Partyflock

Forumonderwerp · 708111

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Sta ik op masters probeert een of ander
(gabber)wijf mijn beenwarmers in de fik te steken :S :(
Leuke binnenkomer:S

Ik moet toch gewoon kleding kunnen dragen die ik leuk vind dacht ik, maar blijkbaar kan dat dus niet.....

Naja zeg.....Dikke Bullshit....Boeiuh wat je draagt vind ik!!

Maar goed ik zou ook GEEN beenwarmers naar MOH aantrekken :S
Het is natuurlijk schandalig en asociaal enzo, maar...

Ergens vind ik het ook wel komisch :d :d :d

To Koenie: Ja, erg grappig 8)

Heb je er wel eens over nagedacht hoe het bij jezelf zou voelen als iemand je kleding in de brand probeert te steken?

Voel jij je dan nog lekker op een feest? ;p

HAHAHA, ja dat had je van te voren eigenlijk wel kunnen bedenken vind je niet :O?

:P:P:P:P:P
laatste aanpassing

steek je volgende keer een bomberjack of weet ik veel wat in de hens :)

Tja, jij vindt het blijkbaar normaal om dit soort dingen als in de fik steken te doen (Y) CHAPEAU!

Dat je er wat van wilt zeggen... allaaa... maar niet dat soort rare acties...

Mensen, waar moet het toch naar toe in deze wereld ;P :no: ;P
Joice > Jajaja, dat snap ik allemaal wel. En ik ben ook blij dat het mij niet is overkomen.

Maar toch vind ik het grappig.

Dat mag jij vinden... :)

Vind het wel jammer dat je mijn naam niet goed hebt geschreven :cry:
Trieste kuthoer dan :/

sorry hoor, maar een kledingstuk van iemand in de hens willen zetten, dat vind ik wel ERG SICK!:[
Sorry Joice

Geeft niet koemie ;p
Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt. Geinig niet?

:bounce: :jaja: das koel B):D
laatste aanpassing

De goede ideeen bus wordt rijkelijk aangevuld vandaag ;P

Nog meer goede ideeen??

Stel voor dat iedereen vanaf nu Lonsdale, bretels en andere kledingstukken (of degene die erin loopt) die een bepaalde gedachtegang met zich meedragen, in de fik steekt. Geinig niet?

euhm..rob?

Mja het is lullig dat ze het geprobeerd hebben in de fik te steken.. Dat gaat gewoon nergens over..
Maar als je ff iets had nagedacht had je wel reacties kunnen verwachten.. Helaas is het gewoon zo dat je op een hardcore feest niet alles aan kunt waar je jezelf lekker invoelt zonder te worden uitgemaakt voor QlubQut ik had het al in een blauwe broek :S
Maar beenwarmers.... Tja dat is gewoon NIKS voor een hardcore feest..

Maar beenwarmers.... Tja dat is gewoon NIKS voor een hardcore feest..

Vroeger werden die dingen toch ook veel gedragen op HC feesten, en kleren met veel kleuren erin ?
Ik snap niet dat iemand er moeilijk over kan doen, over wat een ander aan heeft.
Ik trek geen lonsdale meer aan naar feesten, laat ze mij dan maar lekker een QlubKut vinden :D.
laatste aanpassing

Jij snapt het misschien niet.. En ik ook niet.. Maar het is gewoon een feit dat je op een hadcore feest geen beenwarmers, of andere kleding aan kan wat wordt geassocieerd met QlubQutten.. Er zijn er altijd wat die er wat van zeggen, raar gaan kijken of je kan er gewoon ruzie om krijgen..
Ja het is zonde dat het zo moet, ik vind ook dat iedereen moet aan trekken waar hij/zij zich lekker in voelt.. Maar dat kan nu eenmaal niet..
Kom maar is in je lonsdale pakje op een hardstyle feest.. En of je opmerkingen krijgt..
laatste aanpassing

tegenwoordig als je niet voldoet aan het ''zogenaamde''gabber kleding voorschrift word je gelijk als zogenaamde 'qlubkut' gebombardeerd,de volstreking is eigenlijk heel onlogisch want dan zou iemand die voor een keertje niet in ze 'zogenaamde' gabber kleding gaa, gelijk tot 'qlubkut' uitgemaakt worden terwijl hij misschien wel dagelijks erin rond loopt :vaag:

maar ja blijf erbij, geef mij maar een dame die erg mode bewust is en er normaal bij loopt ,dan een persoon die als een half wijf halfman ,met een mislukt chemokuur kapsel rondloopt. :)
alhoewel ik beenwarmers ook wel een beetje not done vind
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik nooit naar HC feesten ga. Die gasten lopen allemaal nog te emmeren over wat je aanhebt ook?
zou je niet gewoon je feestje vieren en van de muziek genieten??
tis wel van de zotte dat ze je truttigedingen in de fik prob. te steken :s

Maar op hc feesten is het geen catwalk hoor :S

op Hardstylefeesten hoor je te paraderen met je kijkmijlopenkledinglijn :yes:

Mij persoonlijk boeit het niks hoe belachelijk jij jezelf kleed als ik er maar geen last van heb :D

Als jij zo'n griet op je hardstyle feesie ziet lopen met kisten en fredperry hemd dan heb jij je commentaar ook klaar....tenminste zo zijn de meeste dat is overal zo.

Maar dat ze in de fik worden gestoken :s ppffff dat is nog dommer dan in truttekleding lopen..

Ik zie je wel op I hate Trance in je bikini volgende keer

:D
Snap niet wat lonsdale figuren over kleding hebben te zeggen. Zij besteden klaarblijkelijk helemaaaaal geen tijd aan kleding... een normaal mens zou liever in de tweedehans kleding lopen van zijn opa dan in die troep die zij aantrekken. En NOG stommer: ze dokken er nog cash voor ook!
@nne @gressie 19 september 2004 10:51
ik vond het een leuk feest, maar geen super feest
ik was nog niet binnen of ik kreeg opmerkingen over mijn roze beenwarmers
sta ik 5 min binnen probeert een of ander wijf achter mij mijn beenwarmers in de fik te steken
sloeg echt nergens op
voelde me daarna niet echt meer fijn met die dingen, dus heb ze maar afgedaan
moet iedereen dan op zo`n feest in Lonsdale lopen??
-----------------------------------------------

nah dat waren wij die dat gedaan hebben, en omdat jullie nu gvd maar es moeten snappen dat;

1. nee johan gielen draait niet op masters
2. je kunt het ook overdrijven en vooral op hc feesten qua barbie-look
3. kledingvoorschrift = GA ALS GABBER
4. zuurstok roze is gvd voor flikkers!!! snap dat nou es dah!!!!
5. kan me niet voorstellen dat jullie clubkutten voor een hc-feest komen, misschien meer tijdverdrijf om iets te doen te hebben
6. flikker dood!! :dood:

Whehe ik las dit in het topic over MOH .

Ga je ze nog terugpakken ? :p

alleen je rozebeenwarmers maar jammer
ik vind het heel kut voor je hahahahahahahha
er zijn gelukkig nog wel mensen die het snappen
je gaat toch niet naar een feest als
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo ziene
dah bej veur mie
tot dan

Sta ik op masters probeert een of ander
(gabber)wijf mijn beenwarmers in de fik te steken
Leuke binnenkomer

Ik moet toch gewoon kleding kunnen dragen die ik leuk vind dacht ik, maar blijkbaar kan dat dus niet.....

blijkbaar heeft het je allemaal erg getraumatiseerd zo te zien :S , zielig voor je maar voor zulke kan je beter terrecht bij de kindertelefoon aangezien je kinderleeftijdje.. haha sterf ff met je beenwarmers om je strot joh!!

en trouwens het waren der 2 die het deden, beter opletten he in het vervolg!!

alleen je rozebeenwarmers maar jammer
ik vind het heel kut voor je hahahahahahahha
er zijn gelukkig nog wel mensen die het snappen
je gaat toch niet naar een feest als
ROZEBEENWARMERSSLET vind je het gek dat ze die dingen in de fik steken ik had je ook in de fik gestoken en loat ik oe nooit weer zo ziene
dah bej veur mie
tot dan

:nee: :s :/

Dus volgens jou moet je maar gewoon doodgaan/verbranden/in de fik gezet worden als je niet die kleren draagt die jij mooi vindt,daar komt het dus op neer.
Je bent dan echt dom als je zo denkt hoor,echt heel triest.
Ik had verwacht dat je een jaar of 15 was,maar je bent gewoon al 20 :o
Ik vind beenwarmers ook zo lelijk,maar waar maken jullie je druk om zeg???
Je haat het zogenaamd allemaal zo erg,maar jullie houden je ondertussen wel heel erg druk bezig met andermans kleding.
Ik dacht dat je naar een feest ging om te feesten en niet om op te letten hoe andere eruit zien!
Kan het volgens jullie dan echt niet bestaan,dat je en van hardcore houdt en ook van roze of beenwarmers of wat dan ook??Nee vast niet!Je moet dus eigenlijk als je van hardcore houdt automatisch 'die kleren' ook maar mooi vinden :S
Eigenlijk heb je gewoon lef als je met beenwarmers ofzo komt,je durft je tenminste te onderscheiden van de rest,iets waar jullie geloof ik nog nooit van gehoord hebben met je meeloop gedrag!
Kleding in de fik gaan zetten omdat het je niet aanstaat,dat vind ik wel heel erg laag hoor.
laatste aanpassing
nah als wij het niet leuk vinden om dat te doen dan zouden we het opzekers wel laten hoor!!!

leer het dan ook es! het moge toch wel een keer duidelijk zijn nu dat die dingen gewoon niet kunnen op een hc feest, net zoals die lelijke fluoriserende pakjes en puntschoenen en voor de mensen die het nu nog niet snappen, val dood!

jullie zijn vaak zat gewaarschuwd maar doen der nix mee, dan maar op de hardhandige manier en werkt dat nog niet dan steken we je helemaal in de fik volgende keer!!

maarre, je had ze wel afgedaan las ik?? dus je voelde je ergens toch wel bedreigd door je eigen smakelose kledingkeus :D goed zo (Y)

Jaja ik verveelde me en zat ff profieltje te bekijken van mensen van dit topic enzo en op 1 van jou profielen vond ik deze foto..!!
Moest zij niet in de fik dan ???? :P :P
Je zit er naast!
laatste aanpassing
Whahaahahahahaahha dat kan je niet menen

De 1 komt om te feesten
en de ander komt om de (anti)mode-politie uit de hangen...

Ach ja ;)

Ik snap die haat alleen niet zo,ik vind die kleding die anne beschrijft als lelijk ook lelijk,maar ik dat je je er zo druk om kan maken,daar kan ik echt met mijn verstand niet bij.
nahh misschien had ze et koud (lijkt me sterk) en dacht ze.. DAS een onnodig kledingstuk.,.. die kan ze wel missen :p
jah zij is al aangepakt, als je er niet bij was oordeel er dan ook niet over.. en als je even verder kijkt op dat profiel zie je vanzelf dat ze in de fik staat ;) en zo hoort het ook!
Net goed (Y)

Moet je maar geen beenwarmers dragen :yes:

dus de meeste vinden het leuk dat het gedaan word.
wel ff nagedacht als de vlam letterlijk en figuurlijk echt oversloeg en de dame in kwestie hevige brandwonden opliep...denk het niet,maar oké bij deze ga ik het uit proberen bij een hout hakkertje binnenkort :)
kijken wat daar mee gebeurt :D

wat ziek :S:S

Ik vroeg het me alleen even af O:)
laatste aanpassing
Ik dacht dat je naar een feest ging om te feesten en niet om op te letten hoe andere eruit zien!
Kan het volgens jullie dan echt niet bestaan,dat je en van hardcore houdt en ook van roze of beenwarmers of wat dan ook??Nee vast niet!Je moet dus eigenlijk als je van hardcore houdt automatisch 'die kleren' ook maar mooi vinden
Eigenlijk heb je gewoon lef als je met beenwarmers ofzo komt,je durft je tenminste te onderscheiden van de rest,iets waar jullie geloof ik nog nooit van gehoord hebben met je meeloop gedrag!
Kleding in de fik gaan zetten omdat het je niet aanstaat,dat vind ik wel heel erg laag hoor.

:respect:

jullie zijn vaak zat gewaarschuwd maar doen der nix mee, dan maar op de hardhandige manier en werkt dat nog niet dan steken we je helemaal in de fik volgende keer!!

Vooral het JULLIE in dit stukje tekst laat zien dat degeen die dit zegt nogal neiging tot generaliseren heeft. Het lijkt me namelijk stug dat zij de persoon in kwestie al vaker heeft gezien op feesten en die dan heeft gewaarschuwd niet vaker met beenwarmers of puntschoenen te komen.
Generaliseren *baalt dat kotsende smiley het niet meer doet*
laatste aanpassing

hou ik je aan :D
laat het fikken maar beginnen :)
Hihihihi, dan kan je vast rekenen op een volgende editie van MOH als je dat gaat doen ;) ;p

Sukkels!! :s :devil:

haha flikker op man als je met die dingen op een feest komt zet je je zelf voor schut
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
je gelooft het of niet maar ik heb die teef
kats verrot getrapt
en dan begin jij te zeuren over zo'n klein
brand gaatje goddomme wat een vieze miet

weet je wat het is met de tegenwoordige ''zogenaamde'' gabber..
ze denken dat ze alles zijn met hun rechter handje in de lucht en met hun hooligan trui aan,maar als ze eenmaal aangepakt worden en goed ook,lopen ze te janken en te schreeuwen op moord,omdat ze geslagen zijn :jaja:

maar ja heb het al vaker meegamaakt,is goed :)
laat een nieuwe aflevering maar beginnen met dat zogenaamde volk :)

ps.
door de drugs en xtc worden hun hersens cellen aangetast en gaan ze zich agressief voordoen,terwijl ze van binnen gewoon soft zijn :jaja:
laatste aanpassing
haha flikker op man als je met die dingen op een feest komt zet je je zelf voor schut
ik zal je iets zeggen ik kwam gister thuis zat mijn moeder ook met rozebeenwarmers op de bank
kats verrot getrapt
en dan begin jij te zeuren over zo'n klein
brand gaatje goddomme wat een vieze miet

Weet je wat jij anders ff moet doen

Gewoon ff lekker je muil houden! (y)

kats verrot getrapt

Ik had net al mijn twijfels,maar nu weet ik het zeker,jij bent echt geestelijk gehandicapt.
Ooo enne roze is stoer :jaja: (Y)

En lonsdale is voor hoeren :jaja: 8)

En roze lonsdale dan poes? ;)

weet je wat het is met de tegenwoordige ''zogenaamde'' gabber..

mag ik je er nog ff aan helpen herrineren dat niet iedereen het zelfde is ;)

:[
kats verrot getrapt

Leuk fantasie wereldje :gaap:

Cebas,als jij mensen in de fik gaat zetten en terror rotte tegenkomt,heb ik een idee wat je in de fik moet zetten

8)

Zonder middelvinger is hij nergens meer :(
laatste aanpassing

~MANIAC~
staat tusssen 4 haakjs hé ;)
ach heb ze nog erger gezien gup :jaja:

Nee ff serieus,heel dat in de fik steken gedoe is gewoon kinderachtig,misschien wordt het wel een nieuwe rage vanaf nu,ik hoop het niet hoor :D