Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In een keer geslaagd gisteren :D

Had het niet echt verwacht, TTT was dramatisch en moest last minute nog contactlenzen zien te scoren omdat ik de nummerborden niet kon lezen :P
Zaterdag ook nog naar Thrillogy geweest, zondag zo brak als het maar kan (niet kunnen slapen, etc...) en met vooruitzicht van afrijden in een storm zag ik het somber in...
Nergens voor nodig dus.

Nu maar even snel een auto kopen :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Nielsch_86 op dinsdag 29 oktober 2013 om 20:07:
Had het niet echt verwacht, TTT was dramatisch en moest last minute nog contactlenzen zien te scoren omdat ik de nummerborden niet kon lezen :P
Zaterdag ook nog naar Thrillogy geweest, zondag zo brak als het maar kan (niet kunnen slapen, etc...) en met vooruitzicht van afrijden in een storm zag ik het somber in...
Nergens voor nodig dus.

Nu maar even snel een auto kopen

:facepalm: brak examen doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nielsch_86 op dinsdag 29 oktober 2013 om 20:07:
zondag zo brak als het maar kan

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 november 2013 om 01:43:
:facepalm: brak examen doen

:facepalm: Examens op zondag..?
Waarschuw beheerder
Gezakt op 23 december.. noodingreep omdat er een brommer op rotonde reed (kut vespa's) deed ze knipperlicht naar rechts uit, ik wou ook naar rechts dus ik ging, sneed die brommer me af en ging plotseling naar links, had er wel rekening mee gehouden maar de rijinstructrice vond dat ik niet snel genoeg reageerde ..