Partyflock

Forumonderwerp · 739162
ik kan daar echt nooit iets vinden. zou weleens goedkoop willen shoppen daar maar het lukt me nooit :-( waar is een leuke h&m??
Idd Jlady..

Ik hou ook niet zo van de H&M, altijd zo'n zooitje en allemaal hippiekleding enzo :/

Maar die in Alkmaar is netjes en ik heb er de laatste tijd al een paar leuke dingetje gevonden (Y)

Ja ik vind in Alkmaar ook vaak hele leuke dingen, terwijl er in Amsterdam geen beginnen aan is!

Maar alkmaar vind ik echt een leuke stad en winkels zijn over het algemeen erg netjes!!
:jaja: helemaal eens!

Af en toe hangt er wel wat leuks bij, maar als het er uitverkoop is, is er geen beginnen aan.

GRONINGEN:YES:
daar kom ik altijd vandaan met tassen vol:P:$

H&M is echt een winkel waar je in de ochtend heen moet want anders weet je echt niet waar je moet beginnen...en waar je wat vind..! Maar de kleren zelf vind ik meestal wel leuk :jaja:

H&M in Alkmaar is (Y)
Amsterdam, daar ben k gister ook goed gelaagd.....
kan er ook nooit wat vinden nee, nooit geen zin om tussen die rommel een beetje na wat leuks te zoeken :S
die h&m in lwd is 10 x niks.. alleen de lingerie is er wel leuk en goedkoop ja..
In andere steden is de h&m wel erg leuk!(en groot)
Je moet een h & m winkel een beetje kennen om te weten waar de leuke dingen hangen (tussen al de zooi idd). Qua broeken, rokjes en lingerie slaag ik er regelmatig, maar voor truitjes niet hoor. Meestal te flubberig en slechte kwaliteit.

Idd flubberige shirtjes!

Ik ga niet zo vaak naar de H&M maar koop er best eens wat.

Ik koop er alleen mn sokken :)
Van de week 8!! dingen gekocht bij de H&M voor 22 euro!! :D

I (L) Sale

ik werk bij de H&M in hoofddorp ik zie genoeg!! :D en idd de sale dat is echt relext...krijg er nog eens 20% extra personeelskorting op :D :D

**loontje** in breda,komt r zelfs eentje bij...dus twee h&m in breda..2 x kans!

:no:
m'n mams werkt er en die had me verteld dat de 2e H&M alleen kinderafdeling wordt..
en waar de kinderafdeling eerst was, komt nu divided OF heren..
geen idee of ze er al uit zijn, maar als divided komt, dan heb je meteen ook keiveel coole accesoires :yes:

ik heb gelukkig nooit problemen met de rotzooi..
m'n mams weet meestal wel wat ik leuk vind en houdt dan wat voor me achter O:)
h&m is een leuke winkel, alleen altijd wel superdruk!

maar wat echt heel vervelend is dat mensen dus iets pakken en passen en pleuren het gewoon ergens neer..en heel veel mensen doen dat en idd dan krijg je een tering zooi :S maar wij kunnen niet zeg maar elke keer achter iedereen zijn reet aan lopen...wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar :S :|

h&m *kots*

Enschede (Y)

bij ons in groningen is ook een goeie
volgens mij hebben ze bij elke h&m hetzelfde

Het verschilt echt wel per stad :jaja:
Zo hebben ze op de ene locatie weer hele andere dingen dan weer in een andere stad.
Ik vind rotterdam wel leuk :)

H&M (L)

H&M uitverkoop (L)(L)

In Groningen :D
kloop stage bij de h&m, ze hebben der best leuke dingen hoor maar omdat t der vaak zon tyfus zooi is (omdat al die irritante mensen nooit iets normaal kunne terug hangen)lijkt t alsof er nix is en hebben mensen al gauw geen zin meer om goed te kijke,.. maar de assersoires zijn cker leuk!!! ik blijf kopen :yes:
H&M In hoofddorp vind 'k wel leuk hoor :jaja:..

2~!Hanneken!~

bij welke H&M loop je stage?
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken..:@ kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!
gare shit daar.
veels te warm
H&M Kalventoren Amsterdam!

bij welke H&M loop je stage?
er zijn idd irritante mensen..ze hebben nooit gehoord van netjes terug hangen waar het hoort..ga soms wel uit mijn pan als ik net aan het opruimen ben en dan komt er iemand en die ziet dat jij bezig bent en die gaat dan lekker de onderste van de stapel pakken.. kan je weer opnieuw beginnen..ik haat dat echt!!

Niet alleen bij de H&M waar ik werk is dat net zo...O:)

ze hebben echt wel leuke dingen bij de h&m, alleen niet alles.Maar dat is ook bij dure merken zo, daar vind ik ook niet altijd alles leuk van. Koop wat ik leuk vind, maakt me dan weinig uit dat t van de h&m is .....

kinderkleding is vaak wel oke daar :yes: ... voo mezelf kan ik er ook nooi iets vinden :no:
Alleen snap ik nooit wat er zo leuk is aan dat ondergoed, vind het model van die bh's vreselijk!

Hmmmm :/
Ik haal dus altijd mn bh's daar ;)

Ik vind de basic dingen daar altijd erg leuk.
Ik ga binnenkort een pak van ribstof halen :D
kan er altijd prima slagen.. die divided lijn is op zich wel aardig.. maar helaas hebben ze die in amersfoort uit de collectie gehaald..

voordeel: lekker goedkoop
nadeel: slechte kwaliteit en veel mensen lopen erin

ja weet zeker dat het niet alleen bij ons is :) maar wel erg hatelijk! :S

sieraden zijn zeker goed :!)

ik haat de H&M is eg een kut winkel..allemaal rotzooi enzo eg zooitje altijd in die winkels en al die mense door die pade douwe enzo :S en voor wat :S ?? afgeprijste kleding ofzo..en zo truttuug als wat..

majah dat is mijn mening he ;) er zijn genoeg mense die wel hun kleding daar kunne vinde..
het ondergoed vind ik altijd wel leuk van de H&M!!
nog een redelijk prijs ook!

H&M Heeft soms wel leuke dingen... maar het is daar altijd zoooo'n zooitje echt waar...
Heerenveen! Daar werk ik! Ruim en overzichtelijk :yes:

Alle H&M's zijn leuk! Ik vind daar altijd wel iets, ook al ben ik er niet naar opzoek! Is ecth mijn lievelingswinkel: mooi, leuk en goedkoop!!
:D
IN ANTWERPEN!!!!
op de meir! daar heb je een h&m met alleen maar lingerie!!!

kvindt all1 divided van H&M leuk...
Het ondergoed vindt ik wel leuk en goed,maar de rest en dan vooral de broeken vindt ik echt slechte kwaliteit. de truitjes zijn na een paar keer wassen uit het model, en is dus zonde van je geld.

Nog een rede waarom ik het niets vindt: iedereen loopt in H&M kleding en dat haat ik.

Nee voor mij alleen kleding van kwaliteit, het liefst Italiaanse kledingmerken:jaja:
laatste aanpassing
sowieso is Divided Black duidelijk de leukste afdeling :yes:
laatste aanpassing
wij beginnen om 16.00 al met alles netjes hangen en vouwen..en om 18.30 soms nog niet klaar

Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen? (y)

Anyway, ik winkel graag en vaak bij de H&M.... heb taillemaat 152 en de jongensbroeken zijn altijd erg leuk én niet duur :D

Niet dat ik me met t beleid wil bemoeien, maar is er wel s aangedacht gewoon de hele dag door n paar meiden op te laten vouwen en ruimen? (Y)

hmm nee geen tijd voor...we krijgen vaak heel veel goederen..en weinig personeels :S

{ik heb het zelf namelijk ook al gezegd tegen de baas ;)}

ik heb ook nooit zin om in de h&m te zoeken... geen geduld voor.
zie andere mensen wel vaak met leuke dingen van de h&m, maar kan zelf ook nooit wat vinden... :S
laatste aanpassing