Partyflock

Forumonderwerp · 708269
Wow....
Eindelijk komt TheProdigy weer naar Nederland met hun nieuwe album!

Ik zag in de agenda dat er 230 PF-leden naar de HmH gaan 20 november gaan : revolution

Ik ga er ook opzeker heen, ga maandag kaartjes halen!!
Ik ben één keer naar een live optreden geweest van TheProdigy, dat was op Metropolis in R'dam. toen ging het echt LOS! Het gras was zelfs los, dat ging op en neer. Een moment om nooit meer te vergeten...

Wie kijkt er ook zo uit naar 20 november?

En... wie heeft ook TheProdigy mee gemaakt op Metropolis?
Ik wil 4 uur knallen op TheProdigy!!! Sorry hoor, maar dat staat op m'n kaartje....

Dat kunnen ze best vullen hoor... genoeg werk lijkt me

Staat het op je kaartje?! :D he das dan wel een aardige garantie lijkt me!
Wist ik niet! Lijkt me dat ze dat ook kunnen vullen....ik wil trouwens wel de timetable weten als t zover is!! Denk dat ik er al errrg vroeg ga zijn 8)

Ik zie geen freestylers, das misschien jammer, geen joris staat alleen prodigy... TOCH????
marketing technisch natuurlijk heel slim om alleen groot prodigy op het kaartje te zetten.
neem ook wel aan dat het merendeel van de bezoekers speciaal voor de prodigy komt, dus mag hopen dat ze er zich niet te makkelijk vanaf maken :)

Mja...marketingtechnisch? Dat zou alleen meer effect hebben als dat niet op het kaartje staat maar op flyers, internet etc..als je eenmaal het kaartje hebt en je komt er pas dan achter dat alleen the prodigy draait/speelt dan maakt het niet meer uit want dan heb je je kaartje toch al!!
Ik denk dat ze de naam van the prodigy er op hebben gezet omdat het gewoon de hoofdact is. Freestylers , Joris Voorn e.d. zijn pas later aan de line up toegevoegd zoals op de internetsite van revolution the zien is! De totale line up is nogsteeds niet bekend/staat nogsteeds niet vast!

www.revolutionnow.nl
Mja...marketingtechnisch? Dat zou alleen meer effect hebben als dat niet op het kaartje staat maar op flyers, internet etc..als je eenmaal het kaartje hebt en je komt er pas dan achter dat alleen the prodigy draait/speelt dan maakt het niet meer uit want dan heb je je kaartje toch al!!

ja daar idd waar.
ben benieuwd wie ze er nog meer bij gaan zoeken. weet iemand of er 2 zalen open gaan of alleen de grote?

ben benieuwd wie ze er nog meer bij gaan zoeken.

Zie de site www.revolutionnow.nl

maar voor de duidelijkheid:

- Benni Benassi
- Chicks on Speed
- Freestylers
- Joris Voorn
- Kross & The Futurerebels
Er is maar één zaal, als ik het goed heb gezien.

Markttechnisch...? Ja amehoela! Als je naar een 'concert' van iemand gaat mag je toch hopen dat de avond om hun draait en niet dat ze er tien minuten staan en een af andere dodo de rest van de avond vult :s

Als dat zo is dan krijgt dit verhaal nog wel een staartje :devil:
ik vind die laatste cd van the prodigy maar bagger als ik eerlijk ben.

Eerlijk mag je zijn, maarreh..dus?!

Ging jij ook naar Revolution dan?
laatste aanpassing
Bagger??? :S

heet dat tegenwoordig zo, vooruitstrevend ;)
ze zullen ook best wat veel van hun nieuwe cd spelen hoor.

anna> ik begrijp je helemaal! maaarr ...dit is natuurlijk niet helemaal een echt prodigy concert toch? het is gewoon revolution feest, waar ook de prodigy komt optreden als ik het goed begrijp.
dus gewoon als 1 van de artiesten in de line up (wel de grootste uiteraard).
of zie ik dat verkeerd?
ik zou liever ook gewoon 5 uur lang prodigy zien hoor, das toch waar ik voor kom :)

oja heb trouwens gisteren nog online filmpjes zitten kijken van een recent optreden, relaxt!! :D
laatste aanpassing

Artiest Tuur
The Prodigy zal ongeveer 1/1,5 uur live zijn... Voor de rest vullen de DJ's de avond. Een concert van andere grote artiesten zijn ook altijd maar ongeveer 1 uurtje!
wie wil er nog 2 kaartjes kwijt voor een niet al te belachelijk bedrag?
En ik ga dan toch gelukkig ook!!!

Heb er echt al heel lang op zitten wachten dat ze eindelijk weer es gingen optreden, en dan nu al heel snel is het zo ver... en ik ben er bij!!! :)
Juist ik ben ook echt blij dat ik de mijne had gereserveerd :D Eindelijk prodigy live zien en ook al is het veel nieuwe shit dat maakt me helemaal niet uit als er ook maar een paar gouwe ouwe voorbij komen

Nog iets minder dan 5 weken! :D

nee ramona, the prodigy is nog zo onbekend dat er 1000 kaarten beschikbaar zijn.......

ik kan ze alleen nergens vinden
jahoor er zijn heus nog wel kaarten voor een eurootje of 60 :S

Maar goed als je ECHT graag wilt heb je het er voor over natuurlijk!!! ;)
Ik ben diep teleurgesteld in het nieuwe album van hun...er zijn maar 4 nummers die ik echt vet vind..maar de rest mist dat prodigy Boom!..beetje jammer! Maar het blijft wel The BOYS!!

Ik vind alle Prodigy albums vet, maar op Fat of the Land staan toch de minst vette nummers.
ik ben opzoek naar 3 kaartjes.....
mocht iemand die hebben , stuur me dan een berichtje.
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
jezus nu al uitverkocht... gaat lekker
Nu al????

Al een maand ofzo!

Idd :s

Een collega van me is stom geweest!!

Plant ie een bezoekje aan Youp van t Hek en Revolution op een avond :/

Keuze was wel duidelijk natuurlijk :p

hahaha lekker handig! Ik hoop dat t een knalavondje wordt. Lekker opbouwend met the prodigy als overgang van vage electro naar beukende technobeats. Zal iig de reacties van i love technogangers ff goed peilen.

Liever niet al teveel techno in de HMH... ik hoop meer gitaarspul met slopende breakbeats.

liever techno of "gitaarspul met slopende breakbeats" dan trance!!!
Liever niet al teveel techno in de HMH... ik hoop meer gitaarspul met slopende breakbeats.

:yes:

alhoewel techno natuurlijk ook niet erg is. :D

persoonlijk vind ik veel techno te snel eentonig worden :P Maar ik denk dat het met deze lineup wel mee zal vallen, en dat ook de muziek lekker varieerend is.

Zal iig de reacties van i love technogangers ff goed peilen

zal alvast een (niet te lang) kijkje nemen bij ze op ILT :D
Het is motherf#cking heiligschennis!!!!!!!!!

je vervuilt de grondleggers niet met hardstyle, in hun muziek zit de inspiratie die bij de veel house/dance ontbreekt waaronder op de eerste plaats hardstyle

Als The Prodigy gemixt moet worden laat het ze dan zelf doen. zoek eens hun "rare& remixed" op, dan hoor je wat ik bedoel.
luister naar "The dirtchamber sessions", het werk van Liam Howlett zelf, deze man is een legende.
Praat aub niet over The Prodigy en hardstyle in 1 zin

:respect: helemaal mee eens.

die dirtchamber sessions is een verkorte mix van een radio mix die liam gemaakt heeft voor breezeblock,radio one...die duurt nl. 20 min langer.... maar desalniettemin blijft het een super cd.....
laatste aanpassing
Wie gaat er foto's maken?
euh jij? ;)

Ik maak m'n eigen foto's :p
Ik neem ook mijn camera mee!! :yes:
vind de line up toch niet heel bijzonder, gevarieerd betekent vaak suf stilstaand publiek...
Ik ga ook filmen daarzo! tering jantje dat zal een flinke fuif worden alleen...........BENNI SPINAZIE!!!! WAT DOET DIE GAST OOK OP DIT FEEST!!!!!!....nouja zal wel loslopen denk ik!!!
vind de line up toch niet heel bijzonder, gevarieerd betekent vaak suf stilstaand publiek...

Nou..... dat ga ik niet geloven hoor!

:bounce:
Liam Howlett, een genie, wat ben ik die man dankbaar voor de muziek die hij gemaakt heeft.....iedereen die gaat veel plezier
Kwam gisteren anders al een oproep tegen van een PFer op ene andere site die dr kaartje voor 25 euro verkocht. Ik zag t alleen te laat. :)

Goed kijken dus, bovendien heb ik een reportaanvraag gedaan voor die site en anders hoop ik dat PF geluk heeft en een fotograaf +1 mag sturen. Dan betaal ik wel voor die +1.

Kom echt wel binnen, beetje inventief zijn, ik ga dit niet missen hoor. :)

Ik zoek ook nog 2 kaartjes :'(

Ticketunlimited.nl verkoopt ze nog trouwens, voor een schamele 60 pl€ per stuk :(
Ik heb errrrrr zinin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bounce:
:yes:

om alvast in de stemming te komen:
http://www.bk-recordings.com/athens2004/
:)
laatste aanpassing

En nog 3...8)

nu ben ik ff benieuwd hoeveel de kaarten origineel kostten...