Partyflock

Forumonderwerp · 728254

Waarschuw beheerder
Over een maand ofzo wist ik niets van het bestaan af van frenchcore feesten in belgie...

Maar !!!

Natuurlijk vind ik frenchcore uber geil ...en ik dacht dat ik nooit van mijn leven zo'n feest ging kunnen bijwonen...

Maar niets is minder waar...om de week of 2 weken is er wel ergens zo'n feest...

Maar die dingen zijn nu zeeer underground...

Maar het rare is dat ik DE ENIGE gabber ben kwa uiterlijk op zo'n feestjes :s

En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier :s
Terwijl Het onze muziek is verdomme...

Ik ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

Het ergste van al is dat je als gabber kwa uiterlijk gewoon NIET binnen geraakt op de meeste franse feestjes :s ...Terwijl het onze muziek is !!!

de kledij van die mannen die daar nu naar toe gaan zijn vooral legerkledij enzo [niets te maken met rascisme]]]...je ziet veel van die groene kleuren...echt van dat slunze/vodden kledij......en hippies zie je er ook wel...
echt van dat vaag volk...waarvan je echt niet zo denken dat ze van hardcore houden...

Natuurlijk ben ik de enige daar met een Witte trui van hooligan [ alleen met de trible van voor gestikt]...

Damn ik val daar op...en dat zal ik zo blijven doen...

Wat vinden jullie daarvan ...

En wie kan er nog een beetje meer uitleg geven over dat vaag gebeuren ???????
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Mmm ja maar dat komt omdat je weet wat DA voor iets is. Maar bij een frenchcore/ hardtek feestje kun je dat niet altijd te weten...of wel?
Waarschuw beheerder
Als het een frenchcore/hardtek feestje betreft weten die mensen al meer dan genoeg... ;)
Ze krijgen van een gast uit die scene een flyertje of papiertje in hun handen gedouwd...of ze krijgen via via dan te horen dat er daar en daar een feestje is...
En sja...meer hoeven ze niet te weten... :)

Waarschuw beheerder
Ok dan:)

Waarschuw beheerder
rare snuiters toch dat volk :p

en jaa ken veel zo'n mannen...

Waarschuw beheerder
Het enige dat ik wil bedoelen dat ik me daar niet thuis voelt omdat ik uiterlijk anders ben...En omdat ik meer weet over frenchcore dan die hele zooi daar tesamen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ze vinden inderdaad frenchcore niet de essentie...

Ze gaan gewoon om daar eens goed te flippen !

Terwijl frenchcore gewoon mijn leven is...

dit wil ik gewoon bedoelen...

over and out....

Waarschuw beheerder
trouwens ik ga bijvoorbeeld niet naar een feest omdat er geen grote namen zijn...

als er hardcore word gedraait is het altijd goed...bijwijze van spreken...

Maar het is een leuk iets die bij de party avond komt als er bijvoorbeeld een special act bij is van een bekende producer ofzo...maar vanbinnen weet je zelf wel dat een onbekende dj een evengoed uurtje kan draaien ofzo met een evenvette tracklist......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk nu zaterdag is er zo'n feestie met krapo

een paar weken geleden kende ik niets van hem..
nu 'alles'

k'heb zijn vinyls gehoort en klinken zeer vet ...
zoals ki est tu ...Echt mijn stijl...

Hij heeft nu ook traxx geproduceerd met één van de bekenste frenchcore artiests...Armaguet nad...

Hier een paar vette traxx van hem...

armaguet nad - virtual courtasy
Armaguet nad - taxi
Armaguet nad - arabik core
Armaguet nad - la boite
armaguet nad - raining chats
Armaguet Nad - Death Is My Sanctuary
Armaguet nad & v.i.t.r.i.o.l. [The droogies] - Police the police
Armaguet Nad - An elf took me [from darkness]
Armaguet Nad & 666 – alone
Armaguet Nad - D'où viennent ces sons
Armaguet Nad - D'où viennent ces sons [tt remix]
armaguet nad - apocalyptic dream
Armaguet Nad - He Said Ha'dco'e
Armaguet Nad - Motaba Fils d'Ebola
Armaguet Nad & Fist Of Fury - Armageddon
armaguet nad & fist of fury - les hommes sans tetes
Armaguet Nad - 1537flyinghashish
armaguet nad - 1stnewpc21
Armaguet Nad - After The Dead
Armaguet nad - black spot in the sun
armaguet nad - brain pressure
Armaguet Nad - Cocacolaïne
armaguet nad - fields of drugs
armaguet nad - fucking h.c.
armaguet nad - handlone c-quel
Armaguet nad - hardway 3
Armaguet nad - hell is industrial
armaguet nad - indou mel track
Armaguet nad - kind of felony
Armaguet Nad - Martyr Killer
Armaguet Nad - Mind Control
armaguet nad - mind scouring
Armaguet Nad - Resurrection
armaguet nad - scotch track
Armaguet Nad - Slow down
Armaguet Nad - Special Bug [Lost in Time]
armaguet nad - strange world
armaguet nad - the doberband
armaguet nad - this light is cold
armaguet nad - we living in terror
Armaguet Nad - X.Men
armaguet nad - fear [rmx 3]
armaguet nad - vibes of dream

Als ik die ga horen zal ik los gaan...maar ik zal de enige zijn... Dus ik moet dit pikken ????

jij legt u der bij neer dat het zo is...
Ik niet !!!

en een paar weken erna komt ook budburnerz

[img cacheid=00133ead0015c4e119b718711a007e3429]http://www.stryktniks.6tematik.fr/pere%20noel%20teuffeur.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
vette gesprekken in je eentje?

Waarschuw beheerder
Man wees blij dat dat soort feestjes bij je in de buurt zijn:P
Waarschuw beheerder
Armaguet Nad is erg vet jah idd, voor de rest ben ik het helemaal met tyharo eens, let wel op line-ups, omdat je toch wilt weten wie er draaien, maar op feesten zoals DA of Wreck Havoc, weet je dat de muziek in orde zal zijn, neem als voorbeeld afgelopen DA, ik had nog nooit van Sycomor gehoord, en boy o boy wat gaf hij een heerlijke live-set weg
Waarschuw beheerder
Als ik die ga horen zal ik los gaan...maar ik zal de enige zijn... Dus ik moet dit pikken ????

Je zal echt niet de enige zijn hoor... :)
Tuurlijk niet! Zoals ik al zei die komen voor de muziek dus ook voor armaguet nad al zal het ze enkel verder weinig boeien dat het armaguet nad is opzich... :)

Het enige dat ik wil bedoelen dat ik me daar niet thuis voelt omdat ik uiterlijk anders ben...En omdat ik meer weet over frenchcore dan die hele zooi daar tesamen

Daar moet je je ook niet zo druk over maken...
Ze kijken je alleen een argwanend aan omdat ze denken dat je een kutgabber bent...
Lastig vallen zullen ze je zowieso niet en na verloop van tijd zien ze je denk ik niet eens meer staan omdat ze dan in hun eigen wereld...1 met de muziek zijn...
Ga gewoon lekker naast ze staan met een smile op je kop en zonder je net zoals hun gewoon lekker af van alles om je heen en ga helemaal uit je dak...komt alles goed...
Na verloop van tijd accepteren ze gewoon dat je daar bent en dat je een prima persoon bent die niet komt om ruzie te maken (maar waar ze in 1e instantie wel bang voor zijn) maar net zoals hun gewoon om te feesten...
Om kledingmerken en shit maken ze zich uberhaupt al niet druk...kijk alleen al maar naar ze... ;)
Dus vanwege je uiterlijk hoef je je helemaal niet buitengesloten te voelen...dat heeft meer met je eigen self-esteem (hoe zeker je van jezelf bent) te maken dan met hun...

Vergeef het ze dat ze argwanend zijn vanwege een paar klootzakken die de reputatie verpest hebben...bewijs ze gewoon het tegendeel...meer kan je niet doen...
Na verloop van tijd accepteren ze je echt wel hoor...het zijn geen "gabbers"... ;)
Waarschuw beheerder
En anders wil ik als ik tijd en geld heb wel een keertje mee hoor... :p

Waarschuw beheerder
vage sjit hoor? Jij komt op een feestje, waar alleen maar mensen zijn die er anders uitzien als jou, en nu voel je je bedreigd door deze mensen??

whahahahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahaahaahahahahaha.
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha­hahahahahaahhahahazaasaahdadada dada, whahahahahahahahahahahahahahayhaydasyayy.

sorry, mijn 2 centen

Waarschuw beheerder
ik voel me niet bedreigt :s [ik ben godverdomme het hardstuhhh :vaag: :rolling eyes: ]

ik voel me daar gewoon als een peer in een mand vol met appellen bijwijze van spreken....omdat mijn dresscode er heel anders uitziet...zei kun je vergelijken met vage skaters ofzo...zelfs veel hippie"s komen daar naar toe...en daar wil ik niet mee vergeleken worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zei kun je vergelijken met vage skaters ofzo...zelfs veel hippie"s komen daar naar toe

So what, die gasten zijn altijd zwaar relaxed, op Thunderdome en Nightmare zag ik ze ook (!), praatje mee maken, niks mis mee:)
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Zijn ook genoeg mensen die niet met "witte hooligan truien" en aanverwanten geassocieerd willen worden ;)

Waarschuw beheerder
hehe...maar ik vind dat de strakke kledij gewoon bij hardcore past... [ en dan niet speciaal merken die gabbers dragen..]
k'draag trouwens ook veel kledij van nike...die truien zijn ' 100 % ' hetzelfde kwa model als lonsdale...
Waarschuw beheerder
Maar heb je nou zelf misschien ook niet een heel klein beetje in de gaten dat omdat jij de enige bent die er zo uit ziet dat jij dus misschien degene bent die er enigzins dan niet thuishoort ipv hun? Ook al is dat niet zo...ben je hardcore dan ben je hardcore! :)

Maar zeggen dat hun wegmoeten of iets dergelijks...wat wil je dan? In je eentje op die feestjes staan? :p
Er een typisch gabberfeestje met typisch gabberpubliek van maken? Je ooit afgevraagd waarom die feestjes nou eigenlijk dus meer underground zijn eigenlijk... ? ;)

Je moet maar accepteren dat niet over de gehele wereld de mensen die naar hardcore of aanverwanten luisteren dat soort bepaalde kleding dragen als wat jij als strakke kledij beschrijft...

Sterker nog...ghehe...holland is 1 van de weinigen volgens mij als ik zo kijk naar de buitenlandse hardcoreliefhebbers van over de gehele wereld die ik ontmoet heb... :)
Meeste hadden gewoon relaxte losse kleding aan wat gewoon lekker zit tijdens het feesten...beetje baggy broeken enzo...mag vies worden en kapot gaan eventueel...
Die Amerikaan vroeg ook hoe ze daar nou in uit konden gaan in die (redelijk) strakke kleding...bloesjes en/of strakke spijkerbroeken enzo...zo kan je nooit de meest relaxte moves maken vond hij...
Waarschuw beheerder
wat een triest figuur ben jij -ALLES KAPOT-
Waarschuw beheerder
Hij heeft wel een mooi blingbling id&t ding...
Dat rijmt...yo! :D

Waarschuw beheerder
het idee van een illegaal feest is gewoon lekker feesten en je ding doen, natuurlijk kijken ze je raar aan als je daar als gabber in pak aankomt, je ben namelijk de eerste die gekleed naar stijl op zo'n feesje komt. Daarbij te zeggen dat het ONZE muziek is is gewoon bullshit, het is toch iedereen zn muziek, het heet overigens ook niet voor niets frenchcore.

verder vind ik je gewoon een enorme kneus om de uitspraken die je doet en hoop ik je nooit tegen te komen op zo'n feestje

Woon zelf trouwens op een kraakhaven, alleen maar mensen in zwerverkleding maar kan het prima vinden met die gasten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blingbling id&t ding niks voor jou tyharo?

Nee...ben nu lekker aan blingblingen en smoken met mun method man & redman cd... :smoke:

Murdermurdermurderkillkillkill :vaag:
Waarschuw beheerder
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van piet van pa zijn zojuist gepasseerd... :vaag:
Waarschuw beheerder
aaah TeKno publiek!! heb je hier in Nederland ook zat! zeker relaxe lui. zullen geen vlieg kwaad doen, maar ze zitten wel totaal in hun eigen wereldje. en de muziek is van iedereen :D

Waarschuw beheerder
iemand bekend met robodock? dat is pas een gewedig krakersfeest!!

Filmpje Robodock

[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1859.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1894.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1900.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_1957.JPG[/img]
[img width=300]http://www.freewebs.com/unit-k/IMG_2023.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

Das dan toch wel jammer, dat ze daar niet op de muziek los gaan :/
Of bedoelde je nou, dan je de enige bent die "hakt" ??? ;)
Verder is Frenchcore idd. zwaaaaaaaaar vette shit. :respect:
Verder heb ik hier niet meer zo vaal aan toe te voegen, Tyharo heeft alles weer prima uitgelegd. 8)
Alleen lijkt t wat allof Gabber gelijk staat aan een scheldwoord, in wat TYHARO zeg. Dat vind ik een beetje jammer, want een échte gabber is niet zo. Die reputatie is puur te wijten, aan al die zielige meelopers van tegen woordig... :(
Waarschuw beheerder
>> Alles Kapot: Ik erger me echt dood aan je opmerkingen. Ik ben geen liefhebber van de muziekstromingen die in dit topic genoemd worden, maar heb wel jarenlange verdieping in de dance scene en vind dat je een ongegronde en met een verkeerde conclusie mening hebt.

Tip: leer eerst wat meer over bepaalde muziekstromingen, soorten mensen, commercie, etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest dus echt serieus een paar keer lachen om die opmerkingen van ALLES KAPOT, ik vind dat humor. :d:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Unitek: Dat ziet er vet uit, gek:D

Waarschuw beheerder
mooi he. Wordt elk jaar gegeven in september tegen die tijd zal ik het wel weer aan het licht brengen
Waarschuw beheerder
donateur
To me, French hardcore party, that we call "free party" are real shit full of guys off their faces, with no smile who dont know no nothing about music and the "rave spirit". They come manly for the drugs. No ambiance, it's dark, dirty, unfriendly, unhappy and sometimes agressive. The organisation of it is shit.
Of course you can meet nice people too, but they are only a few... There is no good vibes in this partys. The only good thing i find is that sometimes the music is good, sometimes...
Very far away from the first "Teknival" or Spiral Tribe partys...

Waarschuw beheerder
donateur
atomicplayboy, Heheheheh i'm so happy that we have a nice and partymined Rave scene :d
Fuck Frenchpeople, Holland uber allesssssssss ;d
But Frenchcore is cool. :jaja: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus TYHARO, WIJ zijn beter! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah! i love dutch party! that's why i come to holland all the times for partys! Nice people, nice ambiance, great music, keep the spirit alive!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
dat met andere woorden, ik stink!

En dat klopt ook want ik stink :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus TYHARO, WIJ zijn beter!

:yes:
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
geen gabbers alsjeblieft op die feesten

En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier
Terwijl Het onze muziek is verdomme...

:O :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psycho Forze ------->>> hehe inderdaad...typische belgenhumor :P ...

en een echte kenner als atomicplayboy denkt het min of meer al hetzelfde over als mij...want die stellingen dat ik aan gaf was van 2 feestjes maar dat ik gedaan heb tot nu toe...en blijkbaar is mijn inzicht al juist zoals :

-dat ze gewoon gaan om te flippen [ drugz]
-muziek boeit hen niet zo zeer het enige dat hen boeit is drugzz...
- geen sfeer !!! [want zoals ik zei ik ben de enige die los gaat ]
- en de muziek is goed... [ duhhhh ]

en uhhhh atomicplayboy is fransman volgens mij...en hij zal wel hier het meest over deze scene kennen...
Dus :P

En nutuurlijk geef ik mijn meningen sterk weer zoals...
De muziek is van ons..

ik zeg mijn meningen liever sterker , dan komt het duidelijk over en denken dan anderen over mijn mening...als ik het lichter had uitgedrukt ging niemand erop reageren...dus...

Waarschuw beheerder
en als ik zeg dat ik daar meer gabbers wil zien dan heb ik het op gabbers zoals mij :P

Dus geen > m_i_d_d_e_l_v_i_n_g_e_r_u_i_t_s_t_e_k_e_n_d_e_s_t_o_e_r_k_ij_k_e_n_d_e_[nl-Terreur-holland]p_a_r_a-h_a_l_f_k_a_a_l_o_n_s_t_p_o_o_r_d_t_e_r-r_o_r_s_h_i_z_o_f_r_e_e_n_v_a_g_e_g_a_b_b_e_r_[nl-terreur-holland] alias Terreur in mijn hoofd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
It's actually a pity that partys suck here now in France because where to go out?????? The other option is clubs... Not great partys, unfortunatly, but better people... I found a solution: going out less but in Holland!!!!!!!!!!!!!!!

However, for those going to Paris, you can go to the Rex club on friday, it's pretty good usualy.
Waarschuw beheerder
donateur
Tyharo
Meeste hadden gewoon relaxte losse kleding aan wat gewoon lekker zit tijdens het feesten...beetje baggy broeken enzo...mag vies worden en kapot gaan eventueel...

Die 2 keren dat ik Komprex & Frazzbass gezien heb hadden ze idd ook de kleding die jij beschrijft aan.
Beetje baggy broeken enzo, vooral wijde kleding.
Waarschuw beheerder
ik heb veel met je gepraat -alles kapot-, ik vond je geen snuggere gast maar nog wel aardig maar zoals je hier reageert ben je niet alleen dom maar ook nog zielig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voddenkledij rules :respect:
hakkuh suckt,
lekker hangen voor de boxen rulet:respect:
Waarschuw beheerder
hakken mag ook menno, maar vaag spacen en met armen beetje slaan op muziek enzo is ook dik in orde :p

Waarschuw beheerder
Nee dat lijkt me dan weer helemaal niks, dat speaker freaken:/

Laat mij maar lekker, boeie hoe anderen erover denken, ik ga voor mezelf los, niet voor hun :)