Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En roze lonsdale dan poes?
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
je gelooft het of niet maar ik heb die teef
kats verrot getrapt
kats verrot getrapt
Hahaha de stakker
Grote muil hier maar ondertussen huilt ie als een klein kind als mamma hem een klapje heeft gegeven
Laten we even voorop stellen dat de gabber-mode wel de meest bedroevende is van allemaal. Dat neemt niet weg dat knalroze beenwarmers ook nogal fout zijn...Trance Energy mode noem ik dat, en dan van een jaar of 5 geleden wel te verstaan....
Maar als je een Hardcore-feest bezoekt getuigt dat zoiezo wel van smakeloosheid, doe je dan ook nog roze beenwarmers om dan vraag je er gewoon om
Maar als je een Hardcore-feest bezoekt getuigt dat zoiezo wel van smakeloosheid, doe je dan ook nog roze beenwarmers om dan vraag je er gewoon om
laatste aanpassing
Shit...
Ben ik wel blank genoeg?
Ben ik wel blank genoeg?
fout.
bij de tegenwoordige hardcore feesten is het als je geen blank kleurtje hebt dan vraag je erom
bij de tegenwoordige hardcore feesten is het als je geen blank kleurtje hebt dan vraag je erom
nou zie genoeg neger-gabbers op feesten ook hakkuh als n kkgek en die worden gewoon gerespecteerd!
misschien niet door iedereen daaro...maar er lopen altijd wel n paar mensen rond die mekaar niet moeten
Die hele hardcore scene van tegenwoordig mag me Qont kussen! 
Stakkers
Stakkers
respect is niet meer te bekennen in de hardcore scené en ik loop al een tijd mee,is cliché maar vroeger was het beter 
tegen woordig is het holland dit sieg dat,en vroeger liep elke gek er anders bij house broeken,je slippers aan weet ik veel wat,dat was pas echt respect en de grootste lol dit niet meer
tegen woordig is het holland dit sieg dat,en vroeger liep elke gek er anders bij house broeken,je slippers aan weet ik veel wat,dat was pas echt respect en de grootste lol dit niet meer
ja tijden veranderen....maar als iedereen nou gewoon lol gaat maken op n feest en niet zo op alle wazi's let en hun je feest laat verneuken! zou t al wat beter zijn 
iedereen loopt alleen maar op hardcore te zeiken, en op mekaar! ga gewoon heen voor de muziek en let lekker op jezelf en je vrienden enzo, en niet op alles wat je niet vet vind!
iedereen loopt alleen maar op hardcore te zeiken, en op mekaar! ga gewoon heen voor de muziek en let lekker op jezelf en je vrienden enzo, en niet op alles wat je niet vet vind!
poesje hahah
waarom je vind hardcore toch vet?
waarom je vind hardcore toch vet?
Waarom ik hardcore vet vind?
Ik vind hardcore gewoon heerlijk
Alleen dat tuig wat op die feesten afkomt
Wannabe hitlers
maniac dat kan je niet tegenhouden als er een getint iemand staat te feesten en hij ziet iemand met wp tekens rond lopen,wedden dat hij die gozer of andersom niet mee rust laat 
ze lopen we te zeiken op hardcore maar door mensen met dat soort clowns dingen heb je te danken dat hardcore feesten verneukt worden
ze lopen we te zeiken op hardcore maar door mensen met dat soort clowns dingen heb je te danken dat hardcore feesten verneukt worden
nee maar daar moet je gewoon niet op letten gewoon lekker laten gaan en voor jezelf het gezellig maken
je laat hun toch niet je plezier verneuken!
gewoon lekker hakkuh
je laat hun toch niet je plezier verneuken!
gewoon lekker hakkuh
Ik probeer me er zo min mogelijk aan te storen op feesten tis alleen niet echt bevordelijk voor de sfeer
Trouwens wat ik sfeer noem want tegenwoordig is dat ver te zoeken op HC feesten
volgens mij valt het allemaal wel mee!
neem nou MOH staat bekend als wazi feest toch?
vanacht waren er ook genoeg negers, zelfs een met n rare doek om ze kop heen
maar die konden daar ook gewoon normaal rondlopen.
mijn beste vriendin is half arubaans en die gaat op feesten zelf ook met heel veel "wazi's" om! het valt allemaal wel mee, het lijkt erger dan dat t is!
en nogmaals: niet iedereen met lonsdale of kisten is nazi/wazi
snap ik ook wel, alleen probeer dat gezeik gewoon te vergeten en blijf gewoon naar hardcore feesten gaan

neem nou MOH staat bekend als wazi feest toch?
vanacht waren er ook genoeg negers, zelfs een met n rare doek om ze kop heen
mijn beste vriendin is half arubaans en die gaat op feesten zelf ook met heel veel "wazi's" om! het valt allemaal wel mee, het lijkt erger dan dat t is!
en nogmaals: niet iedereen met lonsdale of kisten is nazi/wazi
Ik probeer me er zo min mogelijk aan te storen op feesten tis alleen niet echt bevordelijk voor de sfeer
snap ik ook wel, alleen probeer dat gezeik gewoon te vergeten en blijf gewoon naar hardcore feesten gaan
laatste aanpassing
Die paar negers die daar rond lopen
en trouwens allemaal schijnheilig volk
gezellig handje geven en shit en als die neger weg is hoor je ze allemaal hard brullen blabla vieze dit dat
Ik vraag me echt af waarom je als buitenlander zo graag bij die wazi's wilt horen
Te triest volk! ik schaam me soms kapot
gezellig handje geven en shit en als die neger weg is hoor je ze allemaal hard brullen blabla vieze dit dat
Ik vraag me echt af waarom je als buitenlander zo graag bij die wazi's wilt horen
Te triest volk! ik schaam me soms kapot
Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt. Geinig niet?
Ik kan me nog wel herinneren dat op de terug naar het station van een van de eerste Rebounds er een brandende bomber ergens langs de weg lag.....
Ik vind het ook geen porum die dingen, en ja ik heb ook weleens mensen de gek aan gestoken die dat hadden.
Maar het in de fik proberen te steken met daarbij het risico dat iemand er brandwonden aan overhoudt?! Hoe dom ben je dan bezig zeg.. Jezus, erger je eraan, lach iemand er voor mijn part om uit (geloof me, met Lonsdale wordt je ook vaak genoeg uitgelachen al hebben jullie 't misschien niet door) of doe wat je niet laten kunt. Maar dit vind ik lager dan laag!!!!
Maar het in de fik proberen te steken met daarbij het risico dat iemand er brandwonden aan overhoudt?! Hoe dom ben je dan bezig zeg.. Jezus, erger je eraan, lach iemand er voor mijn part om uit (geloof me, met Lonsdale wordt je ook vaak genoeg uitgelachen al hebben jullie 't misschien niet door) of doe wat je niet laten kunt. Maar dit vind ik lager dan laag!!!!
Vanaf nu ga ik naar IEDER hardcore feest met beenverwarmers EN een lonsdale-topje/truitje!
Het is trouwens zo dat mensen die overal een haat tegen hebben, eigenlijk gewoon gefrustreerd zijn over zichzelf. Meestal gaat dit wel over rond de leeftijd van 17/18 jaar, maar bij sommige mensen duurt dit uiteraard langer dan bij andere.
Het is trouwens zo dat mensen die overal een haat tegen hebben, eigenlijk gewoon gefrustreerd zijn over zichzelf. Meestal gaat dit wel over rond de leeftijd van 17/18 jaar, maar bij sommige mensen duurt dit uiteraard langer dan bij andere.
ik vind dat anne gelijk heb... laat elke gozer dr maar als een clown bij lopen met de toepasselijke : strakkepaardrijbroeken, studentenbretels en het prachtige merk lonsdale...
en laat de wijfe dr maar bijlopen als een stel koffiejuf's... schotsdoedelzakrokkie om, studentenstropdas, en een paar nette kisten dat er heel sexy uitziet...
het heb wel wat
en laat de wijfe dr maar bijlopen als een stel koffiejuf's... schotsdoedelzakrokkie om, studentenstropdas, en een paar nette kisten dat er heel sexy uitziet...
het heb wel wat
Haha moest er wel even om lachen toen ik dit las8)
Maar goed ze moeten natuurlijk wel met de poten van jou spullen/beenwarmers afblijven
En vind het alleen maar saai al dezelfde kleren op hardcore party's.
Ik kan er wel om lachen als iemand beenwarmers aanheeft
Tjah boeie wat een ander aanheeft het is maar waar je je allemaal wel niet aan kan storen
Maar goed ze moeten natuurlijk wel met de poten van jou spullen/beenwarmers afblijven
En vind het alleen maar saai al dezelfde kleren op hardcore party's.
Ik kan er wel om lachen als iemand beenwarmers aanheeft
haha flikker op man als je met die dingen op een feest komt zet je je zelf voor schut
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
kats verrot getrapt
en dan begin jij te zeuren over zo'n klein
brand gaatje goddomme wat een vieze miet
kats verrot getrapt
en dan begin jij te zeuren over zo'n klein
brand gaatje goddomme wat een vieze miet
laat me raden.......................... je bent vroeger misbruikt door je mammie ?
Inderdaad, bij veel mensen zit er een gedachte achter de kleding die ze dragen. Het is niet alleen MOOI voor hun maar er zit meer achter... Maar die worden met rust gelaten door andere partygangers... Je weet wel over welke stroming ik het nu heb...
De mensen die gewoon dragen wat ze mooi vinden zonder enige gedachtegang erachter worden niet met rust gelaten... Omdat?????? Tsja... genoeg redenen te verzinnen, dat is al gedaan ook...
Ik heb op geen enkel kleding wat tegen, iedereen moet het zelf weten!!!
De mensen die gewoon dragen wat ze mooi vinden zonder enige gedachtegang erachter worden niet met rust gelaten... Omdat?????? Tsja... genoeg redenen te verzinnen, dat is al gedaan ook...
Ik heb op geen enkel kleding wat tegen, iedereen moet het zelf weten!!!
laatste aanpassing
Tering iemand in de fik steken 
Laatst doet een allochtoon zoiets dan staat heel nederland op ze kop en dan wordt er gezegt zoiets kan toch niet. Sommige bezoekers van de hardcore scene schreeuwde het hardst dat het niet kan en nu zie je als reactie
Hoezo meeloperij?? Sommige mensen zijn echt DOM!!! Je gaat toch neit iemand in de fik steken
Laatst doet een allochtoon zoiets dan staat heel nederland op ze kop en dan wordt er gezegt zoiets kan toch niet. Sommige bezoekers van de hardcore scene schreeuwde het hardst dat het niet kan en nu zie je als reactie
blijkbaar heeft het je allemaal erg getraumatiseerd zo te zien , zielig voor je maar voor zulke kan je beter terrecht bij de kindertelefoon aangezien je kinderleeftijdje.. haha sterf ff met je beenwarmers om je strot joh!!
je gaat toch niet naar een feest als
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo zien
je gaat toch niet naar een feest als
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo zien
Hoezo meeloperij?? Sommige mensen zijn echt DOM!!! Je gaat toch neit iemand in de fik steken
laatste aanpassing
ik had dat wijf echt helemaal kapot geslagen maak voor een x wel een uitzondering om een vrouw te slaan
Dan nog een grote mond hebben ook hier
Ach ja zeuren over buitenlanders dat ze alleen met ze alle durven maar wazi's hebben ook alleen praatjes op hun eigen kutfeesten. Lopen ze door de stad durfen ze je niet aan te kijken alleen maar koppie naar beneden, trieste mongolen zonder persoonlijkheid/eigen mening
Dan nog een grote mond hebben ook hier
Ach ja zeuren over buitenlanders dat ze alleen met ze alle durven maar wazi's hebben ook alleen praatjes op hun eigen kutfeesten. Lopen ze door de stad durfen ze je niet aan te kijken alleen maar koppie naar beneden, trieste mongolen zonder persoonlijkheid/eigen mening
Het is me wel opgevallen dat in de grote steden minder van zulke wazi achtige mensen rondlopen.
Buiten de randstad zijn het er veel meer.
Maar ik vind het wel onzin om opeens iemands beenwarmers in de fik te steken.
Ik vind dat je zelf mag weten wat je aan doet ,en als er mensen er geen reet aan vinden ,dat hebben zij gewoon pech.
Buiten de randstad zijn het er veel meer.
Maar ik vind het wel onzin om opeens iemands beenwarmers in de fik te steken.
Ik vind dat je zelf mag weten wat je aan doet ,en als er mensen er geen reet aan vinden ,dat hebben zij gewoon pech.