Partyflock

Forumonderwerp · 708269
Wow....
Eindelijk komt TheProdigy weer naar Nederland met hun nieuwe album!

Ik zag in de agenda dat er 230 PF-leden naar de HmH gaan 20 november gaan : revolution

Ik ga er ook opzeker heen, ga maandag kaartjes halen!!
Ik ben één keer naar een live optreden geweest van TheProdigy, dat was op Metropolis in R'dam. toen ging het echt LOS! Het gras was zelfs los, dat ging op en neer. Een moment om nooit meer te vergeten...

Wie kijkt er ook zo uit naar 20 november?

En... wie heeft ook TheProdigy mee gemaakt op Metropolis?

de Prodigy.. mag het wel iets beter zijn als toen op Lowlands... toen het hele terrein ervoor uit was getrokken en ze een show neerzette die gewoon op DAT stond en vervolgens ook het geluid gewoon een kwartier uitviel en ze erbij stonden als drollen met vingers. Hop meer dat het zo is als in de begin. Laten we ervan uitgaan dat het gewoon bizar wordt. The experience all over again.
Kom echt wel binnen, beetje inventief zijn, ik ga dit niet missen hoor.

Zou het knap vinden hoor als het je lukt..... maar ik ben bang dat je het onderschat...

Hardgirl 30 oktober 2004 17:01
nu ben ik ff benieuwd hoeveel de kaarten origineel kostten...

30 of 32 euri dacht ik..
Kaartjes kosten 29,50 + 4,00 (admins. kosten) + 1.78
(verzendingkosten) = 34,28

Teminste als je ze via de ticketservice.nl site heb gekocht.

Had er 15 en heb er nu nog een paar over.

Julezz
idd heb er €33,00 voor betaald.
is er ook een time table bekend???

wil de prodigy niet missen in iedergeval :D

maar de rest boeit me niet zo eigenlijk
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Te vette link die hierboven staat..

Is het al uitverkocht ??
Want volgens mij kan je nog gewoon kaartjes kopen via ticketservice en laat ik nou 3 x 50 euro hebben betaald via www.concertkaarten.org, een kennis van mij zei dat het al uitverkocht was namelijk. :S :S
laatste aanpassing
nee hoor, ze zijn echt uitverkocht.
wees blij dat je nog kaarten hebt! :)
Zo, nu ook besloten volgfende week naar ILT te gaan. Als backup plan, mocht ik echt niet aan goedkope kaartjes voor Revo kunnen komen. Zie ik ze daar alvast. :)

Ik wil ook wel zo'n backup plan :9

Nog 2 weekies WJ, B there or B square ;p
ik zoek nog 2 kaarten... iemand? beetje normale prijs ook misschien?
goedkope kaartjes voor revu??? wees blij dat je ze nog kan kopen!!!
een paar vrienden hebben nog kaarten weten te bemachtigen voor 50, nou die zijn zooooo blij haha
maar als je krap bij kas zit is het duur ja!!!
verder heb ik oooohhh zo een zin

ik mag ze ook 2x bewonderen en ga dit ook zeer uitermate goed doen!!!!
ben echt zo benieuwd en heb nogmaals zo een zin in hun optredens!!!!

kusss en suc6 voor de gene die nog een kaartje willlen bemachtigen

kussssi

wat kan ik eigenlijk gaan verwachten van de andere artiesten ??
http://www.marktplaats.nl/

Staan nog volop kaarten te koop!

en...
http://www.nationalemarkt.nl/index.php?act=ST&f=38&t=12320
laatste aanpassing
12 days remaining........
Ik heb zo'n zin en hoop ook dat ze Out of Space doen want dat is het nummer waardoor ik prodigy ben gaan luisteren
you never know....

maar ik hoop met je mee! ;p
is er ook ergens een time table bekend????
Nee, zoek me ook de pleuris naar dat ding! :[

Weet iemand ook of je fotos mag maken en wat de timetable is?
Crap! tis al uitverkocht. :(
Foto's? Ik hoop dat er iemand van PF foto's gaat maken!
10 days remaining...:9
jah ik wil er ook wel foto's maken maar dnek niet dat dat mag daar zonder een toestemming :(

Beter komt er idd wel ergens volgende week de timetable want stel je voor dat je te laat bent

ik sta gewoon al om 22.00 uur voor de deur :P

vind die andere acts en electro & techno ook heeeeeeelemaal niet verkeerd om te horen (hoop ik dan) :)
want stel je voor dat je te laat bent

Tsja....

ik sta gewoon al om 22.00 uur voor de deur

Ik denk dat ik ook maar vroeg er heen ga, als er niet een time-table bekend wordt gemaakt... :|
jah ik denk ik ook maar want wil zowiezo de prodigy niet missen al denk ik niet dat ze vroeg moeten maar je weet het maar nooit :D

Prodigy begint heus niet om 22.00 al mensen.

Beetje lullig als je nog in de rij staat, deuren gaan net open en ze zijn al begonnen.

Freestylers wil ik ook zeker gaan zien.

Maar zoals ..::AnnA::.. al zei, beter te vroeg dan te laat, en zolang er geen time-table is, ben ik gewoon op tijd...

Revolution echt een topper gaat worden.

Nog een klein weekje!

:yes:
laatste aanpassing
ik wil alles wel graag zien dus ben er ook wel vroeg bij :)
heb er echt wel zin in!
ik vind freestylers en voorn ook wel interessant...
de rest boeit me niet (behalve DE act natuurlijk)

timetable gewenst!

Even om terug te komen op hardstyle en prodigy: the prophet heeft het ooit eens o zo geweldige nummer firestarter te bizar verkracht: goedkoper kon het haast niet. Ik kan het origineel hierdoor vrijwel niet meer aanhoren. Ik hoop dat dit niet bij te veel van jullie is gebeurd.

Gisteren trouwens the prodigy gezien bij I love techno: tofste wat ik ooit hebt meegemaakt op een feest. Jullie staat wat te wachten, kijk er maar naar uit.

I heard 'bout it! :D

Kan nóg minder wachten!! deze week moet snel voorbij gaan 8)
yes
bijna the prodigy :D
heb er zin in :D:D:D

I love techno:

Vanwege oponthoud door de vreemde combinatie Haarlem/Zandvoort kwam ik erg laat aan. Met de benenwagen in chaotische stand sprintte ik al zoekend indirect door naar de Prodigy. De abnormaal grote rij voor de zaal gaf mij geen aanleiding tot opgeven en ik baande een weg door de chaos heen. Toen de eerste beats van ´Wake up call´ vervolgens mijn trommelvliesen bereikte kreeg ik op datzelfde moment te horen dat ik in de verkeerde rij stond. Zwaar balend snel de correcte rij in gedoken. De chaos leek nog groter te worden en achter me bezweek een wit-wegtrekkende jongen bijna aan de druk (vandaag na ontwaking kwam ik erachter dat diezelfde druk lichamelijk letsel bij mij heeft achtergelaten). Vastbesloten reageerde ik impulsief op elk gaatje dat gecreëerd werd en kwam zo langzaam terecht bij het laatste obstakel: ´Wake up call´ ten einde, lichten aan, boegeroep domineert. Gefrustreerd wacht ik 40 minuten waarin ik water uit de lucht opvang en een stukje mandarijn in voordat het dan nog twijvelachtige ultieme eindelijk van start gaat, hier heb ik zo lang op gewacht.

Na het moment licht uit, spot aan kwam ik vrijwel direct in een roes terecht waar ik 2 uur later pas weer uit zou komen. ´Their law´ was een geweldige opening voor me en mijn overweldigende energieuitstoot maakte het direct tot 1 van DE momenten. Tijdens het gehele concert overheerste de beats. Bij ´Smack my bitch up´ leverde dit ook een uniek moment op: elke beat deed een beroep op mijn gehele lichaam en dit uitte zich achtereenvolgens door tal van kippenvelaanvallen. Complimenten aan de uitvoering van de ´Girls/More Girls´ remix en aan het optreden van Keith Flint. Ook de nieuwe toegevoegde beat van Spitfire mag genoemd worden die het nummer nog net dat beetje extra gaf. Dit compenseerde goed met de zachte weergave van de mooie melodieuze stukken (wat ook een probleem was in ´Medusa´s path´). Hier hoop ik volgende week verbetering in te zien, want deze stukken maken mede hierdoor de nummers voor mij juist zo speciaal. Dit was echter dan ook het enige minpuntje (exclusief de kopstoot op mijn neus door iets te meeslepend lomp gedrag van mezelf dan:)): De gehele ervaring was één lange, te mooie adrenaline uitstoot dat niet snel vergeten gaat worden.

Voor wie voorbereid wil zijn raad ik aan www.brainkiller.it te bezoeken. Hier kan je 2 concerten downloaden in video formaat: Athene 1995 en Athene 2004, ons concert dus. Het enige verschil tussen ons en hen concert is dat wij de luxe bezitten van de vertolking van 2 extra NIEUWE nummers :D! Enjoy...
laatste aanpassing

Artiest Tuur
Joooo, ik heb er echt zin in! Na al die drama op I Love Techno ben ik blij dat ik ze toch nog goed kan zien :D
WJW super lekker verslag!!! en ik krijg steed smeer zin in zaterdag!!!!
ik was ook op i love techno, maar de prodigy ging voor mijn neus voorbij en ik beleefde daarom richie hawtin van drie meter afstand, ook niet verkeerd!!!
maar ik heb o zo blij met aankomende zaterdag

ciao

Ik ga erheen en heb er ontzettend veel zin in!! :jaja:

Ik heb ze gezien op Lowlands (2001 geloof ik!) Dat was zwaar knalluh!! :bounce:

Dit wordt mega mega supervet!! De week mag voorbij vliegen en zaterdag mag de tijd stilstaan! :D

heb helaas geen kaartje meer kunnen bemachtigen.. :( maar heb hem wel afgelopen weekend op ILT gezien en was echt super... :D nog nooit zo uit mijn dak gegaan..
oe :kwijl:

fuck um and their law :P

dat zijn platen die ik echt wel wil horen :yes:
M1EKSTE --> Ik wil nog wel meer nummer héél graag horen!

Oe oe, het is al bijna zaterdag!!!!

Nog 5 daagjes
Zo, ik heb ze gezien! (l)

Wat een gedoe zeg. Speciaal voor The Prodigy ee kaartje voor ILTgekocht. Eerst in de file, toen alle zalen vol...heb me naar binnen gewurmd, uur moeten wachten, beginnen ze en na 5 min,. moesten ze stoppen omdat het te druk was, er overal mensne tegen de vlakte aangingen en t echt net een sauna was. Vervolgens ook nog technische problemen dus het duurde gewoon bijna 3 kwartier voor t concertje dan begon.

Het publiek vond het geweldig, maarhet geluid stond zo zacht dat t op mij niet helemaal overkwam. Echt jammer want t was allemaal wel vet. Idd "their Law" gehoord, natuurlijk "Firestarter", "Poison" en afsluiten met "Smack my Bitch up". Maar verder vooral veel nieuw werk.

Helaas niet "No good for me" gehoord wantdat is en blijft mijn fvo plaat van hen.

Totaal: Nou ik heb ze gezien, dat is al vet. Alleen dus wel op een baggerfeest met ranzig publiek en slecht geluid.

Toch "raakte" het me niet echt. Ondanks dat het hele publiek volslagen los ging. Kweenie. Denk dat ik hun muziek maar gewoon lekker in de auto blijf draaien.

Ik ga er dus niet bijzijn a.s. week. Vond het prima zo. Ga naar een feestje in Eindhoven. :)

Veel plezier allemaal op Revolution, weet zeker dat t geluid en t publiek daar nog veel toffer zijn dan in gent. :)

Helaas niet "No good for me" gehoord wantdat is en blijft mijn fvo plaat van hen

pf dan had ik mezelf echt voor mn kop geslagen als ze die hadden gedraait...

ik besloor niet een half uur te wachten op prodigy....trok dat echt niet op dat moment...kwas bloedje nuchter en wilde lekker housen....en in een rij wor dik dan helemaal gek;)

maar heb van niemand gehoord dat ze of no good, of fire, hyperspeed of wat dan ook gedraaid/gespeelt hebben.ben blij toe...want dat waren de nummers die mits ik erbij was geweest erg graag had willen horen :yes:

wel super dat onder de set van miss kittin die donkere gast van de prodigy aan kwam zetten met een plaat...die miss kittin gewoon meteen dr op gooide en wat outher space bleek te zijn :kwijl:....bijft ook :lief: natuurlijk....toch nog beetje prodigy gevoel gehad dus;)
Ik wil ook gaan maar het is uitverkocht :(
Yeah, ik heb er echt zin in!
Ik heb op ILT tijdens the prodigy staan springen op ome karel. Kom maar op met zaterdag!!!
Heb ze zaterdag op ILT gezien, echt geweldig en iedereen ging compleet uit zijn dak...zo erg zelfs dat een half uur de tl buizen aan moesten om mensen de zaal uit te krijgen vanwege veiligheid...beetje jammer maar het mocht de pret zeker niet bederven!
Nou dat wordt knallen zaterdag zo te horen!!!

Beter! Het dak er af!!!

laatste aanpassing
Bij de weg.....

Nog 4 daagjes!!!

YEAHHH!!!!!! Kep r zin an!! Lekker los op de prodigy. Zo te horen kunnen we wat relaxter van ze genieten dan op ILT.