Partyflock

Forumonderwerp · 728254

Waarschuw beheerder
Over een maand ofzo wist ik niets van het bestaan af van frenchcore feesten in belgie...

Maar !!!

Natuurlijk vind ik frenchcore uber geil ...en ik dacht dat ik nooit van mijn leven zo'n feest ging kunnen bijwonen...

Maar niets is minder waar...om de week of 2 weken is er wel ergens zo'n feest...

Maar die dingen zijn nu zeeer underground...

Maar het rare is dat ik DE ENIGE gabber ben kwa uiterlijk op zo'n feestjes :s

En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier :s
Terwijl Het onze muziek is verdomme...

Ik ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

Het ergste van al is dat je als gabber kwa uiterlijk gewoon NIET binnen geraakt op de meeste franse feestjes :s ...Terwijl het onze muziek is !!!

de kledij van die mannen die daar nu naar toe gaan zijn vooral legerkledij enzo [niets te maken met rascisme]]]...je ziet veel van die groene kleuren...echt van dat slunze/vodden kledij......en hippies zie je er ook wel...
echt van dat vaag volk...waarvan je echt niet zo denken dat ze van hardcore houden...

Natuurlijk ben ik de enige daar met een Witte trui van hooligan [ alleen met de trible van voor gestikt]...

Damn ik val daar op...en dat zal ik zo blijven doen...

Wat vinden jullie daarvan ...

En wie kan er nog een beetje meer uitleg geven over dat vaag gebeuren ???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier

Ik ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

gast hou alsjeblieft je bek, verder wil ik er niks over kwijt

Waarschuw beheerder
staaf je mening mijn zoon !

Waarschuw beheerder
or...

You're one of Them...
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Frenchcore en Hard-tek is niet van de gabbers hehehe
het is ook geen gabber stroming, een totaal andere scene.

veel mensen verwante hardcore met gabber, maar gabber slechts een onderdeel van wat allemaal Hardcore is hehe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles naar de kloten alles kapot !

Waarschuw beheerder
Spreading hardcore all over Belgie 8)

Nee maar ff serieus lijkt me we cool.. underground feesten sowieso :D (Y)

Waarschuw beheerder
kijk...

hardcore = frenchcore = Gabber
Waarschuw beheerder
hoe kan je nou iets jouw muziek noemen, muziek is voor iedereen, dus ook voor mensen zonder witte hooligan truien
Waarschuw beheerder
Over een maand ofzo wist ik niets van het bestaan af van frenchcore feesten in belgie...

helderziend?

Waarschuw beheerder
dus Krankheimer PLukWerper 2000 zegt dat frenchcore niet met de gabberscene te maken heeft...

In realiteit is het zo blijkbaar !!!

want dat zei ik in mijn eerste post ook zo...

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat wij er niet mogen bijhoren terwijl het gewoon een iets wat vagere en duistere vorm is van darkcore...

De meesten gaan ook gewoon naar zo'n feesten om eens goed te flippen !!!

Terwijl het natuurlijk op de eeste plaats om de muziek gaat...
Tjahh ik ben ook wel blij dat ik daar binnen in zo'n feestie kan blowen...

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat zei tegen gabbers zijn terwijl het gewoon een ietsie wat andere hardcore stijl is ....hmmm Zeeer vaaag...

ik wil nu ook niet bluffen ...maar ik ben ook wel zeker dat ik meer van die muziek weet dan hun...en ik zou dan nog niet binnen mogen in zo'n feesten :s

ik veronderstel dat ----> Krankheimer PLukWerper 2000 ook geen skater is kwa uiterlijk... Dus die zal ook wel scheef bekeken worden op zo'n feesties met zijn kale kop enzo...
ik zou me toch verbazen dat ie dat niet erg vind...

Ik vind het gewoon extreeem belachelijk en dom van die fucking lui :s

en ja om zo'n dingen [ die misschien anderen totaal niets intereseert...]kan ik me enorm DRUK om maken...

Ik wist vanaf de eerste hardcore track dat ik hoorde ..DAT is de muziek !!!... en een paar jaar geleden ontdekte ik dan ook frenchcore enzo...Maar die lui die nu naar zo'n feesten gaan is dat zeker niet het geval...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Manga Corps --------> natuurlijk zit hardcore VANBINNEN !

maar waarom mag je dan niet binnen als je gekleed bent als HARDCORE fan... ???
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze juist misschien niet dat volk willen hebben??

maar die tekno scene is wel relaxt (y)

Waarschuw beheerder
Trouwens een vleugje respect voor de dresscode kan nooit geen kwaad ! :p

skaters herken je , metalheads herken je , punkers herken je...Dus gabbers moet je ook kunnen herkennen...tis toch normaal ...dat maakt het leven wat minder ééntonig en speciaaler vind ik ...

Al ben ik ook geen Standaard middelvinger ruziemakende gabber hoor...

Waarschuw beheerder
het is inderdaad wel een relaxte scene...
Ik sta ook wel liever tussen zo'n lui dan tussen een groepie ruziezoekende nazi's...[nadruk ruzie...]
Waarschuw beheerder
donateur
ale manneke, gaarne nog een maal deftig nadenken.

Waarschuw beheerder
het is ook wel normaal dat ze relaxt zijn... ze zitten allemaal aan den drugz en zijn daar maar om te flippen...pffffff

frenchcore blijft gewoon hardcore
Waarschuw beheerder
de kledij van die mannen die daar nu naar toe gaan zijn vooral legerkledij enzo [niets te maken met rascisme]]]...je ziet veel van die groene kleuren...echt van dat slunze/vodden kledij......en hippies zie je er ook wel...
echt van dat vaag volk...waarvan je echt niet zo denken dat ze van hardcore houden...

ik denk dat jij hun ook raar aankijkt en dan vindt je het raar dat ze hetzelfde terug doen.
En hoezo is het jouw muziek dan? Omdat je een hooligan trui aanhebt en denkt dat je een egte bent ofso

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Wacht maar tot ze mij voorbij zien hardstyle huppelen;P

Waarschuw beheerder
Nalin ga je dan mij eens deftig les geven erover... ?

:P

maar het is toch logischer om te snappen dat frenchcore te maken heeft met hardcore fans [ gabbers] dan dat frenchcore te maken heeft met anti-hardcore fans [ anti-gabbers]

ofniet mensen ?????

Laat jullie commentaar maar vloeien mijn zonen :p

Waarschuw beheerder
Bekijk het eens zo:

Je loopt op Masters of Hardcore rond, en ineens zie je Urkle voorbij lopen (je weet wel dat kleine nerderige zwarte mannetje uit die ene comedy serie)
Dan kijk je ook wel ff raar op of niet?:)

Waarschuw beheerder
Hate to Rock ----------------->>>> nee ik kijk ze niet raar aan...tjah de eerste seconden dat ik in zo'"n feest was wel... en ik zeg wel seconden...maar op hardcore feestjes dus ook frenchcore feestjes ben ik één met de muziek [ in trance lijk da ze zeggen...] Dus hak ik er gewoon continu oplos en beweeg ik me op het hardcore gevoel...en kijk ik naar niemand ...kijk naar mijn voeten ofzo [ alszins iets in die aard...ben ook nogal tamelijk waus op feestjes :p...]

en ik zei over die hooligan trui speciaal dat er gewoon die trible opstaat met de letter H ...Je moet zelf als veel kennis hebben over het merk om te weten dat het een kledingstuk is van de dresscode van een gabber bijvoorbeeld , k'vind het gewoon een vette trui......
En k'heb bijvoorbeeld geen lonsdale...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het enige wie ik hier niet wil zien in dat topic is BAL ...

Waarschuw beheerder
het enige wie ik hier niet wil zien in dat topic is BAL ...

je gaat nooit van me afkomen:)
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook wel eens vet, ik woon alleen zo teringver van belgie vandaan....

Waarschuw beheerder
B.A.L. -------------->>>>Dat zei ik op het moh- forum ook :D :D :D

é hoogland , deviner , d-ranged , mental wreckage :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En toen werd je eraf gekickt;)
Waarschuw beheerder
Veel vette hard-tek feesen in België, hardcoholics, Al Core enzo, wel cool spul, al1 ben zo bang dat dit topic weer in een kledingrel gaat uitlopen, en daar heeft niemand trek ik

Waarschuw beheerder
enkele foto's van zo'n feestjes...

[img cacheid=0007d95b0015642e3255e0a51a007b32de]http://www.dfaze.org/reports/2004/braderie2004_off/Photo%20107.jpg[/img]

[img cacheid=0007d95d001564320ae4c16d1a007b32de]http://users.skynet.be/bk285822/images/epk/crowd.jpg[/img]

[img cacheid=0007d95f001564362b9435621a007b32de]http://www.dfaze.org/reports/2004/braderie2004_off/Photo%20148.jpg[/img]

[img cacheid=0007d961001564392a0c643e1a007b32de]http://www.dfaze.org/reports/2004/braderie2004_off/Photo%20240.jpg[/img]

zelfs meme loves The core :s
Het is alsof die andere jongen ermee slowt :vaag:

[img cacheid=0007d9640015643cdf8cc2fe1a007b32de]http://www.dfaze.org/reports/2004/braderie2004_off/Photo%20244.jpg[/img]

ik zal nooit een vrijgezellen ravetave tegenkomen op zo'n feestjes :c
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
check vooral den die met zijn achterste bijna volledig bloot :s

Waarschuw beheerder
ziewel dat manga corps er één van is :p
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoholics :respect:
ik vind het geweldig
Waarschuw beheerder
nee hoor, heb op feesten altijd een legerbroekie ofzo aan + maxies + een shirt van een feest/DJ/label

Waarschuw beheerder
Krankheimer PLukWerper 2000 ---------->>>

Tuurlijk...dit spul heeft mij bijvoorbeeld een zeer goed gabbergevoel tis juist daarom dat ik niet snap en ook misschien niet wil snappen [ wat ook logisch is] dat zei dan hardcore-fans haten...Trouwens hardcoholics heeft al een paar keer 10 kilometer van mijn huis gedraaid :s

ook radium , al core enzo... [ ik woon in het noorden van belgie...]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed publiek :D

Geen wazi's te bekennen iig ... zoals het hoort :yes:

Beter komen er in NL ook wat meer frenchcore-feestjes, en dan MET zulk publiek ipv stampende lompe boeren op kisten
Waarschuw beheerder
idd , die feesten zijn echt super elke keer :)
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens
frenchcore-feestjes zijn heerlijk
maar heb inderdaad al vaker gehoord dat je er als "gabber" zijnde soms niet inkomt.
gewoon blijven proberen ;)
Waarschuw beheerder
Dat komt omdat dat geen gabber is!
Gabber is de nederlandse variant binnen de hardcore...
De hardcore daar kwam ongeveer tegelijkertijd op maar haalde zijn invloeden uit andere hoeken...
Nederland was niet de eerste op hardcoregebied dus de muziek is helemaal niet van de nederlanders!
De nieuwe stromingen binnen de hardcore hier zijn overigens van hun overgenomen dus dat gaat helaas voor jou ook niet op...
We have arrived was de eerste...dat heeft in allerlei landen iets aangewakkerd maar elk op een andere manier...

En 1 van de redenen waarom ze nederlanders die zich ook nog eens typisch kleden als nederlandse "gabbers"...de look van tegenwoordig hier iig...niet zo moeten is de complete arrogantie die nederlanders hebben met hun het is van ons...je bewijst het alleen maar zelfs...
Komt er dan ook nog eens bij dat fransen/franstalige ook behoorlijk arrogant en chauvinistisch kunnen zijn... ;)
Over het algemeen is het ook meer tekno publiek en die moeten uberhaupt al vrij weinig hebben van de commerciele hollandse gabber...dat staat voor het totaal tegenovergestelde...

Wij zijn een tijdje terug met een groep met de bus naar een feestje in Frankrijk geweest...
We werden hartelijk onthaald...de organisatie heeft zelfs nog speciaal voor ons een deal gemaakt wat betreft de kaartjes en ook wij stonden te hakken en dergelijke...
Dus er is waarschijnlijk gewoon iets mis met jou en je attitude...sorry... :)
Ik heb NOOIT problemen op dat soort feestjes...
Ik heb sjans met gasten die met hun schoen naar me zwaaien... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Houd er maar gewoon rekening mee dat ze in het verleden en hedendaags problemen hebben (gehad) met het publiek van gabberfeestjes...en ja dat hebben ze...en ze de mensen die er ook maar enigzins naar hun mening op lijken gewoon het liefst buitenhouden...om gezeik te voorkomen...
Kijk de mensen die de reputatie verpest hebben maar flink boos aan ipv hun die gewoon een gezellig feestje voor liefhebbers willen hebben die enkel en alleen voor de muziek komen...

Naar hun mening heeft dat trouwens ook helemaal niks te maken met welke dj er draait of whatever...dat heb je goed gemerkt iig dat ze er bar weinig van af weten verder...de achtergrond informatie enzo dus... :)
Dat boeit ze absoluut geen ene ruk wie er staat te draaien...waar die vandaan komt of whatever...dat vinden ze meer iets voor eeeuh...de gabbers... :p
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Tyharo mooi verwoord

Waarschuw beheerder
Tyharo... met mijn attitude is niets mis ...en ben ook nog nooit tegengehouden op zo'n feest...maar iemand zei me dat dit wel kan gebeuren...

trouwens ben geen nederlander...ik kleed me als een gabber van belgie :vaag:

Dus tyharo je zegt het zelf...die mensen hebben dus het recht niet om op die feestjes te zijn want ze kennen niets of bijna niets van frenchcore...

...

Waarschuw beheerder
Dus :

Ik doe een oproep aan alle nederlands en belgische gabbers...GA met je australian of lonsdale of whatever outfit naar Die franse of belgische underground feestjes !!!

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
die mensen hebben dus het recht niet om op die feestjes te zijn want ze kennen niets of bijna niets van frenchcore...

geen recht op die feestjes te zijn???
werkt je drugs goed?

Waarschuw beheerder
Rare jongens, die Belgen. :P
Waarschuw beheerder
Ga es dood of kapot ofzo <--- meneer de topicopener
Waarschuw beheerder
Alles Kapot>>Leer eerst maar wat van die scene te kennen... :no:
Jij weet er helemaal niks vanaf dus misschien hoor jij er dus wel niet thuis en heb je niet het recht op daar te komen...als we het zo gaan spelen...

Hun kunnen er verder ook niks aandoen dat jullie de keuze maken op naampjes en labeltjes...
Ik moet eerlijk zeggen dat aangezien ik ook uit de hardcorescene kom me er tot op bepaalde hoogte ook door laat leiden...
Mits je begrijpt wat ik bedoel:
Men ziet een line-up en als men niet genoeg namen kent of whatever dan kan dat voor die mensen een beslissing zijn om niet te gaan...
Hun vinden zoiets dus achterlijk...het boeit hun niet wie er draait...ze gaan ervan uit dat als het een hardtek of frenchcore feestje betreft dat er dat ook word gedraaid ongeacht wie er draait...en dat ze het naar hun zin hebben....

De gabberscene ziet bekende namen als een soort van idolen...net zoals tieners Justin Timberlake als een idool zien...hun staan daar NIET voor...
De gehele scene...zelfs de dj's en live acts...zijn daarop gebaseerd en hebben er geen problemen mee...behalve jij...iemand uit de gabberscene...dus denk dat jij er toch niet echt thuishoort...

Het is zelfs zo dat als de dikste boxen met het beste geluid aan de andere kant van de zaal staan dan waar de dj staat ze met hun gezicht naar de boxen staan en met hun rug naar de dj...
De muziek is wat ze boeit...niks anders...en zo hoort het...
De Dj is enkel iemand die de muziek verzorgd...geen sort of pop idool...
Maar nee de gabberscene staat ongeacht waar het dikste geluid is met hun gezicht standaard naar de dj toe net zoals bij een popconcert van Justin Timberlake...

En alsjeblieft laat ze niet massaal op die feestjes afkomen...dan zijn die feesten zo verdoemd en afgeschreven...
Leer er maar mee leven dat ze mensen van gabberfeestjes niet zo moeten...misschien je ook maar eens afvragen waarom dat nou toch zou komen? ;)

Waarschuw beheerder
TYHARO: is toch de normaalste zaak van de wereld, dat je op namen afgaat? Ik bedoel, Digital Assault & Masters Of Hardcore zijn allebei hardcore feesten. Toch zit er een wereld van vershil tussen. Dat kun je zien aan de namen die er komen draaien;)
Waarschuw beheerder
Voor hun dus niet...
Het gaat mij meer ook meer om het concept dan de namen...
En zoals ik al zei omdat ik ook uit die scene kom laat ik mij er tot op bepaalde hoogte ook door beinvloeden... :)

Maar als de volgende DA er enkel onbekende namen staan...wat zal mij dat nou boeien? Ik ga ervan uit dat het concept behouden is en dat het gezellig is...
Ik ben de vorige DA's ook niet specifiek afgekomen op een hellfish of producer of simon underground...eerlijk gezegd hebben de onbekendere namen zelfs een grotere indruk op me gemaakt dan die namen...
Ik had vaak zelfs niet eens in de gaten wie er aan het draaien was...het enige wat me opviel was dat het gewoon lekker klonk...dus waarom zou het enigzins ook boeien wie er dan aan het draaien was...hellfish of dj pietje...who cares? :D
En dat is het enige waar hun ook op af gaan... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mmm ja maar dat komt omdat je weet wat DA voor iets is. Maar bij een frenchcore/ hardtek feestje kun je dat niet altijd te weten...of wel?
Waarschuw beheerder
Als het een frenchcore/hardtek feestje betreft weten die mensen al meer dan genoeg... ;)
Ze krijgen van een gast uit die scene een flyertje of papiertje in hun handen gedouwd...of ze krijgen via via dan te horen dat er daar en daar een feestje is...
En sja...meer hoeven ze niet te weten... :)

Waarschuw beheerder
Ok dan:)

Waarschuw beheerder
rare snuiters toch dat volk :p

en jaa ken veel zo'n mannen...

Waarschuw beheerder
Het enige dat ik wil bedoelen dat ik me daar niet thuis voelt omdat ik uiterlijk anders ben...En omdat ik meer weet over frenchcore dan die hele zooi daar tesamen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ze vinden inderdaad frenchcore niet de essentie...

Ze gaan gewoon om daar eens goed te flippen !

Terwijl frenchcore gewoon mijn leven is...

dit wil ik gewoon bedoelen...

over and out....

Waarschuw beheerder
trouwens ik ga bijvoorbeeld niet naar een feest omdat er geen grote namen zijn...

als er hardcore word gedraait is het altijd goed...bijwijze van spreken...

Maar het is een leuk iets die bij de party avond komt als er bijvoorbeeld een special act bij is van een bekende producer ofzo...maar vanbinnen weet je zelf wel dat een onbekende dj een evengoed uurtje kan draaien ofzo met een evenvette tracklist......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk nu zaterdag is er zo'n feestie met krapo

een paar weken geleden kende ik niets van hem..
nu 'alles'

k'heb zijn vinyls gehoort en klinken zeer vet ...
zoals ki est tu ...Echt mijn stijl...

Hij heeft nu ook traxx geproduceerd met één van de bekenste frenchcore artiests...Armaguet nad...

Hier een paar vette traxx van hem...

armaguet nad - virtual courtasy
Armaguet nad - taxi
Armaguet nad - arabik core
Armaguet nad - la boite
armaguet nad - raining chats
Armaguet Nad - Death Is My Sanctuary
Armaguet nad & v.i.t.r.i.o.l. [The droogies] - Police the police
Armaguet Nad - An elf took me [from darkness]
Armaguet Nad & 666 – alone
Armaguet Nad - D'où viennent ces sons
Armaguet Nad - D'où viennent ces sons [tt remix]
armaguet nad - apocalyptic dream
Armaguet Nad - He Said Ha'dco'e
Armaguet Nad - Motaba Fils d'Ebola
Armaguet Nad & Fist Of Fury - Armageddon
armaguet nad & fist of fury - les hommes sans tetes
Armaguet Nad - 1537flyinghashish
armaguet nad - 1stnewpc21
Armaguet Nad - After The Dead
Armaguet nad - black spot in the sun
armaguet nad - brain pressure
Armaguet Nad - Cocacolaïne
armaguet nad - fields of drugs
armaguet nad - fucking h.c.
armaguet nad - handlone c-quel
Armaguet nad - hardway 3
Armaguet nad - hell is industrial
armaguet nad - indou mel track
Armaguet nad - kind of felony
Armaguet Nad - Martyr Killer
Armaguet Nad - Mind Control
armaguet nad - mind scouring
Armaguet Nad - Resurrection
armaguet nad - scotch track
Armaguet Nad - Slow down
Armaguet Nad - Special Bug [Lost in Time]
armaguet nad - strange world
armaguet nad - the doberband
armaguet nad - this light is cold
armaguet nad - we living in terror
Armaguet Nad - X.Men
armaguet nad - fear [rmx 3]
armaguet nad - vibes of dream

Als ik die ga horen zal ik los gaan...maar ik zal de enige zijn... Dus ik moet dit pikken ????

jij legt u der bij neer dat het zo is...
Ik niet !!!

en een paar weken erna komt ook budburnerz

[img cacheid=00133ead0015c4e119b718711a007e3429]http://www.stryktniks.6tematik.fr/pere%20noel%20teuffeur.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
vette gesprekken in je eentje?

Waarschuw beheerder
Man wees blij dat dat soort feestjes bij je in de buurt zijn:P
Waarschuw beheerder
Armaguet Nad is erg vet jah idd, voor de rest ben ik het helemaal met tyharo eens, let wel op line-ups, omdat je toch wilt weten wie er draaien, maar op feesten zoals DA of Wreck Havoc, weet je dat de muziek in orde zal zijn, neem als voorbeeld afgelopen DA, ik had nog nooit van Sycomor gehoord, en boy o boy wat gaf hij een heerlijke live-set weg
Waarschuw beheerder
Als ik die ga horen zal ik los gaan...maar ik zal de enige zijn... Dus ik moet dit pikken ????

Je zal echt niet de enige zijn hoor... :)
Tuurlijk niet! Zoals ik al zei die komen voor de muziek dus ook voor armaguet nad al zal het ze enkel verder weinig boeien dat het armaguet nad is opzich... :)

Het enige dat ik wil bedoelen dat ik me daar niet thuis voelt omdat ik uiterlijk anders ben...En omdat ik meer weet over frenchcore dan die hele zooi daar tesamen

Daar moet je je ook niet zo druk over maken...
Ze kijken je alleen een argwanend aan omdat ze denken dat je een kutgabber bent...
Lastig vallen zullen ze je zowieso niet en na verloop van tijd zien ze je denk ik niet eens meer staan omdat ze dan in hun eigen wereld...1 met de muziek zijn...
Ga gewoon lekker naast ze staan met een smile op je kop en zonder je net zoals hun gewoon lekker af van alles om je heen en ga helemaal uit je dak...komt alles goed...
Na verloop van tijd accepteren ze gewoon dat je daar bent en dat je een prima persoon bent die niet komt om ruzie te maken (maar waar ze in 1e instantie wel bang voor zijn) maar net zoals hun gewoon om te feesten...
Om kledingmerken en shit maken ze zich uberhaupt al niet druk...kijk alleen al maar naar ze... ;)
Dus vanwege je uiterlijk hoef je je helemaal niet buitengesloten te voelen...dat heeft meer met je eigen self-esteem (hoe zeker je van jezelf bent) te maken dan met hun...

Vergeef het ze dat ze argwanend zijn vanwege een paar klootzakken die de reputatie verpest hebben...bewijs ze gewoon het tegendeel...meer kan je niet doen...
Na verloop van tijd accepteren ze je echt wel hoor...het zijn geen "gabbers"... ;)
Waarschuw beheerder
En anders wil ik als ik tijd en geld heb wel een keertje mee hoor... :p

Waarschuw beheerder
vage sjit hoor? Jij komt op een feestje, waar alleen maar mensen zijn die er anders uitzien als jou, en nu voel je je bedreigd door deze mensen??

whahahahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahaahaahahahahaha.
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha­hahahahahaahhahahazaasaahdadada dada, whahahahahahahahahahahahahahayhaydasyayy.

sorry, mijn 2 centen

Waarschuw beheerder
ik voel me niet bedreigt :s [ik ben godverdomme het hardstuhhh :vaag: :rolling eyes: ]

ik voel me daar gewoon als een peer in een mand vol met appellen bijwijze van spreken....omdat mijn dresscode er heel anders uitziet...zei kun je vergelijken met vage skaters ofzo...zelfs veel hippie"s komen daar naar toe...en daar wil ik niet mee vergeleken worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zei kun je vergelijken met vage skaters ofzo...zelfs veel hippie"s komen daar naar toe

So what, die gasten zijn altijd zwaar relaxed, op Thunderdome en Nightmare zag ik ze ook (!), praatje mee maken, niks mis mee:)
Waarschuw beheerder
Zijn ook genoeg mensen die niet met "witte hooligan truien" en aanverwanten geassocieerd willen worden ;)

Waarschuw beheerder
hehe...maar ik vind dat de strakke kledij gewoon bij hardcore past... [ en dan niet speciaal merken die gabbers dragen..]
k'draag trouwens ook veel kledij van nike...die truien zijn ' 100 % ' hetzelfde kwa model als lonsdale...
Waarschuw beheerder
Maar heb je nou zelf misschien ook niet een heel klein beetje in de gaten dat omdat jij de enige bent die er zo uit ziet dat jij dus misschien degene bent die er enigzins dan niet thuishoort ipv hun? Ook al is dat niet zo...ben je hardcore dan ben je hardcore! :)

Maar zeggen dat hun wegmoeten of iets dergelijks...wat wil je dan? In je eentje op die feestjes staan? :p
Er een typisch gabberfeestje met typisch gabberpubliek van maken? Je ooit afgevraagd waarom die feestjes nou eigenlijk dus meer underground zijn eigenlijk... ? ;)

Je moet maar accepteren dat niet over de gehele wereld de mensen die naar hardcore of aanverwanten luisteren dat soort bepaalde kleding dragen als wat jij als strakke kledij beschrijft...

Sterker nog...ghehe...holland is 1 van de weinigen volgens mij als ik zo kijk naar de buitenlandse hardcoreliefhebbers van over de gehele wereld die ik ontmoet heb... :)
Meeste hadden gewoon relaxte losse kleding aan wat gewoon lekker zit tijdens het feesten...beetje baggy broeken enzo...mag vies worden en kapot gaan eventueel...
Die Amerikaan vroeg ook hoe ze daar nou in uit konden gaan in die (redelijk) strakke kleding...bloesjes en/of strakke spijkerbroeken enzo...zo kan je nooit de meest relaxte moves maken vond hij...
Waarschuw beheerder
wat een triest figuur ben jij -ALLES KAPOT-
Waarschuw beheerder
Hij heeft wel een mooi blingbling id&t ding...
Dat rijmt...yo! :D
Waarschuw beheerder
donateur
blingbling id&t ding niks voor jou tyharo? :p

Waarschuw beheerder
het idee van een illegaal feest is gewoon lekker feesten en je ding doen, natuurlijk kijken ze je raar aan als je daar als gabber in pak aankomt, je ben namelijk de eerste die gekleed naar stijl op zo'n feesje komt. Daarbij te zeggen dat het ONZE muziek is is gewoon bullshit, het is toch iedereen zn muziek, het heet overigens ook niet voor niets frenchcore.

verder vind ik je gewoon een enorme kneus om de uitspraken die je doet en hoop ik je nooit tegen te komen op zo'n feestje

Woon zelf trouwens op een kraakhaven, alleen maar mensen in zwerverkleding maar kan het prima vinden met die gasten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blingbling id&t ding niks voor jou tyharo?

Nee...ben nu lekker aan blingblingen en smoken met mun method man & redman cd... :smoke:

Murdermurdermurderkillkillkill :vaag:
Waarschuw beheerder
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van piet van pa zijn zojuist gepasseerd... :vaag:
Waarschuw beheerder
aaah TeKno publiek!! heb je hier in Nederland ook zat! zeker relaxe lui. zullen geen vlieg kwaad doen, maar ze zitten wel totaal in hun eigen wereldje. en de muziek is van iedereen :D

Waarschuw beheerder
iemand bekend met robodock? dat is pas een gewedig krakersfeest!!

Filmpje Robodock

[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1859.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1894.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1900.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1957.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_2023.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

Das dan toch wel jammer, dat ze daar niet op de muziek los gaan :/
Of bedoelde je nou, dan je de enige bent die "hakt" ??? ;)
Verder is Frenchcore idd. zwaaaaaaaaar vette shit. :respect:
Verder heb ik hier niet meer zo vaal aan toe te voegen, Tyharo heeft alles weer prima uitgelegd. 8)
Alleen lijkt t wat allof Gabber gelijk staat aan een scheldwoord, in wat TYHARO zeg. Dat vind ik een beetje jammer, want een échte gabber is niet zo. Die reputatie is puur te wijten, aan al die zielige meelopers van tegen woordig... :(
Waarschuw beheerder
>> Alles Kapot: Ik erger me echt dood aan je opmerkingen. Ik ben geen liefhebber van de muziekstromingen die in dit topic genoemd worden, maar heb wel jarenlange verdieping in de dance scene en vind dat je een ongegronde en met een verkeerde conclusie mening hebt.

Tip: leer eerst wat meer over bepaalde muziekstromingen, soorten mensen, commercie, etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest dus echt serieus een paar keer lachen om die opmerkingen van ALLES KAPOT, ik vind dat humor. :d:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Unitek: Dat ziet er vet uit, gek:D

Waarschuw beheerder
mooi he. Wordt elk jaar gegeven in september tegen die tijd zal ik het wel weer aan het licht brengen
Waarschuw beheerder
donateur
To me, French hardcore party, that we call "free party" are real shit full of guys off their faces, with no smile who dont know no nothing about music and the "rave spirit". They come manly for the drugs. No ambiance, it's dark, dirty, unfriendly, unhappy and sometimes agressive. The organisation of it is shit.
Of course you can meet nice people too, but they are only a few... There is no good vibes in this partys. The only good thing i find is that sometimes the music is good, sometimes...
Very far away from the first "Teknival" or Spiral Tribe partys...

Waarschuw beheerder
donateur
atomicplayboy, Heheheheh i'm so happy that we have a nice and partymined Rave scene :d
Fuck Frenchpeople, Holland uber allesssssssss ;d
But Frenchcore is cool. :jaja: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus TYHARO, WIJ zijn beter! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah! i love dutch party! that's why i come to holland all the times for partys! Nice people, nice ambiance, great music, keep the spirit alive!
Waarschuw beheerder
donateur
dat met andere woorden, ik stink!

En dat klopt ook want ik stink :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus TYHARO, WIJ zijn beter!

:yes:
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
geen gabbers alsjeblieft op die feesten

En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier

:O :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psycho Forze ------->>> hehe inderdaad...typische belgenhumor :P ...

en een echte kenner als atomicplayboy denkt het min of meer al hetzelfde over als mij...want die stellingen dat ik aan gaf was van 2 feestjes maar dat ik gedaan heb tot nu toe...en blijkbaar is mijn inzicht al juist zoals :

-dat ze gewoon gaan om te flippen [ drugz]
-muziek boeit hen niet zo zeer het enige dat hen boeit is drugzz...
- geen sfeer !!! [want zoals ik zei ik ben de enige die los gaat ]
- en de muziek is goed... [ duhhhh ]

en uhhhh atomicplayboy is fransman volgens mij...en hij zal wel hier het meest over deze scene kennen...
Dus :P

En nutuurlijk geef ik mijn meningen sterk weer zoals...
De muziek is van ons..

ik zeg mijn meningen liever sterker , dan komt het duidelijk over en denken dan anderen over mijn mening...als ik het lichter had uitgedrukt ging niemand erop reageren...dus...

Waarschuw beheerder
en als ik zeg dat ik daar meer gabbers wil zien dan heb ik het op gabbers zoals mij :P

Dus geen > m_i_d_d_e_l_v_i_n_g_e_r_u_i_t_s_t_e_k_e_n_d_e_s_t_o_e_r_k_ij_k_e_n_d_e_[nl-Terreur-holland]p_a_r_a-h_a_l_f_k_a_a_l_o_n_s_t_p_o_o_r_d_t_e_r-r_o_r_s_h_i_z_o_f_r_e_e_n_v_a_g_e_g_a_b_b_e_r_[nl-terreur-holland] alias Terreur in mijn hoofd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
It's actually a pity that partys suck here now in France because where to go out?????? The other option is clubs... Not great partys, unfortunatly, but better people... I found a solution: going out less but in Holland!!!!!!!!!!!!!!!

However, for those going to Paris, you can go to the Rex club on friday, it's pretty good usualy.
Waarschuw beheerder
donateur
Tyharo
Meeste hadden gewoon relaxte losse kleding aan wat gewoon lekker zit tijdens het feesten...beetje baggy broeken enzo...mag vies worden en kapot gaan eventueel...

Die 2 keren dat ik Komprex & Frazzbass gezien heb hadden ze idd ook de kleding die jij beschrijft aan.
Beetje baggy broeken enzo, vooral wijde kleding.
Waarschuw beheerder
ik heb veel met je gepraat -alles kapot-, ik vond je geen snuggere gast maar nog wel aardig maar zoals je hier reageert ben je niet alleen dom maar ook nog zielig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voddenkledij rules :respect:
hakkuh suckt,
lekker hangen voor de boxen rulet:respect:
Waarschuw beheerder
hakken mag ook menno, maar vaag spacen en met armen beetje slaan op muziek enzo is ook dik in orde :p

Waarschuw beheerder
Nee dat lijkt me dan weer helemaal niks, dat speaker freaken:/

Laat mij maar lekker, boeie hoe anderen erover denken, ik ga voor mezelf los, niet voor hun :)

Waarschuw beheerder
over die boxen gesproken ...stond op thunderdome een meter ervan af...en nee niet te wachelen af te spacen...gewoon hakies :p

maar mijn oren biepen nu al meer dan een week na het feest nog !!! .... ja vet geil is dit :s ...This is what you want ????
good...binnen een paar jaar kan jij je vette muziek niet meer luisteren...goed...je weet het beste.......hang maar lekker voor de boxen... !!!

Waarschuw beheerder
speaker knuffelen :)

Waarschuw beheerder
bed plasser :P
Waarschuw beheerder
heheh, grappig gezicht blijft dat, vage mannetjes met rugzakken die voor een box heen en weer bewegen b)

Waarschuw beheerder
donateur
voddenkledij rules
hakkuh suckt,
lekker hangen voor de boxen rulet

Pffff hoor dat dan:s

Ben je nou een nederlander of niet???:P

Hakkuh zul je, feesten GVD!!!
En anders emigreer je maar naar een land als frankrijk wat het dus totaal geen partypeople zijn :[ :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
geen partypeople maar tenminste wel verstand van muziek :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wat heb je daar nou aan???
T gaat toch om gezelligheid, dat gezever bewaar je maar voor op t forum, op een feest hoor je te feesten! :[ :9

Waarschuw beheerder
wel verstand van muziek

Juist niet, als wat TYHARO zegt waar is

Waarschuw beheerder
donateur
Ook dat nog eens jah. :d

Waarschuw beheerder
niet de partypeople de mensen die het maken...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn wel goeie producers ja. :)
Waarschuw beheerder
boeiend hoe je doet als je die muziek hoort. als je nu keihard gaat of stil staat, als je maar geniet.
Waarschuw beheerder
passief genieten idd ook een optie

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar als iedereen dat doet is toch de hele essentie van een avondje lekker gezellig uit gaan weg??:s

Beter gewoon lekker feesten, daar is de muziek toch voor! :)

Nie zo saai doen joh:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
muziek moet ook niet gezellig zijn, voor gezelligheid ga ik wel naar de kroeg met humpapamuziek
Waarschuw beheerder
En hakken is dus echt niet de enige manier om goed uit je dak te gaan... :no:
Ik ga veel meer uit me dak door voor die boxen te hangen en gewoon lekker bewegingen maken die het eerste in me opkomen...
Ben jarenlang naar hardcore feesten gegaan en heb een hoop afgehakt maar dat vind ik persoonlijk helemaal niks bij hoe ik me tegenwoordig voel als ik uit me dak ga...
Lichamelijk uit je dak gaan is niet alles...geestelijk vind ik nog tig keer belangrijker... :yes:
En het verstand wat ze van die muziek hebben is...het klinkt vet...je ziet ze genieten...komt o.a. ook door de drugs ja...duuuh...maar een big smile en ogen dicht en compleet opgaan in de muziek is niks mis mee... :)
Liever dat dan die figuren die ik zie op feesten hier met hun kaken van de ene naar de andere kant zwiepend en zulke grote agressieve grote ogen...
Die gasten gebruiken drugs tenminste waarvoor het ooit geintroduceerd is op houseparty's...in trance raken...geestverruimend...niet oppeppend... :)

Dan ben ik maar geen nederlander als dat synoniem staat aan nederlander dat hakken...serieus...vind zoiets heel kortzichtig en net zo'n kortzichtige denkwijze dan wat die figuren van tegenwoordig hebben...
Die denken ook dat bepaalde dingen zoals kleding je een echte liefhebber maakt...
Jullie zijn geen haar beter met je je MOET hakken...en het liefst ook allemaal in een aus...
Gabber ben je toch van binnen? Wat ijlen jullie dan net zo goed met je regeltjes waaraan je moet voldoen? :S

En ik zette gabber zowieso niet voor niks tussen aanhalingstekens..."gabber" dus...met andere woorden niet-gabbers...aaaight? ;)
En heb ook al tig keer gezegd wijt dat ze je raar aankijken dus aan de mensen die de reputatie verpest hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
muziek moet ook niet gezellig zijn, voor gezelligheid ga ik wel naar de kroeg met humpapa muziek

Dat slaat ook weer nergens op!
Beukende muziek kan voor heel veel sfeer en gezelligheid zorgen, misschien dat jij dat niet vat ofzo. Maar ga dan niet zeggen dat het niet gezellig moet zijn, want dan kom je gewoon over, alsof je mensen wil uit lullen, met een of ander dom argument.

En hakken is dus echt niet de enige manier om goed uit je dak te gaan... :no:
Ik ga veel meer uit me dak door voor die boxen te hangen en gewoon lekker bewegingen maken die het eerste in me opkomen...
Ben jarenlang naar hardcore feesten gegaan en heb een hoop afgehakt maar dat vind ik persoonlijk helemaal niks bij hoe ik me tegenwoordig voel als ik uit me dak ga...
Lichamelijk uit je dak gaan is niet alles...geestelijk vind ik nog tig keer belangrijker... :yes:
En het verstand wat ze van die muziek hebben is...het klinkt vet...je ziet ze genieten...komt o.a. ook door de drugs ja...duuuh...maar een big smile en ogen dicht en compleet opgaan in de muziek is niks mis mee... :)
Liever dat dan die figuren die ik zie op feesten hier met hun kaken van de ene naar de andere kant zwiepend en zulke grote agressieve grote ogen...
Die gasten gebruiken drugs tenminste waarvoor het ooit geintroduceerd is op houseparty's...in trance raken...geestverruimend...niet oppeppend... :)

Dan ben ik maar geen nederlander als dat synoniem staat aan nederlander dat hakken...serieus...vind zoiets heel kortzichtig en net zo'n kortzichtige denkwijze dan wat die figuren van tegenwoordig hebben...
Die denken ook dat bepaalde dingen zoals kleding je een echte liefhebber maakt...
Jullie zijn geen haar beter met je je MOET hakken...en het liefst ook allemaal in een aus...
Gabber ben je toch van binnen? Wat ijlen jullie dan net zo goed met je regeltjes waaraan je moet voldoen? :S

En ik zette gabber zowieso niet voor niks tussen aanhalingstekens..."gabber" dus...met andere woorden niet-gabbers...aaaight? ;)
En heb ook al tig keer gezegd wijt dat ze je raar aankijken dus aan de mensen die de reputatie verpest hebben...

Ach ja, we bedoelde dat misschien ook wel een beetje met een knip oog hé. Ieder z'n ding gewoon hoe die de muziek interpreteerd.
Alleen is t denk ik voor de meeste mensen toch wel leuker, een hele zaal die lekker uit z'n dak gaat op de muziek.
Anders zou je zo'n feest net zo goed in een opera gebouw kunnen geven, met stoelen. Waar een DJ op het podium een "voorstelling" geeft. ;p
Hahahaha Wat je verder doet ook een hardcore feest, zal mij een zorg wezen:P Zo bedoelde ik t verder niet ofzo hoor.
Maar ik ben verder wel blij dat wij niet zoals de fransen hier in NL zijn. zo als Attomicplayboy beschreef. ;)
Dat lijkt me dan PERSOONLIJK weer helemaal niks!
Met uitgaan wil je toch wel een lekker feestsfeertje hebben denk ik.
Met een paar pillen, paddo's, LSD en ketamine of weet ik veel wat in je mik, naar de muziek luisteren en er verder helemaal niks mee doen, kun je net zo goed in een park of bij iemand thuis met vrienden doen...
Vind t dan een beetje jammer als ik zo die beschrijving hoor, van Attomicplayboy, snapt u?;)
Waarschuw beheerder
Dat wat die franse gast zegt zeggen meerdere fransen trouwens...
Veel mensen aan de drugs...
Feestjes zijn klein, minimaal, kaal, je moet je eigen dingen maar zelf uitzoeken...daar ben je helemaal vrij in...etc. (=underground)...idd...zo is het daar...
Maar toen ik ze vroeg hoe het zat met of er regelmatig grote vechtpartijen zijn zonder reden en mensen elkaar de hersens in slaan zonder reden toen zeiden ze toch echt dat daar idd geen sprake van is en dat dat maar heel zelden voorkomt...en dat dat ook per plek zeer verschillend is...
In het noorden van frankrijk komen vaker vechtpartijen voor...o.a. omdat daar veel extreem rechtsen komen die slaags raken met de voornamelijk (extreem) linkse mensen...

Maar de voornaamste reden dat ze NL wel leuk vinden...maar ook zeker niet allemaal...is omdat het hier dus groter opgezet is en meer aandacht (tot soms teveel aandacht naar mijn mening) aan de decoratie besteed is...
Dat kennen ze daar niet dus dat maakt indruk op ze...en dat snap ik ook...net zoals dat jonkies die feesten helemaal geweldig vinden en ook door de shit die er hier is heenkijken omdat ze zo onder de indruk zijn van de immense opzet...
Op mij maakt dat allang geen indruk meer dat groots opgezette en ben zelfs te beroerd om zoveel te betalen o.a. vanwege die decoratie en grootste opzet...
Ik heb dat niet nodig dus waarom zou ik ervoor betalen...het gaat mij om de muziek...niet om het bullshit plaatje eromheen om de shit te camoufleren...
Dan ga je dus op andere dingen letten om je heen en dan zie je helaas te veel gekloot om helemaal niks... :(

Daar daarentegen en ook op zulke georienteerde feestjes hier in NL zie je helemaal niks gebeuren...
En dan ook nog eens:
Security? Wat is dat? Ze staan er om de kaartjes in ontvangst te nemen...als ze er uberhaupt al zijn...en soms kijken ze ff binnen...gooien hun blik over het publiek heen en gaan weer staan loltrappen in de hal met hun collega(s)
Fouilleren? Hoeft niet...en dan toch gebeurd er zo bar weinig tot helemaal niks...toch knap ofniet? :yes:
Dat in vergelijking met de feestjes hier waar je eerst gefouilleerd moet worden en vervolgens met zoveel security ook nog eens binnen en toch loopt het altijd nog uit de hand...
Toch knap...dus welk publiek kan zich daadwerkelijk beter gedragen en waar gebeurd in verhouding het minste?Daar...absoluut zeker...o.a. vanwege dat ze daar dus zelfs geheel vrij spel hebben eventueel als ze willen vechten...maar dat doen ze niet...
Dat is ook de reden dat er zo weinig tot geen security rondloopt en er geen fouilleren is...het hoeft niet...het loopt niet uit de hand...
Doen ze dat hier hetzelfde dan loopt het binnen de kortste keren ENORM uit de hand...zegt toch veel over het publiek he? (6)

Hier in NL MOET je als je per ongeluk tegen iemand aanstoot in de wandelgang eigenlijk ook je excuses aanbieden omdat je anders kans hebt op klappen bij de verkeerde persoon...zeg je niks krijg je een snauw na...terwijl zoiets gewoon kan gebeuren en je anders heel de avond met die drukte je excuses loopt aan te bieden... :vaag:
Daar vinden ze zoiets maar de normaalste zaak van de wereld dat je elkaar af en toe ondersteboven loopt in de wandelgang...degenen die ondersteboven zijn gelopen kijken nog niet eens om van wie deed dat? Ze gaan gewoon verder met waar ze mee bezig waren en zien het als iets wat kan gebeuren...

Al die stomme onofficiele regeltjes hier om het maar enigzins gezellig te houden... :p
Waarschuw beheerder
Anders zou je zo'n feest net zo goed in een opera gebouw kunnen geven, met stoelen. Waar een DJ op het podium een "voorstelling" geeft.

Wat heb u niet begrepen aan het ze zien de dj's niet als 1 of ander idool en ze zien hem enkel als iemand die gewoon de muziek verzorgd?
Rondom de boxen is het altijd een drukte...ze situeren zich allemaal daar...
De dj hoeven ze niet eens te zien...die kan net zo goed in een hokje totaal afgesloten van de zaal waar de rest staat...niet zichtbaar...gaan staan draaien...de boxen...je weet wel die dingen waar de muziek uit komt...is waar ze zich op richten...
Ik vind zoiets meer passen bij de hardcorescene...kunnen ze lekker allemaal hun idool eens goed aan staan gapen als ze die toch als belangrijkste zien... :yes: ;p

Ze maken zich in nederland veel te druk om dingen die er niet eens toedoen als het om muziek gaat... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vaag op de muziek bewegen is wel cool :D
Waarschuw beheerder
Psycho denkt dat ze stil staan denk ik... :)
Doen ze niet hoor...ze bewegen heel soepel met de heupjes en zwaaien met hun armen en laten zich gewoon lekker meeslepen met het ritme...terwijl ze een big smile op hun gezicht hebben en hun ogen vaak dichthebben...
Ze horen enkel een ander ritme dan de mensen die staan te hakken... :)
En regelmatig opeens uit het niets keihard weeeeeeeeeheeeeeeeeeeee of jaaaaaaaaaaaaah of iets dergelijks staan te schreeuwen als er een hele opzwepende plaat word gedraaid...als teken van goedkeuring...
Dat hoor ik die hollanders nou nooit echt doen...
Die doen het enkel op commando...in een break als word gevraagd allemaal collectief in de handjes te klappen...net als bij een Frans Bauer concert... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff ik ga echt niet tegen die hele lap tekst aan boxen als je t niet heel erg vind... :p
Laten we het er maar gewoon op houden, dat het allebei z'n voordelen en z'n nadelen heeft, en niet echt met elkaar te vergelijken is. ;)

Daar vinden ze zoiets maar de normaalste zaak van de wereld dat je elkaar af en toe ondersteboven loopt in de wandelgang...degenen die ondersteboven zijn gelopen kijken nog niet eens om van wie deed dat?

Dat is wel zo ja. Vaak als iemand tegen mij aanloopt, krijg je echt zo'n hele bange reactie als "sorry hoor, met zo'n geschrokken koppie" :p
Maargoed ik denk dan ook; tsja das toch niet meer dan logisch rustig maar hoor, wat maakt t uit??
Maargoed verder is t hier in NL echt niet zo'n levensgevaarlijke bedoeling hier op feesten hoor.
Tis hier hartstikke vet op feesten, en ik vermaak me altijd weer prima, de rotte appels hou je natuurlijk toch op iets waar veel mensen zijn, en ja dat is qwel eens jammer natuurlijk, heel jammer eigenlijk...
Maargoed ik schenk er weinig tot geen aandacht aan eigenlijk, mij ontgaat t eigenlijk zelfs meestal.
En ik vermaak me prima, en zou toch voor geen goud willen ruilen met de "franse scene" als ik t zo hoor. en ben toch trots op onze feestelijke scene. :)
Die nadelen neem ik er maar gewoon bij...of eigenlijk, ik heb er nooit last van... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik zou die feestjes NOOIT meer in willen ruilen voor de holland hardcore feesten...ik voel me er totaal niet meer thuis...het is te artificial voor mij...daar is het nog puur... :)
En ik ben er trots op dat de mensen zich daar zo weten te gedragen...ik loop er altijd rond met een veilig gevoel ondanks dat er geen security is want tis bewezen dat veel security niet garant staat voor veiligheid...maar het gedrag en respect van de mensen naar elkaar toe maakt een groter verschil...

Gelukkig is er verschil...en daarom ook GEEN gabber op die feesten...anders is dat verschil er binnen de kortste keren niet meer... :)
Dus of meneer de topicopener die 2 dingen ook graag gescheiden wil houden a.u.b.? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er ook zeker best een keer een kijkje willen nemen hoor. ;)
Alleen het idee wat ik er nu van heb sja...voor ik heb persoonlijk gewoon geen problemen op feesten hier. misschien dat dat ook een rol speelt.
Ik weet niet of jij veel persoonlijke klote ervaringen hier heb ??
Waarschuw beheerder
Leuke lappen tekst Tyharo, lees ze met een glimlach :)
Hak nog steeds heel wat af, maar ogen dicht en genieten is ook heerlijk, helemaal in de muziek opgaan :)
Maakt geen drol uit hoe iemand beweegt
Waarschuw beheerder
Psycho>>Naar leed van anderen kijken hoe die zonder reden in elkaar worden getimmerd vermaak ik me ook niet mee... ;)
En ik weet...het had net zo goed ik of een bekende kunnen zijn... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het gaat er niet om wat je leuker vindt of niet

iedereen is het over eens dat op hardcore-feesten veel gabbers en op underground-feesten alto/tekno zijn

alleen de topicopener, mr alles kapot, niet :x, die zegt dat tekno van de gabbers is behehehe ik kan me kapot lachen
Waarschuw beheerder
en dan ook nog zeggen dat tekno'ers niet van die muziek houden

hij download wel me hele schijf leeg:x
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, erg loze uitspraken, opent het topic met deze zin:

Maar wel meteen beweren dat het "zijn" muziek is
Waarschuw beheerder
Toch knap hoor als ie vervolgens zegt dat ie de enige is daar... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho>>Naar leed van anderen kijken hoe die zonder reden in elkaar worden getimmerd vermaak ik me ook niet mee...
En ik weet...het had net zo goed ik of een bekende kunnen zijn...

Ow ja ik weet wat je bedoeld, ik heb t ook wel eens gezien, maar dan zeg ik wél bij, dat heb ik in m'n hele uitgaansgebeuren misschien hooguit een keer of 10 mee gemaakt. Ik vind dat opzich niet schokkend veel. :)
Waarschuw beheerder
Oh...ik maak het standaard elk hardcorefeest mee...zelfs de oldschool en early hardcore feestjes...al is het daar stukken minder... :)
En ik zoek het niet op...het gebeurd alleen heel toevallig altijd voor mijn neus ofzo... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij mij is het juist andersom, zie het bijna nooit gebeuren :)
Waarschuw beheerder
:[

Hardcorefeestjes hebben een hekel aan mij dus ik heb alle recht om ook een hekel aan hardcorefeestjes te hebben! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Houlala!! that's too much of dutch language for me! Cant understand everything!!!!
What is it all about??? The music, the place to party??? I used to make great free party, in great place (as abbey for exemple) with great music, with the Spiral Tribe sound system. Of ourse there was drugs, they even made it during the party but it wasn't this shitty ketamine that make you become a zombi and people didn't abuse of drugs, they were still dancing, smiling and talking.... You wont find this anymore in French free party now, or so rare....
Waarschuw beheerder
Too bad you won't find the word respect that much often on dutch parties anymore either... :(

But I said you problaby also like the dutch parties so much because they are spending more attention (and money) to decorations and that kind of stuff...and they are huge...
You don't have that kind of stuff in France where everything is minimal... :)

Myself got bored of that decorations and stuff...I was getting "hungry" to get back to the minimalistic stuff...
So I started to go to the parties in Holland wich are bringing the same ideas as the free parties in France...
Were the word respect still excists...

And they think the way of dancing of them is funny/stupid...
While for me it is totally enjoying the music...I even don't use drugs...well yeah I smoke a joint once in a while... ;)

But main problem of this topic was/is...topicopener said these free parties in france are actually owned by gabbers...and it is music from the gabbers and not from them... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oh...ik maak het standaard elk hardcorefeest mee...zelfs de oldschool en early hardcore feestjes...al is het daar stukken minder...
En ik zoek het niet op...het gebeurd alleen heel toevallig altijd voor mijn neus ofzo...

Hahaha nou ik zeg dat echt niet zomaar om jou uit te lullen ofzo hoor. Als ik ze iedere keer zie vechten geef ik dat gewoon toe hoor, ben daar heel eerlijk in :d

Maar misschien sta je altijd net op de verkeerde plek ofzo...ik snap er geen zak van hoe je er bij komt dat het zo erg is in de hardcorescene maar t zal wel. :P
Heb jij t niet over feestjes daterend uit 2000 -2001 ofzo??:P (heb ik al vaker gezegd maargoed:P)
Waarschuw beheerder
Ghehe...nee in 2000-2001 zag ik het namelijk weer sporadisch... :)
Op symbiont toen na dan... :[

Nee ik weet ook wel dat je dat niet met die reden zegt hoor... ;)
Maarja tussen niet zien en er niet zijn zit ook weer een verschil ben ik bang...en ik zie ze dus helaas altijd...dus ze zijn er zeker...standaard...elk feest...anders zie ik ze niet...

Zoals ik al zei...ik zoek het echt niet op...dat zeggen mensen namelijk altijd vaak tegen mij...dus meldde het er gelijk maar even bij...
Ja hoor...ik ga echt op zoek naar een vechtpartij om vervolgens een feestje waar ik weet ik veel hoeveel geld voor heb neergeteld te laten verknallen... :vaag:

Ik heb denk ik echt altijd pech...bij binnenkomst zie ik meestal al een goede vechtpartij...waardoor ik gelijk weer zoiets heb van...wat doe ik hier?
En dat terwijl die feesten zo groot zijn...dus het moet toch niet moeilijk zijn om ze toevallig te ontlopen een keer? :S
Maargoed dan heb je ook altijd nog die agressievelingen die me enkel alleen al pissig maken met hun look en attitude...die staan echt op elke hoek heb ik het idee...

Op de kleine feestjes waar ik heen ga heb je goed uitzicht over de gehele zaal dus als er iets gebeurd valt het meteen op...
Nee de hardcorefeesten hebben voor mij echt compleet afgedaan toen ik die feestjes eenmaal ontdekt had... :)
Ik wil er absoluut niet naar terug...1 vechtpartij is er al 1 teveel vergeleken met die andere feestjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Of je staat bij ron in de buurt die is ook altijd heel saai op feesten O:)

Maar ff ontopic, het lijkt mij wel leuk keertje mee te maken.

Het is trouwens ook zo dat als je naar de echt oude thunderdomevideobanden (dus nog VOOR het aus/cav area) je een veel grotere variatie aan mensen ziet.

Waarschuw beheerder
Hey TYHARO...moet jij niet eens een boek gaan schrijven ofzo?:P
Waarschuw beheerder
Nee... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Was Symbiont zo erg dan???

Heb daar namelijk al meer over gehoord, vertel is.. :P

Waarschuw beheerder
zoooo eventjes mijn meningen weergeven...

Tyharo ------------> Natuurlijk zal je op die underground party's geen rellen zien...ze zijn dan ook verdovend die mannen [ lees dat ze verdovende middelen gebruiken....] ik trouwens ook [maar toch is het anders...]

Dus ze zijn daar 'allemaal ' aan de drugz (dus verdoofd , waus) en zijn veel te waus om te vechten of inspanningen te doen...daarom gaat er daar nooit gevochten zijn ... ik hoef maar te kijken naar sommige vrienden van me... ze zijn zelfs zodanig waus dat je ze niet verstaat wat ze zeggen laat staan dat ze gaan vechten...
Tjahhh...dat je dat in nederland tegenkomt pfffff...moet je ook weten op zo'n party zijn er minstens 1O OOO man...Weet je wel hoeveel dat is ?????? ...dan is het toch niet zo raar als er eens gevochten is...maar party = feest vieren en niet vechten maarja...op zo'n grote groep zullen wel altijd zo'n mannen bijzitten...

En ik zeg ook wel dat je evenveel kunt genieten van een plaat als je niet beweegt... ik moet ook toegeven als ik de alcohol niet had geprobeerd dan had ik het hakken ook niet beoefent omdat ik ook nogal een serieus iemand bent en ook een 'hulpmiddel' nodig heb om mij te laten los gaan...bijv. massa"s bier en weed...maar meer niet !!!
Maar op punt één staat de muziek ...van hun niet !!!
That's the big difference !!!
[uitzonderingen daar gelaten...]

en dat vechten op feesten vind ik echt ook zo overdrijven...toen ik naar thunderdome ging...dacht ik ook dat ik op mijn bek ging hebben...mooi niet dus !!!

integendeel zelf...Tegen veel man met mijn dronkenkloten aangebeuqt enzo ...en niets van problemen gehad...zelfs tegen wazi's en ander gespuis tegen aan gelopen...
en natuurlijk zijn er geen security's op zo'n feesties...
Zo kan ik gemakkelijk mijn jointje binnen op roken...dat is dan wel weer een voordeel van die party's...
[maar toch vind ik het niet normaal dat dit kan... , maar ben er wel blij om...]

holmen ------> jij zei dat ik zeg dat tekno van de gabbers is ?????? dat zei ik niet !!! of komt misschien onrechtstreeks zo over... Ik vind tekno niets aan ! , ik zit gewoon die nacht dan te wachten tot er later op de avond het echte werk aan bod komt...Frenchcore dus :p
Waarschuw beheerder
Overal waar ik keek vechtpartijen? :p

Nou ja...ergste was nog dat ik op een gegeven moment mezelf verplaatst had naar een plekje waar ik dacht veilig te zijn...
Ging ook goed voor een paar minuten hoor... :p
Maar op een gegeven moment kijk ik naar links...zie ik daar een hele rij met heel boos kijkende mensen staan...ik denk...fuck wat nu en waar kijken ze naar?
Ik kijk naar (extreem) rechts (=woordgrapje) en ik zie daar een hele rij met booskijkende extreem rechtse figuren staan...die andere groep was trouwens een groep ajacieden...
Voordat ik eens goed kon slikken van de schrik stormden ze op elkaar af en ik stond er dus middenin! :S
Ik zweer het je...ik wist niet dat ik zo hard kon rennen...

Toen hebben we ons met ons groepje achterin de zaal helemaal in een hoekje verstopt in de hoop het gezeik niet meer te zien...maar helaas...
Toen zijn we maar naar huis toe gegaan...kutfeest... :[

Bij mijn beoordelingen kan je ook een waardeloos zien staan hier op PF...al vond ik dat nog te positief eigenlijk... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik zou ook zoiets erg haten !!!!

ik hoop het nooit mee te maken...

Maar
denk eens goed na Operatie shockeffectje ...Dat zijn geen gabbers maar neo nazi's...

Die horen daar niet echt thuis...

Dus dat zijn niet de hardcore muziek liefhebbers...
Waarschuw beheerder
holmen ------> jij zei dat ik zeg dat tekno van de gabbers is ?????? dat zei ik niet !!! of komt misschien onrechtstreeks zo over... Ik vind tekno niets aan ! , ik zit gewoon die nacht dan te wachten tot er later op de avond het echte werk aan bod komt...Frenchcore dus

En hard-tek(no)... ;)

Waarschuw beheerder
Tekno:lief:

Waarschuw beheerder
Trouwens veel fransen hebben de dresscode van 'gabber' ...dat had ik al door op project hardcore in belgie hier...achter feest nog een beetje zitten lullen over frenchcore producers tegen een groupie fransen...ze stonden wel versteld dat ik er zoveel overwist...dan nog een beetje in het frans zitten lullen enzo en het vaagste van al is dat ze roepten dat ik moest op de groepsfoto staan met hun :D ... hehe en dat zelfde frans meisje die bij die groep zat had toen in de party zelf eens over mijn haar (piekjes) gevreven van ' doe je haar eens af man' ...k'vond het wel leuk :D

(even een bijsluitertje bij mijn teks é ...]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zag al "waardeloos" staan ja, en had al veel van dat feest gehoord, dat het echt niet meer normaal was, qua rellen enzo.
Dat zou ook echt niks voor mij zijn, zou er gewoon bang van worden dan!!!!
Gelukkig nooit zulke dingen mee gemaakt, en dat gaat ook niet gebeuren mag ik hopen:P
Moet je dan eens para van de drugs zijn, op zo'n soort feest.. ;)
Dan is het helemaal een ramp!
Waarschuw beheerder
Alles Kapot>>Waarom denk je dus dat ik zei bedank bepaalde figuren maar voor de reputatie? ;)
Ik weet verdomd goed dat dat de klootzakken zijn... :yes:
Feit is wel dat ze er (helaas) zijn...en teveel naar mijn mening...en het gruwelijk verpesten voor mensen die zich wel netjes weten te gedragen... :(
En het zelfs vaak voor elkaar krijgen dat die mensen die zich wel netjes weten te gedragen flink uit hun slof schieten omwille van die figuren...
Het zijn trouwens vaak geen neo-nazi's echte neo-nazi's gaan niet naar hardcorefeestjes want dan zou het belang van het arische ras misschien weleens in het geding kunnen komen omdat veel dj's en producers een kleurtje hebben... ;p
Zulke mensen noemen we wazi's hier... :D
Al lopen er regelmatig weleens echte figuren rond die gefrustreerde wazi'tjes proberen te ronselen om zich aan te sluiten bij hun partij of what-so-ever... :(
Waarschuw beheerder
Nou als je hier in Nederland naar zulke feesten gaat en je ziet echt zo'n typische Lonsdale gabber rondlopen van "huuh wat een rare mensen hier, waar is de toiletjuffrouw, wat is het hier vies en donker en komt Outblast nog?" dan vind ik dat ook als een vlag op een modderschuit er uit zien.

De mensen op zulke feesten zijn redelijk antifa ook dus als je er ook maar een beetje rechts uit ziet hebben ze sowieso al niet zo gek veel met je op.

Al viel dat al stukken meer mee als je gewoon met een bomber, haar op je kop en nikes daar rondliep.

Maar wat dat soort feesten betreft is het in Nederland echt een beetje voorbij, natuurlijk zijn ze er nog wel, maar ik ben al lang niet meer op een feest geweest wat zich kon meten met die van een paar jaar geleden.

De echte harde kern is er een beetje mee gestopt.

Waarschuw beheerder
ja ik weet wel dat de echte neo"s daar niet naartoe gaan...maar ik gebruik niet meer graag de term wazi...ik laat ze in hun waarde , al hebben ze niets te zoeken op hc party's en ik wil er ook niet mee in ruzie liggen :p ...
En waarom doe jullie hollanders niets aan die ruzie makers op feesten... er bestaan toch ook daar gabber bendes ofzo ...dus jullie kunnen die mannen ook eens aan pakken...het zullen wel ook altijd dezelfde mensen zijn die daar ruzie maken...dus denk dat velen die mannen wel moeten kennen kwa gezicht ...

maarja tis nu gemakkelijk praten é...

Waarschuw beheerder
donateur
ALLES KAPOT is dus een belg, hehehehe ik dacht al, wat spreekt die gast vaag nederlands af entoe:P

Waarschuw beheerder
lekker hangen voor de boxen rulet

Ook met hardstyle Holmen?;)
Waarschuw beheerder
En met die fransen gekleed op de tekno manier heb ik op hardcore extremis II in de platte zaal ook lol gehad...
Die waren meegekomen met manu le malin en/of mikrob...

Nederlanders stonden een beetje te huppelen en te doen op de mainstream en toen manu le malin begon gingen ze heel stoer met hun vingertjes omhoog staan en roepen dat is geen hardcore daar kan je niet op losgaan...
Ghehe...die fransen en de liefhebbers van die muziek (waaronder ik dus) hebben ze dus ff een poepie laten ruiken... (6)
We hebben de longen uit ons lijf staan schreeuwen...de fransen begonnen...wij volgden...en hoe harder we schreeuwden hoe meer impact dat op manu le malin had...
Op een gegeven moment deed ie dat ene wat ze in de metalscene weleens doen dat met die 2 vingers omhoog richting ons...en toen ging die gast me toch een partij beuken... :vaag:
Waardoor wij nog harder gingen schreeuwen... :D
De mensen met de middelvingertjes gingen toen toch een stukje verder achteruit staan totaal verward... :p

Die gast heeft toen echt een wereldset neergezet...maar aan de Hollanders lag het dus niet...zonder die Fransen met hun geschreeuw wat op ons oversloeg was het denk ik nooit zo'n dikke set geweest... :)
Waarschuw beheerder
En waarom doe jullie hollanders niets aan die ruzie makers op feesten...

Al sla je me dood (liever niet ghehe)...maar dat vraag ik me dus ook weleens af... :(

Waarschuw beheerder
donateur
wheheh zijn t antifa's??

Echt van die rare alto's dus??:9

Waarschuw beheerder
ja balletje

en zeker op Tatanka Project - General Sound Master (Original Version) é holmen :P

Maaruhhh

holmen je zei ------------>>> en dan ook nog zeggen dat tekno'ers niet van die muziek houden

hij download wel me hele schijf leeg

Ze zijn niet echt into Tekno / frenchcore dat is gewoon de waarheid...dat zegt buffy /tyharo alias operatie schockeffectje en zelfs de Fransman hier... !!!

ik weet natuurlijk dat jij er wel veel over weet...maar jij bent dan natuurlijk ook een uitzondering anders had ik NIETS tegen die mannen gehad en had ik er geen problemen mee...

Dus jij voelde je sterk aangevallen hier omdat ik natuurlijk sterk uithaalde naar die meeste mensen die gaan naar zo'n underground feestjes... Maar , You're NOT one of Them ...

want jij hebt een elementaire basis kennis over hardcore En zelfs Veeeeeeeel meer dan dat ...
Dus dat waardeer ik enorm...jij weet zelfs ook veel van de mainstream hardcore van een paar jaar geleden als ik me niet vergis...das top :D ...maar daar weten zei nagenoeg niets van , als je tegen zo iemand vraagt wie of wat is 3 steps ahead ,weten zei niets te vertellen en dat vind ik erg ...en daar heb ik problemen mee !!! ...

That's my point...
k'hoop dat je het snapt naapie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Psycho>>Problemen met antifa? :p Ben je profa? (6)

Antifa = anti-fascisme dus ik ben ook antifa... :yes:
Waarschuw beheerder
frenchcore bestaat niet
dat is gewoon hard tekno

en dat radium (nieuwe stijl), speedfreak en die andere onzin dat is gewoon hardcore en dat wordt niet gedraaid op die feesten

als je tegen zo iemand vraagt wie of wat is 3 steps ahead weten zei niets te vertellen en dat vind ik erg ...en daar heb ik problemen mee !!! ...

hoezo, het is een hele andere muziekstijl

3 steps ahead is hardcore, dit is tekno
begrijpelijk dat je niks van andere muziekstijl afweet, ik weet ook niks af van R&B
Waarschuw beheerder
Kan ik me wel in vinden ja :)
Waarschuw beheerder
als je tegen zo iemand vraagt wie of wat is 3 steps ahead ,weten zei niets te vertellen en dat vind ik erg ...en daar heb ik problemen mee !!! ...

En jij weet wel wat Drop Bass Network is?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ben geen Profa hoor.
Maar antifa is ook weer zoiets... :s

Bedoel waar die lui mee bezig zijn, gaat ook weer nergens over is gewoon fucking kortzichtig!!
De tussenweg ervan vind ik t best, gewoon blijven relativeren. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

begrijpelijk dat je niks van andere muziekstijl afweet, ik weet ook niks af van R&B

Nou moet je niet gaan overdrijven natuurlijk, want we hebben t hier over 2 keiharde housestromingen, en dat ligt zeker wel ff wat dichter bij elkaar dan bv. hardcore & R&B :)
Waarschuw beheerder
frenchcore bestaat niet
dat is gewoon hard tekno

Ik vond het al zo verdacht veel op elkaar lijken... O:)

Ingler - from_metaENDS met Play W Tell, Xatix (en Future is dead)... :lief:
Identiek aan hardtek dus gewoon hardtek idd...
Frenchcore word enkel gebruikt voor het aangeven het komt uit Frankrijk...een andere betekenis kon ik er althans nooit echt aan geven...ow wat zijn daar veel discussies over geweest... :D

Maar tekno heb je zowieso in allerlei verschillende smaken...niet alles is hardtek... :)

Maar het is wel hardcore...alleen in ruimste zin van het woord...de hollanders met hun gabber hebben niet het alleenrecht op het woordje hardcore naar mijn mening althans... :[

Waarschuw beheerder
Ik ben anti-fa en anti-anti fa:P

maar goed voor mij zit zeker wel verschil tussen frenchcore en tekno hoor. Frenchcore = psychik genocide, neurotoxic, radium, speed freak, ... tekno = heretik, core tex labs, le diable au core, nout, ...

en ga nou niet lopen janken dat het niet zo is want jammer dan:devil:
Waarschuw beheerder
Play W Tel roelt enorm hard, Xatix ook, supervette shit, oude
Waarschuw beheerder
De tussenweg ervan vind ik t best, gewoon blijven relativeren.

Ik ben niet half om half anti fascisme...ik ben 100% anti fascisme dus ik ben gewoon antifa...
Maar niet antifa als in de zin van wat veel mensen die antifa zijn uitdragen...dat niet nee... :)
Maar dat is uberhaupt meer het anarchistische wat ze hebben naast het antifa hoor... ;)
Waarschuw beheerder
speed freak

Dit is zowieso al een Duitser...UUUUUH! (6)
Waarschuw beheerder
Als ik een jongen was kreeg ik een harde plasser als ik Play W Tell hoorde... :bloos:

Ow mijn god wat een energieke drive...en het blijft maar doorgaan...daar ga ik nou echt van uit mijn naad...
Waarom word die track nooit gedraaid? :(
Daar kunnen al die hollandse early hardcore trackies van jou een puntje aanzuigen psycho qua energie... (6)
Waarschuw beheerder
idd, die track ratelt maar door, en om de zoveel tijd komt er een subtiel geluid tussendoor wat die track echt een perfecte feeling geeft b)

Waarschuw beheerder
Dit is zowieso al een Duitser...UUUUUH!

Mja Hellfish is een Fransman (toch? :P ) en maakt UK Hardcore ;)
Waarschuw beheerder
Hellfish woont in Frankrijk, puur engels
Waarschuw beheerder

Nou moet je niet gaan overdrijven natuurlijk, want we hebben t hier over 2 keiharde housestromingen, en dat ligt zeker wel ff wat dichter bij elkaar dan bv. hardcore & R&B

oke dat begrijp ik

maar jij weet niks over tekno (denk ik, correct me if im wrong), die stylen liggen zooooo dicht bij elkaar
in optiek van dhr alles kapot mag jij dus niet naar hardcorefeesten of iig problemen als we dit zinnetje erbij pakken:

als je tegen zo iemand vraagt wie of wat is 3 steps ahead ,weten zei niets te vertellen en dat vind ik erg ...en daar heb ik problemen mee !!! ...

iemand uit de tekno scene moet wel 3 steps ahead kennen maar iemand uit de hardcorescene hoeft niet perse spiral tribe te kennen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok ok thanks for the translation tyharo.
once again i cant follow all you all write.
what i can say about french free party is that the music is not gabber. it's called "tribe", tribe sound. it come from hardcore, not the dutch gabber, more the german hardcore and it has been also very inspired by the sound of the Spiral Tribe who has been the first tribe to organise this kind of party in the south of France in 1993. From them, come all the French'tribes" who
organise free partys now, but most of them dont even know what Spiral Tribe was... Guys like Manu le malin or Lorent ho inspired this style of music, because they were some of the first french hardcore producer, quite different to the dutch gabber. Another difference with dutch gabber scene is that we have no nazi/skinhead people in this partys, and that's almost the only good point i would give!
About decoration, i think it's a part of the party, it's not necessary but it's nice, and yes in holland you keep on making effort about it, maybe some of you get bored by that, but i missed it!
What did you mean by some people think dancing is stupid?? who say that? People in partys? what the fuck are they doing in a rave if they dont like dancing and think it's stupid??? Stay home! Listening to the music and dancing on it is the reason why we go to a rave, right? But now, i think the main reason for these people who spoiled our partys is finding and taking drugs... Thy know nothing about music, if the dj play shit they like it anyway... PPfff!!!!!!!!!!! As long as there is a "boom boom"...
I come to partys in holland for many years now and yes your partys have changed, the ambiance is different than before but it STILL very good, for everything. So it's really a luck that you have been able to keep the feeling of the first days, even if it's commercial and quite a big industry. Everything is not "unspoiled"in holland, and yes i met assholes in dutch partys too, but most of the people have a good feeling, this feeling that we've lost in France and wont have anymore.

Waarschuw beheerder
waarom gaat het alleen maar over namen kennen en niet over alleen maar gaan?!!!

who FUCKING cares of JIJ die namen kent, of de scene van JOU is, of JIJ wel teKno genoeg bent. JIJ gaat naar HUN feestje, gedraag je dan ook zo!

edit-atomicplayboy: the most party's they are talking about here are mostly NON free party's.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah but the topic is about French / belgium hardocre partys... what you manly will hear in free partys

Waarschuw beheerder
ok, that's true
Waarschuw beheerder
What did you mean by some people think dancing is stupid??

No...I meant some people think the way of dancing on that kind of party's (free parties and that kind of stuff) is not the correct way to dance...for me that's bullshit...
I enjoy that way of dancing and I have as much fun as people doing "hakkuh" in my opinion...
I hope you know what I am talking about... :)

Wombat>>About the last part...not specific...
After a while we also went talking about that over here indeed...if you are talking about the dutch hardcore parties we named anyway... :)
But it started with free parties and paid parties (with very low fee) with the same concept as them and how mr. topicopener said it belongs to the gabbers...

Wrote it in English so out French friend can understand what we are talking about too... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
But I gave up the big, expensive dutch parties and I go to the small, cheap dutch parties instead where they mostly play UK and French based stuff instead...
I like the atmosphere much more over there... :)
Lucky for us....we don't have the nazi scum either... :D
And ofcourse...I like the music over there much more... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Play W Tell

Moet ik maar eens horen dan. :jaja:

Waarschuw beheerder
Psycho blijfr expermenteren:P

Waarschuw beheerder
wordt een keer tijd denk ik? ;)

En wat een gezeik over nederland eigenlijk... nederland is kut enzo wat feesten betreft blablabla maar goed feit is wel dat je uit tig feesten kan kiezen per weekend.

Tis hier allemaal zeer minimaal :S Ik woon zelf in frankrijk nu ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wauw...tig feesten per weekend waar je er maar 1 van kan kiezen en waarbij je welke keuze je ook maakt de rest van de maand eigenlijk sort of blut bent... :S
De grote feesten althans... ;)

Waarschuw beheerder
Ja ok...

maar zoals ik bv... woon in het oosten van frankrijk wil ik ergens heen dat moet ik richting parijs ofzo. Ben ik 6 uur bezig ofzo om daar te komen. Heenreis grappig maar terug :S
Waarschuw beheerder
Das ook een nadeel van een groot land ben ik bang... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho blijfr expermenteren

Ikke wel hoor.
En natuurlijk zelf muziek maken, en veel expirimenteren hé. ;)
Zoals dat nummer beschreven word, lijkt die me erg vet, en nummer met een vette drive erin, heerlijk... :jaja:
Dat vind ik ook lekker aan bv die cenobite sound;)
Ik hoop alleen dat het dit keer een keer niet weer z'n plaat is wat bestaat uit van die tering herrie, wat gewoon niet lekker voor de oortjes is.
Dat vind ik zo kut aan veel van die shit wat tegenwoordig zo "hot" is. Zulke ongelooflijke takkeherrie :/ ;)

wordt een keer tijd denk ik?

Jij kent me duidelijk niet! ;)
Ik luister heel veel verschillende dingen en probeer me in van alles te verdiepen, en tóch blijf ik de "normale hardcore" t lekkerst vinden, is dat nou echt zo gek?? :)

En wat een gezeik over nederland eigenlijk... nederland is kut enzo wat feesten betreft blablabla maar goed feit is wel dat je uit tig feesten kan kiezen per weekend.

Ja dat is echt zeker wel vet ja!
Alleen hoeveel feesten er momenteel zijn is misschien toch wel iets te veel van het goeie. Kijk naar organisaties van nu; 1 kaartje voor 2 mensen etc. Dat geeft toch wel een gigantische overkill aan! ;)
Feesten zijn ook totaal niet speciaal meer...
Ik had t laatst met wat vrienden erover, dat het misschien eigenlijk helemaal niet zo erg is, als een paar grote organisaties t loodje leggen.. ;)
Natuurlijk is t leuk dat je zoveel keuze heb, dat wel...maar idd net al wat TYHARO zegt, waar moet je t nog allemaal van betalen.
Ik heb bijvoorbeeld t afgelopen jaar echt maandenlang iedere week lopen feesten. Dit keer weekend is er eindelijk weer eens een keer niets, en eerlijk gezegd vind ik dat wel ff lekker. :)
Trouwens nu ik dit zo op schrijf bedenk me ineens dat t er morgen hier in IJsselstein in de plaatselijk discotheek weer een feestje is... :P
Maargoed iig die week daarna is ff niks op t programma, en ik vind t alleen maar beter. Ga ook bewust met Oud & nieuw NIET uit!
Lekker weer een keer hier met z'n allen loos buiten gaan hangen met z'n allen, stereootje erbij:bier: :smoke: :xtc: :9
. Want dat is alweer te lang geleden, elke week is er wel weer iets met een TE goeie lineup want je dan weer niet wil missen, en de ondertussen maar vet rood bij de bank staan. :s
Dus ja t is leuk, maar op dit moment toch wel iets TE...

Waarschuw beheerder
jaja maakte grap

volgens mij ben je niet zo dom als je afentoe voordoet ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet altijd even serieus, als je daarop doelt.. ;)

Waarschuw beheerder
maar daar weten zei nagenoeg niets van , als je tegen zo iemand vraagt wie of wat is 3 steps ahead ,weten zei niets te vertellen en dat vind ik erg ...en daar heb ik problemen mee !!! ...

Waarom zouden ze iets van harcore (wat ze zeer waarschijnlijk helemaal niet boeit) moeten weten, jij gaat toch naar hun feesjes, ik bedoel je zegt dat je de enige 'echte' gabber bent daar, zou jij dan niet diegene moeten zijn die iets van de geschiedenis van de tekno afweet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yeahh "hakkuh" dancing is very nice! specific to the dutch, i dont dance this way but i like to watch it!
;-)
Waarschuw beheerder
donateur
*bump* :)

Finally a good discussion on Partyflock, and I'm not going to let this one die.

Waarschuw beheerder
bedankt voor de sponsering van mijn topic...

* gooit een eurotje naar Ferror ( [img cacheid=00007f160015d773dae5248c1a007f7255]http://images.google.be/images?q=tbn:01NXvNrMM-IJ:www.chez.com/crohee/euro2/big/1eb.jpg[/img] ) *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Unitek ---------->

maaruhhh... K'heb al veel spul gecheckt van special tribe , heretek , zmk en ander spul ... maar vind daar niet veel aan...

Te enige track dat ik vetgeil vind en waar hard-tek invloeden inzitten is Fiero le fou - Demangeaisons...

Trouwens welke stijl vind jij bijvoorbeeld le bruit qui court - divine comedia ??????

----------------------------------------------------------------------------------

Luistert nu ---> middle m vs soam - war against this machine :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat het zo'n chocolade-euro is.. ik heb honger.

Waarschuw beheerder
...Tuurlijk...

Tot uw dienst mijn zoon... [img]http://www.excellence.be/sint6.jpg [/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank u.

En nu weer ontopic ;)
Waarschuw beheerder
pffffffff........ik vind dat jullie je sowieso te druk maken over al die muziekstromingen van tegenwoordig...

ik hou het gewoon op Hardcore!!! (industrial, Darkcore en terror snap ik nog wel)

maar Frenchcore, UK Hardcore, Trashcore, Breakcore, Noisecore...is dat allemaal niet gewoon alles in een hokje willen stoppen...??

en ik loop niet op Kisten of in Lonsdale e heb geen kale kop...

...ben ik nu minder 'gabber' of Hardcoreliefhebber dan de 'Diehards'????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee , het enige wat telt is de elementaire basis kennis van hardcore dat je moet hebben...

( Maar als hc echt een belangrijk onderdeel is in je leven vind ik dat je dit ook uiterlijk kan zien... )

[dat even tussen haakjes gezegt ]
Waarschuw beheerder
Kleding zegt helemaal nix, of je moet alleen in label shirts lopen dat vind ik dan wel hardcore.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies kleding zegt absoluut niks, op een feest trek ik wel een label shirt aan, maar doordeweeks gewoon vrij casual, zegt niks over mijn muzieksmaak en/of kennis

Waarschuw beheerder

boeiend, zo'n mensen zijn 100x gezelliger dan die doorsnee gabbers op 'echte' hardcorefeesten....

mij boeit het echt geen fuck of ik nu veel weet van hardtek of industrial, kvermaak me zoiezo altijd wel op zo'n feesten en kweet ze gemakkelijk te vinden dus mij hoor je nie klagen :)

en hooligan op zo'n feest dragen, waarom niet meteen een clownspak op een begrafenis :s
magoed, als ze je wat kennen zal er geen probleem zijn maar ik persoonlijk zie liever geen gabbermerken op zo'n feest ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en hooligan op zo'n feest dragen, waarom niet meteen een clownspak op een begrafenis

hahaha :D
Waarschuw beheerder
( Maar als hc echt een belangrijk onderdeel is in je leven vind ik dat je dit ook uiterlijk kan zien... )

Bullshit!
Ik draag nooit lonsdale/aussie of iets anders dat met hardcore geassocieerd wordt.
Heb wel 1 labelshirt, maar dat draag ik niet zoveel.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar als hc echt een belangrijk onderdeel is in je leven vind ik dat je dit ook uiterlijk kan zien...

Ik heb dan wel een kale kop, maar verder draag ik echt niks van "gabberkleding" ofzo hoor, ik loop gewoon in merken die geen fuck met het hele zooitje te maken heeft. Simpel; omdat ik gewoon dat hele merk gedoe, fucking onzin vind!
Het zijn maar een paar lettertjes op een shirt hoor, daar ga ik echt een shirt of trui niet voor kopen, ik draag gewoon lekker wat ik mooi vind. Of dat nou van Niks, Nike, G-sus, adidas, of hooligan is; t zal mij een worst wezen. Daar ben ik gewoon echt te nuchter voor, om aan die kledingmerken onzin mee te doen.
Waarschuw beheerder
maar op die feesten is geen hardcore dus je hoeft

a. niet te laten zien dat je hardcore bent en
b. geen elementaire kennis hebben van de hardcore

want het is geen hardcore
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hou het gewoon op Hardcore!!! (industrial, Darkcore en terror snap ik nog wel)
maar Frenchcore, UK Hardcore, Trashcore, Breakcore, Noisecore...is dat allemaal niet gewoon alles in een hokje willen stoppen...??

Stop MIJ niet in een hokje a.u.b. door breakcore onder de hardcore/gabber te gooien... :no:
Het is hardcore in attitude...dat wel... :yes:

UK Hardcore en Frenchcore is enkel om aan te geven dat het uit de UK of Frankrijk komt...en met een bepaalde stijl maar dat komt omdat het beide uit een ander land komt...

Trashcore heeft er al helemaal niks mee te maken... :p

Noisecore is ook echt wel iets apart al zou je het onder terror kunnen gooien...

Darkcore is nog het meeste hokje van alles trouwens wat je opnoemt... ;)

En helaas word met hardcore meestal (helaas) die Hollandse crap bedoeld en daar wil ik absoluut niet mee vergeleken worden... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:/ :no:
Waarschuw beheerder
Maar als hc echt een belangrijk onderdeel is in je leven vind ik dat je dit ook uiterlijk kan zien...

hahahaha, dus je moet je dan maar kleden hoe iemand het een x verzonnen heeft . ook lastig als je bijv. van techno houdt en hardcore. moet je dan je ausbroek aandoen en daarop een lacoste polo;p

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha, dus je moet je dan maar kleden hoe iemand het een x verzonnen heeft .

JUIST!!!
Tis eigenlijk gewoon iemand nadoen die t een keer verzonnen heeft, meeloop gedrag dus. 8)

Waarschuw beheerder
Daar ben ik gewoon echt te nuchter voor, om aan die kledingmerken onzin mee te doen.

:o

zo zie je maar weer, nuchter...

ben je al gauw! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Huh ik snap 'm niet:$
Waarschuw beheerder
donateur
Trashcore, Noisecore, Frenchcore... It was much more simple a few years ago! It was called Hardcore, that's all! and Gabber in holland... In UK, Hardcore was what we called breakbeat/jungle in the rest of europ.
Waarschuw beheerder
Trashcore is a form of metal music... :p
Waarschuw beheerder
donateur
AAAHHH!!!!!!!!!!!!! i see... not good for my ears....

Waarschuw beheerder
ja?

manu le malin live @ trashcore klinkt niet metal achtig
ook een cd die ik heb die zo heet klinkt niet metal achtig....

:)
Waarschuw beheerder
Trashcore is toch echt een vorm van metal... :)

Zal niet de 1e keer zijn dat er een naam word gejat/verkeerd gebruikt omdat er het woordje core achter staat...het blijft verwarring scheppen bij mensen die denken dat alles waar core achter staat iets met hardcore zoals wij hardcore kennen te maken heeft... :p
Net zoals grindcore bijvoorbeeld...staat ook core achter maar is ook metal...daar kennen ze de term hardcore namelijk ook...sterker nog die waren veeeeeeeeeel eerder...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar *core is van ons... ;P
Waarschuw beheerder
Ach flikker toch op man kutgabber... ;p
Waarschuw beheerder
Hoi

Hoe kom ik er achter waar psychik genocide achtige handel word gedraaid? Ik zou hiervoor weleens naar Frankrijk toe willen. Niet alleen hiervoor. Ook wel een dagje voor North French Techno/Tekclub/Jump weer iets heel anders maar ook uit t zelfde land _O_
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore is van ons ja, ROTTERDAMMMMMMMMM ;d

Waarschuw beheerder
beetje op franse sites kijken... epileptik staat wel eens wat...

maar das ook erg onduidelijk omdat ik er is een keer over gemaild had waar het dan precies was maar dat konden ze me dan weer niet vertellen...

tijd voor een franstalige pf mss? ;)
Waarschuw beheerder
[img width=750 cacheid=0013403b0003bc21ef63b1f61a00805538]http://www.epileptik.com/rectoita.gif[/img]

Bedankt voor de tip Low-Fi !!!
Hier had ik wel heen willen gaan.
Helaas ben ik te laat. Maar ja, volgende keer beter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
allemaal in de buurt an parijs :@

moet een keer wat komen in lyon... das te doen voor mij :yes:

Waarschuw beheerder
wehehe op Hellbound kwam ik een fransman tegen van Lyon B)
had een mangashirt aan ofzo, weet het niemeer :)
zei tege me dat Nederlanders niet konden dansen :p
coole gozer verder, altijd leuk om frans te spreken op feesten, ben tenslotte franstalig :bloos:

Waarschuw beheerder
zei tege me dat Nederlanders niet konden dansen

En wij denken hetzelfde van hun;)

Waarschuw beheerder
up..

weet iemand wat rond februari? ;P
Waarschuw beheerder
in frankrijk, of hier bas ??
Waarschuw beheerder
Hellbound -Winter Festival- is wel cool :)

Waarschuw beheerder
in frankrijk ja ;)
Waarschuw beheerder
Ohh opzekers, standaard aanwezig, te veel vette namen, ook al komt de helft niet, staat er nog een vette line ;)
Waarschuw beheerder
Via site van Epileptik is er altijd wel wat te vinden, maar lang niet alles, maar dat weet jij zelf ook Bas :)

Waarschuw beheerder
in Parijse regio is zat veel te doen maar schiet niet echt op aangezien je bij Lyon woont ofzo ?
moet eens naar Parijs gaan, is maar anderhalf uurtje van hier :bloos:
Waarschuw beheerder
Zou ik wel doen idd, vette feesten daar, line-ups zijn übervet, op 1.5 uurtje reisen is niks

Waarschuw beheerder
Als ik in de hemkade met mn los angeles lakers shirt loop word ik ook de deur uit gekeken!!
Terwijl het mijn muziek is!!!
Ik vind de sfeer op dat soort feesten uitermate prettig..
So get in or fuck off!!
Waarschuw beheerder
jo laat die klapmongool zijn bek dichthouden.
De topicopener snapt er duidelijk niets van.
Van wie is die Muziek.
Geen zin om de verdere discussie te lezen maar wat een mongool dat hij dit durft te zeggen Alles moet kapot MOET KAPOT :devil:
Ga gou naar je eigen hakke feestjes toe dat is jullie muziek en niet die tekno.

Waarschuw beheerder
tjah zijn persoonlijke tekst zegt al genoeg

---> Techno is the one thing that never leaves my mind

Wie kan mij vertellen hoe dat kan ???
Waarschuw beheerder
En waarom zou dat niet kunnen?
Voor het geval dat je het niet weet...hardcore heet ook gewoon volledig hardcore TECHNO... ;)

Waarschuw beheerder
[img]http://www.geocities.com/rtcaddict/pictures/BuFFy02.gif[/img]

Das echte hardcore !

Waarschuw beheerder
Ga je het nu op persoonlijk gebied gooien ofzo? :vaag:

Waarschuw beheerder
nee , kwam die dezelfde dag nog tegen... k"dacht posten die zooi !!!

Waarschuw beheerder
Damn lees dit topic nu pas, maar het is wel goed vermaak zo.
Heb me echt kapot gelachen om de post van de topic starter.

Wat ben jij ongeloofelijk arrogant zeg. Bescheidenheid is je zeker niet bijgebracht in je opvoeding, gezien het feit dat je je zo verheven voelt boven andere mensen.

Alles over de verschillen in muziek enz is hierboven me al goed uitgelegd. Dus dat hoef ik niet meer te doen.

En waarom zou je er in godsnaam hardcore uit moeten zien :s
Ik zie er niet hardcore uit, zie er niet alto uit. En toch ben ik op alle soorten feesten waar ik kom even welkom.

Waarschuw beheerder
neuQe ?
Waarschuw beheerder
Damn lees dit topic nu pas, maar het is wel goed vermaak zo.
Heb me echt kapot gelachen om de post van de topic starter.

Wat ben jij ongeloofelijk arrogant zeg. Bescheidenheid is je zeker niet bijgebracht in je opvoeding, gezien het feit dat je je zo verheven voelt boven andere mensen.

Alles over de verschillen in muziek enz is hierboven me al goed uitgelegd. Dus dat hoef ik niet meer te doen.

En waarom zou je er in godsnaam hardcore uit moeten zien :S
Ik zie er niet hardcore uit, zie er niet alto uit. En toch ben ik op alle soorten feesten waar ik kom even welkom.

Hahahaha ja precies dit soort mensen is ook dé reden dat ik er niet meer als een gabber uit zie. Paar maxies, labelshirtje en dan vind ik het wel weer goed (y)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk !!! dat is ook wat ik wil bedoelen :s

k'draag ook meestal mijn zwarte aus en een t-schirtje van het bonzai label ofzo...

Wat verstaan jullie wel onder hardcore kledij ???

witte veters , kisten , bretels ???? :S
Waarschuw beheerder
Er is helemaal niks genaamd hardcore kledij!
Daarmee schep je verdeeldheid...want je sluit mensen die het niet dragen ermee buiten...je bent een individu...geen kuddedier...dat is pas hardcore!
Artiest {SHOWLIST artist 18514, 18515}
Waarschuw beheerder
echt waar die gast wordt alleen maar dommer :S

Waarschuw beheerder
zo'n mensen doen ons land weer alle eer aan :s :|

Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder zei: -ALLES KAPOT-
vraagt om kledingtollerantie in de zgn "scene" van de frenccore,
want het is zgn zijn muziek..
Als ik naar een hc feest ga (wat MIJN muziek is :s) en ik draag karl kani of wat dan ook, ben ik ook niet welkom meer..
Daarom ben ik blij dat ik mezelf niet tot de gabber reken en andere lekker in hun waarde laat. wat voor kleur, kleding, uiterlijk, opvattingen of wat dan ook hebt..

LATERS
Waarschuw beheerder
Achja...ik ben lekker toch meer hardcore dan hem... O:)

Waarschuw beheerder
Mja bij mij ook al;)

Waarschuw beheerder
Ik ben lekker toch niet meer hardcore dan hem...totaal geen behoefte om hardcore te zijn ook:)

Laat mij maar lekker mezelf zijn, zie je tegenwoordig niet meer zo vaak;)
Waarschuw beheerder
Ik ben mezelf...en dat is toevallig hardcore... :)

Waarschuw beheerder
Ik toevallig niet:)

Waarschuw beheerder
B.A.L.

Waarschuw beheerder
:devil:

Waarschuw beheerder
Niet?

Waarschuw beheerder
Neuh, bal is mn bijnaam, maar staat zo saai, dus maar B.A.L. van gemaakt...bovendien is het leuk om mensen te laten raden wat het betekent ;)
Waarschuw beheerder
k denk dat er in nederland toch best veel mensen zijn die zich iets kunnen voorstellen bij een bal

Waarschuw beheerder
I know, maar het staat zo saai, als naam...zie het maar als een soort BrEeZaH iets, die maken ook altijd hun namen vrolijker ;)

Waarschuw beheerder
Zoiets ja, maar dat gaat me dan weer te ver...en dan gaan de mensen niet meer raden wat het bekent :P
Waarschuw beheerder
weer lkkr offtopic he ballemans :P
Waarschuw beheerder
donateur
Big Teknival, free frenchcore festival, for new years eve and the whole week end, in the south of France. For those who like to go...

Waarschuw beheerder
weer lkkr offtopic he ballemans

So what?:D
Waarschuw beheerder
donateur
I'm not going there, but it ould interest some people... just giving the info.. that's all

Waarschuw beheerder
Atomicplayboy, it wasn't meant for you, I was quoting Triqo APC ;)

Sorry for the confusion
Waarschuw beheerder
Yo, atomic playboy could you give some details about the line-up and location?
Waarschuw beheerder
donateur
Semi-ontopic; 12 februari is er een feestje in Nancy 🇫🇷, Backdraft.
[img]http://mediaplan.ovh.net/~test/agenda/comp/bckadds/affiche.jpg[/img]

Bij voldoende belangstelling ga ik een bus vanuit Utrecht regelen voor ongeveer 50€ inclusief entree.
Lijkt het je wat, laat het dan aan mij horen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhhhh line-up is super !!!!

radium
the speed freak
fantom !!!!!
SpeedyQ's
fast forward !!!!!!!
revision !!!!! [zie bad crc]
Waarschuw beheerder
jij mag niet mee
Waarschuw beheerder
Line-up van Hellbound vind ik persoonlijk vetter, alhoewel dit ook heel erg vet eruit ziet, erg benieuwd naar fast Forward en Revision 1.1, maar ikke ga voor Hellbound

(volgende Live Evil in London, moet er iemand eigenlijk een trip regelen b))
Waarschuw beheerder
Ik vind dat er iemand een trip naar Drumadix in brussel moet regelen :)
Waarschuw beheerder
Ik wil ook wel naar Backdraft. :D
Waarschuw beheerder
jij mag niet mee

:9 En er lopen toch enkel mensen rond waaraan hij zich loopt te irriteren... ;)

EJ_V>>Brussel is met de internationale trein die vanaf verschillende stations in NL vertrekt goed bereikbaar hoor... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
draaien die goetia en die venom ook wel eens eigenlijk?

En maniaks doen die ook nog wel eens wat samen? heb 1 vette set van hun :yes:

Waarschuw beheerder
Manga Corps: Live Evil X is eind maart dacht ik ? ga ik normaal heen, heb die maand maar vrijgehouden :p, moet datum wel snel bekend worden gemaakt, kan ik mn treinticket reserveren :bloos:

EJ_V: Drumadix is simpel te bereiken hoor ;)
Waarschuw beheerder
Dan weet ik dat ook weer, want wil echt graag zo een feest meepakken, line-ups zijn altijd subliem

Waarschuw beheerder
op de site stond Maart zag ik, Simon zei me in november dat het wss eind maart zou zijn, ik hoop 26ste ofzo. Vanuit Waterloo Station was het enkele haltes per metro, iets bij King's Cross ofzo, weet het exact niet meer echt :bloos:
Waarschuw beheerder
je hebt ook veel te veel gezopen die avond :P

Waarschuw beheerder
Goetia & Venom:respect:

Waarschuw beheerder
je hebt ook veel te veel gezopen die avond

euh :|
Waarschuw beheerder
Misschien dast ik de 29e ook wel naar brussel kom :P of ik ga naar die erotic zooi :P

Waarschuw beheerder
Erotic City was best grappig vorige keer, met die danseresjes :lief: :bloos:

Waarschuw beheerder
ooooh :bloos:
Waarschuw beheerder
het is kiezen tussen 2 goeien :S ligt eran wat andries doet :P