heb alle rijbewijzen behalve bus en motor en 1x gezakt voor BE was 8eraf niet nodig geweest want heb nu toch CE
Ben vandaag gezakt moest voor de eerste keer op, en was zenuwachtig oefff... maja helaas GEZAKT.... maja volgende keer beter... de zenuwen vanavond ff weg feest Voor iedereen die het gehaald heeft Gefeliciteerd ermee!!!
laatste aanpassing
ik ben alweer bijna 3 maanden bezig. pff wil dat roze blaadje zo snel mogelijk hebben.
Ik heb het gister eindelijk gehaald! Na 3x.
Moet wel zeggen als ik hem nu niet had gehaald dat ik ermee gestopt was hoor! Zag het echt niet meer zitten. Tijdens rijlessen ging alles goed ma op examen ging het iedere x fout dus tsja!
Ik heb vandaag mijn rijbewijs drie maanden..
Theorie 1 keer en pratijk drie keer...ach ja elke keer als ik in de auto rij ben ik toch echt blij dat ik hem heb
Maar goed je kan wel zeggen heb mijn rijbewijs in zoveel keer gehaald maar eigenlijk gaat het om het aantal LESSEN wat je hebt gehad
Bij mij waren dat 38...
Ik mag maandag voor de 2e x op voor mn praktijk, spannend dus. Hoop wel dat ik t haal, want mn theorie verloopt half feberuari. Theorie heb ik wel in 1x gehaald.
2 sept. me 1e rijles
reed 2x in de week
heb 24 lessen gehad van 1,5 uur
me theorie had ik in 1x in november (11-11)
en de dag erna me tussentijdsetoets, ook vrijstelling gekregen
en me rijbewijs heb ik 21-12 gehaald dus ben ongeveer 3,5 maand bezig geweest, vind ik wel goed al zeg ik t zelf
laatste aanpassing
31 januari voor de 2e keer afrijden..hoop dat ik nu wel haal..