ik kan daar echt nooit iets vinden. zou weleens goedkoop willen shoppen daar maar het lukt me nooit
waar is een leuke h&m??
**loontje** in breda,komt r zelfs eentje bij...dus twee h&m in breda..2 x kans!
m'n mams werkt er en die had me verteld dat de 2e H&M alleen kinderafdeling wordt..
en waar de kinderafdeling eerst was, komt nu divided OF heren..
geen idee of ze er al uit zijn, maar als divided komt, dan heb je meteen ook keiveel coole accesoires
ik heb gelukkig nooit problemen met de rotzooi..
m'n mams weet meestal wel wat ik leuk vind en houdt dan wat voor me achter
h&m is een leuke winkel, alleen altijd wel superdruk!
maar wat echt heel vervelend is dat mensen dus iets pakken en passen en pleuren het gewoon ergens neer..en heel veel mensen doen dat en idd dan krijg je een tering zooi
maar wij kunnen niet zeg maar elke keer achter iedereen zijn reet aan lopen...wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar

kloop stage bij de h&m, ze hebben der best leuke dingen hoor maar omdat t der vaak zon tyfus zooi is (omdat al die irritante mensen nooit iets normaal kunne terug hangen)lijkt t alsof er nix is en hebben mensen al gauw geen zin meer om goed te kijke,.. maar de assersoires zijn cker leuk!!! ik blijf kopen 
2~!Hanneken!~
bij welke H&M loop je stage?
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken..
kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken..
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken.. kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken.. kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!
Niet alleen bij de H&M waar ik werk is dat net zo...
het ondergoed vind ik altijd wel leuk van de H&M!!
nog een redelijk prijs ook!
nog een redelijk prijs ook!
Het ondergoed vindt ik wel leuk en goed,maar de rest en dan vooral de broeken vindt ik echt slechte kwaliteit. de truitjes zijn na een paar keer wassen uit het model, en is dus zonde van je geld.
Nog een rede waarom ik het niets vindt: iedereen loopt in H&M kleding en dat haat ik.
Nee voor mij alleen kleding van kwaliteit, het liefst Italiaanse kledingmerken
Nog een rede waarom ik het niets vindt: iedereen loopt in H&M kleding en dat haat ik.
Nee voor mij alleen kleding van kwaliteit, het liefst Italiaanse kledingmerken
laatste aanpassing
wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar
Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen?
Anyway, ik winkel graag en vaak bij de H&M.... heb taillemaat 152 en de jongensbroeken zijn altijd erg leuk én niet duur