Partyflock

Forumonderwerp · 728254

Waarschuw beheerder
Over een maand ofzo wist ik niets van het bestaan af van frenchcore feesten in belgie...

Maar !!!

Natuurlijk vind ik frenchcore uber geil ...en ik dacht dat ik nooit van mijn leven zo'n feest ging kunnen bijwonen...

Maar niets is minder waar...om de week of 2 weken is er wel ergens zo'n feest...

Maar die dingen zijn nu zeeer underground...

Maar het rare is dat ik DE ENIGE gabber ben kwa uiterlijk op zo'n feestjes :s

En dat ze zo kijken naar mij van wat doe jij hier :s
Terwijl Het onze muziek is verdomme...

Ik ben dan ook de enige die daar ook Hakt en beuQt enzo...

Het ergste van al is dat je als gabber kwa uiterlijk gewoon NIET binnen geraakt op de meeste franse feestjes :s ...Terwijl het onze muziek is !!!

de kledij van die mannen die daar nu naar toe gaan zijn vooral legerkledij enzo [niets te maken met rascisme]]]...je ziet veel van die groene kleuren...echt van dat slunze/vodden kledij......en hippies zie je er ook wel...
echt van dat vaag volk...waarvan je echt niet zo denken dat ze van hardcore houden...

Natuurlijk ben ik de enige daar met een Witte trui van hooligan [ alleen met de trible van voor gestikt]...

Damn ik val daar op...en dat zal ik zo blijven doen...

Wat vinden jullie daarvan ...

En wie kan er nog een beetje meer uitleg geven over dat vaag gebeuren ???????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
speaker knuffelen :)

Waarschuw beheerder
bed plasser :P
Waarschuw beheerder
heheh, grappig gezicht blijft dat, vage mannetjes met rugzakken die voor een box heen en weer bewegen b)

Waarschuw beheerder
donateur
voddenkledij rules
hakkuh suckt,
lekker hangen voor de boxen rulet

Pffff hoor dat dan:s

Ben je nou een nederlander of niet???:P

Hakkuh zul je, feesten GVD!!!
En anders emigreer je maar naar een land als frankrijk wat het dus totaal geen partypeople zijn :[ :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
geen partypeople maar tenminste wel verstand van muziek :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wat heb je daar nou aan???
T gaat toch om gezelligheid, dat gezever bewaar je maar voor op t forum, op een feest hoor je te feesten! :[ :9

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
wel verstand van muziek

Juist niet, als wat TYHARO zegt waar is

Waarschuw beheerder
donateur
Ook dat nog eens jah. :d

Waarschuw beheerder
niet de partypeople de mensen die het maken...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn wel goeie producers ja. :)
Waarschuw beheerder
boeiend hoe je doet als je die muziek hoort. als je nu keihard gaat of stil staat, als je maar geniet.
Waarschuw beheerder
passief genieten idd ook een optie

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar als iedereen dat doet is toch de hele essentie van een avondje lekker gezellig uit gaan weg??:s

Beter gewoon lekker feesten, daar is de muziek toch voor! :)

Nie zo saai doen joh:P
laatste aanpassing
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
muziek moet ook niet gezellig zijn, voor gezelligheid ga ik wel naar de kroeg met humpapamuziek
Waarschuw beheerder
En hakken is dus echt niet de enige manier om goed uit je dak te gaan... :no:
Ik ga veel meer uit me dak door voor die boxen te hangen en gewoon lekker bewegingen maken die het eerste in me opkomen...
Ben jarenlang naar hardcore feesten gegaan en heb een hoop afgehakt maar dat vind ik persoonlijk helemaal niks bij hoe ik me tegenwoordig voel als ik uit me dak ga...
Lichamelijk uit je dak gaan is niet alles...geestelijk vind ik nog tig keer belangrijker... :yes:
En het verstand wat ze van die muziek hebben is...het klinkt vet...je ziet ze genieten...komt o.a. ook door de drugs ja...duuuh...maar een big smile en ogen dicht en compleet opgaan in de muziek is niks mis mee... :)
Liever dat dan die figuren die ik zie op feesten hier met hun kaken van de ene naar de andere kant zwiepend en zulke grote agressieve grote ogen...
Die gasten gebruiken drugs tenminste waarvoor het ooit geintroduceerd is op houseparty's...in trance raken...geestverruimend...niet oppeppend... :)

Dan ben ik maar geen nederlander als dat synoniem staat aan nederlander dat hakken...serieus...vind zoiets heel kortzichtig en net zo'n kortzichtige denkwijze dan wat die figuren van tegenwoordig hebben...
Die denken ook dat bepaalde dingen zoals kleding je een echte liefhebber maakt...
Jullie zijn geen haar beter met je je MOET hakken...en het liefst ook allemaal in een aus...
Gabber ben je toch van binnen? Wat ijlen jullie dan net zo goed met je regeltjes waaraan je moet voldoen? :S

En ik zette gabber zowieso niet voor niks tussen aanhalingstekens..."gabber" dus...met andere woorden niet-gabbers...aaaight? ;)
En heb ook al tig keer gezegd wijt dat ze je raar aankijken dus aan de mensen die de reputatie verpest hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
muziek moet ook niet gezellig zijn, voor gezelligheid ga ik wel naar de kroeg met humpapa muziek

Dat slaat ook weer nergens op!
Beukende muziek kan voor heel veel sfeer en gezelligheid zorgen, misschien dat jij dat niet vat ofzo. Maar ga dan niet zeggen dat het niet gezellig moet zijn, want dan kom je gewoon over, alsof je mensen wil uit lullen, met een of ander dom argument.

En hakken is dus echt niet de enige manier om goed uit je dak te gaan... :no:
Ik ga veel meer uit me dak door voor die boxen te hangen en gewoon lekker bewegingen maken die het eerste in me opkomen...
Ben jarenlang naar hardcore feesten gegaan en heb een hoop afgehakt maar dat vind ik persoonlijk helemaal niks bij hoe ik me tegenwoordig voel als ik uit me dak ga...
Lichamelijk uit je dak gaan is niet alles...geestelijk vind ik nog tig keer belangrijker... :yes:
En het verstand wat ze van die muziek hebben is...het klinkt vet...je ziet ze genieten...komt o.a. ook door de drugs ja...duuuh...maar een big smile en ogen dicht en compleet opgaan in de muziek is niks mis mee... :)
Liever dat dan die figuren die ik zie op feesten hier met hun kaken van de ene naar de andere kant zwiepend en zulke grote agressieve grote ogen...
Die gasten gebruiken drugs tenminste waarvoor het ooit geintroduceerd is op houseparty's...in trance raken...geestverruimend...niet oppeppend... :)

Dan ben ik maar geen nederlander als dat synoniem staat aan nederlander dat hakken...serieus...vind zoiets heel kortzichtig en net zo'n kortzichtige denkwijze dan wat die figuren van tegenwoordig hebben...
Die denken ook dat bepaalde dingen zoals kleding je een echte liefhebber maakt...
Jullie zijn geen haar beter met je je MOET hakken...en het liefst ook allemaal in een aus...
Gabber ben je toch van binnen? Wat ijlen jullie dan net zo goed met je regeltjes waaraan je moet voldoen? :S

En ik zette gabber zowieso niet voor niks tussen aanhalingstekens..."gabber" dus...met andere woorden niet-gabbers...aaaight? ;)
En heb ook al tig keer gezegd wijt dat ze je raar aankijken dus aan de mensen die de reputatie verpest hebben...

Ach ja, we bedoelde dat misschien ook wel een beetje met een knip oog hé. Ieder z'n ding gewoon hoe die de muziek interpreteerd.
Alleen is t denk ik voor de meeste mensen toch wel leuker, een hele zaal die lekker uit z'n dak gaat op de muziek.
Anders zou je zo'n feest net zo goed in een opera gebouw kunnen geven, met stoelen. Waar een DJ op het podium een "voorstelling" geeft. ;p
Hahahaha Wat je verder doet ook een hardcore feest, zal mij een zorg wezen:P Zo bedoelde ik t verder niet ofzo hoor.
Maar ik ben verder wel blij dat wij niet zoals de fransen hier in NL zijn. zo als Attomicplayboy beschreef. ;)
Dat lijkt me dan PERSOONLIJK weer helemaal niks!
Met uitgaan wil je toch wel een lekker feestsfeertje hebben denk ik.
Met een paar pillen, paddo's, LSD en ketamine of weet ik veel wat in je mik, naar de muziek luisteren en er verder helemaal niks mee doen, kun je net zo goed in een park of bij iemand thuis met vrienden doen...
Vind t dan een beetje jammer als ik zo die beschrijving hoor, van Attomicplayboy, snapt u?;)
Waarschuw beheerder
Dat wat die franse gast zegt zeggen meerdere fransen trouwens...
Veel mensen aan de drugs...
Feestjes zijn klein, minimaal, kaal, je moet je eigen dingen maar zelf uitzoeken...daar ben je helemaal vrij in...etc. (=underground)...idd...zo is het daar...
Maar toen ik ze vroeg hoe het zat met of er regelmatig grote vechtpartijen zijn zonder reden en mensen elkaar de hersens in slaan zonder reden toen zeiden ze toch echt dat daar idd geen sprake van is en dat dat maar heel zelden voorkomt...en dat dat ook per plek zeer verschillend is...
In het noorden van frankrijk komen vaker vechtpartijen voor...o.a. omdat daar veel extreem rechtsen komen die slaags raken met de voornamelijk (extreem) linkse mensen...

Maar de voornaamste reden dat ze NL wel leuk vinden...maar ook zeker niet allemaal...is omdat het hier dus groter opgezet is en meer aandacht (tot soms teveel aandacht naar mijn mening) aan de decoratie besteed is...
Dat kennen ze daar niet dus dat maakt indruk op ze...en dat snap ik ook...net zoals dat jonkies die feesten helemaal geweldig vinden en ook door de shit die er hier is heenkijken omdat ze zo onder de indruk zijn van de immense opzet...
Op mij maakt dat allang geen indruk meer dat groots opgezette en ben zelfs te beroerd om zoveel te betalen o.a. vanwege die decoratie en grootste opzet...
Ik heb dat niet nodig dus waarom zou ik ervoor betalen...het gaat mij om de muziek...niet om het bullshit plaatje eromheen om de shit te camoufleren...
Dan ga je dus op andere dingen letten om je heen en dan zie je helaas te veel gekloot om helemaal niks... :(

Daar daarentegen en ook op zulke georienteerde feestjes hier in NL zie je helemaal niks gebeuren...
En dan ook nog eens:
Security? Wat is dat? Ze staan er om de kaartjes in ontvangst te nemen...als ze er uberhaupt al zijn...en soms kijken ze ff binnen...gooien hun blik over het publiek heen en gaan weer staan loltrappen in de hal met hun collega(s)
Fouilleren? Hoeft niet...en dan toch gebeurd er zo bar weinig tot helemaal niks...toch knap ofniet? :yes:
Dat in vergelijking met de feestjes hier waar je eerst gefouilleerd moet worden en vervolgens met zoveel security ook nog eens binnen en toch loopt het altijd nog uit de hand...
Toch knap...dus welk publiek kan zich daadwerkelijk beter gedragen en waar gebeurd in verhouding het minste?Daar...absoluut zeker...o.a. vanwege dat ze daar dus zelfs geheel vrij spel hebben eventueel als ze willen vechten...maar dat doen ze niet...
Dat is ook de reden dat er zo weinig tot geen security rondloopt en er geen fouilleren is...het hoeft niet...het loopt niet uit de hand...
Doen ze dat hier hetzelfde dan loopt het binnen de kortste keren ENORM uit de hand...zegt toch veel over het publiek he? (6)

Hier in NL MOET je als je per ongeluk tegen iemand aanstoot in de wandelgang eigenlijk ook je excuses aanbieden omdat je anders kans hebt op klappen bij de verkeerde persoon...zeg je niks krijg je een snauw na...terwijl zoiets gewoon kan gebeuren en je anders heel de avond met die drukte je excuses loopt aan te bieden... :vaag:
Daar vinden ze zoiets maar de normaalste zaak van de wereld dat je elkaar af en toe ondersteboven loopt in de wandelgang...degenen die ondersteboven zijn gelopen kijken nog niet eens om van wie deed dat? Ze gaan gewoon verder met waar ze mee bezig waren en zien het als iets wat kan gebeuren...

Al die stomme onofficiele regeltjes hier om het maar enigzins gezellig te houden... :p
Waarschuw beheerder
Anders zou je zo'n feest net zo goed in een opera gebouw kunnen geven, met stoelen. Waar een DJ op het podium een "voorstelling" geeft.

Wat heb u niet begrepen aan het ze zien de dj's niet als 1 of ander idool en ze zien hem enkel als iemand die gewoon de muziek verzorgd?
Rondom de boxen is het altijd een drukte...ze situeren zich allemaal daar...
De dj hoeven ze niet eens te zien...die kan net zo goed in een hokje totaal afgesloten van de zaal waar de rest staat...niet zichtbaar...gaan staan draaien...de boxen...je weet wel die dingen waar de muziek uit komt...is waar ze zich op richten...
Ik vind zoiets meer passen bij de hardcorescene...kunnen ze lekker allemaal hun idool eens goed aan staan gapen als ze die toch als belangrijkste zien... :yes: ;p

Ze maken zich in nederland veel te druk om dingen die er niet eens toedoen als het om muziek gaat... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Psycho denkt dat ze stil staan denk ik... :)
Doen ze niet hoor...ze bewegen heel soepel met de heupjes en zwaaien met hun armen en laten zich gewoon lekker meeslepen met het ritme...terwijl ze een big smile op hun gezicht hebben en hun ogen vaak dichthebben...
Ze horen enkel een ander ritme dan de mensen die staan te hakken... :)
En regelmatig opeens uit het niets keihard weeeeeeeeeheeeeeeeeeeee of jaaaaaaaaaaaaah of iets dergelijks staan te schreeuwen als er een hele opzwepende plaat word gedraaid...als teken van goedkeuring...
Dat hoor ik die hollanders nou nooit echt doen...
Die doen het enkel op commando...in een break als word gevraagd allemaal collectief in de handjes te klappen...net als bij een Frans Bauer concert... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff ik ga echt niet tegen die hele lap tekst aan boxen als je t niet heel erg vind... :p
Laten we het er maar gewoon op houden, dat het allebei z'n voordelen en z'n nadelen heeft, en niet echt met elkaar te vergelijken is. ;)

Daar vinden ze zoiets maar de normaalste zaak van de wereld dat je elkaar af en toe ondersteboven loopt in de wandelgang...degenen die ondersteboven zijn gelopen kijken nog niet eens om van wie deed dat?

Dat is wel zo ja. Vaak als iemand tegen mij aanloopt, krijg je echt zo'n hele bange reactie als "sorry hoor, met zo'n geschrokken koppie" :p
Maargoed ik denk dan ook; tsja das toch niet meer dan logisch rustig maar hoor, wat maakt t uit??
Maargoed verder is t hier in NL echt niet zo'n levensgevaarlijke bedoeling hier op feesten hoor.
Tis hier hartstikke vet op feesten, en ik vermaak me altijd weer prima, de rotte appels hou je natuurlijk toch op iets waar veel mensen zijn, en ja dat is qwel eens jammer natuurlijk, heel jammer eigenlijk...
Maargoed ik schenk er weinig tot geen aandacht aan eigenlijk, mij ontgaat t eigenlijk zelfs meestal.
En ik vermaak me prima, en zou toch voor geen goud willen ruilen met de "franse scene" als ik t zo hoor. en ben toch trots op onze feestelijke scene. :)
Die nadelen neem ik er maar gewoon bij...of eigenlijk, ik heb er nooit last van... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik zou die feestjes NOOIT meer in willen ruilen voor de holland hardcore feesten...ik voel me er totaal niet meer thuis...het is te artificial voor mij...daar is het nog puur... :)
En ik ben er trots op dat de mensen zich daar zo weten te gedragen...ik loop er altijd rond met een veilig gevoel ondanks dat er geen security is want tis bewezen dat veel security niet garant staat voor veiligheid...maar het gedrag en respect van de mensen naar elkaar toe maakt een groter verschil...

Gelukkig is er verschil...en daarom ook GEEN gabber op die feesten...anders is dat verschil er binnen de kortste keren niet meer... :)
Dus of meneer de topicopener die 2 dingen ook graag gescheiden wil houden a.u.b.? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er ook zeker best een keer een kijkje willen nemen hoor. ;)
Alleen het idee wat ik er nu van heb sja...voor ik heb persoonlijk gewoon geen problemen op feesten hier. misschien dat dat ook een rol speelt.
Ik weet niet of jij veel persoonlijke klote ervaringen hier heb ??
Waarschuw beheerder
Leuke lappen tekst Tyharo, lees ze met een glimlach :)
Hak nog steeds heel wat af, maar ogen dicht en genieten is ook heerlijk, helemaal in de muziek opgaan :)
Maakt geen drol uit hoe iemand beweegt
Waarschuw beheerder
Psycho>>Naar leed van anderen kijken hoe die zonder reden in elkaar worden getimmerd vermaak ik me ook niet mee... ;)
En ik weet...het had net zo goed ik of een bekende kunnen zijn... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het gaat er niet om wat je leuker vindt of niet

iedereen is het over eens dat op hardcore-feesten veel gabbers en op underground-feesten alto/tekno zijn

alleen de topicopener, mr alles kapot, niet :x, die zegt dat tekno van de gabbers is behehehe ik kan me kapot lachen
Waarschuw beheerder
en dan ook nog zeggen dat tekno'ers niet van die muziek houden

hij download wel me hele schijf leeg:x
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, erg loze uitspraken, opent het topic met deze zin:
Over een maand ofzo wist ik niets van het bestaan af van frenchcore feesten in belgie...

Maar wel meteen beweren dat het "zijn" muziek is
Waarschuw beheerder
Toch knap hoor als ie vervolgens zegt dat ie de enige is daar... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho>>Naar leed van anderen kijken hoe die zonder reden in elkaar worden getimmerd vermaak ik me ook niet mee...
En ik weet...het had net zo goed ik of een bekende kunnen zijn...

Ow ja ik weet wat je bedoeld, ik heb t ook wel eens gezien, maar dan zeg ik wél bij, dat heb ik in m'n hele uitgaansgebeuren misschien hooguit een keer of 10 mee gemaakt. Ik vind dat opzich niet schokkend veel. :)
Waarschuw beheerder
Oh...ik maak het standaard elk hardcorefeest mee...zelfs de oldschool en early hardcore feestjes...al is het daar stukken minder... :)
En ik zoek het niet op...het gebeurd alleen heel toevallig altijd voor mijn neus ofzo... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij mij is het juist andersom, zie het bijna nooit gebeuren :)
Waarschuw beheerder
:[

Hardcorefeestjes hebben een hekel aan mij dus ik heb alle recht om ook een hekel aan hardcorefeestjes te hebben! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Houlala!! that's too much of dutch language for me! Cant understand everything!!!!
What is it all about??? The music, the place to party??? I used to make great free party, in great place (as abbey for exemple) with great music, with the Spiral Tribe sound system. Of ourse there was drugs, they even made it during the party but it wasn't this shitty ketamine that make you become a zombi and people didn't abuse of drugs, they were still dancing, smiling and talking.... You wont find this anymore in French free party now, or so rare....
Waarschuw beheerder
Too bad you won't find the word respect that much often on dutch parties anymore either... :(

But I said you problaby also like the dutch parties so much because they are spending more attention (and money) to decorations and that kind of stuff...and they are huge...
You don't have that kind of stuff in France where everything is minimal... :)

Myself got bored of that decorations and stuff...I was getting "hungry" to get back to the minimalistic stuff...
So I started to go to the parties in Holland wich are bringing the same ideas as the free parties in France...
Were the word respect still excists...

And they think the way of dancing of them is funny/stupid...
While for me it is totally enjoying the music...I even don't use drugs...well yeah I smoke a joint once in a while... ;)

But main problem of this topic was/is...topicopener said these free parties in france are actually owned by gabbers...and it is music from the gabbers and not from them... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oh...ik maak het standaard elk hardcorefeest mee...zelfs de oldschool en early hardcore feestjes...al is het daar stukken minder...
En ik zoek het niet op...het gebeurd alleen heel toevallig altijd voor mijn neus ofzo...

Hahaha nou ik zeg dat echt niet zomaar om jou uit te lullen ofzo hoor. Als ik ze iedere keer zie vechten geef ik dat gewoon toe hoor, ben daar heel eerlijk in :d

Maar misschien sta je altijd net op de verkeerde plek ofzo...ik snap er geen zak van hoe je er bij komt dat het zo erg is in de hardcorescene maar t zal wel. :P
Heb jij t niet over feestjes daterend uit 2000 -2001 ofzo??:P (heb ik al vaker gezegd maargoed:P)
Waarschuw beheerder
Ghehe...nee in 2000-2001 zag ik het namelijk weer sporadisch... :)
Op symbiont toen na dan... :[

Nee ik weet ook wel dat je dat niet met die reden zegt hoor... ;)
Maarja tussen niet zien en er niet zijn zit ook weer een verschil ben ik bang...en ik zie ze dus helaas altijd...dus ze zijn er zeker...standaard...elk feest...anders zie ik ze niet...

Zoals ik al zei...ik zoek het echt niet op...dat zeggen mensen namelijk altijd vaak tegen mij...dus meldde het er gelijk maar even bij...
Ja hoor...ik ga echt op zoek naar een vechtpartij om vervolgens een feestje waar ik weet ik veel hoeveel geld voor heb neergeteld te laten verknallen... :vaag:

Ik heb denk ik echt altijd pech...bij binnenkomst zie ik meestal al een goede vechtpartij...waardoor ik gelijk weer zoiets heb van...wat doe ik hier?
En dat terwijl die feesten zo groot zijn...dus het moet toch niet moeilijk zijn om ze toevallig te ontlopen een keer? :S
Maargoed dan heb je ook altijd nog die agressievelingen die me enkel alleen al pissig maken met hun look en attitude...die staan echt op elke hoek heb ik het idee...

Op de kleine feestjes waar ik heen ga heb je goed uitzicht over de gehele zaal dus als er iets gebeurd valt het meteen op...
Nee de hardcorefeesten hebben voor mij echt compleet afgedaan toen ik die feestjes eenmaal ontdekt had... :)
Ik wil er absoluut niet naar terug...1 vechtpartij is er al 1 teveel vergeleken met die andere feestjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Of je staat bij ron in de buurt die is ook altijd heel saai op feesten O:)

Maar ff ontopic, het lijkt mij wel leuk keertje mee te maken.

Het is trouwens ook zo dat als je naar de echt oude thunderdomevideobanden (dus nog VOOR het aus/cav area) je een veel grotere variatie aan mensen ziet.

Waarschuw beheerder
Hey TYHARO...moet jij niet eens een boek gaan schrijven ofzo?:P
Waarschuw beheerder
Nee... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Was Symbiont zo erg dan???

Heb daar namelijk al meer over gehoord, vertel is.. :P

Waarschuw beheerder
zoooo eventjes mijn meningen weergeven...

Tyharo ------------> Natuurlijk zal je op die underground party's geen rellen zien...ze zijn dan ook verdovend die mannen [ lees dat ze verdovende middelen gebruiken....] ik trouwens ook [maar toch is het anders...]

Dus ze zijn daar 'allemaal ' aan de drugz (dus verdoofd , waus) en zijn veel te waus om te vechten of inspanningen te doen...daarom gaat er daar nooit gevochten zijn ... ik hoef maar te kijken naar sommige vrienden van me... ze zijn zelfs zodanig waus dat je ze niet verstaat wat ze zeggen laat staan dat ze gaan vechten...
Tjahhh...dat je dat in nederland tegenkomt pfffff...moet je ook weten op zo'n party zijn er minstens 1O OOO man...Weet je wel hoeveel dat is ?????? ...dan is het toch niet zo raar als er eens gevochten is...maar party = feest vieren en niet vechten maarja...op zo'n grote groep zullen wel altijd zo'n mannen bijzitten...

En ik zeg ook wel dat je evenveel kunt genieten van een plaat als je niet beweegt... ik moet ook toegeven als ik de alcohol niet had geprobeerd dan had ik het hakken ook niet beoefent omdat ik ook nogal een serieus iemand bent en ook een 'hulpmiddel' nodig heb om mij te laten los gaan...bijv. massa"s bier en weed...maar meer niet !!!
Maar op punt één staat de muziek ...van hun niet !!!
That's the big difference !!!
[uitzonderingen daar gelaten...]

en dat vechten op feesten vind ik echt ook zo overdrijven...toen ik naar thunderdome ging...dacht ik ook dat ik op mijn bek ging hebben...mooi niet dus !!!

integendeel zelf...Tegen veel man met mijn dronkenkloten aangebeuqt enzo ...en niets van problemen gehad...zelfs tegen wazi's en ander gespuis tegen aan gelopen...
en natuurlijk zijn er geen security's op zo'n feesties...
Zo kan ik gemakkelijk mijn jointje binnen op roken...dat is dan wel weer een voordeel van die party's...
[maar toch vind ik het niet normaal dat dit kan... , maar ben er wel blij om...]

holmen ------> jij zei dat ik zeg dat tekno van de gabbers is ?????? dat zei ik niet !!! of komt misschien onrechtstreeks zo over... Ik vind tekno niets aan ! , ik zit gewoon die nacht dan te wachten tot er later op de avond het echte werk aan bod komt...Frenchcore dus :p
Waarschuw beheerder
Overal waar ik keek vechtpartijen? :p

Nou ja...ergste was nog dat ik op een gegeven moment mezelf verplaatst had naar een plekje waar ik dacht veilig te zijn...
Ging ook goed voor een paar minuten hoor... :p
Maar op een gegeven moment kijk ik naar links...zie ik daar een hele rij met heel boos kijkende mensen staan...ik denk...fuck wat nu en waar kijken ze naar?
Ik kijk naar (extreem) rechts (=woordgrapje) en ik zie daar een hele rij met booskijkende extreem rechtse figuren staan...die andere groep was trouwens een groep ajacieden...
Voordat ik eens goed kon slikken van de schrik stormden ze op elkaar af en ik stond er dus middenin! :S
Ik zweer het je...ik wist niet dat ik zo hard kon rennen...

Toen hebben we ons met ons groepje achterin de zaal helemaal in een hoekje verstopt in de hoop het gezeik niet meer te zien...maar helaas...
Toen zijn we maar naar huis toe gegaan...kutfeest... :[

Bij mijn beoordelingen kan je ook een waardeloos zien staan hier op PF...al vond ik dat nog te positief eigenlijk... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik zou ook zoiets erg haten !!!!

ik hoop het nooit mee te maken...

Maar
denk eens goed na Operatie shockeffectje ...Dat zijn geen gabbers maar neo nazi's...

Die horen daar niet echt thuis...

Dus dat zijn niet de hardcore muziek liefhebbers...
Waarschuw beheerder
holmen ------> jij zei dat ik zeg dat tekno van de gabbers is ?????? dat zei ik niet !!! of komt misschien onrechtstreeks zo over... Ik vind tekno niets aan ! , ik zit gewoon die nacht dan te wachten tot er later op de avond het echte werk aan bod komt...Frenchcore dus

En hard-tek(no)... ;)

Waarschuw beheerder
Tekno:lief:

Waarschuw beheerder
Trouwens veel fransen hebben de dresscode van 'gabber' ...dat had ik al door op project hardcore in belgie hier...achter feest nog een beetje zitten lullen over frenchcore producers tegen een groupie fransen...ze stonden wel versteld dat ik er zoveel overwist...dan nog een beetje in het frans zitten lullen enzo en het vaagste van al is dat ze roepten dat ik moest op de groepsfoto staan met hun :D ... hehe en dat zelfde frans meisje die bij die groep zat had toen in de party zelf eens over mijn haar (piekjes) gevreven van ' doe je haar eens af man' ...k'vond het wel leuk :D

(even een bijsluitertje bij mijn teks é ...]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zag al "waardeloos" staan ja, en had al veel van dat feest gehoord, dat het echt niet meer normaal was, qua rellen enzo.
Dat zou ook echt niks voor mij zijn, zou er gewoon bang van worden dan!!!!
Gelukkig nooit zulke dingen mee gemaakt, en dat gaat ook niet gebeuren mag ik hopen:P
Moet je dan eens para van de drugs zijn, op zo'n soort feest.. ;)
Dan is het helemaal een ramp!
Waarschuw beheerder
Alles Kapot>>Waarom denk je dus dat ik zei bedank bepaalde figuren maar voor de reputatie? ;)
Ik weet verdomd goed dat dat de klootzakken zijn... :yes:
Feit is wel dat ze er (helaas) zijn...en teveel naar mijn mening...en het gruwelijk verpesten voor mensen die zich wel netjes weten te gedragen... :(
En het zelfs vaak voor elkaar krijgen dat die mensen die zich wel netjes weten te gedragen flink uit hun slof schieten omwille van die figuren...
Het zijn trouwens vaak geen neo-nazi's echte neo-nazi's gaan niet naar hardcorefeestjes want dan zou het belang van het arische ras misschien weleens in het geding kunnen komen omdat veel dj's en producers een kleurtje hebben... ;p
Zulke mensen noemen we wazi's hier... :D
Al lopen er regelmatig weleens echte figuren rond die gefrustreerde wazi'tjes proberen te ronselen om zich aan te sluiten bij hun partij of what-so-ever... :(