Partyflock

Forumonderwerp · 731521
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing

Gefeliciteerd naamgenootje :flower:

Ik heb het papiertje al een tijdje en zou het niet meer kunnen missen hoor :)
Nou ik mag dinsdag weer, denk dat het dan wel gaat lukken, moet gewoon, wordt de 4e x.
moet 15 maart op voor theorie en 18 april voor me rijbewijs

bij mij vragen ze praktijk niet aan voordat je theorie hebt! er zijn dus rijscholen die dat wel doen?
laatste aanpassing
ik ben net geslaagd voor me rijbewijs
eindelijk na de 3de x

GEFELICITEERD allen die hem gehaald hebben :):flower:
En degene die hem niet gehaald hebben jammer dan, volgende keer beter toch hou je moed erin!!

En Nancy dat klopt :P Zou het overal zo erg zijn??Van de 20 mensen van de voorste rijen waren er 3 geslaagd :vaag:
Ik heb mijn theorie GELUKKIG de 3e keer gehaald, eerst 10 fout toen 8 en laatste 6 :D nou vond het allang best :jaja:
Ik ben paar keer op theorieles gehad heb daar best veel van opgestoken maar kijken is heel belangrijk goed naar het plaatje kijken en niet teveel dingen erom heen denken want dan moeten ze het erbij vermelden

Ik heb woensdag een proefexamen als dat goed gaat vraagt hij hem aan en dan kan ik al op binnen een paar weken! Ik ben benieuwd heb al 30 lessen gehad ofzo mag ook wel een keertje :P
moet straks om 15.50 uur... voor de 3de keer!!! hopen dat het nu wel lukt...
Nou gezazakt:( vandaag voor de 4e x, ik zou niet goed (te vluchtig) gespiegeld hebben, pfff.

Nou op naar staatsexamen, krijg er echt onderhand het zeik van:@
laatste aanpassing

Ik ben maandag begonnen met me theorie cursus.. Doe un snel cursus auto rijde.. Zo te zien moet k goed leren en me best doen om het te halen..

Voor de andere Good Luck!!

:kusje:
Nou gezazakt

:(
Ben vandaag Geslaagd!!!!!:D..
wel pas bij de 3de keer maja maakt niet uit ik heb hem!!

YES!!! ik heb hem vandaag gehaald:D

echt heerlijk gevoel... voor 2e keer!

aan alle anders PF'ers met theorie en praktijk problemen; succes! :flower:
Gisteren geslaagd b)

Vandaag geslaagd voor mijn theorie :) -> 6 fouten
8 lesjes een theorie examen en een praktijk examen en huppa ik had hem!:D

ik was maar 400 eurie armer...*

*geheim: zorg dat je een paar jaar van te voren zonder rijbewijs rijdt! ( beetje ervaring opdoen;))

Ik doe 3x over mn brommertheorie :S,
Maar slaag in 1x voor mn autotheorie (met maar 1foutje) en ook in 1x voor mn praktijk..

Heb alweer 2 jaar mn rijbewijs, en kan niet meer zonder :D
ik had in mijn theorie 6 fouten
en mijn praktijk examen twee ingrepen:P
en toch geslaagt:D:D:D

dan heb je de examinator gepijpt:yes:
1 ingreep is gewoon gezakt
klopt normaal gesproken is een ingreep ook gezakt, maar omdat ik toch rustig en gecontroleerd reed vondt de examinator dat het een moment opnamen was..
en en ik had trouwens een vrouwlijke examinator die drie jaar ouder was, mischien lag het ook wel daaraan!;)
bdw, het gaat de examinators erom of jij vertrouwt ben in het verkeer...
gewoon op je 16e een auto kopen van 200 euri zonder apk om het daar een beetje op te leren hoe het werk met koppeling enzo.

werkt eigenlijk alleen in een boerengat en niet in amsterdam :)
ik woonde in alkmaar!
daar werktt het ook:P
toen had mijn broer hem op zijn naam gezet!:D

gezakt:| :dood: maarja.....binnenkort weer op

ik moet maandagggggggggggggggg aaaaaaaaghr maar heb mn rescuedruppeltjes:D haha
me theorie al gehaald:D moet nu 18 april op praktijk...

Ik moet morgen :S...hopelijk gaat net zoals vandaag alles perfect

ik moest vandaag:DEN HEB um gehaaaaaald:D 1e x:D

Vanochtend om zes uur eruit! :Z:Z:Z:Z

Veel te vroeg voor mij, maar het was het zeker waard, want nu heb ik EIN-DE-LIJK dat roze papiertje op zak!!

(deze post werd mede mogelijk gemaakt doorAlive and Kicking)
laatste aanpassing

JAAAAAAAA Ik heb eindelijk mn theorie
einde van de maand mag ik afrijden dus flink duimen!!!!
voor de zenuwen heb ik ''propranolol'' voorgeschreven gekregen van de huisdokter
iemand ervaring mee???

Ja ik ken het middel wel, heb het van de dokter wel eens gekregen zodat ik beter in slaap kon komen. (wat niet werkte, het lag er niet aan dat ik de rust niet kon vinden, ik kan gewoon nog steeds niet slapen:P) Maar wel het werkt wel, als ik me ergens te druk om maakte, nam ik het wel eens in en of het nou tussen de oren zat of niet, het werkte voor mij. :)

ik had druppeltjes,relax ofzo:S hielp wel!!was superrustig!!

ik heb um ook gehaald, in 1 keer..:P
moet 30 maart op voor examen verkeersdeelneming (motor)

examen voertuigbeheersing + theorie al gehaald gelukkig! :D
En ik moet donderdag weeeer voor theorie...:/
Ik ben zojuist geslaagd!!!! eidenlijk dat roze papiertje op zak
ik ben in 1x geslaagd (2x theorie gedaan)

maar dat is al 2 jaar geleden :P
ik ga het niet halen, dus begin d'r maar niet aan ;)
Heb 3 keer over mijn praktijk gedaan en 2 keer over mijn theorie...:)
theorie in 1x...praktijk nog nie voor geweest maar k denk dat m dat nie in 1x gaat lukke..thats me!
JAAAH!! vandaag gehaald!!

gelijk de 1e keer gehaald, theorie ook. In totaal 29 lessen gehad. Wilde net alleen mijn rijbewijs op gaan halen, is er een computerstoring bij de RWD waardoor ze geen rijbewijzen uit kunnen geven...:S maarja, hij is in ieder geval binnen!! :D
Mijn vriend heeft vandaag zijn rijbewijs op kunnen halen!!
(als je dit leest,gefeliciteerd schatje!!)

Volgende week woensdag moet ik op voor mijn theorie :P
En dan in Mei ofzo een keer afrijden ;)

ik ook vandaag in een keer geslaagd B)
Weer gezakt voor theorie...:/

Volgende keer mondeling individueel examen proberen...

ik was in 1 keer geslaag, heb hem bijna een jaar, volgens mij in juni. maar jah ik kan nu niet meer zonder.

Gister was het dan zover. Geslaagd :D Was voor de 2de keer. Wel para :D Eerste keer reed ik perfect, haalde ik het niet en gister reed ik gaar en haalde ik het wel :D Mjah, examinator was gewoon chill :D:D
kutzooi man
moest eik 4 maart op maar was afgelast nu kan ik pas 25 mei weer :S
baal dr echt van want mn theorie is maar tot 5 juni geldig en daar had ik ook 3 keer voor nodig :S
hmzz das wel minder inderdaad! ik moest afrijden , op 1 dag voordat me theorie afliep destijds! dat was ook wel geluk hebben dak het gehaald heb hehe......... maja suc6 alvast
ik moet 17 mei voor mijn papiertje voor the first time, maar ik ben nu al superzenuwachtig. Heeft iemand tips of hoe was het tijdens het afrijden.

Groetjahs Janus
Vanmiddag voor Theorie voor de 3e x :P..
Als ik ut haal dan word praktijk aangevraagt..