Partyflock

Forumonderwerp · 739162
ik kan daar echt nooit iets vinden. zou weleens goedkoop willen shoppen daar maar het lukt me nooit :-( waar is een leuke h&m??

H&M is echt super! :respect:

Altijd wel leuke dingen, vooral lingerie en accecoires! :jaja:
Koop er nooit, alleen als ik iets nodig heb om zelf kleren van te maken zeg maar. Om dingen op te laten borduren ofzo.

T is wel een leuke winkel. je moet er tegen kunnen dat het er altijd een troep is. in Amsterdam heb je er veel dus dan zal er vast wel eentje zijn waar je kan slagen!

Soms hebben ze dr wel leuke dingen :) maar vind het een rommelige winkel dus loop dr ook heel vaak gewoon langs!
heb er ook nog nooit kleding gekocht.. als je de h&m in groningen binnen loopt wordt je al para. die in heerenveen is wel overzichtelijk.. ze hebben wel leuke accesoires :D

de H&M in groningen is idd bagger, ze hebben er ook geen leuke kleren, maar er is vorige week een nieuwe geopend, dus daar ga ik morgen maar 's ff kijken :D

de H&M in amsterdam is wel leuk, vooral die vlakbij t station (Y)

Mjah er hangen best leuke dingen bij de H&M, maar dat is echt een behoorlijke klus om ze te vinden..

Ik word altijd zooo chaggerijnig van de H&M. De 'paadjes' tussen de rekken zijn vaak erg smal en de vrouwen die er staan te zoeken zijn vaak té breed. Met als gevolg dat je altijd moet omlopen als je ergens wilt kijken..
Rekken hangen té vol en de haakjes zijn ondingen. (Als je iets pakt, blijven er minstens 3 andere kledingstukken aanhangen :[ )
En leuke shirtjes of rokjes hangen er vaak alleen vanaf maat 42?! Alsof iemand met maat 42 een mini-rokje aandoet? :vaag:

Ik vind het een ellende om in de H&M te shoppen.. ALS ik er kom is het op dinsdagochtend, dan is het nog lekker rustig en enigzins netjes..
Ik word altijd zooo chaggerijnig van de H&M. De 'paadjes' tussen de rekken zijn vaak erg smal en de vrouwen die er staan te zoeken zijn vaak té breed. Met als gevolg dat je altijd moet omlopen als je ergens wilt kijken..
Rekken hangen té vol en de haakjes zijn ondingen. (Als je iets pakt, blijven er minstens 3 andere kledingstukken aanhangen :[ )
En leuke shirtjes of rokjes hangen er vaak alleen vanaf maat 42?! Alsof iemand met maat 42 een mini-rokje aandoet? :vaag:

Idd :/
i (L) h&m, maar niet elke... In Amsterdam vind ik er maar 2 leuk.. Tis echt altijd een teringbende, maar ja, dat heb ik er wel voor over...

Snap trouwens niet hoe je daar geen leuke dingetjes kan vinden> Ik ben altijd meteen mn halve salaris kwijt daar :/
Haha, verhaal van Pascalle over die drie haakjes en te dikke vrouwen in te dunne gangpaden is erg herkenbaar.

Heb na veel gestuntel met haakjes, meestal geen zin om te passen vanwege de ongelovelijk lange rij en het is toch goedkoop. Om uiteindelijk thuis met een hele collectie goedkope H&Metjes te zitten, waarvan er geeneen echt goed zit of heel blijft, terwijl je van dat geld heel relaxed had kennen winkelen in een fijnere winkel.

Vandaar dat ik er ook niet meer kom...
leuke winkel,..daar heb je van die simpele topjes en truitjes en die komen zowieso altijd van pas :) :o

Amsterdam rules!!!
Elke H&M is anders, die van Arnhem is bv veel beter dan die van Doetinchem. En in Amsterdam zit een hele leuke!
Ik :lief: H&M!
Je moet gewoon kunnen zoeken :yes:
de h&m in alkmaar..

die is netjes :) daar kan je wel redelijk winkele

ik kan ook niet tegen h&m's waar het uberdruk is en waar allllleeeee kleren door elkaar hangen.. dan ren ik er heel snel weer uit .. maar in alkmaar.. (Y) heb ik het zo gevonde :D
Ik vind de lingerie & accessoires altijd erg leuk bij de H&M..
Als ik naar de H&M ga.. ga ik naar die in Heerenveen.. die is lekker ruim :)..
K vind t maar een KUT winkel!T is der meestal zo een tyfuszooi:/