Partyflock

Forumonderwerp · 708269
Wow....
Eindelijk komt TheProdigy weer naar Nederland met hun nieuwe album!

Ik zag in de agenda dat er 230 PF-leden naar de HmH gaan 20 november gaan : revolution

Ik ga er ook opzeker heen, ga maandag kaartjes halen!!
Ik ben één keer naar een live optreden geweest van TheProdigy, dat was op Metropolis in R'dam. toen ging het echt LOS! Het gras was zelfs los, dat ging op en neer. Een moment om nooit meer te vergeten...

Wie kijkt er ook zo uit naar 20 november?

En... wie heeft ook TheProdigy mee gemaakt op Metropolis?

jaaa ik ga ook met een vriendin, lijkt me echt super
Eerst eens effe kijken ok, en dan pas paniek gaan zaaien

hehehehehe :x
Tis gewoon uitverkocht hoor!

Ja Chiks on Speed is een harde rock band meiden die heel veel herrie kunnen produceren zeg maar!
http://www.chicksonspeed.com/tv.html

Tsja Benny Banassie..... :/
http://www.bennybenassi.com/home.htm
laatste aanpassing
Heb twee kaarten gekocht en gaan met een grote groep en ben bezig met vrijkaarten. Hoe laat begint Prodigy, voorprogramma boeit me niet zo erg.
laatste aanpassing
KNALLEN DAAR!
En ja, hoe laat begint The Prodigy?
After party van 06.00 tot de treinen weer rijden??
OHW Yeah,

VET dat ik hier aanwezig zal zijn!!:bounce:
1e x PRODIGY....

Dat word springen!!

Ik heb er zin innnnnnn
Ja ik wist er helemaal niets van man! :no:nu ga ik zeker wel ja dansen tot mijn kop knalt!!:yes:
laatste aanpassing

Heb je al n kaartje dan, Braser?

Artiest Mandark
Ik hoorde dat het al uitverkocht zou zijn ?!
Zoooo, hier gaan we zeker heen!!!

Kaartjes al in de pocket!
komen de freestylers nou ook een dj's set draaien op revolution?
www.thefreestylers.com/

zou wel beters zijn :)
laatste aanpassing
Vanavond in Nighttown B-w@re!!!!
ja daar had ik wel heen gewild (ze waren op lowlands ook vet!), maar heb beloofd om met iemand mee te gaan naar een optreden van the Datsuns (rock)....die ik helemaal niet ken. :)
Ja Chiks on Speed is een harde rock band meiden die heel veel herrie kunnen produceren zeg maar!
[url]http://www.chicksonspeed.com/tv.html

[/url]

WATTT??? Chicks on Speed is vage electro ten top! 3 rare wijfen die moeilijk vage teksten zingen/zeggen op dikke electro, zo zou ik het willen omschrijven
laatste aanpassing
Ik hoorde dat het al uitverkocht zou zijn ?!

Heb ook zoiets gehoord... :/
Weet iemand of t zo is??

Yep...nu is het echt uitverkocht!!

Yep...nu is het echt uitverkocht!!

das dus kut!! :[
laatste aanpassing

komen de freestylers nou ook een dj's set draaien op revolution?
www.thefreestylers.com/

zou wel beters zijn

Zoals het er op de site staat, ziet het er wel naar uit ja! :yes: ben ik ook wel benieuwd naar!
Had er wel graag naartoe gewild maar ja!
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Lees hier dat het 1 oktober al uitverkocht moest zijn...
ik heb op 5 oktober mijn kaartjuhs gekocht...
Dat zou helemaal VET zijn als die ook zouden komen....maar waar staat dat dan??

Zijn er hier nog meer mensen die ook vrijdagavond voor REVOLUTION naar THE POWER ZONE gaan??

Wij wel:) DAMN dat wordt een weekend to remember by!!:bounce: :bounce: :bounce:!!

Dat staat op de site van freestylers :)
Kaarten zijn altijd en overal te krijgen, ook al is t uitverkocht man.
Doe je best en je zult vinden.
Lukt mij ALTIJD, en hoef soms niet eens te betalen!
Al een aantal jaartjes zwaar fan van de prodigy wacht al zo lang op een optreden van hun en nu eerst 13 okt. op i love techno en die week erop in de hmh. te bruut voor woorden hoop wel dat ze niet al1 hun nieuwe shit gaan promoten want die ouwe shit van hun is ook goddelijk.
Is dat van de Freestylers geen concert in de Melkweg? :) Daar moesten ze ook een keer optreden.

Enniewees, ik hoop op een foto/report toestemming, anders probeer ik wel of ik kan gaan flyeren. maar binnenkomen zal ik! :D
shit , zat net even te kijken naar hun tour date and place .....wauww je zou er toch maar bij horen met je keyboardje of whatever mmhmmm, lekker de hele wereld over...........

Al een aantal jaartjes zwaar fan van de prodigy wacht al zo lang op een optreden van hun en nu eerst 13 okt. op i love techno en die week erop in de hmh. te bruut voor woorden hoop wel dat ze niet al1 hun nieuwe shit gaan promoten want die ouwe shit van hun is ook goddelijk.

Beter is dat dan he! :D Nieuw album vind ik best goed, maar hun oude platen blijven gewoon de beste en waar je de leukste herinneringen aan hebt!

Is dat van de Freestylers geen concert in de Melkweg? Daar moesten ze ook een keer optreden.

Er staat op hun site:

Saturday 20th Nov - Holland, Amsterdam, HMH

Ik weet niet wat het dan anders kan zijn dan de Heineken Music Hall! 8)
laatste aanpassing
Wow vet!!!

Freestylers was echt SUPER op Lowlands, nou moet ik dr al helemaal bijzijn!!!!

Damn!

Wordt een feestelijk feestje!!!

Wel hopen dat ze de oude sounds laten knallen!!!

En dan aan het einde even wegzakken op skylinned!!!
toen ik hoorde dat ze in de HMH zouden komen hebben we meteen 10 uur sochtens de kaarten gehaald bij postkantoor

M1EKSTE die op zaterdag voor 10 uur zijn nest uit is?! Hier klopt iets niet.....
laatste aanpassing

Jaaaaaaaah ubergeil dit!!!(Y)

present
Hmmmmmzz is het al 20 november?????

Ik heb er echt zin in!
De Freestylers wil ik ook supergraag zien, die heb ik moeten missen in Nighttown, was een beetje ziekjes....
Herkansing!!!
Hmm Prodigy(y)
Ook wel leuk dat er een harstyle remix van hun nummer is gemaakt. Altijd lekker op feestjes
hardstyleremix....?! van TheProdigy....?!

HELP!!!!! :s

Nee hè :(

Waarom wordt álles verziekt met hardstyle?? :| :/

Werkzaam bij Bleepbizz
jaahh vet! Met een groep van 8 man die kant op, heb er zin in! Alleen nog wel ff wachten helaas :( Kan niet snel genoeg 20 november zijn! :D

Artiest Tuur
Joris Voorn komt ook!

Idd ja! Staat er ook nieuw bij! Hoe/wat draait ie?

Beters!!! Lekkere techno van joris voorn is antuurlijk nooit verkeerd!!!
idd!! mooi feessie zal dat worden!
Ook wel leuk dat er een harstyle remix van hun nummer is gemaakt. Altijd lekker op feestjes

De schaamteloosheid...
Waarom is de combinatie van de Prodigy en Hardstyle volgens sommigen van jullie niet mogelijk...
Je kunt bij allebei lekker uit je dak gaan.
Oké de Prodigy heeft wat meer inhoud maar toch heb je bij Hardstyle ook zeeeer lekkere tunes en lines.
Nou.... ik heb de remix nog niet gehoord, dus ik kan niet specifiek oordelen.

Maar over het algemeen, vind ik het maar kut als muziek (die ik orgineel héél tof vind) wordt geremixt.... Tsja tenzij het gewoon een klein sampeltje is, daar ouwehoer ik niet over ;)
Waarom is de combinatie van de Prodigy en Hardstyle volgens sommigen van jullie niet mogelijk...

Het is motherf#cking heiligschennis!!!!!!!!!

je vervuilt de grondleggers niet met hardstyle, in hun muziek zit de inspiratie die bij de veel house/dance ontbreekt waaronder op de eerste plaats hardstyle

Als The Prodigy gemixt moet worden laat het ze dan zelf doen. zoek eens hun "rare& remixed" op, dan hoor je wat ik bedoel.
luister naar "The dirtchamber sessions", het werk van Liam Howlett zelf, deze man is een legende.
Praat aub niet over The Prodigy en hardstyle in 1 zin
laatste aanpassing

idd, sommige mensen begrijpen er weinig van.
sowieso al een pleurishekel aan als relaxte nummers omgezet worden in een 'hardstyle'-jasje. verzin ff lekker je eigen muziek :(
maar jah dat is lastig met hardstyle...
er moet snel geld verdient worden dus gebruiken ze bekende samples, want die slaan toch wel aan bij het hersenloze publiek..

ontopic nog een kleine 1,5 maand ;)
Hmmmm inderdaad nog 1,5 maand!

Maar zo te zien zijn er zoveel meer acts die nacht, dat ik me onderhand af ga vragen hoeveel ik van TheProdigy te zien/horen krijg :|

Hoop toch dat ik minstens 4 of 5 uur kan knallen!
{cite]Lekkere techno van joris voorn is antuurlijk nooit verkeerd[/cite]
:P (y)
ja... dat kan allemaal wel wezen.....

maar ik heb een kaartje voor TheProdigy en niet voor een of andere Joris :S
4 of 5 uur knallen met alleen de prodigy zal er niet in zitten denk ik.
maar inderdaad ze moeten er niet te veel bij gaan zetten.

Ik ga ook voor de Prodigy maar idd, uren gaan ze toch niet vullen en heb dus liever dat ze er passende acts/dj's bij zetten, t liefst vage techno en aan t eind lekker knallen! :D
laatste aanpassing