Partyflock

Forumonderwerp · 708111

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Sta ik op masters probeert een of ander
(gabber)wijf mijn beenwarmers in de fik te steken :S :(
Leuke binnenkomer:S

Ik moet toch gewoon kleding kunnen dragen die ik leuk vind dacht ik, maar blijkbaar kan dat dus niet.....
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahahahaha :X

Sorry... :X:X

Kut voor je..... :X

wel loos, maar moet er toch om lachen.. sorry.. (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker bijdehand zeg. Dat ze het niks vind okay maar dat ze iemand wil verwonden omdat ze het niets vind is toch best "zielig"

Vind ook dat je gewoon lekker kleding moet kunnen dragen wat jij leuk vind.

Waarschuw beheerder
donateur
het is hard.. maar je vraagt erom met fluffy beenwarmers :X

Waarschuw beheerder
donateur
Kut voor je.....

dat valt wel mee hoor;)
laat iedereen gewoon dragen wat hij of zij wil dragen :jaja: toch?
Waarschuw beheerder
donateur
haha ..::GUPCORE::.. daar moest ik ook al aan denken.. ;)

Waarschuw beheerder
Vaag ja
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha..... Funny!!

Waarschuw beheerder
donateur
tjahm ik was nog niet eerder op masters geweest, maar ben er nu iig achter dat ik maar beter gewoon in spijkerbroek kan komen :P ;)
Waarschuw beheerder
gelukkkig!!! benk blij om :d
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet je wel een beetje kleden op het feest!! Beenwarmers en andere verkleedkleding kan je aan naar dance valley ofzo!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet je wel een beetje kleden op het feest!! Beenwarmers en andere verkleedkleding kan je aan naar dance valley ofzo!!!

Nee daar ben ik het niet mee eens eigenlijk :D
Ookal vind ik beenwarmers afschuwelijk,ik vind toch dat je moet kunnen dragen waar je jezelf het lekkerst invoelt..

Waarschuw beheerder
wat triest zeg! (N)
maar nu weet je wel wat je de volgende keer beter niet meer aan kunt trekken naar MOH.
Waarschuw beheerder
trainingspakkie.... :d

Waarschuw beheerder
donateur
maar nu weet je wel wat je de volgende keer beter niet meer aan kunt trekken naar MOH.

:jaja: daar ben ik wel achter jah :D (y)
Waarschuw beheerder
trainingspakkie ja:yes:

on: das wel ontsettend lullig zeg:/
Waarschuw beheerder
heb wel medelijden met je;)
Waarschuw beheerder
haha in welke vorm.. dat ze ze aan had of dat er in de fik werd gestoken?

Waarschuw beheerder
donateur
heb wel medelijden met je

dat hoeft niet hoor, wilde alleen ff zeggen dat ik het gewoon raar vind ;)

ben blij dat ze niet in de fik stonden:/
zit wel een brandgat in trouwens.....
Waarschuw beheerder
ag die dingen zijn toch niet duur;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind toch dat je moet kunnen dragen waar je jezelf het lekkerst invoelt..

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ag die dingen zijn toch niet duur

ze kosten 40 euro :)
Waarschuw beheerder
nou haha stel dat ik ze mooi vond en ze waren 40 hak ze nog nie gekocht:d wat waren ze voor kleur
Waarschuw beheerder
40 euro? :/ :/

weetje hoe duur voor 'n stel beenwarmers:|
Waarschuw beheerder
donateur
kniekousen zitten net zo warm :yes:

Wanneer komen ze eigenlijk op de markt met beenkoelers?? die zijn veel handiger.. :yes:
Waarschuw beheerder
gehehe en dan zijn ze nog lelijk ook

Waarschuw beheerder
dat is idd wel erg duur, dat zou ik er niet voor over hebben.
Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.
Waarschuw beheerder
gheheheh... bijna complette masters kaartje
Waarschuw beheerder
phoeeh poeh.. 40 euro..:/

enne.. k ben blij dat ik niet naar masters ben geweest:no: kheb van veel mensen gehoord dat het BAGGER was :[
Waarschuw beheerder
keb me dr wel vermaakt.. me ausie ook.. haha himmel zwart hahha
Waarschuw beheerder
ja.. maar het geluid was bagger hoorde ik..
en je mocht je aus trainings jack niet aan:|
maarja.. ben blij dak nie geweest ben:)
Waarschuw beheerder
k had me bomber dr over en dr is niks van gezegt:s
Waarschuw beheerder
oh..
bij andere hoorde ik iets anders maarja:D

Waarschuw beheerder
Tss slaat inderdaad nergens op :S.

Lijkt me stug eigenlijk van die australian, zou lekker zielig zijn van de organisatie.
Waarschuw beheerder
kan wel kloppie ja maar dr liepe drgenoeg met een jasie an :d
Waarschuw beheerder
ow nouja..
een vriend van mij moest een kluisje huren voor 5 euro + 5 euro borg om zijn austraillian jacky erin te doen:/
Waarschuw beheerder
das zwaaar klote denk :s
Waarschuw beheerder
maar ja k ga nu niet mer naar masters was me 3e keer vin het nou wel weer mooi geweest
Waarschuw beheerder
haha kee dan:D

houdoe meensse!:P

Waarschuw beheerder
Masters was sowieso qua sfeer al heel agressief :S

Vind het echt gestoord om iemand in de fik proberen te steken...

(F) voor jou meis

Voor mij geen Masters weer iig 8) ;p

Waarschuw beheerder
Naja zeg.....Dikke Bullshit....Boeiuh wat je draagt vind ik!!

Maar goed ik zou ook GEEN beenwarmers naar MOH aantrekken :S
Waarschuw beheerder
Het is natuurlijk schandalig en asociaal enzo, maar...

Ergens vind ik het ook wel komisch :d :d :d

Waarschuw beheerder
To Koenie: Ja, erg grappig 8)

Heb je er wel eens over nagedacht hoe het bij jezelf zou voelen als iemand je kleding in de brand probeert te steken?

Voel jij je dan nog lekker op een feest? ;p

Waarschuw beheerder
HAHAHA, ja dat had je van te voren eigenlijk wel kunnen bedenken vind je niet :O?

:P:P:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
steek je volgende keer een bomberjack of weet ik veel wat in de hens :)

Waarschuw beheerder
Tja, jij vindt het blijkbaar normaal om dit soort dingen als in de fik steken te doen (Y) CHAPEAU!

Dat je er wat van wilt zeggen... allaaa... maar niet dat soort rare acties...

Mensen, waar moet het toch naar toe in deze wereld ;P :no: ;P
Waarschuw beheerder
Joice > Jajaja, dat snap ik allemaal wel. En ik ben ook blij dat het mij niet is overkomen.

Maar toch vind ik het grappig.

Waarschuw beheerder
Dat mag jij vinden... :)

Vind het wel jammer dat je mijn naam niet goed hebt geschreven :cry:
Waarschuw beheerder
Trieste kuthoer dan :/

sorry hoor, maar een kledingstuk van iemand in de hens willen zetten, dat vind ik wel ERG SICK!:[
Waarschuw beheerder
Sorry Joice

Waarschuw beheerder
Geeft niet koemie ;p
Waarschuw beheerder
Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt. Geinig niet?

Waarschuw beheerder
:bounce: :jaja: das koel B):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De goede ideeen bus wordt rijkelijk aangevuld vandaag ;P

Nog meer goede ideeen??

Waarschuw beheerder
Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt. Geinig niet?

euhm..rob?

Waarschuw beheerder
donateur
Mja het is lullig dat ze het geprobeerd hebben in de fik te steken.. Dat gaat gewoon nergens over..
Maar als je ff iets had nagedacht had je wel reacties kunnen verwachten.. Helaas is het gewoon zo dat je op een hardcore feest niet alles aan kunt waar je jezelf lekker invoelt zonder te worden uitgemaakt voor QlubQut ik had het al in een blauwe broek :S
Maar beenwarmers.... Tja dat is gewoon NIKS voor een hardcore feest..

Waarschuw beheerder
Maar beenwarmers.... Tja dat is gewoon NIKS voor een hardcore feest..

Vroeger werden die dingen toch ook veel gedragen op HC feesten, en kleren met veel kleuren erin ?
Ik snap niet dat iemand er moeilijk over kan doen, over wat een ander aan heeft.
Ik trek geen lonsdale meer aan naar feesten, laat ze mij dan maar lekker een QlubKut vinden :D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt het misschien niet.. En ik ook niet.. Maar het is gewoon een feit dat je op een hadcore feest geen beenwarmers, of andere kleding aan kan wat wordt geassocieerd met QlubQutten.. Er zijn er altijd wat die er wat van zeggen, raar gaan kijken of je kan er gewoon ruzie om krijgen..
Ja het is zonde dat het zo moet, ik vind ook dat iedereen moet aan trekken waar hij/zij zich lekker in voelt.. Maar dat kan nu eenmaal niet..
Kom maar is in je lonsdale pakje op een hardstyle feest.. En of je opmerkingen krijgt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tegenwoordig als je niet voldoet aan het ''zogenaamde''gabber kleding voorschrift word je gelijk als zogenaamde 'qlubkut' gebombardeerd,de volstreking is eigenlijk heel onlogisch want dan zou iemand die voor een keertje niet in ze 'zogenaamde' gabber kleding gaa, gelijk tot 'qlubkut' uitgemaakt worden terwijl hij misschien wel dagelijks erin rond loopt :vaag:

maar ja blijf erbij, geef mij maar een dame die erg mode bewust is en er normaal bij loopt ,dan een persoon die als een half wijf halfman ,met een mislukt chemokuur kapsel rondloopt. :)
alhoewel ik beenwarmers ook wel een beetje not done vind
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik nooit naar HC feesten ga. Die gasten lopen allemaal nog te emmeren over wat je aanhebt ook?
zou je niet gewoon je feestje vieren en van de muziek genieten??
Waarschuw beheerder
tis wel van de zotte dat ze je truttigedingen in de fik prob. te steken :s

Maar op hc feesten is het geen catwalk hoor :S

op Hardstylefeesten hoor je te paraderen met je kijkmijlopenkledinglijn :yes:

Mij persoonlijk boeit het niks hoe belachelijk jij jezelf kleed als ik er maar geen last van heb :D

Als jij zo'n griet op je hardstyle feesie ziet lopen met kisten en fredperry hemd dan heb jij je commentaar ook klaar....tenminste zo zijn de meeste dat is overal zo.

Maar dat ze in de fik worden gestoken :s ppffff dat is nog dommer dan in truttekleding lopen..

Ik zie je wel op I hate Trance in je bikini volgende keer

:D
Waarschuw beheerder
Snap niet wat lonsdale figuren over kleding hebben te zeggen. Zij besteden klaarblijkelijk helemaaaaal geen tijd aan kleding... een normaal mens zou liever in de tweedehans kleding lopen van zijn opa dan in die troep die zij aantrekken. En NOG stommer: ze dokken er nog cash voor ook!
Waarschuw beheerder
donateur
@nne @gressie 19 september 2004 10:51
ik vond het een leuk feest, maar geen super feest
ik was nog niet binnen of ik kreeg opmerkingen over mijn roze beenwarmers
sta ik 5 min binnen probeert een of ander wijf achter mij mijn beenwarmers in de fik te steken
sloeg echt nergens op
voelde me daarna niet echt meer fijn met die dingen, dus heb ze maar afgedaan
moet iedereen dan op zo`n feest in Lonsdale lopen??
-----------------------------------------------

nah dat waren wij die dat gedaan hebben, en omdat jullie nu gvd maar es moeten snappen dat;

1. nee johan gielen draait niet op masters
2. je kunt het ook overdrijven en vooral op hc feesten qua barbie-look
3. kledingvoorschrift = GA ALS GABBER
4. zuurstok roze is gvd voor flikkers!!! snap dat nou es dah!!!!
5. kan me niet voorstellen dat jullie clubkutten voor een hc-feest komen, misschien meer tijdverdrijf om iets te doen te hebben
6. flikker dood!! :dood:

Whehe ik las dit in het topic over MOH .

Ga je ze nog terugpakken ? :p

Waarschuw beheerder
alleen je rozebeenwarmers maar jammer
ik vind het heel kut voor je hahahahahahahha
er zijn gelukkig nog wel mensen die het snappen
je gaat toch niet naar een feest als
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo ziene
dah bej veur mie
tot dan

Waarschuw beheerder
Sta ik op masters probeert een of ander
(gabber)wijf mijn beenwarmers in de fik te steken
Leuke binnenkomer

Ik moet toch gewoon kleding kunnen dragen die ik leuk vind dacht ik, maar blijkbaar kan dat dus niet.....

blijkbaar heeft het je allemaal erg getraumatiseerd zo te zien :S , zielig voor je maar voor zulke kan je beter terrecht bij de kindertelefoon aangezien je kinderleeftijdje.. haha sterf ff met je beenwarmers om je strot joh!!

en trouwens het waren der 2 die het deden, beter opletten he in het vervolg!!

Waarschuw beheerder
donateur
alleen je rozebeenwarmers maar jammer
ik vind het heel kut voor je hahahahahahahha
er zijn gelukkig nog wel mensen die het snappen
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo ziene
dah bej veur mie
tot dan

:nee: :s :/

Dus volgens jou moet je maar gewoon doodgaan/verbranden/in de fik gezet worden als je niet die kleren draagt die jij mooi vindt,daar komt het dus op neer.
Je bent dan echt dom als je zo denkt hoor,echt heel triest.
Ik had verwacht dat je een jaar of 15 was,maar je bent gewoon al 20 :o
Ik vind beenwarmers ook zo lelijk,maar waar maken jullie je druk om zeg???
Je haat het zogenaamd allemaal zo erg,maar jullie houden je ondertussen wel heel erg druk bezig met andermans kleding.
Ik dacht dat je naar een feest ging om te feesten en niet om op te letten hoe andere eruit zien!
Kan het volgens jullie dan echt niet bestaan,dat je en van hardcore houdt en ook van roze of beenwarmers of wat dan ook??Nee vast niet!Je moet dus eigenlijk als je van hardcore houdt automatisch 'die kleren' ook maar mooi vinden :S
Eigenlijk heb je gewoon lef als je met beenwarmers ofzo komt,je durft je tenminste te onderscheiden van de rest,iets waar jullie geloof ik nog nooit van gehoord hebben met je meeloop gedrag!
Kleding in de fik gaan zetten omdat het je niet aanstaat,dat vind ik wel heel erg laag hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nah als wij het niet leuk vinden om dat te doen dan zouden we het opzekers wel laten hoor!!!

leer het dan ook es! het moge toch wel een keer duidelijk zijn nu dat die dingen gewoon niet kunnen op een hc feest, net zoals die lelijke fluoriserende pakjes en puntschoenen en voor de mensen die het nu nog niet snappen, val dood!

jullie zijn vaak zat gewaarschuwd maar doen der nix mee, dan maar op de hardhandige manier en werkt dat nog niet dan steken we je helemaal in de fik volgende keer!!

maarre, je had ze wel afgedaan las ik?? dus je voelde je ergens toch wel bedreigd door je eigen smakelose kledingkeus :D goed zo (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.mankejaap.nl/foto/thunderdome2003/018a.jpg[/img]

Jaja ik verveelde me en zat ff profieltje te bekijken van mensen van dit topic enzo en op 1 van jou profielen vond ik deze foto..!!
Moest zij niet in de fik dan ???? :P :P
Je zit er naast!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaahahahahaahha dat kan je niet menen

Waarschuw beheerder
donateur
De 1 komt om te feesten
en de ander komt om de (anti)mode-politie uit de hangen...

Ach ja ;)

Ik snap die haat alleen niet zo,ik vind die kleding die anne beschrijft als lelijk ook lelijk,maar ik dat je je er zo druk om kan maken,daar kan ik echt met mijn verstand niet bij.
Waarschuw beheerder
donateur
nahh misschien had ze et koud (lijkt me sterk) en dacht ze.. DAS een onnodig kledingstuk.,.. die kan ze wel missen :p
Waarschuw beheerder
jah zij is al aangepakt, als je er niet bij was oordeel er dan ook niet over.. en als je even verder kijkt op dat profiel zie je vanzelf dat ze in de fik staat ;) en zo hoort het ook!
Waarschuw beheerder
Net goed (Y)

Moet je maar geen beenwarmers dragen :yes:

Waarschuw beheerder
dus de meeste vinden het leuk dat het gedaan word.
wel ff nagedacht als de vlam letterlijk en figuurlijk echt oversloeg en de dame in kwestie hevige brandwonden opliep...denk het niet,maar oké bij deze ga ik het uit proberen bij een hout hakkertje binnenkort :)
kijken wat daar mee gebeurt :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat ziek :S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg het me alleen even af O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat je naar een feest ging om te feesten en niet om op te letten hoe andere eruit zien!
Kan het volgens jullie dan echt niet bestaan,dat je en van hardcore houdt en ook van roze of beenwarmers of wat dan ook??Nee vast niet!Je moet dus eigenlijk als je van hardcore houdt automatisch 'die kleren' ook maar mooi vinden
Eigenlijk heb je gewoon lef als je met beenwarmers ofzo komt,je durft je tenminste te onderscheiden van de rest,iets waar jullie geloof ik nog nooit van gehoord hebben met je meeloop gedrag!
Kleding in de fik gaan zetten omdat het je niet aanstaat,dat vind ik wel heel erg laag hoor.

:respect:

jullie zijn vaak zat gewaarschuwd maar doen der nix mee, dan maar op de hardhandige manier en werkt dat nog niet dan steken we je helemaal in de fik volgende keer!!

Vooral het JULLIE in dit stukje tekst laat zien dat degeen die dit zegt nogal neiging tot generaliseren heeft. Het lijkt me namelijk stug dat zij de persoon in kwestie al vaker heeft gezien op feesten en die dan heeft gewaarschuwd niet vaker met beenwarmers of puntschoenen te komen.
Generaliseren *baalt dat kotsende smiley het niet meer doet*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

hou ik je aan :D
laat het fikken maar beginnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hihihihi, dan kan je vast rekenen op een volgende editie van MOH als je dat gaat doen ;) ;p

Sukkels!! :s :devil:

Waarschuw beheerder
haha flikker op man als je met die dingen op een feest komt zet je je zelf voor schut
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
je gelooft het of niet maar ik heb die teef
kats verrot getrapt
en dan begin jij te zeuren over zo'n klein
brand gaatje goddomme wat een vieze miet

Waarschuw beheerder
weet je wat het is met de tegenwoordige ''zogenaamde'' gabber..
ze denken dat ze alles zijn met hun rechter handje in de lucht en met hun hooligan trui aan,maar als ze eenmaal aangepakt worden en goed ook,lopen ze te janken en te schreeuwen op moord,omdat ze geslagen zijn :jaja:

maar ja heb het al vaker meegamaakt,is goed :)
laat een nieuwe aflevering maar beginnen met dat zogenaamde volk :)

ps.
door de drugs en xtc worden hun hersens cellen aangetast en gaan ze zich agressief voordoen,terwijl ze van binnen gewoon soft zijn :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha flikker op man als je met die dingen op een feest komt zet je je zelf voor schut
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
kats verrot getrapt

Weet je wat jij anders ff moet doen

Gewoon ff lekker je muil houden! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
kats verrot getrapt

Ik had net al mijn twijfels,maar nu weet ik het zeker,jij bent echt geestelijk gehandicapt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ooo enne roze is stoer :jaja: (Y)

En lonsdale is voor hoeren :jaja: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
En roze lonsdale dan poes? ;)

Waarschuw beheerder
weet je wat het is met de tegenwoordige ''zogenaamde'' gabber..

mag ik je er nog ff aan helpen herrineren dat niet iedereen het zelfde is ;)

:[
Waarschuw beheerder
donateur
kats verrot getrapt

Leuk fantasie wereldje :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Cebas,als jij mensen in de fik gaat zetten en terror rotte tegenkomt,heb ik een idee wat je in de fik moet zetten

[img cacheid=0007265f00134199443372101a0066678b]http://www.eatonhand.com/jpg/jpg00327.jpg[/img]

8)

Zonder middelvinger is hij nergens meer :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
~MANIAC~
staat tusssen 4 haakjs hé ;)
ach heb ze nog erger gezien gup :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ff serieus,heel dat in de fik steken gedoe is gewoon kinderachtig,misschien wordt het wel een nieuwe rage vanaf nu,ik hoop het niet hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
En roze lonsdale dan poes?

:no: zonde van het roze!

kats verrot getrapt

Hahaha de stakker 8)
Grote muil hier maar ondertussen huilt ie als een klein kind als mamma hem een klapje heeft gegeven :'(

Waarschuw beheerder
laat het maar een nieuwe rage worden,zeg je bij deze ze verliezen het overal :jaja:
Waarschuw beheerder
Laten we even voorop stellen dat de gabber-mode wel de meest bedroevende is van allemaal. Dat neemt niet weg dat knalroze beenwarmers ook nogal fout zijn...Trance Energy mode noem ik dat, en dan van een jaar of 5 geleden wel te verstaan....

Maar als je een Hardcore-feest bezoekt getuigt dat zoiezo wel van smakeloosheid, doe je dan ook nog roze beenwarmers om dan vraag je er gewoon om ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je een Hardcore-feest bezoekt getuigt dat zoiezo wel van smakeloosheid, doe je dan ook nog roze beenwarmers om dan vraag je er gewoon om

:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als je een Hardcore-feest bezoekt getuigt dat zoiezo wel van smakeloosheid, doe je dan ook nog roze beenwarmers om dan vraag je er gewoon om

fout.
bij de tegenwoordige hardcore feesten is het als je geen blank kleurtje hebt dan vraag je erom :no:
:(
Waarschuw beheerder
donateur
Shit...
Ben ik wel blank genoeg? :o

Waarschuw beheerder
fout.
bij de tegenwoordige hardcore feesten is het als je geen blank kleurtje hebt dan vraag je erom

nou zie genoeg neger-gabbers op feesten ook hakkuh als n kkgek en die worden gewoon gerespecteerd!
misschien niet door iedereen daaro...maar er lopen altijd wel n paar mensen rond die mekaar niet moeten
Waarschuw beheerder
donateur
Die hele hardcore scene van tegenwoordig mag me Qont kussen! (y)

Stakkers :/

Waarschuw beheerder
poesje :P hahah
waarom je vind hardcore toch vet?

Waarschuw beheerder
respect is niet meer te bekennen in de hardcore scené en ik loop al een tijd mee,is cliché maar vroeger was het beter :jaja:
tegen woordig is het holland dit sieg dat,en vroeger liep elke gek er anders bij house broeken,je slippers aan weet ik veel wat,dat was pas echt respect en de grootste lol dit niet meer :no:

Waarschuw beheerder
liever leuke meisjes met rose fluffy beenwarmers

dan van die gare lonsdale terror kutten

Waarschuw beheerder
en als mensen geslagen worden met hun hooligan trui aan,door voetbal supporters ''fanatieke'voetbal supporters''
lopen ze te huilen,maar ja life by the sword die by the sword,maar dat kennen ze niet :no:

Waarschuw beheerder
ja tijden veranderen....maar als iedereen nou gewoon lol gaat maken op n feest en niet zo op alle wazi's let en hun je feest laat verneuken! zou t al wat beter zijn :jaja:

iedereen loopt alleen maar op hardcore te zeiken, en op mekaar! ga gewoon heen voor de muziek en let lekker op jezelf en je vrienden enzo, en niet op alles wat je niet vet vind!
Waarschuw beheerder
donateur
poesje hahah
waarom je vind hardcore toch vet?

Waarom ik hardcore vet vind?

Ik vind hardcore gewoon heerlijk
Alleen dat tuig wat op die feesten afkomt :S
Wannabe hitlers :s denken dat ze alles zijn en een beetje voor iemand anders kunnen bepalen hoe ze er bij moeten lopen op "HUN" feesten

Waarschuw beheerder
nee maar daar moet je gewoon niet op letten :no: gewoon lekker laten gaan en voor jezelf het gezellig maken (Y)
je laat hun toch niet je plezier verneuken!
gewoon lekker hakkuh ;)

Waarschuw beheerder
maniac dat kan je niet tegenhouden als er een getint iemand staat te feesten en hij ziet iemand met wp tekens rond lopen,wedden dat hij die gozer of andersom niet mee rust laat :no:

ze lopen we te zeiken op hardcore maar door mensen met dat soort clowns dingen heb je te danken dat hardcore feesten verneukt worden :jaja:

Waarschuw beheerder
en de zieltjes kunnen het wel gooien op is mi mening bla bla bla,nee,er is een groot verschil tussen je mening uiten en aanzetten tot haat :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nee maar daar moet je gewoon niet op letten gewoon lekker laten gaan en voor jezelf het gezellig maken
je laat hun toch niet je plezier verneuken!
gewoon lekker hakkuh

Ik probeer me er zo min mogelijk aan te storen op feesten tis alleen niet echt bevordelijk voor de sfeer
Trouwens wat ik sfeer noem want tegenwoordig is dat ver te zoeken op HC feesten

Waarschuw beheerder
volgens mij valt het allemaal wel mee!
neem nou MOH staat bekend als wazi feest toch?
vanacht waren er ook genoeg negers, zelfs een met n rare doek om ze kop heen :S maar die konden daar ook gewoon normaal rondlopen.
mijn beste vriendin is half arubaans en die gaat op feesten zelf ook met heel veel "wazi's" om! het valt allemaal wel mee, het lijkt erger dan dat t is!

en nogmaals: niet iedereen met lonsdale of kisten is nazi/wazi

Ik probeer me er zo min mogelijk aan te storen op feesten tis alleen niet echt bevordelijk voor de sfeer
Trouwens wat ik sfeer noem want tegenwoordig is dat ver te zoeken op HC feesten

snap ik ook wel, alleen probeer dat gezeik gewoon te vergeten en blijf gewoon naar hardcore feesten gaan :jaja: ;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach,hier in zaandam en amsterdam hebben we goeie mat partijen gehad,en het is nu behoorlijk weg :)
omdat we dat soort mensen niet willen.
en het waren goeie mat partijen,en als ze willen dat ze terug komen mij best,maar wij staan klaar :jaja:
en nu bemoeie ik me er niet meer mee :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Die paar negers die daar rond lopen :S en trouwens allemaal schijnheilig volk
gezellig handje geven en shit en als die neger weg is hoor je ze allemaal hard brullen blabla vieze dit dat

Ik vraag me echt af waarom je als buitenlander zo graag bij die wazi's wilt horen :S

Te triest volk! ik schaam me soms kapot :S

Waarschuw beheerder

Hoe is een gabber gekleed dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Slecht
Waarschuw beheerder
wat een KUT wijf
Waarschuw beheerder

Ik kan me nog wel herinneren dat op de terug naar het station van een van de eerste Rebounds er een brandende bomber ergens langs de weg lag.....

Waarschuw beheerder
en toen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook geen porum die dingen, en ja ik heb ook weleens mensen de gek aan gestoken die dat hadden.

Maar het in de fik proberen te steken met daarbij het risico dat iemand er brandwonden aan overhoudt?! Hoe dom ben je dan bezig zeg.. Jezus, erger je eraan, lach iemand er voor mijn part om uit (geloof me, met Lonsdale wordt je ook vaak genoeg uitgelachen al hebben jullie 't misschien niet door) of doe wat je niet laten kunt. Maar dit vind ik lager dan laag!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf nu ga ik naar IEDER hardcore feest met beenverwarmers EN een lonsdale-topje/truitje!

Het is trouwens zo dat mensen die overal een haat tegen hebben, eigenlijk gewoon gefrustreerd zijn over zichzelf. Meestal gaat dit wel over rond de leeftijd van 17/18 jaar, maar bij sommige mensen duurt dit uiteraard langer dan bij andere.

Waarschuw beheerder
terror rotte, wies jou kapper ? :|

Waarschuw beheerder
ik vind dat anne gelijk heb... laat elke gozer dr maar als een clown bij lopen met de toepasselijke : strakkepaardrijbroeken, studentenbretels en het prachtige merk lonsdale...

en laat de wijfe dr maar bijlopen als een stel koffiejuf's... schotsdoedelzakrokkie om, studentenstropdas, en een paar nette kisten dat er heel sexy uitziet...

het heb wel wat (Y)

Waarschuw beheerder
Tsja.. .als je geen eigen leven hebt en je kut voelt moet je toch wat he ;)

Maar jammer dat ze dat op andere af moeten reageren...

Je moet zulk soort dingen gewoon bij de politie aangeven vind ik! Gestoorden horen niet in de samenleving thuis, maar in een inrichting...
Waarschuw beheerder
Haha moest er wel even om lachen toen ik dit las8)

Maar goed ze moeten natuurlijk wel met de poten van jou spullen/beenwarmers afblijven:jaja:

En vind het alleen maar saai al dezelfde kleren op hardcore party's.
Ik kan er wel om lachen als iemand beenwarmers aanheeft;)Tjah boeie wat een ander aanheeft het is maar waar je je allemaal wel niet aan kan storen:frusty:

Waarschuw beheerder
kats verrot getrapt

laat me raden.......................... je bent vroeger misbruikt door je mammie ?
Waarschuw beheerder
Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt.

ghehehhehe :D

Waarschuw beheerder
Inderdaad, bij veel mensen zit er een gedachte achter de kleding die ze dragen. Het is niet alleen MOOI voor hun maar er zit meer achter... Maar die worden met rust gelaten door andere partygangers... Je weet wel over welke stroming ik het nu heb...

De mensen die gewoon dragen wat ze mooi vinden zonder enige gedachtegang erachter worden niet met rust gelaten... Omdat?????? Tsja... genoeg redenen te verzinnen, dat is al gedaan ook...

Ik heb op geen enkel kleding wat tegen, iedereen moet het zelf weten!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lil lieverd dit is een zinlose discussie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tering iemand in de fik steken :S

Laatst doet een allochtoon zoiets dan staat heel nederland op ze kop en dan wordt er gezegt zoiets kan toch niet. Sommige bezoekers van de hardcore scene schreeuwde het hardst dat het niet kan en nu zie je als reactie

blijkbaar heeft het je allemaal erg getraumatiseerd zo te zien , zielig voor je maar voor zulke kan je beter terrecht bij de kindertelefoon aangezien je kinderleeftijdje.. haha sterf ff met je beenwarmers om je strot joh!!

ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo zien

Hoezo meeloperij?? Sommige mensen zijn echt DOM!!! Je gaat toch neit iemand in de fik steken :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het enige wat ik wilde gisteren is een leuke avond hebben. Voor mij geen roze beenwarmers meer hoor:nee:
Dit was voor mij mijn tweede hardcore feest en ik wist niet dat ze zo moeilijk zouden gaan doen over een paar roze beenwarmers

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren was prachtig,net zoals jouw bijna brandende roze beenwarmers helaas is de foto te donker geworden:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
(y) koel want die foto had ik nou nog wel willen hebben.....
Waarschuw beheerder
donateur
bretels doorbranden is ook een daverend succes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wahahahahaahahah die profiel pics van "roze beenwarmers in de fik"

Geniaal :D 8) :respect:
Waarschuw beheerder
ik had dat wijf echt helemaal kapot geslagen maak voor een x wel een uitzondering om een vrouw te slaan:yes:

Dan nog een grote mond hebben ook hier:s

Ach ja zeuren over buitenlanders dat ze alleen met ze alle durven maar wazi's hebben ook alleen praatjes op hun eigen kutfeesten. Lopen ze door de stad durfen ze je niet aan te kijken alleen maar koppie naar beneden, trieste mongolen zonder persoonlijkheid/eigen mening:yes:

Waarschuw beheerder
ach binnenkort durfen ze ook niet meer op feesten te komen :jaja:
Waarschuw beheerder
in ieder geval niet in de grote steden, daar zijn ze nergens welkom:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
maar als dat wijf "roze beenwarmers in de fik"heet

Wat doet ze dan met paarse beenwarmers :/

Waarschuw beheerder
donateur
misschien wordt 't tijd om geweld te gaan gebruiken :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
of een goed gesprek bij het riagg?

Dan komt er vanzelf wel uit hoe ze is misbruikt door haar vader en werd vastgebonden met roze fluffy spul en daarom een aversie heeft tegen roze beenwarmers :)

Waarschuw beheerder
haha Zwork :P

Waarschuw beheerder
Het is me wel opgevallen dat in de grote steden minder van zulke wazi achtige mensen rondlopen.
Buiten de randstad zijn het er veel meer.

Maar ik vind het wel onzin om opeens iemands beenwarmers in de fik te steken.:S
Ik vind dat je zelf mag weten wat je aan doet ,en als er mensen er geen reet aan vinden ,dat hebben zij gewoon pech.

Waarschuw beheerder
donateur
Je had d'r gelijk een ros op d'r tyfusmuil motten geven:[
Waarschuw beheerder
maar als dat wijf "roze beenwarmers in de fik"heet

Wat doet ze dan met paarse beenwarmers

heej!! vul dat ff zelf in joh!

Je had d'r gelijk een ros op d'r tyfusmuil motten geven

kom maar op! clubkut vs gabber.. heb wel zin in een brute beenwarmersstoei!

Waarschuw beheerder
maar waar zitten we over te zeiken
ik vind terecht wat ze hebben gedaan
goddomme!!!wie gaat er dan met rozebeenwarmers
naar een hardcore feest ik ga toch ook niet
op de klompen naar ballet!!!
en doe mij een lol kijk voor dat je weg gaat
eerst eens in de spiegel dan kun je denk ik zelf
wel zien hoe achtelijk je er nou bij loopt
p.s.niet te negatief opvaten is voor je eigen
best wil
Waarschuw beheerder
donateur
RCM_Dordt 19 september 2004 22:36
in ieder geval niet in de grote steden, daar zijn ze nergens welkom :yes:

Lopen ze door de stad durfen ze je niet aan te kijken alleen maar koppie naar beneden, trieste mongolen zonder persoonlijkheid/eigen mening

praat aub geen poep

Waarschuw beheerder
of een goed gesprek bij het riagg?

Dan komt er vanzelf wel uit hoe ze is misbruikt door haar vader en werd vastgebonden met roze fluffy spul en daarom een aversie heeft tegen roze beenwarmers

ajoh! je meent het ook nog, vergezochte zinsspeelsels hoor triest wijf!
Waarschuw beheerder
donateur
best wil

:frusty:

Waarschuw beheerder
het lijkt wel dat ik hier met autisten of verstandelijk gehandicapte kinderen
te maken.heb als je wilt reageren oke
maar ga dan niet die tyfus bende kopieren
laat is zien dat je een echt wijf bent
en typ nu zelf eens wat
want aan konte kruiper zoals jou kunnen we
nix mee hoezo bemoei jij je er mee
of voel je aan gevallen of loop jij
op een feest ook met rozebeenwarmers
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta elke keer weer versteld van het lage IQ van sommige mensen hier,jezus he,als jij zo trots als een klein kind me je lonsdalepolo op een feest rond wil gaan huppelen, komt er toch niet ff iemand naar je toe om ff je shit in de fik te steken....

kansloos figuur....... Let is niet zoveel op anderen en ga gewoon naar een feest om te feesten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
juist jaah naar een feest heen om te feesten en skik te maken en dat hebben we gehad was wel een lache gezicht hoe je die vuurwerk sterretjuhs stond uit te trappen, je had ook gewoon 2 stappen opzij kunnen doen.

Waarschuw beheerder
jullie maken je allemaal zo druk
het enige wat ik jullie Qbass sletjes vraag trek de volgende x allemaal die rozebeenwarmers
aan dan is het effect beter want dan fikt
die troep beter
zeg nu eens eerlijk je gaat toch ook niet
in een roze string de tour de france fietsen
Waarschuw beheerder
wat triest zeg!!
q-bass sletjes?

terror rot een eind op :yes:

Waarschuw beheerder
in een roze string de tour fietsen?

waarom niet?
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000727c800134584d1b1fffa1a006686cc]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=70852&key=EYGLNMRC[/img]

Ga ook dan ook niet verkleed als een mestkarbijrijder naar een feest als je zulke uitspraken doet :D
Waarschuw beheerder
Als die dingen echt in de fik waren gevlogen en dat meisje was verbrand, had de hardcorescene weer zwaar negatief in het nieuws gekomen!

Beetje sneu dat je anderen blijvend letsel probeerd aan te brengen.

Wat ik ook een beetje sneu vind is dat al die stoere hardcore mensen allemaal t zelfde ruitjes blouse aan hebben, je ziet tegenwoordig niet eens meer het verschil tussen een man en een vrouw!

Maargoed die steek ik ook niet in de fik!

Laat mensen lekker in hun waarde, en laat iedereen gewoon aantrekken waar die zich lekker in voelt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Miss Tails :respect:

Laten we met zn allen weer eens lekker negatief in het nieuws komen, worden er weer vergunningen ingetrokken, weer minder feesten: Let's go for it!

Wat een stelletje low lifers zeg, oei wat ben je stoer zeg als je iemand dr kleding in de fik steekt, wordt je zeker helemaal geil van of niet?!
Want dan ben je nu natuurlijk de uberslet van je groep of niet?!
Van harte gefeliciteerd!
:bloem: voor jou de award "loser van het jaar"...
Organisaties moeten die foto's van jullie goed bekijken en nooit meer binnenlaten stelletje IQ loze monsters

Waarschuw beheerder
Je had d'r gelijk een ros op d'r tyfusmuil motten geven :[

deze mening deel ik ;)

Waarschuw beheerder
wat een zielige vertoning. zoiets doe je toch niet. wate een zielepootjes. iedereen moet toch zelf weten wat ze aan trekken.
Waarschuw beheerder
donateur

OMG ik nomineer TERROR ROTE voor 'DE GROOTSTE PF KNEUS VAN HET JAAR'
Waarschuw beheerder
Bij deze hebben we een loser en kneus van het jaar! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha dit is de leukste topic die ik tot nu toe vandaag ben tegen gekomen! :9

(6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk?

vind het vooral vrij triest :S

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar jullie vergeten wel dat de anti-rozebeenwarmersbrigade wel de ECHTE gabbers zijn hè
Waarschuw beheerder
Oh kut zeg!
Maar ik wil ook zo graag een echte gabber zijn :(
Zal het dan wel kunnen als ik ipv roze, gele beenwarmers aantrek???
Waarschuw beheerder
die zijn tenminste echt hardcore man
das tenminste het gabbergevoel....dat wij-gevoel

Waarschuw beheerder
donateur
:no:

begin er nou maar eerst mee om antirozebeenwarmerplaatjes in je profiel te zetten.

dan heb je kans dat je er vroeg of laat bij hoort.
Waarschuw beheerder
(ikke) > rood/wit/blauwe beenwarmers

dan laten ze je misschien met rust

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies Shadow!!! Opflikkeren met al die rare mensen die geen echte gabberkleren aanhebben!!!

Waarschuw beheerder
Opflikkeren met al die rare mensen die geen echte gabberkleren aanhebben!!!

Tja, maar met een aussie mag je niet eens bij Moh naar binnen (n)
Waarschuw beheerder
aussies zijn voor mietjes
lonsdale is de shit

Waarschuw beheerder
donateur
Jep...

als ik meneer Lonsdale was had ik trouwens een beemwarmercollectie gelanceerd :jaja:
Waarschuw beheerder
:O

ik ga moh bellen voor een MOH-beenwarmercollectie

Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmh domme actie
Waarschuw beheerder
Rood,wit,blauw?!
Maar ik heb buitenlands bloed, zou dat dan wel goedgekeurd worden door al die toffe gabbers?! :(

Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, het verschil tussen een allochtoon en een nederlander is veel moeilijker te snappen als het verschil tussen iemand met en zonder beenwarmers

En als iets moeilijk te snappen is dan kom je een heel eind bij de rozebeenwarmersindefikgabbers :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur! Ja precies Shadow!!! Opflikkeren met al die rare mensen die geen echte gabberkleren aanhebben!!!

Bekijk eens de videobanden van vroeger, dan weet je wat echte gabber kleren zijn! En een gabber ben je van binnen en niet van buiten. Draag waar jij jezelf lekker in voelt, en voor het meisje wat bijna in de fik is gestoken probeer uit te zoeken wie het gedaan heeft en klaag deze aan voor poging tot moord! Of ieder geval zwaar letsel.
Waarschuw beheerder
Oh Brutus you made my day!! :d

Ik ga gelijk de stad in, koel zeg! Dat het ooit zover zou komen!! Had ik nooit durven dromen :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Geen dank joh!

ik zeg altijd maar hoe meer ECHTE gabbers hoe beter!

ga je ons als je terug bent nog even vertellen hoe het voelt om voor 't eerst een echte gabber te zijn?
Waarschuw beheerder
(Y) :)

en als ze je toch lastig gaan vallen
heel hard HOLLAND HOLLAND gaan roepen

dan zijn ze verplicht om mee te doen
en heb jij alle tijd om weg te lopen

Waarschuw beheerder
haha shadow :D

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt Shadow, dat zijn van die ongeschreven regels in de wereld van de echte gabber
Waarschuw beheerder
donateur
best wil

Whahahhahahahahahahahha man man man
Wat heb jij een grote bek
Volgende x trek ik me roze beenwarmers aan 8)

jullie maken je allemaal zo druk
het enige wat ik jullie Qbass sletjes vraag trek de volgende x allemaal die rozebeenwarmers
aan dan is het effect beter want dan fikt
die troep beter
zeg nu eens eerlijk je gaat toch ook niet
in een roze string de tour de france fietsen

Hoor hem nou hahahaaha
Je hebt zeker je lolbroek aan :D

Volgens mij heb jij wel stiekem een roze string onder je spijkerbroekje met opgerolde pijpjes aan

Roze veters misschien wat voor jou? het zal je best staan :jaja:
Waarschuw beheerder
Phoe wat een regels om te onthouden zeg! Hoop dat het me lukt :(

Snel even in de agenda kijken wanneer ik kan beginnen met mn nieuwe carriere!
Waarschuw beheerder
ja valt tegen he :S

wij zijn ook bezig met een nieuwe site
www.gabberregels.nl

zou voor iedereen wel zo makkelijk zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat zijn nog maar een paar regeltjes...

als je ze allemaal wist zou je er wel een boek over kunnen schrijven :jaja:

trouwens wel jammer dat de mensen die ze allemaal weten geen boeken kunnen schrijven.

daarom is er dus ook geen boek over
Waarschuw beheerder
Je kan best rijken worden in deze scene als ik het zo hoor :)
Waarschuw beheerder
Klopt Shadow, dat zijn van die ongeschreven regels in de wereld van de echte gabber

je bent 20, pikkie

je zat nog in je luiers toen de gabber periode was :[
Waarschuw beheerder
Heeftiemand het gezien dat ze in de fik waren gestoken?

Kan het niet zijn dat het een btje overdreven is ?

Als ik zo die beendingen zie lijkt het mij dat ze meteen in de fik vliegen :S dus als iemand er een aansteker bij hield dan had ze wel meer dan alleen een klein brandgaatje gehad.

Misschien als ze naar een feest gaan om te :bounce: ipv van mooi denken te zijn dan zouden ze het lekekr warm hebben en geen beenwarmers nodig hebben ;)

:D

Waarschuw beheerder
Je had er kop eraf moeten trappen! Beenwarmers zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
aussies zijn voor mietjes
lonsdale is de shit

Lonsdale is voor de 2e generatie "gabbers" die niet eens weten hoe je moet HaKKuH, die alleen maar aan dat zware irritante FUCKING POGO doen !!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tha_RaveB€ast :[
Waarschuw beheerder
Moet je springen/dansen op feesten dan??
Alweer een regel erbij voor het grote boek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je had dus beter in aussie of cavello kunnen komen zoals ik...beenwarmers :S:S!!!! als ik je had gezien had ik ze ook in de fik gezet!
Waarschuw beheerder
(ikke) je hebt 2 opties
pogo-en
of stampen

hakken kan niet op kisten natuurlijk
en dansen dat klinkt als iets wat een clubkut doet
Waarschuw beheerder
donateur
!Lastcore-Zwolle!Erelid B.V.E.Porno4life

Ja hooooooooooooooor jij wel

:Gaap:

Waarschuw beheerder
En over Terror Rotte deel ik dezelfde mening als Snackyman! :D Hahaahahah, Mensen zoals hem maken mijn dag al goed! Hilarisch! :D

Waarschuw beheerder
ja ik wel ja...had cavello aan...en gaat toch nergens over BEENWARMERS :S ga dan maar naar trance energy...tegenwoordig ook al beenwarmers in onze scene....wordt steeds gekker!
Waarschuw beheerder
Je moet niet zo zeuren....
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik wel ja...had cavello aan...en gaat toch nergens over BEENWARMERS ga dan maar naar trance energy...tegenwoordig ook al beenwarmers in onze scene....wordt steeds gekker!

Ach man zit niet zo te janken
En let lekker op jezelf

ONZE SCENE? whahahhahahahahahhahaha

Rot alsjeblieft een eind op

"die scene" is zoooooo simpel mensen zijn echt achterlijk met het iq van een stoeptegel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok shadow, pfff is wel vermoeiend hoor, om gabber te worden! :(

Dus begrijp ik het goed dat ik nu ook kisten moet kopen?

Waarschuw beheerder
donateur
to: Tha_RaveB€ast:

Ik heb het uitgetrapt toen het brandde en het materiaal van die beenwarmers vloog niet gelijk in de fik dus ik heb daar denk ik alleen maar geluk mee gehad :)

Heeft iemand het gezien dat ze in de fik waren gestoken?

Ja er stonden heel veel mensen om mij heen, en ze hebben er zelf een foto van gemaakt zeggen ze.... verder heb ik ook al gezegt dat ze het hebben geprobeert maar dat het dus niet is gelukt :D

Waarschuw beheerder
gewoon de fik er in :x

ze moesten dat soort mensen er lekker uittrappen

Waarschuw beheerder
ja onze scene ja...begrijp je...van ons trouwe aanhangers van aussie of cavello...tegenwoordig dus lonsdale...maar ja...zal jij wel niet begrijpen als je zo achterlijk en doelloos reageert.
Waarschuw beheerder
(ikke), had je nog geen kisten dan :|

nou dan zou ik ze vandaag nog maar eens gauw gaan halen

en wel witte veters he
maar dat spreekt voor zich
Waarschuw beheerder
misschien waren ze wel jaloers op je beenwarmers :yes:

heb je daar al aanged8 ?

En mensen die jaloers zijn doen rare dingen :)

Maar goed als mijn vriendin die beenwarmers om doet sla ik haar er ook uit :[ hehehe

:[

Waarschuw beheerder
donateur
kom maar op! clubkut vs gabber.. heb wel zin in een brute beenwarmersstoei!

:gaap:

Oe oe, ik word bang van je:yes:

Tief op achterlijk wezen, met je IQ van een zandvlo:frusty:
Waarschuw beheerder
Vind het echt veels te moeilijk hoor, al die regels, ben ook maar een buitenlands blondje :(

Lieve Zwolle-gabber:
Weet je trouwe aanhanger, vroeger kon je zelfs in je housebroekkie, tuinbroek of legging (bij wijze van spreken ;) ) rondlopen, dat was pas het gabbergevoel: Zoveel verschillende mensen die afkomen op 1 soort muziek en met zn allen feesten :)

(Mn enige serieuze ant op onze geweldige "gabbers" van "deze" scene)

Dus ajb, hou op met het slim en bijdehand overkomen, staat je niet...
Waarschuw beheerder
Daarom zijn wij er ook om je te helpen :jaja:

daar zijn we gabbers voor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Onze scene wat een grapjas

Praat alsjeblieft geen poep :S

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heb dat gezegd poes???
Waarschuw beheerder
belle > !Lastcore-Zwolle!Erelid B.V.E.Porno4life

Waarschuw beheerder
donateur
ja wie zei dat?

Waarschuw beheerder
donateur
wacht maar tot onze site af is, dan zijn deze discussies overbodig...
Waarschuw beheerder
maken jullie dan ook flyers oid?
Kan ik ze gaan uitdelen als ik nieuwe vrienden maak :)
Waarschuw beheerder
Hou jij je glas :bier: maar recht Brutus :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat doen we ook...

we gaan een beetje dezelfde soort campagne doen als "Naar House"

ook zo'n busje aanschaffen, je kent 't wel
Waarschuw beheerder
zeker flyers komen er ook

dan gaan we regelmatig wandeltochten organiseren in steden
waarbij we ondertussen kunnen flyeren

;)

Waarschuw beheerder
donateur
wandeltochten

marcheren welteverstaan.. want dat moet.
Waarschuw beheerder
Oh wat gaaf!
Kan ik me ergens aanmelden voor preacher?
Waarschuw beheerder
dat kan straks ook via gabberregels.nl

Waarschuw beheerder
donateur
nee, daar kun je je niet voor aanmelden

het enige wat je kan doen is zoveel mogelijk de goeie gabberkleren en accesoires dragen, dan groei je vanzelf verder omhoog.

Waarschuw beheerder
donateur
hm, we moeten onze plannen nog wel ff op elkaar afstemmen Shadow.
Waarschuw beheerder
mja

al onze plannen komen ook op gabberregels.nl

want wij houden van duidelijkheid
Waarschuw beheerder
donateur
beenwarmers in de fik??? pff ik weet wel wat ik devolgende x in de fik steeko:) witte bretels:P

Waarschuw beheerder
donateur
ja

dan hopen we dat 't eindelijk eens afgelopen is met al die mensen met rare kleren op onze gabberfeesten.
Waarschuw beheerder
inderdaad

wij willen naar een systeem toe waarbij iedereen hetzelfde aanheeft

Waarschuw beheerder
nah als wij het niet leuk vinden om dat te doen dan zouden we het opzekers wel laten hoor!!!

leer het dan ook es! het moge toch wel een keer duidelijk zijn nu dat die dingen gewoon niet kunnen op een hc feest, net zoals die lelijke fluoriserende pakjes en puntschoenen en voor de mensen die het nu nog niet snappen, val dood!

maarre, je had ze wel afgedaan las ik?? dus je voelde je ergens toch wel bedreigd door je eigen smakelose kledingkeus goed zo

Als je dit leest schat je de persoon 14 kijk je in d'r profiel blijkt ze 28 te zijn :|:|:|
Tering wat een triest wijf ben jij jammer dat je geen foto hebt ander zullen we jou het volgende feest in de fik steken vieze kuthoer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
laten we er nou over ophouden

straks mogen er ook geen aanstekers mee naar binnen omdat anders iedereen elkaar in de fik steekt.

moeten we allemaal in de rij staan om een vuurtje te vragen aan de portier

Waarschuw beheerder
jK, ja idd ben t helemaal met je eens.

Laat hr een foto plaatsen (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Als je dit leest schat je de persoon 14 kijk je in d'r profiel blijkt ze 28 te zijn
Tering wat een triest wijf ben jij jammer dat je geen foto hebt ander zullen we jou het volgende feest in de fik steken vieze kuthoer.

Laat me raden??

Dat heeft madam anne agressie geschreven?
Waarschuw beheerder
Foto's van annie agressie staan op de site van Roze beenwarmers in de fik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dit leest schat je de persoon 14 kijk je in d'r profiel blijkt ze 28 te zijn
Tering wat een triest wijf ben jij jammer dat je geen foto hebt ander zullen we jou het volgende feest in de fik steken vieze kuthoer

8)

Waarschuw beheerder
donateur
kijk Shadow, dit plaatje is wel een goed voorbeeld om te gebruiken op onze site.

vraag jij ff of we 'm mogen gebruiken?

*edit... he waar is het plaatje nou anti-pogo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weetje wat ik wel n beetje krom vind hier op partyflock?
iedereen loopt te zeggen dat gabbers anderen moeten respecteren wat voor kleding ze ook dragen!
maar NIEMAND respecteert ons als we lonsdale of hooligan of kisten of weet ik veel wat aanhebben! lekker hypocriet!! :[

ik respecteer iemand pas op n feest als diegene 100% voor de muziek leeft en gewoon dik aan t losgaan is!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik nou ook!!!

En lonsdale staat tenminste voor feest!

Waarschuw beheerder
vraagie an dat andere volk bijvoorbeeld clubkutten
wat was jij nou vroeger een gabber?????????
Waarschuw beheerder
Wat voor kleren boeit me egt niet, de muziek maakt het feest. Ik vind dat iedereen lekker aan moet doen want die zelf het lekkerste vind zitten. Als ik vind dat ik lekker kan stampen op me puntschoentjes dan doe ik lekker me puntschoentjes aan. Er zijn namelijk ook gabbers die die tijd van half afgeschoren koppen en aussies al hebben gehad!!!

Waarschuw beheerder
Dat vind ik nou ook!!!

En lonsdale staat tenminste voor feest!

:S wat lul jij nou??

dus als je lonsdale draagt dan feest je goed?? :no:
heb ook genoeg wannabe's gezien die denken dat omdat ze nu opeens ook lonsdale dragen er bij horen maar die nie eens losgaan :S
Waarschuw beheerder
donateur
vraagie an dat andere volk bijvoorbeeld clubkutten
wat was jij nou vroeger een gabber?????????

Andere volk? ik was vroeger meer gabber dan jij ooit zal zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maniac Killa> o ja? ik kan het me haast niet voorstellen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga nou niet zo lollig doen brutusje! want ik kon aan die opmerking van jou niet zien of ruiken dat je het sarcastisch bedoelde!
Waarschuw beheerder
Andere volk? ik was vroeger meer gabber dan jij ooit zal zijn

tssssssssssssssss poes toch
gabber ben je niet voor even,
gabber ben je voor je leven

:X :X

Waarschuw beheerder
donateur
ga nou niet zo lollig doen brutusje!

je hebt me door :|

maareh.. sorry, ik heb nu eenmaal een onvoorstelbare drang om lollig te doen in lollige topics...

Waarschuw beheerder
donateur
Shadow> Juist jij snapt 't tenminste!
Waarschuw beheerder
donateur
tssssssssssssssss poes toch
gabber ben je niet voor even,
gabber ben je voor je leven

Hehe dat zal best maar de "gabbers" van tegenwoordig schaam ik me kapot voor

En tegenwoordig ben je al geen gabber meer als je niet in lonsdale of wat dan ook rond loopt

Dan maar een clubkut :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
En gabber zijn zit in je hart niet in de kleding die je draagt!

Waarschuw beheerder

ben ik het mee eens ja (Y) je bent niet een gabber OMDAT je lonsdale ofzo draagt :no: maar omdat je van hardcore houdt!

MAAR!:

waaraan herken je n gabber? toch wel aan nikes, bomber, kaal koppie aussie/lonsdale/fred perry enzo! je ken niet bij iemand naar binnen kijken.
en op feesten zie je ook mensen met bv n replay shirt, puma schoenen en hun haar in van die punten naar achter gestoken (niks op tegen overigens ;p) die mensen houden misschien wel net zoveel van hardcore als iemand met n kale kop en n aussie aan, maar toch zie ik die mensen niet echt als n gabber :no:
meer als gewoon hardcore-liefhebbende mensen :jaja: (Y) :flower:

mensen ik ga naar me werk! laterss

maareh.. sorry, ik heb nu eenmaal een onvoorstelbare drang om lollig te doen in lollige topics...

ow ok dan is t goed ;)
maare probeer maar wat harder je best te doen dan, want zo lollig vond ik je niet
Waarschuw beheerder
donateur

Als iedereen zo eens zou denken was deze discussie overbodig geweest ;)

Waarschuw beheerder
donateur
beter dan dit kan ik niet :(

maar ik vind dat je een frisse kijk op de hedendaagse scene hebt, als je het niet erg vind neem ik het op in onze nieuwe website.

Waarschuw beheerder
praat geen poep zegt ook ene tegen mij :S

jou communicatieve vaardigheden zijn er zeker ook niet beter op geworden, als je niet eens een normale conversatie kan hebben, is het voor mij dus volkomen nutteloos om te reageren op jou ondermaatse reacties op mij.

Waarschuw beheerder
donateur
Hej Stoeipoes wil je nou eens ophouden met de hele tijd vlak voor mij te posten???
Waarschuw beheerder
donateur
Hej Stoeipoes wil je nou eens ophouden met de hele tijd vlak voor mij te posten???

Sorry :$
Waarschuw beheerder
Was het maar zo dat we hier geen (onzinnige) discussies over hadden. Was het maar zo dat mensen geen bepaald merk dragen om geaccepteerd te worden.Was het maar zo dat de muziek ons samen brengt op feesten.

Tja...Dan zou het een stuk leuker zijn in deze scene :bloem:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
Al die gasten die beweren dat londsdale voor gabbers is, allemaal bullshit!

Londdale wordt veel gedragen door boxers en is een mode, maar GEEN gabbermode en heb ook foto's hieronder.

[img]www.lonsdale.com/images/04-HP-01-002.jpg[/img]

[img]www.lonsdale.com/images/04HPProd5.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja

als het aan gabberregels.nl zou liggen

of nie dan tim
Waarschuw beheerder
donateur
Oeh

Ik word er zo ziek van dat als die stakker altijd zeggen ja lonsdale is een boxmerk blabla en negers liepen er als eerst in

Ik bedoel waar lul je dan over? :S

Waarschuw beheerder
Al die gabbers die denken dat het merk speciaal voor hun is gemaakt en alleen door hun gedragen kan worden!

Nou ,als je er ziek van wordt moet je maar niet reageren, waar lul jij dan over vraag ik me af :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:|

hé Shadow.. zie je die post van DJ Rohit?

staat dat allemaal al wel in de gabberregels??
Waarschuw beheerder
ik dacht dat lonsdale net als fubu was

door gabbers voor gabbers
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel waar lul je dan over?

Nou ,als je er ziek van wordt moet je maar niet reageren, waar lul jij dan over vraag ik me af

Dit was algemeen bedoelt
Ik bedoel dus waar iedereen nou stom over zit te lullen dus voel je niet zo aangesproken

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat lonsdale net als fubu was

nee lonsdale is net als Douwe Egberts koffie; voor hippe mensen
Waarschuw beheerder
Senseo Extrema met anti-Mokka smaak?

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
sparen voor koffiekopjes met en roodwitblauw randje

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je dragen wat je leuk vindt:S

Maar beenwarmers:S en helemaal als ze rose zijn:S:S:S

Dus volgende feesie ze maar niet meer aan want dan steek ik ze wel ff in de fik.
Want ik MAG TOCH OOK GEWOON DOEN WAT IK LEUK VIND op een feest(6):D
Waarschuw beheerder
ga maar lekker dragen wat je leuk vind :s en trek volgende x je zwerfer outfit aan als je naar het casino gaat omdat het zo lekker zit ...Er is gewoon een bepaalde dresscode lijkt mij ...Ik denk als ik naar een rmb feest ga en me gabber outfit aantrek,Ze het ook niet echt zullen waarderen.

en beenwarmers ik had het al behoorlijk warm daar.Trek de volgende x een eskimo jas er bij aan :p

Waarschuw beheerder
donateur
waar maakt iedereen zich druk om :S
het zijn maar roze beenwarmers hoor:jaja: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
dat slaat echt als kut op dirk!! Persoonlijkk vind ik die beenwarmers zum kotsen, maar om ze nou in de fik te steken als ze nog gedragen worden??? Lijkt mij n aanklacht wegens mishandeling op zn minst... jammer dat je niet weet wie t was!!

Overigens....
trainingspakkie

mocht ook niet hoor... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dit topic doet het goed!!! :X

:P

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat je niet weet wie t was!!

@nne @gressie zegt dit in het forum:

nah dat waren wij die dat gedaan hebben, en omdat jullie nu gvd maar es moeten snappen dat;

5. kan me niet voorstellen dat jullie clubkutten voor een hc-feest komen, misschien meer tijdverdrijf om iets te doen te hebben
6. flikker dood!!

dus ik denk dat ik mag aannemen dat zij het was met nog een paar anderen;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi, meteen aangifte doen dan! Stelletje kutmongolen halen de hele HC-scene naar beneden... mag lijen dat ik ze n keer tegenkom, ben ook altijd nogal trance-barbie gekleed op n feestje... [b]ALTIJD NOG BETER DAN DIE FANTASIELOZE, OERLELIJKE LONSDALE/FRED PERRY-OUTFITS![/B]
Waarschuw beheerder
donateur
puntschoenen gaan me dan weer te ver, Apeldoorner ;) :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
[img]http://members.home.nl/e-terreur3/Images/ja-nee-puntschoenen.bmp[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
juist (Y)

:respect: [img]http://www.samplekickz.com/airmax_classic_bw_white_unc_2_ps.jpg[/img] :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zijn die stomme beenwarmers nou nog nie uitgebrand :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
misschien brandbestendig :P

maar toch

roze beenwarmers op een HC feest.............
dan kun je zulke reacties krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
mooi, meteen aangifte doen dan! Stelletje kutmongolen halen de hele HC-scene naar beneden... mag lijen dat ik ze n keer tegenkom, ben ook altijd nogal trance-barbie gekleed op n feestje...

hahah.. aangifte doen waarvan dan?? van een paar verschroeide beenwarmertjes? laat me nie lachen joh en jah, ik mag het ook lijen dak je tegenkom dan ben jij voor mij smeerbek!
Waarschuw beheerder
:O wat een agressie :D

is er geen terror nr van steekdietrutigebeenwarmersindefik.NL :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahah.. aangifte doen waarvan dan?? van een paar verschroeide beenwarmertjes? laat me nie lachen joh en jah, ik mag het ook lijen dak je tegenkom dan ben jij voor mij smeerbek!

Nijverdal hooligans :frusty: wat een verstand ook :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een agressie

idd jah en dat om een stel beenwarmers:S
ik hou ook gewoon van hardcore net als zij 8):D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent echt stoer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
neej ze zijn nog niet uitgebrand want ze stonden helaas niet in de fik maar dat wil ook niet echt met vuurwerk sterretjuhs:S maar goed het was een leuk gezicht om haar te zien dansen op die sterretjes om ze uit te krijgen:D

Waarschuw beheerder
die beenwarmers moeten in de fik

Dus pas maar op met je oerlelijke beenwarmers als je mij tegen komt op een feest(6)

kunnen we niet gezamelijk een clubje oprichten "fik in de beenwarmers"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
@nne @gressie 19 september 2004 10:51
ik vond het een leuk feest, maar geen super feest
ik was nog niet binnen of ik kreeg opmerkingen over mijn roze beenwarmers
sta ik 5 min binnen probeert een of ander wijf achter mij mijn beenwarmers in de fik te steken
sloeg echt nergens op
voelde me daarna niet echt meer fijn met die dingen, dus heb ze maar afgedaan
moet iedereen dan op zo`n feest in Lonsdale lopen??
-----------------------------------------------

6. flikker dood!! xFFdeadxFF

Sorry hoor maar dit slaat alles. IQ van een visstick zeker? Ga gauw fietsen en dan heel ver weg.

Snowwitjuh: blijkbaar heeft het je allemaal erg getraumatiseerd zo te zien , zielig voor je maar voor zulke kan je beter terrecht bij de kindertelefoon aangezien je kinderleeftijdje.. haha sterf ff met je beenwarmers om je strot joh!!

en trouwens het waren der 2 die het deden, beter opletten he in het vervolg!!

Kinderleeftijd?? Volgens mij ben jij beetje jonger, wel goed opletten he! Jij behoort tot dezelfde visstick als @nne, mag je onderling verdelen:)

Nee dingen in de fik zetten dat kan wel op een hc feest. Gedraag je normaal of zout een heel eind op!

kom maar op! clubkut vs gabber.. heb wel zin in een brute beenwarmersstoei

Denk dat het je nog tegen gaat vallen dan hoeveel mensen er de 'clubkut' steunen :)

best wil

Visstick moet al weer in drieën gedeelt worden.... je houd weinig over zo :)

gewoon de fik er in

ze moesten dat soort mensen er lekker uittrappen

In vieren alweer....

Als het moet trek IK nog wel roze beenwarmers aan. Zien we nog wel wie ze in de fik wil zetten dan
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk moet je met een man of 1000 allemaal beenwarmers aantrekken om die mensen nog eens extra te irriteren
Waarschuw beheerder
Als het moet trek IK nog wel roze beenwarmers aan. Zien we nog wel wie ze in de fik wil zetten dan

dat wordt jij dan! homofiele relnicht, ga je kop wassen met zoutzuur joh! dan lijkt het nog wat :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Toepasselijk reactie van iemand zonder verstand :/
Waarschuw beheerder
donateur
@nne @gressie doet dr naam eer aan... zeker thuis nix te vertellen dat ze hier zo stoer doet.... :gaap:

wel s over nagedacht dat dit onder mishandeling valt, of, als knuffeltje81 t goed aanpakt zelfs poging tot doodslag??? Nee, waarschijnlijk niet, volk als jij denkt over het algemeen niet... verbazingwekkend dat er uberhaupt nog genoeg hersenactiviteit is om je in leven te houden...
Waarschuw beheerder
Mensen in de fik steken op feesten. :S Foto op de muur en eeuwig weigeren op elk feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is hier nu een relnicht. Vind je me geen lekker koppie hebben zo dan? Das nou jammer. Helaas geef ik daar vrij weinig om.

Laat eens een mooie foto van jezelf zien, dan kunnen we je ontmoeten op het volgende feessie. Kom ik speciaal even voor kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen in de fik steken op feesten. Foto op de muur en eeuwig weigeren op elk feest.

Mooi he zo'n rijtje fotos bij de organisatie van mensen die ze niet meer binnen willen hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Opzich zou het wel moeten met het publiek van tegenwoordig :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Opzich zou het wel moeten met het publiek van tegenwoordig

Gebeurt al ;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://picserver.org/view_image.php/C280B56ST527/p.gif[/img]

ik geloof dat dit @nne @gressie is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
What the fuck :|
Deze "vrouwen" hierboven zijn echt niet te filmen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
zeg eens, deed het nou pijn toen jullie misbruikt werden door de grote groep negers met roze beenwarmers aan?

Een andere reden kan ik niet bedenken voor dit kansloze gedoe
Waarschuw beheerder
donateur
@ Knuffeltje81: lelijke lonsdale loser dus :jaja:

@ Zwork: denk dat daar idd de kneep zit....

en alvast op die mts hier beneden: Zo, alleen om dat domme achterlijke volk waar jij bij hoort te irriteren zou ik ze aantrekken!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eigenlijk moet je met een man of 1000 allemaal beenwarmers aantrekken om die mensen nog eens extra te irriteren

Kom maar op met je 1000 man:yes:
Ik denk niet dat je 1000 van die achterlijke idioten kunt vinden die die dingen aan willen trekken naar zo'n feest of misschien moet je dan volgend jaar maar naar de Gay parade gaan!!!!

Daarintegen denk ik dat wij bij zo'n feest als MOH wel meer als 1000 man kunnen vinden die willen helpen jullie spuuglelijke beenwarmers in de fik te steken, dus kom maar op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, doe eens normaal ofzo. Zielig met een grote Z...

Waarschuw beheerder
Wat is "xFFflowerxFF" ??

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha jeetje zeg!
Gaat allemaal weer nergens over.
Iedereen moet lekker zelf weten wat je aantrekt!
straks moet iedereen in uniform naar een feest als er dit soort dingen gebeuren.
Waarschuw beheerder
wat had je onder je been warmers aan puntschoene jah dat moet je ook niet doen na zo'n feest!!!

Waarschuw beheerder
Wat is "xFFflowerxFF" ??

Dat moest een kotsende smiley zijn maar deze doet het blijkbaar niet meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
wat had je onder je been warmers aan puntschoene jah dat moet je ook niet doen na zo'n feest!!!

LOL :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jlady, dat wil t volk juist, dat wij ook van die kudde-kleding aantrekken en een op de HEMA-geïnspireerd polootje aantrekken, dán zie je er pas leuk uit! :vaag:

Daarintegen

DaarEntegen.... Holland-holland bleren om t hardst, maar eerst ff Nederlands leren schrijven, ho maar....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jlady, dat wil t volk juist, dat wij ook van die kudde-kleding aantrekken en een op de HEMA-geïnspireerd polootje aantrekken, dán zie je er pas leuk uit!

Daarintegen

DaarEntegen.... Holland-holland bleren om t hardst, maar eerst ff Nederlands leren schrijven, ho maar...

Tsjah er zijn mensen die geen genoeg zelfvertrouwen hebben (niet eigen keuzen kunnen maken) en graag ergens bij willen horen waar ze op een bepaalde maniet worden geaccepteerd!
Geloof niet dat ze over 10 jaar nog in een lonsdale polotje lopen!
Ik vind het echt jammer als ik sommige jongens en meiden zie, die er ontzettend goed uitzien en dan zo slonsig kleden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
FrozenFire oppassen je begint steeds meer op je paard te lijken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat er een BAN aan gaat komen :jaja:
Waarschuw beheerder
anne agressie wat lul je nou je had zelf beenwarmers aan op thunderdome

roze beenwarmers in de fik en @nne @gressie op thunderdome xFFbouncexFF

[img cacheid=00132aae0006d87f78c569811a0066a8a0]http://pic7.picturetrail.com/VOL214/2157140/4200370/52457263.jpg[/img]

[img]http://www.mankejaap.nl/foto/thunderdome2003/018a.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ik hou ook niet van roze troep

maar jammer dat jij het woord respect niet kent @nne....

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahah heeeeeeeeeeeeeeeeel kansloos!!
Waarschuw beheerder
JLaDY jij droeg babyblauw vroeger :o
nu ga ik je haar in de fik steken :@
Waarschuw beheerder
zeg eens, deed het nou pijn toen jullie misbruikt werden door de grote groep negers met roze beenwarmers aan?

Een andere reden kan ik niet bedenken voor dit kansloze gedoe

Dat zou heel goed kunnen.
Of ze vinden ze wel stiekem mooi, maar zijn hun benen te dik of te kort voor (roze) beenwarmers, en zijn ze daarom zo gefrustreerd.

Waarschuw beheerder
Tja beenwarmers zijn stom:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahahahaha

dus die @nne loopt zelf met beenwarmers

hahahahahhaahhahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof, ik geloof, jaja je had beter moeten opletten toen het gebeurde kutje!!

ik heb geen ogen in mijn achterhoofd @nne @gressie:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://pic7.picturetrail.com/VOL214/2157140/4200370/52457269.jpg[/img]

Links...
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahahahahahahahahahahhahahahaaaa.... als ik zo'n poffertjesporem als de 'dames' op die foto had ging ik ook beenwarmers in de fik steken... is de aandacht meteen afgeleid! :jaja:

Knuffeltje, neem t ze maar niet al te veel kwalijk, je hebt nu ook die :X-koppies gezien :) Jij hebt eerder nieuwe beenwarmers dan zij n aangenaam gezicht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heej gore negerhoer, kanker jij ff snel in je graf!

Ik ben niet degene die me heeft laten nemen door een groep negers :X

Waarschuw beheerder
donateur
TERROR ROTTE 20 september 2004 00:51
best wil

HAHAH Ik lach me rot.. moet jij jezelf nou eens ''stoer'' zien staan met je middelvingertje en je supercoole Lonsdale!!! Nee dat ziet er lekker uit wil je zeggen??? Als er iemand er pas achterlijk bijloopt zijn dat figure zoals @nne Agressie en TERROR ROTTE!!! en ze lopen er niet eens achterlijk bij... nee ze ZIJN het ook!!! Een IQ van een visstick... (al heeft een visstick zelfs een groter IQ???) Ik bedoel... jezelf gabber noemen en ondertussen kleding van mensen in de fik steken omdat het jou niet aanstaat??? DAT IS TOCH ACHTERLIJK!!!!!! en dan beetje iedereen de les lopen lezen wat hij/zij MOET dragen??? en dan vind jij jezelf een gabber??? Gabber betekent VRIEND!!! En die maken zich niet druk om kleding van andere of muziek waar die naar luistert... je kan het wel niet mooi vinden.. maar daar laat je het ook bij... Persoonlijk vind ik beenwarmers ook niks... maar ik heb echt wel wat beters te doen dan me echt druk lopen maken op een feest om mensen die kleding aan hebben wat ik NIET mooi vind.. kom notabene toch echt om te feesten en voor de muziek...
Waarschuw beheerder
HAHAH Ik lach me rot.. moet jij jezelf nou eens ''stoer'' zien staan met je middelvingertje en je supercoole Lonsdale!!! Nee dat ziet er lekker uit wil je zeggen??? Als er iemand er pas achterlijk bijloopt zijn dat figure zoals @nne Agressie en TERROR ROTTE!!! en ze lopen er niet eens achterlijk bij... nee ze ZIJN het ook!!! Een IQ van een visstick... (al heeft een visstick zelfs een groter IQ???) Ik bedoel... jezelf gabber noemen en ondertussen kleding van mensen in de fik steken omdat het jou niet aanstaat??? DAT IS TOCH ACHTERLIJK!!!!!! en dan beetje iedereen de les lopen lezen wat hij/zij MOET dragen??? en dan vind jij jezelf een gabber??? Gabber betekent VRIEND!!! En die maken zich niet druk om kleding van andere of muziek waar die naar luistert... je kan het wel niet mooi vinden.. maar daar laat je het ook bij... Persoonlijk vind ik beenwarmers ook niks... maar ik heb echt wel wat beters te doen dan me echt druk lopen maken op een feest om mensen die kleding aan hebben wat ik NIET mooi vind.. kom notabene toch echt om te feesten en voor de muziek...

(Y) mooi gesproken. Alhoewel ik beenwarmers wel leuk vind ;)..:P

Maar inderdaad, ik kan me nog een ander topic herinneren die ik hier ooit gelezen heb (toen ik nog niet lid was)

Die hete waarom draag je Lonsdale?
Je kunt tegenwoordig dit als antwoord geven van: Anders krijg ik klappen of ik word in de fik gestoken.

Diep triest !!
Waarschuw beheerder
donateur
:no: je gelooft toch bijna niet dat mensen met zó'n laag IQ toch nog snappen hoe ze een kaartje voor 'n feest moeten kopen.. Laat staan dat ze weten hoe ze d'r moeten komen!
Waarschuw beheerder
Knuffeltje, neem t ze maar niet al te veel kwalijk, je hebt nu ook die -koppies gezien Jij hebt eerder nieuwe beenwarmers dan zij n aangenaam gezicht!laatste aanpassing: 20 september 2004 18:48

weljah, onze koppen zijn rimpellozer dan die vertiefte kraterkop van jou met je 29 jarige fosielenhuidje! ga je jaloezie elders spuien kankerwijf!

en Zwork, flikker dood met je met lepra besmette soa kutje ;)
Waarschuw beheerder
Anne, Anne, Anne...Waar moet dat heen met jou?

Wat is er met je gebeurd dat je zo onzeker bent in deze wereld?!
Dat je onzeker bent dat je je aansluit bij een groepering die mensen pijn doet...
Voel je je dan tof? Voel je je dan zeker?
Ik ben erg benieuwd, want dit kan nooit goed zijn voor jouw hartje, zoveeeeeeel frustraties!

Waarschuw beheerder
donateur
wees eens lief voor elkaar :lief: :knuffel: :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach tsja.. heb er maar gewoon medelijden mee ! :) Bedoel je bent 28 en moet je eens die teksten van dr lezen... dat zijn kinderen van 13 die zo praten!

Waarschuw beheerder
weljah, onze koppen zijn rimpellozer dan die vertiefte kraterkop van jou met je 29 jarige fosielenhuidje! ga je jaloezie elders spuien kankerwijf!

tja jij bent zelf PAS 28...
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahahahahhahahahahahahhahaaa yeah right....

Geweldig he, als ze t niet meer aankunnen gaan ze op je profiel klikken om dan vervolgens dáár iets over te zeggen hahahahahahahhahahahahahahahahaaa :D
Hoe dóm kun je zijn....

Overigens bedankt voor het klikken op mijn profiel, weer n klikje erbij voor de statistieken! (of is dat woord te moeilijk voor je?)

:respect: @ Laura!

Ikke, ik zei het al eerder: t moppie heeft thuis nix te vertellen, dus gaat ze hier stoer lopen doen... we zijn immers allemaal énorm onder de indruk :jaja: :vaag:
Overduidelijk, @nne is t pispaaltje van de klas en van de buurt!!
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA :D
*ROFL*

No way, is die chick 28???? Ik dacht n jaar of 15 gezien dr reacties...... briljant!

Waarschuw beheerder
idd ze is 28 :|:|:|

He Tinky je ziet er goed uit hoor!!!!
ze heeft zelf een een kutkop kan ze niet hebben denk ik.

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00072867001347b4ead442b91a0066aaa8]http://pictures.q-dance.nl/6358/pics/1246-erik-0017.jpg[/img]
2 Frozen Fire , jij ziet er opzich nog wel ok uit. Laat je nou toch niet in met dat soort dom volk en bijpassend taalgebruik..

Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog geneukt vandaag?
Waarschuw beheerder
mja jullie maken @nne @gressie nu belachelijk, maar het is gewoon heel zielig dat iemand zo vol met haat en ergernissen kan zitten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet O Ja Joh.. Helaas, typisch maandag! Jij?
Waarschuw beheerder
emilio je bent een kneus maar dat zie je wel aan dat je iemands foto hier linkt
Waarschuw beheerder
donateur
jk, thanx :)

Mr. Kit10: tuurlijk is dat zielig, maar dan moet ze hulp gaan zoeken!
Daarbij zet ze zichzelf voor lul, daar heeft ze ons heel niet bij nodig! :)

Is dát Frozen Fire? Zonde zeg... zo'n leuk koppie en dat zo'n kloteinstelling....

Dr. Oh Ja Joh, zoals Treasure al zei: typisch maandag vandaag....
Waarschuw beheerder
ach Tinkerbell, hulp zoeken zal ze uit zichzelf echt niet gaan doen, dit soort mensen weet niet beter..

en het zal haar ook een worst wezen dat ze voor lul staat..

ik verbaas me er wel over dat ze de 28 al heeft gehaald (y)
Waarschuw beheerder
donateur
@nne @gressie ->
met je met lepra besmette soa kutje

Ik heb zomaar het vermoeden dat jij bijzonder goed weet hoe dat voelt,en hoe dat eruit ziet :yes:
Waarschuw beheerder
Kom maar op met je 1000 man :yes:
Ik denk niet dat je 1000 van die achterlijke idioten kunt vinden die die dingen aan willen trekken naar zo'n feest of misschien moet je dan volgend jaar maar naar de Gay parade gaan!!!!

Volgende x bij moh voor de been warmers te verbranden vlammenwerpers te koop :p deobusjes doen het soms ook goed :)

Waarschuw beheerder
Ik niet O Ja Joh.. Helaas, typisch maandag! Jij?

<<Treasure>>, nee :@ :'( Het is maandag :(

Dr. Oh Ja Joh, zoals Treasure al zei: typisch maandag vandaag....

Tinkerbell, we kennen het probleem (<<Treasure>> en ik). Misschien moeten we er een praatgroepje voor oprichten :D. Volgende week maandag bij mij thuis?
Waarschuw beheerder
niet doen dames.. door wat iets wat hij praatgroepje noemt, heb ik 3 dagen niet kunnen lopen :S

is @nne @gressie niks voor je DOkter?
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha moest je bukken Mr Kit?

Waarschuw beheerder
FrozenFire oppassen je begint steeds meer op je paard te lijken

Zelfs al lijk ik op me paard zie ik er altijd nog 10 x beter uit als jou Freaky Gabbur

En als je even terug leest kan je zien dat blijkbaar niet iedereen het met je eens is, sukkel
Maar je zit vast zo onder de plak bij je vriendinnetje dat je niets anders mag zeggen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mr. Kit10, ik denk eerder dat ze 'uitgeprocedeerd' is bij de instanties en idd je hebt gelijk, verbazingwekkend dat er genoeg hersenactiviteit is om de 28 te halen!

Frozen Fire, je ziet er misschien beter uit, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Oh Ja Joh, misschien is dat n idee idd.... :)

Waarschuw beheerder
ahhh ben je jalours, sneu voor je hoor:cry:

Nou lijk jij met je blonde haar wel sprekend op mijn paard.

Waarschuw beheerder
niet doen dames.. door wat iets wat hij praatgroepje noemt, heb ik 3 dagen niet kunnen lopen

Ja dûh, als je te veel verwachtingen hebt en aan me gaat zitten, trap ik je de poten onder je lijf vandaan.

Waarschuw beheerder
Dr. Oh Ja Joh, misschien is dat n idee idd....

Ik heb je al een hele tijd niet gezien :'(. Moeten we snel maar weer eens doen. Ik heb nog bij de drugs infostand naar je gezocht maar je was er niet :'(.

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Maar frozen fire vind je het echt normaal dan om bij iemand der beenwarmers in de fik proberen te zetten?

Als ik nou volgende x op een hardstyle feest iemand met een lonsdale polo in de hens zet, gaat toch nergens over:s
Waarschuw beheerder
donateur
ah, nog 1 die wel 'Holland-Holland' kan bleren, maar geen Hollands kan schrijven....

jalours

JaloErs....

en nee hoor, ik zou onmogelijk jaloers kunnen zijn op iemand met zo'n kut-persoonlijkheid, maar dat snap je toch niet :no: Geeft niets hoor, jij kan er ook niets aan doen dat je amper hersens hebt :)

Oh Ja Joh, nee, is idd alweer n héle tijd geleden!! Op welk feest had je me gezocht dan?? Jammer idd dat ik je niet heb gezien! :hug:
Waarschuw beheerder
Frozen Fire, je ziet er misschien beter uit, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd!!
zou zeggen bemoei je lekker met je eigen reactie en kijk ff naar je eigen koppie okey!!!

en laat iedereen lekker zijn eigen mening en gedachtes hebben over die achterlelijke beenwarmersKom maar op met je 1000 man xFFyes_newxFF
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:o

Wat zie ik..

Is er iemand verbannen? :o

8)

Waarschuw beheerder
@ Tinkerbell, ik heb je gezocht op Moh, maar ik kon je niet vinden :( Zelfs niet op de dames wc :$
Waarschuw beheerder
donateur
met je met lepra besmette soa kutje

Hm...wil nie vervelend zijn maar dít moet je me even uitleggen want een met lepra besmet soa kutje? :|????

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs al lijk ik op me paard zie ik er altijd nog 10 x beter uit als jou Freaky Gabbur

En als je even terug leest kan je zien dat blijkbaar niet iedereen het met je eens is, sukkel
Maar je zit vast zo onder de plak bij je vriendinnetje dat je niets anders mag zeggen!!!

Vind je mn goedgebruinde huid niet mooi dan?? :(

Het scheelt dat ik wel een eigen mening heb. Scheelt ook dat die andere die het niet met me eens was je ook waarschuwde, toch weer een beetje wel met me eens ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zie ik..

Is er iemand verbannen?

:O

Hoe kan dat nou

Waarschuw beheerder
Jezus wat dom !!! :@
Al die vieze kutwijfen met hun opgeschoren haar en denken dat ze gabber zijn ook, bah!!!
Ik had ook ooit roze beenwarmers ooit aan op MOH en toen had ik ook ruzie gekregen!
Ben blij dat ik zaterdag dan ook gewoon naar Q-base was geweest, kon ik tenminste wel met mijn roze beenwarmers lopen!!! :p

Al die smerige lelijke wijfen moeten niet ouwehoeren want zelf zien ze er ook absoluut niet uit en roze beenwarmers zijn 1000 keer liever en mooier dan die kisten en die kleding die jullie aan hebben!!!
Waarschuw beheerder
.
IK heb eerlijk gezegd ook een hekel aan "BeenwarmerZ"
Alsof het op meeste feesten nog niet warm genoeg is.

Maar iemand in de FIK steken, gaat wel erg ver.

En als IK alles wat IK HAAT, moet verbranden.

Blijft er weinig over van deze wereld.

Waarschuw beheerder
en nee hoor, ik zou onmogelijk jaloers kunnen zijn op iemand met zo'n kut-persoonlijkheid, maar dat snap je toch niet Geeft niets hoor, jij kan er ook niets aan doen dat je amper hersens hebt

Gelukkig kan je me niet en dat blijkt dan wel hoe dom jij bent door over iemands persoonlijkheid te oordelen terwijl je die persoon niet kunt!!!!

Al die smerige lelijke wijfen moeten niet ouwehoeren want zelf zien ze er ook absoluut niet uit en roze beenwarmers zijn 1000 keer liever en mooier dan die kisten en die kleding die jullie aan hebben!!!

Ff voor de duidelijkheid ik draag gabberkleding hoor, maar dat 10.000 x liever als die oerlelijke beenwarmers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan me echt niet druk maken om beenwarmers, iedereen draagt toch wat tie wil.
Waarschuw beheerder
donateur
Ah, ik was niet op MoH... vandaar dan denk ik ;) dameswc is wel de beste plek om dames te ontmoeten Joh! :D
Waarschuw beheerder
dameswc is wel de beste plek om dames te ontmoeten Joh!

dat bedacht ik zaterdag ook toen ik op een meisje stond te wachten die ff naar de wc ging:yes:

Waarschuw beheerder
Wat een haat weer op een partysite. Dit begint steeds meer op een relsite te lijken :[

Wat mij betreft gaat ie dicht