3 volgers · 187285x bekeken
yes! geslaagd voor mijn motorrijbewijs!! 
Ik heb m woensdag gehaald 
had echt lol met die vent haha deed wel dingen beetje fout, zoals een stoplicht niet zien
maar hij zag t door de vingers omdat we aant praten waren hahaha vet cool 
was overigens 2e poging afrijden, eerste keer was ik mega zenuwachtig, nu heel relaxed. denk dat het karakter van de examinator toch wel erg belangrijk is dan hoor
was overigens 2e poging afrijden, eerste keer was ik mega zenuwachtig, nu heel relaxed. denk dat het karakter van de examinator toch wel erg belangrijk is dan hoor
Haihai
Ja die lijers van t CBR naaiuh je waar je bij staat: Ik zelf gelukkig vorige week geslaagd na 2 x maar tis idd een berg geld...190 Euro voor het aanvragen van je examen

En dan kan je ook noges 33 pleuroos lappen bij t gemeentehuis voor da lompe roze papiertjuh...
Maja ik moet zeggen tis t amal wel waard: t rijdt heerlijk zonder iemand die je constant op je vingers kijkt
Dus succ6...
XXL
Ja die lijers van t CBR naaiuh je waar je bij staat: Ik zelf gelukkig vorige week geslaagd na 2 x maar tis idd een berg geld...190 Euro voor het aanvragen van je examen
En dan kan je ook noges 33 pleuroos lappen bij t gemeentehuis voor da lompe roze papiertjuh...
Maja ik moet zeggen tis t amal wel waard: t rijdt heerlijk zonder iemand die je constant op je vingers kijkt
Dus succ6...
XXL
ik had me theorie in 1x
2weke geleden me praktyk gedaan
maar ben gezakt, omdat ik op een stuk niet op de trambaan reed
maar op et stuk vd auto's.. dat moet tog ook??!!
en op de snelweg met rybaan wisselen
keek ik 1x te snel door me spiegels..
*kortom, kben genaaid!
mja kga et 22april weer proberen..
2weke geleden me praktyk gedaan
maar ben gezakt, omdat ik op een stuk niet op de trambaan reed
maar op et stuk vd auto's.. dat moet tog ook??!!
en op de snelweg met rybaan wisselen
keek ik 1x te snel door me spiegels..
*kortom, kben genaaid!
mja kga et 22april weer proberen..
donateur
Pfff wat een drama's alleen om dat stomme roze papiertje 
Ik moet volgende week afrijden * bibber de bibber
*
Ik moet volgende week afrijden * bibber de bibber
had mn theorie en praktijk in 1 keer
goed he
goed he
donateur
Heb em net ook gehaald
20 minuutjes rijden en toen alweer terug
Ik zie et al zei de beste man 
Mijn dag kan niet meer stuk 
Succes... Spannend he? Ik werd pas zenuwachtig toen het voorbij was...
's Avonds moest ik gewoon overgeven, daarvoor had ik nergens last van. Ik had gelukkig de tussentijdse toets al gedaan en nu voel ik me echt super! Een vriend van me had afgelopen weekend een cabrio voor me gehuurd, helemaal geweldig! Het is echt heel apart als je voor het eerst alleen rijdt, had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden!
afgelopen vrijdag in 1 keer geslaagd!!!!!!

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)