Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok nu kansloze ik.....3x gezakt :S
Heb dr geen zin meer in :'(
Waarschuw beheerder
ik moet vrijdag de 13e weer haha :frusty:
hopelijk pakt het ff goed uit :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
voor 2de x?

ben 1ste x ook gezakt door een ouwe zak die op rotonde richting aan gaf maar op 't einde toch door reed, dus examinator grijpt in en gezakt.... (terwijl ik er op zich niks aan kon doen... )
Waarschuw beheerder
staatsexamen ouwe :frusty: beetje jammerzz!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
haha gelukkig heb ik em nu al 2,5 jaar :D
Waarschuw beheerder
goeie zaak :jaja:
nu ik nog :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
komt goed joh gewoon rustig aan rijden en altijd goed in spiegels kijken dan loopt dan wel los :)
Waarschuw beheerder
Bij mij was 3 keer niet scheepsrecht:no:
Waarschuw beheerder
ik moet woensdag examen doen!! als ik dit allemaal lees wordt ik gelijk zenuwachtig!!
Waarschuw beheerder
Brain je gaat toch wel zakken joh, nergens voor nodig om zenuwachtig te wezen :9
Waarschuw beheerder
kamphouse???? was da? en ik ga nie zakkuh!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
1ste poging en meteen gehaald :D
Waarschuw beheerder
Ik moet morgen vroeg om 9 uur!!!!! :O *Eng!!*

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben godverdomme vandaag gezakt voor de praktijk kutzooi

Waarschuw beheerder
hehe
Waarschuw beheerder
Ik ben geslaagd!!!! In 1 keer!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Waarschuw beheerder
Ik ben geslaagd!!!! In 1 keer!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd (y)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Ja mensen verwijderd is net ook geslaagd in een keer, gefeliciteerd maat!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd, ik ga dalijk om 2 uur afrijden ben godverredomme zenuwachtig!

Waarschuw beheerder
Zeker ben ik geslaagd...Thnx Bloody
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd, en bedankt!! :D
Waarschuw beheerder
niemand in omgeving rotterdam die toevallig ook morgen examen heeft????
Waarschuw beheerder
Ik heb het net gehaald gekkehuis, in 2 keer gehaald!
Waarschuw beheerder
Aan iedereen die geslaagd is de afgelopen weken uiteraard gefeliciteerd he :) En voor de mensen die wat minder geluk hadden, Gewoon volgendekeer beter... Kan soms gewoon gebeuren dat je net ff pech hebt helaas :(

Alleen soms is het ook wel irri dan zit je in een vet drukke dag... en dan weet je ff zo snel niet wat je moet doen hehe :D

Waarschuw beheerder
aargh:s k moet zo afrijden voor de eerste keer...
k ben zooooo zenuwachtig :S
Waarschuw beheerder
En????????? Geslaagd??

Waarschuw beheerder
neej gezakt.....
helaas.....
Waarschuw beheerder
Balen, maar de volgende keer beter moet je maar denken! (F)

Waarschuw beheerder
thnx
ja zo is dat....
k was zooooo zenuwachtig, k had het stuur vast alsof k t nooit meer los zou laten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zo op voor individueel theorie :S

Ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
ik heb 9 mei tussentijdse toets en 2 weken later gelijk afrijden :D:D

Waarschuw beheerder
ik moet 26 mei voor de 3de keer op voor theorie :O
had de eerste keer 8 fout en de tweede keer 15 fout...snapte er niks van! kreeg allemaal vragen over apk en vanaf hoeveel kilo een aanhangwagen een eigen kentekenplaat moet hebben....en ik had nog zo goed geleerd
:(
ben alweer bijna een jaar bezig met lessen, en ondertussen ook nog es van rijschool veranderd omdat mijn instructeur gewoon een ongelooflijke mongool was! dus ik denk dat ik nog wel ff bezig ben....

Waarschuw beheerder
Heb pas 5 rijlessen gehad dus het duurt nog wel ffies voordat ik af mag rijden... :)

Maar de mensen die al mogen afrijden of theorie examen gaan doen: Succes!
Waarschuw beheerder
donateur
Geslaagd voor theorie!!! YES eindelijk :9 was de 5e keer namelijk...individueel gedaan nu :)

Nu praktijk aanvragen bij mn volgende rijles!
Waarschuw beheerder
ik baal behoorlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben gvd gez­akt!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh­hhhhhhhhhhhhh
kost me allemaal zoveel geld! ik ha­d zo gehoopt dat ik het zou halen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga in juli een week cursus doen
hopen dat het lukt duss

Waarschuw beheerder
hmmmz brain~cracking das balen he....
ging je voor de eerste keer?
waar ben je op gezakt?
ach en de volgende keer beter....
Waarschuw beheerder
ja was de 1ste keer..had een ingreep hij trok an mn stuur, ik ging de verkeerde kant op bij een rotonde die heel vaag loopt en mega groot is..dus ja..en bij het invoegen op een snelweg zat hij moeilijk te doen dat ik te weinig ruimte liet tussen mn voorganger en die andere achter me..

hij zei: dat vinden die mensen niet leuk als je dat doet! haha zo doet iedereen zowat in het verkeer invoegen als ze al bijna op het eind van de vluchtstrook zijn zoals ik dus.. moeten ze me er maar door laten!
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, rijbewijs gehaald vanmorgen om kwart voor 12, eg beterzzz!!!

Was mn 2e keer, dus ik had er wel vertrouwen in. :respect:

Waarschuw beheerder
afgelopen vrijdag voor de 5e x gezakt :(

verklaring: "ik reed netjes, kijkwerk was zorgvuldig, hield me aan de regels en het was te merken dat ik van autorijden houd.. maar ik was het alleen net niet" :frusty:

Waarschuw beheerder
whahaha zulke mensen zouden ze nooit hun rijbewijs moeten geven, sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om te autorijden,

gelukkig zijn er wel talentjes zoals ik die hem laatste haalde, 29 lessen en 1e keer geslaagd. kijk zo iemand wordt een goede, zekere chauffeur. zo iemand zou ook een aantekening op zijn rijbewijs moeten krijgen: 'deze jongen mag rijden MET alcohol, want hij is extreem getalenteerd.'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jij gaat door voor de slimste opmerking van de dag :gaap:

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 19:41:
whahaha zulke mensen zouden ze nooit hun rijbewijs moeten geven, sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om te autorijden,

gelukkig zijn er wel talentjes zoals ik die hem laatste haalde, 29 lessen en 1e keer geslaagd. kijk zo iemand wordt een goede, zekere chauffeur. zo iemand zou ook een aantekening op zijn rijbewijs moeten krijgen: 'deze jongen mag rijden MET alcohol, want hij is extreem getalenteerd.'laatste aanpassing 2 mei 2005 19:46

** Kuch ** wat een stierenpoep kraam je uit!! ** kuch **
Waarschuw beheerder
En eindelijk is het zover en ben ik ook gezegend met dat roze papiertje.

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
onee nog een probleem op de weg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goed hoor lijkt wel of er hier heel veel mensen slagen de 1e keer al (Y) Ik moet 25 Mei nou dat word wat :P
Wat ik me trouwens afvraag zou het nou echt moeilijker zijn om in Rotterdam af te rijden??Mijn zus woont in Lochem die is 3 keer op de snelweg geweest bijv :s Ik rij iedere les minimaal wel 2 keer op de snelweg!En die hele grote rotonde hier bij ons is ook errugg fijn! Nu begrijp ik hem wel eindelijk want iedere les moet ik hem nu doen ik reed aaaltijd verkeerd hehe
laatste aanpassing