ik ben net geslaagd voor me rijbewijs
eindelijk na de 3de x
eindelijk na de 3de x
GEFELICITEERD allen die hem gehaald hebben 

En degene die hem niet gehaald hebben jammer dan, volgende keer beter toch hou je moed erin!!
En Nancy dat klopt
Zou het overal zo erg zijn??Van de 20 mensen van de voorste rijen waren er 3 geslaagd
Ik heb mijn theorie GELUKKIG de 3e keer gehaald, eerst 10 fout toen 8 en laatste 6
nou vond het allang best 
Ik ben paar keer op theorieles gehad heb daar best veel van opgestoken maar kijken is heel belangrijk goed naar het plaatje kijken en niet teveel dingen erom heen denken want dan moeten ze het erbij vermelden
Ik heb woensdag een proefexamen als dat goed gaat vraagt hij hem aan en dan kan ik al op binnen een paar weken! Ik ben benieuwd heb al 30 lessen gehad ofzo mag ook wel een keertje
En degene die hem niet gehaald hebben jammer dan, volgende keer beter toch hou je moed erin!!
En Nancy dat klopt
Ik heb mijn theorie GELUKKIG de 3e keer gehaald, eerst 10 fout toen 8 en laatste 6
Ik ben paar keer op theorieles gehad heb daar best veel van opgestoken maar kijken is heel belangrijk goed naar het plaatje kijken en niet teveel dingen erom heen denken want dan moeten ze het erbij vermelden
Ik heb woensdag een proefexamen als dat goed gaat vraagt hij hem aan en dan kan ik al op binnen een paar weken! Ik ben benieuwd heb al 30 lessen gehad ofzo mag ook wel een keertje
Gisteren geslaagd 
Vanochtend om zes uur eruit! 

Veel te vroeg voor mij, maar het was het zeker waard, want nu heb ik EIN-DE-LIJK dat roze papiertje op zak!!
(deze post werd mede mogelijk gemaakt doorAlive and Kicking)
Veel te vroeg voor mij, maar het was het zeker waard, want nu heb ik EIN-DE-LIJK dat roze papiertje op zak!!
(deze post werd mede mogelijk gemaakt doorAlive and Kicking)
laatste aanpassing
JAAAAAAAA Ik heb eindelijk mn theorie
einde van de maand mag ik afrijden dus flink duimen!!!!
voor de zenuwen heb ik ''propranolol'' voorgeschreven gekregen van de huisdokter
iemand ervaring mee???
einde van de maand mag ik afrijden dus flink duimen!!!!
voor de zenuwen heb ik ''propranolol'' voorgeschreven gekregen van de huisdokter
iemand ervaring mee???
Ja ik ken het middel wel, heb het van de dokter wel eens gekregen zodat ik beter in slaap kon komen. (wat niet werkte, het lag er niet aan dat ik de rust niet kon vinden, ik kan gewoon nog steeds niet slapen
moet 30 maart op voor examen verkeersdeelneming (motor)
examen voertuigbeheersing + theorie al gehaald gelukkig!
examen voertuigbeheersing + theorie al gehaald gelukkig!
ik ben in 1x geslaagd (2x theorie gedaan)
maar dat is al 2 jaar geleden
maar dat is al 2 jaar geleden
Heb 3 keer over mijn praktijk gedaan en 2 keer over mijn theorie...
Mijn vriend heeft vandaag zijn rijbewijs op kunnen halen!!
(als je dit leest,gefeliciteerd schatje!!)
(als je dit leest,gefeliciteerd schatje!!)
ik moet 17 mei voor mijn papiertje voor the first time, maar ik ben nu al superzenuwachtig. Heeft iemand tips of hoe was het tijdens het afrijden.
Groetjahs Janus
Groetjahs Janus