rustig...
Probeer alleen maar ff een globaal beeld te geven van hoe het om me heen eruit ziet...
Enneuhhh, anders voel je je aangesproken...

Ik spreek niet voor mezelf, je moet ff leren lezen. Ik draag soms wel wat van de H&M hoor, die topjes waar ik het over had, zitten geweldig hoor...
Het is er idd een pleureszooi ja, maar ik zoek gewoon meteen de topjes en dan ben ik weer weg. En dat ondergoed: wilde welles weten waar iedereen wild over was... Ik niet dus...
Neem een kopje rustgevende thee oid...

Waarschuw beheerder
Ik spreek niet voor mezelf, je moet ff leren lezen.

En dat komt uit jou mond?
Nou sorry lieverd,lees eerst zelf even beter want ik zeg niet dat je voor jezelf spreekt,ik vraag of je aub voor je zelf WILT spreken.
Fijne dag nog,ik ga koffie drinken ;)

Waarschuw beheerder
Dan moet je woorden gewoon ff duidelijk neerzetten, lieverd, bespaart weer hoop gedoe;)

Waarschuw beheerder
Hahaha arm kind.
Is lastig he je fouten toe tegeven,daarom ze maar neer te leggen bij een ander.

Waarschuw beheerder
Soow echt wel!!
Het lukt me gewoon echt niet!!

Dussss...
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook maar een rommelig boeltje
:yes:

Ze hebben af en toe weleens wat leuks....

Waarschuw beheerder
donateur
Vind t ondergoed juist ideaal bij de H&M....... past bijna altijd en lekker goedkoop :yes:
Waarschuw beheerder
Hier in Enschede is hij anders aardig netjes... Koop er zo af en toe ook wel eens wat. Ze hebben van "DIVIDED" zo nu en dan wel relaxe kleren. Heb er 2 colbertjes gekocht en een keer zo'n vage trui. Prijzen zijn gewoon erg aantrekkelijk. Trek het wel minder vaak aan. Komt o.a. omdat veel mensen hier eral mee lopen en de kwaliteit wel stukken minder is dan de duurdere merken.

Waarschuw beheerder
H&M is gewoon een rommel winkel,
Je moet er echt zoeken naar iets.. en dat wil ik niet
Heb er wel wat truitjes van volgens mij maar die hingen
dan gewoon duidelijk in 't zicht aan de muur ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Echt eerlijk waar, in ALKMAAR is de H&M heel netjes :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Jlady..

Ik hou ook niet zo van de H&M, altijd zo'n zooitje en allemaal hippiekleding enzo :/

Maar die in Alkmaar is netjes en ik heb er de laatste tijd al een paar leuke dingetje gevonden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind in Alkmaar ook vaak hele leuke dingen, terwijl er in Amsterdam geen beginnen aan is!

Maar alkmaar vind ik echt een leuke stad en winkels zijn over het algemeen erg netjes!!
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: helemaal eens!

Waarschuw beheerder
Af en toe hangt er wel wat leuks bij, maar als het er uitverkoop is, is er geen beginnen aan.

Waarschuw beheerder
GRONINGEN:YES:
daar kom ik altijd vandaan met tassen vol:P:$

Waarschuw beheerder
H&M is echt een winkel waar je in de ochtend heen moet want anders weet je echt niet waar je moet beginnen...en waar je wat vind..! Maar de kleren zelf vind ik meestal wel leuk :jaja:

Waarschuw beheerder
H&M in Alkmaar is (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam, daar ben k gister ook goed gelaagd.....
Waarschuw beheerder
kan er ook nooit wat vinden nee, nooit geen zin om tussen die rommel een beetje na wat leuks te zoeken :S
Waarschuw beheerder
die h&m in lwd is 10 x niks.. alleen de lingerie is er wel leuk en goedkoop ja..
In andere steden is de h&m wel erg leuk!(en groot)
Waarschuw beheerder
Je moet een h & m winkel een beetje kennen om te weten waar de leuke dingen hangen (tussen al de zooi idd). Qua broeken, rokjes en lingerie slaag ik er regelmatig, maar voor truitjes niet hoor. Meestal te flubberig en slechte kwaliteit.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd flubberige shirtjes!

Ik ga niet zo vaak naar de H&M maar koop er best eens wat.

Waarschuw beheerder
Ik koop er alleen mn sokken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Van de week 8!! dingen gekocht bij de H&M voor 22 euro!! :D

I (L) Sale

Waarschuw beheerder
ik werk bij de H&M in hoofddorp ik zie genoeg!! :D en idd de sale dat is echt relext...krijg er nog eens 20% extra personeelskorting op :D :D

Waarschuw beheerder
**loontje** in breda,komt r zelfs eentje bij...dus twee h&m in breda..2 x kans!

:no:
m'n mams werkt er en die had me verteld dat de 2e H&M alleen kinderafdeling wordt..
en waar de kinderafdeling eerst was, komt nu divided OF heren..
geen idee of ze er al uit zijn, maar als divided komt, dan heb je meteen ook keiveel coole accesoires :yes:

ik heb gelukkig nooit problemen met de rotzooi..
m'n mams weet meestal wel wat ik leuk vind en houdt dan wat voor me achter O:)
Waarschuw beheerder
donateur
h&m is een leuke winkel, alleen altijd wel superdruk!

Waarschuw beheerder
maar wat echt heel vervelend is dat mensen dus iets pakken en passen en pleuren het gewoon ergens neer..en heel veel mensen doen dat en idd dan krijg je een tering zooi :S maar wij kunnen niet zeg maar elke keer achter iedereen zijn reet aan lopen...wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar :S :|

Waarschuw beheerder
donateur
h&m *kots*

Waarschuw beheerder
Enschede (Y)

Waarschuw beheerder
bij ons in groningen is ook een goeie
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij hebben ze bij elke h&m hetzelfde

Het verschilt echt wel per stad :jaja:
Zo hebben ze op de ene locatie weer hele andere dingen dan weer in een andere stad.
Ik vind rotterdam wel leuk :)

Waarschuw beheerder
H&M (L)

H&M uitverkoop (L)(L)

Waarschuw beheerder
donateur
In Groningen :D
Waarschuw beheerder
kloop stage bij de h&m, ze hebben der best leuke dingen hoor maar omdat t der vaak zon tyfus zooi is (omdat al die irritante mensen nooit iets normaal kunne terug hangen)lijkt t alsof er nix is en hebben mensen al gauw geen zin meer om goed te kijke,.. maar de assersoires zijn cker leuk!!! ik blijf kopen :yes:
Waarschuw beheerder
H&M In hoofddorp vind 'k wel leuk hoor :jaja:..

Waarschuw beheerder
2~!Hanneken!~

bij welke H&M loop je stage?
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken..:@ kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!
Waarschuw beheerder
gare shit daar.
veels te warm
Waarschuw beheerder
H&M Kalventoren Amsterdam!

Waarschuw beheerder
donateur
bij welke H&M loop je stage?
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken.. kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!

Niet alleen bij de H&M waar ik werk is dat net zo...O:)

Waarschuw beheerder
ze hebben echt wel leuke dingen bij de h&m, alleen niet alles.Maar dat is ook bij dure merken zo, daar vind ik ook niet altijd alles leuk van. Koop wat ik leuk vind, maakt me dan weinig uit dat t van de h&m is .....

Waarschuw beheerder
kinderkleding is vaak wel oke daar :yes: ... voo mezelf kan ik er ook nooi iets vinden :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen snap ik nooit wat er zo leuk is aan dat ondergoed, vind het model van die bh's vreselijk!

Hmmmm :/
Ik haal dus altijd mn bh's daar ;)

Ik vind de basic dingen daar altijd erg leuk.
Ik ga binnenkort een pak van ribstof halen :D
Waarschuw beheerder
kan er altijd prima slagen.. die divided lijn is op zich wel aardig.. maar helaas hebben ze die in amersfoort uit de collectie gehaald..

voordeel: lekker goedkoop
nadeel: slechte kwaliteit en veel mensen lopen erin

Waarschuw beheerder
ja weet zeker dat het niet alleen bij ons is :) maar wel erg hatelijk! :S

sieraden zijn zeker goed :!)

Waarschuw beheerder
ik haat de H&M is eg een kut winkel..allemaal rotzooi enzo eg zooitje altijd in die winkels en al die mense door die pade douwe enzo :S en voor wat :S ?? afgeprijste kleding ofzo..en zo truttuug als wat..

majah dat is mijn mening he ;) er zijn genoeg mense die wel hun kleding daar kunne vinde..
Waarschuw beheerder
het ondergoed vind ik altijd wel leuk van de H&M!!
nog een redelijk prijs ook!

Waarschuw beheerder
H&M Heeft soms wel leuke dingen... maar het is daar altijd zoooo'n zooitje echt waar...
Waarschuw beheerder
Heerenveen! Daar werk ik! Ruim en overzichtelijk :yes:

Waarschuw beheerder
Alle H&M's zijn leuk! Ik vind daar altijd wel iets, ook al ben ik er niet naar opzoek! Is ecth mijn lievelingswinkel: mooi, leuk en goedkoop!!
:D
Waarschuw beheerder
IN ANTWERPEN!!!!
op de meir! daar heb je een h&m met alleen maar lingerie!!!

Waarschuw beheerder
kvindt all1 divided van H&M leuk...
Waarschuw beheerder
Het ondergoed vindt ik wel leuk en goed,maar de rest en dan vooral de broeken vindt ik echt slechte kwaliteit. de truitjes zijn na een paar keer wassen uit het model, en is dus zonde van je geld.

Nog een rede waarom ik het niets vindt: iedereen loopt in H&M kleding en dat haat ik.

Nee voor mij alleen kleding van kwaliteit, het liefst Italiaanse kledingmerken:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sowieso is Divided Black duidelijk de leukste afdeling :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar

Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen? (y)

Anyway, ik winkel graag en vaak bij de H&M.... heb taillemaat 152 en de jongensbroeken zijn altijd erg leuk én niet duur :D

Waarschuw beheerder
Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen? (Y)

hmm nee geen tijd voor...we krijgen vaak heel veel goederen..en weinig personeels :S

{ik heb het zelf namelijk ook al gezegd tegen de baas ;)}

Waarschuw beheerder
ik heb ook nooit zin om in de h&m te zoeken... geen geduld voor.
zie andere mensen wel vaak met leuke dingen van de h&m, maar kan zelf ook nooit wat vinden... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wel goeie werkgelegenheid dus daar bij de H&M :)

Waarschuw beheerder
Ik ook bij de hennes gewerkt.. in rotterdam.. het is idd.. vaak een troep.. en opruimen was niet altijd leuk.. maar vidn het nog steeds een super winkel om te shoppen!!
Waarschuw beheerder
Kan bij de H&M echt nooit wat leuks vinden :no:
Waarschuw beheerder
Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen?

goh, zullen ze dat nooit zelf bedacht hebben? :P

het is echt niet te doen. je blijft namelijk opruimen! mensen zijn echt aso wat dat betreft. vooral van die gierige wijven die de Sale-rekken bestormen en zich in een te klein maatje willen proppen.

onder het werk zijn ze echt wel aan het opruimen, maar het is eigenlijk onbegonnen werk.

als klant kan je beter sochtendsvroeg komen winkelen en dan vooral door de weeks. dan heb je lekker de ruimte en is het nog netjes!

Waarschuw beheerder
het is echt niet te doen. je blijft namelijk opruimen! mensen zijn echt aso wat dat betreft. vooral van die gierige wijven die de Sale-rekken bestormen en zich in een te klein maatje willen proppen.

onder het werk zijn ze echt wel aan het opruimen, maar het is eigenlijk onbegonnen werk.

als klant kan je beter sochtendsvroeg komen winkelen en dan vooral door de weeks. dan heb je lekker de ruimte en is het nog netjes!

helemaal mee eens :!) ze zijn zooo aso niet normaal!! :s

Waarschuw beheerder
'serieuze' kleding zeg maar :) vind je daar niet. Maar relaxte 'door-draag'-truitjes en accessoires wel :jaja:

Alleen idd niet in de middag gaan: die mensen snappen gewoon nogstééds niet dat er extra kassa's moeten komen en op een handigere plek :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
goh, zullen ze dat nooit zelf bedacht hebben?

Die indruk heb ik niet nee ;)

Er zijn gerust wel oplossingen voor 'die troep' te verzinnen maar ik heb niet het idee dat de hennes het interessant vindt hun winkel zo aangenaam mogelijk te maken voor hun klanten.... Kan je wel de schuld geheel bij de klanten leggen die hun troep niet opruimen, maar ja, ze krijgen ook niet echt n goed voorbeeld ;)

Waarschuw beheerder
Er zijn gerust wel oplossingen voor 'die troep' te verzinnen maar ik heb niet het idee dat de hennes het interessant vindt hun winkel zo aangenaam mogelijk te maken voor hun klanten.... Kan je wel de schuld geheel bij de klanten leggen die hun troep niet opruimen, maar ja, ze krijgen ook niet echt n goed voorbeeld ;)

hmm...niet helemaal mee eens..kijk als mensen gewoon de kleding weer terug legt waar het hoort..en het personeel hangt het goed in..dan moet er geen probleem zijn..maar ja aangezien klanten/personeel het niet goed doen tsja..dan krijg je dat...

Waarschuw beheerder
Ik word helemaal para van die H&M winkels..alles is chaos daar! :/
Waarschuw beheerder
Alkmaar
:jaja:

Waarschuw beheerder
alkmaar :|

:'(
Waarschuw beheerder
Vind h&m Groningen wel relaxt, die in Leeuwarden is net nix vind ik, te klein en als het druk is wordt je echt helemaal gek daar!! Die in Heerenveen moet inderdaad wel relaxt zijn, heel ruim en overzichtelijk heb ik gehoord ben benieuwd binnenkort maar s kijke.. ;) In Alkmaar laatst ook geweest was ook leuke winkel! Lekker groot :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan echt noooit wat vinde in h&m... chaotisch en onoverzichtelijk... je moet er denk ik de tijd voor nemen. heerenveen is trouwens niet echt super, maar wel leuke lingerieafgeling:D
Waarschuw beheerder
bij de h&m moet je het gewoon echt treffen maar ben er toch wel goed geslaagd voor 3 nette broeken dus zo slecht is die van ons niet!
Waarschuw beheerder
Lingerie van de H&M is goed! :yes:

Waarschuw beheerder
bij de h&m moet je het gewoon echt treffen maar ben er toch wel goed geslaagd voor 3 nette broeken dus zo slecht is die van ons niet!

idd :) maar ja ik zie als eerste wat er binnen komt dus wel erg relext :D

Lingerie van de H&M is goed!

idd echt leuke setjes ook!

Waarschuw beheerder
Ik vind t echt niet erg om daar te lopen.. vrouwenparadijs.. :respect:
Waarschuw beheerder
Er zijn gerust wel oplossingen voor 'die troep' te verzinnen maar ik heb niet het idee dat de hennes het interessant vindt hun winkel zo aangenaam mogelijk te maken voor hun klanten.... Kan je wel de schuld geheel bij de klanten leggen die hun troep niet opruimen, maar ja, ze krijgen ook niet echt n goed voorbeeld

welke winkel wil zijn pand nou niet zo aangenaam mogelijk maken voor de klanten?
als ze meer mensen moeten inzetten (en dan veel meer, om alles op te ruimen) dan moeten ze meer geld uitgeven. en daardoor gaat de prijs ook weer omhoog. en dat willen ze niet, want hun motto is; een goede kwaliteit voor de beste prijs.
je zou er voor de gein eens moeten gaan werken, dan weet je wel dat het inderdaad aan de klanten ligt. en dan kan je opruimen tot je een ons weegt, maar netjes wordt het niet.

sowieso vind ik de meeste H&M filialen niet lekker winkelen. maar in Alkmaar is hij ruim opgezet en redelijk netjes! :yes:

Waarschuw beheerder
welke winkel wil zijn pand nou niet zo aangenaam mogelijk maken voor de klanten?
als ze meer mensen moeten inzetten (en dan veel meer, om alles op te ruimen) dan moeten ze meer geld uitgeven. en daardoor gaat de prijs ook weer omhoog. en dat willen ze niet, want hun motto is; een goede kwaliteit voor de beste prijs.
je zou er voor de gein eens moeten gaan werken, dan weet je wel dat het inderdaad aan de klanten ligt. en dan kan je opruimen tot je een ons weegt, maar netjes wordt het niet.

echt helemaal mee eens!! het is gewoon te erg je kan idd gewoon niet de hele tijd achter iedereen zijn reet aan lopen..

kijk nou met de kerst..het is dan zooo druk dat je gewoon geen kant op kan..alleen maar kassa draaien en paskamer kan je doen!

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan h&m.. tis daar altijd een zooi.. loop je langs zon rek.. pleurt alles er voor af!
Alleen de sieraden zijn wel leuk:yes:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
H&M Alkmaar (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ondertussen steeds meer fan geworden van Vera Moda...bij de H&M kan ik steeds minder slagen :/

Wel weer hele leuke accessoires, tassen, sjaaltjes, bloemenspeldjes etc. :kwijl: bij de H&M
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff H&M mij krijg je er echt niet (meer)in.

Wel een leuke winkel als je student bent.

Die broeken zijn gemaakt op dikke konten, weleens meegemaat dat de 1e pijp langer is dan de ander, vormloos 1x wassen = op.

En wat een teringbende daar zeg (vooral Utrecht) die rekken vallen bijna om zo volgestoud.

Ik weet wel een oplossing voor die troep: je moet die winkel niet zo vol stouwen, per maat een suk of wat neerleggen/ hangen en bijvullen.
i.p.v steeds alles op te vouwen hoef je alleen maar bij te vullen. (alles op maat leggen)
Waarschuw beheerder
donateur
de kleding van de H&M is bijna altijd te groot voor mij.. ik ben nogal dun en klein.

Waarschuw beheerder
Die broeken zijn gemaakt op dikke konten, weleens meegemaat dat de 1e pijp langer is dan de ander, vormloos 1x wassen = op.

gewoon terug komen met je bonnetje en kaartje...:)

En wat een teringbende daar zeg (vooral Utrecht) die rekken vallen bijna om zo volgestoud.

dat moet helaas van het hoofdkantoor :S

k weet wel een oplossing voor die troep: je moet die winkel niet zo vol stouwen, per maat een suk of wat neerleggen/ hangen en bijvullen.

willen ze niet :S

wel goeie tip maar ja ze doen er nix mee :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat is toch eigenlijk dom??

Ik vind het prettig als het overzichtelijk is waar ik winkel. en het is minder frusteren voor het personeel om iedere x de troep van een ander op te moeten ruimen, als ikzelf zie dat het er een zooitje in een winkel, is neem ik ook niet meer de moeite om het netjes terug te hangen. als het netjes is zijn de klanter sneller geneigd om het weer netjes terug te hangen.

(dat van die broek dat zag ik al met het passen, heb hem ook ingeleverd, maar je ziet wel vaker ook met bloesjes dat de knopen niet kloppen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
H&M Rotterdam, net uit de Koopgoot, naast bijenkorf, die is netjes en overzichtelijk, rekken hangen ook niet te vol

Waarschuw beheerder
h&m is fijnnnn

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Qua kleding slaag ik niet altijd, dat is echt puur geluk hebben

Maar voor lingerie of accessoires :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik vind accesoires ook erg leuk..hahaha vooral setjes..armband ketting oorbellen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Pff hoor hier eigenlijk niemand over het aantal paskamers... dat is pas tragisch! Moet je soms werkelijk een half uur wachten voordat je een broek kan passen :S. Over troep gesproken... als het toch al een teringbende is heb ik ook geen zin meer om mn spulletjes netjes op te vouwen -> werkt elkaar dus wel in de hand.

Waarschuw beheerder
pff kep een hekel aan de h&m. zoo rommelig en je kunt wel een uur wachten voordat je eindelijk een broek of truitje kunt passen.
Waarschuw beheerder
donateur
I LOVE H&M echt divided idd en de beautybox in den haag :kwijl: echt te erg zooooooooo leuke dingen hebben ze daar

ben helemaal verliefd op die winkel kga altijd naar die 2 in den haag ondergoed koop ik bijna alleen daar super leuke dingen en leuke sieraden en snoopy pyamaatjes :yes:
Waarschuw beheerder
zooo lief zijn die :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
H&m is the bomb (y)
is altijd wel iets leuks te vinden
van sieraden tot sokken
en broeken tot bikini's

Waarschuw beheerder
In elke H&M hebben ze hetzelfde hoor... Behalve als ze ook Divided hebben dan..

Ik ben helemaal fan van hun lingerie. Het zit super lekker! En ik vind het goede kwaliteit.
Heb nog nooit prut gehad van de H&M. Ook niet van kleding.

Ik koop niet vaak kleding bij H&M, omdat het zo zoeken is.. Maar als ik iets heb, vind ik het ook wel heel leuk!
Divided vind ik zelf leuker.

De assecoires zijn ook wel ok.

Waarschuw beheerder
Als er geen H&M was geweest... :'(
Vooral Divided (echt een TOPcollectie op het moment), LOGG Sport en lingerie is super. Voor ieder wat wils en lekker goedkoop!
Je moet er bij de H&M inderdaad niet vanuit gaan dat je er jaren mee kan doen, maar wees nou eerlijk dames, na een seizoen willen we toch altijd weer wat nieuws? :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik hou echt van de H&M 8)
Die in Enschede is ook echt super, niet zo'n rommeltje als bij de meeste H&M's en er is echt heel erg veel van snoopy en ook een make-up afdeling :O :D

Kan er ook nooit weggaan zonder iets te kopen :bloos:
Vorige week wat dingen op de kinderafdeling gekocht... portemonneetje, haarelastiekjes met aardbeien 8) en een zweetbandje van Snoopy!

Morgen weer stufi+loon=h&m tijd :lief:

Waarschuw beheerder
Ik vind de lingerie er wel leuk :)
De rest is (N)(N)(N) Veeeeeeel te saaie topjes en ze hebben me broekmaat niet :D
Waarschuw beheerder
Eindelijk een divided afdeling in Breda :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een hekel aan h&m.. tis daar altijd een zooi.. loop je langs zon rek.. pleurt alles er voor af!
Alleen de sieraden zijn wel leuk

Helemaal mee eens
die kledingreken hangen altijd veel te vol en echt leuke kleding kan ik er nooit vinden.
Alleen sieraden lingerie en bikini's koop ik er wel eens,maar dan moet je vaak nog in de rij gaan staan om staan om te passen :@

Waarschuw beheerder
In Groningen wordt vandaag de tweede H&M geopend :D
Echt beter dussss :D

Waarschuw beheerder
word zelf al hopeloos als ik al die rekken zie..
zo rommelig meestal! :(
hou ik totaal niet van..
ga daar dus echt niet tussen lopen zoeken..!!
hehe zo lui ben ik dus ook wel weer :$

Waarschuw beheerder
donateur
In Utrecht, Amsterdam en Nijmegen hebk veel leuke dingen gevonden :yes:
Waarschuw beheerder
Ik kan er nooit wat vinden :(
Maar als je naar een leuke wil dan moet je naar Utrecht, Groningen of Assen gaan!! :yes:
Maar zoals ik al zei, IK kan er nooit wat vinden :(
Waarschuw beheerder
donateur
oh nou ik wel hoor :yes:

ben ook echt dol op die lingerie (L)beautybox(L)

Waarschuw beheerder
:respect: H&M Echt super, Maja niet altijd makkelijk te vinden nee, maja voor iets leuks mag je dan ook wel wat moeite doen !!

Waarschuw beheerder
foutje :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kán er gewoon niet winkelen :s kvind t er veel te rommelig.

Waarschuw beheerder
H&M is echt super! :respect:

Altijd wel leuke dingen, vooral lingerie en accecoires! :jaja:
Waarschuw beheerder
Koop er nooit, alleen als ik iets nodig heb om zelf kleren van te maken zeg maar. Om dingen op te laten borduren ofzo.

Waarschuw beheerder
T is wel een leuke winkel. je moet er tegen kunnen dat het er altijd een troep is. in Amsterdam heb je er veel dus dan zal er vast wel eentje zijn waar je kan slagen!

Waarschuw beheerder
Soms hebben ze dr wel leuke dingen :) maar vind het een rommelige winkel dus loop dr ook heel vaak gewoon langs!
Waarschuw beheerder
heb er ook nog nooit kleding gekocht.. als je de h&m in groningen binnen loopt wordt je al para. die in heerenveen is wel overzichtelijk.. ze hebben wel leuke accesoires :D

Waarschuw beheerder
donateur
de H&M in groningen is idd bagger, ze hebben er ook geen leuke kleren, maar er is vorige week een nieuwe geopend, dus daar ga ik morgen maar 's ff kijken :D

de H&M in amsterdam is wel leuk, vooral die vlakbij t station (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah er hangen best leuke dingen bij de H&M, maar dat is echt een behoorlijke klus om ze te vinden..

Ik word altijd zooo chaggerijnig van de H&M. De 'paadjes' tussen de rekken zijn vaak erg smal en de vrouwen die er staan te zoeken zijn vaak té breed. Met als gevolg dat je altijd moet omlopen als je ergens wilt kijken..
Rekken hangen té vol en de haakjes zijn ondingen. (Als je iets pakt, blijven er minstens 3 andere kledingstukken aanhangen :[ )
En leuke shirtjes of rokjes hangen er vaak alleen vanaf maat 42?! Alsof iemand met maat 42 een mini-rokje aandoet? :vaag:

Ik vind het een ellende om in de H&M te shoppen.. ALS ik er kom is het op dinsdagochtend, dan is het nog lekker rustig en enigzins netjes..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word altijd zooo chaggerijnig van de H&M. De 'paadjes' tussen de rekken zijn vaak erg smal en de vrouwen die er staan te zoeken zijn vaak té breed. Met als gevolg dat je altijd moet omlopen als je ergens wilt kijken..
Rekken hangen té vol en de haakjes zijn ondingen. (Als je iets pakt, blijven er minstens 3 andere kledingstukken aanhangen :[ )
En leuke shirtjes of rokjes hangen er vaak alleen vanaf maat 42?! Alsof iemand met maat 42 een mini-rokje aandoet? :vaag:

Idd :/
Waarschuw beheerder
i (L) h&m, maar niet elke... In Amsterdam vind ik er maar 2 leuk.. Tis echt altijd een teringbende, maar ja, dat heb ik er wel voor over...

Snap trouwens niet hoe je daar geen leuke dingetjes kan vinden> Ik ben altijd meteen mn halve salaris kwijt daar :/
Waarschuw beheerder
Haha, verhaal van Pascalle over die drie haakjes en te dikke vrouwen in te dunne gangpaden is erg herkenbaar.

Heb na veel gestuntel met haakjes, meestal geen zin om te passen vanwege de ongelovelijk lange rij en het is toch goedkoop. Om uiteindelijk thuis met een hele collectie goedkope H&Metjes te zitten, waarvan er geeneen echt goed zit of heel blijft, terwijl je van dat geld heel relaxed had kennen winkelen in een fijnere winkel.

Vandaar dat ik er ook niet meer kom...
Waarschuw beheerder
leuke winkel,..daar heb je van die simpele topjes en truitjes en die komen zowieso altijd van pas :) :o

Waarschuw beheerder
Amsterdam rules!!!
Waarschuw beheerder
Elke H&M is anders, die van Arnhem is bv veel beter dan die van Doetinchem. En in Amsterdam zit een hele leuke!
Ik :lief: H&M!
Je moet gewoon kunnen zoeken :yes:
Waarschuw beheerder
de h&m in alkmaar..

die is netjes :) daar kan je wel redelijk winkele

ik kan ook niet tegen h&m's waar het uberdruk is en waar allllleeeee kleren door elkaar hangen.. dan ren ik er heel snel weer uit .. maar in alkmaar.. (Y) heb ik het zo gevonde :D
Waarschuw beheerder
Ik vind de lingerie & accessoires altijd erg leuk bij de H&M..
Als ik naar de H&M ga.. ga ik naar die in Heerenveen.. die is lekker ruim :)..
Waarschuw beheerder
K vind t maar een KUT winkel!T is der meestal zo een tyfuszooi:/