Partyflock

Forumonderwerp · 708269
Wow....
Eindelijk komt TheProdigy weer naar Nederland met hun nieuwe album!

Ik zag in de agenda dat er 230 PF-leden naar de HmH gaan 20 november gaan : revolution

Ik ga er ook opzeker heen, ga maandag kaartjes halen!!
Ik ben één keer naar een live optreden geweest van TheProdigy, dat was op Metropolis in R'dam. toen ging het echt LOS! Het gras was zelfs los, dat ging op en neer. Een moment om nooit meer te vergeten...

Wie kijkt er ook zo uit naar 20 november?

En... wie heeft ook TheProdigy mee gemaakt op Metropolis?
Heb Prodigy moeten missen op ILT want de mensenmassa die zich al had gevormd een half uur voor begin maakte mij al moedeloos...

Ik baal ervan en ik zou nu toch graag in de HMH aanwezig willen zijn, maar ja uitverkocht = uitverkocht en ik ben geen dief van mijn eigen portomonnee.

Allen veel plezier zaterdag en laat ff weten hoe het was

:lief:
Wat is de time-table???

Ik denk dat ik maar dit keer vroeg aanwezig ben

Time table is nogsteeds niet bekend :s
Emailadressen om te vragen of je je digicam mee kan/mag nemen zijn niet bekend :s

Lekker geregeld :/
Yes *springt een gat in de lucht*, ik hoorde gisteren dat ik toch n kaartje heb voor Revolution :D...

wackiejacky 15 november 2004 14:16
Helaas niet "No good for me" gehoord wantdat is en blijft mijn fvo plaat van hen.
Hoop dat ik m zterdag wel hoor, is ook mijn favo plaat :yes:...
Artiest Husz
Denk zowiezo niet dat ze uberhaupt van plan zijn de timetable bekend te maken...

Maar los gaat het zowiezo zaterdag!
laatste aanpassing
Nee.., ik denk ook dat we die timetable niet krijgen. Maar TheProdigy zal vast niet als eerste gaan... ;)

Nog 3 daagjes!!!

Ik heb er zin in :jaja:
zooo zeker zin in!! ik heb toch nog een kaartje kunnen regelen :yes:

Kan helaas niet, damn!!!

Heeft iemand enig idee waar ik naartoe kan mailen om te checken of je n digicam mee mag nemen??

Er staat dat het oa. georganiseerd wordt door MOJO, maar contactsectie, ho maar :/
Het staat verdomme niet eens in hun agenda! :s
het wordt geloof ik ook georganiseerd door 538.

misschien moet je ff een mailtje naar de HMH sturen....

Heb de HMH ff een mailtje gestuurd! (y)

Ik heb nog 2 kaarten....voor 120eurie zijn ze allebei voor jou....!!!! ....

Alleen serieuse reacties!!!

Uitmelker :/

Alleen serieuze reacties vraagt ie dan nog...sukkel :[
laatste aanpassing

ja bijna zo ver heb er echt zin in heb ze al twee keer gezien duzzz weet wat me te wachten staat flink springen xx

Artiest Tuur
Bass-O-Holic... Digicam mag niet.
Zag vandaga nog een kaartje voor 35 euro te koop staan en zoals ik al zei, dr zijn genoeg mensne die hun kaarten voor een normale prijs wegdoen. Lekker schijt hebben aan sukkeltjes als chucky, laat die maar mooi zn reet afvegen met de kaarten!

Ik heb hard zitten dubben om dat kaartrje te kopen, maar toch maar niet. Heb ze al gezien nu en dat was okay voor me. Ga lekker naar een feestje in Ehv dit weekend. Ben wel erg benieuwd hoe t geweest is dus hou dit topic zeker in de gaten. :)

Enjoy allemaal!
laat die maar mooi zn reet afvegen met de kaarten!

nog 2 dagen ;)
heb er zin in!
I got the poison.
I got the remedy.
I got the pulsating rhythmical remedy.

nog 2 nachten :)
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Is er eigenlijk al een time-tabel bekend??

Heb wel gehoord dat joris voorn af zou sluiten (Y)

I'll take your brain to another dimension

HOLD IT! stay close, attention

Whoehoe mensen nog maar 2 naggies en dan gaan we met zn allen er een topfeesie van maken
Hopelijk wordt er nog iets van uitgezonden in de Partynight ofzo, want ik wil die show van The Prodigy abso-fucking-lutely horen!
zo het word zaterdag super vet :bounce:!!

maar zou wel graag willen weten hoelaat ze komen. Want wil ze echt niet missen!!!!!
Blackbox:

22.00 Michael Caine
23.00 Chicks on Speed
23.30 DJ Mad Ed
00.30 The Prodigy
01.45 Freestylers
04.00 Joris Voorn
06.30 einde

Future rebels room:

21.00 Kross & Future Rebels
02.00 Benny Benassi
04.30 Kross & Future Rebels
06.30 einde

(gevonden op revolutionnow.nl)
laatste aanpassing
Jaaa goed bezig!!!
Party On!
2 days remaining ...
Weet er al iemand iets over foto's??

Fotograferen bij een concert is niet toegestaan. Toch wordt het vaak gedoogd dat gasten een wegwerpcamera of een kleinbeeldcamera met een lens tot maximaal 70 mm mee naar binnen mogen nemen. Digitale fotocamera’s zijn helemaal niet toegestaan.

Wanneer bij binnenkomst blijkt dat er helemaal niets is toegestaan bij het concert, wordt de camera in beslag genomen door de security en bij vertrek kunt u de camera weer ophalen bij de security.

Beste Martijn,,

Er is geen persbericht uitgegeven over de line up van de avond, ik kan u hierover dus niet inlichten.

Timetable zie ik hierboven dus al, kreeg dit bericht vanmiddag..

Prodigy wel vroeg én kort man..:/ GVD maar 5 kwartier!
laatste aanpassing

damn had ik maar een kaartje voor dit feestje
:respect:The Prodigy:respect:
beter timetable! :D
oe alleen wel al om 11 uur aawezig zijn voor de chicks
de chicks vind ik echt zo zaad. verder vind ik het wel een vette line up.:bounce:

Het liefst ben ik er vanaf t begin, ik wil t allemaal wel horen..:)

Ik denk dat ik ook wel ff wissel tussen Freestylers en Benni Benassi, ook nog nooit live gehoord, net zoals Joris Voorn en Kross & Future Rebels..

Ben fokking benieuwd! :D
Maar los gaat het zowiezo zaterdag!

Dat dacht ik ook daar gaat naar mijn vermoeden nog zwaar ge moshed worden ;)
LoL dat Chick on Speed is echt te triest voor woorden :D Niet dat ik ga maar veel plezier, maar het gaat natuurlijk vooral om Prodigy klaar :jaja:

The Prodigy & Freestylers

Nog een nachtje slapen :yes:
Freestylers i trouwens echt heeeeeel erg vet mensen! (l) Ik heb ze gezien op Lowlands, echt gruwelijk. Ze openden met Ruffneck toen ("are there any ruffnecks in the house???") en echt heel de tent stond finaal op zn kop.

Gaat echt wel een gruwelijk feestj worden daar.

Hoop dat er straks iemand ene verslagje schrijft, baal nog wel een beetje dat ik er niet bijben en dat ik voor ILT gekozen heb, maar Lady aida geeft vanavond dr allerlaatste Fluid na 10 jaar en aangzien ik daar vaste klant was kan ik dat niet missen. :(
Nog 1 nachtje whoeeeeeeeeeeeeei

Chicks on Speed is niet triest, ze zijn goed :)
laatste aanpassing
Ok laat ik het ik het zo zeggen dan, ik VIND ze zwaar triest :9
Freestylers i trouwens echt heeeeeel erg vet mensen! Ik heb ze gezien op Lowlands, echt gruwelijk. Ze openden met Ruffneck toen ("are there any ruffnecks in the house???") en echt heel de tent stond finaal op zn kop.

:yes: was idd erg vet!

en chicks on speed zijn en beetje vreemd (maar niet lekker) maar wel stoer! :p
We hebben er zin in!! damn! ik heb nog geen van deze bands live gezien dus dah wordt effe checke!

Die hele time-table kan me voor de rest niks schelen :P ;) :D

Het enige wat teld is:

The Prodigy Live 00.30 - 01.45
IK HEB ONGELOOFELIJKE ZIN IN MORGEN :zuipen::bounce::zuipen::bounce::zuipen::bounce::z­uipen::bounce::zuipen::bounce::zuipen::bounce::zui­pen::bounce::zuipen::bounce::zuipen::bounce::zuipe­n::bounce::zuipen::bounce::zuipen::bounce::zuipen:­:bounce::zuipen::bounce::zuipen::bounce::zuipen:::­zuipen::bounce:
laatste aanpassing

idd !!

Jullie weten gewoon half niet hoe ik hiernaar uitkijk !

Woeiiiiiii :D:D:D:D:D
Heb gehoord dat de Prodigy niet meer bestaat uit 4 man die gekke Keith is eruit? en Maxim?wel jammer als dat zo is had die Keith wel lekker gek zien willen doen.
Dus is t dan alleen Liam die je gaat zien wel de belangrijkste man natuurlijk achter de Prodigy weet iemand dat?
i don,t know if kieth and maxim have left the prodigy but i hear ther not on this tour with him, maybe they just taking a break, realy don,t why they not on tour. so your guess as good as mine.....
but leroy thorhill (the tall dancer)
has left and djs breaks at parties in the uk.

but i agree as long as liam is there i am happy is with out the doubt "DA MAN"!!!!!!
i can,t wait till 00:30 tomorrow night.... bring it on!!!!!

haha nou n Belgie waren Keith en Maxim er gewoon bij !
Zal vanavond de pics wel ff online gooien

Maar idd Leroy is eruit gestapt
Zit nu wel drummer en gitarist bij optreden erbij :P
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Het ovetreft het optreden van vorige week toch niet! :P

Nee had er eigenlijk heel graag bij willen zijn! :'(
Ik heb nog 2 kaartjes in de aanbieding. 40E per stuk. PB me maar!!
Greetzzzz